بهترين سايت تبليغات غذايي

بهترين سايت تبليغات غذايي

تبلیغات مواد غذایی باید باعث شود مصرف کنندگان بزاق خود را ترشح کنند و آرزو کنند که آنها بتوانند آن چیزی را که می فروشید بخورند. اما به این سادگی نیست. در حالی که جذابیت برای ذائقه مشتری مهم است، تبلیغات شما نیز باید قابل تشخیص و به یاد ماندنی باشد. هميشه بهترين سايت تبليغات غذايي با كيفيت ترين تبليغات را توليد مي كند كه همواره در ذهن ما باقي مي مانند.

انجام تبليغات غذايي

در این دنیای مصرف کنندگان دیجیتال، همه برای جلب توجه رقابت می کنند. طبق گزارش Invesp ، به طور متوسط ​​در هر ماه 1700 بنر تبلیغاتی به افراد ارائه می شود، اما تنها نیمی از این تبلیغات مشاهده می شوند. در یک محیط اشباع شده مانند صنعت غذا و رستوران، نام های جدید اغلب در دریای رقابت گم می شوند. اگر نتوانید مشتري را تحت تأثیر قرار دهید، زحمات شما در ایجاد آگهی رستوران به هدر خواهد رفت.

آيا زمینه را برای کمپین تبلیغات غذایی خود فراهم کرده اید؟ چه در حال راه‌اندازی یک آیتم منوی جدید و ایجاد آگاهی برای رستورانی که به تازگی ساخته شده‌اید و چه برای افزایش مخاطبان آنلاین خود تلاش می‌کنید، باید روی آن هدف تمرکز داشته باشید.

ترکیب تبلیغات غذايي شما بر اساس اهداف شرکت شما تعیین می شود. چه تازه شروع کرده باشید، چه بخواهید برند خود را تغییر دهید، یا بخواهید خود را به عنوان مکان مناسب برای نوع خاصی از آشپزی معرفی کنید، قطعا بهترين سايت تبليغات غذايي به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

تبلیغات غذايي همیشه سعی در برانگیختن حواس با تاکید بر خود غذا داشته است. در حالی که عکاسی از غذا هنوز مهم است، داستان سرایی، برندسازی خوب و ارتباط با یک سبک زندگی خاص اهمیت فزاینده ای دارد.

البته، مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و کجا می توان آنها را پيدا کرد، تاکتیک های تبلیغاتی مورد استفاده شما را تعیین مي کند. با به روزترین مفاهیم و روندهای تبليغات غذايي همراه باشید.

چه چیزی بهترين سايت تبليغات غذايي را منحصر به فرد می کند؟

بدون کمپین های بازاریابی خلاق، صنعت غذا می تواند بسیار کسل کننده باشد. خوشبختانه راه های زیادی برای پيدا کردن غذا در تبلیغات دیجیتالی مواد غذایی وجود دارد.

چیزی که تبلیغات مواد غذایی را منحصر به فرد می کند، توانایی آنها در تبدیل امور روزمره به هیجان است. یک همبرگر ساده در بشقاب می تواند به داستانی روایی در مورد بازی ورزشی مورد علاقه شما تبدیل شود. برای ایجاد تبلیغات غذایی بی نظیر ، باید روی مواد با کیفیت بالا تمرکز کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد تبلیغات غذایی منحصر به فرد در نظر داشته باشید:

محتوای بصری خیره کننده ایجاد کنید.

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید..

متن آگهی را کوتاه و شیرین نگه دارید

از ویدئو برای جلب توجه مخاطبان خود استفاده کنید.

با یک داستان یا نوستالژی احساسات مخاطب را جلب کنید.

غذا را با یک طنز شخصیت کنید.

با طرح های گرافیکی خود خلاقیت به خرج دهید.

در صدر آخرین تمايل ها باشید.

چگونه بهترين سايت تبليغات غذايي می تواند بر انتخاب غذای شما تأثیر بگذارد؟

تبلیغات در بهترين سايت تبليغات غذايي با هدف دستیابی به طیف گسترده ای از افراد و سنین مختلف از طریق منابع و پلتفرم های مختلف انجام می شود. بهترين سايت تبليغات غذايي به راحتی می تواند انتخاب های غذایی افراد، به ویژه نوجوانان و کودکان کوچکتر را تحت تاثیر قرار دهد.

شرکت های مواد غذایی زمان و پول زیادی را صرف می کنند تا مردم را متقاعد کنند که محصولشان را بخرند. در سال 2016، بر اساس برگه اطلاعات انجمن قلب آمریکا ، حدود 13.5 میلیارد دلار برای تبلیغات رسانه ای توسط بیش از 20300 شرکت غذا، نوشیدنی و رستوران هزینه شد. علاوه بر این، تخمین زده می شود که کودکان در طول یک سال تقریباً 4000 آگهی را مشاهده می کنند. این هیچگونه تبلیغاتی را که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های ویدیویی یا برنامه‌های تلفن همراه مشاهده می‌شود ليست نمی‌کند!

بهترين سايت تبليغات غذايي
بهترين سايت تبليغات غذايي

استراتژی های رایج بهترين سايت تبليغات غذايي چیست؟

اگرچه گرافیست‌های ماهر به راحتی می‌توانند غذا را زیبا جلوه دهند، اما کسانی که در بهترين سايت تبليغات غذايي کار می‌کنند به خوبی می‌دانند که زیبایی غذا، علی‌رغم اهمیت آن، تنها یکی از جنبه‌های تبلیغ غذا است.

مصرف کنندگان به دنبال غذایی هستند که خوشمزه، بزرگ، هیجان انگیز، با طراوت، سالم و بهتر از آنچه توسط برندهای رقیب ارائه می شود باشد. در نتیجه، برای اینکه یک تبلیغ غذایی واقعاً مؤثر باشد، باید یک یا چند مورد از این ویژگی‌ها را به‌طور واضح و خلاقانه به تصویر بکشد. تکنیک های رایج بازاریابی مورد استفاده در بهترين سايت تبليغات غذايي می تواند شامل موارد زیر باشد:

ادعاهای سلامت یا مواد مغذی (مثال: “کلسیم به ساخت استخوان های قوی کمک می کند.”)

رنگ های روشن و چشم نواز و عکاسی

شعارها، آهنگ‌ها و جنگ‌ها یا عبارات به یاد ماندنی

جوایز رایگان یا انحصاری

افراد مشهور و شخصیت های کارتونی به عنوان سخنگو

قیمت فروش یا مقدار تخفیف

نكات رعايت شده در بهترين سايت تبليغات غذايي

انتخاب نوع تبليغ

تبلیغ رستوران شما این قدرت را دارد که پیامی قانع کننده را به مهمانان شما منتقل کند. برندها مانند افراد هستند که هر کدام دارای شخصیت و ارزش های منحصر به فردی هستند. اگر رستوران شما یک نفر بود، چه صدایی داشت؟ و چه نوع پیامی را دوست داشتيد انتقال دهيد؟ هیچ کس قرار نیست به سر و صدا توجه کند. به گفته NeuroMarketing ، کمپین هایی با محتوای احساسی تقریباً دو برابر بهتر از کمپین هایی با محتوای کاملاً منطقی مشتري را قانع می کنند!

وقتی صحبت از محتوای احساسی به میان می آید، این را در نظر بگیرید: شما به عنوان یک رستوران می خواهید چه پیامی را برای مشتريان خود ارسال کنید؟ شاید رستوران شما در حال مبارزه با اسراف مواد غذایی است. یا شاید اهمیت استفاده از مواد ارگانیک؟ بنابراین از اینکه به دنیا نشان دهید رستوران شما واقعاً به چه چیزی اهمیت می دهد نترسید!

داستان سرایی بصری جذاب

هیچ چیز مخاطبان شما را بیشتر از دیدن همان ایده های قدیمی که توسط بسیاری از برندها تکرار می شود، آزار نمی دهد! تغییر تبلیغات خود با تصاویر جدید می تواند در چشمان مخاطبان با طراوت باشد. می گویند یک عکس ها حرف می زند و شاید هم درست باشد! 55 درصد از مخاطبان در واقع با گنجاندن تصاویر، محتوا را بیشتر به خاطر می آورند.

امروزه توجه مصرف کنندگان به تبليغات تنها حدود 8 ثانیه به طول می انجامد. بنابراین برای شما هوشمندانه خواهد بود که داستان رستوران خود را با کاوش با تصاویر بگویید.

داستان سرایی تصویری به جای صحبت كردن، شامل نمایش است. اما فقط یک مشکل کوچک وجود دارد همه ما به اندازه كافي خلاق نیستیم. و همه ی ما داستان سرای چیره دست به دنیا نیامده ایم. اما اشکالی ندارد! اصول آزموده شده زیادی برای داستان سرایی وجود دارد که می تواند شما را راهنمایی کند. هر زمان که فیلمی را تماشا می کنید، در معرض داستان سرایی نیز قرار می گیرید. در نهایت، همه چیز در مورد میخکوب کردن تصاویر و نمایش رستوران شما است.

بازی با رنگ ها

رنگ ها فقط سرگرم کننده نیستند زمانی که به طور موثر استفاده شوند، می توانند بر رفتار مصرف کننده نیز تأثیر بگذارند. نگاهی گذرا به آگهی‌های رستوران‌های مختلف اطرافتان، روندی را نشان می‌دهد. متوجه خواهید شد که بهترين سايت تبليغات غذايي در تبليغات مختص فست فود از رنگ‌های روشن‌تر استفاده می‌کنند که انرژی را منعکس می‌کنند در حالی که تبلیغات لوکس اغلب از رنگ‌های تیره‌تر برای نشان دادن قدرت و براقی استفاده می‌کنند.

در حالی که با رنگ ها بازی می کنید، ایجاد کنتراست را نیز فراموش نکنید. به عنوان مثال، استفاده از متن قرمز در پس زمینه فیروزه ای، تنها باعث می شود که غذاخوری شما باعث یک چشم درد وحشتناک شود.

بهترين سايت تبليغات غذايي
بهترين سايت تبليغات غذايي

چیزی كه نیستید را ادعا نکنید

امروزه اغلب از این ادعاها برای جلب نظر مصرف کنندگان استفاده می شود در صورتي كه بیش از هر زمان دیگری مصرف كنندگان در انتخاب غذای خود دقت دارند. واقعیت ها باعث ایجاد اعتبار می شود که بسیار مهم است. در واقع، 54 درصد از کاربران صرفاً به این دلیل که به آنها اعتماد ندارند، روی تبلیغات بنری کلیک نمی کنند.

بین ارائه یک پیشنهاد فریبنده و ادعای اینکه چیزی هستید که نیستید مرز بکشید. قبل از راه اندازی هر چیزی که به طور بالقوه می تواند به رستوران شما آسیب برساند، حتماً منابع خود را تأیید کنید.

در صدر روندهای صنعت غذا باشید

شما ممکن است متعصب رسانه های اجتماعی نباشید یا در کانال هاي ارتباطی فعال نباشید كه این اشکالی ندارد. اما دانستن اینکه چه چیزی در میان رستوران‌ شما مرسوم است، می‌تواند فرصت کوچکی را برای شما فراهم کند تا فروش خود را افزایش دهید.

سعی کنید تبلیغات غذای خود را حول یک موضوع پرطرفدار ایجاد کنید یا حتی با یک رویداد پرطرفدار معاملاتی برای صرف غذا داشته باشید. از اینکه اين نكته چگونه می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند شگفت زده خواهید شد.

Google Trends ابزار رایگانی است که صاحبان رستوران و بازاریابان می توانند از آن برای نظارت بر روند جستجو بر اساس کلمات کلیدی در سراسر جهان یا مناطق خاص استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر «کوکی‌ها» را در Google Trends تایپ کنید، خواهید دید که جستجوها در 5 سال گذشته هر ماه افزایش یافته است.

انتخاب پلتفرم مناسب

یک تبلیغ عالی در پلتفرم اشتباه اتلاف وقت و هزينه است. با این همه پلتفرم برای انتخاب، كدام يكي را انتخاب كنيم؟ از رسانه‌های اجتماعی (که اتفاقاً برای شخصی شدن با رستوران‌های شما عالی است) گرفته تا وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و حتی پلتفرم‌های آفلاین، هر پلتفرمی فرصتی برای قرار دادن رستوران شما در آنجا است.

همه ما می توانیم از کمپین تبليغاتي دومینو درس بگیریم. Domino’s فقط با امکان دادن به کاربران برای سفارش مستقیم پیتزای خود از طریق توییتر، پوشش رسانه ای را از شرکت های رسانه ای به دست آورد. مهمتر از آن، بیش از 50 درصد از سفارشات دومینو از روش های دیجیتالي است.

طراحي منوهای خیره کننده و با کیفیت در بهترين سايت تبليغات غذايي

عضو ساکت تیم فروش رستوران شما منوی شما است! داشتن یک منوی بصری جذاب که شخصیت رستوران شما را به همراه داشته باشد، باعث ایجاد تاثیرات ماندگار در بین رستوران های شما می شود. یک منوی دلپذیر آغاز یک تجربه لذت بخش از غذا خوردن است، با توجه به این که این اولین چیزی است که اکثر افراد هنگام ورود روی آن تمرکز می کنند. همچنین انتظارات افراد را برای بقیه زمان خود در رستوران شما تعیین می کند. هیچ کس از نگاه کردن به یک صفحه کاغذ مچاله شده با متن های ناخوانا برای سفارش غذا لذت نمی برد. شما باید منوی خود را به صورت ايده آل درست کنید.

دلیل انتخاب بهترين سايت تبليغات غذايي چیست؟

به نظر می رسد به دست آوردن بهترين سايت تبليغات غذايي، ارائه غذاهای عالی، و ايجاد یک کمپین تبليغاتي معمولی، آن را در بخش مواد غذایی اشباع کاهش نمی دهد.

بنابراین، اپراتورهای رستوران برای برجسته شدن، به اینترنت روی آورده اند. هزاران بنر تبلیغاتی هر ماه به صورت آنلاین در بهترين سايت تبليغات غذايي نمایش داده می شود.

بنابراین، چگونه می توانید در چنین میدان شلوغی متمایز شوید؟ با درج آگهی تبلیغات غذايي که مردم را به بازدید از رستوران شما ترغیب می کند و کسب و کار شما را در میان دریای رقبا برجسته می کند. تبلیغات رستوران تنها زمانی می تواند مشتریان را به حضور تشویق کند که ابتدا توجه آنها را جلب کند و سپس با آنها طنین انداز شود.

چگونه می توانید به یک مصرف کننده آگاه تبدیل شویم و تغذیه سالم تری را ترویج دهید؟

تبلیغات محصولات و خدمات غذایی در بسیاری از مکان‌ها، از جمله تبلیغات تلویزیونی، رستوران‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، مجلات، روزنامه‌ها، آگهی‌های پستی، رادیو، بیلبوردها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های ویدیویی، دستگاه‌های تلفن همراه، و خدمات پخش آنلاین ویدیو و موسیقی وجود دارد.

راه های زیادی برای ترویج تغذیه سالم و رام کردن وسوسه های تبلیغاتی وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک مصرف کننده آگاه و محدود کردن قرار گرفتن در معرض تبلیغات مواد غذایی، ایده های زیر را امتحان کنید.

بهترين سايت تبليغات غذايي
بهترين سايت تبليغات غذايي

به عنوان یک خانواده بیاموزید

گذراندن وقت با هم به عنوان یک خانواده از طریق پخت و پز، خرید مواد غذایی، سفر به بازار، برنامه ریزی وعده های غذایی، یا خواندن برچسب حقایق تغذیه، همه راه های عالی برای یادگیری بیشتر در مورد غذا و تبدیل شدن به مصرف کنندگان آگاه کرده هستند.

بازی های خانوادگی

تنظیم زمان دور از صفحه نمایش (تلویزیون و سایر دستگاه های الکترونیکی) با کل اعضاي خانواده می تواند رفتارهای سالم را بیشتر ترویج کند و تبلیغات مشاهده شده را محدود کند. برای فعالیت‌های خانوادگی سرگرم‌کننده برنامه‌ریزی کنید، مانند خواندن کتاب و انجام یک بازی در فضای باز یا یک بازی در داخل خانه.

نظرسنجی خانوادگی

از خانواده خود بپرسید که معمولاً کجا تبلیغات مواد غذایی را می بینند و چه محصولاتی را برای آنها تبلیغ می کنند. پاسخ‌های آن‌ها می‌تواند شما را شگفت‌زده کند و حتی به طور بالقوه نکاتی را در مورد چگونگی انتخاب سالم‌تر ارائه دهد.

رفتارهای سالم از شما شروع می شود! دفعه بعد که یک تبلیغ غذایی را دیدید، سعی کنید آن را تجزیه و تحلیل کنید. ببینید آیا می‌توانید تکنیک‌های تبليغاتي را تشخیص دهید، چه احساسی در شما ایجاد می‌کند و آیا محصول یا خدمات غذایی که تبلیغ می‌شود یک انتخاب سالم است یا خیر.

جمع بندی موضوع بهترين سايت تبليغات غذايي

در حال حاضر، به احتمال زیاد ذهن شما در حال کار روی برخی ایده های تبلیغاتی خارق العاده و يا عجیب و غریب، برای کسب و کار خود است.

اما، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، توجه داشته باشید که یک استراتژی اشتباه ممکن است شانس موفقیت شما را کاهش دهد.

بهترين سايت تبليغات غذايي ممکن است به شما کمک کند تا به مشتریان وفادار بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنید. به سادگی با اتخاذ یک کمپین تبلیغاتی تعاملی و خلاقانه برای رستوران ، مانند مواردی که در بالا نشان داده شده است، به سرعت مشتریان بیشتری را نسبت به آنچه تصور می کردید جذب خواهید کرد. بنابراین سعی کنید از هر راه ممکن برای بروز بودن و همگام ماندن استفاده کنید.

چه چیزی بهترين سايت تبليغات غذايي را منحصر به فرد می کند؟

چیزی که تبلیغات مواد غذایی را منحصر به فرد می کند، توانایی آنها در تبدیل امور روزمره به هیجان است. یک همبرگر ساده در بشقاب می تواند به داستانی روایی در مورد بازی ورزشی مورد علاقه شما تبدیل شود. برای ایجاد تبلیغات غذایی بی نظیر ، باید روی مواد با کیفیت بالا تمرکز کنید.

چگونه بهترين سايت تبليغات غذايي می تواند بر انتخاب غذای شما تأثیر بگذارد؟

تبلیغات در بهترين سايت تبليغات غذايي با هدف دستیابی به طیف گسترده ای از افراد و سنین مختلف از طریق منابع و پلتفرم های مختلف انجام می شود. بهترين سايت تبليغات غذايي به راحتی می تواند انتخاب های غذایی افراد، به ویژه نوجوانان و کودکان کوچکتر را تحت تاثیر قرار دهد.

استراتژی های رایج بهترين سايت تبليغات غذايي چیست؟

اگرچه گرافیست‌های ماهر به راحتی می‌توانند غذا را زیبا جلوه دهند، اما کسانی که در بهترين سايت تبليغات غذايي کار می‌کنند به خوبی می‌دانند که زیبایی غذا، علی‌رغم اهمیت آن، تنها یکی از جنبه‌های تبلیغ غذا است.

9 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات غذايي

  1. مهدی غلامحسینی گفته:

    هميشه بهترين سايت تبليغات غذايي با كيفيت ترين تبليغات را توليد مي كند كه همواره در ذهن ما باقي مي مانند.

  2. benjamin گفته:

    تبلیغات مواد غذایی باید مصرف کنندگان را به حوس خورون بی اندازد و آرزو کنند که آنها بتوانند آن چیزی را که می فروشید بخورند. اما این کار راحت نیست. در حالی که جذابیت برای ذائقه مشتری مهم است، تبلیغات شما نیز باید قابل تشخیص و به یاد ماندنی باشد.

  3. Nazanin heshmati گفته:

    در تبلیغات غذایی رنگ ها و ساختار محتوا ، بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب دارد زیرا این تصویر هاست که تا مدت طولانی در ذهن انسان باقی می ماند و باعث جذب ان میشود

  4. Parham گفته:

    امروزه توجه مصرف کنندگان به تبليغات تنها حدود ۸ ثانیه به طول می انجامد. بنابراین برای شما هوشمندانه خواهد بود که داستان رستوران خود را با کاوش با تصاویر بگویید. مطالب بسیار کامل بود

  5. سعید گفته:

    تبلیغات در بهترين سايت تبليغات غذايي با هدف دستیابی به طیف گسترده ای از افراد و سنین مختلف از طریق منابع و پلتفرم های مختلف انجام می شود. بهترين سايت تبليغات غذايي به راحتی می تواند انتخاب های غذایی افراد، به ویژه نوجوانان و کودکان کوچکتر را تحت تاثیر قرار دهد.

  6. زاجکانی گفته:

    تبلیغات غذايي همیشه سعی در برانگیختن حواس با تاکید بر خود غذا داشته است. در حالی که عکاسی از غذا هنوز مهم است، داستان سرایی، برندسازی خوب و ارتباط با یک سبک زندگی خاص اهمیت فزاینده ای دارد

  7. berlin گفته:

    تبلیغات غذايي همیشه سعی در برانگیختن حواس با تاکید بر خود غذا داشته است. در حالی که عکاسی از غذا هنوز مهم است، داستان سرایی، برندسازی خوب و ارتباط با یک سبک زندگی خاص اهمیت فزاینده ای دارد

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ترکیب تبلیغات غذايي شما بر اساس اهداف شرکت شما تعیین می شود. چه تازه شروع کرده باشید، چه بخواهید برند خود را تغییر دهید، یا بخواهید خود را به عنوان مکان مناسب برای نوع خاصی از آشپزی معرفی کنید، قطعا بهترين سايت تبليغات غذايي به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *