سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

آیا شما یک صاحب کسب و کار جدید هستید که به دنبال سایت تبلیغات اینترنتی رایگان برای مشاغل کوچک هستید؟ خوب، این مقاله را با دقت مطالعه کنید، زیرا این مقاله تمام اطلاعاتی را در مورد نحوه تبلیغ کسب و کار شما دارد.

مشخص کردن اولویت های تبلیغاتی در سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولویت اول شما افزایش فروش است. اما مشکل در جایی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود دارد. بنابراین بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک تجارت جدید هستند.

کسب و کارهای محلی راه‌های رایگان متعددی برای تبلیغات آنلاین از طریق سایت تبلیغات اینترنتی رایگان پیدا خواهند کرد. اینکه چقدر خوب کار می کنند به اندازه مخاطب، اثربخشی آگهی رایگان و عوامل دیگر بستگی دارد.

بررسی تعدادی از سایت تبلیغات اینترنتی رایگان که خدمات رایگان ارائه می دهند نشان می دهد که آنها چندین ویژگی مشترک دارند و آن هم این است که اطلاعات تماس اولیه رایگان، توضیحات کسب و کار و حداقل یک عکس دارند.

اما برخی از آنها توانایی ارائه اطلاعات و قابلیت های بسیار بیشتری را نسبت به دیگران ارائه می دهند.

روش هایی برای تبلیغات رایگان

در عصر کنونی، ساختن یک کسب و کار کوچک از ابتدا و تامین یک بازار خوب، کار راحتی نیست. اشباع بیش از حد در بازار اولین مانعی است که یک صاحب کسب و کار محلی باید بر آن غلبه کند، دومین مانع، پیچیدگی الگوریتم های موتورهای جستجو است.

اینجاست که استنادهای ساختمانی به کمک می آیند. این یک استراتژی بازاریابی است که در آن صفحه خود را در فهرست های آنلاین فهرست می کنید تا دیده شدن آن را در بازار افزایش دهید.

پلتفرم تبلیغاتی Yahoo local business

Yahoo Local  به قدر کافی وجود داشته است که یکی از پیچیده ‌ترین محصولات را برای تبلیغات آنلاین رایگان ارائه کند.

یک نسخه رایگان و یک نسخه پریمیوم دارد. نسخه رایگان اجازه می دهد تا اطلاعات اولیه از قبیل نام، تلفن، آدرس، ایمیل و ساعات کاری و همچنین امکان ارسال آدرس وب سایت کسب و کار را ارائه می دهد، که هیچ یک از خدمات اصلی دیگر این امکان را ندارد.

یاهو یک کد تأیید را از طریق تلفن، پیام متنی، ایمیل ارائه می دهد. من از روش تماس تلفنی بدون هیچ مشکلی استفاده کردم.

سپس پیامی ارائه میکند که می گوید فهرست در دست بررسی است و تا 30 روز طول می ‌کشد تا در فهرست ظاهر شود.

یک ایمیل شامل موارد زیر است:

ما درخواست تغییر شما را برای درج در یاهو بررسی خواهیم کرد. ما پس از بررسی یک ایمیل تایید برای شما ارسال می کنیم. فهرست موجود شما در یاهو باقی خواهد ماند. تا زمانی که تغییرات شما تایید شود. لطفاً توجه داشته باشید که تا زمانی که ارسال فعلی شما را بررسی نکنیم، ممکن است هیچ گونه ویرایش دیگری در فهرست شما انجام نشود.

پس از تأیید فهرست، یک کسب ‌و کار می ‌تواند یک عکس، زیرمجموعه‌های کسب ‌و کار بیشتر و ساعات کار اضافه کند. همچنین می ‌تواند آمارها را از Google Analytics برای وب ‌سایت تجاری و بینش‌ هایی از صفحه فیسبوک خود وارد کند.

لیست آنجی

لیست Angie یک وب سایت است که بر اساس بررسی های اصلی مشاغل ثبت شده در آن است. این با اشتراک اجرا می شود و یک بازار آنلاین است. اعضای مشترک واجد شرایط بررسی و رتبه بندی محصولات در آن هستند.

نقشه های اپل

Apple Maps  یک راه منحصر به فرد برای استفاده به عنوان بازاریابی برای تبلیغ مغازه ها یا مشاغل محلی شما است. می‌ توانید آن را روی نقشه‌ ها فهرست کنید و افراد می ‌توانند روی آن کلیک کنند تا شماره، آدرس و اطلاعات محصول شما را روی نقشه‌ها بیابند

وب سایت تبلیغاتی Better Business Bureau

Bbb.org  مردم را قادر می سازد تا به دنبال حق رای دادن و سازمان های مختلف بگردند. اینها ممکن است شامل مشاغل محلی یا خیریه باشد. حق امتیاز Better Business Bureau خود مبتنی بر سیستم رتبه بندی است که توسط مصرف کنندگان انجام می شود. این به افراد کمک می ‌کند تا کسب ‌و کارهای مختلف را با توجه به تجربه واقعی کاربر رتبه‌ بندی کنند و از انجام کسب‌ و کار توسط سازمان‌های غیراستاندارد جلوگیری می‌ کند.

سایت تبلیغات اینترنتی رایگان
سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

پلتفرم تبلیغاتی Bing places

بینگ محصولی است که توسط مایکروسافت معرفی شده است. بینگ خود یک موتور جستجوی اینترنتی است. یکی از محصولات جانبی Bing، Bing Places  برای کسب و کار است. Bing places  پورتالی است که از شبکه Bing استفاده می کند تا به مشاغل کوچک اجازه دهد محصولات خود را از طریق شبکه Bing تبلیغ کنند.

مانند یاهو، Bing اطلاعات فهرست اولیه به همراه چندین ویژگی اضافی را در بهترین رابط بین همه محصولاتی که من آزمایش کردم ارائه می دهد.

علاوه بر اطلاعات استاندارد، بینگ به یک کسب و کار اجازه می دهد تا پیوند صفحه فیس بوک، پیوند حساب توییتر و پیوندهای وب سایت مرتبط دیگر را وارد کند. همچنین اجازه می دهد تا حداکثر 10 عکس، توضیحات گسترده ای در مورد کسب و کار، گزینه های پارکینگ، گزینه های پرداخت و وابستگی های حرفه ای داشته باشید.

مانند تمام اشکال اصلی “رایگان” تبلیغات آنلاین ، Bing  محصول خود را در یک سرویس تبلیغاتی اختیاری با هزینه ادغام کرده است.

در پایان فرآیند، می گوید که یک کد تأیید را به آدرس کسب و کار ارسال می کند. قابلیت های گسترده آن شباهت های زیادی با لینکدین دارد.

سایت تبلیغاتی Brownbook.net

Brownbook  یک فهرست تجاری مبتنی بر ویکی است که از طریق اینترنت کار می کند. نکته منحصر به فرد در مورد آن این است که هر کسی می تواند آن را ویرایش کند. کاربران از آزادی افزودن و به روز رسانی لیست ها لذت می برند. همچنین به شما امکان می دهد بدون هیچ زحمتی بررسی های رایگان شرکت ها را انجام دهید.

وب سایت تبلیغاتی eLocal

فهرست کسب و کار elocal در سراسر کشور کار می کند. به دلیل واجد شرایط بودن در سراسر کشور، امکان کشف انواع زیادی از مشاغل محلی را فراهم می کند. وب سایت elocal.com به ارائه دهندگان خدمات مختلف اجازه می دهد تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.

سایت تبلیغات EZ Local

همانطور که از نام آن پیداست EZ local یک شرکت تبلیغاتی محلی است که به مشاغل محلی فرصت بازاریابی محصولات خود را ارائه می دهد. همچنین امکان مدیریت نظارت بر بررسی اجتماعی و چک کردن و غیره را فراهم می کند. صفحات نمایه سازی آن در گوگل بیش از 2 میلیون است.

پلتفرم تبلیغات Google my business

نکته خوب در مورد حق امتیاز Google my business این است که رایگان است و به افراد امکان می دهد تا حضور آنلاین خود را به راحتی مدیریت کنند.

وب سایت تبلیغات Hotfrog

Hotfrog  یک پلتفرم بین‌المللی برای کسب ‌و کارها است تا کسب ‌و کار خود را تبلیغ کنند. این پلتفرم برای قرار گرفتن در معرض نام تجاری از طریق موارد تبلیغاتی رایگان عالی است، از این رو جذابیت آن را به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی افزایش می دهد.

پلتفرم تبلیغاتی Insider pages

Insider Pages  یک پلتفرم تبلیغات محلی است. این به مشاغل قابل اعتماد اجازه می دهد تا در صدر قرار گیرند و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که محصولات قابل اعتماد را دریافت کنند.

سایت تبلیغاتی Local.com

Local.com  فهرستی از بیش از 16 میلیون نوع خدمات و فرصت های مختلف در ایالات متحده دارد. خوبی این وب سایت این است که خدمات مختلف را بر اساس کدهای پستی مشخص می کند و از این رو یافتن آنها را برای افراد در ایالت خود آسان تر می کند.

مانتا

Manta  کسب و کارهای کوچک را با ارائه داده ها و اطلاعات مورد نیاز آنها برای شبکه سازی تسهیل می کند. بازاریابی آنلاین به مشتریان کمک می کند تا با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند و به رشد و ایجاد بازار کمک کنند.

وب سایت تبلیغات Merchant circle

Merchant circle ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کسب و کار خود را شبکه کنند و رشد دهند . همچنین دارای مزیت اضافه شده نرم افزار مدیریت شهرت است که به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا تبلیغات خود را منتشر کرده و بازار خود را توسعه دهند.

سایت تبلیغاتی Submit Express

Submit Express به شرکت ها در مدیریت موتورهای جستجو از جمله عوامل مختلفی مانند بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. در سال 2009 توسط مجله وب سایت جایزه بهترین شرکت بهینه سازی جستجو را دریافت کرد.

سایت تبلیغات اینترنتی رایگان
سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

وب سایت تبلیغاتی superpages

Superpages یک سرویس استناد و بازاریابی ابتدایی تر است. این سایت علاوه بر دایرکتوری بودن، یک سایت معتبر نیز هست. این امکان به روز رسانی لیست های جدید در فهرست را فراهم می کند.

پلتفرم تبلیغات Thumbtack

Thumbtack.com  به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و امکان بررسی و رتبه بندی خدمات ارائه شده را فراهم می کند.

سایت تبلیغات Tupalo.com

Tupalo  به کاربران امکان می دهد تا نوع دقیق خدمات مورد نیاز خود را با سهولت و راحتی پیدا کنند.

وب سایت تبلیغاتی Yellow pages

فهرست کسب و کار بخشی از راه حل بازاریابی محلی YP است. این پلتفرم در سال 2012 راه اندازی شد. آنها یک برنامه و همچنین وب سایت yp.com را ارائه می دهند.

 پلتفرم های رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پلتفرمی دیگر است که به وب سایت ها و صاحبان مشاغل اجازه خدمات تبلیغاتی را می دهد.

یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است که از مجموعه وسیعی از محتوا تشکیل شده است. تبلیغات وب سایت ها و مشاغل مختلف را به عنوان پاپ آپ و سایر تبلیغات ارائه می دهد.

پلتفرم تبلیغاتی Yelp

Yelp بررسی های جمع سپاری خدمات مختلف را ارائه می دهد. این ها ممکن است از رستوران ها، کافه ها، خدمات نظافتی و هر نوع تجارت کوچک دیگری که به ذهنتان خطور کند، باشد.

توییتر

پلت فرم رسانه های اجتماعی میکروبلاگینگ امکان تبلیغات کسب و کارها را به طور مستقیم یا از طریق تماس با اینفلوئنسرهای آنلاین می دهد.

اسنپ ​​چت

این برنامه پیام‌ رسانی چندرسانه‌ ای همچنین راهی بهینه برای استفاده از مشاغل محلی از طریق رسانه‌ های اجتماعی است. یک امتیاز اضافی، خدمات مکان است که انجام تجارت را آسان تر می کند.

پینترست

تصور کنید که یک تخته چوب پنبه ای آنلاین برای تبلیغ کسب و کار محلی خود داشته باشید. این پلتفرم همه کاره است و بسیاری از آن استفاده می کنند. در اینجا می‌توانید از ویژگی‌های بصری آن برای ارتقای کسب ‌و کارتان استفاده کنید.

پلتفرم تبلیغاتی NextDoor

این پلتفرم شبکه هایپرشبکه مبتنی بر محله به شما امکان می دهد کسب و کار خود را در اطراف محله خود تبلیغ کنید و از این رو ارتباط مستقیم تری بین مشتریان و مالکان ایجاد می کند.

لینکدین

لینکدین یک انجمن مبتنی بر اشتغال است و از گزینه های مختلفی برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده است.

تمرکز شبکه حرفه ای لینکدین به افراد دارای پروفایل شغلی اجازه می دهد تا آنها را به صفحه شرکت پیوند دهند. برای هر کسی که قبلاً یک نمایه دارد، روی عکس خود در سمت راست بالا و سپس روی صفحه شرکت کلیک کنید.

صفحه شرکت رایگان این امکان را دارد که یک محصول یا خدمات را با عکس، توضیحات، دسته بندی و آدرس وب سایت فهرست کند. هر کسی که یک وبلاگ دارد می‌تواند پیوندهایی را برای دسترسی بیشتر تبلیغاتی به وبلاگ ارسال کند.

برای اتصال نمایه خود به صفحه شرکت خود، به نمایه / ویرایش نمایه بروید و روی پیوند ویرایش در قسمت تجربه کلیک کنید. شرکت خود را وارد یا دوباره وارد کنید، و باید آن را مشاهده کنید. به سادگی روی آن کلیک کرده و ذخیره کنید.

اینستاگرام

منبع رسانه اجتماعی بهینه به صورت بصری، شرکت شما را بدون پرداخت یک پنی به بازار عرضه و تبلیغ می کند.

فیس بوک

فیس بوک یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که به کاربران فرصت ها و دسترسی بهینه را می دهد.

انجمن  Buzzfeed

این انجمن را به عنوان یک مرکز برای محتوا در نظر بگیرید، و تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری برای آن است.

پلتفرم تبلیغاتی Google Places for Business

جستجوی سریع در گوگل برای مکان های گوگل تنها چیزی که برای ورود به سیستم و راه اندازی کسب و کار نیاز دارید یک حساب Google  است. نسخه رایگان نام کسب و کار، موقعیت مکانی را از طریق نقشه، دسته بندی کسب و کار، ساعت کاری، عکس و توضیح مختصری نشان می دهد.

همچنین دارای یک نسخه سبک از AdWords برای شروع با قرار دادن تبلیغات متنی در Google و سایت های شریک آن است. مزیت دیگر این است که گزارش مخاطبان را برای مشاغلی که حساب خود را از طریق شماره پین ​​تأیید کرده اند ارائه می دهد.

تجربه شخصی من با Places متفاوت است. پس از تنظیم حساب، یک پین برای ویرایش اطلاعات مورد نیاز است. گوگل قرار است یک کارت پستال با شماره پین ​​به آدرس کسب و کار ارسال کند. کارت من نرسید. من منتظر تلاش دوم هستم.

سایت تبلیغات اینترنتی رایگان
سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

سایت تبلیغات craiglist

یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب ‌ترین شکل‌ های تبلیغات آنلاین از طریق  CraigsList، سایتی که تقریباً به طور کامل از متن ساده تشکیل شده است، ارائه می‌شود.

سایر سایت‌ها تمرکز دایرکتوری دارند در حالی که CraigsList رویکردی مشابه تبلیغات طبقه‌بندی شده روزنامه‌های سنتی دارد.

بازدیدکنندگان لیست ها را ابتدا با مراجعه به بازار محلی به جای یافتن آنها از طریق جستجو مشاهده می کنند. تبلیغ ‌کنندگان فقط می ‌توانند در آن بازار محلی پست کنند. راه اندازی یک حساب کاربری آسان است و می توان آگهی را به سرعت ارسال کرد.

یکی از ویژگی های سایت که هم می تواند یک مزیت و هم ضرر باشد این است که همه تبلیغات به ترتیب زمانی نمایش داده می شوند.

مزیت این است که یک تبلیغ جدید در بالا ظاهر می شود و حداکثر در معرض دید قرار می گیرد. نقطه ضعف آن این است که اگر دسته بندی بسیار فعال باشد، آگهی می تواند به سرعت به فراموشی سپرده شود. این بدان معناست که بهترین رویکرد برای یک تبلیغ کننده این است که تبلیغات را به طور منظم در آنجا ارسال کند.

اولویت های تبلیغاتی در سایت تبلیغات اینترنتی رایگان را مشخص کنید؟

هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولویت اول شما افزایش فروش است. اما مشکل در جایی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود دارد. بنابراین بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک تجارت جدید هستند.
کسب و کارهای محلی راه‌های رایگان متعددی برای تبلیغات آنلاین از طریق سایت تبلیغات اینترنتی رایگان پیدا خواهند کرد. اینکه چقدر خوب کار می کنند به اندازه مخاطب، اثربخشی آگهی رایگان و عوامل دیگر بستگی دارد.

روش های تبلیغات رایگان را توضیح دهید؟

در عصر کنونی، ساختن یک کسب و کار کوچک از ابتدا و تامین یک بازار خوب، کار راحتی نیست. اشباع بیش از حد در بازار اولین مانعی است که یک صاحب کسب و کار محلی باید بر آن غلبه کند، دومین مانع، پیچیدگی الگوریتم های موتورهای جستجو است.
اینجاست که استنادهای ساختمانی به کمک می آیند. این یک استراتژی بازاریابی است که در آن صفحه خود را در فهرست های آنلاین فهرست می کنید تا دیده شدن آن را در بازار افزایش دهید.

پلتفرم تبلیغاتی پینترست چگونه کار میکند؟

لاین برای تبلیغ کسب و کار محلی خود داشته باشید. این پلتفرم همه کاره است و بسیاری از آن استفاده می کنند. در اینجا می‌توانید از ویژگی‌های بصری آن برای ارتقای کسب ‌و کارتان استفاده کنید.

9 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینترنتی رایگان

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    آیا شما یک صاحب کسب و کار جدید هستید که به دنبال سایت تبلیغات اینترنتی رایگان برای مشاغل کوچک هستید؟ خوب، این مقاله را با دقت مطالعه کنید

  3. benjamin گفته:

    شنا زمانی که کسب و کار خود را تازه آغاز می فرمایید به دنبال سایت تبلیغات اینترنتی رایگان برای مشاغل کوچک هستید این مقاله کمک بسیار شایانی به شما می کند

  4. سعید گفته:

    پلت فرم رسانه های اجتماعی میکروبلاگینگ امکان تبلیغات کسب و کارها را به طور مستقیم یا از طریق تماس با اینفلوئنسرهای آنلاین می دهد

  5. Parham گفته:

    یکی از ویژگی های سایت که هم می تواند یک مزیت و هم ضرر باشد این است که همه تبلیغات به ترتیب زمانی نمایش داده می شوند مطالب بسیار کامل بود

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    جستجوی سریع در گوگل برای مکان های گوگل تنها چیزی که برای ورود به سیستم و راه اندازی کسب و کار نیاز دارید یک حساب Google  است. 

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولویت اول شما افزایش فروش است. اما مشکل در جایی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود دارد. بنابراین بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک تجارت جدید هستند.

    • امیرحسین گفته:

      سایت تبلیغات اینترنتی رایگان بستر مناسبی برای کسب و کار های کوچک که هنوز بودجه لازم جهت تبلیغات گسترده را ندارند میباشد از این رو نکات و سایت هایی که معرفی کردید جهت سایت تبلیغات اینترنتی رایگان کمک شایانی به کسب و کار ها خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *