تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

با بیش از 1.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان، می توانید اینستاگرام را در صدر لیست سایت های شبکه اجتماعی محبوب قرار دهید. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای کسب و کارهای کوچک است تا با ساتفاده از تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار بتوانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند و تعامل با آنها را افزایش دهند.

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

اکثر کاربران تقریباً 29 دقیقه در روز را در اینستاگرام می گذرانند، بنابراین اگر از پلتفرم به خوبی استفاده شود، به شما نوید دسترسی عالی را می دهد و می توانید با استفاده از این پلت فرم بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار را داشته باشید. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در مورد روش‌های استفاده از اینستاگرام به شیوه‌ای که مفید واقع شود، مطمئن نیستند. شما نمی توانید به طور تصادفی شروع به ارسال پست کنید و منتظر نتایج شگفت انگیز باشید. با ایجاد استراتژی و برنامه ریزی خوب برای اجرای خود، حساب اینستاگرام خود را ارتقا دهید. 

اگر مطمئن نیستید که چگونه از اینستاگرام برای دستیابی به مشتریان استفاده کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار خود را ایجاد کنید.

دلایل استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار

دلایل استفاده از اینستاگرام باید گفته شود تا اهمیت استراتژیک اینستاگرام در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را کاملاً درک کنید. علاوه بر این، تا زمانی که دلایلی برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام ندانید، نمی توانید نکاتی را که بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد، به طور کامل اعمال کنید.

بنابراین، چرا از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم؟

  • چهره برند شما: اینستاگرام درباره تصاویر است، بنابراین می توانید از طریق تصاویر ارتباط شخصی با مشتریان خود برقرار کنید. شما می توانید تصاویری از تیم خود، نحوه عملکرد آنها، توصیفات مشتریان خوشحال خود و نحوه استفاده آنها از محصول شما را به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.
  • به مشتریان در مورد پیشنهادات بگویید: می توانید دنبال کنندگان خود را با تبلیغات جالبی که راه اندازی کرده اید به روز کنید. اگر محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، اینستاگرام بهترین پلتفرم برای دسترسی به مشتریان شما است.
  • داستان بگویید: از میان تمامی پلتفرم های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام بهترین مکان برای خلاقیت در بازاریابی شما است. استوری اینستاگرام یک ویژگی عالی است که برای افزایش تعامل مخاطب طراحی شده است.
  • با ترندها به‌روز باشید: باید در اینستاگرام باشید، زیرا شما را از آنچه مشتریان در بازار می‌پسندند و آنچه که کار نمی‌کنند به‌روز نگه می‌دارد. بر این اساس، می توانید پست های خود را ایجاد کنید و سعی کنید به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ: این مفهوم این روزها بسیار محبوب است و بهترین پلتفرم برای به دست آوردن نتیجه برای شما اینستاگرام است. از طریق اینفلوئنسرهای قابل اعتماد، می توانید فروش شرکت خود را به سطح جدیدی ببرید.
تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

آیا می توانید به صورت رایگان در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

بسیاری از کسب و کارها این تصور را دارند که به دست آوردن فالوور در اینستاگرام و افزایش تعامل پرهزینه است. بله، اگر قصد دارید اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات پولی انجام دهید، اینستاگرام می تواند گران تمام شود. با این حال، ما در این مقاله بر بازاریابی پولی برای اینستاگرام تمرکز نمی کنیم. خبر خوب این است که می توانید کسب و کار خود را با تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار رشد دهید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

قبل از اینکه در مورد راه های رایگانی که می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید صحبت کنیم، مهم است که در مورد برخی از نکته های اساسی که باید در حساب اینستاگرام خود به آن دقت کنید صحبت کنیم.

حساب اینستاگرام خود را به عنوان یک حساب تجاری نگه دارید

اگر از پروفایل شخصی برای کسب و کار خود استفاده می کنید، به رشد شما کمکی نمی کند. در عوض، توصیه می‌شود که یک حساب تجاری ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد به تبلیغات اینستاگرام و پست های تبلیغاتی دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد دسترسی و تعامل خود را افزایش دهید.

مشخصات خود را کامل کنید

اکانت های ناقص اینستاگرام جذاب نیستند. شما باید جزئیات کسب و کار خود را وارد کنید. یک عکس پروفایل با کیفیت بالا و یک بیو داشته باشید که از کسب و کار شما به عنوان یک برند صحبت می کند.

نمایه خود را قابل مشاهده کنید

اگر کاربران نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانید تبلیغ کنید و فالوورهای بیشتری به دست آورید. بنابراین، مطمئن شوید که نمایه شما عمومی است. در غیر این صورت، فقط کسانی که شما را دنبال می کنند می توانند پست شما را ببینند.

روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

اکنون می دانید که می توانید کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینستاگرام تبلیغ کنید. اجازه دهید چند روش ساده را بررسی کنیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید:

1. پست های مفید ایجاد کنید

اولین و اساسی ترین کاری که باید انجام دهید این است که اکانت اینستاگرام خود را از طریق پست های معنادار تبلیغ کنید. اگر بتوانید محتوای جذاب، جالب و مفید ایجاد کنید، دلیل محکمی را برای دنبال کردن شما به بینندگان ارائه می دهید. اکثر کسب و کارها از لینک خود در بیو برای پیوند به وب سایت خود استفاده می کنند تا ترافیک را به آنجا هدایت کنند.

باید بدانید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند. عکسی را که پست می‌کنید به همه دنبال‌کنندگانتان نشان نمی‌دهد. فقط به 10 تا 20 درصد از فالوورهای شما نشان داده می شود و اینستاگرام منتظر می ماند تا ببیند آیا درگیری با محتوای شما وجود دارد یا خیر. پاسخ 20 درصد تعیین می کند که افراد بیشتری پست شما را ببینند یا خیر. شما باید مطمئن شوید که پست های معناداری ایجاد می کنید که باعث ایجاد تعامل می شود.

2. از طریق استیکرهای Stories درگیر شوید

آیا می دانید روزانه چند کاربر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. این تعداد بیش از 500 میلیون است و این تعداد با گذشت زمان افزایش می یابد. استیکرهای استوری اینستاگرام راهی عالی برای تشویق فالوورهای شما به تعامل با شما و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود هستند. این منجر به ایجاد یک دنبال کننده وفادار می شود و هر دنبال کننده ای با برند شما در ارتباط خواهد بود.

در زیر چند راه برای شروع با استیکرها وجود دارد:

  • برچسب سوال: از بین همه برچسب ها، برچسب سوال بهترین کار را دارد. حداکثر تعامل از AMA (از من هر چیزی بپرس) حاصل می شود و بیشتر تأثیرگذاران از آن برای تعامل بالاتر استفاده می کنند. با این حال، دلیلی وجود ندارد که این کار را برای کسب و کار خود انجام ندهید. می توانید نظرات فالوورهای خود را در مورد برند خود بدانید یا می توانید از آنها در مورد انتظارات آنها از شما سؤال کنید. این به شما کمک می کند تا با خدماتی که آنها انتظار دارند به دنبال کنندگان دسترسی پیدا کنید.
  • برچسب مسابقه: به شما امکان می دهد سؤالات چند گزینه ای ایجاد کنید تا دنبال کنندگان خود به آنها پاسخ دهند. همچنین می توانید نتایج را پیگیری کنید. فالوورها متوجه می شوند که درست یا غلط پاسخ داده اند و می توانید ببینید کدام گزینه محبوب تر بوده است.

استفاده از استیکرهای استوری محبوب ترین روش تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار است.

تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار
تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

3. محتوای قابل ذخیره برای فید خود ایجاد کنید

کسب و کارها باید از اشتراک گذاری ها، نظرات و ذخیره های اینستاگرام استفاده کنند. ایجاد محتوایی که دنبال کنندگان شما را تشویق می کند تا روی دکمه ذخیره ضربه زده و کلیک کنند، راه خوبی برای افزایش تعامل است. محتوایی که مخاطبان می خواهند در آینده به آن بازگردند، محتوای قابل ذخیره است.

اگر می توانید نکات و پیشنهادهایی را به اشتراک بگذارید که به نحوی به دنبال کنندگان شما کمک می کند، می توانید انتظار داشته باشید که دنبال کنندگان شما آن محتوا را برای آینده ذخیره کنند. این ایده ی ساده ای است؛ شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مهم باشد. محتوا می تواند هر چیزی باشد مانند اینفوگرافیک، نقل قول های قدرتمند یا میم های خنده دار.

4. از هشتگ ها استفاده کنید

اگر می خواهید حساب اینستاگرام خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید، هشتگ ها ضروری هستند. شما باید از هشتگ های مرتبط در پست ها و استوری های خود استفاده کنید تا به دست کاربران مورد نظر برسد. پست های شما می تواند حداکثر 30 هشتگ داشته باشد. شما ممکن است از همه استفاده کنید، اما باید در انتخاب مناسب دقت کنید. استفاده از هشتگ های مرتبط، نرخ تعامل شما را افزایش می دهد. می توانید از هشتگ های زیر در پست های خود استفاده کنید.

  • مبتنی بر مکان: برای هدف قرار دادن مخاطبان محلی خود و افزایش آگاهی از برند در جامعه محلی، می توانید از هشتگ های مبتنی بر مکان استفاده کنید.
  • هشتگ های محبوب: استفاده از هشتگ های محبوب و خلاقانه به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. همچنین به شما کمک می کند جنبه انسانی کسب و کار خود را ارتقا دهید.
  • مخصوص صنعت: هشتگ به شما کمک می کند به افرادی که به طور کلی به محتوای کسب و کار شما علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید. حتی می توانید از طریق هشتگ های مخصوص صنعت با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید.

استفاده از هشتگ ها ضروری ترین روش تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار است.

5. از استوری اینستاگرام استفاده کنید

یکی از جذاب ترین ویژگی های اینستاگرام استوری اینستاگرام است. قبلاً در مورد استفاده از استیکرها در استوری های اینستاگرام صحبت کرده ایم، اما نباید خود را فقط به آنها محدود کنید. محتوای موجود در استوری شما هر 24 ساعت یکبار به‌روزرسانی می‌شود و مکان مناسبی برای نشان دادن محتوای شفاف به دنبال‌کنندگان شما است که به شما امکان می‌دهد تجارت خود را مرتبط‌تر کنید.

استوری های اینستاگرام حداکثر تعامل را دارند و شما نباید با استفاده از این ویژگی فرصت تبلیغ حساب خود را به صورت رایگان از دست بدهید.

6. از IGTV استفاده کنید

IGTV در اینستاگرام مشابه یوتیوب عمل می کند. در این، کاربران می توانند کانال های مختلف موضوعات و محتوای مورد علاقه خود را بررسی کنند. موفقیت یوتیوب باید به اندازه ای باشد که به شما اطمینان دهد که محتوای ویدیویی موثرترین راه برای دستیابی و تعامل با مخاطبان شماست. IGTV به شما کمک می کند آن دسته از دنبال کنندگانی را به حساب خود بیاورید که تمایل بیشتری به ویدیو دارند.

با IGTV، شروع کار آسان است. هنگامی که اولین ویدیوی خود را در IGTV آپلود می کنید، کانال منحصر به فرد برند شما به طور خودکار توسط اینستاگرام ایجاد می شود. IGTV به شما امکان می دهد ویدیوهای موجود را نیز پست کنید، که باز هم راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است. همچنین می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را در تلویزیون اینستاگرام پست کنید و به دنبال‌کنندگان جدید برسید.

7. روی لایو اینستاگرام بروید

قابلیت لایو اینستاگرام نیز راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما بدون صرف چند دلار است. با استفاده از لایو اینستاگرام می‌توانید کارگاه‌های مختلف، پرسش و پاسخ و مصاحبه‌ها را میزبانی کنید. مفید خواهد بود که دنبال کنندگان خود را از قبل از جلسه زنده آینده خود مطلع کنید. این احتمالاً منجر به پیوستن و ماندن بینندگان بیشتری خواهد شد.

وقتی مردم می بینند که شما یا شخصی از مدیریت بالاتر مستقیماً در مورد تجارت صحبت می کنید، به ایجاد اعتماد و نشان دادن چهره ای پشت سر برند شما کمک می کند. همچنین می توانید از این پلتفرم برای دعوت فالوورهای خود به جلسات لایو اینستاگرام خود استفاده کنید و در نتیجه تعامل مستقیم داشته باشید. سعی کنید یک تجربه لایو اینستاگرام معنادار برای فالوورهای خود ایجاد کنید و این به طور غیر مستقیم باعث فروش می شود.

لایو اینستاگرام عالی ترین روش تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار است.

تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار
تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

8. با اینفلوئنسرهای اینستاگرام درگیر شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه نیازی به کمپین های پولی ندارد. با تعامل هوشمندانه با آن‌ها، می‌توانید به حمایت از برند آن‌ها کمک کنید و در عین حال برای کسب‌وکارتان در معرض دید قرار بگیرید. اینفلوئنسرهای اینستاگرام زیادی وجود دارد. شما باید کسانی را انتخاب کنید که مفید و مرتبط با برند شما هستند. به عنوان مثال، اگر خدمات مالی ارائه می دهید، باید با تأثیرگذارانی که در مورد امور مالی صحبت می کنند، تعامل داشته باشید.

9. از نکات برجسته استوری اینستاگرام استفاده کنید

نکات برجسته استوری اینستاگرام اساساً مجموعه‌ای از محتوایی است که در گذشته در استوری خود پست کرده‌اید. این مجموعه ها معمولا به عنوان آلبوم نامیده می شوند و شما می توانید آلبوم های مختلفی را برای دسته های مختلف ایجاد کنید. بر خلاف داستان‌های معمولی، نکات برجسته داستان پس از 24 ساعت ناپدید نمی‌شوند؛ آنها برای همیشه در نمایه شما در زیر بخش بیو و بالای فید معمولی باقی می‌مانند. اگر محصولات زیادی برای ارائه به دنبال کنندگان خود دارید، می توانید یک آلبوم برای هر کدام ایجاد کنید. می توانید آلبوم ها را با داستان مربوطه به روز کنید.

10. میزبانی مسابقات مشارکتی

اگر با برخی از صاحبان کسب و کار که در صنعت مشابه شما هستند در تماس هستید، می توانید برای یک رقابت مشترک با آنها همکاری کنید. توصیه می شود در ابتدا با یک یا چند پروفایل همکاری کنید و به تدریج به سراغ پروفایل های دیگر بروید. یکی از تاکتیک‌های رایج این است که یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید که در آن شرکت‌کنندگان اکانت شما را دنبال می‌کنند و چند دوست را در قسمت نظرات تگ می‌کنند.

در نظر بگیرید که با شرکتی که محصولات یا خدمات آن مکمل شرکت شما هستند، دست به دست شوید. به عنوان مثال، اگر شما یک فروشنده لوازم آرایشی هستید، یک آرایشگاه می تواند مناسب باشد زیرا به راحتی می توان ارتباط بین این دو محصول را مشاهده کرد.

میزبانی مسابقات مشارکتی بهترین روش تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار است.

 11. از زیرنویس های طولانی تر استفاده کنید

باید بدانید که می‌توانید از ۲۲۰۰ کاراکتر هنگام ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنید. اگر می خواهید چیزی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید که قصد دارید آنها را به خارج از اینستاگرام ببرید، از انجام آن اجتناب کنید. به جای بردن آنها به یک سایت خارجی، می‌توانید تمام اطلاعات را با نوشتن کپشن اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

فالوورهای شما در اینستاگرام هستند زیرا می خواهند زمان خود را در آنجا بگذرانند. شما نباید آنها را به سایت دیگری ببرید، احتمالاً آنها ممکن است دوست نداشته باشند این کار را انجام دهند. کپشن های طولانی تر نیز به شما در بهبود تعامل اینستاگرام کمک می کند. طبق مطالعات، پست‌های با تعامل بالا به طور متوسط ​​65 تا 70 کلمه در عنوان دارند.

نتیجه

با این تاکتیک های داده شده شروع به تبلیغ حساب اینستاگرام خود کنید. یک استراتژی قوی ایجاد کنید که در آن از ویژگی های داخلی اینستاگرام بتوان به طور بهینه استفاده کرد. سعی کنید از نکات ذکر شده در بالا برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنید و در ارسال آنها منظم باشید.

با این حال، همیشه ثابت و صبور باشید. تلاش شما به تدریج نتیجه خواهد داد. اینستاگرام ثابت کرده است که یک ابزار بازاریابی عالی است که در آن فالوورهای شما می توانند به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما و همچنین ارائه بازخورد سازنده کمک کنند.

پروفایل اینستاگرام خود را به گونه ای به کار بگیرید تا در مکالمه دو طرفه برای بهترین نتیجه شرکت کنید.

محبوب ترین روش تبلیغات رایگان تاثیرگذار چیست؟

آیا می دانید روزانه چند کاربر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. این تعداد بیش از 500 میلیون است و این تعداد با گذشت زمان افزایش می یابد. استیکرهای استوری اینستاگرام راهی عالی برای تشویق فالوورهای شما به تعامل با شما و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود هستند. این منجر به ایجاد یک دنبال کننده وفادار می شود و هر دنبال کننده ای با برند شما در ارتباط خواهد بود.

منظور از لایو اینستاگرام چیست؟

قابلیت لایو اینستاگرام نیز راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما بدون صرف چند دلار است. با استفاده از لایو اینستاگرام می‌توانید کارگاه‌های مختلف، پرسش و پاسخ و مصاحبه‌ها را میزبانی کنید. مفید خواهد بود که دنبال کنندگان خود را از قبل از جلسه زنده آینده خود مطلع کنید. این احتمالاً منجر به پیوستن و ماندن بینندگان بیشتری خواهد شد.

آیا می توان در اینستاگرام به صرت رایگان تبلیغ کرد؟

بسیاری از کسب و کارها این تصور را دارند که به دست آوردن فالوور در اینستاگرام و افزایش تعامل پرهزینه است. بله، اگر قصد دارید اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات پولی انجام دهید، اینستاگرام می تواند گران تمام شود. با این حال، ما در این مقاله بر بازاریابی پولی برای اینستاگرام تمرکز نمی کنیم. خبر خوب این است که می توانید کسب و کار خود را با تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار رشد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *