اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار

اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار

کسب و کارهای کوچک با بودجه های کم کار می کنند و به ندرت ممکن است که پولی را برای تبلیغات کنار بگذارند. مشکل این است که تبلیغات چیزی است که به بسیاری از مشاغل نسبت به سایرین در بازار رقابتی امروز برتری می دهد. امروزه تبلیغات رایگان وجود دارند که این مقاله قصد داریم اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار را بررسی کنیم.

اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، نه تنها باید آن را تبلیغ کنید، بلکه باید تبلیغات رایگان را در اولویت اصلی خود قرار دهید و سعی کنید اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار را برای مشاغل کوچک درک کنید.

ادامه را بخوانید تا چند دلیل خوب برای تبلیغات را کشف کنید.

1. تبلیغات بازخورد و نظارت فوری را ارائه می دهد

وقتی تبلیغات را روی پلتفرم‌های مختلف اجرا می‌کنید، ممکن است تماس‌های تلفنی یا ایمیل‌های بیشتری دریافت کنید و متعجب شوید که کدام پلتفرم این سوالات را برای شما ارسال کرده است. مدیر تبلیغات فیس بوک و گوگل ادوردز به شما امکان نظارت بر کمپین های فردی را می دهند.

  • شما اطلاعات مختلفی در اختیار دارید، از جمله:
  • چه نوع افرادی تبلیغات شما را مشاهده می کنند
  • تبلیغات شما در چه زمانی از ماه بیشترین پاسخ را دریافت می کند
  • افراد از کدام دستگاه ها بیشتر برای مشاهده آگهی شما و پاسخ به آن استفاده می کنند

بدون این بازخورد فوری و تکراری، دشوار است بدانید که چه چیزی با تبلیغات شما کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، احتمالا زمان یا منابع لازم برای نظارت بر پلتفرم های فردی را ندارید. اما با ابزارهای تبلیغاتی، می توانید همه این اطلاعات را به یکباره دریافت کنید و استراتژی های تبلیغاتی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار
اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار

2. تبلیغات اعتبار کسب و کار کوچک را افزایش می دهد

تبلیغات به مصرف کنندگان و رقبای تجاری شما نشان می دهد که شما باز و معتبر هستید و به برند خود اعتقاد دارید تا نیازهای مصرف کننده را برآورده کنید. می تواند مصرف کنندگان را جذب کند تا محصولات یا خدمات شما را بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی امتحان کنند. ا

یکی از دلایل اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار این است که ممکن است محصولات یا خدمات عالی داشته باشید، اما اگر تصویر برند ایجاد نکنید، برای مصرف کنندگان سخت خواهد بود که دلیلی برای مراجعه به شما و وفادار ماندن پیدا کنند. کارآفرینان خاورمیانه توصیه می کنند که یک لوگوی قدرتمند و رنگ های مناسب، تصویری فراموش نشدنی را در ذهن مصرف کننده حک می کند. این به طور ناخودآگاه باعث می شود که آنها به چیزی که می فروشید باور کنند.

3. تبلیغات به شما کمک می کند تا به مشتریان هدف خود برسید

مزیت بزرگ تبلیغات این است که برخی از سایت‌ها مانند فیس‌بوک و گوگل الگوریتم‌هایی دارند که تبلیغات شما را قادر می‌سازد به بازار هدف شما برسد. به عنوان مثال، اگر کفش‌های کتانی مد روز می‌فروشید، تبلیغات بیشتر برای جوانان پخش می‌شود.

4. تبلیغات برای کمک به به روز نگه داشتن مصرف کنندگان مهم است

اگر می‌خواهید محصول جدیدی راه‌اندازی کنید یا اطلاعات جدیدی را به مشتریان خود منتقل کنید، تبلیغات به کارتان می‌آیند. مصرف کننده باید در جریان هرگونه تغییر عمده در کسب و کار شما باشد تا بتواند بر اساس آن تنظیم شود.

می توانید از تبلیغات برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید تا به مصرف کنندگان در مورد موارد زیر هشدار دهید:

  • تغییرات در خدماتی که ارائه می کنید
  • محصول جدیدی که راه اندازی کردید
  • مسابقات
  • رویدادهای آینده
  • جمع آوری کمک های مالی
  • حراجی

یک تبلیغ به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان با تمام مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.

5. تبلیغات ترافیک مصرف کننده را برای کسب و کار کوچک شما افزایش می دهد

فوربس گزارش می دهد که 82 درصد از کاربران گوشی های هوشمند برای جستجوی خریدهایی که می خواهند در فروشگاه انجام دهند، آنلاین می شوند. اگر اولین کسب و کاری که در جستجوی آنلاین ظاهر می شود، مال شما باشد، چقدر ترافیک بیشتری دریافت می کنید؟

بازار دائما در حال تغییر است، و زمانی که مصرف کنندگان جدید به منطقه شما نقل مکان می کنند، جستجوی آنلاین برای گزینه ها عادی است. تبلیغات اغلب به این معنی است که کسب و کار شما همیشه به عنوان پاسخی به جستجوی مصرف کننده ظاهر می شود. به محض اینکه با خدمات شما آشنا شوند، باز خواهند گشت.

اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار
اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار

6. تبلیغات به کسب و کار کوچک شما کمک می کند تا بررسی های کیفی را دریافت کند

افرادی که به دنبال فروشندگان یا ارائه دهندگان خدمات آنلاین هستند، از بررسی ها استفاده می کنند تا قضاوت کنند که آیا کسب و کار ارزش وقت خود را دارد یا خیر. اگر شهرت آنلاین خوبی دارید، مشتریان به احتمال زیاد کیف پول خود را برای شما باز می کنند و از شما خرید می کنند. مشتریان راضی و خوشحال شما نمی توانند نظرات خوبی درباره شما بنویسند مگر اینکه از قبل با شما به صورت آنلاین تعامل داشته باشند. بنابراین چگونه می توانید آنها را وادار به نوشتن نقد کنید؟

شما ابتدا حضور آنلاین خود را ایجاد می کنید. سپس وقتی یک تبلیغ ایجاد می‌کنید، می‌توانید نظرات مشتریان را در آن بگنجانید. به این ترتیب، مشتریان وفادار شما می توانند در مورد همه چیزهایی که در مورد کسب و کار شما دوست دارند بنویسند و اگر فردی نظر منفی داده است از شما دفاع کنند.

مصرف کنندگان جدید از طریق تبلیغات شما با کسب و کار شما آشنا می شوند و همچنین نظرات صادقانه مشتریان واقعی را دریافت خواهند کرد.

مزایای تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

کنار گذاشتن پول برای تبلیغات ممکن است از نظر کسب و کار کوچک گزاف به نظر برسد، اما مزایایی که به دست خواهید آورد آن را ارزشمند می کند. این نه تنها فروش بیشتری به شما می دهد، بلکه فرصتی برای شماست تا شهرت خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در ادامه مزایا و اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار را بیشتر بررسی می کنیم.

هدف تبلیغات این است که برای جلب توجه لازم به پیام اصلی، محصولات و خدمات تبلیغ‌کننده است که هدف آن ترغیب گیرنده پیام به اقدام است.

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که تعیین می‌کند کسب‌وکار کوچک شما چقدر پیش خواهد رفت، تمایل شما به تبلیغات و بازاریابی است.

بنابراین، دلیل خوبی وجود دارد که سازمان‌های بزرگ علیرغم میزان رشد خود، هزینه‌های هنگفتی را صرف تبلیغات می‌کنند.

پس به عنوان یک کسب و کار کوچک، باید همیشه مشتاق سرمایه گذاری در تبلیغات باشید تا محبوبیت خود را در مقابل مخاطب هدف افزایش دهید. مشتریان وقتی از شما حمایت می کنند، کسب و کار شما را ادامه می دهند.

تبلیغات این پتانسیل را دارد که بر فروش و درآمد تأثیر بگذارد و بنابراین یک سرمایه گذاری برجسته تا آنجا که به تجارت شما مربوط می شود محسوب می شود.

اگر به درستی انجام شود، یک کمپین تبلیغاتی مؤثر می‌تواند به افراد زیادی که بازار هدف شما را تشکیل می‌دهند، کمک کند و آنها را وادار کند تصمیم‌هایی بگیرند که برای کسب‌وکار شما مطلوب است.

حفظ مشتریان فعلی

در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، این می تواند نبردی برای جذب مشتریان جدید باشد، زیرا بسیاری از کسب و کارهای مشابه سعی در جلب توجه آنها دارند.

وقتی در نهایت مشتری پیدا کردید، تمام تلاش خود را برای حفظ آنها و وادار کردن آنها به بازگشت انجام دهید یا حتی کسب و کار و خدمات خود را به عزیزانشان ارجاع دهید.

هر صاحب کسب و کار کوچک باید این واقعیت را درک کند که حفظ مشتری پایه رشد آنها است و این قابل مذاکره نیست.

وقتی همیشه در جهت مشتریان خود تبلیغ می کنید، به آنها کمک می کنید توجه خود را به شما جلب کنند.

با تبلیغات آنلاین، می توانید به طور مکرر مخاطبان هدف خود و همچنین آنهایی که قبلاً با شما تجارت کرده اند، مجدداً هدف قرار دهید.

ممکن است تعجب کنید که چرا شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک (اکنون متا) با وجود 2.934 میلیارد کاربر فعال ماهانه (ژوئیه 2022) و استفاده روزانه 1.968 میلیارد (ژوئیه 2022) هنوز میلیون ها دلار را صرف تبلیغات می کنند. با وجود بیش از یک میلیارد کاربر روزانه در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی، متا حداقل 2.9 میلیارد دلار در سال 2021 هزینه کرده است.

این پلتفرم غول پیکر رسانه های اجتماعی نمی خواهد یک کاربر موجود را از دست بدهد و حتی قصد دارد کاربران بیشتری را وارد کند. این قدرت تبلیغات برای کسب و کارها است

توصیه می شود به یادآوری محصولات و خدمات خود به مصرف کنندگان ادامه دهید. با برخی از این کمپین ها می توانید قیمت تخفیف برای مشتریان وفادار را برجسته کنید. خلاق باشید و تمام کارهای لازم را انجام دهید تا آنها را مجبور کنید رقبای شما را نادیده بگیرند و روی شما تمرکز کنند.

افزایش فروش

مهم ترین مزایا و اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار این است که به فروش شما کمک می کند و باعث می شود که مشتریان بیشتری را جذب برند خود کنید. وقتی کسب و کار شما به فروش خوب ادامه می دهد، در مسیر درست حرکت می کنید. بدون فروش خوب، تجارت با مشکل مواجه می شود و ممکن است نابود شود. اما تبلیغات به طرز جالبی می تواند به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر کمک کند.

این افزایش فروش امکان پذیر است زیرا کمپین های تبلیغاتی شما ترافیک را به وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما (جایی که می توانند سفارش دهند) یا حتی فروشگاه فیزیکی شما وارد می کنند.

اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار
اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار

ابزاری برای ایجاد آگاهی

تبلیغات به اندازه کافی قوی است که به افزایش آگاهی از کسب و کار شما و همچنین آنچه ارائه می دهید کمک کند.

باید به یاد داشته باشید که در حال حاضر تعداد زیادی برند وجود دارد که کاری را که شما انجام می دهید انجام می دهند و مشتریان گزینه های زیادی برای انتخاب دارند.

بنابراین، اگر قرار است زمانی که به محصول یا خدماتی نیاز است به خاطر بسپارید، باید به طور مداوم کسب و کار خود را به رخ آنها بکشید.

کمپین های تبلیغاتی به دستیابی به این امر کمک می کنند. گذشته از قرار گرفتن در معرض آن، شما همچنین باید بارها و بارها در مقابل مخاطبان هدف خود قرار بگیرید تا آنها تصمیم بگیرند که شما را امتحان کنند.

دیجیتال مارکتینگ این را بسیار موثر و کارآمد می کند و شما می توانید از تنظیمات آن برای معروف شدن در بازار هدف خود بهره ببرید.

جلوتر بودن از رقبا

رقبای زیادی در صنعت شما وجود دارد، به این معنی که شما تنها کسی نیستید که برای توجه مصرف کنندگان تلاش می کنید.

بسیاری از رقبای شما پول زیادی را صرف تبلیغات می کنند. اگر شما هم تبلیغات نکنید، به احتمال زیاد از شما جلوتر خواهند بود و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

شما می توانید با ارائه تبلیغات خوب به کسب و کار خود هرازگاهی برتری خوبی نسبت به این موارد بدهید. با این کار، به احتمال زیاد در صنعت اشباع شده خود پیشرفت خواهید کرد.

به آموزش بازار هدف کمک می کند

یکی از چیزهای زیبا در مورد تبلیغات این است که به بازار هدف شما کمک می کند تا در مورد اینکه محصولات یا خدمات شما چه کاری می توانند برای آنها انجام دهند و اینکه چگونه آنچه ارائه می دهید می تواند فراتر از تحقق آنها برای آنها مفید باشد، آموزش دهید.

همچنین می‌توانید از تبلیغات استفاده کنید تا به مصرف‌کنندگان توضیح دهید که چه چیزی باعث متمایز شدن برند شما از بقیه محصولات می‌شود.

یکی از اهمیت این موضوع این است که مردم به راحتی از کسب و کاری که به راحتی می توانند به آن اعتماد کنند حمایت می کنند.

زمانی که مخاطبان شما کاملاً با آنچه برند شما معرفی می شود آشنا باشند، ارتباط آنها با کسب و کار شما آسان می شود و در مدت کوتاهی (اگر همه چیز برابر باشد)، آنها شروع به حمایت از شما خواهند کرد.

شما می توانید تصمیم بگیرید که در کمپین های تبلیغاتی خود در این زمینه خلاق باشید. به عنوان مثال، می توانید به مخاطبان هدف خود در مورد موارد مرتبط با کسب و کار خود آموزش دهید.

به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار مراقبت از دندان دارید، می‌توانید آگهی‌هایی را برای اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید درباره دندان‌ها اجرا کنید. هدف این است که خود را به عنوان یک متخصص در ذهن آنها تثبیت کنید.

به افزایش شهرت تجاری کمک می کند

شما می توانید از اثربخشی تبلیغات برای بهبود شهرت کسب و کار خود بهره ببرید. مهم نیست که از چه نوع تبلیغاتی استفاده می کنید.

شما همیشه می توانید بر هر چیزی که می خواهید مصرف کنندگان همیشه به یاد داشته باشند و در عین حال بهترین بخش های برند شما را برجسته می کنند، تاکید کنید.

استفاده از یک تبلیغ برای برانگیختن احساسات خاص مخاطبان خود با توجه به نحوه انجام آن بسیار ممکن است.

بنابراین، حتی اگر کسب و کار شما یک خطای اولیه مرتکب شده است که ویروسی شده است، همچنان می توانید از یک کمپین تبلیغاتی خوب برای جلب توجه بازار به جنبه های مثبت کسب و کار خود استفاده کنید.

به دست آوردن مشتریان جدید

هرچه مشتریان بیشتری داشته باشید، احتمالاً موفقیت بیشتری را به دست خواهید آورد. بنابراین، هر کسب و کاری باید به هر چیزی که می تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند توجه کند. این یکی از اهمیت های تبلیغاتی است.

امروزه، تبلیغات دیجیتال و آنلاین کارها را آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید بازاریابی خود را فقط به یک مخاطب هدف خاص که شامل افرادی است که به احتمال زیاد محصولات یا خدمات شما را خریداری می‌کنند، ساده کنید.

نتیجه

تبلیغات ارزش زمان گذاشتن را دارد، به خصوص اگر به درستی برای تقویت محصولات و خدمات استفاده شود. این یکی از استراتژی های بازاریابی است که توسط کارشناسان توصیه می شود.

فرقی نمی‌کند که صرفاً سعی می‌کنید افراد بیشتری درباره برند خود بشناسند یا محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می‌کنید، تبلیغات واقعاً می‌تواند برای کسب و کار کوچک شما و ثروت آن مفید باشد.

مدیر تبلیغات چه اطلاعاتی را به ما می دهد؟

چه نوع افرادی تبلیغات شما را مشاهده می کنند
تبلیغات شما در چه زمانی از ماه بیشترین پاسخ را دریافت می کند
افراد از کدام دستگاه ها بیشتر برای مشاهده آگهی شما و پاسخ به آن استفاده می کنند

از تبلیغات برای چه چیزهایی می توان استفاده کرد؟

تغییرات در خدماتی که ارائه می کنید
محصول جدیدی که راه اندازی کردید
مسابقات
رویدادهای آینده
جمع آوری کمک های مالی
حراجی

مهم ترین مزیت تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

مهم ترین مزایا و اهمیت تبلیغات رایگان کسب و کار این است که به فروش شما کمک می کند و باعث می شود که مشتریان بیشتری را جذب برند خود کنید. وقتی کسب و کار شما به فروش خوب ادامه می دهد، در مسیر درست حرکت می کنید. بدون فروش خوب، تجارت با مشکل مواجه می شود و ممکن است نابود شود. اما تبلیغات به طرز جالبی می تواند به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر کمک کند.این افزایش فروش امکان پذیر است زیرا کمپین های تبلیغاتی شما ترافیک را به وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما (جایی که می توانند سفارش دهند) یا حتی فروشگاه فیزیکی شما وارد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *