بهترين سايت تبليغات هدفمند

بهترين سايت تبليغات هدفمند

تبلیغات هدفمند راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید آنها باشد. به منظور کمک به شما، این مقاله را برای معرفی بهترين سايت تبليغات هدفمند براي شما نوشته ایم!

بهترين سايت تبليغات هدفمند

اساساً، همه چیز در مورد دستیابی به مخاطب مناسب، در زمان و مکان مناسب از طریق هدف‌گذاري كارآمد بدست مي آيد.

قبل از ایجاد هر کمپینی، شناسایی و درک اینکه مشتریان شما (مخاطبان هدف) چه کسانی هستند و کجا و چه زمانی آنها را پیدا کنید، اولین و مهمترین قدم است. هرچه استراتژی هدف گذاري مخاطب شما خاص تر باشد، ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی مرتبط آسان تر خواهد بود و در نتیجه عملکرد بهتری خواهید داشت.

در حالی که راه های زیادی برای تبلیغ آنلاین کسب و کار شما وجود دارد ، استفاده از گوگل، فیس بوک و یا اینستاگرام به عنوان راهي برای دستیابی به مخاطبان خود قطعاً ضروری است.

یک بازاریاب موفق می داند که چگونه هدف گذاری تبلیغاتی مناسبی را برای سايت خود تنظیم کند. وقتی صحبت از هدف گذاری تبلیغاتي می شود، مشکل کمبود پلتفرم ها یا فرصت های تبلیغات دیجیتال نیست. این بدان معناست که چگونه می توان از ابزارهای موجود برای ایجاد یک استراتژی مؤثر استفاده کرد. تعریف واضح استراتژی نه تنها نتایجی را که به دنبال آن هستید در اختیار شما قرار می دهد، بلکه در زمان و هزینه شما نیز صرفه جویی می کند. بنابراین، چگونه می توان تبليغات هدفمند را شروع کرد؟ ابتدا، باید بدانید تبلیغات هدفمند دقیقاً چیست و چرا بخش مهمی از موفقیت برندها است؟

تبليغات هدفمند چيست؟

تبلیغات هدفمند زمانی است که بازاریابان، تبلیغات را در مكان هاي خاصی در پلتفرم های خاص قرار می دهند تا دید و تعامل با مخاطبان هدف خود را افزایش دهند. اینکه تبلیغات چگونه به نظر می رسند، و در کجا قرار می گیرند توسط رفتارها و علایق مخاطب تعیین می شود. به جای قرار دادن یک تبلیغ عمومی در هر نقطه از سايت، یک تبلیغ هدفمند به صورت استراتژیک قرار می گیرد تا بر اساس رفتار مشتریان گذشته و سایر داده ها به مخاطبان مشخصی دست یابد.

تبلیغات هدفمند مزایای بسیاری را برای بازاریابان و مصرف کنندگان فراهم می کند. بیشتر مصرف کنندگان به دنبال پیام ها، محصولات و خدمات شخصی سازی شده مرتبط با خواسته ها و نیازهای خود هستند. بنابراین، هنگامی که یک مصرف کننده آگهی مرتبط با خود را در سایت یا پلتفرمی که مرتباً از آن بازدید می‌کند یا استفاده می‌کند می‌بیند، به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مندتر می‌شود.

محتوای شخصی شده برای افراد بازديدكننده مفیدتر است. این موضوع همچنین برای سايت ها نيز مفید است زیرا هرچه مخاطب هدف شما بیشتر با تبلیغ شما درگیر شود، احتمال افزایش جذب مشتري بيشتر و در نتيجه فروش سايت هم بیشتر مي شود.

مزایای بهترين سايت تبليغات هدفمند

طرفداران بهترين سايت تبليغات هدفمند اين استدلال را دارند که اين سايت ها هم برای مصرف کنندگان و هم برای تبلیغ کنندگان مزایای به خصوصي دارد كه عبارتند از:

1)شخصی سازی بيشتر براي خريدار

شخصی‌سازی اي كه در بهترين سايت تبليغات هدفمند انجام مي شود به دلیل تأثیرات کاملاً مستند آن بر جذب و حفظ مشتری، نرخ کلیک و خريداري بيشتر مشتری از سايت به یک موفقيت در بازار تبليغات تبدیل شده است. بهترين سايت تبليغات هدفمند به برندها این امکان را می دهد که بر اساس اطلاعاتی که برند در مورد مشتری می داند، پیام های متفاوتی را برای مصرف کنندگان مختلف ارسال کنند. هر چه یک سايت بهتر نشان دهد که درک می کند مشتریانش چه می خواهند و چه نیازی دارند، احتمال بیشتری دارد که مشتریان به تبلیغات واکنش نشان دهند و با سايت وارد معامله شوند. تحقیقات اين حقایق را نشان می دهد:

* 71 درصد از مشتریان تبلیغات شخصی شده را ترجیح می دهند.

* شخصی سازی در تبليغات می تواند درآمد را تا 15 درصد افزایش دهد.

بهترين سايت تبليغات هدفمند
بهترين سايت تبليغات هدفمند

2) ایجاد آگاهی و افزایش درک از بهترين سايت تبليغات هدفمند

اگر تبلیغات یک سايت عمومی یا ضعیف باشد، مشتریان متوجه اين موضوع خواهند شد. پر کردن مرورگر مشتری با تبلیغاتی که علایق آنها را بیان نمی کند یا چیزی را که بطور شخصي مرتبط نشده است، فقط به درک و شهرت یک سايت در بین مصرف کنندگان لطمه می زند. برعکس، سايت ها می توانند شهرت خود را با ارائه تبلیغات هدفمند و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالاً از آنها قدردانی می کنند، بهبود بخشند. این امر به تقویت شناخت مشتریان با ارزش و ایجاد بهترين سايت تبليغات هدفمند کمک می کند.

3) محتواي خلاقانه

محتوای خلاقانه اي که یک سايت در اینترنت منتشر می کند تبلیغات هدفمند را به حداکثر می رساند. تبلیغات عمومی نسبت به مزایای عینی آن دارای سود کم و اغلب پرهزینه است، اما هدف‌گذاری به تمرکز منابع بر روی گروه‌های مخاطبان با ارزش کمک می‌کند. تبلیغات هدفمند بخش عمده ای از کار را برای یافتن مشتریان انجام مي دهد.

4) آشنايي با سلايق مشتري

بهترين سايت تبليغات هدفمند بر داده‌هایی که قبلاً در مورد مشتریان جمع‌آوری شده است، با استفاده از جمعیت‌شناسی، علاقه و گرایش‌های رفتاری که ترجیح می‌دهند انجام دهند برای نزدیک شدن به مصرف‌کنندگان روشي مناسب و مفيد است. استفاده از داده‌های مشتری، حدس و گمان را حذف می‌کند.

انواع تبلیغات در بهترين سايت تبليغات هدفمند

با ردیابی و نظارت بر وب‌سایت‌هایی که کاربران بازدید می‌کنند، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی می‌توانند مستقیماً تبلیغاتی را نشان دهند که مطابق با ترجیحات مصرف‌کننده است . بهترين سايت تبليغات هدفمند از اين روش ها برای ردیابی رفتار اینترنتی کاربران استفاده می‌کنند.

تبليغات هدفمند متنی

تبليغات هدفمند متنی به بازاریابان کمک می‌کند محتوای تبلیغاتی را در کنار سایر محتوای مرتبط با چیزی که تبلیغ می‌شود قرار دهند. به جای چسباندن تبلیغات در سرتاسر سايت در مکان‌هایی که ربطی به برند یا محصول ارائه‌شده ندارند، آگهی تبليغات  متنی را قرار دهيد. این یک تجربه یکپارچه‌تر برای مشتریان ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند به آن‌ها بگویید که محصول شما با چیزی که به آن علاقه دارند مرتبط است.

نمونه‌ای از تبلیغات متنی می‌تواند یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره دویدن و تمرین ارائه می‌کند. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد می‌کنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط می‌کنند تا مورد پسند قرار بگيرد.

تبليغات هدفمند رفتاری

تبليغات هدفمند رفتاری مشابه تبلیغات متنی است، اما رفتار کاربر و فعالیت مرور را هنگام قرار دادن تبلیغات در سراسر سايت در نظر می‌گیرد. در این نوع تبلیغات هدفمند، می توانید بر اساس تاریخچه جستجو یا مرور مشتریان، تبلیغاتی را برای مشتریان قرار دهید. سایر عواملی که می‌توانند تبلیغات هدفمند رفتاری را شکل دهند عبارتند از: لینک‌های کلیک شده، خریدها، زمان صرف شده در صفحات وب، دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر.

تبليغات هدفمند جغرافیایی

اين نوع تبلبغات یک ابزار ضروری براي تبليغ كنندگان است، به ویژه برای سايت هایی که به صورت منطقه ای یا در مکان های خاص فعالیت می کنند. تبليغات هدفمند جغرافیایی به سادگی تبلیغات را برای انتشار برای مصرف کنندگان بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها هدایت می کند. این همچنین برای سايت هايي که یک محصول وابسته به مکان را می فروشند یا برای تبلیغ کنندگانی که رویدادی را در یک مکان خاص بازاریابی می کنند مفید است.

تبليغات هدفمند رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به کانونی برای تبلیغات و تجارت الکترونیک تبدیل شده اند، تا جایی که بسیاری از خریداران اکنون ترجیح می دهند به جای وب سایت یک برند یا در یک فروشگاه خرده فروشی، از طریق رسانه های اجتماعی خرید کنند. تبليغات در رسانه های اجتماعی به برندها کمک می کند تا از رفتار مصرف کنندگان در سايت ها، موتورهای جستجو و سایت های رسانه های اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکس کننده علایق مصرف کننده هستند، استفاده کنند. تبليغات در رسانه های اجتماعی را می توان نوعی تبليغات هدفمند رفتاری نیز در نظر گرفت.

بهترين سايت تبليغات هدفمند
بهترين سايت تبليغات هدفمند

چگونه بهترين سايت تبليغات هدفمند بشويم؟

هنگامی که نوبت به راه اندازی بهترين سايت تبليغات هدفمند می رسد، بر اساس مسیری که انتخاب می کنید، مشخصات آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، فیس بوک عملکردهای مختلفی را ارائه می دهد و اطلاعات متفاوتی نسبت به تبلیغات گوگل یا هدف گذاری نمایشگر نیاز دارد. با این حال، شش مرحله کلی وجود دارد که امروزه می توانید برای ایجاد بهترين سايت تبليغات هدفمند از ابتدا تا انتها انجام دهید.

مرحله 1: هدف خود را تعیین کنید

بازاریابان به دلایل مختلفی از تبلیغات هدفمند استفاده می کنند. یک شرکت تجارت الکترونیک ممکن است از طریق تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن خریداران در چندین وب سایت از آن استفاده کند. یک صاحب کسب و کار کوچک که امیدوار است آگاهی از برند را افزایش دهد، ممکن است از آن در رسانه های اجتماعی برای دسترسی بیشتر و تعامل بیشتر استفاده کند. اولین قدم در تنظیم تبلیغات هدفمند مناسب این است که هدف خود را مشخص کنید. شما چه كسي هستید و می خواهید چه کاری انجام دهید؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا تمام جنبه های دیگر را تنظیم کنید تا به طور موثر به اهداف خود برسید و از آنها فراتر بروید.

مرحله 2: رویکرد خود را تعریف کنید

راه های مختلفی برای هدف قرار دادن مخاطب ایده آل در پلتفرم های دیجیتال وجود دارد. هنگامی که هدف خود را شناختید، گام بعدی در تنظیم تبلیغات هدفمند مناسب، تعیین رویکردتان است. آیا خودتان تبلیغات ایجاد می کنید یا از یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال با ابزارهای اتوماسیون استفاده می کنید تا حدس و گمان را از معادله خارج کنید؟ آیا می خواهید مخاطبان خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام هدف قرار دهید؟

یا می خواهید از کلمات کلیدی با تبلیغات گوگل برای ارتباط با مخاطبان استفاده کنید؟ رویکردهای متنوعی وجود دارد. انتخاب با شما است.

مرحله 3: مخاطب خود را مشخص کنید

هنگامی که هدف و رویکرد خود را شناختید، وقت آن است که مخاطبان کمپین تبلیغات هدفمند خود را به وضوح تعریف کنید. برای اینکه تبلیغات دیجیتال مؤثرتر باشد، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و محتوای شخصی سازی ارائه دهيد که با علایق، خواسته ها و نیازهای آنها يكي باشد.

مرحله 4: خلاق باشید

هنگامی که بدانید چه کسی را هدف قرار می دهید، خلاقیت های خود را توسعه خواهید داد. این شامل هر گونه تصویر، محتوای ویدیویی و کليپی است که برای برانگیختن علاقه آنها استفاده می کنید. تبلیغات ویدئویی دیجیتال به دلیل اثربخشی آنها در جلب توجه مخاطبان و سوق دادن آنها به سمت عمل، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

مرحله 5: پشت سايت سرمايه قرار دهيد

هنگامی که خلاقیت های خود را طراحی کردید، پلتفرم خود را شناختید، مخاطبان خود را تقسیم بندی کردید، و رویکرد و هدف سايت خود را به وضوح تعریف کردید، زمان آن رسیده است که برای سايت تبلیغات هدفمند دیجیتال خود پول بگذارید. میزان سرمایه گذاری شما در تبلیغات هدفمند به نیازها، اهداف و بودجه شما بستگی دارد.

مرحله 6: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از حیاتی ترین گام ها در ایجاد تبلیغات هدفمند مناسب برای سايت های دیجیتال این است که وقتی درست كردن سايت به پایان می رسد چه کاری انجام می دهید. شما باید نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید و موفقیت سايت خود را تعیین کنید. در طول این مرحله، تصمیم گیری در مورد مناطقی که سايت شما در آنها کوتاهی کرده است نیز ضروری است. این به شما کمک می کند دفعه بعد بهتر عمل کنید.

نمونه هایي از بهترين سايت تبليغات هدفمند

وقتی صحبت از بهترين سايت تبليغات هدفمند به میان می آید، نه تنها باید ترجیحات مخاطبان خود را شناسایی کنید، بلکه باید محتوای خلاقانه و جلب توجه را نیز به نمایش بگذارید. برای شعله ور کردن خلاقیت خود، به سايت های تبلیغاتی که برای شما انتخاب کرده ایم نگاه کنید.

بهترين سايت تبليغات هدفمند
بهترين سايت تبليغات هدفمند

بنیاد آماندا

بنیاد آماندا از هدف‌گیری رفتاری و جغرافیایی برای یافتن خانه‌هایی برای حیواناتی که آخرین روزهای زندگی خود را در پناهگاه‌های سراسر لس‌آنجلس می‌گذرانند، استفاده کرد. برای افزایش شانس حیوانات خانگی، این سازمان غیردولتي تبلیغاتی را به افرادی نشان داد که احتمال بیشتری برای پذیرش گربه یا سگ خاصی داشتند.

این تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی و رفتار مرور کاربران در وب سایت ها ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر فردی مستعد سبک زندگی کم تحرک بود و به سگ های کوچک علاقه داشت، بنرهایی از نژاد چیواوا یا تریر می دید.

تبليغات هدفمند صفورا

Sephora، خرده‌فروش لوازم آرایشی، کمپین فیسبوکی را برای افزایش فروش در فصل تعطیلات راه‌اندازی کرد. این شرکت افرادی را هدف قرار داد که از وب سایت Sephora بازدید کرده و بدون خرید آن را ترک کردند. بخش دوم آمریکایی‌هایی بودند که به زیبایی، مراقبت از پوست و آرایش علاقه داشتند.

Sephora در تبلیغات خود به بینندگان نوع محصولاتی را که ترجیح می دهند نشان داد. به عنوان مثال، اگر شخصی علاقه قبلی یا قصد خرید لوازم آرایش آنلاین را نشان داده بود، آگهی را با محصولات آرایشی مشاهده می کرد. هر تبلیغ با یک ویدیوی جذاب و چندین تصویر محصول زیر آن شروع می شد.

تبليغات هدفمند تسکو

خرده فروشي تسکو، فیسبوک را برای کمپین تبلیغاتی خود در مالزی انتخاب کرد. این شرکت از تبليغات هدفمند جغرافیایی برای دسترسی به افرادی که در نزدیکی فروشگاه های خاص زندگی می کردند استفاده کرد.

این برند برای تشویق بازدید از سوپرمارکت های خود از تخفیف استفاده می کرد. تسکو سه نوع آگهی برای صرفه‌جویی قرار داد كه از 30 تا 100 رینگیت مالزی ارائه می‌کرد. بینندگان باید کدهای منحصر به فرد تولید شده برای هر تبلیغ در فیس بوک را ذخیره می کردند. بعداً، این شبکه اجتماعی به کاربران یادآوری کرد که کوپن را در نزدیکترین فروشگاه بازخرید کنند.

هر تبلیغ ترکیبی ساده از یک تصویر، متن و دعوت به عمل بود. این تبلیغات مبلغی را که مشتریان در صورت استفاده از این فرصت، پس انداز خواهند کرد، نشان ميداد.

ملاقات بهترين سايت تبليغات هدفمند با مشتریان در جایی که هستند

در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ امروزی، مشتریان به قدری به دیدن تبلیغات در طول روز عادت کرده اند که اغلب به طور کامل تبلیغات را نمی شناسند. به همین دلیل، برندها باید استراتژی‌های بازاریابی را توسعه دهند که مشتریان را در جایی که هستند با محتوای شخصی‌شده و پیام‌هایی که منعکس‌کننده درک خواسته‌های مصرف‌کننده در ارتباط با یک محصول خاص هستند، ملاقات کند.

بهترين سايت تبليغات هدفمند از تبليغات بیش از حد خودداری مي كنند

تبليغات هدفمند به شما امکان می دهد مشتریان احتمالی خود را دقیقاً انتخاب کنید. در واقع، انجام بيش از حد اين كار ممکن است مضر باشد زیرا هدف قرار دادن یک مخاطب بسیار محدود و خاص می تواند نتایج خوبي را به همراه نداشته باشد. سعی کنید از هدف گذاری بیش از حد خودداری کنید و در عوض مشتریان گسترده تری را در آغوش بگیرید.

چه مقدار از اندازه مخاطب برای شبکه های خاص بهترین است؟ تنها راه برای فهمیدن آن آزمایش است. با این حال، اگر به یک راهنمايي نیاز دارید، توصیه های LinkedIn را در نظر بگیرید. این شبکه اجتماعی توصیه می‌کند که مخاطبان بیش از 50000 نفر را برای محتوای حمایت‌شده و تبلیغات متنی انتخاب کنید.

چگونه بهترين سايت تبليغات هدفمند بشويم؟

هنگامی که نوبت به راه اندازی بهترين سايت تبليغات هدفمند می رسد، بر اساس مسیری که انتخاب می کنید، مشخصات آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، فیس بوک عملکردهای مختلفی را ارائه می دهد و اطلاعات متفاوتی نسبت به تبلیغات گوگل یا هدف گذاری نمایشگر نیاز دارد. با این حال، شش مرحله کلی وجود دارد که امروزه می توانید برای ایجاد بهترين سايت تبليغات هدفمند از ابتدا تا انتها انجام دهید.

تبليغات هدفمند چيست؟

تبلیغات هدفمند زمانی است که بازاریابان، تبلیغات را در مكان هاي خاصی در پلتفرم های خاص قرار می دهند تا دید و تعامل با مخاطبان هدف خود را افزایش دهند. اینکه تبلیغات چگونه به نظر می رسند، و در کجا قرار می گیرند توسط رفتارها و علایق مخاطب تعیین می شود. به جای قرار دادن یک تبلیغ عمومی در هر نقطه از سايت، یک تبلیغ هدفمند به صورت استراتژیک قرار می گیرد تا بر اساس رفتار مشتریان گذشته و سایر داده ها به مخاطبان مشخصی دست یابد.

چند مورد از بهترين سايت هاي تبليغات هدفمند نام ببريد؟

آماندا
تسكو
صفورا

7 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات هدفمند

  1. abbas گفته:

    استفاده از بهترین سایت تبلیغات هدفمند، ارائه محصول با کیفیت و تعامل خوب و درست با مشتریان ضامن موفقیت هر کسب و کاری است.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    بی شک برای رسیدن به موفقیت راه های مختلف و پر پیچ و خمی وجود دارد اما درست ترین ترین راه زمانی نمایان میشود که شما با توجه به هدف و اولویت خود حرکت کنید و این موضوع با استفاده از سایت های تبلیغات هدفمند بسیار راحتتر خواهد بود

  3. سعید گفته:

    محتوای خلاقانه اي که یک سايت در اینترنت منتشر می کند تبلیغات هدفمند را به حداکثر می رساند. تبلیغات عمومی نسبت به مزایای عینی آن دارای سود کم و اغلب پرهزینه است، اما هدف‌گذاری به تمرکز منابع بر روی گروه‌های مخاطبان با ارزش کمک می‌کند. تبلیغات هدفمند بخش عمده ای از کار را برای یافتن مشتریان انجام مي دهد.

  4. Parham گفته:

    بهترين سايت تبليغات هدفمند از اين روش ها برای ردیابی رفتار اینترنتی کاربران استفاده می‌کنند. مطالب بسیار کامل بود

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات هدفمند راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید آنها باشد. به منظور کمک به شما، این مقاله را برای معرفی بهترين سايت تبليغات هدفمند براي شما نوشته ایم!

  6. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات هدفمند راهی برای شناخت بازار و پیدا کردن مشتری و فورش بهتر محصولات می باشد که کمک شایانی به شما خواهد کرد که در ای مقاله به خوبی توضیح داده شده است با سپاس و قدردانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *