بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

اگر شما یکی از ۱.۳۸۶ میلیارد کاربر فعال اینستاگرام هستید، می‌دانید که این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چقدر قدرتمند است و با بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام می توان به مخاطبان زیادی دست پیدا کرد.

نکات بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام مکان عالی برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام و تبلیغ محصولات شما، ارتباط با مشتریان و دستیابی به افراد جدید در بازار هدف شما است. اکثر افراد تبلیغات در اینستاگرام را انجام می دهند، اما سوال اینجاست: آیا کسب و کار شما می تواند به موفقیت برسد؟ و چطور؟ شما باید برای موفقیت در اینستاگرام بهترین تبلیغات را داشته باشید. در این مقاله به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهم داد.

ما به چند ایده و نکته شگفت انگیز بازاریابی اینستاگرام که می توانید برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنید نگاهی خواهیم انداخت. ما با یک استراتژی شروع می کنیم که می توانم تضمین کنم که به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری داشته باشید، طرفداران خود را درگیر کنید و فروش را از طریق اینستاگرام افزایش دهید.

مسابقات اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است.

چه به دنبال جذب فالوورهای بیشتر، جذب سرنخ یا فروش محصولات بیشتر باشید، برگزاری مسابقه بهترین راه برای رسیدن به هر سه مورد در بازاریابی اینستاگرام است.

اگر از کاربران مشتاق این پلتفرم هستید، می‌دانید که چه تعداد از برندها هدایا، مسابقه‌های عکس و قرعه‌کشی برگزار می‌کنند تا پایگاه طرفداران خود را ایجاد کنند، تعامل را افزایش دهند و به سادگی فروش بیشتری داشته باشند.

بیایید نگاهی به چند راه بیندازیم که با استفاده از آنها می توانید از مسابقات اینستاگرام برای ارتقاء بازاریابی اینستاگرام کسب و کار خود به سطح بعدی استفاده کنید.

1. قرعه کشی اینستاگرام را اجرا کنید

با استفاده از برنامه مسابقه انتخابی خود، یک صفحه قرعه کشی بسازید که حاوی اطلاعاتی در مورد مسابقه، جایزه شما و فرمی با اطلاعاتی است که می خواهید از شرکت کنندگان جمع آوری کنید.

سپس، مجموعه‌ای از پست‌های اینستاگرام یا استوری‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید تا فالوورها را در مورد قرعه‌کشی‌ها با یک فراخوان برای اقدام به صفحه مسابقه تازه ایجادشده شما هدایت کند.

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام
بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام به ویژه زمانی که بودجه تبلیغاتی دارید خوب کار می کند. این به این دلیل است که تبلیغات اینستاگرام تنها راه برای ارسال افراد به یک لینک خارجی از یک پست است و ارسال افراد به صفحه قرعه کشی شما برای جمع آوری ایمیل ها و جذب شرکت کنندگان بسیار مهم است.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل و افزایش فروش از طریق بازاریابی اینستاگرام است و ساخت بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

2. با یک مسابقه ورودی جایزه فالوورهای بیشتری دریافت کنید

اگر کسب‌وکار جدیدی داشته باشید که می‌خواهید در اینستاگرام راه‌اندازی کنید یا فقط به دنبال افزایش تعداد فالوورهای موجود در کسب‌وکارتان هستید، یک مسابقه ورودی جایزه کار درستی است.

مسابقات ورودی جایزه بهترین راه برای رشد سریع دنبال کنندگان شما و ایجاد تعامل در چندین پلت فرم اجتماعی است که برای هر کسب و کار رو به رشدی ضروری است. آنها برای افزایش فالوورهای اجتماعی شما بسیار عالی کار می کنند زیرا مستقیماً به افرادی که با تجارت شما در رسانه های اجتماعی درگیر هستند پاداش می دهند.

اصلی ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام: افزایش فروش در اینستاگرام

برای افزایش فروش از طریق اینستاگرام می توانید نکات زیر را رعایت کنید.

3. تبلیغات اینستاگرام را در صفحه فرود یا صفحه محصول اجرا کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید برای کسب و کار خود از طریق اینستاگرام فروش ایجاد کنید، ایجاد تبلیغات برای محصولاتتان است که به فروشگاه یا وب‌سایت تجارت الکترونیک شما پیوند می‌خورد.

یک عکس (یا چند عکس) از محصولات خود با توضیحات یا دعوت به اقدام در کپشن پست کنید. سپس، مشتریان خود را به خرید ترغیب کنید!

اگر می‌خواهید شانس خود را در فروش به حداکثر برسانید، پیشنهاد یا تخفیف با زمان محدود را به تبلیغات خود اضافه کنید. ارائه دلیلی به افراد که باید در حال حاضر اقدام یا خرید کنند و نه بعداً، راهی موثر برای افزایش نرخ تبدیل تبلیغات شما است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک تبلیغ موفق، صفحه‌ای است که آن‌ها را به آن ارسال می‌کنید؛ اگر برای تبدیل بهینه‌سازی نشده باشد، هیچ بازگشتی در پولی که برای تبلیغات خرج می‌کنید، نخواهید دید. در نتیجه، توصیه می‌کنم آن‌ها را به یک صفحه محصول بهینه‌شده یا یک صفحه فرود که یک پیشنهاد را برجسته می‌کند ارسال کنید (اگر هدف تولید سرنخ است).

همچنین می توانید یک تبلیغ اینستاگرامی اجرا کنید که کاربران را به ویترین فروشگاه اینستاگرام شما بفرستد. به این ترتیب می‌توانید مشتریان را جذب کنید و بدون اینکه مجبور به ترک اپلیکیشن شوند، محصولی را به آنها بفروشید. این استراتژی بازاریابی اینستاگرام می تواند به شما در افزایش فروش و ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام کمک کند.

4. ارسال تخفیف و کوپن

اینستاگرام می تواند یک پلتفرم نسبتا منفعل باشد. منظور من از این، این است که مردم فیدهای خود را بدون قصد مرور می کنند؛ آنها معمولاً این کار را انجام می دهند تا از جدیدترین ارتباطات خود مطلع شوند یا برای گذراندن زمان بیهوده این کار را انجام می دهند.

اگر می‌خواهید فروش را از طریق اینستاگرام افزایش دهید، مهم است که دنبال‌کنندگان را با محتوایی جذب کنید که آنها را به بیننده‌های فعال تبدیل کند، نه پیمایشگرهای غیرفعال.

به طور کلی، مردم هنگامی که با پست های محصول جذاب برخورد می کنند، به تبلیغات واکنش خوبی نشان می دهند. پیشنهادات خود را با یک عکس محصول به نمایش بگذارید و متنی (چه روی عکس یا در توضیح) اضافه کنید که یک پیشنهاد یا کد کوپن را برجسته می کند.

یک استراتژی خوب بازاریابی اینستاگرام این است که فروش و تخفیف‌ها را با مناسبتی مانند جمعه سیاه مرتبط کنید. این امر باعث می‌شود تبلیغات شما بیشتر احساس شود و می‌تواند به شما کمک کند از ارزان‌تر شدن محصول خود در چشم مشتریان خود جلوگیری کنید (زیرا این می‌تواند اگر دائماً بدون دلیل تخفیف می دهید رخ دهد).

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام
بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

5. مشتریان را وادار کنید تا برای تخفیف شما را در اینستاگرام دنبال کنند

اگر به دنبال رشد حساب اینستاگرام خود هستید، یک مکان عالی برای شروع مشتریان فعلی شما هستند. این نکته مخصوصاً برای مشتریان خرده‌فروشی خوب کار می‌کند، زیرا راه‌اندازی آن بسیار آسان است؛ فقط از آن‌ها بخواهید به شما نشان دهند که حساب اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند و سپس ۱۰٪ تخفیف (یا هر چیزی که تصمیم دارید ارائه دهید) به آنها بدهید. این یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام عالی برای مشاغل محلی است.

یک پاپ آپ یا صفحه فرود برای وب سایت خود ایجاد کنید که افراد را وادار می کند آدرس ایمیل خود را وارد کنند. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، یک ایمیل راه اندازی شده تنظیم کنید که به طور خودکار یک کد تخفیف برای آنها ارسال می کند.

6. عکس محصول با کیفیت بالا ارسال کنید

بازاریابی اینستاگرام در ساده ترین حالت خود شامل عکس های محصول است، اما این یک استراتژی نیست که ساده گرفته شود!

ترکیبی از عکاسی عالی و یک کپشن اکشن گرا قطعا می تواند به شما در موفقیت در بازاریابی اینستاگرام کمک کند. یک استراتژی ثابت برای اینستاگرام این است که به صورت دوره‌ای عکس‌های محصولات خود را با اطلاعات اضافی در کپشن پست کنید. در هر عنوان، سعی کنید نقاط فروش محصول را برجسته کنید، قیمت آن را ذکر کنید و مردم را به جایی که می‌توانند آن را تهیه کنند راهنمایی کنید.

این ساده ترین روش برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

7. محصول خود را در عمل نشان دهید

اگرچه عکس‌های محصول فوق‌العاده هستند، اما یکی از راه‌هایی که می‌توانید آن‌ها را با فالوورهایتان مرتبط‌تر کنید، نشان دادن آن‌ها در عمل است. نشان دادن کسی که از محصول شما استفاده می کند، ارتباط فالوورهای شما با عکس را آسان تر می کند و آنها را در ذهنیت “من می توانم این شخص باشم” قرار می دهد.

این یک شکل ضروری از اثبات اجتماعی است و استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از آن است.

نمایش محصول شما در عمل همچنین به این منظور است که موقعیت‌های مختلفی را که محصول شما می‌تواند در آن استفاده شود به مردم نشان می‌دهد که حتی ممکن است تصمیم خرید دنبال‌کننده را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

8. انواع مختلف محتوا را کاوش کنید

اگرچه این ذاتاً یک استراتژی بازاریابی نیست، اما ایده خوبی است که با انواع مختلف محتوایی که اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می دهد پست کنند، همگام باشید. از حلقه ها یا از ویژگی چرخ فلک اینستاگرام برای گفتن یک داستان یا برجسته کردن یک محصول در چندین عکس استفاده کنید.

استفاده از فرم‌های محتوای مختلف به شما امکان می‌دهد تا دسترسی خود را در پلتفرم به حداکثر برسانید. ویدئو جذاب ترین شکل محتوای موجود است، بنابراین بازاریابی اینستاگرام خود را فقط به عکس محدود نکنید.

9. توصیفات، داستان ها و نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید

وقتی مخاطبان شما می توانند با محصولات شما ارتباط برقرار کنند محصولات شما را ستایش می کند. اگر توصیه‌ها، نظرات را جمع‌آوری می‌کنید یا درباره محصولتان استوری برای شما ارسال شده است، آنها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید!

باز هم، اثبات اجتماعی تأثیر زیادی بر بازاریابی اینستاگرام شما خواهد گذاشت.

10. زمان بندی پست ها

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند بیهوده وقت گیر باشد و اینستاگرام مقصر اصلی آن است. گرفتن عکس‌های عالی، ویرایش آن‌ها و ساخت زیرنویس‌های هوشمندانه زمان زیادی می‌برد. با استفاده از یک برنامه زمان بندی مانند Later یا Buffer برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام از روزها (یا هفته ها یا ماه ها) قبل، در زمانی که باقی می ماند، صرفه جویی کنید.

همچنین می توانید از مجموعه کسب و کار فیس بوک برای برنامه ریزی پست ها بدون استفاده از برنامه های شخص ثالث استفاده کنید.

استوری اینستاگرام و لایو اینستاگرام

برای داشتن بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام از استوری ها و لایو اینستاگرام استفاده کنید.

11. داستان خود را به روز کنید

استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای شما شگفت انگیز است.

به روز رسانی استوری خود به صورت دوره ای (اما حداقل یک بار در روز) یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن دنبال کنندگان است. استوری ها در بالای فیدهای خبری دنبال کنندگان شما قرار دارند، بنابراین راه آسانی است که آنها را وادار کنید چیزهایی را که پست می کنید مشاهده کنند. اگر اخیراً عکس یا ویدیوی جدیدی پست کرده‌اید، از استوری خود برای هدایت افراد به آن استفاده کنید. امکانات آن بی پایان هستند!

ارسال منظم استوری اینستاگرام راهی عالی برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام است زیرا استوری اینستاگرام به شما کمک می کند در صدر فیدهای کاربران اینستاگرام بمانید.

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام
بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

12. هدایا را در استوری اینستاگرام خود اجرا کنید

اگر یک چیز در این مقاله وجود داشته باشد که من 100٪ از آن مطمئن هستم، این است که مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. با میزبانی هدایا در استوری اینستاگرام خود، هدیه دادن محصولات یا کوپن ها به برندگان از این مزیت استفاده کنید. استراتژی مورد علاقه شخصی من برای هدایای استوری اینستاگرام این است که افراد را وادار کنم تا با استفاده از یک هشتگ خاص عکس ارسال کنند (تا بتوانید آنها را پیدا کنید) و سپس عکس های خود را مجدداً در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید. این یک راه عالی برای جذب فالوورها، جمع آوری برخی از محتوای تولید شده توسط کاربر و گسترش آگاهی از برند به ارتباطات فالوورهای شما است.

13. در استوری اینستاگرام خود کوپن بگذارید

من به شما می گویم که کوپن ها و تخفیف ها راهی برای رسیدن به قلب دنبال کنندگان شما هستند. گهگاه استوری اینستاگرام را با کد تخفیف (یا قیمت تبلیغاتی در یک محصول خاص) پست کنید. برای افزایش فوریت، پیشنهادی با زمان محدود ارائه دهید و سپس از طریق استوری اینستاگرام خود به صفحه محصول یا وب سایت خود پیوند دهید. برای انجام این کار، به یک پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید پس مطمئن شوید که آن را تنظیم کرده اید!

14. محصولات جدید را در استوری اینستاگرام خود برجسته کنید

همانطور که اشاره کردم، یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک پروفایل تجاری در اینستاگرام این است که می توانید به URL های خارجی از استوری های اینستاگرام خود پیوند دهید (این ویژگی به ویژه برای حساب های غیر تجاری وجود ندارد).

با برجسته کردن محصولات کسب‌وکارتان در استوری‌تان، با پیوندی که افراد می‌توانند از آن برای خرید استفاده کنند، از این مزیت استفاده کنید.

اگر در حال اجرای یک مسابقه اینستاگرامی هستید، این نیز به خوبی کار می کند. فالوورها را به صفحه شرکت در مسابقه خود در استوری اینستاگرام خود پیوند دهید تا ورود آنها را تا حد امکان آسان کنید.

15. استوری های اینستاگرام قابل خرید بسازید

اگر یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کرده اید، می توانید استوری های اینستاگرام قابل خرید ایجاد کنید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برچسب های محصول خود را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

اکنون، وقتی کاربران اینستاگرام استوری های شما را می بینند، می توانند روی محصول ضربه زده و مستقیماً به فروشگاه شما هدایت شوند. از این طریق می‌توانند محصول را بدون خروج از برنامه خریداری کنند.

این یک راه عالی برای استفاده از داستان های خود برای افزایش مستقیم فروش شما و ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

16. در لایو اینستاگرام با فالوورهای خود در ارتباط باشید

این یک راه عالی برای تعامل با فالوورهای خود در سطح شخصی تر است.

پخش زنده شما می‌تواند چند فرمت مختلف داشته باشد؛ چند مورد که به خوبی کار می‌کنند عبارتند از پرسش و پاسخ، راه‌اندازی محصول و تصاحب اینفلوئنسر. در هر صورت، مطمئن شوید که پخش خود را از قبل به خوبی اعلام کرده اید (در استوری خود، در سایر پلتفرم های اجتماعی و در یک پست تا بهترین حالت ممکن را برای پخش خوب داشته باشید.

در نهایت، به نوعی برای پخش خود یک هدف داشته باشید، خواه این باشد که مردم را وادار به بازدید از وب سایت شما، شرکت در مسابقه یا خرید یک محصول کنید.

هشتگ ها و نظرات

آخرین روش برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده از هشتگ ها و نظرات است.

17. از هشتگ های محلی و مرتبط با محصول استفاده کنید

هشتگ ها نقش مهمی در بازاریابی اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند به افزایش تعامل در پست‌های شما کمک کند و احتمال بیشتری دارد که در فیدهای فالوورهای شما یا در فیدهای کاوش مشتریان بالقوه بیشتر نشان داده شوند.

دو نوع هشتگ با بهترین عملکرد برای کسب‌وکارها، هشتگ‌های محلی و هشتگ‌های مرتبط با برند یا محصول هستند. هشتگ های محلی را با بررسی پست های سایر مشاغل محلی یا نشریات تجاری محلی و هشتگ های مرتبط با محصول از رقبا یا تأثیرگذاران در صنعت خود پیدا کنید.

18. در مورد عکس های محلی و مرتبط نظر دهید

به همین ترتیب، می‌توانید با کامنت گذاشتن روی پست‌های دیگر از حساب‌های محلی یا مرتبط با محصول و برند، مقداری ترافیک را به صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید.

پست ها را با استفاده از هشتگ هایی که در نکته قبلی انتخاب کرده اید پیدا کنید و چند نظر اینجا و آنجا بگذارید. این می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان و مشتریان محلی بالقوه در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و کمی آگاهی از برند را افزایش دهید.

بهترین راه برای بازاریابی در اینستاگرام چیست؟

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است.
چه به دنبال جذب فالوورهای بیشتر، جذب سرنخ یا فروش محصولات بیشتر باشید، برگزاری مسابقه بهترین راه برای رسیدن به هر سه مورد در بازاریابی اینستاگرام است.
اگر از کاربران مشتاق این پلتفرم هستید، می‌دانید که چه تعداد از برندها هدایا، مسابقه‌های عکس و قرعه‌کشی برگزار می‌کنند تا پایگاه طرفداران خود را ایجاد کنند، تعامل را افزایش دهند و به سادگی فروش بیشتری داشته باشند.

ساده ترین روش برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

بازاریابی اینستاگرام در ساده ترین حالت خود شامل عکس های محصول است، اما این یک استراتژی نیست که ساده گرفته شود!
ترکیبی از عکاسی عالی و یک کپشن اکشن گرا قطعا می تواند به شما در موفقیت در بازاریابی اینستاگرام کمک کند. یک استراتژی ثابت برای اینستاگرام این است که به صورت دوره‌ای عکس‌های محصولات خود را با اطلاعات اضافی در کپشن پست کنید. در هر عنوان، سعی کنید نقاط فروش محصول را برجسته کنید، قیمت آن را ذکر کنید و مردم را به جایی که می‌توانند آن را تهیه کنند راهنمایی کنید.

از چه ابزاری می توان برای برنامه زمان بندی پست ها استفاده کرد؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند بیهوده وقت گیر باشد و اینستاگرام مقصر اصلی آن است. گرفتن عکس‌های عالی، ویرایش آن‌ها و ساخت زیرنویس‌های هوشمندانه زمان زیادی می‌برد. با استفاده از یک برنامه زمان بندی مانند Later یا Buffer برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام از روزها (یا هفته ها یا ماه ها) قبل، در زمانی که باقی می ماند، صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *