بهترين سايت تبليغات املاك

پیدا کردن بهترين سايت تبليغات املاك برای نیازهای املاک و مستغلات شما می تواند طاقت فرسا باشد. چه به دنبال خانه بعدی خود باشید یا یک ملک براي فروش داريد، ده ها سایت تبليغات املاک و مستغلات وجود دارد که می توانند کار را انجام دهند.

يافتن بهترين سايت تبليغات املاك

یافتن بهترين سايت تبليغات املاك و لیست مكان هاي فروشي يا اجاره اي می تواند تفاوت زیادی از لحاظ مدت زمانی که برای نمایش املاک اجاره ای يا فروشي صرف می کنید با بازديد حضوري داشته باشد. اما تعداد پلتفرم‌هایی که برای اتصال صاحبخانه‌ها و مستاجران طراحی شده‌اند در سال‌های اخیر زیاد شده است، بنابراین تلاش برای تعیین اینکه کدام سایت برای شما بهترین است، بسیار سخت است.

چرا به بهترين سايت تبليغات املاك و مستغلات نیاز داريم؟

افراد بیشتری از اینترنت برای یافتن مشاوران املاک، آژانس های املاک و مستغلات و لیست املاک استفاده می کنند. در این برهه از زمان، سایت و رسانه های اجتماعی شما استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات شما هستند. بر اساس گزارش انجمن ملی مشاوران املاک در سال 2019، 44 درصد از خریداران خانه به عنوان اولین گام خود به دنبال پيدا كردن املاک بصورت آنلاین هستند.

وب سایت املاک و مستغلات شما یک مکان مرکزی برای هر چیزی که مشتریان فعلی و بالقوه باید در مورد تجارت شما بدانند فراهم می کند. داشتن یک وب‌سایت به طیف وسیع‌تری از سرنخ‌ها، فرصت‌هایی برای تقویت برند شخصی‌تان اجازه می‌دهد، و به مشتریانتان امکان دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته را بدهد تا فهرست‌ها را بررسی کنند و به شما اطلاع دهند که چه نیازی دارند، چه از طریق فرم‌های تماس و چه از طريق ایمیل.

ويژگي هاي ضروري بهترين سايت تبليغات املاك چيست؟

در ادامه قصد داريم 10 مورد از ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات املاك را بيان كنيم.

1. جهت يابي ساده

وقتی مشتریان بالقوه به سایت شما می آیند، می خواهید یافتن اطلاعات مورد نیاز را تا حد امکان برای آنها ساده کنید. به همین دلیل، وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش و مناسب برای همه باشد. اگر یافتن ویژگی های خاص در سایت شما بسیار دشوار است، مشتریان به سادگی به سايت دیگری مراجعه می کنند. شما بايد یک متخصص حرفه ای املاک و مستغلات باشید، سایت شما باید دارای برخی ویژگی های مشترک باشد:

درباره ما

یک مشتری يا خريدار دوست دارد بداند با چه کسی سر و کار دارد. بخش درباره شما می تواند اعضای تیم شما، تجربیات فردی آنها و برخی جزئیات درباره خود آژانس را فهرست کند.

لیست ها

بسته به اندازه آژانس و تعداد املاکی که نمایندگی می کنید، یک بخش لیست کاملاً متمایز نياز داريد. کدام ملک برای فروش یا اجاره است؟ بین انواع ملک، مانند خانه ها و شركت ها یا املاک تجاری و صنعتی تفاوت قائل شوید.

راهنماها

شما باید دو راهنما جداگانه داشته باشید. یکی برای خریداران و دیگری برای فروشندگان. اینها مشتریان را در مورد فرآیندی که در صورت درگیر شدن با آژانس شما طی خواهند کرد، آگاه می کنند. تنظیم ساده و واضح فرآیندها می تواند به مشتریان کمک کند تا بفهمند که چگونه با آنها و برای آنها کار خواهید کرد.

تامین مالی

اگرچه هر آژانسی این را ارائه نمی دهد، بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات روابط نزدیکی با موسسات مالی دارند که وام های رهنی و ملکی ارائه می دهند. یک رابطه کاری خوب با چنین موسسه ای ممکن است دلیل انتخاب آژانس شما توسط مشتری باشد.

وبلاگ ها

پست های وبلاگ راه خوبی برای هدایت ترافیک به وب سایت اصلی شما هستند. این پست‌ها می‌توانند طیفی از موضوعات مانند قیمت‌های ملک محلی، تامین مالی، و حتی الگوهای آب و هوای محلی را پوشش دهند. وبلاگ ها اغلب می توانند به ارائه اطلاعات مفید به خریداران خانه برای اولین بار یا افرادی که قصد دارند از خارج از منطقه يا شهر خود نقل مکان کنند، کمک کند.

تماس

آسان کردن راه تماس مشتریان با شما یک عامل ضروری است. اما در عصر حاضر، این به معنای چیزی فراتر از ارائه آدرس ایمیل و شماره تلفن است. در دسترس بودن در هر کانالی حیاتی است. اینجاست که فناوری مانند تلفن های VoIP می تواند کمک کند. تلفن های VoIP در املاک و مستغلات چگونه کار می کنند؟ اين سرويس به مشتریان برای تماس با شماره فهرست شده سايت املاك از طریق طیف وسیعی از دستگاه ها اجازه مي دهد.

بهترين سايت تبليغات املاك
بهترين سايت تبليغات املاك

2. جستجوي پيشرفته مناسب براي بهترين سايت تبليغات املاك

اکثر آژانس ها در هر زمان تعداد زیادی ملک را در دفتر خود خواهند داشت. در حالی که مرزبندی ساده بین اجاره / خرید، خانه / زمين و غیره ممکن است برای یک جستجوی ساده کافی باشد، اکثر خریداران یا اجاره‌کنندگان ویژگی‌های خاصی را در ملک ایده‌آل خود می‌خواهند. یک گزینه جستجوی پیشرفته به آن‌ها اجازه می‌دهد فهرست‌های طولانی‌تر را در فهرست کوتاه‌تری قابل مدیریت‌تر از دارایی‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند، کاهش دهند. این موارد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

نوع ملک

خانه، زمين، آپارتمان، ویلا، تجاری و غیره.

تعداد اتاق خواب و حمام

به مشتریان احتمالی این امکان را بدهید که حداقل تعداد اتاق خواب و حمام مطلوب را انتخاب کنند.

باغ یا فضای بیرونی

به مشتریان این امکان را بدهید که دارایی‌های دارای فضاهای بیرونی را فیلتر کنند. بودجه همیشه یک عامل اصلی در تصمیم گیری های مشتریان خواهد بود، بنابراین به آنها کمک کنید تا انتخاب های خود را به آنچه که به طور حتم می توانند بپردازند محدود کنند.

منطقه یا محله

مردم اغلب مایلند در یک منطقه خاص (یا نزدیک به آن) زندگی کنند، بنابراین به آنها اجازه دهید بر اساس منطقه نیز جستجو کنند.

مساحت خانه / زمین

فضا اغلب می تواند عامل مهم دیگری باشد، چه داخلی و چه خارجی، بنابراین افزودن این می تواند کمک بزرگی باشد.

ویژگی های لوکس

این می تواند شامل مواردی مانند استخر شنا، منطقه باربیکیو یا امکانات خاص در یک ساختمان باشد.

3. موقعيت جغرافيايي

نشان دادن موقعيت دقيق جغرافيايي ملك در Google Maps به مشتریان کمک می‌کند تصميم خود را دقيق و بدون مشكل بگيرند. با یک مکان دقیق نقشه، آنها می توانند مکان این ملک را نسبت به امکانات محلی، مانند مدارس، و مراکز حمل و نقل اصلی ببینند.

در حالی که Google Maps یک نقشه ایستا برای درک و استفاده آسان ارائه می دهد، ممکن است بخواهید این کار را یک قدم فراتر بردارید. می‌توانید از یک عکس هوایی از منطقه برای علامت‌گذاری خدمات و امکانات محلی استفاده کنید، از یک طراح گرافیک بخواهید که یک نقشه خاص مصور ایجاد کند، یا از نرم‌افزار نقشه‌برداری املاک برای ایجاد یک نقشه تعاملی با اطلاعات مرتبط استفاده کنید.

4. طراحی واکنشگرا

دلایل مختلفی وجود دارد که بهترين سايت تبليغات املاك باید دارای طراحی واکنش گرا باشد. اولین و مهمترین دليل این است که چنین طراحی به افزایش تجربه کاربر کمک می کند. وقتی سایت شما یک تجربه کاربری لذت بخش و شهودی ارائه می دهد، مشتریان به احتمال زیاد در سايت می مانند.

طراحی ریسپانسیو خوب همچنین می تواند نحوه تعامل افراد با سایت شما را از طرق مختلف بهبود بخشد. این نوع طراحي به آنها اجازه می دهد تا به سرعت و یکپارچه در تصاویر حرکت کنند و به آنها اجازه می دهد تا مقایسه های دارایی را ارائه دهند تا بتوانند ویژگی های مختلف را مشاهده کنند.

5. راهنمای جامعه و محله

در حالی که ممکن است این مورد را در وبلاگ خود بگنجانید، داشتن راهنماهای جامعه و محله به عنوان یک ویژگی مستقل می تواند ابزاری عالی برای بازدیدکنندگان سایت شما باشد. اگر شخصی از شهر دیگری نقل مکان کند، به او اجازه می‌دهد تا ببیند محله‌هایی که شما در آن خدمت می‌کنید چه چیزی برای ارائه دارند.

وقتی راهنماهای خود را کنار هم می گذارید، به یاد داشته باشید که مشتریان شما همه انواع جمعیت شناختی را پوشش می دهند. برای دریافت ایده بهتر از راهنماهایی که با علایق آنها مرتبط است، تحقیقاتي انجام دهید یا فرم های نظرسنجی را برای مخاطبان فعلی خود بکار ببرید.

اطلاعات رایج می تواند شامل موارد زیر باشد:

مدارس، کالج ها و دانشگاه های محلی.

امکانات تفریحی مانند پارک، زمین گلف و غیره.

وسايل ورزشی مانند سالن های ورزشی، استادیوم های فوتبال، مکان های ورزش های آبی و غیره.

مكان مناسب براي خرید

همه چیز را از مشاغل محلی گرفته تا نزدیکترین فروشگاه‌های رفاهی، مراکز خرید و مکان‌های تفریحی را قرار بدهيد. فهرستی از رستوران ها و مکان های تفریحی قابل توجه مانند سالن های کنسرت یا کلوپ های شبانه تهیه کنید.

بهترين سايت تبليغات املاك
بهترين سايت تبليغات املاك

گروه های اجتماعی

بسیاری از مردم دوست دارند احساس کنند عضوی از یک جامعه هستند. راهنمای شما می تواند شامل هر گروه محلی یا خیریه ای باشد که از اعضای جدید استقبال می کنند.

گروه های جوانان

اگر منطقه شما دارای امکانات یا گروه های جوانان (مانند پیشاهنگی ها یا ورزش های جوانان) است، آن را نیز برای اطلاع رسانی به خانواده ها در نظر بگیرید.

حمل و نقل

چه یک منطقه شهری و چه حومه شهر، مردم به حمل و نقل نیاز خواهند داشت. این می تواند شامل دسترسی به نزدیکترین بزرگراه یا دسترسی به مراکز حمل و نقل عمومی یا حتی فرودگاه ها باشد.

متفرقه

منطقه شما ممکن است ویژگی های منحصر به فردی مانند نزدیکی به پارک های ملی داشته باشد. اگر اینطور است، این موارد را نیز برجسته کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برخی از مواردی که در راهنماهای خود برجسته می کنید ممکن است در طول زمان تغییر کنند. مکان ها یا امکانات جدید ممکن است باز شوند و مکان های قدیمی بسته شوند. حتماً به طور منظم راهنماهای خود را بازبینی کنید.

راهنماها علاوه بر ارائه اطلاعات حیاتی، هدف حیاتی دیگری نیز دارند. آنها به هر مشتری نشان می دهند که شما پیوندهای عمیق و معناداری با جوامعی که به آنها خدمات می دهید دارید. حتی در دنیای امروزی، مردم ترجیح می دهند با شرکتی کار کنند که به منطقه محلی آنها اهمیت می دهد.

6. عكس و فيلم

بخش بزرگی از فروش ملک، رسانه های بصری مانند عکس ها، فیلم ها و گاهی اوقات تورهای واقعیت مجازی است. همراه با توضیحات دقیق، استفاده از عکس‌های با کیفیت بالا به مشتریان کمک می‌کند تا از فهرست کوتاهی از املاکی که واقعاً می‌خواهند بازدید کنند. عکس های با کیفیت بالا و مرتبط از ملک، نقش مهمی در جذب خریداران دارد.

با توجه به همه‌گیری covid-19 ، شرکت‌های املاک و مستغلات مجبور شده‌اند بیشتر به سمت بهبود حضور آنلاین خود حرکت کنند. از آنجایی که خریداران اکنون برای سرمایه گذاری در ملک عجله دارند، به دلیل تقاضای سرسام آور، بیشتر به رسانه های تصویری دقیق متکی هستند. همچنین تورهای مجازی به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

مطمئن شوید که عکس‌ها وضوح خوبی دارند و با طراحی واکنش‌گرایانه شما مطابقت دارند. همچنین مطمئن شوید که همه اتاق ها و امکانات را نشان می دهند. فهرست کردن یک واحد خانه که هیچ تصویری از يك خانه واقعی را نشان نمی دهد می تواند مشتریان را دلسرد کند. در عصر مدرن، ویدیوهای گذرا از املاک می تواند کمک بزرگی باشد و به مشتریان شما ایده بهتری از احساس کلی یک ملک بدهد.

7. فرم های تماس

داشتن فرم های تماس خوب دو هدف را دنبال می کند. اول اینکه، این یک راه آسان برای افراد است تا بدون تماس یا ایمیل، علاقه خود را به یک ملک اعلام کنند. اگر فهرست واقعی ارائه شده باشد، به شما امکان می دهد ملک مورد نظر، جزئیات تماس آنها و زمانی که برای شما راحت است با آنها تماس بگیرید.

8. سازگاری با موبایل

روزهایی که مردم فقط با رایانه های رومیزی خود آنلاین می شدند، مدت هاست گذشته است. امروزه، گشت و گذار در شبکه کاری است که می توانید در هر مکان و تقریباً در هر دستگاهی انجام دهید. بنابراین، یک مشتری می تواند به خوبی خانه رویایی خود را در تلفن هوشمند یا تبلت جستجو کند.

پس این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید سایت تبليغات املاك شما یک تجربه بصری و کاربرپسند را در آن دستگاه ها ارائه می دهد. این ممکن است به معنای ساختن یک نسخه مخصوص موبایل از سایت شما یا شاید پیاده سازی Accelerate Mobile Pages (AMPs) باشد. با استفاده از AMP ها، محتوای صفحه وب می تواند با محدود کردن عناصر سنگین HTML/CSS و جاوا اسکریپت، سریعتر در تلفن همراه بارگیری شود.

9. یکپارچه سازی تبادل داده های اینترنتی

تبادل اطلاعات اینترنتی (IDX) همچنین به عنوان “مقابله کارگزار” شناخته می شود. IDX خط‌مشی در خدمات فهرست‌بندی چندگانه (MLS) است که امکان اشتراک‌گذاری فهرست‌ها را بین آژانس‌های املاک و مستغلات مختلف که در چنین خدماتی در منطقه خود ثبت‌نام کرده‌اند، می‌دهد. اینها معمولاً سیستم های اتوماسیون ابری هستند . با این حال، اصطلاح IDX همچنین در بخش املاک و مستغلات برای توصیف ابزارها و نرم‌افزارهای مختلفی استفاده می‌شود.

بهترين سايت تبليغات املاك
بهترين سايت تبليغات املاك

10. موارد ايمني بهترين سايت تبليغات املاك

البته، مانند سایر صنایع، املاک و مستغلات تأثیرات همه گیری فعلی covid-19 را احساس کرده است . اما مردم همچنان نیاز به خرید یا اجاره خانه دارند. بنابراین، این مسئولیت کسانی است که در صنعت املاک و مستغلات هستند تا آن فرآیندها را تا حد امکان ایمن کنند. اگرچه ممکن است یک اقدام موقتی باشد، داشتن بخش ایمني covid-19 در وب سایت شما می تواند ابزار مفیدی باشد. کارهایی را که کسب‌وکار شما برای اطمینان از ایمنی مشتری انجام می‌دهد را شامل کنید، مانند:

بدون دست دادن

هم نمایندگان و هم مشتریان باید همیشه از ماسک استفاده کنند.

ارائه ماسک، ضدعفونی کننده و توصیه های ایمنی.

به حداقل رساندن تعداد افرادی که در یک بازدید شرکت می کنند. مراجعین را تشویق کنید که کودکان را در خانه یا نزد یکی از بستگان خود بگذارند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی

استفاده از کنفرانس ویدیویی یا تماس تلفنی برای هر گونه بحث و مذاکره در صورت امکان.

در اختیار گذاشتن زمان براي خريداران برای ضدعفونی کردن سطوح، دستگیره درها و غیره.

پیروی از این قوانین ساده می تواند به حفظ امنیت همه در حین ادامه تجارت کمک کند حتی می تواند به شما کمک کند تا یک کمپین بازاریابی قوی با تمرکز بر ویژگی های سایت خود ایجاد کنید.

نتیجه

ویژگی های ذکر شده در بالا می تواند به کاربر پسند شدن سایت شما و بهبود تجربه کاربری کمک کند. بهترين سايت تبليغات املاك باید حاوی محتوای خوب تحقیق شده باشد و باید با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال پیشرفته به خوبی بازاریابی شود. علاوه بر این، سایت شما باید مقیاس پذیر باشد تا ویژگی هایی را در خود جای دهد که به ماهیت پویای تجارت املاک مرتبط است.

با گنجاندن 10 ویژگی بالا در سایت تبليغات املاک خود، تجربه کاربری را بهینه خواهید کرد. با ارائه یک تجربه آنلاین خوشایند، نه تنها رضایت مشتری را افزایش می دهید، بلکه شانس مشتری شدن یک بازدیدکننده را نیز افزایش می دهید.

چرا به بهترين سايت تبليغات املاك و مستغلات نیاز داريم؟

افراد بیشتری از اینترنت برای یافتن مشاوران املاک، آژانس های املاک و مستغلات و لیست املاک استفاده می کنند. در این برهه از زمان، سایت و رسانه های اجتماعی شما استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات شما هستند. بر اساس گزارش انجمن ملی مشاوران املاک در سال 2019، 44 درصد از خریداران خانه به عنوان اولین گام خود به دنبال پيدا كردن املاک بصورت آنلاین هستند.

ويژگي هاي ضروري بهترين سايت تبليغات املاك چيست؟

1. جهت يابي ساده
2. گزينه هاي جستجوي پيشرفته
3. موقعيت جغرافيايي
4. طراحی واکنشگرا
5. راهنمای جامعه و محله
6. عكس و فيلم
7. فرم های تماس
8. سازگاری با موبایل
9. یکپارچه سازی تبادل داده های اینترنتی
10. اول ايمني

طراحي واكنشگرا به چه معناست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که بهترين سايت تبليغات املاك باید دارای طراحی واکنش گرا باشد. اولین و مهمترین دليل این است که چنین طراحی به افزایش تجربه کاربر کمک می کند. وقتی سایت شما یک تجربه کاربری لذت بخش و شهودی ارائه می دهد، مشتریان به احتمال زیاد در سايت می مانند.
طراحی ریسپانسیو خوب همچنین می تواند نحوه تعامل افراد با سایت شما را از طرق مختلف بهبود بخشد. این نوع طراحي به آنها اجازه می دهد تا به سرعت و یکپارچه در تصاویر حرکت کنند و به آنها اجازه می دهد تا مقایسه های دارایی را ارائه دهند تا بتوانند ویژگی های مختلف را مشاهده کنند.

6 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات املاك

  1. abbas گفته:

    امروزه یافتن مسکن مناسب یکی از چالشهای ما شده است. بهترین سایت تبلیغات املاک می تواند در این امر به ما کمک کند.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    سایت مسکن جز سایت هایی است که باید ریز ترین جزئیات را در دستور کار خود و اولویت خود قرار دهد تا اطلاعات بیشترین تطابق را با واقعیت داشته باشند و مخاطبان بیشتری جذب شوند

  3. benjamin گفته:

    پیدا کردن بهترين سايت تبليغات املاك برای نیازهای املاک و مستغلات شما می تواند خیلی سخت باشد. چه به دنبال خانه بعدی خود باشید یا یک ملک براي فروش داريد، ده ها سایت تبليغات املاک و مستغلات وجود دارد که می توانید از طریق این مقاله به آن دسترسی داشته باشید

  4. سعید گفته:

    بخش بزرگی از فروش ملک، رسانه های بصری مانند عکس ها، فیلم ها و گاهی اوقات تورهای واقعیت مجازی است. همراه با توضیحات دقیق، استفاده از عکس‌های با کیفیت بالا به مشتریان کمک می‌کند تا از فهرست کوتاهی از املاکی که واقعاً می‌خواهند بازدید کنند. عکس های با کیفیت بالا و مرتبط از ملک، نقش مهمی در جذب خریداران دارد.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اکثر آژانس ها در هر زمان تعداد زیادی ملک را در دفتر خود خواهند داشت. در حالی که مرزبندی ساده بین اجاره / خرید، خانه / زمين و غیره ممکن است برای یک جستجوی ساده کافی باشد، اکثر خریداران یا اجاره‌کنندگان ویژگی‌های خاصی را در ملک ایده‌آل خود می‌خواهند. یک گزینه جستجوی پیشرفته به آن‌ها اجازه می‌دهد فهرست‌های طولانی‌تر را در فهرست کوتاه‌تری قابل مدیریت‌تر از دارایی‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند، کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *