بهترين سايت كمپين تبليغاتي

بهترين سايت كمپين تبليغاتي

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص است که در رسانه های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص انجام می شود. همه اینها از طریق بهترين سايت كمپين تبليغاتي انجام می شود.

كمپين تبليغاتي

بسیاری از کارآفرینان فکر می کنند که انجام یک کمپین تبلیغاتی به معنای ایجاد یک تبلیغ ساده است. آنها قطعا اشتباه فكر می کنند. برای اینکه تبلیغات بهترین نتایج را به همراه داشته باشد، سازماندهی درست از همان ابتدا بسیار مهم است.

اگر قصد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی را دارید، توصیه می‌کنیم با بهترين سايت كمپين تبليغاتي تماس بگیرید. یک آژانس تبلیغاتی آنلاین که به طور خاص برای بازاریابی دیجیتال طراحی شده است، بهترین گزینه و بهترین راه برای دستیابی به نتایج دلخواه شما است. علاوه بر اینها، می توانید هم بودجه خود را بهینه کنید و هم به معیارهای مربوط به تکامل اقدامات تبليغاتي دسترسی پیدا کنید.

کمپین تبلیغاتی آنلاین یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی امروزی است. راز تأثیر چشمگیر آن در ویژگی های ادراک انسان پنهان است. تقریباً 90 درصد اطلاعات را مردم به صورت بصری درک می کنند. بنابراین، جلوه بصری که در طراحی استفاده می شود، نقش تعیین کننده ای در تبلیغات دارد. با استفاده صحیح از آنها، اين شانس را دارید که واقعیت را مطابق با اهداف تجاری خود تغییر دهید و یک تبلیغ الهام بخش، به یاد ماندنی و با کارگردانی خوب ایجاد کنید.

ما به عمق تئوری رویکردها و قوانین بازاریابی نمی پردازیم، فقط تعدادی از بهترین کمپین های اخیر را به شما نشان می دهیم. برای درک بهتر شما از ابزارها و استراتژی های بازاریابی که موفقیت برند ها را به ارمغان آورده اند، چند مورد از ترفندهای معنی دار که به توسعه طراحی بازاریابی الهام بخش کمک می کنند را براي شما بازگو مي كنيم.

7 کلید برای راه اندازی بهترين سايت كمپين تبليغاتي

1. هدف تعیین کنید

به طور معمول، هنگامی که ما در مورد “اهداف” فکر می کنیم، بیشتر مردم تمایل به فروش دارند. اما حقیقت این است که اهداف تبلیغاتی زیادی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کرد. متداول ترین اهداف شامل به دست آوردن مشتریان جدید، ترویج محصولات فعلی و راه اندازی محصولات جدید است. همچنین می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که برای بهبود آگاهی از برند یا کمک به مرتبط کردن یک برند خاص با احساسات خاص طراحی شده است. هدف شما هر چه باشد، مهم است که قبل از ادامه آن را شناسایی کنید.

2. یک هدف را تعریف کنید

بخشی از موفقیت یک کمپین تبليغاتي به طور مستقیم با مخاطبان هدف شما مرتبط است. اگر شما یک بازار هدف تعریف شده دارید، رسیدن به اهداف و اندازه گیری آن بسیار آسان تر است. تعریف نکاتی مانند سن، جنس، طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، علاقه‌مندی‌ها، عادات و سرگرمی‌ها به شما کمک می‌کند تا بفهمید از طریق استراتژی کمپین تبلیغاتی خود می‌خواهید به چه کسانی برسید.

3. تقسیم بندی مخاطبان به روش بهترين سايت كمپين تبليغاتي

هنگامی که مخاطبان هدف خود را به وضوح مشخص کردید، سپس باید مخاطبان را تقسیم بندی کنید و آنها را بر اساس محصولات یا خدماتی که می خواهید بفروشید و جمعیت های مختلف آنها به گروه های مختلفی تقسیم کنید. خود را به جای مشتریان خود قرار دهید و سعی کنید آنچه را که باعث علاقه آنها می شود شناسایی کنید. آیا آنچه ارائه می دهید برای آنها مفید است؟ چگونه توجه آنها را جلب خواهید کرد؟ آیا آنها از برند یا محصول شما آگاه هستند؟ آیا قدرت خرید آنها با قیمت محصول يا خدماتي كه تعیین شده است تطابق دارد؟

4. رسانه های تبلیغاتی

ابزارهای مفید زیادی در اختیار شما هستند که می توانند پیام کمپین را به بخش هدف شما برسانند. بیایید  انواع مختلف رسانه های تبلیغاتی موجود را بررسی کنیم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی: همانطور که از نام آن پیداست، اين تبليغات به شما این امکان را می دهد که در شبکه های اجتماعی که مخاطبان هدف شما هستند، تبلیغات کنید. این به معنای باز کردن یک خط ارتباطی است که به شما امکان می دهد به راحتی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. فرمت‌ها و پلتفرم‌های مختلف موجود، استراتژی‌های طراحی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کنند که نرخ موفقیت بالایی را به همراه دارد.

بهترين سايت كمپين تبليغاتي
بهترين سايت كمپين تبليغاتي

بازاریابی ایمیلی: ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی است که می تواند در کمپین شما استفاده شود. اگرچه می‌توانید از آن برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید استفاده کنید (که می‌تواند منجر به مشتریان شود)، استفاده از «فرمول وفاداری» آن نتایج باورنکردنی ایجاد می‌کند. آیا می‌دانستید که خرید یک خریدار جدید ۷ برابر گران‌تر از نگهداری خریدار است که از قبل فعال است؟

بازاریابی محتوا: به لطف محبوبیت محتوای مارک دار و بازاریابی ویدیویی، این یک راه عالی برای بهترين سايت كمپين تبليغاتي است. با این حال، در مورد اینکه بازاریابی محتوا چیست، کمی سردرگمی وجود دارد. به گفته موسسات فعال در اين بخش، «بازاریابی محتوا یک رویکرد تبليغاتي استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص كمك مي كند و در هدایت اقدام سودآور مشتری متمرکز است.» از این رو، محتوا نمی تواند منحصراً تبلیغاتی باشد. شما باید به آن ارزش (مانند سرگرمی، اطلاعات جدید، تبلیغات و غیره) نیز اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که در اجرای بازاریابی محتوا چهار مرحله وجود دارد: تولید ترافیک، تولید سرنخ، پرورش سرنخ و جذب مشتری.

5. ارتباطات در بهترين سايت كمپين تبليغاتي

پیام بهترين سايت كمپين تبليغاتي يك چيز اساسی است. حتی اگر هر شرکت و هر استراتژی متفاوت است، باید همیشه صدا به صورت طبیعی، به خوبی سازماندهی شده، واضح، مختصر، روان و منسجم باشد. ممکن است آسان به نظر برسد، اما اگر به این واقعیت اضافه کنید که پیام باید مختصر باشد (برای اینکه مخاطب شما را خسته نکند)، فشار برای دریافت درست آن واقعاً افزایش می یابد. توصیه می کنیم این کار را به متخصصان با تجربه در این بخش یا کپی رایترها بسپارید.

6. توجه به طراحی

طراحی به اندازه پیام مهم است. از طراحی واکنش گرا و وب سایت های سازگار با تجربه کاربری برای جلب نظر مخاطبان خود استفاده کنید. اول با دیدن آنها را خوشحال کنید و سپس از طریق هر چیز دیگری که باید به آنها بگویید.

7. معيار ها و KPI ها

اندازه‌گیری در بسیاری از زمینه‌های مختلف مهم است، اما در دنیای تبلیغات کاملاً حیاتی است. اگر نتایج خود را ردیابی نکنیم، نمی‌دانیم چه چیزی خوب پیش می‌رود یا چه چیزی را می‌توانیم بهبود دهیم. در یک کمپین تبلیغاتی، معیارها باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند را تشکیل دهند. تنها راه برای درک کمپین، ردیابی و اندازه گیری معیارها و داده ها است.

ترفندهای انگیزشی بهترين سايت كمپين تبليغاتي

کمپین شما باید مردم را تشویق کند که محصول شما را بخرند زیرا باید با نیازها و علایق هدف شما همسو باشد. به لطف ابزارهای دیجیتال برای بررسی و جمع‌آوری داده‌های مربوط به کاربران اینترنت، می‌توانید با چند کلیک اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنید. به یاد داشته باشید، داده ها برای ارتباط با مشتریان خود اهمیت دارند.

با وجود تمرکز بر محصول، تبلیغات باید زمینه اجتماعی داشته باشد. گزارش تبلیغاتی Nielsen’s Global Trust نشان می دهد که بیشترین طنین انداز در زمینه بازاریابی، موقعیت های شوخ طبعی، ارزشی و خانوادگی و واقعی هستند..

رنگ هایی که برای طراحی كمپين تبلیغاتي استفاده می کنید اهمیت دارد. دانشمندان رابطه متقابل قوی بین رنگ ها و احساسات انسانی را ثابت کرده اند. شما باید دقیقاً بدانید که می خواهید چه احساساتی را در مخاطب خود تحریک کنید. برای انتخاب پس‌زمینه، می‌توانید به چرخ احساسات رابرت پلاچیک مراجعه کنید. در نظر بگیرید، رنگ های اشباع و غنی در حال حاضر مورد تمايل هستند. در واقع، رنگ باید متعادل و طبیعی به نظر برسد.

پیام عنصر اصلی کمپین تبليغاتي است كه باید کوتاه، واضح، بسیار متمرکز و برای خواسته های مخاطب جذاب باشد. شایان ذکر است که سبک و فن چاپ ابزار اصلی برای ایجاد پيام است. چاپ بزرگ، غنی و متضاد امروزه روند اصلی طراحی بهترين سايت كمپين تبليغاتي در سال 2022 است.

بهترين سايت كمپين تبليغاتي
بهترين سايت كمپين تبليغاتي

چرا مراجعه به بهترين سايت كمپين تبليغاتي بسیار مهم هستند؟

کمپین های تبليغاتي به تصویر واضح تر یک شرکت کمک زیادی می کنند. حتی اگر اندازه و دامنه آنها متفاوت باشد، اما همه آنها معمولاً در صورت اجرای خوب مزایای یکسانی را ارائه می دهند.

افزایش آگاهی از برند

مهم نیست از چه رسانه ای كمپين تبليغاتي خود را تبلیغ می کنید، شما همواره مخاطب خود را در مقابل ديد برند خود قرار می دهید. همچنين مردم بیشتر با شرکت و محصولات شما آشنا می شوند.

اگر فروش شما افزایش یابد و مشتریان تصمیم بگیرند که کالاهای شما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند آگاهی را حتی بیشتر می کنند.

یک کمپین خوب باعث می شود مردم درباره ي آن برند صحبت کنند. تا جایی که می توانید از مطبوعات آزاد برای تکمیل تلاش های کمپین خود استفاده کنید.

بودجه كم

می توانید هزینه کمپین خود را نسبتاً پایین نگه دارید مگر اینکه بخواهید تبلیغات جدیدی را در مكان هاي شلوغ و معروف به نمایش بگذارید.

دارایی های دیجیتالی مورد نیاز برای ایجاد پیام شما را می توان در بین کمپین ها ادغام کرد و از طریق کانال ها به اشتراک گذاشت. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود که برای کپی کردن محتوا، گرافیک و موارد مشابه صرف می کنید.

جذب مشتریان جدید

بهترين سايت كمپين تبليغاتي سرنخ‌ها را در پلتفرم‌های مختلف جذب می‌کند، كه منجر به جلب توجه زیاد خواهد شد.

به راحتی می توان یک آگهی تبلیغاتی را که هنگام شستن ظرف ها با گوشه چشم دیدید، فراموش کرد. اما اگر در اینستاگرام خود ، تبلیغ دیگری از همان کمپین را مشاهده كنيد، آنگاه آن برند را شناسایی مي كنيد. اگر یک بار دیگر اين تبليغ در معرض دید شما قرار گرفت و محصول واقعاً برای شما ارزش داشت، ممکن است وسوسه شوید که ببینید این همه تبلیغات درباره چیست.

چند مثال از بهترين كمپين هاي تبليغاتي

همانطور که سال پیش می رود مهم است که در مورد گذشته فکر کنید و به موفقیت ها نگاه کنید. اگرچه سال گذشته سالی پر از فراز و نشیب بوده است، هنوز کمپین های بازاریابی خلاقانه زیادی وجود دارد که می توانیم از آنها برای سال سال هاي آينده الهام بگیریم.

جنبه های زیادی برای ایجاد بهترين سايت كمپين تبليغاتي موفق وجود دارد، اما چند نکته مرتبط که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

ایجاد محتوای به یاد ماندنی

سادگی بيشتر

اعتبار بالا

پیام قدرتمند

مردم می خواهند از محتوایی استفاده کنند که زندگی آنها را غنی کند و تجربه لذت بخشی را به آنها بدهد. برای اطمینان از یک کمپین معتبر و معنادار، یافتن تعادلی بین علایق آنها و ارزش های پشت کسب و کارتان حیاتی است.

نایک: کمپین “فقط انجامش بده”.

کمپین “Just Do It” نایک یکی از نمادین ترین و موفق ترین کمپین های تبلیغاتی تمام دوران است. شعار ساده و در عین حال قدرتمند، ورزشکاران و غیرورزشکاران را به طور یکسان برانگیخته است تا خود را به حد بالايي برسانند و به اهداف خود برسند.

این کمپین در سال 1988 توسط آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy ایجاد شد و اولین تبلیغ آن توسط ورزشکار سابق دوومیدانی استیو پریفونتین بود. این آگهی پریفونتین را در حال دویدن در کنار ساحل نشان می داد كه با شعار «فقط انجامش بده» به پایان می رسید. این تبلیغ موفقیت بزرگی بود و نایک به سرعت آن را به عنوان شعار رسمی خود پذیرفت.

کمپین ” Just Do It” همچنان یکی از موفق ترین ابتکارات بازاریابی نایک بوده و این شعار به بخشی از فرهنگ عمومی تبدیل شده است. این کمپین به نایک کمک کرد تا به بزرگترین شرکت پوشاک ورزشی جهان تبدیل شود. علاوه بر این، شعار ” Just Do It” به عنوان الهام بخش ورزشکاران، هنرمندان و مردم عادی برای رسیدن به اهدافشان استفاده مي شود.

بهترين سايت كمپين تبليغاتي
بهترين سايت كمپين تبليغاتي

اپل: کمپین “Get a Mac”.

کمپین “Get a Mac” مجموعه ای از تبلیغات تلویزیونی بود که توسط شرکت اپل برای بازاریابی کامپیوترهای مکینتاش خود ایجاد شد. این تبلیغات متوجه کاربران ویندوز بود و دو بازیگر را که شخصیت یک رایانه شخصی و یک مک را نشان می‌دادند، به نمايش گذاشت.

این کمپین در می 2006 با انتشار آگهی تبلیغاتی “Mac vs. PC” آغاز شد و در اکتبر 2009 با انتشار تبلیغ “I’m a Mac” به پایان رسید. تبلیغات توسط TBWA\Media Arts Lab، آژانس تبلیغاتی که مسئولیت تمامی تبلیغات اپل را بر عهده دارد، تولید شده است.

در مجموع، 66 آگهی تبلیغاتی در این کمپین وجود داشت. این تبلیغات در تلویزیون ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا پخش شد. علاوه بر این، تعدادی از تبلیغات به صورت آنلاین در وب سایت اپل و یوتیوب در دسترس قرار گرفت.

پپسی: “آیا پپسی خوب است؟”

در سال 1988، پپسی یک کمپین تبليغاتي با شعار “آیا پپسی خوب است؟” را راه اندازي كرد كه هدف این کمپین این بود که مردم به این فکر کنند که آیا پپسی انتخاب خوبی برای آنهاست یا خیر. پپسی می خواست به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه نسبت به کوکاکولا دیده شود، و این کمپین با هدف تاکید بر آن بود.

این تبلیغات افراد عادی را نشان می داد که از آنها پرسیده شد که آیا فکر می کنند پپسی خوب است یا خیر. تبلیغات به گونه ای خنده دار و تحریک آمیز طراحی شده بودند و بسیار مورد توجه قرار گرفتند. در نتیجه با توجه به این کمپین، پپسی محصولات بیشتری نسبت به قبل به فروش رساند.

حتی امروزه، “آیا پپسی خوب است؟” شعار پپسي است. پپسی در طول سال‌ها به استفاده از آن در کمپین‌های تبليغاتي مختلف ادامه داده است و به یکی از شناخته‌شده‌ترین شعارهای تاریخ تبلیغات تبدیل شده است

ردبول: کمپین “Stratos”.

در سال 2012، ردبول یک کمپین تبليغاتي با محوریت پروژه “Stratos” راه اندازی کرد. در این کمپین، فلیکس باومگارتنر چترباز اتریشی از یک بالن هلیومی در 24 مایلی سطح زمین پرید و دیوار صوتی را در این فرآیند شکست.

پروژه Stratos دو سال در حال ساخت بود و ردبول 30 میلیون دلار هزینه داشت. این پرش توسط بیش از 8 میلیون نفر به صورت آنلاین تماشا شد و آن را به یکی از پربیننده ترین رویدادهای زنده در تاریخ تبدیل کرد. این کمپین موفقیت بزرگی بود و به تثبیت جایگاه ردبول به عنوان یکی از برندهای پیشرو نوشیدنی های انرژی زا کمک کرد.

موارد مهم برای راه اندازی بهترين سايت كمپين تبليغاتي چيست؟

1. هدف تعیین کنید
2. یک هدف را تعریف کنید
3. تقسیم بندی مخاطبان به روش بهترين سايت كمپين تبليغاتي
4. رسانه های تبلیغاتی
5. ارتباطات در بهترين سايت كمپين تبليغاتي
6. توجه به طراحی
7. معيار ها و KPI ها

ترفندهای انگیزشی بهترين سايت كمپين تبليغاتي چيست؟

مپین شما باید مردم را تشویق کند که محصول شما را بخرند زیرا باید با نیازها و علایق هدف شما همسو باشد. به لطف ابزارهای دیجیتال برای بررسی و جمع‌آوری داده‌های مربوط به کاربران اینترنت، می‌توانید با چند کلیک اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنید. به یاد داشته باشید، داده ها برای ارتباط با مشتریان خود اهمیت دارند.

چرا مراجعه به بهترين سايت كمپين تبليغاتي بسیار مهم هستند؟

افزایش آگاهی از برند
پرداخت هزينه كمتر
جذب مشتریان جدید

8 دیدگاه برای “بهترين سايت كمپين تبليغاتي

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    معنای ایجاد یک تبلیغ ساده است. آنها قطعا اشتباه فكر می کنند. برای اینکه تبلیغات بهترین نتایج را به همراه داشته باشد، سازماندهی درست از همان ابتدا بسیار مهم است که در این مقاله اصول وقواعد یاد داده شده است

  2. benjamin گفته:

    کمپین تبلیغاتی یعنی شما شروع به تبلیغات گسترده می کنید در زمان کوتاه ودر رسانه های مختلف تا یه فروش شما کمک شایانی کند که واقعا عالی در این مقاله به آن پرداخته شده است

  3. Nazanin heshmati گفته:

    سازماندهی درست کمپین تبلیغاتی از مهم ترین نکاتی است که رعایت ان ضروری و بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب شما خواهد داشت

  4. Parham گفته:

    طراحی به اندازه پیام مهم است. از طراحی واکنش گرا و وب سایت های سازگار با تجربه کاربری برای جلب نظر مخاطبان خود استفاده کنید. اول با دیدن آنها را خوشحال کنید و سپس از طریق هر چیز دیگری که باید به آنها بگویید. مطالب بسیار کامل و جامعه بود

  5. Amin DehghanNejad گفته:

     دانشمندان رابطه متقابل قوی بین رنگ ها و احساسات انسانی را ثابت کرده اند. شما باید دقیقاً بدانید که می خواهید چه احساساتی را در مخاطب خود تحریک کنید.

  6. سعید گفته:

    پیام عنصر اصلی کمپین تبليغاتي است كه باید کوتاه، واضح، بسیار متمرکز و برای خواسته های مخاطب جذاب باشد. شایان ذکر است که سبک و فن چاپ ابزار اصلی برای ایجاد پيام است. چاپ بزرگ، غنی و متضاد امروزه روند اصلی طراحی بهترين سايت كمپين تبليغاتي در سال ۲۰۲۲ است.

  7. زاجکانی گفته:

    کمپین تبلیغاتی آنلاین یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی امروزی است. راز تأثیر چشمگیر آن در ویژگی های ادراک انسان پنهان است

  8. berlin گفته:

    کمپین تبلیغاتی آنلاین یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی امروزی است. راز تأثیر چشمگیر آن در ویژگی های ادراک انسان پنهان است. تقریباً ۹۰ درصد اطلاعات را مردم به صورت بصری درک می کنند. بنابراین، جلوه بصری که در طراحی استفاده می شود، نقش تعیین کننده ای در تبلیغات دارد. با استفاده صحیح از آنها، اين شانس را دارید که واقعیت را مطابق با اهداف تجاری خود تغییر دهید و یک تبلیغ الهام بخش، به یاد ماندنی و با کارگردانی خوب ایجاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *