لیست انواع سایت تبلیغات

لیست انواع سایت تبلیغات

تبلیغات روشی موثر برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به مخاطبان هدف شما است و معمولاً تبلیغات پولی است. وقتی در لیست انواع سایت تبلیغات تبلیغ می کنید به مشتریان احتمالی می گویید که هستید، کجا هستید و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید

ویژگی های لیست انواع سایت تبلیغات خوب

  • تصویر کسب و کار خود را بسازید
  • مزایای محصولات و خدمات خود را توضیح دهید
  • افزایش آگاهی از محصولات و خدمات جدید قبل، زمان و بعد از راه اندازی
  • از بازار هدف خود و همچنین مخاطبان جدیدی از مشتریان احتمالی علاقه ایجاد کنید
  • مشتریان را تشویق کنید تا در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی را بپرسند و گزینه هایی برای تماس با شما ارائه دهند
  • افزایش تقاضا از سوی مشتریان و افزایش فروش شما

درک طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی موجود به شما این امکان را می دهد تا از بهترین راهبرد برای کسب و کار خود استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که استفاده از ترکیبی از استراتژی ها قوی ترین نتایج را به شما می دهد.

این راهنما به شما کمک می کند تا یک استراتژی تبلیغاتی موثر را برنامه ریزی کنید.

انواع تبلیغات در لیست انواع سایت تبلیغات

یک کمپین تبلیغاتی موفق باعث انتشار اخبار در مورد محصولات و خدمات شما، جذب مشتری و ایجاد فروش می شود. چه بخواهید مشتریان جدید را به خرید یک محصول موجود تشویق کنید یا یک سرویس جدید راه اندازی کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مناسب ‌ترین گزینه تبلیغاتی برای کسب ‌و کار شما به مخاطبان هدف شما بستگی دارد و اینکه مقرون ‌به‌ صرفه ‌ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از آن ها، تا حد امکان، چیست. گزینه تبلیغاتی انتخاب شده نیز باید نشان دهنده محیط مناسب برای محصول یا خدمات شما باشد. به عنوان مثال، اگر می دانید که بازار هدف شما مجله خاصی را مطالعه می کند، باید در آن نشریه تبلیغ کنید.

لیست زیر مقدمه ای بر تاکتیک های تبلیغاتی است که می توانید از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید در تبلیغات خود خلاق باشید تا مورد توجه قرار بگیرید (در چارچوب مقررات تبلیغات کنید).

روزنامه

تبلیغات در روزنامه می تواند کسب و کار شما را به طیف وسیعی از مشتریان ارتقا دهد. تبلیغات نمایشی در سراسر مقاله قرار می گیرند، در حالی که فهرست های طبقه بندی شده تحت عنوان موضوع در یک بخش خاص قرار دارند.

مجله

تبلیغات در یک مجله تخصصی می تواند به سرعت و به راحتی به بازار هدف شما برسد. خوانندگان (مشتریان بالقوه شما) تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت خود بخوانند و آنها را برای مدت طولانی تری نگه دارند و به تبلیغات شما فرصت های متعددی برای جلب توجه می دهند. مجلات عموماً به مصرف کنندگان (بر اساس گروه های علاقه مند به عنوان مثال زنان) و تجارت (نوع صنعت/کسب و کار به عنوان مثال مهمان نوازی) خدمت می کنند.

اگر محصولات شما نیاز به نمایش رنگی دارند، تبلیغات براق در مجله می‌تواند ایده‌آل باشد – اگرچه معمولاً گران‌ تر از تبلیغات روزنامه‌ ها هستند.

مجلات معمولاً به یک منطقه کوچک مانند یک شهر خاص خدمات نمی دهند. اگر بازار هدف شما تنها درصد کمی از تیراژ باشد، تبلیغات ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

رادیو

تبلیغات در رادیو راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شماست. اگر بازار هدف شما به ایستگاه خاصی گوش می دهد، تبلیغات منظم می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند.

با این حال، صدا محدودیت های خود را دارد. شنوندگان به سختی می توانند آنچه را شنیده اند به خاطر بسپارند و گاهی اوقات تأثیر تبلیغات رادیویی از بین می رود. بهترین راه برای غلبه بر این موضوع تکرار مرتب پیام خود است – که هزینه های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر نمی توانید به طور منظم تبلیغات خود را پخش کنید، ممکن است متوجه شوید که تبلیغات رادیویی نتایج قوی ایجاد نمی کند.

لیست انواع سایت تبلیغات
لیست انواع سایت تبلیغات

تلویزیون

تلویزیون دسترسی گسترده ای دارد و اگر به بازار بزرگی در یک منطقه بزرگ پاسخ دهید، تبلیغات از این طریق ایده آل است. تبلیغات تلویزیونی از مزیت دید، صدا، حرکت و رنگ برخوردار است تا مشتری را ترغیب به خرید از شما کند. اگر بخواهید نحوه عملکرد محصول یا خدمات خود را نشان دهید، آنها به صورت ویژه مفید هستند.

تولید یک آگهی تلویزیونی و سپس خرید یک جایگاه تبلیغاتی معمولاً گران است. تبلیغات به صورت واحد فروخته می شود (مثلاً 20، 30، 60 ثانیه) و هزینه ها بر اساس موارد زیر متفاوت است:

  • شکاف زمانی
  • برنامه تلویزیونی
  • مترو یا منطقه ای
  • اگر می خواهید نقاطی را در چندین شبکه بخرید

دایرکتوری ها

فهرست راهنماها، مشاغل را بر اساس نام یا دسته بندی فهرست می کنند. مشتریانی که به دایرکتوری ها مراجعه می کنند اغلب تصمیم خود را برای خرید گرفته اند آنها فقط باید تصمیم بگیرند که از چه کسی خرید کنند.

مزیت اصلی دایرکتوری های آنلاین نسبت به دایرکتوری های چاپی این است که اگر نام، آدرس یا شماره تلفن خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی آن را در فهرست به روز نگه دارید. همچنین می توانید خدمات یا اطلاعات جدیدی در مورد کسب و کار خود اضافه کنید.

اگر بازار هدف شما از دایرکتوری های چاپی و آنلاین استفاده می کند، ممکن است تبلیغات در هر دو مفید باشد، اگرچه دایرکتوری های چاپی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

فضای باز و حمل و نقل

راه های زیادی برای تبلیغ در خارج و در حال حرکت وجود دارد. تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز می توانند علائم کنار جاده یا تبلیغات در استادیوم های ورزشی باشند. تبلیغات ترانزیت می تواند پوستر روی اتوبوس، تاکسی و دوچرخه باشد. بیلبوردهای بزرگ می توانند پیام شما را با تاثیر زیادی برسانند. اگر همان مشتریان هر روز هنگام سفر به محل کار خود از کنار بیلبورد شما عبور می کنند، احتمالاً شما اولین کسب و کاری هستید که هنگام خرید محصول به آن فکر می کنند.

حتی بزرگترین بیلبوردها معمولاً حاوی اطلاعات محدودی هستند. در غیر این صورت، خواندن آنها ممکن است دشوار باشد. درج آدرس وب‌ سایت شما، پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما را برای مشتریان آسان می‌ کند. تبلیغات در فضای باز می تواند بسیار گران باشد به خصوص برای مکان های اصلی و بیلبوردهای تبلیغاتی.

پست مستقیم، کاتالوگ و بروشور

پست مستقیم به معنای نوشتن مستقیم به مشتریان است. هرچه فهرست پستی یا منطقه توزیع دقیق تر باشد، به بازار هدف بیشتری دست خواهید یافت. رویکرد پست مستقیم شخصی تر است، زیرا می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید و زمان بندی را متناسب با کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. یک شکل مقرون به صرفه از پست مستقیم این است که خبرنامه ها یا آگهی های خود را به صورت الکترونیکی به پایگاه داده ایمیل ارسال کنید. درباره پست مستقیم بیشتر بدانید.

کاتالوگ ها، بروشورها نیز می توانند در منطقه مورد نظر شما توزیع شوند. گنجاندن بروشور با پست مستقیم شما راهی عالی برای دادن اطلاعات بیشتر به مشتری علاقه مند در مورد محصولات و خدمات شما است. درباره بازاریابی بروشور با استفاده از برگه های صندوق نامه و جزوات بیشتر بیاموزید .

آنلاین

حضور در اینترنت می تواند راهی مقرون به صرفه برای جذب مشتریان جدید باشد. شما می توانید با هزینه کم به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. بسیاری از مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند از چه کسی خرید کنند، در مورد مشاغل آنلاین تحقیق می کنند.

یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند مشتریان را برای خرید از شما ترغیب کند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین از طریق تبلیغات پولی یا برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ارتقا دهید. درباره انجام تجارت آنلاین بیشتر بیاموزید.

راه های دیگر برای تبلیغ آنلاین کسب و کار شما شامل تبلیغ محصولات یا خدمات شما در سایت های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و موتورهای جستجو و سایر وب سایت هایی است که مخاطبان هدف شما از آنها بازدید می کنند. درباره رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید.

لیست انواع سایت تبلیغات
لیست انواع سایت تبلیغات

برنامه ریزی برای تبلیغات خود از طریق لیست انواع سایت تبلیغات

هنگام برنامه ریزی تبلیغات خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هدف کمپین (اهداف شما)
  • چقدر خرج کنید (بودجه شما)
  • چه کسی را هدف قرار دهید (مخاطبان شما)
  • نوع تبلیغاتی که استفاده می کنید (استراتژی شما)
  • چه زمانی تبلیغ می کنید (تقویم یا برنامه فعالیت شما)
  • چگونه بر موفقیت خود (نتایج خود) نظارت کنید.

این عناصر بخش مهمی از برنامه بازاریابی شما هستند. شما باید به طور منظم برنامه بازاریابی خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که استراتژی های تبلیغاتی شما به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک می کند.

اهداف خود را تعیین کنید

مهم است که در هنگام بررسی تبلیغات، مانند هر بخش دیگری از کسب و کارتان، اهداف روشنی را تعیین کنید. چه نتایج قابل اندازه گیری را می خواهید در بازار امسال و در بلندمدت به دست آورید؟

هدف گذاری تبلیغات شما تصمیم گیری در مورد نحوه و مکان تبلیغ را برای شما آسان تر می کند. ممکن است بخواهید فروش یک محصول خاص را افزایش دهید، مشتریان خود را از خدمات جدید آگاه کنید یا مشتریان عادی را به دور از رقبای خود جذب کنید.

به عنوان مثال، یک فروشگاه پوشاک مردانه ممکن است هدف اصلی خود را داشته باشد: ایجاد آگاهی از طیف جدید کت و شلوارهای وارداتی ما برای بازرگانان 20 تا 29 ساله، در 3 ماه اول سال.

این هدف مشخص می کند که چه چیزی، به چه کسی و چه زمانی باید تبلیغ شود. دانستن آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید هنگام برنامه ریزی تبلیغات ضروری است.

بودجه خود را تنظیم کنید

وقتی تصمیم می گیرید چقدر برای تبلیغات هزینه کنید، هزینه ها و جریان نقدی و همچنین اهداف خود را در نظر بگیرید. در حالی که صرف هزینه زیاد برای تبلیغات خطرناک است، هزینه کم نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند. اگر تبلیغات شما به اندازه کافی حرفه ای یا مکرر برای ایجاد نتیجه نباشد، رقابت با سایر مشاغل ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات باید تبلیغات را به عنوان یک سرمایه گذاری در کسب و کار خود برای ایجاد آگاهی در درازمدت ببینید.

دانستن اینکه سایر مشاغل چقدر برای تبلیغات هزینه می کنند می تواند هنگام تنظیم بودجه شما بسیار ارزشمند باشد. بنچمارک بهترین راه برای مقایسه کسب و کار شما با سایر مشاغل هم اندازه در همان صنعت است.

در مورد رقبا و مشتریان خود تحقیق کنید

رقبای شما کجا تبلیغ می کنند؟ آنها در مورد خودشان چه می گویند؟ آنها چگونه کسب و کار خود را موقعیت می دهند؟ ممکن است تصمیم بگیرید که استراتژی آنها را دنبال کنید یا کاری کاملا متفاوت انجام دهید. در هر صورت، مهم است که بدانید رقبای شما چگونه محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند.

تحقیقات بازار شامل یافتن تا آنجا که می توانید در مورد رقبا و مشتریان خود است. ممکن است متوجه شوید که بازار هدف شما مجله خاصی را مطالعه می کند و رقبای شما در هر شماره تبلیغ می کنند. اگر چنین است، ممکن است استراتژی خوبی برای شما باشد که در این نشریه نیز تبلیغ کنید. ممکن است متوجه شوید که مشتریان شما به خدمات خاصی نیاز دارند که به راحتی می توانید آن را به عنوان مزیت رقابتی ایجاد و ارائه دهید.

در مورد اعداد تحقیق کنید

در بیشتر موارد، هرچه تعداد افرادی که روزانه روزنامه می‌خوانند، برنامه تلویزیونی تماشا می‌کنند یا از کنار یک بیلبورد عبور می‌کنند بیشتر باشد، هزینه تبلیغات بیشتر است. با این حال، این بدان معناست که مشتریان بالقوه بیشتری محصولات و خدمات شما را خواهند دید.

هنگام مقایسه ارقام خوانندگان، رتبه‌بندی تلویزیون یا میانگین تعداد خودروهایی که هر روز از کنار یک بیلبورد عبور می‌کنند، همیشه بررسی کنید که اعداد توسط یک نهاد مستقل معتبر تأیید شده باشند.

هنگام تحقیق در مورد گزینه های تبلیغاتی خود، از کارکنان فروش بخواهید تا کارت نرخ دریافت کنند. در این قسمت تیراژ (تعداد نسخه‌های توزیع شده) یا تعداد خوانندگان و همچنین هزینه درج آگهی‌ها فهرست می‌شود.

برای مثال، آگهی‌های نمایشی در روزنامه‌ها اغلب بر اساس تعداد ستون‌ها و تعداد سانتی‌مترهای پایین صفحه فروخته می‌شوند، در حالی که آگهی‌ها معمولاً با خط فروخته می‌شوند. اگر همزمان چندین آگهی را رزرو کنید، ممکن است بتوانید از تخفیف برخوردار شوید.

لیست انواع سایت تبلیغات
لیست انواع سایت تبلیغات

استراتژی خود را انتخاب کنید

هر نوع تبلیغاتی مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال، تبلیغات چاپی می تواند بیش از معادل آنلاین خود هزینه داشته باشد. با این حال، یک بروشور با دقت هدفمند از طریق یک در، ممکن است تأثیر بیشتری نسبت به یک تبلیغ در اینترنت داشته باشد، جایی که رقابت برای جلب توجه مشتریان زیاد است.

نوع تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید به مخاطب هدفی که سعی در دستیابی به آن دارید و بودجه شما و تعیین مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین راه برای دستیابی به مخاطبانتان تا حد امکان بستگی دارد.

از متخصصان در زمینه لیست انواع سایت تبلیغات کمک بخواهید

همانطور که به طور مرتب از حسابدار یا وکیل خود کمک می گیرید، عاقلانه است که هنگام برنامه ریزی تبلیغات خود نیز کمک بخواهید. اگر می خواهید حرفه ای ها کمپین تبلیغاتی شما را از ابتدا تا انتها مدیریت کنند، از مشاور تجاری یا مخاطبین شبکه خود بخواهید که آژانس های تبلیغاتی را توصیه کنند. اطمینان حاصل کنید که آژانس‌هایی را به طور کامل تحقیق کنید تا سازمانی را با مهارت‌ها و هزینه‌های متناسب با اهداف و بودجه شما بیابید.

یک برنامه عملیاتی تهیه کنید

ایجاد یک برنامه عملیاتی و یک جدول زمانی در لیست انواع سایت تبلیغات به شما زمان زیادی برای رعایت مهلت های تبلیغاتی می دهد. بسیاری از تبلیغ ‌کنندگان در مورد رزرو بسیار سخت‌گیرند و اغلب ماه‌ ها جلوتر کار می ‌کنند (مثلاً برای تبلیغ در شماره فروردین یک مجله، ممکن است مجبور شوید آثار هنری را در دی ماه ارائه کنید).

نکاتی برای تبلیغات موثر

آنچه می گویید و نحوه بیان آن در کلمات، صداها یا تصاویر می تواند برای موفقیت تبلیغاتی شما حیاتی باشد. هدف تبلیغات شما این است:

  • توجه شود
  • درک شود
  • تحریک اقدام (مانند پرس و جو یا بازدید از فروشگاه شما)
  • دستیابی به یک نتیجه (مانند فروش).

نکات زیر به شما در رسیدن به این اهداف کمک می کند.

نکات کلی

  • یک قالب متمایز و قابل تشخیص برای تبلیغات خود ایجاد کنید. در استفاده از این سبک ثابت قدم باشید.
  • نام تجاری خود را به طور برجسته نشان دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به خوبی سازماندهی شده و به راحتی قابل پیگیری است.
  • همیشه اطلاعات مرتبطی را که ممکن است مشتریان بالقوه شما بخواهند بدانند (مثلاً ساعات کار یا آدرس مغازه خود) درج کنید.
  • ارتباط مشتریان با شما را آسان کنید – آیا می خواهید از وب سایت شما بازدید کنند، تلفن یا ایمیل شما را دریافت کنند یا به فروشگاه شما بیایند؟
  • اگر قیمت های خود را درج می کنید، مطمئن شوید که به راحتی پیدا می شوند و به خاطر سپردن.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس، اطلاعات محصول و قیمت ها به روز و دقیق هستند.
  • از زبان ساده و مستقیم با کلمات روزمره که به راحتی قابل درک هستند استفاده کنید.
  • به مشتریان خود بگویید چگونه می توانید به آنها در رفع نیازها یا خواسته هایشان کمک کنید.
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را روشن کنید.
  • پیام، سبک و قالب خود را برای مخاطب هدف خود تنظیم کنید.
ویژگی های لیست انواع سایت تبلیغات خوب را نام ببرید؟

تصویر کسب و کار خود را بسازید
مزایای محصولات و خدمات خود را توضیح دهید
افزایش آگاهی از محصولات و خدمات جدید قبل، زمان و بعد از راه اندازی
از بازار هدف خود و همچنین مخاطبان جدیدی از مشتریان احتمالی علاقه ایجاد کنید
مشتریان را تشویق کنید تا در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی را بپرسند و گزینه هایی برای تماس با شما ارائه دهند
افزایش تقاضا از سوی مشتریان و افزایش فروش شما

چگونه می توان اهداف خود را تعیین کرد؟

مهم است که در هنگام بررسی تبلیغات، مانند هر بخش دیگری از کسب و کارتان، اهداف روشنی را تعیین کنید. چه نتایج قابل اندازه گیری را می خواهید در بازار امسال و در بلندمدت به دست آورید؟
هدف گذاری تبلیغات شما تصمیم گیری در مورد نحوه و مکان تبلیغ را برای شما آسان تر می کند. ممکن است بخواهید فروش یک محصول خاص را افزایش دهید، مشتریان خود را از خدمات جدید آگاه کنید یا مشتریان عادی را به دور از رقبای خود جذب کنید.
به عنوان مثال، یک فروشگاه پوشاک مردانه ممکن است هدف اصلی خود را داشته باشد: ایجاد آگاهی از طیف جدید کت و شلوارهای وارداتی ما برای بازرگانان 20 تا 29 ساله، در 3 ماه اول سال.
این هدف مشخص می کند که چه چیزی، به چه کسی و چه زمانی باید تبلیغ شود. دانستن آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید هنگام برنامه ریزی تبلیغات ضروری است.

نحوه انتخاب استراتژی در تبلیغات چگونه است؟

هر نوع تبلیغاتی مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال، تبلیغات چاپی می تواند بیش از معادل آنلاین خود هزینه داشته باشد. با این حال، یک بروشور با دقت هدفمند از طریق یک در، ممکن است تأثیر بیشتری نسبت به یک تبلیغ در اینترنت داشته باشد، جایی که رقابت برای جلب توجه مشتریان زیاد است.
نوع تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید به مخاطب هدفی که سعی در دستیابی به آن دارید و بودجه شما و تعیین مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین راه برای دستیابی به مخاطبانتان تا حد امکان بستگی دارد.

10 دیدگاه برای “لیست انواع سایت تبلیغات

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. زاجکانی گفته:

    وقتی در لیست انواع سایت تبلیغات تبلیغ می کنید به مشتریان احتمالی می گویید که هستید، کجا هستید و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    در لیست انواع سایت تبلیغات تبلیغ می کنید به مشتریان احتمالی می گویید که هستید، کجا هستید و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید

  4. Nazanin heshmati گفته:

    شما با کسب اطلاعات راجب انواع سایت تبلیغات میتوانید دامنه و مقدار هزینه برای تبلیغات را مشخص کنید ، و به بهترین نحو میتوانید انتخاب درستی بین انان داشته باشید

  5. Parham گفته:

    اگر بازار هدف شما از دایرکتوری های چاپی و آنلاین استفاده می کند، ممکن است تبلیغات در هر دو مفید باشد، اگرچه دایرکتوری های چاپی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. مطالب بسیار حق بود

  6. Sahar گفته:

    نوع تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید به مخاطب هدفی که سعی در دستیابی به آن دارید و بودجه شما و تعیین مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین راه برای دستیابی به مخاطبانتان تا حد امکان بستگی دارد

  7. berlin گفته:

    تلویزیون دسترسی گسترده ای دارد و اگر به بازار بزرگی در یک منطقه بزرگ پاسخ دهید، تبلیغات از این طریق ایده آل است. تبلیغات تلویزیونی از مزیت دید، صدا، حرکت و رنگ برخوردار است تا مشتری را ترغیب به خرید از شما کند. اگر بخواهید نحوه عملکرد محصول یا خدمات خود را نشان دهید، آنها به صورت ویژه مفید هستند

  8. benjamin گفته:

    تبلیغات بهترین روش برای فروش محصولات و خدمات است و معمولاً تبلیغات پولی است. و .. که در مقاله بالا به صورت کامل توضیح داده شده است

  9. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ویژگی های لیست انواع سایت تبلیغات خوب
    تصویر کسب و کار خود را بسازید
    مزایای محصولات و خدمات خود را توضیح دهید
    افزایش آگاهی از محصولات و خدمات جدید قبل، زمان و بعد از راه اندازی
    از بازار هدف خود و همچنین مخاطبان جدیدی از مشتریان احتمالی علاقه ایجاد کنید
    مشتریان را تشویق کنید تا در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی را بپرسند و گزینه هایی برای تماس با شما ارائه دهند
    افزایش تقاضا از سوی مشتریان و افزایش فروش شما
    درک طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی موجود به شما این امکان را می دهد تا از بهترین راهبرد برای کسب و کار خود استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که استفاده از ترکیبی از استراتژی ها قوی ترین نتایج را به شما می دهد.

    این راهنما به شما کمک می کند تا یک استراتژی تبلیغاتی موثر را برنامه ریزی کنید.

  10. Amin DehghanNejad گفته:

    هدف گذاری تبلیغات شما تصمیم گیری در مورد نحوه و مکان تبلیغ را برای شما آسان تر می کند اینگونه میتوان فروش یک محصول را افزایش یا حتی کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *