انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

در بیشتر موارد، برخی از مشاغل کوچک بودجه تبلیغاتی ندارند. با این حال، آنها باید رشد کنند و دید خود را افزایش دهند تا مورد توجه مشتریان و همکاران تجاری خود قرار گیرند. خبر خوب این است که انواع تبلیغات رایگان کسب و کار وجود دارد که حتی با بودجه تبلیغاتی صفر، کسب‌وکارهای کوچک همچنان می‌توانند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و داستان برند خود را تعریف کنند تا بتوانند رشد کنند و به کسب‌وکارهای بزرگ تبدیل شوند.

بررسی انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

به طور معمول، انواع تبلیغات رایگان کسب و کار وجود دارد و بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از پلتفرم‌های رایگانی که به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد به صورت رایگان خودشان را تبلیغ کنند، میلیون‌ها برابر رشد کرده‌اند. در این پست وبلاگ، من محبوب‌ترین و مهم‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار آنلاین را برای کمک به رشد رایگان کسب‌وکارهای کوچک برجسته می‌کنم.

پلتفرم های رایگان تبلیغات تجاری

این پلتفرم‌ها به کسب‌وکارها فرصتی عالی می‌دهند تا صفحات کسب‌وکار خود را ایجاد کنند و مرتباً آن‌ها را با محتوای تازه به‌روزرسانی کنند که برای آموزش، اطلاع‌رسانی، سرگرمی و تبلیغ کسب‌وکارشان است.

بیایید ببینیم چگونه می توانید از این پلتفرم ها برای تبلیغات رایگان کسب و کار استفاده کنید.

صفحه کسب و کار فیس بوک

صفحه کسب و کار فیس بوک روشی باورنکردنی برای تبلیغ رایگان کسب و کار شما بدون پرداخت هزینه است. تنها تفاوت بین تبلیغات پولی و رایگان فیس بوک این است که قرار گرفتن در معرض شما در مقایسه با تبلیغات پولی محدود خواهد بود.

در هر صورت، شما می توانید کارهای زیادی را با تبلیغات رایگان فیس بوک انجام دهید.

صفحه کسب و کار خود را با تمام اطلاعات کسب و کار بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه کسب و کار شما برجسته است تا مشتریان بالقوه شما به راحتی به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

پس از بهینه سازی صفحه خود، کاری که باید انجام دهید این است که یک استراتژی بازاریابی فیس بوک ایجاد کنید که شامل ایجاد محتوای با کیفیت و برنامه ریزی پست های فیس بوک خود در صفحه فیس بوک شما برای ارسال منظم در صفحه شما است.

فیس بوک به محتوای یکنواخت و با کیفیت پاداش می دهد، وقتی به صورت روزانه پست می گذارید، این احتمال وجود دارد که مردم بتوانند پست شما را بیشتر ببینند. این امر منجر به افزایش فالوور و لایک صفحه می شود.

به بسیاری از گروه های ارزشمند و تعاملی فیس بوک مرتبط با کسب و کار خود بپیوندید. در آنجا می توانید در آن گروه ها شرکت کنید و همچنین پست صفحه فیس بوک خود را به اشتراک بگذارید.

با انجام این کار، قرار گرفتن در معرض شما افزایش می یابد و افراد بیشتری می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

انواع تبلیغات رایگان کسب و کار
انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

روش دیگر برای قرار گرفتن در معرض بیشتر این است که باید مطمئن شوید که به همه نظرات و پیام‌هایی که به صفحه شما می‌آیند پاسخ می‌دهید. هرچه بیشتر با افراد تعامل داشته باشید، پست شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد.

برخی از کسب و کارها از این ابزار استفاده کرده و کسب و کار خود را به کسب و کارهای جهانی تبدیل کرده اند.

شما هم می توانید از این گزینه از انواع تبلیغات رایگان کسب و کار استفاده کنید و کسب و کار خود را جهانی کنید.

صفحه کسب و کار توییتر

توییتر به کسب و کارهای کوچک ابزاری عالی برای افزایش دید خود از طریق توییت ها و روندها و همچنین به دست آوردن فالوور می دهد. توییتر یکی از بهترین پلتفرم هایی است که می توانید روابط عالی ایجاد کنید که به دنبال کنندگان وفادار و سپس فروش تبدیل می شود.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، استفاده از توییتر باید از اهمیت استراتژیک برای کسب و کار شما برای تشکیل کانال های فروش برخوردار باشد.

شما می توانید با ایجاد محتوای ارزشمند و همچنین محتوایی که بینندگان خود را برای تعامل با نمایه و وب سایت شما جذب می کند، دنبال کنندگان توییتر خود را جذب کنید.

اگر توییت هایی ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما به آن علاقه مند باشد، بسیار به شما کمک خواهد کرد. این آنها را تشویق می کند تا با محتوای شما درگیر شوند. بسیاری از شرکت های کوچک قادر به انجام این کار با موفقیت هستند و شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

توییت هایی ایجاد کنید که برجسته باشند. شما باید درک کنید که رقبای دارید و ایجاد توییت هایی که برجسته هستند یک مزیت بزرگ برای نمایه تجاری شما خواهد بود.

برخی از کسب و کارهای کوچک که از توییتر به خوبی استفاده می کنند، می توانند فالوورها و سهم بازار زیادی به دست آورند.

راه دیگر برای افزایش دید خود در توییتر، ارتباط با افرادی است که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. هزاران حرفه ای در توییتر وجود دارند که خود را تبلیغ می کنند و این فرصت دیگری برای شما است که شبکه خود را حول آنها بسازید.

شما همچنین می توانید از توییتر به عنوان پلتفرم تولید سرنخ از طریق تبلیغ توییت های خود استفاده کنید.

چند نکته برای تبلیغات توییتر:
  • شما همچنین باید به مشتریان خود در توییتر گوش دهید.
  • محصولاتی را که به راحتی پیدا نمی شوند تبلیغ کنید
  • توییت هایی ایجاد کنید که برجسته باشند
  • دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید
  • مقاوم باشید
  • کار و تفریح ​​را متعادل کنید
  • بهینه سازی برای موبایل
  • با افرادی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید.
  • از توییتر برای رشد رایگان کسب و کار خود استفاده کنید.

صفحه شرکت لینکدین

این گزینه از انواع تبلیغات رایگان کسب و کار بیشتر یک پلتفرم حرفه ای برای حرفه ای ها با بیش از 330 میلیون کاربر فعال در هر ماه در نظر گرفته می شود. این به کسب و کارهای کوچک فرصتی عالی برای ترویج تجارت خود می دهد.

داشتن یک صفحه کسب و کار/شرکت در لینکدین به کسب و کار شما رونق می دهد و این فرصت را می دهد که توسط هزاران کاربر لینکدین دیده شود.

صفحه کسب و کار همچنین دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد محتوا را منتشر کنید و با افرادی که به دنبال کسب و کار شما هستند ارتباط برقرار کنید.

انواع تبلیغات رایگان کسب و کار
انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

در اینجا چندین راه وجود دارد که می توانید از لینکدین برای تقویت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

  • تولید سرنخ: از آنجایی که لینکدین به کسب و کارها دسترسی آسان برای تماس با سایر اعضا را ارائه می دهد، از این پلتفرم می توان برای دستیابی به مخاطبان هدف استفاده کرد تا به شما کمک کند تجارت خود را به صورت رایگان توسعه دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که برای مخاطبان خود در لینکدین پیام ارسال کنید تا آنها را از کسب و کار خود مطلع کنید. این ممکن است صرفاً پیام رسانی باشد، اما در واقع شبکه ای برای کسب و کار شما ایجاد می کند.
  • لینکدین سئو را تقویت می کند: استفاده از لینکدین به عنوان یک کسب و کار کوچک می تواند تاثیر قابل توجهی در رتبه بندی موتورهای جستجوی کسب و کار شما داشته باشد. می توانید دید را افزایش دهید و همچنین ترافیک جستجوی ارگانیک خود را در طول زمان افزایش دهید. اشتراک گذاری محتوای خود در صفحه لینکدین شرکت شما به ارتباط کسب و کار شما با مخاطبان مناسب کمک می کند.

همچنین می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که مربوط به جایگاه شما هستند و پست‌های ارزشمند وبلاگ خود را برای جذب مخاطبان بیشتر ارسال کنید. این به تنهایی می تواند باعث افزایش فالوور صفحه شرکت و دیده شدن شما شود.

به لینکدین به‌عنوان یک سایت تبلیغاتی رایگان برای کسب‌وکار نگاه کنید، زیرا فرصت‌های بسیار خوبی برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند.

صفحه کسب و کار لینکدین خود را به عنوان یک کانال بازاریابی در نظر بگیرید.

لینکدین می‌تواند یک پلتفرم عالی برای بازاریابی محتوای شما مانند پست‌های وبلاگ، به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار شما، و نمایش محصولات و خدمات شما باشد.

شما همیشه می توانید پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و اگر به اندازه کافی ارزشمند باشند، محتوای شما بارها و بارها لایک و به اشتراک گذاشته می شود تا در معرض دید شما در پلتفرم افزایش یابد. این به تنهایی به صفحه کسب و کار شما فرصتی برای جذب فالوورهای جدید و در نهایت مشتریان وفادار می دهد.

از آن به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چند کانالی استفاده کنید. این یک کانال عالی برای بازاریابی محصول یا خدمات تجاری شما به عنوان یک تجارت کوچک است.

این به شما توانایی دسترسی به مخاطبان محلی را از طریق این کانال جدید می دهد و این بسیار خوب است زیرا درهای زیادی را از نظر ترافیک آنلاین و علاقه کاربران به شرکت شما باز می کند.

از لینکدین برای افزایش دید و رشد رایگان کسب و کار خود استفاده کنید.

صفحه کسب و کار پینترست

یکی از بهترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار برای ایجاد مخاطب و رشد کسب و کارتان از طریق Pinterest است. یک پلت فرم عالی برای ترافیک با کیفیت برای کسب و کار کوچک شما.

پینترست یک پلتفرم قدرتمند برای ذخیره تصویر است که کمی با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر متفاوت است. این بدان معناست که مجموعه‌ای از قوانین و شیوه‌های متفاوتی دارد که به کسب‌وکارهای کوچک امکان رشد می‌دهد.

در اینجا نحوه استفاده از Pinterest برای رشد کسب و کار کوچک خود آورده شده است.

پست وبلاگ خود را در Pinterest به نمایش بگذارید

اگرچه پینترست یک پلتفرم تصویری است، اما وبلاگ نویسان در استفاده از این پلتفرم برای ساختن ثروت خود به صورت رایگان بسیار موفق بوده اند.

پس از ایجاد پست وبلاگ خود، باید یک تصویر در اندازه Pinterest ایجاد کنید تا آن را به نمایه خود پین کنید تا افراد بتوانند روی پست کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید کنند.

انجام این کار به روش صحیح و مداوم به شما این امکان را می دهد که ترافیک خود را بسیار افزایش دهید، به خصوص زمانی که آن را در یکی از تابلوهای ویژه خود قرار می دهید.

وب سایت خود را تبلیغ کنید

تابلوهای پینترست زمانی به کار می آیند که می خواهید وب سایت خود را با ایجاد تابلویی که حاوی تمام اطلاعات مهم در مورد وب سایت شما است گسترش دهید.

می توانید یک صفحه تصویری «درباره ما»، «شاهدات» «فهرست قیمت» «محصولات و خدمات شما» و بسیاری اطلاعات دیگر لازم برای انتشار اطلاعات در مورد وب سایت کسب و کار خود ایجاد کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که این اطلاعات در یکی از تابلوهای برجسته خود قرار گیرد تا توسط بسیاری مشاهده شود.

انواع تبلیغات رایگان کسب و کار
انواع تبلیغات رایگان کسب و کار

ویدیوهای خود را در Pinterest تبلیغ کنید

این روزها ویدیوها راهی عالی برای کسب و کارها برای افزایش دید آنلاین خود هستند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، این ممکن است یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در Pinterest باشد. در واقع، برای بسیاری از بازاریابان دیجیتال مانند یک پلتفرم تبلیغات تجاری رایگان است.

کسب‌وکارهایی که ویدیوهای خود را در پینترست تبلیغ می‌کنند، بازدیدها و پین‌های زیادی از دیگر مخاطبان علاقه‌مند و هدف دارند. استفاده از ویدیوها در Pinterest را در نظر بگیرید تا دید خود را به عنوان یک کسب و کار کوچک افزایش دهید.

Google my Business (تبلیغات رایگان کسب و کار محلی)

هنگامی که صحبت از انواع تبلیغات رایگان کسب و کار محلی می شود، این یک استراتژی بازاریابی کسب و کار محلی عالی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد زمانی که افراد در حال جستجوی مشاغل در مکان خود هستند در جستجوهای گوگل ظاهر شود.

رستوران‌ها، پمپ بنزین‌ها، هتل‌ها، خوابگاه‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، کارگاه‌های مکانیک و بسیاری دیگر از مشاغل محلی از Google my Business برای ایجاد ترافیک زیادی استفاده می‌کنند که منجر به فروش می‌شود.

این به سادگی یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ رایگان کسب‌وکارها با نمایش در نتایج جستجوی محلی است که از نقشه‌های گوگل برای هدایت هزاران مشتری به درب کسب‌وکار شما استفاده می‌کند و میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

لیست های کسب و کار

میلیون‌ها نفر هستند که هنوز از دایرکتوری‌های آنلاین که به عنوان فهرست‌های کسب‌وکار نیز شناخته می‌شوند، برای جستجوی کسب‌وکارهای آنلاین بازدید می‌کنند که به معنای پتانسیل عظیمی برای تبلیغات تجاری رایگان است.

اگرچه برخی برای نشان دادن لیست شما و بررسی و تایید سریع لیست شما هزینه ای دریافت می کنند، اکثر آنها به شما امکان می دهند مشاغل خود را به صورت رایگان فهرست کنید که بسیار عالی است، با این حال، این تاکتیک در صورتی بهترین کارایی را دارد که مشاغل خود را در کسب و کار مرتبط با تخصص خود فهرست کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای ترغیب مشتریان شما به بازگشت به وب سایت شما برای خرید از شما است. بسیاری آن را یکی از موثرترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار برای بازاریابی رایگان شما می دانند.

شما باید با استفاده از قیف های ایمیل، هر زمان که محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید یا برای آنها تخفیف در نظر می گیرید، آنها را در جریان قرار دهید.

بیانیه مطبوعاتی

یکی دیگر از راه‌های عالی برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود، استفاده از بیانیه‌های مطبوعاتی برای پخش تغییرات در کسب‌وکارتان است. برخی از آن سایت ها تعداد فالوورهای زیادی دارند.

این کار دستیابی به گروه بزرگی از مخاطبانی که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند را برای شما آسان می کند.

اگرچه بسیاری از آنها رایگان نیستند، اما این احساس در مقایسه با ارزش تبلیغاتی که ممکن است به دست آورید، چیزی نیست. موارد مناسب را انتخاب کنید و ترافیک خود را افزایش دهید.

بازار فیسبوک

این یکی از سایت های تبلیغاتی رایگان است که به شما امکان می دهد محصولات خود را بفروشید و به میلیون ها نفر دسترسی داشته باشید. من خودم چیزهای زیادی از بازار فیس بوک خریده ام.

بسیار محبوب است و باید آزمایش شود. فرقی نمی کند که بخواهید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید. این توانایی کمک به کسب و کار شما توسط میلیون ها نفر را دارد.

نتیجه گیری

بسیاری از راه‌های رایگان دیگر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک شما و رشد سریع‌تر وجود دارد.

ما محبوب‌ترین کانال‌هایی را که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به صورت رایگان برای تبلیغ و رشد کسب‌وکار خود استفاده کنند، برجسته کرده‌ایم. هر یک از پلتفرم ها راه منحصر به فردی دارند که در صورت استفاده صحیح می تواند کسب و کار شما را رونق بخشد.

تفاوت تبلیغات رایگان و پولی فیس بوک چیست؟

صفحه کسب و کار فیس بوک روشی باورنکردنی برای تبلیغ رایگان کسب و کار شما بدون پرداخت هزینه است. تنها تفاوت بین تبلیغات پولی و رایگان فیس بوک این است که قرار گرفتن در معرض شما در مقایسه با تبلیغات پولی محدود خواهد بود.

بهترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

یکی از بهترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار برای ایجاد مخاطب و رشد کسب و کارتان از طریق Pinterest است. یک پلت فرم عالی برای ترافیک با کیفیت برای کسب و کار کوچک شما.پینترست یک پلتفرم قدرتمند برای ذخیره تصویر است که کمی با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر متفاوت است. این بدان معناست که مجموعه‌ای از قوانین و شیوه‌های متفاوتی دارد که به کسب‌وکارهای کوچک امکان رشد می‌دهد.

موثر ترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای ترغیب مشتریان شما به بازگشت به وب سایت شما برای خرید از شما است. بسیاری آن را یکی از موثرترین انواع تبلیغات رایگان کسب و کار برای بازاریابی رایگان شما می دانند.شما باید با استفاده از قیف های ایمیل، هر زمان که محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید یا برای آنها تخفیف در نظر می گیرید، آنها را در جریان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *