سایت تبلیغات اینستاگرام

سایت تبلیغات اینستاگرام

زمینه های یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام زیاد است. سایت تبلیغات اینستاگرام نه تنها توییتر، پینترست و لینکدین را کنار میزند، بلکه برای برخی برندها حتی ۱۰ برابر از فیس بوک، بهتر عمل کرده است. این به نوعی باعث می شود که تعجب کنید که چرا برندهای بیشتری در اینستاگرام حضور ندارند

فروش محصول در سایت تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه در اینستاگرام محصول خود را بفروشید و تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام دهید. اگر تا به حال چیزی را به عنوان یک برند کوچک در رسانه های اجتماعی پست کرده باشید، می فهمید که چقدر خلا در این پلتفرم های تبلیغاتی وجود دارد. کسی هم پاسخگو نخواهد بود.

در مورد اینستاگرام اینطور نیست. مهم نیست که چقدر مخاطبان شما کم هستند، پست های شما احتمالاً همچنان حداقل چند لایک و کامنت دریافت می کنند، به خصوص اگر از بهترین هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، یک کانال بازاریابی فریبنده است. برای استفاده از این مخاطبان انبوه، راهنمای ما در مورد نحوه جذب فالوور در اینستاگرام را بررسی کنید.

خرید در سایت تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام اکنون با Shopify همکاری می کند تا کارها را یک گام فراتر بردارد و برچسب گذاری محصول و یک برگه فروشگاه را مستقیماً در رابطه با اینستاگرام ارائه می دهد.

خرید در اینستاگرام برای هر کسی که محصولات شما را در فید اینستاگرام خود می یابد، یک تجربه خرید بی نقص مشتری را فراهم می کند.

سایت تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

از سال 2015، هر کسی می تواند تبلیغات اینستاگرام را از طریق پلت فرم تبلیغاتی خود سرویس فیس بوک ایجاد کند. با استفاده از آن، شما کنترل کاملی بر تبلیغات خود، نحوه نمایش آنها و اینکه چه کسی آنها را می بیند، دارید و برخلاف پست های حمایت شده و مشارکت های پولی، تبلیغات شما مستقیماً از حساب شخصی شما پست می شود.

از مزایای این روش تبلیغات اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت گذاری مقیاس پذیر
  • آسان برای استفاده، پلت فرم تبلیغات خود خدمت
  • گزارش‌دهی قوی تا کنترل را در دست داشته باشید
  • هدف گذاری مخاطب بسیار دقیق

دو گزینه برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. با Promote که شبیه دکمه Boost فیس بوک است، می توانید هر پستی را به تبلیغ تبدیل کنید. شما فقط باید تصمیم بگیرید که وقتی افراد روی تبلیغ شما کلیک می کنند به کجا بفرستید، چه کسی باید آن را ببیند و چقدر می خواهید خرج کنید.

یا می توانید با Facebook Ads Manager که ابزاری همه کاره برای راه اندازی تبلیغات در اینستاگرام، فیس بوک و موارد دیگر است، کمپین ایجاد کنید.

تبلیغات اینستاگرامی می تواند تاثیر بسزایی در رفتار خرید افراد داشته باشد. نشان داده شده است که اینستاگرام به 80 درصد از کاربران کمک می کند تصمیم بگیرند که محصول یا خدماتی را بخرند یا نه. بنابراین اگر یک کسب و کار بزرگ یا کوچک داشته باشید، می توانید یک کمپین مقرون به صرفه ایجاد کنید که مشتریان جدیدی پیدا کند و فروش را برای کسب و کار شما را افزایش دهد.

هزینه سایت تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

تحقیقات انجام شده توسط Revealbot نشان می دهد که میانگین هزینه تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

  • هزینه هر کلیک 1.17 دلار (CPC)
  • هزینه 7.01 دلار به ازای هر هزار بار نمایش (CPM)

اما میانگین هزینه هر کلیک بر اساس هدف کمپین نیز متفاوت است. همانطور که در زیر مشاهده می کنید،CPC  تبلیغات اینستاگرام بسته به هدف شما می تواند بین 5.7 تا 50.7 دلار باشد.

میانگین CPM نیز بسته به هدف کمپین شما تغییر می کند. مطالعه Revealbot  نشان می دهد که CPM می تواند بین 2.50 دلار تا 35 دلار در هر هزار نمایش باشد.

به طور کلی، نتایج خوب بستگی به این دارد که چه کسی را به صنعت و تبلیغاتی که استفاده می کنید هدف قرار می دهید. هیچ معیار واقعی وجود ندارد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات اینستاگرام می تواند به گرانی محصول شما بستگی داشته باشد. به احتمال زیاد، اگر یک محصول 50 دلاری می فروشید، جذب مشتری نسبت به زمانی که یک محصول 1500 دلاری بفروشید، هزینه کمتری برای جذب مشتری خواهد داشت.

دو چیز را در مورد تبلیغات اینستاگرام خود در نظر بگیرید: به طور کلی چقدر می خواهید برای یک کمپین هزینه کنید و چقدر می خواهید برای نتیجه هزینه کنید. به این ترتیب، از هزینه های غیرمنتظره غافلگیر نخواهید شد و می توانید کمپین ها را آزمایش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سایت تبلیغات اینستاگرام
سایت تبلیغات اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرام

برخی از انواع رایج تبلیغات اینستاگرام که می توانید اجرا کنید عبارتند از:

  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات چرخ و فلک
  • تبلیغات مجموعه
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات قرقره

1.تبلیغات عکس

تبلیغات عکس یک عکس ساده در فرمت افقی یا مربعی است. اینها از نظر نیازهای دارایی بصری، ساده ترین هستند. زیرا شما فقط به یک تصویر نیاز دارید.

2. تبلیغات ویدیویی

اینستاگرام قبلاً محدودیت 15 ثانیه ای برای ویدیوها داشت، اما بعدها این قانون را لغو کرد. اکنون، ویدئوها می‌توانند تا 60 ثانیه طول داشته باشند و در فرمت افقی یا مربعی فیلم‌ برداری شوند.

3. تبلیغات به صورت پست اسلایدی

یک تبلیغ اسلایدی اینستاگرام می‌تواند بین دو تا ۱۰ تصویر و یا ویدیو داشته باشد که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت روی آن‌ها مشاهده کنند.

4. تبلیغات مجموعه ای

تبلیغات مجموعه شبیه تبلیغات ویدیویی هستند زیرا به صورت ویدیو در فیدهای کاربر ظاهر می شوند. با این حال، این تبلیغات از مجموعه‌ای از تصاویر ثابت تشکیل شده‌اند که مانند یک نمایش اسلاید به صورت ویدئو پخش می‌شوند. می توانید متن و صدا را به تبلیغات نمایش اسلاید خود اضافه کنید.

5. تبلیغات استوری

تبلیغات استوری اینستاگرام یکی از جدیدترین انواع تبلیغاتی است که در این پلتفرم برای مشاغل موجود است. استوری های اینستاگرام شبیه اسنپ چت هستند زیرا به کاربران و برندها اجازه می دهند عکس ها و ویدیوهای خود ویرانگر را به اشتراک بگذارند.

برندها همچنین می‌توانند در استوری اینستاگرام با محتوای عکس یا ویدیو تبلیغ کنند. برند جواهرات آنلاین Pura Vida از تبلیغات استوری اینستاگرام با موفقیت زیادی برای ایجاد آگاهی از برند و یادآوری تبلیغات استفاده کرده است.

6. تبلیغات به صورت ریلز

اینستاگرام اخیراً نسخه بتای Reel ads خود را به کانادا، فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده گسترش داده است. تبلیغات Reel یک تجربه تمام صفحه و عمودی است، شبیه به تبلیغات Stories. آنها در بین حلقه های کاربر ظاهر می شوند و اینستاگرامرها می توانند آنها را لایک کنند، نظر بدهند، ذخیره کنند، به اشتراک بگذارند، رد شوند و مشاهده کنند.

اهداف کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

هنگام تبلیغات در اینستاگرام، می توانید از بین چندین هدف کمپین انتخاب کنید. اینها اهداف بالقوه برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما هستند که از یک لیست انتخاب می کنید. از این انتخاب غافل نشوید؛ بر نحوه بهینه سازی تبلیغات اینستاگرام و نحوه پرداخت شما برای آنها تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر هدف شما این است که مردم ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالاً برای شما مهم نیست که چند کاربر روی پیوند شما کلیک می کنند.

ممکن است قبلاً با اهداف کمپین از ایجاد تبلیغات فیس بوک آشنا شده باشید. گزینه ها عبارتند از:

  • آگاهی از برند
  • رسیدن
  • ترافیک
  • نصب برنامه
  • نامزدی
  • بازدیدهای ویدیویی
  • تولید سرب
  • تبدیل ها

1.آگاهی از برند

این هدف برای زمانی است که می خواهید هنگام تبلیغات در اینستاگرام، آگاهی از کسب و کار، محصول، برنامه یا خدمات خود را افزایش دهید. هدفی که قبلاً آگاهی نامیده می شد اکنون بخشی از این هدف است. هدف آگاهی از برند از تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات اسلایدی و تبلیغات استوری پشتیبانی می کند.

2. رسیدن

با هدف دستیابی، همچنین می توانید آگاهی از کسب و کار، محصول، برنامه یا خدمات خود را افزایش دهید. اهدافی که قبلاً آگاهی محلی و دسترسی و فراوانی نامیده می شد اکنون بخشی از این هدف است. هدف دستیابی از همه انواع تبلیغات اینستاگرام پشتیبانی می کند.Reach  با آگاهی از برند متفاوت است زیرا به شما امکان می دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، در حالی که آگاهی از برند کمی بیشتر برای کاربرانی هدف قرار می گیرد که تمایل بیشتری به یادآوری تبلیغ یا نام تجاری شما دارند.

3. ترافیک

می توانید از هدف ترافیک برای هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت خود استفاده کنید. اگر یک برنامه تلفن همراه دارید، این برای ایجاد تعامل با برنامه نیز موثر است. هدفی که قبلاً کلیک وب سایت نامیده می شد، اکنون بخشی از ترافیک است. شما همچنین می توانید از این هدف برای ایجاد یک پیشنهاد برای مخاطبان خود استفاده کنید. هدف ترافیک از همه انواع تبلیغات اینستاگرام پشتیبانی می کند.Mountain Collective  که لوازم اسکی می فروشد، از تبلیغات عکسی برای هدایت مستقیم کاربران به فروشگاه آنلاین خود استفاده کرده است.

4. نصب برنامه

جای تعجب نیست که اگر می‌خواهید کاربران را وادار به دانلود برنامه خود کنید، هدف نصب برنامه ایده‌آل است. می توانید از هر نوع تبلیغ اینستاگرام با هدف نصب برنامه استفاده کنید.

5. تعامل

تعامل هدف دیگری است که می توانید برای تبلیغ پیشنهادات استفاده کنید. همچنین در تبلیغ اکانت و پست های اینستاگرام شما موثر است. تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات اسلایدی گزینه‌های شما برای هدف تعامل هستند.

سایت تبلیغات اینستاگرام
سایت تبلیغات اینستاگرام

6. بازدید ویدئویی

اگر یک تبلیغ ویدیویی، آگهی اسلایدی، آگهی نمایش اسلاید یا آگهی داستان‌ها اجرا می‌کنید، می‌توانید از هدف بازدیدهای ویدیویی برای تبلیغ ویدیو استفاده کنید. این یک هدف موثر برای افزایش آگاهی برای برند و محصولات شما است.

7. جذب مخاطب

تبلیغات اینستاگرام با هدف جذب مخاطب برای جمع‌آوری اطلاعات از کاربران، مانند آدرس ایمیل آنها، عالی هستند، بنابراین می‌توانید در آینده برای آنها بازاریابی کنید. این هدف از انواع تبلیغات اینستاگرام پشتیبانی می کند.

8. تبدیل

هدف تبدیل یک انتخاب عالی برای مشاغل تجارت الکترونیکی است که می خواهند فروش را افزایش دهند. اهدافی که قبلاً تبدیل وب سایت و تبلیغات پویا نامیده می شد، هر دو بخشی از هدف تبدیل فعلی هستند. اگر می‌خواهید برای افرادی که یک عمل خاص را در برنامه شما انجام ‌دهند بهینه‌سازی کنید و SDK فیسبوک را نصب کنید، باید از تبدیل‌ها به عنوان هدف خود استفاده کنید.

توجه: برای استفاده از این هدف، باید پیکسل فیس بوک را در وب سایت خود نصب کنید. اگر هنوز نصب نکرده‌اید، پیامی دریافت می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد باید پیکسل را نصب کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام

  • پروفایل تجاری اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید
  • یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ایجاد کنید
  • یک مجموعه تبلیغاتی اینستاگرام بسازید
  • تبلیغات اینستاگرام خود را آنالیز و بهینه کنید

بیایید دقیقاً به نحوه ایجاد اولین تبلیغ خود در اینستاگرام بپردازیم:

مرحله 1: پروفایل تجاری اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید

اولین قدم برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام این است که حساب اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید. فقط یک بار باید این کار را انجام دهید.

از تنظیمات صفحه برای صفحه کسب و کار فیس بوک خود دیدن کنید و در ستون سمت چپ روی اینستاگرام کلیک کنید.

سپس روی Connect Account کلیک کنید. «اجازه دسترسی به پیام‌های اینستاگرام در صندوق ورودی» را روشن یا خاموش کنید. وقتی روشن است، به شما و هرکس دیگری که صفحه شما را مدیریت می کند، اجازه می دهد به پیام های اینستاگرام پاسخ دهید. سپس روی Continue کلیک کنید .

مشخصات ورود به اینستاگرام خود را پر کنید یا بر روی “ورود با فیس بوک” کلیک کنید. به خاطر داشته باشید که اگر یک حساب شخصی اینستاگرام را به یک صفحه فیس بوک مدیریت شده در Business Manager متصل می کنید، باید حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری یا سازنده تغییر دهید.

مرحله 2: یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ایجاد کنید

بعد از اینکه حساب اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دادید، وقت آن است که به مدیریت تبلیغات بروید و اولین کمپین خود را ایجاد کنید. اگر قبلاً تبلیغات فیس بوک ایجاد کرده اید، بسیاری از این فرآیند برای شما آشنا خواهد بود.

در Ads Manager، روی تب Campaigns و سپس دکمه + Create در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

بعد، هدف کمپین خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، فقط آگاهی از برند، دسترسی، بازدید از ویدیو، تبدیل، نصب برنامه، جذب مخاطب و اهداف ترافیکی با تبلیغات استوری اینستاگرام سازگار است.

مرحله 3: مجموعه تبلیغاتی اینستاگرام خود را ایجاد کنید

در صفحه  Ad Set می‌توانید خرید را به‌عنوان نوع تبدیلی که می‌خواهید برای آن بهینه‌ سازی کنید، در بخش «رویداد تبدیل» انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پیشنهادی را اضافه کنید، که به افزایش نرخ تبدیل در آگهی شما کمک می‌کند.

زمانی که متوجه می‌شوید هنگام تبلیغ در اینستاگرام چقدر می‌خواهید هزینه کنید، با مبالغ کم شروع کنید. اگر تبلیغ شما خوب کار کند، همیشه می توانید بودجه روزانه یا دائمی را بعداً افزایش دهید.

تنظیم برنامه و بودجه

در مرحله بعد، مشخص کنید که چه کسی می خواهید تبلیغات شما را ببیند. همه گزینه های هدف گذاری برای تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات فیس بوک در دسترس هستند. اگر قبلاً مخاطبان سفارشی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید در این مرحله آن‌ها را برای هدف قرار دادن تبلیغات اینستاگرام خود انتخاب کنید.

سپس مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. گزینه اجرای کمپین خود را در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین در شبکه مخاطبان و مسنجر خواهید دید. همه چیز را غیر از اینستاگرام حذف کنید.

راه اندازی مکان ها در مدیریت تبلیغات

هنگامی که انتخاب کردید برای چه چیزی بهینه سازی کنید، چقدر هزینه کنید، چه کسی را هدف قرار دهید و در کدام مکان ها تبلیغات خود را نشان دهید، روی آگهی جدید در قسمت تفکیک در سمت چپ یا بعدی در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید اولین کمپینی است که ایجاد می کنید.

سایت تبلیغات اینستاگرام
سایت تبلیغات اینستاگرام

مشاهده از مدیر تبلیغات کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

در صفحه بعدی گزینه ای برای انتخاب فرمت تبلیغات اینستاگرام خود خواهید دید. هنگامی که تصمیم گرفتید، برای آپلود تصاویر یا ویدیوهای خود به پایین بروید.

انتخاب قالب تبلیغاتی

بعد از اینکه تصاویر خود را آپلود کردید، بیشتر به پایین بروید و گزینه ای در سمت چپ برای افزودن متن و دعوت به اقدام به تبلیغ خود خواهید دید.

ایجاد خلاقیت به تبلیغات

در نهایت، در سمت راست ویرایشگر متن، می‌توانید پیش ‌نمایش تبلیغات خود را در اینستاگرام مشاهده کنید. در اینجا نحوه نمایش یک تبلیغ نمونه در فیدها و استوری های اینستاگرام آمده است.

هنگامی که همه چیز خوب به نظر می رسد، روی انتشار در پایین سمت راست کلیک کنید. در غیر این صورت، به عقب برگردید و تغییرات را اعمال کنید.

مرحله 4: تبلیغات اینستاگرام خود را آنالیز و بهینه کنید

پس از راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، کار شما کامل نمی شود. پس از اجرا، می‌خواهید عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید و ایده‌های آن را آزمایش کنید تا مؤثرترین پیام ‌رسانی، خلاقانه و هدف‌ گیری را بیابید.

در Ads Managerمی‌توانید تبلیغ اینستاگرام خود را ویرایش کنید تا تست تقسیم‌ بندی را در خود داشته باشد، پارامترهای هدف را تغییر دهید و تجزیه و تحلیل را برای عملکرد تبلیغات خود مشاهده کنید.

اولین تبلیغ اینستاگرام همیشه سخت ترین است. هنگامی که برای بار اول این قله را فتح کنید، بار دوم بسیار آسان تر خواهد بود.

تبلیغات اینستاگرام و نکات فروش

اگر قصد تبلیغات در سایت تبلیغات اینستاگرام را دارید حتما نکات زیر را مطالعه نمایید.

از تکنیک های هدف گیری پیشرفته استفاده کنید

تبلیغات اینستاگرام همه گزینه های هدف گذاری مشابه تبلیغات فیس بوک را دارند. اینها شامل هدف گیری بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، علایق، رفتار، مخاطبان مشابه، و هدف گیری خودکار (یعنی اجازه دهید فیس بوک تصمیم بگیرد).

حتی بهتر از آن، اگر مخاطبان سفارشی دارید، می توانید آنها را در اینستاگرام هدف قرار دهید. مخاطبان سفارشی گروهی از افراد هستند که قبلاً به نوعی با برند شما ارتباط برقرار کرده اند. این می تواند با بازدید از وب سایت شما، درگیر شدن با پست های خود در فیس بوک، استفاده از برنامه شما، یا به اشتراک گذاری اطلاعات تماس آنها با شما باشد.

تست فرمت های مختلف تبلیغات

آزمایش فرمت‌های مختلف تبلیغات به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه تبلیغاتی برای مخاطبان شما بهتر است. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما نسبت به تبلیغات تصویری معمولی به تبلیغات Stories بهتر پاسخ دهند، باید پول بیشتری را برای تبلیغات Stories  اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا کسب و کار بیشتری ایجاد کنید و با پول کمتر نتایج بهتری بگیرید.

بودجه خود را بهینه کنید

از بهینه سازی بودجه کمپین فیس بوک برای بهینه سازی توزیع بودجه خود در مجموعه های تبلیغاتی کمپین استفاده کنید. این گزینه به فیس‌بوک اجازه می‌دهد به طور مداوم بهترین فرصت‌ها را برای نتایج در مجموعه‌های شما پیدا کند و بودجه شما را به‌طور خودکار برای دریافت آن نتایج جابه‌جا کند.

این تاکتیکی است که  مدیرعامل شرکت TBS Marketing ، هنگام اجرای تبلیغات در سایت تبلیغات اینستاگرام برای مشتریان خود از آن استفاده می کند.

این جمله از مدیرعامل شرکت TBS Marketing است:((چندین تبلیغ را در یک کمپین اجرا کنید تا ببینید کدامیک بهتر عمل می کند. سپس از تغییرات گران قیمت استفاده کنید تا حدس بزنید که کدام نوع بهترین عملکرد را دارد. چندین نسخه را امتحان کنید و از اجرای تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارند خودداری کنید.))

هنگام تنظیم تبلیغات اینستاگرام خود، بهینه سازی بودجه را در بودجه کمپین خود اجرا کنید.

سایت تبلیغات اینستاگرام
سایت تبلیغات اینستاگرام

اتوماسیون اینستاگرام را امتحان کنید

گاهی اوقات وقتی برندهای تجارت الکترونیک یا اینفلوئنسرها تبلیغاتی را در اینستاگرام اجرا می کنند، نظرات یا پیام های زیادی را در صندوق ورودی خود دریافت می کنند. اغلب، آنها وقت ندارند به همه این افراد به صورت دستی پاسخ دهند.

در پاسخ، برندها از اتوماسیون اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت و تبدیل نظرات به مشتری استفاده می کنند. با ابزاری مانند ManyChat، می‌توانید تبلیغات استوری اینستاگرام ایجاد کنید که کاربران را به‌طور خودکار با خودکارسازی کلمات کلیدی درگیر کند.

تنها کاری که کسی باید انجام دهد این است که یک کلمه کلیدی از پیش تعیین شده را از استوری خود تایپ کند و یک مکالمه خودکار را در پیام رسان اینستاگرام شروع کنید. از آنجا می‌توانید اطلاعات تماس بینندگان را جمع‌آوری کنید، یک کد کوپن یا جاذب مخاطب تحویل دهید، یا هر کار دیگری که به شما در رسیدن به اهداف تجاری‌تان کمک می‌کند، انجام دهید.

بیشترین بهره را از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود ببرید

ابزارهای “ Link in bio ” که به شما امکان ایجاد لندینگ پیج و URL های سفارشی را می دهد، یکی از راه های کمک به تبلیغ محصولات و فروشگاه آنلاین شما از نمایه اینستاگرام شما است. همچنین شکی نیست که تبلیغات اینستاگرام می تواند به بازاریابان و صاحبان کسب و کار کمک کند تا نتایج عالی کسب کنند. با استفاده از Ads Manager، ایجاد تبلیغات متناسب با سبک برند شما و یافتن افراد مورد نظر در برنامه اینستاگرام آسان است. شما همچنین می توانید بودجه روزانه خود را انتخاب کنید و هزینه تبلیغات را کنترل کنید تا هرگز غافلگیر هزینه های تبلیغاتی نشوید.

همین امروز با اجرای یک کمپین کوچک برای کسب و کار خود شروع کنید. با فروش در اینستاگرام، فروش خود را در کمترین زمان افزایش خواهید داد. برای تبلیغات راحت در این شبکه اجتماعی وقت بگذارید و مهارت های خود را بسازید. به زودی خواهید دید که چگونه بازاریابی اینستاگرام می تواند مشتریان مرتبط و هدفمند را بیابد و بر سود شما تأثیر بگذارد.

هزینه سایت تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

تحقیقات انجام شده توسط Revealbot نشان می دهد که میانگین هزینه تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:
هزینه هر کلیک 1.17 دلار (CPC)
هزینه 7.01 دلار به ازای هر هزار بار نمایش (CPM)
اما میانگین هزینه هر کلیک بر اساس هدف کمپین نیز متفاوت است. همانطور که در زیر مشاهده می کنید،CPC  تبلیغات اینستاگرام بسته به هدف شما می تواند بین 5.7 تا 50.7 دلار باشد.
میانگین CPM نیز بسته به هدف کمپین شما تغییر می کند. مطالعه Revealbot  نشان می دهد که CPM می تواند بین 2.50 دلار تا 35 دلار در هر هزار نمایش باشد.
به طور کلی، نتایج خوب بستگی به این دارد که چه کسی را به صنعت و تبلیغاتی که استفاده می کنید هدف قرار می دهید. هیچ معیار واقعی وجود ندارد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات اینستاگرام می تواند به گرانی محصول شما بستگی داشته باشد. به احتمال زیاد، اگر یک محصول 50 دلاری می فروشید، جذب مشتری نسبت به زمانی که یک محصول 1500 دلاری بفروشید، هزینه کمتری برای جذب مشتری خواهد داشت.
دو چیز را در مورد تبلیغات اینستاگرام خود در نظر بگیرید: به طور کلی چقدر می خواهید برای یک کمپین هزینه کنید و چقدر می خواهید برای نتیجه هزینه کنید. به این ترتیب، از هزینه های غیرمنتظره غافلگیر نخواهید شد و می توانید کمپین ها را آزمایش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سایت تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

واند تبلیغات اینستاگرام را از طریق پلت فرم تبلیغاتی خود سرویس فیس بوک ایجاد کند. با استفاده از آن، شما کنترل کاملی بر تبلیغات خود، نحوه نمایش آنها و اینکه چه کسی آنها را می بیند، دارید و برخلاف پست های حمایت شده و مشارکت های پولی، تبلیغات شما مستقیماً از حساب شخصی شما پست می شود.

نحوه فروش محصول در سایت تبلیغات اینستاگرام چگونه است؟

در این مقاله می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه در اینستاگرام محصول خود را بفروشید و تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام دهید. اگر تا به حال چیزی را به عنوان یک برند کوچک در رسانه های اجتماعی پست کرده باشید، می فهمید که چقدر خلا در این پلتفرم های تبلیغاتی وجود دارد. کسی هم پاسخگو نخواهد بود.
در مورد اینستاگرام اینطور نیست. مهم نیست که چقدر مخاطبان شما کم هستند، پست های شما احتمالاً همچنان حداقل چند لایک و کامنت دریافت می کنند، به خصوص اگر از بهترین هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، یک کانال بازاریابی فریبنده است. برای استفاده از این مخاطبان انبوه، راهنمای ما در مورد نحوه جذب فالوور در اینستاگرام را بررسی کنید.

11 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینستاگرام

  1. امیرحسین گفته:

    اینستاگرام یک تپلفرم بسیار پر مخاطب و دارای یک بازار بسیار بزرگ و گسترده است که امروزه هر کسب و کاری جهت تبلیغات و نمایش محصولات خود در آن میتواند از آن به عنوان یک محرک بسیار قوی استفاده کند

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    زمینه های یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام زیاد است. سایت تبلیغات اینستاگرام نه تنها توییتر، پینترست و لینکدین را کنار میزند، بلکه برای برخی برندها حتی ۱۰ برابر از فیس بوک، بهتر عمل کرده است. این به نوعی باعث می شود که تعجب کنید که چرا برندهای بیشتری در اینستاگرام حضور ندارند

    • مهدی غلامحسینی گفته:

      زمینه های یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام زیاد است. سایت تبلیغات اینستاگرام نه تنها توییتر، پینترست و لینکدین را کنار میزند، بلکه برای برخی برندها حتی ۱۰ برابر از فیس بوک، بهتر عمل کرده است.

  3. زاجکانی گفته:

    تبلیغات اینستاگرامی می تواند تاثیر بسزایی در رفتار خرید افراد داشته باشد. نشان داده شده است که اینستاگرام به ۸۰ درصد از کاربران کمک می کند تصمیم بگیرند که محصول یا خدماتی را بخرند یا نه

  4. Parham گفته:

    جای تعجب نیست که اگر می‌خواهید کاربران را وادار به دانلود برنامه خود کنید، هدف نصب برنامه ایده‌آل است. می توانید از هر نوع تبلیغ اینستاگرام با هدف نصب برنامه استفاده کنید.
    مطالب بسیار کامل بود

  5. سعید گفته:

    آزمایش فرمت‌های مختلف تبلیغات به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه تبلیغاتی برای مخاطبان شما بهتر است. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما نسبت به تبلیغات تصویری معمولی به تبلیغات Stories بهتر پاسخ دهند، باید پول بیشتری را برای تبلیغات Stories اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا کسب و کار بیشتری ایجاد کنید و با پول کمتر نتایج بهتری بگیرید.

  6. Nazanin heshmati گفته:

    اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین و مردمی ترین سایت های جهانیست که شما با شناسایی مخاطبان خود و تبلیغات گسترده میتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید

  7. berlin گفته:

    سایت تبلیغات اینستاگرام
    تبلیغات اینستاگرامی می تواند تاثیر بسزایی در رفتار خرید افراد داشته باشد. نشان داده شده است که اینستاگرام به ۸۰ درصد از کاربران کمک می کند تصمیم بگیرند که محصول یا خدماتی را بخرند یا نه. بنابراین اگر یک کسب و کار بزرگ یا کوچک داشته باشید، می توانید یک کمپین مقرون به صرفه ایجاد کنید که مشتریان جدیدی پیدا کند و فروش را برای کسب و کار شما را افزایش دهد

  8. متاورس آینده من گفته:

    زمینه های یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام بسیار گسترده است. سایت تبلیغات اینستاگرام نه تنها از توییتر، پینترست و لینکدین پیشی می گیرد، بلکه برای برخی برندها حتی چند برابر از فیس بوک، بهتر عمل کرده است. این یعنی که چرا برندهای بیشتری در اینستاگرام حضور ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *