بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

بهترین راه برای رشد کسب و کار در اینترنت، تبلیغ آن در بهترین سایت تبلیغات اینترنتی است و راه های زیادی برای این کار وجود دارد. آژانس های تبلیغات اینترنتی در کار خود استاد هستند و می توانند به شما اجازه دهند وب سایت، شرکت آنلاین و ویترین فروشگاه خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید و به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد کمک کنند

استراتژی های بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

چه یک کسب و کار کوچک یا یک کسب و کار سازمانی گسترده داشته باشید، تبلیغات اینترنتی باید بخشی از استراتژی رشد شما باشد. برخی از محبوب ترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی برای هر کسب و کاری عبارتند از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک  (PPC)، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و غیره. حتی می توانید با یک طراحی وب سایت عالی، کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

با این حال، انتخاب آژانس تبلیغات اینترنتی مناسب برای شما می تواند دشوار باشد. برای کمک، ما فهرستی از بهترین سایت تبلیغات اینترنتی را که می توانند به ارتقای برند شما به سطح بعدی کمک کنند، گردآوری کرده ایم.

تبلیغات جستجوی گوگل

ممکن است قبلاً با جستجوی Google که به عنوان AdWords نیز شناخته می شود آشنا باشید . این یک سرویس تبلیغاتی پولی است که از مدل هزینه به ازای هر کلیک استفاده می کند. این پلتفرم از کلمات کلیدی و تبلیغات پولی شما استفاده می کند تا آنها را با عبارت جستجوی کاربر مطابقت دهد. روش پرداخت به ازای کلیک تبلیغات آنلاین بسیار موثر است و معمولاً ترافیک فوری را برای شما به ارمغان می آورد. گوگل 92.71 درصد از سهم بازار جستجو در سراسر جهان را در اختیار دارد که به تبلیغات شما دسترسی وسیع تری می دهد.

سایت تبلیغات اینترنتی مک کان اریکسون

مک کان اریکسون وسواس فکری دارد و این دلیل این است که چگونه تنها راه ایجاد تبلیغات باورپذیر هستند. بر اساس نیازهای مشتریان خود، آنها قادر به اجرای کمپین های تبلیغاتی مرتبط برای مارک هایی مانند مایکروسافت، MGM National Harbor، New York Lottery  و Coca-Cola India بوده اند. آنها با انجام تحقیقات بازار با مشتریان خود برای درک رقابت هر مشتری شروع می کنند. از آنجا، آنها به تولید استراتژی، برنامه ریزی کمپین و بحث در مورد عناصر خلاقانه ادامه می دهند.

 قابلیت های دیجیتالی آن‌ ها به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا برند های خود را در محیط‌ های اجتماعی ادغام کنند، برند های خود را با طراحی جذاب گسترش دهند و اپلیکیشن‌های تلفن همراه را برای رضایت مشتریان ایجاد کنند. آنها همچنین ایجاد محتوا، طراحی تجربه، طراحی تعاملی، تجزیه و تحلیل عملکرد اختصاصی و موارد دیگر را ارائه می دهند.

سایت تبلیغات اینترنتی sidlee

در sidlee بر این باورند که هیچ مرزی بین بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد زیرا مشتریان به طور مداوم با نوعی از تبلیغات در هر کجا که هستند تعامل دارند. 5 دفتر آنها در سراسر جهان متشکل از 600 کارمند است که نتایجی را برای مشتریان از جمله  The North Face، Ubisoft، Samsung Galaxy، National Bank و Yellow Pages ارائه کرده است. خدمات تبلیغات اینترنتی آنها شامل کمپین های تبلیغاتی ویدیویی و موارد دیگر است.

 تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیس بوک هنوز موثر هستند و دسترسی به تعداد تقریبا نامحدودی از گروه های تخصصی متمرکز بر لیزر را فراهم می کنند. تبلیغات فیس بوک به اشکال مختلفی مانند تصاویر، تبلیغات ویدیویی، پست های تبلیغاتی و غیره می باشد. حتی بهتر از آن این است که تبلیغات فیس بوک در حاشیه، منطقه پیام رسان یا در فید خبری کاربر نمایش داده شود و به تبلیغات شما حداکثر فرصت تعامل را می دهد.

پلت فرم تجارت الکترونیک آمازون

تبلیغات آمازون باعث می شود تا گوگل و فیس بوک از پس پول خود برآیند زیرا پلتفرم تجارت الکترونیک آن به راحتی خریداران را جذب می کند. تبلیغات آمازون منحصر به فرد است زیرا از یادگیری ماشینی برای ارائه ترافیک بهتر و مرتبط تر به تبلیغ کنندگان خود استفاده می کند. علاوه بر این، تبلیغات آمازون همچنین از برندسازی و تبلیغات عملکردی استفاده می ‌کند که شامل موجودی، قالب‌های تبلیغاتی و همانطور که در بالا ذکر کردیم، قابلیت‌ های هدف ‌گیری نزدیک‌ تر را شامل می‌ شود.

پینترست

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی
بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

افرادی که از Pinterest استفاده می کنند به طور فعال به دنبال ایده ها و راه حل هایی برای نیازهای خاص هستند، به این معنی که احتمال بیشتری دارد که روی پیوندهای شما کلیک کنند. علاوه بر این، تبلیغات پولی شما در میان همه پست‌های دیگر نشان داده می‌شود. بنابراین، آنها طبیعی تر به نظر می رسند و کمتر احتمال دارد که نادیده گرفته شوند یا به عنوان هرزنامه تلقی شوند.

 Pinterest بسیار محبوب است و تجزیه و تحلیل بسیار خوبی برای کمک به افزایش ترافیک دارد. مردم پینترست را دوست دارند و به دلیل نحوه راه ‌اندازی پلتفرم پینترست، اکثر تبلیغ کنندگان در آنجا به خوبی عمل می ‌کنند، نه اینکه بگوییم سرگرم‌ کننده است و استفاده از آن بسیار آسان است.

وب سایت تبلیغات اینترنتی WebFX

WebFX یکی از بهترین آژانس های تبلیغاتی در سراسر جهان است. با نرخ ماندگاری 91 درصد، جای تعجب نیست که این افراد شهرت زیادی دارند. آنها اهمیت تبلیغات آنلاین را می دانند و کمپین های آنلاین موفق را در اولویت کسب و کار شما قرار می دهند.

 با توجه به موفقیت آن ها، مشتریان آن ها معمولاً شاهد افزایش 23 درصدی درآمد هستند و تا به امروز WebFX بیش از 1 میلیارد دلار درآمد برای آن مشتریان ایجاد کرده است. WebFX بیش از 200 کارمند است و آنها در Harrisburg، PA قرار دارند. برخی از مشتریان آنها عبارتند از Dover Downs Casino، Cleveland Brothers، Safer Brand، Bar’s Leaks و غیره هستند.

تبلیغات یوتیوب

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال ، بینندگان یوتیوب در سرتاسر جهان روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیوی یوتیوب را تماشا می کنند که به رقمی می رسد که در آستانه عبور از بیننده تلویزیونی ایالات متحده است. این آمار همراه با این واقعیت است که هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یوتیوب فهرست کاربران را شخصی می‌ کند تا ویدیوهای موضوعی مرتبط را برای فرصت‌های تعامل بیشتر توصیه کند.

سوالات متداول در خصوص بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

این قسمت را با دقت مطالعه کنید تا اگر سوالی در این زمینه دارید برطرف شود. شاید یکی از سوالات زیر، سوال شما هم باشد.

کدام استراتژی های تبلیغات آنلاین برای من مناسب است؟

پاسخ:  هیچکس بهتر از شما شرکت شما را نمی شناسد. همانطور که گفته شد، وقتی نیازهای هر شرکتی متفاوت است، نمی‌توانیم راه حل کلی برای هر کسب و کاری پیشنهاد کنیم. هر استراتژی تبلیغات اینترنتی متفاوت است و برای دستیابی به اهداف مختلف پیاده سازی می شود.

این بدان معناست که شما باید استراتژی‌های تبلیغات آنلاین بالقوه مورد علاقه خود را مطالعه کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک به بهترین وجه با اهداف و بودجه شرکت شما مطابقت دارند.

به طور کلی، هر استراتژی تبلیغات اینترنتی مزایایی را برای هر شرکتی به همراه خواهد داشت، اما برخی از آنها وجود دارند که برای صنایع خاص بهتر از سایرین کار می کنند. با این حال، سئو یک تکنیک تبلیغاتی است که برای هر صنعتی بسیار مؤثر مانند تبلیغات کلیکی یا  PPCاست.

استراتژی های تبلیغات آنلاین چقدر طول می کشد تا نتایج را به دست آورند؟

پاسخ:  هیچ راهی وجود ندارد که دقیقاً بگوییم یک کمپین چقدر طول می کشد تا نتایج را به دست آورد، اما بسته به استراتژی، می توانیم تخمین های تقریبی انجام دهیم.

سئو، یک استراتژی تبلیغاتی بسیار مؤثر در وب، نسبت به بسیاری از استراتژی های تبلیغاتی دیگر برای شروع کار به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال، زمانی که این کار انجام می شود. شاید سودمندترین استراتژی باشد. برای شروع یک کمپین سئو باید چند ماه صبر کنید. از طرف دیگر PPC بلافاصله شروع به کار می کند.

استراتژی‌های دیگری مانند بازاریابی ایمیلی، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و طراحی وب، بسته به مواردی مانند تعداد دفعات ارسال ایمیل، تعداد پست‌هایی که در رسانه‌ های اجتماعی ارسال می‌ کنید و میزان ترافیکی که وب ‌سایت شما دریافت می ‌کند، در این بین قرار دارند.

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی
بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

چرا کسب و کار من به تبلیغات آنلاین نیاز دارد؟

پاسخ: با بیش از 3 میلیارد نفر که در حال حاضر از اینترنت استفاده می کنند، شرکت شما اساساً مشتریان ارزشمند خود را از دست می دهد اگر به  صورت آنلاین تبلیغ نکنید.

تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد که با 3 میلیارد مشتری در جایی که در حال جستجو هستند که در اینترنت هستند ملاقات کنید.

هدف تبلیغات وب اطمینان از افزایش ترافیک وب سایت است که منجر به افزایش نرخ تبدیل بالاتر و آگاهی بیشتر از برند می شود. در سراسر جهان، تبلیغات آنلاین یک راه عالی برای یافتن، هدف قرار دادن و تبلیغ برای مخاطبان هدف شما است و آن را به یکی از موثرترین استراتژی های تبلیغات تبدیل می کند.

با سبک‌های سنتی بازاریابی، مانند آگهی‌ها، تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها، همچنان می‌ توانید به تعداد زیادی از مردم دسترسی پیدا کنید، اما آیا این افراد بیشترین احتمال را دارند که محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند؟ با تبلیغات آنلاین، می توانید با ارزش ترین مشتریان خود را هدف قرار دهید. بنابراین هرکسی که وب سایت شما را می بیند به دنبال محصولات یا خدمات شما باشد احتمال تبدیل را افزایش می دهد.

با بهترین سایت تبلیغات اینترنتی می توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید.

چگونه بهترین آژانس تبلیغاتی آنلاین را برای شرکت خود انتخاب کنم؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید تبلیغات اینترنتی شما به بهترین سایت تبلیغات اینترنتی سپرده شود. با انتخاب هر یک از بهترین سایت تبلیغات اینترنتی، شروع خوبی خواهید داشت. اما چگونه یک مورد مناسب را برای خود انتخاب می کنید؟

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی شما را به مشتریانتان متصل می کند. بنابراین ابتدا باید به دنبال آژانسی باشید که به دنبال شناخت برند شما باشد. بدون تمایل به ارتباط با برند خود، بعید است که کسب و کار شما به گونه ای تبلیغ شود که باورها و فرهنگ شما را به عنوان یک شرکت منعکس کند.

شما باید برای تحقیق در مورد قابلیت هایی که هر آژانس دارد وقت بگذارید و مطمئن شوید که آنها دقیقاً همان چیزی را که شما به دنبال آن هستید ارائه می دهند. اگر شما برندی هستید که فقط به فکر ایجاد محصولات برتر است که برند شما را مستقیماً به اوج می‌رساند، روی یافتن آژانسی متمرکز شوید که در زمینه ویدیو تخصص دارد.

در نهایت، سعی کنید آژانسی را پیدا کنید که احساس می کند یک شریک خوب است. شما احتمالاً در کنار هم کار خواهید کرد و بدون یک شریک تجاری برجسته، کمپین شما متوقف خواهد شد. استراتژی تبلیغات اینترنتی شما زمانی موفقیت بهتری خواهد داشت که از آژانسی که با آن کار می کنید لذت ببرید و بالعکس.

چه چیزی یک آژانس تبلیغاتی را به بهترین سایت تبلیغات اینترنتی تبدیل می کند؟

با وجود تعداد زیادی آژانس تبلیغاتی اینترنتی، چگونه می دانید که در بهترین ها به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟ در اینجا لیستی از ویژگی هایی یکی از بهترین سایت تبلیغات اینترنتی باید داشته باشد را آورده ایم.

برقراری ارتباط

در هر رابطه ای، ارتباط کلیدی است و در یک رابطه تجاری، ارتباط از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگامی که بازاریابی کسب و کار خود را به شخصی واگذار می کنید و می خواهید اطمینان حاصل کنید که او می داند چگونه در تماس باشد، تمام اطلاعات مهمی را که باید در مورد کمپین خود بدانید و این کار را به طور منظم به شما می گوید.

شما نمی خواهید با شرکتی شریک شوید که کاستی های بازاریابی را به زیر فرش می کشد، بلکه می خواهید با شرکتی شریک شوید که همه چیز را در مورد کمپین شما به شما می گوید، حتی اگر خبری نباشد که می خواهید بشنوید.

از طرف دیگر، شما همچنین می خواهید با آژانسی کار کنید که خبرهای خوبی را نیز به شما منتقل می کند. اگر ترافیک سایت را 2 درصد افزایش داده اید، بهترین آژانس این موضوع را به شما اطلاع می دهد. چیزی که یک آژانس را واقعاً متمایز می کند زمانی است که آنها آنقدر شفاف هستند که همچنین می گویند چه استراتژی منجر به افزایش آن می شود.

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی
بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

داشتن تجربه

بهترین آژانس های تبلیغاتی اینترنتی سال هاست که وجود داشته اند و فرصت داشته اند تا نکات استراتژی های تبلیغات را بیاموزند. این یک تجربه کلیدی است و بدون تجربه چندین ساله، یک آژانس به احتمال زیاد نمی تواند کمپین با کیفیتی را که یک آژانس با تجربه می تواند به شما ارائه دهد را در اختیارتان بگذارد.

این به چند دلیل است. ابتدا، یادگیری بسیاری از استراتژی های مختلف مرتبط با تبلیغات اینترنتی مدتی طول می کشد. شما نمی توانید آنها را یک شبه یاد بگیرید و آژانسی که فقط یک سال یا بیشتر از کارش می گذرد، به اندازه آژانس هایی که برای یک دهه فعالیت کرده اند، دانش زیادی نخواهد داشت.

دوم، شرکت‌های قدیمی‌تر آزمایش‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند هم در تجارت خودشان و هم با مشتریان. با گذشت زمان، آنها توانسته‌اند یاد بگیرند که چگونه کمپین مشتری را که دچار نزول می‌شد، اصلاح کنند و حتی کسب ‌و کار خودشان را از ورشکستکی نجات دهند.

بهتر است برای تبلیغات خود از آژانس های با تجربه کمک بگیرید.

چرا باید از آژانس های تبلیغات اینترنتی کمک بگیریم؟

اگر می‌ پرسید که آیا حتی نیاز به استخدام یک آژانس تبلیغاتی اینترنتی دارید یا نه، چند سوال وجود دارد که می‌تواند شما را به پاسخ درست راهنمایی کند.

آیا می خواهید شاهد افزایش ترافیک وب سایت یا درآمد باشید؟

اگر به دنبال راهی برای افزایش تعامل با برند خود، افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد سال به سال هستید، تبلیغات اینترنتی راهی عالی برای انجام این کار است.
تبلیغات اینترنتی نه تنها می تواند به شما در انجام این کارها کمک کند، بلکه بسیار مقرون به صرفه است. استراتژی های تبلیغاتی مانند PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای که انتخاب می کنید، برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنید. دلیل آن این است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود و دقیقاً ارزش هر کلیک را انتخاب می کنید.
اگرچه این تنها استراتژی تبلیغاتی مقرون به صرفه نیست. بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از استراتژی های بسیار کم هزینه با بازده بالا است که می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند. اگر به تمام مزایای فوق علاقه مند هستید، تبلیغات اینترنتی یک استراتژی عالی برای شماست.

آیا فردی در تیم شما با تبلیغات اینترنتی آشنایی دارد؟

اگر می خواهید از تمام مزایای تبلیغات اینترنتی بهره مند شوید، اما هنوز نمی دانید که آیا استخدام آژانس برای شما مناسب است، این سوال ممکن است عامل تعیین کننده باشد. آیا فردی در تیم شما با تبلیغات اینترنتی آشنا است؟ آیا آنها دانش و ابزار لازم برای اجرای کمپین برای کسب و کار شما را دارند؟
اگر نه، بهتر است از یکی از بهترین سایت تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید تا به شما کمک کند. آنها نه تنها ابزارهایی برای خودکارسازی بسیاری از کمپین های تبلیغاتی اینترنتی دارند که اجرا خواهند کرد، بلکه از ایجاد کمپین هایی برای مشاغلی مانند شما نیز امرار معاش کرده اند.
ناگفته نماند، آموزش اعضای تیم در زمینه تبلیغات اینترنتی نیاز به زمان و تلاش دارد، به همین دلیل باید این کار را به بهترین سایت تبلیغات اینترنتی بسپارید.
امیدواریم لیست سایت ها، نکات و ترفندهای ما به شما کمک کند بهترین سایت تبلیغات اینترنتی ایده آل خود را پیدا کنید.

8 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات اینترنتی

  1. benjamin گفته:

    بهترین شیوه برای رشد کسب و کار در اینترنت، تبلیغ آن در بهترین سایت تبلیغات اینترنتی است و روش های زیادی برای این کار وجود دارد. آژانس های تبلیغات اینترنتی در کار خود توانا هستند و می توانند به شما اجازه دهند وب سایت، شرکت آنلاین و ویترین فروشگاه خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید و به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش درآمد شما بی انجامد

  2. Parham گفته:

    این بدان معناست که شما باید استراتژی‌های تبلیغات آنلاین بالقوه مورد علاقه خود را مطالعه کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک به بهترین وجه با اهداف و بودجه شرکت شما مطابقت دارند
    مطالب بسیار کامل بود

  3. سعید گفته:

    بر اساس گزارش وال استریت ژورنال ، بینندگان یوتیوب در سرتاسر جهان روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیوی یوتیوب را تماشا می کنند که به رقمی می رسد که در آستانه عبور از بیننده تلویزیونی ایالات متحده است. این آمار همراه با این واقعیت است که هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یوتیوب فهرست کاربران را شخصی می‌ کند تا ویدیوهای موضوعی مرتبط را برای فرصت‌های تعامل بیشتر توصیه کند.

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    بهترین سایت تبلیغات کسب و کار سایتی است که اول از همه کاربران زیادی داشته باشد و شما این اطمینان را داشته باشید که با قرار دادن مطالب مورد نظرتان حداقل تعدادی کاربر به سایت تان هدایت میشوند. نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار در نظر داشته باشید این است که سایتی را انتخاب کنید که اگر تاثیر مثبت در سئو سایت تان ندارد حداقل باعث امتیاز منفی در سئو نشود و اسپم اسکور بالایی نداشته باشد.

  5. Nazanin heshmati گفته:

    پینترست یکی از پر مخاطب ترین و پر بازدید ترین سایت های جهانی است به طوری که شما با عضویت و فعالیت درون این برنامه میتوانید مخاطبان زیادی برای کسب و کار خود جذب کنید و اگر کسب و کار شما به ایده های نو مربوط است با این روش میتوانید کمک شایانی به بیزنس خود بکنید

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ممکن است قبلاً با جستجوی Google که به عنوان AdWords نیز شناخته می شود آشنا باشید . این یک سرویس تبلیغاتی پولی است که از مدل هزینه به ازای هر کلیک استفاده می کند. این پلتفرم از کلمات کلیدی و تبلیغات پولی شما استفاده می کند تا آنها را با عبارت جستجوی کاربر مطابقت دهد. روش پرداخت به ازای کلیک تبلیغات آنلاین بسیار موثر است 

  7. امیرحسین گفته:

    بهترین سایت تبلیغات اینترنتی سایتیست که از نظر دارا بودن کاربر هدف و مدیریت حرف اول را بزند تا بتواند نیاز شما و کسب و کار شما را تامین کند. از همین رو نکات بیان شده و لیست سایت ها وپلتفرم های معرفی شده در این مقاله بسیار مفید هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *