تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

بزرگترین ابزاری که هر کسب و کار جدیدی در اختیار دارد، تبلیغات رایگان است. مطمئناً در صورتی که تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار را بدانید شما می توانید ترافیک زیادی را به سمت کسب و کار یا سایت تجاری خود هدایت کنید.

ابزارها و تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

امروز قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید کسب و کار خود را با ابزار ها و تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار به طور موثر تبلیغ کنید.

توجه: اینها به ترتیب اثربخشی رتبه بندی نمی شوند، زیرا صادقانه بگویم، آنچه برای یک شرکت میزبان وب و آنچه برای سالن غذاخوری موثر است احتمالاً دو چیز کاملاً متفاوت هستند. اما هر کسب‌وکاری با انتشار نامش و افزایش دیده شدن سود می‌برد و این همان چیزی است که همه این نکات برای انجام آن طراحی شده‌اند.

همین امروز با تبلیغات رایگان کسب و کار دنبال خود را ایجاد کنید

1.رسانه های اجتماعی

از آنجایی که رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای نقش برجسته ای در زندگی بسیاری از مردم ایفا کردند، این انتظار که شرکت ها و برندها در پلتفرم های مختلف فعال و در دسترس باشند نیز افزایش یافت. امروزه، تقریباً هر کسب و کار یا شرکت بزرگی در رسانه های اجتماعی حضور دارد.

با این حال، حفظ حضور در چندین پلتفرم می تواند زمان زیادی را ببرد. اکثر شرکت‌ها فقط روی پلتفرم‌های معدودی مستقر می‌شوند.

و حتی پس از آن، آنها اغلب متخصصان رسانه های اجتماعی را برای رسیدگی به امور شرکت خود در این سیستم عامل ها استخدام می کنند. بنابراین، به یک نقش مهم برای هر کسب و کار تبدیل شده است.

تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار
تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

توییتر

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، بسیاری از شرکت ها با توییتر شروع به کار می کنند. استفاده از آن آسان است، برای هر توییت نیازی به تصاویر بصری ندارید (اگرچه باید هر زمان که می توانید از تصاویر استفاده کنید)، و با داشتن بیش از 192 میلیون مخاطب بالقوه، زمینه مناسبی برای بازاریابی است.

فقط به یاد داشته باشید که توییت ها باید کوتاه و دقیق باشند و از همه مهمتر اینکه از هشتگ استفاده کنید!

بسیاری از کسب‌وکارها از آن برای اعلام زمانی که یک محصول جدید دارند استفاده می‌کنند یا زمانی که محتوای جدیدی منتشر می‌شود به وب‌سایت خود پیوند می‌دهند، اما مطمئن شوید که از این فراتر بروید. بیشتر آنها یک کسب و کار را فقط برای به‌روزرسانی محتوا دنبال نمی‌کنند.

اینستاگرام

اینستاگرام پادشاه پلتفرم های رسانه های اجتماعی بصری است. با نیم میلیارد کاربر هر روز، به سختی می توانید یک راه حل تبلیغاتی و بازاریابی رایگان بالقوه موثرتر برای کسب و کار خود پیدا کنید.

اما این یک پلتفرم بصری است، بنابراین شما باید هر روز راهی برای ارائه تصاویر متقاعد کننده پیدا کنید تا بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید.

باز هم، به همین دلیل است که مشاغل معمولاً یک حرفه ای را برای مدیریت پلت فرم استخدام می کنند. آنها باید بتوانند تصاویر را ثبت کنند و حتی با استفاده از فتوشاپ تصاویر اصلی تولید کنند.

گفته می‌شود، تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک گوشی هوشمند است و شما آماده هستید.

یوتیوب

یوتیوب محبوب ترین پلتفرم پخش ویدیو در جهان است که حتی در همان زمان یک پلت فرم رسانه اجتماعی نیز در نظر گرفته می شود. همچنین می توان از یوتیوب به عنوان محبوب ترین ابزارها و تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار نیز نام برد. در حالی که ایجاد ویدیوها می تواند تا حدودی گران باشد، اما می توانند ارزان نیز باشند، همه اینها به تجهیزاتی که از قبل دارید بستگی دارد.

با این حال، وقتی مردم روزانه 5 میلیارد ویدیو را در یوتیوب تماشا می کنند، ارزش ایجاد محتوا بدون توجه به بودجه شما را دارد.

شما در واقع نیازی به تولید محتوا ندارید. می‌توانید تبلیغات درون ویدیویی را از طریق تولیدکنندگان محتوا خریداری کنید، که مخاطبان ثابتی دارند که ممکن است با آنچه کسب و کار شما می‌فروشد مطابقت داشته باشد.

گروه های فیس بوک

اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید تبلیغات رایگان در فیسبوک دریافت کنید، گروه‌ها راه خوبی برای امتحان هستند.

اگر بتوانید گروه یا گروه هایی را بیابید که بحث های مکرر مرتبط با کسب و کار یا محصول شما داشته باشند، خیلی بهتر است. نکته قابل مشاهده بودن و ارائه اطلاعات مفید است.

فقط مطمئن شوید که یک گروه عمومی راه اندازی نکنید. اینها به هر کسی اجازه می دهد پست بگذارد، از جمله ارسال کنندگان هرزنامه و دردسرساز، که می تواند به جای کمک به کسب و کار شما آسیب برساند. به همین دلیل یک گروه خصوصی قابل مشاهده بسازید.

عکس و پس زمینه روی جلد فیس بوک

متن مرتبط را به کاور فیس بوک و تصاویر پس زمینه خود اضافه کنید. بسیاری از شما قبلاً این کار را انجام داده اید، اما کمی تعجب آور است که بسیاری از شرکت ها این کار را نکرده اند.

هنگامی که تصویر جلد خود را ایجاد می کنید، مطمئن شوید که تغییر اندازه و تغییر مقیاس را در نظر گرفته اید. اگر خوب به نظر نمی رسد، چیزی اشتباه است.

اگر خیلی خلاق نیستید، نگران نباشید، حتی یک تصویر از لوگوی شرکت شما کافی است. همانطور که گفته شد، گرفتن یک عکس روی جلد سفارشی یک ایده عالی است و می تواند به جذب کاربران کمک کند، درست مانند تصاویر کوچک ویدیو در YouTube.

لینکدین

لینکدین پلتفرم رسانه اجتماعی برای استخدام کسب و کار است، اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن برای تبلیغ رایگان کسب و کار استفاده کرد. این یک راه عالی برای تماس گرفتن با سایر مشاغل برای معاملات شراکتی یا فقط درخواست یک فریاد در وب سایت آنها است.

گفته می‌شود، جمعیت عمومی که از لینکدین استفاده می‌کنند برای کسب و کار هستند، بنابراین انتظار نداشته باشید افراد جوان‌تری پیدا کنید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید حضور لینکدین خود را به سطح بعدی ارتقا دهید، شروع نوشتن پست‌های وبلاگ در لینکدین است. این یک راه عالی برای ایجاد محتوایی است که کسب و کار شما را به کاربران علاقه مند نشان دهد.

پینترست

اگر کسب و کار شما بصری گرا است، یا می توانید راهی برای بصری گرا کردن آن بیاندیشید، Pinterest می تواند ابزار موثری باشد.

اطراف دفتر، کنفرانس ها و چیزهایی که ممکن است برای شما روزمره و کسل کننده به نظر برسند می توانند برای کسانی که خارج از شرکت هستند جذاب باشند.

خبر خوب این است که Pinterest هر روز محبوب تر می شود و حتی بیش از 445 میلیون کاربر ماهانه به دست آورده است. حضور زودهنگام در این پلتفرم می تواند به شما کمک کند تا در پلتفرم به رشد خود ادامه دهید.

2. وب سایت Reddit

Reddit یکی از محبوب ترین وب سایت ها در اینترنت است و حتی اغلب به عنوان چهره اینترنت از آن یاد می شود. این سایت مبتنی بر انجمن است و بهترین سایت برای تبلیغات رایگان است.

البته سعی کنید به صورت زیرکانه لینک هایی به وب سایت خود ارائه دهید.

مطمئن شوید که بخشی از جامعه می شوید. اگر فقط لینک‌هایی را به وب‌سایت خود رها کنید در حالی که ربطی به موضوع ندارد، به فراموشی سپرده خواهید شد.

تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار
تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

3.مهم ترین ابزارها و تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار: به سوالات Quora پاسخ دهید

در حالی که می توانید استدلال کنید که کیفیت کلی پاسخ ها در Quora کاهش یافته است، اما هنوز یک سایت با رتبه بالا است. اگر بتوانید به سوالات رایج در مورد صنعت خود پاسخ های مرتبط بدهید، می توانید از دید بالا بهره مند شوید.

در واقع، وقتی از گوگل سوالی می‌پرسید، احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اولین نتایج از Quora باشد.

شما نمی توانید در هر پاسخی که ارسال می کنید به سایت خود پیوند دهید (البته، تا زمانی که مرتبط باشد می توانید با نام شرکت خود کار کنید)، اما می توانید پیوندی به وب سایت خود به نمایه خود اضافه کنید.

4. وبلاگ نویسی

شاید قبلاً یک وبلاگ دارید. شما احتمالا انجام می دهید. این بخشی از برنامه راه اندازی برای اکثر وب سایت های تجاری است. اما هر چند وقت یک بار یک مقاله جدید ارسال می کنید؟ آیا مقالاتی که ارسال می کنید موثر هستند؟ یک راه درست برای انجام یک وبلاگ تجاری وجود دارد.

هنگامی که شما آن مسیر را دنبال می کنید، نتایج اغلب چشمگیر هستند، اما گاهی اوقات زمان زیادی برای به ثمر رسیدن آنها نیاز است.

رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما هیچ جایگزینی برای نوشتن طولانی نیست. این بهترین راه برای برقراری ارتباط با فلسفه شما و برنده شدن افراد تبدیل به محصول یا تجارت شما است و اگر به درستی انجام شود ، سئو را تقویت می کند.

5. اینفوگرافیک ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها می توانند ترافیک وبلاگ شما را افزایش دهند. اما حتی اگر وبلاگ ندارید، می توانید از اینفوگرافیک در پست های رسانه های اجتماعی یا حتی در وب سایت خود استفاده کنید. اینفوگرافیک ها یکی از قابل اشتراک گذاری ترین چیزهایی هستند که یک کسب و کار می تواند ایجاد کند.

بنابراین، آنها می توانند به شما در تبلیغات رایگان کمک کنند، به خصوص زمانی که شرکت های بزرگتر از آنها به عنوان منبع استفاده می کنند یا آنها را به اشتراک می گذارند.

گفته می شود، ساخت آنها زمان بر است و نیاز به تحقیقات زیادی دارد. به هر حال، اگر اطلاعات دقیق نباشد، قابل اشتراک گذاری نخواهد بود. بنابراین، مطمئن شوید که به چیزی پایبند باشید که برای مدتی مرتبط باقی بماند.

6. به مکالمه بپیوندید

سایت های زیادی وجود دارند که می توانید دید شرکت خود را افزایش دهید و طرفداران جدیدی (یعنی مشتریان بالقوه) جمع آوری کنید. با این حال، از شما می‌خواهد که زمان بگذارید و بدون هیچ تضمینی با افراد درگیر شوید.

با این حال، به طور خلاصه، این یک تجارت است، بنابراین ارزش تلاش را دارد. مشکل در واقع یافتن آن رویدادها IRL است.

این می تواند به سادگی دعوت از افراد به یک کافی شاپ برای بحث در مورد یک موضوع باشد. یا می توانید فضایی را برای برگزاری یک رویداد اجاره کنید (اگرچه برای شروع این مکان رایگان نخواهد بود).

7.بهترین تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار: نظر در مورد وبلاگ ها و مقالات

نظر یک متخصص صنعت می تواند در هر مقاله یا پست وبلاگ ارزشمند باشد. نظر یک متخصص صنعت که خوانندگان را به سمت وب سایت متخصص هدایت می کند، یک تکنیک عالی است، اما به سختی به دست می آید.

بالاخره صاحب وبلاگ متوجه می شود که شما چه کار می کنید و ممکن است نظر شما را حذف کند.

با این حال، تا زمانی که نظر شما اسپم نباشد، وبلاگ را تحسین کند و به مکالمه اضافه کند، اکثر صاحبان وبلاگ نظر را حفظ خواهند کرد. گفته می شود، برخی از وب سایت ها لینک ها را در نظرات خود مسدود می کنند، بنابراین همیشه امکان پذیر نیست.

8. در وبلاگ ها و پادکست های مربوطه به عنوان مهمان حضور پیدا کنید

اگر به اکثر وبلاگ‌ها یا پادکست‌های مرتبط با کسب‌وکار خود با پیشنهاد نوشتن پست مهمان یا ظاهر شدن به عنوان مهمان مصاحبه نزدیک می‌شوید، شانس شما برای دریافت پاسخ «بله» بسیار زیاد است.

مردم سرشان شلوغ است و اگر بتوانند با کار کمتر چیزی به دنیای خود اضافه کنند، آن را قبول خواهند کرد.

و این یک راه عالی برای استفاده از وب سایت یا پلت فرم آنها برای تبلیغ وب سایت شما است. فقط مطمئن شوید که آنچه در آن ظاهر می‌شوید واقعاً به موضوع شما مرتبط است. در غیر این صورت ممکن است تاثیر زیادی نداشته باشد.

9. کارگاه یا وبینار برگزار کنید

وبینار یک سمینار، آموزش یا جلسه اطلاعات آنلاین است. شرکت کنندگان در رایانه خود وارد سیستم می شوند و ارائه شما را تماشا می کنند. این ارائه معمولاً شخصی است که از طریق یک نمایش اسلاید یا ویدیوی زنده دسکتاپ صحبت می کند.

در حالی که می توانید وبینارها را به صورت رایگان در برخی از خدمات انجام دهید، ویژگی ها، تعداد شرکت کنندگان و زمان محدود است.

10. در یک رویداد صحبت کنید

تقریباً هر صنعتی کنفرانس‌ها، ملاقات‌ها یا رویدادهایی از نوعی دارد. نه تنها این رزومه سازان عالی هستند، بلکه راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید نیز هستند. به طور جدی، اگر یک کار عالی در یک سخنرانی انجام دهید، مهمانان را علاقه مند خواهید کرد.

گفته می‌شود، اگر عملکرد قوی نداشته باشید، می‌تواند اثر معکوس داشته باشد، پس فقط در صورتی این کار را انجام دهید که راحت هستید.

تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار
تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار

11. حامی یک رویداد

اگر نمی توانید در یک کنفرانس، جلسه یا رویداد مربوطه صحبت کنید، شاید بتوانید از آن حمایت کنید. این تبلیغات رایگان نیست، اما از آنجایی که ما در مورد سخنرانی در یک رویداد صحبت کردیم، احساس می کنم باید این را اضافه کنم.

حمایت مالی رویداد می تواند نام شرکت شما را به یک رویداد تبدیل کند، اما همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که یک میز یا غرفه برای صحبت با شرکت کنندگان ایجاد کنید.

این نه تنها یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید است، بلکه یک راه عالی برای ارتباط با مصرف کنندگان فعلی است.

12.اصلی ترین تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار: با سایر مشاغل مشارکت ایجاد کنید

بسیاری از کسب و کارها نوعی رابطه همزیستی دارند که در آن از یکدیگر سود می برند. به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها مایل به همکاری با دیگران برای تبلیغ یکدیگر هستند. اگر مستقیماً در رقابت نیستید، سعی کنید یک شراکت ایجاد کنید و حتی تبلیغات را با یکدیگر انجام دهید.

اگر اندازه کسب و کارها برابر باشد، باید تبلیغات رایگان باشد. گفته می‌شود، مواردی وجود دارد که کسب‌وکار کوچک‌تر ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌ای داشته باشد. فقط مطمئن شوید که رقابت در همان پلت فرم شما نیست.

13. یک خبرنامه ایمیلی راه اندازی کنید

خبرنامه های ایمیلی هنوز هم وجود دارند، زیرا هنوز راهی موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان و فروش محصولات و خدمات هستند. تا زمانی که کسی چیزی بهتر از خبرنامه ایمیل قدیمی اختراع نکند، نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

MailChimp یکی از پیشروترین ابزارهای ارسال ایمیل است و دارای یک ردیف رایگان (تا 2000 گیرنده) برای کمک به شما در شروع کار است.

ایجاد ایمیل در واقع امروزه بسیار ساده است و الگوهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که به شما امکان می دهد پیام هایی با کیفیت بالا در کمترین زمان ایجاد کنید.

البته، همانطور که خبرنامه شما رشد می کند، ممکن است دیگر رایگان نباشد.

14. سئو نه تنها برای موفقیت مهم است، بلکه تبلیغات رایگان برای کسب و کار شماست

اگر یک چیز در این لیست وجود دارد که به آن توجه می کنید، امیدوارم سئوی وب سایت باشد. هیچ چیز بیشتر از بهبود رتبه شما در نتایج جستجو به سود کسب و کار شما نخواهد بود. همه اینها را می توان بدون هیچ هزینه ای غیر از وقت شما انجام داد.

اگرچه اگر می خواهید در سئو موثر باشید، سرمایه گذاری زمانی می تواند قابل توجه باشد. اما باز هم، این بهترین سرمایه گذاری است که می توانید در هر شرکتی، جدید یا قدیمی انجام دهید. مشکل این است که قوانین مدام تغییر می کنند.

بنابراین، شما باید در بالای آن بمانید و همیشه روندهای فعلی را مشاهده کنید. شرکت‌های بزرگ معمولاً تیم‌های سئوی اختصاصی را برای مدیریت این جنبه از وب‌سایت خود استخدام می‌کنند، بنابراین اگر احساس می‌کنید کمی طاقت‌فرسا است، به این دلیل است که معمولاً توسط تیم‌ها مدیریت می‌شود.

محبوب ترین تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

یوتیوب محبوب ترین پلتفرم پخش ویدیو در جهان است که حتی در همان زمان یک پلت فرم رسانه اجتماعی نیز در نظر گرفته می شود. همچنین می توان از یوتیوب به عنوان محبوب ترین ابزارها و تکنیک های تبلیغات رایگان کسب و کار نیز نام برد. در حالی که ایجاد ویدیوها می تواند تا حدودی گران باشد، اما می توانند ارزان نیز باشند، همه اینها به تجهیزاتی که از قبل دارید بستگی دارد.

بهترین تکنیک تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

نظر یک متخصص صنعت می تواند در هر مقاله یا پست وبلاگ ارزشمند باشد. نظر یک متخصص صنعت که خوانندگان را به سمت وب سایت متخصص هدایت می کند، یک تکنیک عالی است، اما به سختی به دست می آید.

اصلی ترین تکنیک تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

بسیاری از کسب و کارها نوعی رابطه همزیستی دارند که در آن از یکدیگر سود می برند. به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها مایل به همکاری با دیگران برای تبلیغ یکدیگر هستند. اگر مستقیماً در رقابت نیستید، سعی کنید یک شراکت ایجاد کنید و حتی تبلیغات را با یکدیگر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *