ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

در این مقاله ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام را برای شما جمع اوری کرده ایم که این ابزارها به شما در تحقیق، ایجاد و برنامه‌ریزی محتوای باکیفیت کمک می‌کنند تا به موفقیت و جذب مخاطبان شما کمک کند.

اهمیت ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای همکاری بهتر، بهینه سازی و رشد اینستاگرام و کسب درآمد بیشتر، بینش قدرتمندی را از تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزازهای تبلیغات رایگان اینستاگرام به دست خواهید آورد. تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید و نمایه خود را با مجموعه ابزارهای زمان بندی و تجزیه و تحلیل اینستاگرام معرفی شده در این مقاله گسترش دهید.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوای اینستاگرام

در اینستاگرام، موفقیت اغلب ناشی از انتشار مداوم محتوایی است که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا نوع مناسبی از محتوا را ایجاد کنید و به طور مداوم برای نتایج بهتر منتشر کنید.

1. ابزار SparkToro

با SparkToro بینش مخاطبان را بیابید.

SparkToro یک ابزار تحقیق مخاطب است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید مخاطبان شما با چه کسانی درگیر هستند و در مورد چه چیزی به صورت آنلاین صحبت می کنند.

با طرح رایگان آن، موضوعات مورد علاقه مخاطبان و زبان و هشتگ‌هایی را که مخاطبان هدف شما استفاده می‌کند، کشف خواهید کرد. به این ترتیب، می‌توانید ایده‌های محتوایی با کارایی بالا را بر اساس داده‌های واقعی تولید کنید.

2. ابزار Analisa

Analisa یک ابزار هوش مصنوعی اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا داده های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. می‌توانید بیاموزید که تأثیرگذاران برتر در فضای شما چقدر در روز پست می‌کنند تا تقویم محتوای شما را راهنمایی کنند.

اگرچه داده‌های آن در طرح رایگان محدود است، می‌توانید از آن برای دیدن برخی از پست‌های با عملکرد برتر رقبای خود استفاده کنید و ایده‌های محتوایی را از آنها به دست بیاورید.

3. ابزار Buffer’s Content Calendar

کل برنامه محتوای خود را برای هفته ها یا ماه ها برنامه ریزی کنید و ببینید!

این ابزار به شما کمک می کند شکاف های موجود در استراتژی محتوای خود را پیدا کرده و پر کنید. به این ترتیب، مطمئن خواهید شد که از قبل برنامه ریزی کرده اید و به طور مداوم محتوا را به اشتراک می گذارید. همچنین بهترین زمان‌ها را برای پست کردن محتوای حساب کاربری منحصر به فرد خود در اینستاگرام به شما نشان می‌دهد. به طوری که در زمان مناسب محتوا را منتشر می کنید.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام
ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

ابزارهای رایگان برای ایجاد محتوای اینستاگرام

حتی بهترین سازندگان نیز گاهی به کمک نیاز دارند. این ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام برای ایجاد محتوا به شما امکان دسترسی به قالب‌های رایگان و آسان برای فید، حلقه‌ها و داستان‌هایتان را می‌دهند.

4. ابزار Buffer’s AI Assistant

دومین ابزار هوش مصنوعی برای اینستاگرام در لیست، این ابزار است که به شما کمک می‌کند در چند ثانیه متن و زیرنویس‌های خود را تولید کنید، از موضوعات پرطرفدار گرفته تا نقل قول ها و موضوعات خاص صنعت.

از این ابزار استفاده کنید تا زمان تولید محتوای خود را بدون کاهش کیفیت کوتاه کنید.

5. ابزار UNUM

UNUM یک برنامه برنامه‌ریز بصری است که به شما امکان می‌دهد بعد از پست کردن چند عکس بعدی، شبکه نمایه‌تان را ببینید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را ویرایش کنید، زیرنویس‌ها و هشتگ‌های خود را پیش‌نویس کنید و پست‌های خود را با برنامه زمان‌بندی کنید.

UNUM دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام و قابلیت های زمان بندی است، اما ما آن را برای قالب های طراحی آن دوست داریم.

با طرح رایگان آن، 18 شبکه برای برنامه ریزی پست های خود و 500 آپلود عکس و ویدیو در ماه دریافت می کنید. گزینه های پولی موجود است که به شما امکان دسترسی به شبکه های برنامه ریزی بیشتر را می دهد.

6. ابزار Canva

از ابزار Canva برای ایجاد عکس های عالی استفاده کنید.

Canva یک پلتفرم طراحی گرافیکی است که به دلیل تطبیق پذیری اش بین سازندگان پرمشغله بسیار محبوب است.

این وب سایت دارای قالب هایی است که در هر قالبی که شما نیاز دارید، از جمله فید اینستاگرام و استوری شما، ارائه می شود. همچنین دارای ویژگی‌های کشیدن و رها کردن آسان برای استفاده است، بنابراین برای ایجاد دارایی‌های باکیفیت نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشید.

Canva همچنین دارای یک کتابخانه استوک پر از عکس‌ها، انیمیشن‌ها، موسیقی و ویدیوها است تا به شما در ایجاد تبلیغات و حلقه‌ها کمک کند.

Canva برای استفاده رایگان است، اما برنامه پولی آن حتی ویژگی‌های طراحی بیشتری را باز می‌کند، مانند توانایی ایجاد یک کیت ابزار برند و دسترسی به بهترین طرح‌ها.

7. ابزار Unsplash

با Unsplash می توانید به میلیون ها عکس رایگان دسترسی پیدا کنید. این گزینه از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام، یک کتابخانه عکس رایگان با بیش از سه میلیون عکس رایگان برای استفاده شما قرار داده است.

اگر نمی‌خواهید از عکس‌های خود برای اینستاگرام استفاده کنید، می‌توانید عکس‌های استوک با کیفیت بالا را در Unsplash پیدا کنید.

8. ابزار Unfold

Unfold صدها الگوی داستانی از پیش ساخته را ارائه می دهد.

Unfold با فونت‌های داخلی (بنابراین در انتخاب‌های اینستاگرام محدود نمی‌شوید) و ابزارهای ویرایش عکس ارائه می‌شود.

Unfold برای استفاده رایگان است، اما طرح پولی آن قالب‌ها و ویژگی‌های طراحی بیشتری را باز می‌کند.

9. ابزار Adobe Creative Cloud Express (قبلاً Adobe Spark)

هر کسی که با Adobe Spark آشنایی داشته باشد، از اینکه بداند Adobe Spark بهبود یافته و به عنوان Creative Cloud Express تغییر نام داده است، هیجان زده خواهد شد.

این ابزار برای قالب های رسانه های اجتماعی با طراحی خوب با ویژگی های آسان برای استفاده، کشیدن و رها کردن است. همچنین به دلیل ویژگی‌های اصلی ویرایش مانند تغییر اندازه، حذف پس‌زمینه و تبدیل فایل، جایگزین خوبی برای برنامه‌های گران‌قیمت ویرایش عکس است. شما می توانید در یک لحظه از JPG به PNG یا از PNG به JPG بروید.

علاوه بر فونت ها، موسیقی استوک و مجموعه محدودی از تصاویر موجود از کتابخانه Adobe، هزاران الگو در کتابخانه Adobe وجود دارد.

Adobe Creative Cloud Express رایگان است، اما طرح پولی به شما امکان می دهد حتی به دارایی ها، موسیقی و ویژگی های طراحی بیشتری دسترسی داشته باشید.

10.ابزار StoriesAds

StoriesAds ابزاری است که به طور خاص برای کمک به شما در ساخت استوری های اینستاگرام و ویدیوهای عمودی با کیفیت بالا طراحی شده است.

چندین قالب را ارائه می دهد تا مجبور نباشید از ابتدا یک ویدیو ایجاد کنید. همچنین درخواستی دریافت خواهید کرد که ویدیوی خود را سفارشی کنید تا شبیه یک الگو نباشد.

وب سایت آن بیان می کند که این ابزار “رایگان برای مدت زمان محدود” است، بنابراین ممکن است برای استفاده از ابزارهای بازاریابی آن در آینده مجبور به پرداخت هزینه باشید.

11.ابزار Stories Creator

Buffer’s Stories Creator قدرتمندترین گزینه از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام برای ایجاد استوری های اینستاگرام با کیفیت بالا و چشم نواز است تا به رشد شما کمک کند.

با آپلود تصویری که می خواهید استفاده کنید شروع کنید (همچنین می توانید یک رنگ پس زمینه ثابت انتخاب کنید). لوگو یا هر دارایی مارک دار دیگر خود را آپلود کنید. سپس، با استفاده از هر قلمی که دوست دارید، پیامی را تایپ کنید. این ابزار به شما امکان می دهد از انتخاب های محدود اینستاگرام دور شوید.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام
ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

12. ابزار Remix

Remix by Buffer به شما امکان می دهد به راحتی محتوای یک پیوند، توییت یا محصول را به گرافیک زیبای اینستاگرام تبدیل کنید.

تصور کنید مشتریانتان شما را در توییت هایی درباره شگفت انگیز بودن محصولاتتان تگ می کنند. ریمیکس به شما امکان می دهد آن توییت ها را بگیرید، آنها را به دارایی های تصویری با طراحی خوب تبدیل کنید و در فید اینستاگرام خود پست کنید. این بدان معناست که می توانید بازخورد مثبت مشتری را در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی به طور همزمان به اشتراک بگذارید.

به علاوه، این یک ابزار رایگان و ساده برای استفاده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید، پیوندی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید قرار دهید، و این ابزار یک دارایی خوب طراحی شده برای شما ایجاد می‌کند.

13. ابزار Capcut

Capcut یک ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام است که به شما امکان می دهد قبل از آپلود در اینستاگرام، برش، افکت، انتقال، استیکر و متن متحرک را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

با استفاده از این ابزار می‌توانید ویدیوهایی برای حلقه‌های خود ایجاد کنید و آن‌ها را با وضوح 4k دانلود کنید.

14.ابزار Adobe Podcast

آیا با کیفیت صدای خود مشکل دارید؟ ویژگی Enhance Adobe Podcast می تواند صدای شما را از صدایی مانند میخ روی شیشه به صدایی شفاف تبدیل کند.

سپس می‌توانید با استفاده از ابزار ویرایش ویدیو، صدای حرفه‌ای خود را با ویدیوی خود ترکیب کنید.

15. ابزار Quillbot

با این گزینه از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام می توانید زیرنویس های قانع کننده را ایجاد کنید. اگر برای ایجاد کپشن مناسب برای پست های اینستاگرام خود تلاش می کنید، Quillbot می تواند کمک کند.

فقط تمام افکار خام خود را در رابط بریزید و روی “Rephrase” کلیک کنید تا زمانی که عنوانی را که دوست دارید باز کند.

ابزارهای رایگان برای افزایش تعامل و دریافت فالوورهای جدید

حضور اینستاگرام خود را کنترل کنید تا تعامل پست را افزایش دهید، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید. این ابزار به شما در انجام آن کمک می کند.

16. ابزار Buffer

Buffer یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی فراگیر است که برای کمک به افراد، بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است تا پست ها را برای حساب های رسانه های اجتماعی خود در چندین پلتفرم برنامه ریزی کنند.

این ابزار به شما امکان می‌دهد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی و نظارت کنید و به نظرات کاربران و پیام‌های پیامکی پاسخ دهید. Buffer همچنین به شما توصیه های سفارشی برای رشد در اینستاگرام می دهد. 

بهترین بخش در مورد Buffer این است که استفاده از آن ساده و آسان است؛ به علاوه، مقرون به صرفه ترین ابزار برنامه ریزی شخص ثالث اینستاگرام است.

17. Start Page

با ابزار Start Page در عرض چند دقیقه یک صفحه اصلی برای برند خود ایجاد کنید.

اگر به ایجاد برندی فراتر از اینستاگرام علاقه دارید، Start Page یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام است. می توانید به سایر شبکه های اجتماعی، فروشگاه خود و سایر صفحات مهم پیوند دهید.

این برای مشاغلی در اینستاگرام که هنوز وب سایت ندارند بسیار مناسب است. همچنین یک راه حل عالی برای مشاغلی است که در حال تغییر نام تجاری یا به روز رسانی وب سایت خود هستند، بنابراین در زمانی که سایت اصلی شما خراب است، ترافیک ارزشمندی را از دست ندهید.

18. ابزار Creator Studio

محتوای دیجیتال خود را با Creator Studio مدیریت کنید. Creator Studio ابزار مدیریت محتوای خود متا (شرکت مادر اینستاگرام) است و هر حساب کاربری حرفه ای می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

می‌توانید پست‌ها را ایجاد، زمان‌بندی و مدیریت کنید و فرصت‌های کسب درآمد را از محتوای موجود پیدا کنید.

با این اوصاف، محدودیت هایی برای Creator Studio وجود دارد. هیچ کنترل دارایی پویا وجود ندارد، بنابراین Creator Studio به طور خودکار تصاویر با اندازه نادرست را فشرده نمی‌کند تا با پلتفرم مناسب باشند (برخلاف سایر ابزارها برای مدیریت اینستاگرام و ارسال مستقیم در برنامه).

این محدودیت‌ها ممکن است با گذشت زمان از بین بروند، اما در حال حاضر، Creator Studio راه‌حل خوبی برای مدیریت محتوای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر عکس است.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام
ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

19.ابزار Ads Manager

کمپین های اجتماعی خود را با Ads Manager مرور کنید. Ads Manager پورتال مرکزی برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی پولی در سراسر متا (از جمله فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و شبکه مخاطبان) است.

این ابزار به شما امکان می دهد تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید، کمپین بسازید، کمپین ها را مدیریت کنید و نتایج را با تمام معیارهای رشد اینستاگرام محک بزنید و نظارت کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد تست A/B، خلاقیت پویا و تقسیم‌بندی مخاطب را آزمایش کنید تا استراتژی تبلیغات خود را اصلاح کنید.

برای استفاده از این ابزار یا پیکربندی آن برای اینستاگرام خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید، اما برای اجرای کمپین های تبلیغاتی باید هزینه پرداخت کنید.

20.ابزار Hashtag Expert

Hashtag Expert مرتبط ترین هشتگ ها را برای محتوای شما پیدا می کند.

Hashtag Expert از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین هشتگ ها برای مخاطبان شما استفاده می کند. به این ترتیب، می‌توانید پست‌هایی ایجاد کنید که برای هشتگ‌هایی که فالوورهای ایده‌آل اینستاگرام دنبال می‌کنند نشان داده شود.

با وارد کردن یک هشتگ شروع کنید و نرم افزار گروهی از هشتگ های مشابه اینستاگرام با عملکرد بالا را ایجاد می کند که می توانید در پست های خود استفاده کنید. می توانید چندین هشتگ را به طور همزمان برای آپلود دسته ای در عنوان پست کپی کنید.

21. ابزار Gleam

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام Gleam است که برای کمک به مدیریت مسابقات و هدایای آنلاین طراحی شده است.

ما این برنامه را دوست داریم زیرا یک طرح رایگان برای میزبانی تعداد نامحدودی از مسابقات ارائه می دهد.

Gleam برای هر حساب حرفه ای اینستاگرام که می خواهد به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشد، برنامه های پولی دارد.

ابزارهای رایگان برای یافتن اینفلوئنسرهای اینستاگرام و UGC

اینفلوئنسر مارکتینگ محصولات و خدمات شما را در مقابل دیدگان بیشتری قرار می دهد. مشکل این است که شناسایی تأثیرگذارهای مناسب برای مخاطبان شما می تواند یک چالش باشد. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تأثیرگذاران را پیدا کنید، محتوای برچسب‌گذاری شده را مدیریت کنید و باعث می شود شما با تولیدکنندگان محتوا که عاشق برند شما هستند، ارتباط برقرار کنید.

22. ابزار Brand Collab Manager

اینفلوئنسر مناسب برای کسب و کار خود را از طریق Brand Collab Manager پیدا کنید.

Brand Collab Manager یک ابزار متا بومی است که به ارتباط برندها با تأثیرگذاران کمک می کند.

برای کاربران اینستاگرام و فیسبوک رایگان است، اما برای واجد شرایط بودن باید شرایطی را رعایت کنید. یکی از آنها این است که «حضور معتبر و تثبیت شده در اینستاگرام از متا داشته باشید.»

هیچ عدد مشخصی برای معنای “حضور ثابت” و “پایه فالوور کافی” وجود ندارد، اما شرایط قدیمی آن داشتن 1000 فالوور و حداقل یکی از موارد زیر بود: 15000 اشتراک پست در 60 روز گذشته، 180000 دقیقه مشاهده در 60 روز گذشته یا 30000 بازدید یک دقیقه ای برای ویدیوهای سه دقیقه ای در 60 روز گذشته. علاوه بر این، شما باید مدیر صفحه برای صفحه ای باشید که ارسال می کنید و صفحه شما باید در یک کشور واجد شرایط قرار داشته باشد.

یکی از بزرگترین مزایای Brand Collab Manager این است که برندها می توانند به راحتی در مورد تأثیرگذاران و سازندگان متناسب با مخاطبان خود تحقیق کنند. این ابزار همچنین به برندها اجازه می‌دهد قراردادها و پرداخت‌های تأثیرگذار را به همراه عملکرد کمپین مدیریت کنند.

23.ابزار ShortStack

ShortStack به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مسابقات را در رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام، مدیریت کنند.

اما چیزی که ShortStack را متمایز می کند ابزار آن برای مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. هنگامی که مسابقه ای را اجرا می کنید، برنامه همه تگ های کاربران را در سراسر پلتفرم ثبت می کند، بنابراین به راحتی می توانید عکس ها و ویدیوهای کاربرانی را پیدا کنید که به جای تکیه بر الگوریتم اینستاگرام، برند شما را تبلیغ می کنند.

طرح رایگان آن به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از مسابقات را میزبانی کنید و تا 100 ورودی را جمع آوری کنید. اگر می‌خواهید ورودی‌های بیشتری را جمع‌آوری کنید و ویژگی‌های پیشرفته‌تری دریافت کنید، ShortStack همچنین دارای برنامه‌های پولی است.

24.ابزار Repost for Instagram

آخرین گزینه از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام Repost for Instagram است به شما امکان می دهد تنها با چند ضربه یک پست اینستاگرام را در حساب اینستاگرام خود ارسال کنید و در عین حال به صاحب پست نیز اعتبار بدهید.

قبل از ارسال مجدد عکس یا ویدیو، به یاد داشته باشید که از صاحب پست اجازه بگیرید و در عنوان خود به آنها اعتبار بدهید. این نه تنها طبق شرایط استفاده اینستاگرام الزامی است، بلکه توسط سازندگان و مشاغل شگفت انگیز در اینستاگرام نیز به درستی انجام می شود.

برای دریافت مجوز برای ارسال مجدد، می توانید به صاحب پست یک DM بفرستید، در مورد پست نظر دهید، یا از طریق ایمیل به آن متصل شوید.

اهمیت ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

برای همکاری بهتر، بهینه سازی و رشد اینستاگرام و کسب درآمد بیشتر، بینش قدرتمندی را از تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزازهای تبلیغات رایگان اینستاگرام به دست خواهید آورد. تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید و نمایه خود را با مجموعه ابزارهای زمان بندی و تجزیه و تحلیل اینستاگرام معرفی شده در این مقاله گسترش دهید.

قدرتمند ترین ابزار تبلیغات رایگان ایستاگرام چیست؟

Buffer’s Stories Creator قدرتمندترین گزینه از ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام برای ایجاد استوری های اینستاگرام با کیفیت بالا و چشم نواز است تا به رشد شما کمک کند.
با آپلود تصویری که می خواهید استفاده کنید شروع کنید (همچنین می توانید یک رنگ پس زمینه ثابت انتخاب کنید). لوگو یا هر دارایی مارک دار دیگر خود را آپلود کنید. سپس، با استفاده از هر قلمی که دوست دارید، پیامی را تایپ کنید. این ابزار به شما امکان می دهد از انتخاب های محدود اینستاگرام دور شوید.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ محصولات و خدمات شما را در مقابل دیدگان بیشتری قرار می دهد. مشکل این است که شناسایی تأثیرگذارهای مناسب برای مخاطبان شما می تواند یک چالش باشد. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تأثیرگذاران را پیدا کنید، محتوای برچسب‌گذاری شده را مدیریت کنید و باعث می شود شما با تولیدکنندگان محتوا که عاشق برند شما هستند، ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *