ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

ما ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي را منتشر کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند برند و محصولات خود را با تجربه‌های محتوایی غنی‌تر و جذاب‌تر به نمایش بگذارید. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تبليغات فروشگاهي باید داشته باشد تا مرتبط و رقابتی بماند. در اینجا ضروری ترين ویژگی ها برای جذب خریداران آنلاین وجود دارد.

ضروري ترين ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

بدون شک وب سایت تبليغات فروشگاهي می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای کسب و کار شما باشد. اما وقتی صحبت از ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک می شود، گزینه ها، عملکردها و انتخاب های طراحی بسیار زیاد به نظر می رسند.

بنابراین، چگونه می توانید ضروری ترین ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي نتیجه محور را برای موفقیت آنلاین خود انتخاب کنید؟

وقتی به نمونه‌های بهترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک نگاه می‌کنید، می‌بینید که موفقیت بیشتر وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک برتر با توجه به نوع محصولات فروخته شده، مشکلی که برای مشتریان حل می‌کنند و تجربه کلی کاربر تعیین می‌شود. با این حال، هنگامی که همه چیز درست شد، اجازه دهید در مورد اصلاحات بیشتر که می تواند فروشگاه تجارت الکترونیک شما را به سطح بعدی برساند، بحث کنیم.

به لطف تعداد روزافزون خریداران آنلاین، یک وب سایت تبليغات فروشگاهي به یک کانال بسیار قدرتمند برای مشاغل آنلاین تبدیل شده است. فقط در ایالات متحده آمریکا، در حال حاضر بیش از 1.3 میلیون شرکت تجارت الکترونیک ثبت شده وجود دارد.  اما همه آنها موفق نیستند. برای اینکه وب سایت شما موفق باشد، باید عالی کار کند و برجسته به نظر برسد.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما برجسته به نظر می رسد، باید مجموعه خاصی از ویژگی ها را داشته باشد. ممکن است بپرسید کدام ویژگی ها. این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله به شما خواهیم گفت.

چرا به داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک نياز دارید؟

در طول چند سال گذشته، ما شاهد رشد سریع صنعت تبليغات فروشگاهي بوده ایم.

تحقیقات انجام شده توسط Statista بیان می‌کند که پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌های تبليغات فروشگاهي جهانی تا سال 2024 بیش از 6.5 تریلیون دلار افزایش یابد.

مطمئناً نمی خواهید این فرصت را از دست بدهید. تجارت تبليغات فروشگاهي مزاياي زیادی هم برای کسب و کارها و هم برای مشتریان دارد، بنابراین اگر به طور کامل با آنها آشنا نیستید، اکیداً توصیه می کنیم ديگر مقالات ما را مطالعه كنيد.

با این وجود، برخی ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي وجود دارد که هر صاحب وب سایت تجارت الکترونیکی باید با آنها آشنا باشد و ما در این مقاله آنها را مرور خواهیم کرد، بنابراین به خواندن ادامه دهید!

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در صفحه نخست

صفحه اصلی یک سایت تبليغات فروشگاهي یکی از مهمترین صفحات آن سايت است. معمولاً، این صفحه اصلی برای ترافیک مستقیم است، زیرا اکثر کاربران فقط نام دامنه را تایپ می کنند و کل URL سايت شما را تايپ نمي كنند.

صفحه نخست نیاز به انجام مقدار مشخصی از وظایف دارد. باید اطلاعاتی مانند هدف وب سایت را در اختیار کاربران قرار دهد و راه را برای استفاده هر چه آسانتر برای آنها هموار کند.

حال، بیایید ببینیم چه چیزی باعث می شود صفحه اصلی قابل توجه بشود. ویژگی های زیادی وجود دارد که یک وب سایت تجارت الکترونیک باید در صفحه اصلی خود داشته باشد، بنابراین به خواندن ادامه دهید.

گزینه زبان

داشتن چندین گزینه زبان در یک سایت تبليغات فروشگاهي به یک روند تبدیل شده است. به ازای هر گزینه زبانی که به فروشگاه خود اضافه می کنید، تعداد مشتریان خود را افزایش می دهید.

بسیاری از خریداران برای خرید از وب سایت هایی که به زبان مادری آنها کار نمی کنند احساس راحتی نمی کنند.

علاوه بر این، وب سایت های تبليغات فروشگاهي چند زبانه دارای یک مزیت در مورد سئو هستند. رتبه‌بندی کلمات کلیدی در زبان‌های دیگر برای آن‌ها آسان‌تر است، بنابراین ترافیک بیشتری را به وب‌سایت هدایت می‌کند.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

لوگو

در اصل، لوگوی شما به طور خلاصه نشان می دهد که نام تجاری شما در مورد چیست. با استفاده درست از رنگ ها و طراحی عالی، می توانید از همان ابتدا تأثیر بسیار خوبی بر مشتریان خود ایجاد کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که در طراحی لوگوی وب سایت تجارت الکترونیک شما باید به آنها توجه شود:

لوگو را در گوشه سمت چپ بالای وب سایت خود قرار دهید. آن بخش قابل مشاهده ترین است و فورا توجه مخاطب را به خود جلب می کند. همچنين لوگوی شما همیشه باید بالای متن یا در کنار متن قرار گیرد.

حتماً برچسب برند خود را در زیر لوگو قرار دهید (اگر نام تجاری شما دارای برچسب است)

هنگامی که لوگوی خود را در صفحات دیگر وب سایت خود قرار می دهید از تغییر نسخه در مورد اندازه و مکان نترسید. همچنين تصاویر زیادی را نزدیک لوگوی خود قرار ندهید زیرا ممکن است حواس خواننده را پرت کند.

جهت یابی

جهت يابي بخش بسیار مهمی از وب سایت تجارت الکترونیک شما است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. هدف اصلی شما در مورد جهت يابي این است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در حین گشت و گذار در وب سایت شما، تجربه ای روان و بدون وقت تلف كردن دارند.

از هدف گذاري مجدد استفاده کنید

امروزه شخصی سازی بسيار مهم است. اساساً کوکی ها رفتار مشتریان شما را ردیابی می کنند و شما را قادر می سازند تا آنها را با محتوای شخصی شده هدف قرار دهید.

برنامه وفاداری

بسیاری از برندها تنها با اجرای برنامه های وفاداری فروش خود را افزایش داده اند. این نشان می دهد که این یک راه خوب برای بهبود روابط با مشتریان شما است.

علاوه بر این، ذکر عباراتی مانند امتیاز پاداش و پیشنهادات ویژه ممکن است با توجه به اینکه برای آن پاداش دریافت می کنند مشتریان را تشویق به خرید کند.

نوار جستجو

نوار جستجو یکی از اساسی‌ترین ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي است، اما هنوز در موارد بسیاری نادیده گرفته می‌شود.

بهبود جستجوی سایت شما ممکن است به میزان قابل توجهی نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد و به طور بالقوه منجر به رضایت بیشتر مشتری شود. یکی دیگر از ویژگی های مفید که ارزش پیاده سازی در نوار جستجوی خود را دارد، تکمیل خودکار است.

ورود و ثبت نام

برای خریدارانی که یک حساب کاربری در سايت شما ایجاد می کنند، ارائه یک تجربه خرید یکپارچه بسیار ساده تر است.

ایجاد حساب داوطلبانه است، بنابراین تمرین خوبی است که مزایای ایجاد یک حساب کاربری در سایت خود را به آنها نشان دهید.

برای دسترسی هرچه بیشتر به ورود و ثبت نام، آن را در نوار بالایی قرار دهید. آن بخش از صفحه اصلی شما بیشترین بازدید را دارد و جلب توجه مشتریان آسان تر است.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در محتوای متن

وقتی صحبت از محتوای متنی در صفحه اصلی سايت شما می شود ، خوب است آن را به عنوان صفحه اول کتاب در نظر بگیرید. باید به خوبی نوشته شده و جذاب باشد و خوانندگان را ترغیب به خواندن ادامه دهد.

حال، چه مقدار متن باید در صفحه اصلی خود داشته باشید؟ تعداد دقیق کلمات مورد نیاز مهم نیست، اما به منظور سئو مناسب، حداقل 300 کلمه در صورت لزوم در متن بايد قرار بگيرد.

محتوای متنی در واقع یکی از مهم ترین ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي شما است.  بنابراین بیایید ببینیم که چه نوع محتوای متنی ممکن است در وب سایت خود داشته باشید (در ادامه مقاله برخی از آنها را به طور عمیق مرور خواهیم کرد):

عنوان: کوتاه و جذاب، حداکثر 8-9 کلمه

مقدمه: به مشتری می گوید که چه کاری انجام دهد، كه شامل یک عنوان و یک متن کوتاه تا 50 کلمه است.

توصیفات: آنها نظرات مشتریان شما را در مورد محصولات و يا خدمات شما، معمولا تا 100 کلمه نشان می دهند.

خلاصه محصول: دسته بندی محصولات اصلی شما را خلاصه می کند. این بخش اطمینان را به مشتریان شما می دهد که در حال باز کردن دسته بندی مناسب هستند. نوشته اين قسمت معمولاً تا 30 کلمه است.

منابع: اگر مشتریان شما هنوز آماده تصمیم گیری در مورد خرید بعدی خود نیستند، می توانید آنها را به منابع اضافی مانند وبلاگ ها راهنمایی کنید.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

خبرنامه

خبرنامه ها شامل محتوای محصول محور هستند که در این مورد، سايت هاي تبليغات فروشگاهي از طریق ایمیل خود برای مشترکین خبرنامه خود را ارسال می کنند.

از طریق خبرنامه‌ها، می‌توانید مشتریان خود را از به‌روزرسانی‌های سايت مطلع کنید، محصولات جدید خود را تبلیغ کنید و منابع اضافی را در اختیار آنها قرار دهید.

می توانید از خبرنامه برای به اشتراک گذاشتن نکات و پیشنهادات به مشتریان خود، همراه با توصیه های شخصی سازی شده محصول استفاده کنید. این تجربه کلی ارتباط ارتباط شما با مشتری را بهبود می بخشد.

اطلاعات گسترده از محصول از بهترين ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

خرید آنلاین بسیار رایج شده است، اما بسیاری از مصرف کنندگان هنوز در مورد خرید آنلاین – به خصوص از مارک های كمتر معروف که ممکن است با آنها ناآشنا باشند، تردید دارند.

یک بزرگ خرید آنلاین برای مصرف کنندگان این است که نمی توانند قبل از خرید محصول را ببینند یا امتحان کنند.

برای اینکه مشتریان خود را متقاعد کنید که محصول شما باکیفیت است و ارزش پول آنها را دارد، حتما تا حد امکان اطلاعات محصول را ارائه دهید.

در صفحات محصول خود، توضیحات دقیق محصول را درج کنید که اطلاعاتی در مورد اندازه، جنس، رنگ، مواد تشکیل دهنده و شركت توليدكننده را ارائه می دهد. عکس با کیفیت بالا را ارائه دهید که محصول را از هر زاویه نشان دهد. برای لباس، حتماً تصاویری از مدلی که آن مورد را پوشیده است، قرار دهید.

بخش‌های محصولات مرتبط را در صفحات محصول اضافه کنید، زیرا این عملکرد می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا محصولات دیگری را پیدا کنند که احساس می‌کنند مطابق با سلیقه و نیاز آنها شخصی‌سازی می‌شوند.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در صفحه محصول

چیزهای زیادی برای گفتن در مورد صفحات محصول وجود دارد، بنابراین به دنبال آن باشید و بیشتر بدانید.

اگر مشتری محصول خاصی را جستجو کند، این احتمال وجود دارد که دقیقاً در صفحه محصول شما قرار بگیرد. و برخی از موارد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

عنوان محصول

عنوان محصول چیزی است که هویت یک محصول خاص را مشخص می کند. هرچه محصول بیشتر توضیح داده شود، نرخ تبدیل در آن محصول بیشتر از بدون عنوان محصول توصیفی است.

با استفاده از عناوین محصول، به محصول خود شفافیت مورد نیاز خود را می دهید.

عناوین توصیفی و آموزنده محصول ارزش بسیار بیشتری برای محصول به ارمغان می آورد. همچنین، بسیار مهم است که عناوین محصول خود را کوتاه و ساده نگه دارید.

همچنین، به منظور سئو، ادغام کلمات کلیدی خاص در عنوان محصول را در نظر بگیرید. اغلب ذکر ویژگی های کلیدی محصول در عنوان آن مفید است.

اگر از چند سايت تبليغات فروشگاهي بازدید کنید و عناوین محصولات آنها را بررسی کنید، خواهید دید که این فرمول به طور گسترده ای شناخته شده است و کار می کند.

تصاویر محصول

تصاویر محصول اولین چیزی است که مشتریان شما هنگام ورود به صفحه محصول می بینند. این به شما فرصتی عالی برای جلب توجه آنها با تصاویر زیبا می دهد.

علاوه بر این، تصاویر محصول به مشتریان شما کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کنند، بنابراین مطمئن شوید که فقط از بهترین تصاویر استفاده می کنید.

تصاویر قابل زوم

اين يكي از جزئیات بسیار مهم است. ویژگی Zoom-in به مشتریان شما این امکان را می دهد که نگاه بهتری به محصول شما داشته باشند. گاهی اوقات، جزئیاتی مانند بافت تنها زمانی قابل مشاهده هستند که تصویر بزرگ‌نمایی شده باشد، بنابراین به فکر استفاده از این ویژگی در صفحه محصول خود باشید.

از بیش از یک تصویر استفاده کنید

اهمیت تصاویر محصول کاملاً واضح است. آخرین کالایی را که آنلاین خریده اید به خاطر بياوريد. احتمالاً سعي كرديد محصول را از زوایای مختلف ببینید. و برای انجام این کار، صفحه محصول باید بیش از یک تصویر داشته باشد.

سعی کنید محصول را از تمام زوایای مهم به تصویر بکشید تا مشتریان دقیقا بدانند چه چیزی می‌خرند.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

نمایش محصول در حال استفاده

یک تصویر هزاران حرف میزند. یک ضرب المثل رایج، اما حقیقت دارد. و وقتی نوبت به تصاویر محصول می رسد، شما انتخاب می کنید که کدام کلمات را بیان کند.

بنابراین، شما قطعاً می خواهید نحوه استفاده از محصول را نشان دهید. به عنوان مثال، فرض کنید شما در حال فروش خودکار هستید. می‌توانید از زوایای مختلف از خودكار عکس بگیرید (که چندان منطقی نیست)، یا می‌توانید با استفاده از خودکار از شخصی عکس بگیرید و یادداشت‌هایش را به نمايش بگذاريد. خوب است که تصویری از خود قلم نیز درج کنید، اما همانطور که گفتیم، باید بیش از یک تصویر داشته باشید.

حالا اگر یک عکس هزار کلمه صحبت کند، یک ویدیو چند کلمه صحبت می کند؟  بنابراین، یک استراتژی خوب دیگر استفاده از ویدیوهای محصول است. آنها را در بالاترین کیفیت ممکن قرار دهيد و مطمئن شوید که با نیازهای مشتریان شما مرتبط هستند.

تصاویر 360 درجه

هر زمان که امکان استفاده از تصاویر 360 درجه وجود دارد، حتما باید از آنها استفاده کنید. ما دوست داریم همه چیز را بر اساس مثال نشان دهیم، پس بیایید یک مثال ديگر بزنيم.

فرض کنید در حال فروش مبلمان هستید. مشتری به یک مبل جدید نیاز دارد و به صفحه محصول شما رسیده است. حالا یک راه این است که 10 عکس از مبل را از زوایای مختلف درج کنید. قطعا کار خوبی خواهد داشت.

اما، برای بهبود بیشتر تجربه مشتری، می توانید از تصاویر 360 درجه استفاده کنید. به این ترتیب مشتری می تواند به راحتی از هر زاویه ای که بخواهد به مبل نگاه کند. كه هم به نفع مشتری و هم شما به عنوان یک فروشنده است. تجربه مشتری شما فوراً بهبود می یابد و به دنبال آن نرخ تبدیل برای محصول خاص افزایش می یابد .

قیمت گذاری محصول

اين مورد چیزی است که کاملاً به شما به عنوان یک سايت فروشگاهي بستگی دارد. قیمت اغلب به مواد، اندازه، هزینه تولید و ارزش محصول بستگی دارد.

ما نمی گوییم که چه قیمت هایی را باید در صفحه محصول خود قرار دهید، اما برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که مطمئناً بايد در مورد قیمت گذاری آنها را در نظر بگیرید.

اول از همه، اگر تخفیف یا پیشنهاد تبلیغاتی فعالی وجود دارد، باید آن را نمایش دهید. نمایش قیمت تخفیف خورده در کنار قیمت اصلی و در عین حال نشان دادن درصد تخفیف معمول است.

گاهی اوقات، بهتر است تخفیف را بدون درصد نمایش دهید و دقیقاً نشان دهید که قیمت چقدر کاهش یافته است. به عنوان مثال، اگر قیمت محصول 17٪ کاهش یابد و 17٪ تا 50 دلار باشد، ممکن است بخواهید تخفیف 50 دلاری را نشان دهید.  این یک امر رایج استراتژی قیمت گذاری روانشناختی است.

چرا به داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک نياز دارید؟

در طول چند سال گذشته، ما شاهد رشد سریع صنعت تبليغات فروشگاهي بوده ایم. تحقیقات انجام شده توسط Statista بیان می‌کند که پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌های تبليغات فروشگاهي جهانی تا سال 2024 بیش از 6.5 تریلیون دلار افزایش یابد.

بهترين ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي را نام ببريد.

در صفحات محصول خود، توضیحات دقیق محصول را درج کنید که اطلاعاتی در مورد اندازه، جنس، رنگ، مواد تشکیل دهنده و شركت توليدكننده را ارائه می دهد. عکس با کیفیت بالا را ارائه دهید که محصول را از هر زاویه نشان دهد. برای لباس، حتماً تصاویری از مدلی که آن مورد را پوشیده است، قرار دهید.

ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در صفحه محصول را نام ببريد.

عنوان محصول
تصاویر محصول
قیمت گذاری محصول

8 دیدگاه برای “ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

  1. Sahar گفته:

    عناوین توصیفی و آموزنده محصول ارزش بسیار بیشتری برای محصول به ارمغان می آورد. همچنین، بسیار مهم است که عناوین محصول خود را کوتاه و ساده نگه دارید.

  2. Parham گفته:

    منابع: اگر مشتریان شما هنوز آماده تصمیم گیری در مورد خرید بعدی خود نیستند، می توانید آنها را به منابع اضافی مانند وبلاگ ها راهنمایی کنید. نطالب بسیار کامل بود

  3. berlin گفته:

    جهت يابي بخش بسیار مهمی از وب سایت تجارت الکترونیک شما است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. هدف اصلی شما در مورد جهت يابي این است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در حین گشت و گذار در وب سایت شما، تجربه ای روان و بدون وقت تلف كردن دارند

  4. Nazanin heshmati گفته:

    شما با مشخص کردن اولویت های خود برای انتخاب سایت تبلیغات و تطابق انها با سایت های موجود میتوانید به راحتی سایت مورد نظر خود را مشخص و انتخاب کنید تا بتوانید به بالاترین جذب مخاطب برسید

  5. benjamin گفته:

    ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در این صفحه توضیح داده شده است به شما کمک می‌کند برند و محصولات خود را با تجربه‌های محتوایی غنی‌تر و جذاب‌تر به نمایش بگذارید. تا ب نمایش بهتر محصولات خود کسب و کار موفق تری داشته باشید

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ما ويژگي هاي سايت تبليغات فروشگاهي را منتشر کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند برند و محصولات خود را با تجربه‌های محتوایی غنی‌تر و جذاب‌تر به نمایش بگذارید. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تبليغات فروشگاهي باید داشته باشد تا مرتبط و رقابتی بماند. در اینجا ضروری ترين ویژگی ها برای جذب خریداران آنلاین وجود دارد.

  7. m6hdix گفته:

    در طول چند سال گذشته، ما شاهد رشد سریع صنعت تبليغات فروشگاهي بوده ایم. تحقیقات انجام شده توسط Statista بیان می‌کند که پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌های تبليغات فروشگاهي جهانی تا سال 2024 بیش از 6.5 تریلیون دلار افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *