ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

فرقی ندارد که کسب و کار شما جدید باشد یا قدیمی و بزرگ باشد یا کوچک، شما برای موفقیت در زمینه ی کسب و کار خود به تبلیغات در اینستاگرام نیاز دارید. امروزه تبلیغات در اینستاگرام رو به افزایش است و با توجه به بالا رفتن رقابت ها داشتن ایده تبلیغات رایگان اینستاگرا جزو ضروری ترین بخش های تبلیغات است.

لیست ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

در دنیای امروز،تبلیغات رایگان در اینستاگرام یکی از راه های موثر برای جذب مخاطبان و افزایش فروش و شناخت برند است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یک پلتفرم قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی است. با این حال برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام باید از استراتژی و ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنیم. در ادامه به بررسی لیست ایده های خلاقانه و جاب میپردازیم.

مشارکت و اینفلوئنسر مارکتینگ

مشارکت و اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از ایده های جذاب تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

1. با برندهای دیگر شریک شوید

یکی از بزرگترین گرایش های رسانه های اجتماعی این است که تعداد همکاری بین برندها را به شدت افزایش می دهد. این باعث می‌شود که برخی از جذاب‌ترین خلاقیت‌های بازاریابی اینستاگرام که تا به حال دیده‌ام باشد.

ابرای اجرای کمپین های بازاریابی مشترک با برندهای دیگری که محصولات آنها مکمل برند شما هستند، شریک شوید. برندی را انتخاب کنید که بازار هدف آن شباهت زیادی به برند شما داشته باشد و متوجه خواهید شد که با این رابطه متقابل می توانید تجارت زیادی را به پیش ببرید.

همچنین توصیه می‌کنم نوعی پیشنهاد تبلیغاتی ایجاد کنید تا فروش را از شراکت خود افزایش دهید.

2. یک مسابقه یا هدیه مشترک با برند دیگری برگزار کنید

حتی یک راه بهتر برای سرمایه گذاری در مشارکت، اجرای یک مسابقه یا جایزه با هم است.

یک بسته جایزه عالی که شامل هر دو محصول شما (و شاید چند چیز دیگر) باشد، بچینید و مسابقه خود را اجرا کنید! این به شما کمک می کند هر دو طرفداران خود را درگیر کنید و به جذب مخاطبان هدف متقابل کمک می کند، به این معنی که هر دو طرفداران بیشتری خواهید داشت و در عین حال به محصولات یکدیگر علاقه مند خواهید شد.

ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام
ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

3. با یک تأثیرگذار شریک شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیاد است. اگر می‌خواهید دسترسی آسان به بازار هدف خود داشته باشید، به یکی از چهره‌های تأثیرگذار اینستاگرام در صنعت خود مراجعه کنید و از آنها بخواهید که یک پست حمایت شده ایجاد کنند. اینفلوئنسر کسب و کار یا محصول شما را برجسته می کند و دنبال کنندگان خود را به وب سایت یا فروشگاه شما هدایت می کند.همچنین شما می توانید که با آنها یک مسابقه برگزار کنید!

به دنبال اینفلوئنسر با بیشترین فالوور نباشید؛ در عوض، به دنبال فردی باشید که ارتباط واقعی با فالوورهای خود داشته باشد و نفوذ اجتماعی زیادی داشته باشد. به یاد داشته باشید که این شخص به طور اجتناب‌ناپذیری نشان‌دهنده برند شما در رسانه‌های اجتماعی است، پس عاقلانه انتخاب کنید! فقط با تأثیرگذارانی ارتباط برقرار کنید که ارزش‌هایشان با ارزش‌های شما همخوانی دارد.

روند اصلی که اخیراً شاهد آن بوده ایم، ظهور میکرو اینفلوئنسرها است. میکرو اینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهایی هستند که پیروان کمتری دارند و جایگاه بسیار خوبی دارند. با کار با یک میکرو اینفلوئنسر، برندها معمولاً تعامل بهتر و تبلیغ معتبرتری را برای کاربران مناسب اینستاگرام به دست می آورند.

این گزینه بهترین ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

4. با اکانت های محلی اینستاگرام تماس بگیرید

حساب‌های محلی راهی عالی برای کسب‌وکارهای محلی مانند رستوران‌ها برای دستیابی به بازارهای هدف خود در اینستاگرام است. تعداد زیادی اکانت اینستاگرام وجود دارد که به طور خاص بر روی یک شهر یا ایالت متمرکز هستند. آنها علاوه بر عکس‌های مکان‌های محلی محبوب، تجربیات یا کسب‌وکارها را نشان می‌دهند.

حساب‌هایی را در منطقه خود که فالوورهای زیادی دارند شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید تا محصول شما را بررسی کنند یا از کسب و کار شما بازدید کنند. سپس درخواست پستی در شبکه اجتماعی کنید! اگر خوش شانس باشید، این حساب ها دارای انتشارات آنلاین نیز خواهند بود، به این معنی که ممکن است بتوانید کسب و کار خود را در یک پست وبلاگ محلی نیز نشان دهید.

حلقه های اینستاگرام

با استفاده از حلقه های اینستاگرام می توانید در تبلیغات خود موفق شوید.

5. حلقه ها را ارسال کنید

TikTok محتوای ویدئویی کوتاه‌مدت را در رسانه‌های اجتماعی تبدیل کرد و اکنون یکی از مهم‌ترین اشکال محتوایی است که هر کسب‌وکاری می‌تواند منتشر کند.

چرا حلقه ها اینقدر مهم هستند؟ اول از همه، آنها به کسب و کار شما شانس بسیار بیشتری برای ویروسی شدن می دهند. ارسال حلقه های اینستاگرام بهترین راه برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام و ترند کردن محتوای خود است. اگر در ایجاد حلقه‌ها مهارت داشته باشید، می‌توانید به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید.

دلیل دیگر برای پست کردن حلقه ها این است که آنها فقط سرگرم کننده هستند. مخاطبان اینستاگرام شما عاشق ویدیو هستند و این ویدیوهای کوتاه فوق العاده جذاب هستند. به همین دلیل است که آنها به بخش اصلی محتوای اینستاگرام تبدیل شده اند.

بنابراین، حلقه ها را پست کنید. تبدیل Reels به یک ویژگی معمولی در حضور اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را به میزان زیادی افزایش دهید.

امروزه محبوب ترین ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده از حلقه ها است که طرفداران زیادی دارد و مخاطبان زیادی را جذب می کند.

6. روندها را دنبال کنید و زودتر از آنها استفاده کنید

اگر می‌خواهید حلقه های شما ویروسی شوند، سعی کنید زودتر به سراغ روندها بروید. کاربران اینستاگرام عاشق دنبال کردن روندها هستند و اگر زودتر درباره آنها پست بگذارید، می توانید توجه زیادی را به خود جلب کنید.

موسیقی و تم های پرطرفدار را دنبال کنید و سعی کنید از آنها برای پست اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر حلقه‌های شما شروع به ترند شدن کنند، دسترسی بسیار بیشتری خواهید داشت و تعامل بیشتری در اینستاگرام خواهید داشت.

ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام
ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

7. از حلقه ها برای نشان دادن شخصیت خود استفاده کنید

قرار نیست حلقه ها ویدیوهای مجللی باشند. در عوض، آنها کلیپ های خانگی سرگرم کننده و سریع هستند. این بدان معنی است که آنها برای نشان دادن برخی از شخصیت های پشت پروفایل اینستاگرام شما ایده آل هستند.

می‌توانید حلقه‌های پشت صحنه ایجاد کنید، با حلقه‌های تیم ملاقات کنید، یا از این ویدیوها برای اضافه کردن شخصیت انسانی بیشتر به استراتژی محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. مخاطبان و مشتریان بالقوه شما آن را دوست خواهند داشت.

8. محصولات خود را قابل خرید کنید

جذب افراد از صفحه اینستاگرام خود به وب سایت خود بدون کمک تبلیغات یا از طریق استوری می تواند دشوار باشد.

خرید اینستاگرام به صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های خود را به اینستاگرام متصل کرده و مستقیماً از طریق پلتفرم بفروشند. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند محصولات شما را پیدا کنند و آنها را بخرند، بدون اینکه نگران نحوه هدایت آنها به فروشگاه خود باشید.

می توانید از این قابلیت برای ایجاد پست های خرید استفاده کنید. برای انجام این کار، باید با ادغام اینستاگرام با فروشگاه آنلاین خود، برچسب محصول ایجاد کنید. سپس از این تگ ها در پست های خود استفاده کنید، درست مثل اینکه یک شخص را تگ می کنید. وقتی کاربران روی برچسب محصول ضربه می زنند، به صفحه محصول مربوطه هدایت می شوند.

9. یک ویترین راه اندازی کنید

یکی دیگر از ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام راه اندازی ویترین است. اگر یک حساب تجاری یا سازنده و یک فروشگاه آنلاین دارید، می توانید خرید اینستاگرام را راه اندازی کنید. این به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً از طریق حساب اینستاگرام خود بفروشید، درست مانند ویترین فروشگاه آنلاین معمولی خود.

می توانید فروشگاه اینستاگرام خود را با تم ها، مجموعه ها و محصولات مختلف سفارشی کنید. شما می توانید صفحات محصول را در فروشگاه اینستاگرام خود بگنجانید، درست مانند آنچه در فروشگاه آنلاین خود دارید. این صفحات شامل تمام اطلاعات مربوط به محصولات شما می شود.

هر بار که یک خریدار از طریق فروشگاه اینستاگرام شما خریدی انجام می دهد، هزینه کمی دریافت می شود. در غیر این صورت راه اندازی فروشگاه کاملا رایگان است.

10. از خرید زنده استفاده کنید

همچنین می توانید از خرید اینستاگرام به صورت لحظه ای استفاده کنید. اگر راه اندازی محصولی دارید یا می خواهید فروش یک محصول خاص را ارتقا دهید، این ویژگی عالی است.

به سادگی از اینستاگرام لایو استفاده کنید و برچسب های محصول خود را در پخش خود بگنجانید. سپس بینندگان می توانند در مورد محصولات شما اطلاعات کسب کنند و مستقیماً از پخش شما به تسویه حساب بروند.

11. تبلیغات قابل خرید ایجاد کنید

اگر محصولی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، اما در تلاش هستید تا افراد کافی را پیدا کنید، می‌توانید تبلیغات قابل خرید را نیز اجرا کنید. درست مانند تبلیغات معمولی، اینها به شما این امکان را می دهند که به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی داشته باشید و کاربران خاصی را هدف قرار دهید.

برچسب محصول قابل خرید خود را در آگهی وارد کنید و مردم می توانند مستقیماً از آگهی خرید کنند. تا زمانی که هزینه تبلیغات شما کارآمد باشد، این می تواند راهی عالی برای افزایش فروش و دستیابی به مشتریان جدید باشد.

ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام
ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

سایر نکات متفرقه ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

در ادامه به سایر نکات ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام میپردازیم.

12. حساب کاربری تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اگر قبلا این کار را نکرده اید، باید اکانت اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام تبدیل کنید. داشتن یک حساب تجاری به شما این امکان را می‌دهد که معیارهای منحصر به فردی را در مورد پست‌ها و داستان‌های خود دریافت کنید، اطلاعاتی درباره دنبال‌کنندگان خود داشته باشید و اطلاعاتی درباره شرکت خود مانند ساعات کاری، موقعیت مکانی و شماره تلفن خود اضافه کنید.

13. یک CTA به بیو خود اضافه کنید

یکی از بخش‌هایی که در اینستاگرام مورد توجه قرار نمی‌گیرد، بیو پروفایل شماست. این تنها جایی است (البته علاوه بر پست ها) که مردم می توانند اطلاعاتی درباره کسب و کار شما به دست آورند.

انجام کاری به سادگی افزودن یک CTA به آن می تواند میزان ترافیکی را که از حساب خود به وب سایت یا فروشگاه خود هدایت می کنید، افزایش دهد. برای مثال، می‌توانید «برای خرید روی پیوند زیر کلیک کنید!» را اضافه کنید. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید یا اگر وبلاگ دارید، «برای خواندن جدیدترین پست ما کلیک کنید».

بیوگرافی شما به کاربران اینستاگرام کمک خواهد کرد.

14. فید اینستاگرام خود را شگفت انگیز جلوه دهید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، بنابراین فید اینستاگرام شما باید خوب به نظر برسد. همیشه به زیبایی شناسی خود فکر کنید و سعی کنید این موضوع را با تمام پست های اینستاگرام خود حفظ کنید.

لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید تا پست های اینستاگرام خود را عالی جلوه دهید. فقط کمی زمان بیشتری را صرف تمرکز بر نورپردازی و اصول اولیه عکاسی کنید. فید اینستاگرام شما باید یکنواخت، واضح، آسان برای خواندن و چشم نواز باشد.

سعی کنید زیبایی شناسی ثابتی را در نمایه تجاری اینستاگرام خود حفظ کنید. این به بهبود شناخت برند کمک می کند و به تبلیغ موثرتر پست های اینستاگرام شما کمک می کند.

این به این دلیل است که فالوورهای شما باید بتوانند فوراً ظاهر برند شما را با هر پست اینستاگرام تشخیص دهند. برای انجام این کار، هر بار که پست می‌کنید، از همان پیش تنظیمات، فونت و پالت رنگ استفاده کنید. هنگامی که استراتژی محتوای اینستاگرام خود را ایجاد می کنید، پست ها را به ترتیبی ردیف کنید که ظاهر خوبی داشته باشند. این زیبایی شناسی همچنین باید در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما سازگار باشد. حواستان باشد که این مورد اصلی ترین ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

15. از نکات برجسته استوری اینستاگرام استفاده کنید

کاور های هایلایت استوری اینستاگرام می تواند تفاوت زیادی در بیو اینستاگرام شما ایجاد کند. به جای اینکه صرفاً یک بیو اینستاگرام بنویسید و مستقیماً به فید خود بروید، می توانید از پوشش های هایلایت استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد برند خود نشان دهید و بهترین استوری های خود را حفظ کنید. این یکی از آن نکات کوچک بازاریابی اینستاگرامی است که می تواند راه درازی داشته باشد.

اگر از این به درستی استفاده کنید، بیو اینستاگرام شما می‌تواند اطلاعات بیشتری را به مشتریان بالقوه ارائه دهد. این به این دلیل است که هر استوری اینستاگرام کمی اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما و کارهایی که انجام می دهید نشان می دهد.

می توانید از پوشش های برجسته برای نمایش محصولات و خدمات مختلف خود استفاده کنید. می توانید تیم خود، محل خود، رویدادهایی که اجرا کرده اید یا هر چیز دیگری که ارزش بیشتری به صفحه اینستاگرام شما می بخشد را برجسته کنید.

16. از برچسب کارت هدیه استفاده کنید

با این قابلیت استیکر می توانید از طریق صفحه اینستاگرام خود گیفت کارت دیجیتال بفروشید. شما می توانید این گیفت کارت ها را از طریق استوری ها یا پست های معمولی اینستاگرام خود بفروشید تا حمایت مخاطبان از شما راحت تر شود.

می‌توانید برچسب کارت هدیه را درست مانند هر برچسبی به داستان اضافه کنید. شما باید یک حساب تجاری در کشور مناسب داشته باشید و باید از یک ارائه دهنده شریک برای فروش کارت هدیه استفاده کنید.

این می تواند یک راه عالی برای جلب مشارکت حامیان خود با پروفایل اینستاگرام و افزایش فروش شما باشد.

17. در زمان مناسب پست کنید

شما می‌توانید یک استراتژی محتوای اینستاگرام شگفت‌انگیز داشته باشید، اما اگر زمانی پست می‌گذارید که هیچ‌کس آنلاین نیست، تعامل زیادی دریافت نمی‌کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست باید به مخاطبان و صنعت شما بستگی داشته باشد. یک استراتژی خوب این است که از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای شناسایی روندها در زمانی که فالوورهای شما فعال هستند استفاده کنید. Instagram Insights می تواند به شما نشان دهد که چه زمانی بیشترین لایک و تعامل را دریافت می کنید.

اگر به یک مخاطب محلی خاص خدمات می‌دهید، حتماً در زمانی پست کنید که آنلاین بودن آنها منطقی باشد.

با تمرکز بر زمان های مناسب برای پست کردن، می توانید موقعیت خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید و در این پلتفرم رسانه اجتماعی جذابیت بیشتری کسب کنید. وقتی در اینستاگرام پست می گذارید در حالی که مخاطبان شما فعال ترین هستند، دید بیشتری پیدا خواهید کرد و تعامل بیشتری را جذب خواهید کرد. این به این دلیل است که شما در بالای فید اینستاگرام آنها خواهید بود. این یک نکته ساده بازاریابی اینستاگرامی است که می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

18. محتوای تولید شده توسط کاربر را بازنشر کنید

اجرای یک مسابقه هشتگ اینستاگرام یا ایجاد یک هشتگ مارک دار به شما امکان می دهد به تعداد زیادی از محتوای شگفت انگیز دسترسی داشته باشید.

محتوای تولید شده توسط کاربر منحصر به فرد جذاب است زیرا واقعی است. درست است که به اندازه عکس هایی که خودتان پست می کنید بی نقص و صیقلی نیست اما این همان چیزی است که آنها را بسیار هیجان انگیز می کند.

اگرچه من پست کردن فقط محتوای تولید شده توسط کاربر را توصیه نمی‌کنم، پست کردن گهگاهی آن (یا نمایش آن در استوری) راهی برای شناسایی طرفداران شما و ایجاد تعادل بین صیقلی و شخصی در فید شما است. اطمینان حاصل کنید که به کاربری که در ابتدا آن را ارسال کرده نیز اعتبار می دهید.

نتیجه

در این مقاله چند ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام را برای شما بررسی کردیم. این می تواند یک پلت فرم دشوار برای تسلط باشد، اما من مطمئن هستم که این استراتژی ها به شما کمک می کند بازاریابی اینستاگرام خود را شروع کنید و به اهداف بازاریابی اینستاگرام خود برسید.

منظور از میکرو اینفلوئنسرها چیست؟

روند اصلی که اخیراً شاهد آن بوده ایم، ظهور میکرو اینفلوئنسرها است. میکرو اینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهایی هستند که پیروان کمتری دارند و جایگاه بسیار خوبی دارند. با کار با یک میکرو اینفلوئنسر، برندها معمولاً تعامل بهتر و تبلیغ معتبرتری را برای کاربران مناسب اینستاگرام به دست می آورند.

چرا باید زیبایی شناسی ثابتی را در نمایه تجاری اینستاگرام داشته باشیم؟

سعی کنید زیبایی شناسی ثابتی را در نمایه تجاری اینستاگرام خود حفظ کنید. این به بهبود شناخت برند کمک می کند و به تبلیغ موثرتر پست های اینستاگرام شما کمک می کند.
این به این دلیل است که فالوورهای شما باید بتوانند فوراً ظاهر برند شما را با هر پست اینستاگرام تشخیص دهند. برای انجام این کار، هر بار که پست می‌کنید، از همان پیش تنظیمات، فونت و پالت رنگ استفاده کنید. هنگامی که استراتژی محتوای اینستاگرام خود را ایجاد می کنید، پست ها را به ترتیبی ردیف کنید که ظاهر خوبی داشته باشند. این زیبایی شناسی همچنین باید در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما سازگار باشد. حواستان باشد که این مورد اصلی ترین ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

چرا محتوای تولید شده توسط کاربر جذاب است؟

محتوای تولید شده توسط کاربر منحصر به فرد جذاب است زیرا واقعی است. درست است که به اندازه عکس هایی که خودتان پست می کنید بی نقص و صیقلی نیست اما این همان چیزی است که آنها را بسیار هیجان انگیز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *