تبلیغات رایگان گوگل مدرن

تبلیغات رایگان گوگل مدرن

اگر تا به حال در گوگل جستجو کرده اید، به احتمال زیاد یک تبلیغ را در بالای نتایج مشاهده کرده اید. اینها تبلیغاتی هستند که شرکت ها از طریق Google Ads ایجاد می کنند. بسیاری از شرکت ها از AdWords برای جذب سرنخ های جدید برای کسب و کار خود استفاده می کنند؛ به همین دلیل در ادامه تبلیغات رایگان گوگل مدرن را بررسی خواهیم کرد.

ترفند های تبلیغات رایگان گوگل مدرن

در نگاه اول، تبلیغات گوگل می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. شما می خواهید مطمئن شوید که تبلیغات رایگان گوگل مدرن را ایجاد می کنید که برای مخاطبان شما موثر باشد. همچنین باید مطمئن شوید که نوع تبلیغات مناسب را برای کمپین خود انتخاب کرده اید، زیرا گوگل هم تبلیغات جستجو و هم تبلیغات نمایشی را ارائه می دهد.

بنابراین، چگونه می توانید تبلیغات گوگل را درک کنید و یک کمپین موثر ایجاد و مدیریت کنید؟ در این پست، چند نکته و ترفند برای داشتن تبلیغات رایگان گوگل مدرن را به شما ارائه می دهیم تا به شما در تسلط بر کمپین خود کمک کند. بیاید شروع کنیم!

1. هدف گذاری کنید

قبل از شروع هر نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ، باید اهدافی را تعیین کنید. این مورد برای کمپین تبلیغاتی گوگل شما نیز مشابه است. اگر می خواهید تبلیغات گوگل را اجرا کنید، باید اهداف دست یافتنی برای آن تبلیغات ایجاد کنید.

با کمپین خود می خواهید به چه چیزی برسید؟ به عنوان مثال، آیا می خواهید سرنخ های بیشتری کسب کنید، تبدیل ها را افزایش دهید یا نرخ کلیک (CTR) خود را افزایش دهید ؟ اینها همه انواع مختلفی از اهداف هستند که می توانید با کمپین تبلیغات گوگل تعیین کنید و به آنها برسید.

با تعیین اهداف برای کمپین خود، اولین گام را برای تسلط بر تبلیغات گوگل برمیدارید.

تبلیغات رایگان گوگل مدرن
تبلیغات رایگان گوگل مدرن

2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

مخاطبان هدف شما یکی از مهمترین عناصر کمپین تبلیغات رایگان گوگل مدرن شما هستند. شما باید بدانید چه کسی قرار است تبلیغات شما را ببیند. تبلیغات شما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطبان هدف شما را جذب کنند، بنابراین باید ابتدا بدانید که چه کسی است.

برای شناسایی مخاطبان هدف خود، به مشتری ایده آل خود فکر کنید. بسیاری از کسب‌وکارها افراد مختلف را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کنند. آنها از این شخصیت ها برای ساختار کمپین هایی استفاده می کنند که برای این نوع افراد جذاب باشد.

وقتی به مشتری ایده آل خود فکر می کنید، آنها چه می کنند؟ چه زمانی آنلاین می شوند؟ آنها از چه چیزی برای انجام جستجو استفاده می کنند و به دنبال چه چیزی هستند؟

اینها سوالات مهمی هستند که باید از خود بپرسید تا مخاطبان هدف تبلیغات گوگل خود را مشخص کنید. هنگامی که مخاطبان هدف خود را مشخص می کنید، می توانید کمپین های تبلیغاتی گوگل را ایجاد کنید که برای آنها بهتر است.

3. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

تبلیغات گوگل بر روی کلمات کلیدی عمل می کنند. این کلمات کلیدی باعث می شود که تبلیغات شما در نتایج جستجو ظاهر شود. هنگامی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنید، باید کلمات کلیدی مناسب برای کمپین خود را پیدا کنید.

این امر مستلزم انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. شما می توانید از ابزارهای تحقیقاتی متعددی برای کمک به پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کمپین خود استفاده کنید. همانطور که به دنبال کلمات کلیدی مختلف می‌گردید، می‌خواهید روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.

اینها عباراتی هستند که شامل سه یا چند کلمه هستند. کلمات کلیدی طولانی تر ترافیک بهتری را برای کمپین شما به ارمغان می آورند، زیرا آنها خاص تر هستند و احتمالاً منجر به جذب مشتریان با کیفیتی می شوند که می خواهند مرتبط ترین نتایج را به دست آورند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی دم بلند، سرنخ هایی را جذب خواهید کرد که واجد شرایط هستند و احتمال خرید بیشتری دارند.

این به شما کمک می کند تا تبدیل های بیشتری برای کسب و کار خود کسب کنید.

4. تبلیغات گوگل موثر ایجاد کنید

هنگامی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنید، باید تبلیغات موثری ایجاد کنید. این ممکن است به نظر عقل سلیم باشد، اما بخش مهمی از کمپین تبلیغاتی شما است. شما باید تبلیغاتی ایجاد کنید که مخاطبان شما را وادار به کلیک روی آنها کند.

ابتدا، شما می خواهید کلمات کلیدی خود را در نسخه تبلیغاتی خود ادغام کنید. این به مخاطبان شما اطمینان می دهد که تبلیغ شما با جستجوی آنها مرتبط است. در مرحله بعد، می خواهید یک عنوان فریبنده ایجاد کنید.

شما می خواهید یک عنوان جالب و چشم نواز ایجاد کنید که مخاطبان شما را وادار کند تا بر روی تبلیغات شما کلیک کنند. در نهایت، باید به مخاطبان خود بگویید که چگونه قدم بعدی را بردارند. یک فراخوان برای اقدام (CTA) در تبلیغ خود بگنجانید تا آنها را راهنمایی کنید تا اقدامی انجام دهند و به مشتری پرداخت کننده تبدیل شوند.

برای تولید تبلیغات بهتر برای کمپین خود، این عناصر را بگنجانید. با ایجاد تبلیغات موثری که توجه مخاطبین شما را به خود جلب می کند، کلیک های بیشتری بر روی تبلیغات خود کسب خواهید کرد.

تا زمانی که تبلیغ شما باعث عدم تایید Google Ads نشود، آماده انتشار خواهد بود.

5.بهترین ترفند تبلیغات رایگان گوگل مدرن: صفحه فرود خود را به روز کنید

با ایجاد یک تبلیغ در گوگل ادز، هر بار که بر روی لینک تبلیغ شما کلیک می کنند، مخاطبین خود را به صفحه خاصی هدایت می کنید. چه صفحه قیمت گذاری باشد یا صفحه اصلی شما، باید مطمئن شوید که به روز شده است. شما نمی‌خواهید مخاطبان خود را به سمت صفحات قدیمی هدایت کنید، زیرا این کار می‌تواند منجر به از بین رفتن مشتریان شود.

سرنخ های شما می خواهند صفحات مدرن و به روز را ببینند. این بدان معنی است که ممکن است برای به روز رسانی سایت خود نیاز به سرمایه گذاری در خدمات طراحی وب داشته باشید یا خودتان این کار را با استفاده از منابع مختلف طراحی به عنوان یک راهنمای مفید انجام دهید. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که باید مخاطبان خود را به صفحه فرود صحیح هدایت کنید.

اگر مخاطبان خود را وادار کنید در سایت شما برای یافتن صفحه مربوطه حرکت کنند، سرنخ ها را از دست خواهید داد. تبلیغات Google Ads خود را با یک صفحه فرود مرتبط و به روز تنظیم کنید تا موفقیت بیشتری را در کمپین خود مشاهده کنید.

تبلیغات رایگان گوگل مدرن
تبلیغات رایگان گوگل مدرن

6. از بازاریابی مجدد برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید

کمپین های تبلیغاتی گوگل شما به احتمال زیاد دارای سرنخ هایی هستند که بلافاصله تبدیل نمی شوند. آنها روی تبلیغ شما کلیک می کنند و کسب و کار شما را بررسی می کنند، اما خریدی انجام نمی دهند. این غیرعادی نیست، زیرا بسیاری از مردم زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد خرید می کنند.

برای اطمینان از اینکه این سرنخ‌ها را از دست نمی‌دهید، می‌توانید از تبلیغات بازاریابی مجدد استفاده کنید تا این مشتریان به برند خود فکر کنند. وقتی آنها روی تبلیغات شما کلیک می کنند، می توانید یک کمپین بازاریابی مجدد ایجاد کنید که تبلیغات محصولات یا خدماتی را که مشاهده کرده اند به آنها نشان می دهد. این امر برند شما را در خط مقدم ذهن آنها نگه می دارد.

هنگامی که از بازاریابی مجدد برای بازگرداندن آنها استفاده می کنید، تا آنجا که ممکن است برای کمپین تبلیغاتی گوگل خود، سرنخ و تبدیل به دست خواهید آورد.

شرایط تبلیغات رایگان گوگل مدرن

در ادامه شرایط تبلیغات رایگان گوگل مدرن را بررسی می کنیم:

1. برنامه های افزودنی تبلیغات

افزونه‌های تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهند که آگهی خود را بدون هزینه اضافی با اطلاعات اضافی تکمیل کنید. این برنامه‌های افزودنی تحت یکی از پنج دسته قرار می‌گیرند: پیوند سایت، تماس، مکان یا برنامه.

1. برنامه های افزودنی مکان

برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی، موقعیت مکانی شما را در خط خود فهرست می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند مکان(های) شما، نقشه موقعیت مکانی شما یا فاصله تا آن را پیدا کنند. اینها همچنین ممکن است شامل یک شماره تلفن یا دکمه تماس برای کاربران تلفن همراه باشد.

این برنامه افزودنی، که می‌تواند به‌طور خودکار اعمال شود، برای هر کسب‌وکاری که به تراکنش‌های حضوری وابسته است، از جمله رستوران‌ها، مکان‌های خرده‌فروشی، و ارائه‌دهندگان خدمات مانند آرایشگاه‌ها یا سالن‌های زیبایی ایده‌آل است.

همچنین مزایایی برای شرکت های عمدتا آنلاین وجود دارد، زیرا یک آدرس فیزیکی می تواند مشروعیت شما را در چشم مشتریان افزایش دهد.

2. پسوندهای لینک سایت

افزونه‌های لینک سایت که برای هدایت کاربران به صفحات دیگر در وب‌سایت شما مفید است، به هدف‌ها اجازه می‌دهد تا به جای بازدید از صفحه فرود شما، انتخاب کنند که کجا می‌خواهند بروند.

آسان کردن کار کاربران برای یافتن دقیقا همان چیزی که به دنبال آن هستند می تواند CTR شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

صفحات متداول مورد استفاده با پیوندهای سایت عبارتند از صفحات تماس با ما، صفحات قیمت گذاری، صفحات فروش و صفحات توصیفات.

سایت‌های تجارت الکترونیک هنگام هدایت مشتریان به صفحات دسته‌بندی خاص، از آن‌ها به خوبی استفاده کرده‌اند.

اینها را می توان به صورت دستی یا پویا به عنوان یک افزونه خودکار اضافه کرد.

3. برنامه های افزودنی تماس

برنامه های افزودنی تماس، تماس مستقیم از طریق آگهی شما را برای جستجوگران آسان می کند. آنها شامل یک شماره تلفن کلیک برای تماس در تبلیغ شما برای کاربران تلفن همراه هستند.

این تبدیل ها ردیابی می شوند و به شما این امکان را می دهند که ارزش تبلیغات خود را با تعداد تماس های تلفنی که ایجاد می کنند اندازه گیری کنید.

می‌توانید افزونه‌های تماس را به صورت دستی اضافه کنید یا گوگل می‌تواند آنها را به‌طور خودکار اعمال کند.

تبلیغات رایگان گوگل مدرن
تبلیغات رایگان گوگل مدرن
4. پسوند برنامه

اگر یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌دهید، از این افزونه تبلیغات گوگل استفاده کنید.

منظورم این است که باز کردن و جستجوی دستی یک برنامه در گوشی شما دردسرساز است. برنامه های افزودنی برنامه شما را بیشتر قابل مشاهده می کند و دانلود مستقیم از آگهی متنی را برای کاربران علاقه مند آسان می کند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد برنامه های افزودنی این است که این تنها راه برای ردیابی دانلود برنامه بر اساس کلمات کلیدی شما است.

هنگامی که از یک برنامه افزودنی استفاده می کنید، مطمئن شوید که این سه کار را انجام می دهید:

  • متن تیتر خود را به وب سایت خود و پسوند برنامه را به فروشگاه برنامه پیوند دهید.
  • افزونه های برنامه را با کلمات کلیدی مارک دار و عمومی اضافه کنید.
  • کلمات کلیدی بیشتری را به جای کلمات کلیدی که برای دانلود برنامه تلاش می کنند، وارد کنید.

2. نوع کمپین

قبل از شروع یک تبلیغات رایگان گوگل مدرن، بین هفت نوع کمپین انتخاب می‌کنید: جستجو، نمایش، ویدیو، خرید، برنامه، هوشمند یا حداکثر عملکرد.

  • تبلیغات جستجو، تبلیغات متنی هستند که در بین نتایج جستجو در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شوند.
  • تبلیغات نمایشی معمولاً مبتنی بر تصویر هستند و در صفحات وب در شبکه نمایش گوگل نمایش داده می شوند.
  • تبلیغات ویدیویی بین شش تا 15 ثانیه هستند و در یوتیوب ظاهر می شوند.
  • کمپین های خرید در نتایج جستجو و برگه خرید گوگل ظاهر می شوند.
  • کمپین های برنامه از اطلاعات برنامه شما برای بهینه سازی تبلیغات در سراسر وب سایت ها استفاده می کنند.
  • کمپین‌های هوشمند باعث می‌شوند گوگل بهترین هدف را پیدا کند تا بیشترین سود را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • Performance Max یک نوع کمپین جدید است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از یک کمپین به تمام موجودی Google Ads دسترسی داشته باشند.

3. نرخ کلیک (CTR)

CTR شما تعداد کلیک هایی است که بر روی تبلیغ خود به نسبت تعداد بازدیدهایی که تبلیغ شما دریافت می کند. CTR بالاتر نشان‌دهنده یک تبلیغ با کیفیت است که هدف جستجو را مطابقت دارد و کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار می‌دهد.

4. نرخ تبدیل (CVR)

CVR معیاری برای اندازه گیری فرم های ارسالی به عنوان نسبت کل بازدیدها از صفحه فرود شما است. به عبارت ساده تر، CVR بالا به این معنی است که صفحه فرود شما یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه می دهد که با وعده تبلیغ مطابقت دارد.

5. شبکه نمایش

تبلیغات گوگل را می توان در صفحات نتایج جستجو یا در یک صفحه وب در شبکه نمایش Google (GDN) نمایش داد. GDN شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها است که فضایی را در صفحات وب خود برای Google Ads فراهم می‌کند. این تبلیغات می‌توانند مبتنی بر متن یا تصویر باشند و در کنار محتوای مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما نمایش داده می‌شوند. محبوب ترین گزینه های تبلیغات نمایشی، خرید گوگل و کمپین های برنامه هستند.

6. برداشت ها

هر بار که تبلیغ شما در SERP نشان داده می شود، یک نمایش دریافت می کند.

می‌توانید از این بینش از نمایش‌ها استفاده کنید تا بفهمید چند نفر از افرادی که آگهی شما را می‌بینند به صفحه فرود شما کلیک می‌کنند و تبلیغ خود را برای دریافت CTR بالاتر بهینه کنید.

به خاطر داشته باشید که تبدیل همه نمایش ها به کلیک و دستیابی به CTR 100٪ تقریبا غیرممکن است. افراد ممکن است روی تبلیغ رقیب کلیک کنند، یا حتی به جای کلیک بر روی تبلیغ شما، روی یک نتیجه جستجوی ارگانیک کلیک کنند.

7. کلمات کلیدی

وقتی یک کاربر گوگل یک پرس و جو را در قسمت جستجو تایپ می کند، گوگل طیفی از نتایج را برمی گرداند که با هدف جستجوگر مطابقت دارد. کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که با آنچه جستجوگر می‌خواهد همسو می‌شوند و درخواست او را برآورده می‌کنند. شما کلمات کلیدی را بر اساس پرس و جوهایی که می خواهید تبلیغ خود را در کنار آن نمایش دهید انتخاب می کنید. برای مثال، جستجوگری که تایپ می‌کند «چگونه آدامس را از کفش پاک کنیم» نتایجی را برای تبلیغ‌کنندگانی که کلمات کلیدی مانند «آدامس روی کفش» و «کفش تمیز» را هدف قرار داده‌اند، می‌بیند.

کلمات کلیدی منفی لیستی از اصطلاحات کلیدواژه هستند که نمی خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. گوگل شما را از پیشنهاد این کلمات کلیدی خارج می کند. معمولاً، این عبارات نیمه مرتبط با عبارات جستجوی مورد نظر شما هستند، اما خارج از قلمرو چیزی هستند که ارائه می‌دهید یا می‌خواهید برای آن رتبه‌بندی کنید.

8. امتیاز کیفیت (QS)

امتیاز کیفیت شما کیفیت تبلیغ شما را با نرخ کلیک (CTR)، مرتبط بودن کلمات کلیدی، کیفیت صفحه فرود و عملکرد گذشته شما در SERP اندازه گیری می کند. QS یک عامل تعیین کننده در AdRank شما است.

اهمیت کلمات کلیدی طولانی چیست؟

اینها عباراتی هستند که شامل سه یا چند کلمه هستند. کلمات کلیدی طولانی تر ترافیک بهتری را برای کمپین شما به ارمغان می آورند، زیرا آنها خاص تر هستند و احتمالاً منجر به جذب مشتریان با کیفیتی می شوند که می خواهند مرتبط ترین نتایج را به دست آورند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی دم بلند، سرنخ هایی را جذب خواهید کرد که واجد شرایط هستند و احتمال خرید بیشتری دارند.

مهم ترین عنصر تبلیغات رایگان گوگل مدرن چیست؟

مخاطبان هدف شما یکی از مهمترین عناصر کمپین تبلیغات رایگان گوگل مدرن شما هستند. شما باید بدانید چه کسی قرار است تبلیغات شما را ببیند. تبلیغات شما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطبان هدف شما را جذب کنند، بنابراین باید ابتدا بدانید که چه کسی است.برای شناسایی مخاطبان هدف خود، به مشتری ایده آل خود فکر کنید. بسیاری از کسب‌وکارها افراد مختلف را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کنند. آنها از این شخصیت ها برای ساختار کمپین هایی استفاده می کنند که برای این نوع افراد جذاب باشد.

GDN چیست؟

تبلیغات گوگل را می توان در صفحات نتایج جستجو یا در یک صفحه وب در شبکه نمایش Google (GDN) نمایش داد. GDN شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها است که فضایی را در صفحات وب خود برای Google Ads فراهم می‌کند. این تبلیغات می‌توانند مبتنی بر متن یا تصویر باشند و در کنار محتوای مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما نمایش داده می‌شوند. محبوب ترین گزینه های تبلیغات نمایشی، خرید گوگل و کمپین های برنامه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *