انواع سایت تبلیغات خارجی

انواع سایت تبلیغات خارجی

تبلیغات نوعی ارتباط است که حمایت مالی می شود و دارای پیامی مبنی بر ترویج یا فروش یا تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات یا ایده است. به عنوان نوعی از ارتباطات بازاریابی طبقه بندی می شود. در این مقاله ابتدا انواع روش های انواع سایت تبلیغات خارجی می پردازیم و سپس شما را با انواع سایت تبلیغات خارجی آشنا می کنیم

انواع روش های انواع سایت تبلیغات خارجی

آشنایی با انواع روش های انواع سایت تبلیغات خارجی به شما در انتخاب پلتفرم تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود کمک می کند.

1.تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات دیجیتال به عنوان شکلی که در آن پیام از طریق اینترنت منتقل می شود. برای هر وب سایتی تبلیغات منبع اصلی درآمد هستند. تبلیغات آنلاین در دهه اخیر بسیار محبوب شده است و بیش از انتظارات بسیاری از کارشناسان تبلیغاتی بوده است. 60 درصد درآمد گوگل از تبلیغات به دست می آید و همین امر برای فیس بوک نیز صدق می کند.

تبلیغات آنلاین به قدری موثر شده است که می توان یک تبلیغ خاص را برای یک فرد خاص در سن خاص در یک مکان خاص در یک زمان خاص هدف قرار داد. از نظر قیمت گذاری تبلیغات آنلاین در مقایسه با سایر انواع تبلیغات بسیار ارزان است.

عیب عمده تبلیغات آنلاین این است که در مواقعی افراد روی تبلیغات کلیک نمی کنند و پیام به مخاطبان مورد نظر نمی رسد. همچنین راه اندازی آنلاین و نیاز به تخصص فنی دارد که ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. تبلیغات دیجیتال و تبلیغات آنلاین یکی از سریع ترین انواع تبلیغات است که در حال رشد است.

تبلیغات در یوتیوب ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات نمایش داده شده در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند.

تبلیغات پیامکی

بازاریابی پیامکی منبع اصلی تبلیغات موبایلی است. کاربران در مورد محصول یا خدمات با 160 کاراکتر یا کمتر مطلع می شوند. این زمانی بود که اینترنت روی تلفن های همراه در دسترس نبود. هنگامی که تلفن های همراه به اینترنت دسترسی پیدا کردند، همه تبلیغات اینترنتی به موبایل سرازیر شد و کارشناسان پیشنهاد می کنند که تبلیغات موبایلی تنها استراتژی تبلیغاتی اصلی تقریباً برای هر شرکتی در آینده نزدیک خواهد بود.

دسترسی تبلیغات موبایلی به سرعت شخصی سازی شده و موثر است و درست مانند تبلیغات آنلاین هزینه بسیار کمی دارد. تفاوت تبلیغات آنلاین و تبلیغات موبایلی در این است که تبلیغات آنلاین از هر وسیله ای مانند کامپیوتر یا لپ تاپ قابل دسترسی است، تبلیغات موبایلی فقط از طریق موبایل است.

2. تبلیغات تلویزیونی

حدود یک دهه پیش تلویزیون محبوب ترین شکل تبلیغات بود. رویدادهایی مانند سوپر کاسه، بازی‌های بین‌المللی کریکت، بازی‌های المپیک که جاذبه‌های برتر برای تبلیغ‌کنندگان برای تبلیغ در مورد محصولاتشان است. تا حدودی، هنوز هم برای اکثر تبلیغ‌کنندگان مؤثر است، اما با ظهور پخش آنلاین تلویزیون بر روی تلفن همراه، بازاریابان اکنون از تلویزیون به سمت آنلاین به عنوان رسانه تبلیغاتی ترجیحی خود حرکت کرده‌اند.

شکل دیگری از تلویزیون و اطلاعات تجاری. infomercial یک تبلیغ ویژه طراحی شده برای اطلاع رسانی و آگاهی عمومی است. واژه اطلاعات از ترکیب دو کلمه اطلاعات و تجاری می آید. تبلیغات تقریباً همه محصولات در تلویزیون نشان داده می شود. اگرچه تبلیغات تلویزیونی پرهزینه است، اما تا به امروز یکی از بهترین نوع تبلیغات بوده و بیشترین دسترسی را برای مخاطبان زیادی دارد.

3. تبلیغات در تئاتر

به تبلیغاتی که در سالن های سینما قبل از شروع همه فیلم ها و یا در حین نمایش فیلم می شود، تبلیغات فیلم می گویند. این‌ها یکی از پرهزینه‌ترین شکل‌های تبلیغات هستند، زیرا مردم نمی‌توانند از آن صرف نظر کنند، کانال را تغییر دهند یا از آنجا دور شوند. بسیاری از شرکت‌ها شروع به انتخاب تبلیغات فیلم کرده‌اند زیرا تضمین می‌کند که کل پیام به مخاطب برسد و برخلاف تبلیغات آنلاین، مخاطب نمی‌تواند تا زمانی که تبلیغات به پایان برسد دخالت کند. تبلیغات فیلم با تبلیغات مکان یابی متفاوت است.

انواع سایت تبلیغات خارجی
انواع سایت تبلیغات خارجی

4. قرار دادن محصول

قرار دادن محصول به تبلیغات مخفی گفته می شود که در آن یک محصول بی سر و صدا در رسانه های سرگرمی جاسازی می شود. اغلب اوقات هیچ اشاره ای به محصول نمی شود اگرچه مخاطب محصول را می بیند. فیلم‌ها مکان‌های عمده‌ای هستند که در آن قرار دادن محصول انجام می‌شود.

آنها می توانند چند برنامه تلویزیونی باشند که در آنها از قرار دادن محصول استفاده شده است، اما اثربخشی در فیلم ها بیشتر از نمایش های تلویزیونی مشاهده می شود.

ویل اسمیت در حال بازی با کفش های Converse خود در فیلم I Robot دیده می شود. چندین مارک آبجو در How I Met your Mother تبلیغ می شود. در برنامه های محبوب مانند Family Guy، تبلیغات طنز در سراسر برنامه تلویزیونی مانند Red Bull، Sony ، Apple ، Microsoft ، Samsung  و بسیاری دیگر قرار می گیرد.

با تعداد زیادی از افراد که در نتفلیکس و آمازون پرایم مشترک شده اند، قرار دادن محصول به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از انواع تبلیغات محبوب است.

5. رادیو

تبلیغات رادیویی تبلیغاتی هستند که از طریق امواج رادیویی پخش می شوند و از رادیوهای سراسری شنیده می شوند. اینها عمدتاً از تبلیغات شنیدنی یا صدای جینگ تشکیل شده اند. در حالی که برخی این را نوعی تبلیغات بی‌اثر می‌دانند، هنوز هم پیروان زیادی هر روز صبح به رادیو گوش می‌دهند.

تبلیغات تقریباً برای هر محصولی را می توان در رادیو یافت. بر خلاف منابع دیگر که در آن مشتری می تواند محصول را در داخل آن ببیند، تک تک ویژگی ها و مزایای محصول باید در رادیو توضیح داده شود.

6. تبلیغات چاپی

چاپ نوعی تبلیغات است که به تدریج در حال کاهش است. روزهایی قبل از تکامل تلویزیون وجود داشت که چاپ منبع اصلی تبلیغات بود و به عنوان یکی از مؤثرترین رسانه ها شناخته می شد. اما از زمان انفجار استفاده از تلویزیون، تبلیغات چاپی در پشت صندلی قرار گرفته است.

عیب اصلی تبلیغات چاپی کوتاه بودن مدت زمان ماندگاری تبلیغات است. با این حال، از آنجایی که تبلیغات چاپی قابل دسترسی است، یکی از گران ترین و موثرترین انواع تبلیغات است. چند نوع تبلیغات چاپی در زیر آمده است:

تبلیغات مجله

اینها همچنین به عنوان تبلیغات دوره ای شناخته می شوند که در آن از یک مجله هفتگی دو هفته یک یا ماهانه برای تبلیغات استفاده می شود. تبلیغات در گوشه و کنار یا در کل صفحه مجله چاپ می شود و گاهی اوقات ممکن است یک صفحه اضافی صرفاً برای تبلیغات درج شود. آگهی‌ها بر اساس دسته‌بندی مجله دسته‌بندی و تفکیک می‌شوند، به‌عنوان مثال مجلات تجاری تبلیغات ساعت‌های رولکس را نشان می‌دهند ، در حالی که مجلات سرگرمی آگهی‌هایی را از لباس‌های با مارک بالا نشان می‌دهند.

بروشورها یا جزوات

بروشورها مواد تبلیغاتی خاصی هستند که برای تبلیغ یک محصول خاص استفاده می‌شوند که معمولاً در یک نقطه فروش ارائه می‌شوند و در مکان‌های مختلف توزیع می‌شوند. تبلیغات بروشور از هیچ پایه ای مانند تبلیغات مجلات استفاده نمی کنند و مستقل هستند.

روزنامه

روزنامه ها تعداد زیادی آگهی را در خود نشان می دهند، از خدمات زناشویی گرفته تا کاریابی گرفته تا اطلاعیه ها و بخشنامه های دولت ها. روزنامه ها در اوایل قرن بیستم شکل بسیار محبوب تبلیغات بودند و تا حدودی هنوز هم هستند. اما با ظهور اینترنت و تبلیغات دیجیتال، روزنامه‌های تبلیغاتی به سمت رایانه‌های لوحی رفته‌اند و اینجاست که تبلیغات در حال نمایش است.

7. فضای باز

تبلیغات در فضای باز شامل نمایش بنرهای پوستر بزرگ یا احتکار همراه با تبلیغات است. این‌ها در کنار جاده، روی شیشه‌های ساختمان‌های بزرگ، یا در مکان‌هایی که به‌طور خاص هدف‌گیری شده‌اند که جریان عظیمی از مردم دارند، نمایش داده می‌شوند. در حالی که اخیراً از تبلیغات چاپی قبلی برای تبلیغات در فضای باز استفاده می شد، تابلوهای دیجیتال جایگزین آنها شده است. این تابلوها تبلیغات را بدون دردسر چاپ تبلیغات نمایش می دهند.

انواع سایت تبلیغات خارجی
انواع سایت تبلیغات خارجی

8. جهانی

تبلیغات گوگل بیشتر یک استراتژی است که نوع تبلیغات است، اما برخی آنها را به عنوان یک نوع تبلیغات جداگانه طبقه بندی کرده اند. در تبلیغات جهانی، یک آگهی واحد در تمام کشورهایی که محصول در آنها وجود دارد، صرف نظر از مخاطب و زبان آنها، اجرا می شود. تبلیغات اپل به عنوان موثرترین تبلیغات جهانی شناخته شده است. آنها همچنین به دلیل عدم حمایت از افراد مشهور برای تبلیغ محصول شناخته شده اند. تبلیغات همگن هستند و در سراسر جهان به زبان انگلیسی اجرا می شوند.

9. تبلیغات فضای خالی در فضای باز

این یک شکل جدیدتر از تبلیغات است که دسترسی گسترده ای به مخاطبان را تضمین می کند. اشغال فضاهای خالی برای تبلیغات به عنوان تبلیغات فضایی شناخته می شود. به عنوان مثال می توان به فضاهای مترو، اتوبوس ها، تاکسی ها، صندلی های پرواز و صندلی های سینما (جایی که تبلیغات روی روکش صندلی های جداشونده انجام می شود) و غیره اشاره کرد. بسیار موثر.

10. ایمیل های آنلاین

در حالی که برخی این را تحت عنوان تبلیغات اینترنتی طبقه‌بندی کرده‌اند، ایمیل‌های الکترونیکی به دلیل شخصی‌سازی، دسته‌بندی جداگانه‌ای پیدا کرده‌اند. ایمیل‌های ارسال شده از شرکت‌ها دارای یک پیام شخصی‌شده از جمله تبریک شخصی‌شده است که ایمیل‌ها را نسبت به بسیاری از انواع تبلیغات مؤثرتر می‌کند. شرکت‌ها سخت کار می‌کنند تا نامه‌ها به جای نامه‌های ناخواسته به صندوق ورودی مشتری برسد و هزاران دلار برای اطمینان از آن هزینه می‌شود.

بررسی انواع سایت تبلیغات خارجی

ارسال آگهی های طبقه بندی شده ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما قدرت آن را دست کم نگیرید (اگر در مکان صحیح پست شده باشد). همه سایت‌های ارسال آگهی رایگان دارای قدرت یکسانی نیستند.

دوست دارید بدانید که این آگهی توسط خریداران احتمالی مشاهده خواهد شد که به هر چیزی که شما در حال تبلیغ آن هستید علاقه مند خواهند بود.

در اینجا لیستی از دوازده سایت پربازدید وجود دارد که می توانید تبلیغات خود را به آنها ارسال کنید.

سایت های زیر بر اساس رتبه الکسا در تاریخ انتشار این مقاله فهرست شده اند. اگر امروز در Alexa.com بررسی کنید، ممکن است متفاوت باشند.

اگر تبلیغ خود را در یکی از این سایت ها ارسال کنید، شانس زیادی وجود دارد که افراد زیادی تبلیغ شما را مشاهده کنند ، که به نوبه خود منجر به پاسخ مثبت برای کسب و کار شما خواهد شد.

1.سایت تبلیغاتی eBay

این شرکت چند ملیتی آمریکایی خدمات فروش مصرف کننده به مصرف کننده و تجارت به تجارت را از طریق اینترنت ارائه می دهn.

eBay در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می کند و آن را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در سراسر جهان شناخته می شود.

این سایت برای تبلیغات کالاها و خدمات در سطح داخلی و بین المللی استفاده می شود. صفحه فیسبوک eBay در آمریکا 9236719 لایک دارد! صفحات فیس بوک آنها در بریتانیا و هند به ترتیب 1 678 126 و 3 684 823 لایک دارند.

در توییتر تعداد فالوورهای آمریکایی آنها بیش از 591000 نفر است، در بریتانیا تعداد فالوورهای آنها 112000 نفر و در هند فالوورهای آنها 166000 نفر است.

رتبه الکسا: 26

2. وب سایت craiglist

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تبلیغات رایگان بین‌المللی، Craigslist دارای بخش‌هایی است که به مشاغل، مسکن، افراد، خدمات، کنسرت‌ها، رویدادها، جامعه، رزومه‌ها و انجمن‌های گفتگو اختصاص دارد.

حتی اگر رابط کاربری آن را می توان قدیمی در نظر گرفت، همچنان یکی از پیشتازان در سایت های تبلیغات طبقه بندی شده است.

رتبه الکسا: 73

3. سایت تبلیغاتی OLX

OLX یک شرکت بین‌المللی است که با میزبانی آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده رایگان توسط کاربر، فضاهایی را برای تبلیغات از دسته‌های مختلف مانند: اتومبیل، شغل، مسکن، حیوانات خانگی، افراد شخصی و دیگران فراهم می ‌کند.

در OLX، فروشندگان می‌توانند تبلیغات را با تصاویر و ویدیوها شخصی‌ سازی کنند و همچنین آگهی‌های خرید و فروش را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نمایش دهند.

اکانت های مختلف فیس بوک OLX در سرتاسر جهان بیش از 1 میلیون لایک دارند و تعداد فالوورهای توییتر آن ها تقریباً 60000 است.

انواع سایت تبلیغات خارجی
انواع سایت تبلیغات خارجی

رتبه الکسا: 10435

ممکن است تعجب کنید که رتبه الکسا آن 10 435 است، اما چرا به رتبه 3 برتر می رسد؟ این یک استثنا است که باید انجام دهم، OLX  سایت های فرعی زیادی دارد که به کشورهای مختلف خدمات ارائه می دهند. قضاوت فقط بر اساس رتبه الکسا olx.com، رتبه معتبری در لیست ایجاد نمی کند.

4. وب سایت تبلیغاتی Backpage.com

Backpage در سراسر جهان یافت می شود. از آمریکا به کانادا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا گسترش یافته است.

انتخاب پست های تبلیغاتی آن ها همه چیز قابل تصور را پوشش می دهد. همه به دسته‌های به راحتی قابل تشخیص مانند، مکان‌های محلی، جامعه، خرید/فروش/تجارت، خودرو، نوازنده، اجاره، املاک، مشاغل، دوستیابی، بزرگسالان و خدمات تقسیم می‌شوند.

رتبه الکسا:  1059

5. پلتفرم تبلیغاتی Gumtree

این سایت آگهی رایگان  در بسیاری از کشورها از جمله فرانسه، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، کانادا، هنگ کنگ، لهستان و سنگاپور در دسترس است.

Gumtree  برای تبلیغات ماشین‌ها، آپارتمان‌ها و خانه‌ها، خدمات، حیوانات خانگی، مبلمان، کالاها، پیشنهادهای شغلی و بسیاری موارد دیگر مشهور است.

Gumtree  بیش از 1.5 میلیون لایک در صفحه فیس بوک خود در بریتانیا و آفریقای جنوبی و بیش از 70000 دنبال کننده در حساب های مختلف توییتر خود دارد.

رتبه الکسا: 1149

6. وب سایت تبلیغاتی ClassifiedAds

این وب سایت قابل دسترس در لینک  classifiedads.com در دسترس است. این یک سایت لیست آگهی رایگان است. دسته بندی آن از اتومبیل های تبلیغاتی، املاک و مستغلات، حیوانات خانگی، افراد شخصی، اقلام برای فروش، خدمات و غیره متفاوت است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، طیف گسترده ای از دسته ها و موضوعات را پوشش می دهد، از وسایل نقلیه، مشاغل، خدمات، حیوانات خانگی و غیره.

رتبه الکسا:  9967

7. اودل

Oodle  در حال حاضر یک جمع‌آوری کننده بزرگ از فهرست‌های سایت‌هایی مانند  eBay، Myspace، ForRent  و غیره است. آنها همچنین شامل آگهی‌هایی از روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های محلی هستند.

اگر نمی‌دانید Oodle چیست یا کیست، آنها در واقع کسانی هستند که بازار فیس ‌بوک را تقویت می‌ کنند.

مواردی که در Oodle یافت می شوند عبارتند از: اتومبیل، املاک و مستغلات، اجاره، مشاغل، افراد، کالاها، بلیط ها، حیوانات خانگی و انواع طبقه بندی های دیگر.

رتبه الکسا: 9933

8. وب سایت Adpost

Adpost  سایت دیگری برای آگهی های طبقه بندی شده رایگان است. در بیش از 1000 شهر در بیش از 500 منطقه در سراسر جهان از جمله آمریکا، استرالیا، مالزی، هند، کانادا، انگلستان و سنگاپور واقع شده است.

رتبه الکسا: 16015

9. سایت تبلیغات Hoobly

Hoobly  دارای طیف گسترده ای از تبلیغات است که در سایت خود نمایش داده می شود. از اعلامیه رویدادها، هنر، کتاب، کلکسیون، لوازم الکترونیکی، اشتغال و مشاغل، سرگرمی ها و صنایع دستی، خانه و باغ، جواهرات، آلات موسیقی و حیوانات خانگی، تا املاک و وسایل نقلیه یک A تا Z مجازی از همه چیزهایی که می توانید فکر کنید.

رتبه الکسا: 20447

10. سایت تبلیغات Salespider

Salespider  نیروها را با نام های بزرگی مانند  Walmart، Macy’s، amazon.com  و غیره ترکیب کرده است.

هنگامی که سایت را باز می کنید، یک بخش تبلیغات طبقه بندی شده رایگان پیدا خواهید کرد که در آن می توانید آگهی خود را ارسال کنید.

این یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی رایگان است که در آن صاحبان مشاغل می توانند سرنخ های فروش رایگان و لیست های بالقوه و همچنین دایرکتوری های تجاری رایگان و انجمن های تجاری رایگان را پیدا کنند.

رتبه الکسا: 22769

11. وب سایت Adsglobe

Adsglobe  که در آمریکا، هند، آفریقای جنوبی یافت می شود و در حال گسترش به سایر نقاط جهان است، دروازه تبلیغاتی دیگری برای آگهی های طبقه بندی شده رایگان از جمله مشاغل، املاک، اجاره، وسایل نقلیه، خدمات، اقلام برای فروش، سفر، رویدادها، حیوانات خانگی، تجارت و انجمن.

رتبه الکسا: 41499

انواع سایت تبلیغات خارجی
انواع سایت تبلیغات خارجی

12. وب سایت تبلیغاتی Yakaz

Yakaz  فهرست‌ های طبقه ‌بندی شده را از سایت‌هایی از جمله Craigslist و Kijiji (یک سایت آگهی رایگان مبتنی بر کانادا) جمع‌آوری می‌کند. نتایج با استفاده از ویژگی‌هایی مانند محدوده قیمت، مکان و تاریخ فهرست ‌شده در قالب جستجوی آسانی ارائه می‌شوند.

Yakaz  در آمریکا فعالیت می کند اما در کشورهایی مانند بریتانیا، فرانسه، آلمان، مکزیک، اسپانیا، آرژانتین و شیلی جستجو می کند.

رتبه الکسا: 42232

انتخاب برای ساختن با شماست

اکنون شما فهرست جامعی از برترین سایت های تبلیغاتی بین المللی را دارید. اگر سایت‌های ارسال آگهی رایگان دیگری دارید که فکر می‌ کنید باید در لیست قرار بگیرند، در زیر نظر خود را بنویسید، خوشحال می‌ شوم آنها را بررسی و اضافه کنم.

تبلیغات آنلاین چگونه صورت می گیرد؟

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات دیجیتال به عنوان شکلی که در آن پیام از طریق اینترنت منتقل می شود. برای هر وب سایتی تبلیغات منبع اصلی درآمد هستند. تبلیغات آنلاین در دهه اخیر بسیار محبوب شده است و بیش از انتظارات بسیاری از کارشناسان تبلیغاتی بوده است. 60 درصد درآمد گوگل از تبلیغات به دست می آید و همین امر برای فیس بوک نیز صدق می کند.
تبلیغات آنلاین به قدری موثر شده است که می توان یک تبلیغ خاص را برای یک فرد خاص در سن خاص در یک مکان خاص در یک زمان خاص هدف قرار داد. از نظر قیمت گذاری تبلیغات آنلاین در مقایسه با سایر انواع تبلیغات بسیار ارزان است.
عیب عمده تبلیغات آنلاین این است که در مواقعی افراد روی تبلیغات کلیک نمی کنند و پیام به مخاطبان مورد نظر نمی رسد. همچنین راه اندازی آنلاین و نیاز به تخصص فنی دارد که ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. تبلیغات دیجیتال و تبلیغات آنلاین یکی از سریع ترین انواع تبلیغات است که در حال رشد است.
تبلیغات در یوتیوب ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات نمایش داده شده در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند.

مشخصات وب سایت تبلیغاتی Backpage.com را ذکر کنید؟

Backpage در سراسر جهان یافت می شود. از آمریکا به کانادا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا گسترش یافته است.
انتخاب پست های تبلیغاتی آن ها همه چیز قابل تصور را پوشش می دهد. همه به دسته‌های به راحتی قابل تشخیص مانند، مکان‌های محلی، جامعه، خرید/فروش/تجارت، خودرو، نوازنده، اجاره، املاک، مشاغل، دوستیابی، بزرگسالان و خدمات تقسیم می‌شوند.
رتبه الکسا:  1059

تبلیغات چاپی چگونه عمل میکنند؟

چاپ نوعی تبلیغات است که به تدریج در حال کاهش است. روزهایی قبل از تکامل تلویزیون وجود داشت که چاپ منبع اصلی تبلیغات بود و به عنوان یکی از مؤثرترین رسانه ها شناخته می شد. اما از زمان انفجار استفاده از تلویزیون، تبلیغات چاپی در پشت صندلی قرار گرفته است.
عیب اصلی تبلیغات چاپی کوتاه بودن مدت زمان ماندگاری تبلیغات است. با این حال، از آنجایی که تبلیغات چاپی قابل دسترسی است، یکی از گران ترین و موثرترین انواع تبلیغات است.

11 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات خارجی

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. زاجکانی گفته:

    تبلیغات در یوتیوب ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات نمایش داده شده در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    در این مقاله ابتدا انواع روش های انواع سایت تبلیغات خارجی می پردازیم و سپس شما را با انواع سایت تبلیغات خارجی آشنا می کنیم

  4. Parham گفته:

    بروشورها مواد تبلیغاتی خاصی هستند که برای تبلیغ یک محصول خاص استفاده می‌شوند که معمولاً در یک نقطه فروش ارائه می‌شوند و در مکان‌های مختلف توزیع می‌شوند مطالب بسیار کاربردی بود

  5. Sahar گفته:

    بزرگترین شبکه های اجتماعی رایگان است که در آن صاحبان مشاغل می توانند سرنخ های فروش رایگان و لیست های بالقوه و همچنین دایرکتوری های تجاری رایگان و انجمن های تجاری رایگان را پیدا کنند.

  6. berlin گفته:

    تبلیغات رادیویی تبلیغاتی هستند که از طریق امواج رادیویی پخش می شوند و از رادیوهای سراسری شنیده می شوند. اینها عمدتاً از تبلیغات شنیدنی یا صدای جینگ تشکیل شده اند. در حالی که برخی این را نوعی تبلیغات بی‌اثر می‌دانند، هنوز هم پیروان زیادی هر روز صبح به رادیو گوش می‌دهند

  7. Nazanin heshmati گفته:

    شما با انجام تبلیغات در اپلیکیشن های مربوط به گوگل مانند فیسبوک و یوتوب ، میتوانید به رشد بالایی برسید زیرا گوگل نیز شمارا به مخاطبان نشان می دهد به طوریکه اگر کسی عنوان ویدیو شما را سرچ کند گوگل محتوای شما را ارائه میدهد و باعث دیده شدن بیشتر شما میشود

  8. benjamin گفته:

    تبلیغات سعی در راضی کردن مشتری برای خرید محصولات و خدمات دارد البته که این تبلیغات یا پرداخت هزینه می باشد
    در مقاله روش‌های تبلیغات و نوع انجام آن به خوبی توضیح داده شده است و سایت خارجی برای این کار نام برده شده است

  9. اشتراک‌ها: لیست سایت تبلیغات خارجی | تبلیغات ملی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *