سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

افزودن محصولات و خدمات خود به سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما است تا در معرض دید قرار بگيرد. این امر به ویژه برای مشاغل محلی صادق است. سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين برای مشاغل محلی در طرح و ساختار تبلیغات طبقه بندی شده ساخته شده اند.

تاکتیک سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

از بازاریابی مشتریان فعلی گرفته تا جذب مشتریان جدید، به تاکتیک هايي که می‌توانید برای هدایت ترافیک به سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين خود استفاده کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. از لیست ایمیل خود استفاده کنید

حتی در یک فروشگاه كوچك، داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی مهم است. تا جایی که می توانید آدرس های ایمیل مشتریان و افراد علاقه مند به رویدادهای شما را جمع آوری کنید. هنگامی که فروشگاه خود را راه اندازی می کنید، می توانید ایمیلی برای همه آن افراد ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که می توانند به صورت آنلاین از فروشگاه شما بازدید کنند.

این می‌تواند زمان خوبی باشد تا به کسانی که در لیست ایمیل شما هستند، تبلیغاتی ارائه دهید ، یا حتی یک تخفیف ارجاع برای تشویق مشتریان به اشتراک‌گذاری سایت شما با دوستان و خانواده خود داشته باشید.

همچنین باید مطمئن شوید که یک جریان ارتباطی ثابت با لیست ایمیل خود دارید. یک ایمیل منظم ایجاد کنید كه شامل  تبلیغات، محتوای جدید، راه اندازی محصول و اخبار دیگری باشد که می تواند مشتریان را تشویق به بازدید از سایت شما کند.

2. حضور در شبكه هاي اجتماعی خود را تقویت کنید

با کسب و کار آنلاین خود، باید از هر فرصتی برای تقویت تعامل دیجیتال خود استفاده کنید . یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌ها این است که کمی بیشتر به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود عشق بورزید و مطمئن شوید که آن‌ها با تصاویر پر جنب و جوش و ویدیوهای جذاب پر شده‌اند.

اگر در حال حاضر در کانال‌های اجتماعی با مخاطبان اصلی حضور قوی دارید، اکنون زمان آن است که بر روی آن کار کنید. فرکانس پست خود را افزایش دهید و زمان بیشتری را برای ایجاد محتوای بصری غنی و ویدیوهای کوتاه و جذاب صرف کنید. افزایش تعامل با فالوورها و تشویق به اشتراک گذاری شانس آگاهی از برند را با آنها افزایش می دهد.

اگر حضور شما در رسانه های اجتماعی نیاز به کار دارد، اکنون وقت آن است. لازم نیست همه جا باشید. اطمینان حاصل کنید که در کانال های مناسب برای مشتری هدف خود حضور داشته باشید و انرژی خود را در آنجا بگذارید.

3. سایت خود را برای سئو بهینه کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شامل موارد زیادی است. در اینجا چند نکته وجود دارد که اگر تازه شروع کرده اید باید به خاطر بسپارید.

خود را در ذهن کاربر خود قرار دهید مخاطبان هدف شما چگونه در مورد محصولات شما صحبت می کنند و چه چیزی را می خواهند بدانند؟

به محتوای داخل صفحه توجه کنید. محتوای درون صفحه به عناوین محصول و توضیحات، تصاویر هر وبلاگ یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره دارد.

متا تگ ها نیز مهم هستند. برچسب‌های عنوان، که مانند سرفصل‌های یک موتور جستجو هستند، به موتور جستجو کمک می‌کنند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست. هر صفحه از وب سایت شما باید برچسب عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد. توضیحات متا خلاصه های کوتاهی از هر صفحه است. هنگامی که سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود، کاربران تگ عنوان و توضیحات متا شما را قبل از هر چیز دیگری می بینند.

4. محتوای جالب و مفید ایجاد کنید.

ایجاد محتوای عالی برای افرادی که به دنبال خرید محصول شما هستند، راهی عالی برای آوردن ترافیک به سایت شما است که برند شما را به عنوان صدایی معتبر در عموم مردم قرار می دهد.

سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين
سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

5. تبلیغات گوگل را امتحان کنید.

استفاده از تبلیغات گوگل برای بازاریابی موتورهای جستجو به شما این فرصت را می دهد که برای کلمات کلیدی پیشنهاد قیمت بدهید، به طوری که می توانید در صفحات نتایج موتور جستجو اولین صفحه نمایش داده شده، شوید.

بازاریابی موتورهای جستجو راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شماست زیرا نیازی به طراحی ندارد و می تواند در ایجاد ترافیک جدید بسیار موثر باشد. در زمان درست به نتایجی دست خواهید یافت و می توانید استراتژی های کمپین خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید.

6. در پلتفرم های اجتماعی تبلیغ کنید.

رسانه‌های اجتماعی مکانی عالی برای تمرکز بر هزینه‌های تبلیغاتی هستند زیرا می‌دانید که مردم زمان خود را در پلتفرم‌های اجتماعی سپری می‌کنند.

اگر مخاطبان شما زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند، بهتر است هزینه های خود را روی اینستاگرام متمرکز کنید.

می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوها در تبلیغات خود استفاده کنید، اما از موارد کوچک شروع کنید. یک تبلیغ عکس می تواند راهی عالی برای ارائه محصول شما در مقابل افراد جدید باشد. تصاویر ساده و جذاب از محصول خود را در حال استفاده امتحان کنید و تاکتیک های خود را بر اساس عملکرد آن در چند هفته اول تنظیم کنید.

7. با برندهای مکمل شریک شوید.

برای تبلیغ متقابل با سایر برندها مشارکت کنید. کسب و کاری با مخاطبین هدف مشابه، اما محصول مکمل پیدا کنید. به این ترتیب، هر شریک تجاری به یک مخاطب کاملاً جدید و در عین حال مرتبط دسترسی پیدا می کند.

روش‌های واقعی برای تبلیغات متقابل می‌تواند متفاوت باشد، و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن را در هر سطحي انجام دهید.

8. در رویدادها و بحث های آنلاین شرکت کنید.

افزایش ارتباطات آنلاین و رویدادها، ممکن است فرصت هایی برای افزایش آگاهی از برند با جوامع هدف وجود داشته باشد. با شرکت در وبینارها یا کنفرانس های مجازی، از تخصص خود استفاده کنید تا در مورد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 با كدام سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين كار كنيم؟

تبلیغات آنلاین آنطور که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک فکر می کنند گیج کننده نیست. درست مانند انواع ديگر تبليغات، هدف دستیابی به مشتریان جدید تا حد امکان با كمترين هزينه است. در مورد کسب و کارهای آنلاین هم همینطور است. فقط روش ها متفاوت است و درست مانند دنیای آفلاین، دانستن اینکه کجا تبلیغات خود را قرار دهید، موفقیت یا شکست کمپین تبلیغاتی شما را تعیین می کند.

به طور کلی، محصولاتی که می فروشید تعیین می کنند که کجا باید تبلیغ کنید. اگر بودجه تبلیغاتی شما اجازه می دهد، تبلیغات در پورتال های وب، گوگل، Yahoo، MSN و موارد مشابه یک پيشنهاد است.

سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين
سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

بودجه تبلیغاتی در سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين  

تبلیغات کلمه کلیدی ساده ترین و ارزان ترین راه برای هدف گذاری تبلیغاتی شماست. خرید تبلیغات کلمه کلیدی با Google یا Overture به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از نمایش آگهی، مشتریان را هدف قرار دهید و آن را به گزینه‌ای عالی برای شرکت‌هایی بدون منابع تبلیغاتی گسترده تبدیل می‌کند.

تبلیغات در خبرنامه الکترونیکی یکی دیگر از راه های ارزان اما موثر برای دستیابی به مشتریان هدف است. تقریباً هر هفته هزاران خبرنامه الکترونیکی در مورد هر موضوعی که قابل تصور است منتشر می شود. سعی کنید حداقل پنج خبرنامه الکترونیکی مختلف را پیدا کنید که موضوعات مرتبط با محصولات شما را پوشش دهد.

به عنوان مثال، اگر تجهیزات دوربین دیجیتال می فروشید، می توانید به دنبال خبرنامه هایی باشید که به هنر عکاسی دیجیتال اختصاص دارد. یک آگهی در خبرنامه ای از این نوع منحصراً توسط عکاسان دیجیتال دیده می شود.

اگر در ارائه ایده در مورد مکان تبلیغ مشکل دارید، سعی کنید برخی از سایت های مورد علاقه خود را مرور کنید و چند دقیقه وقت بگذارید تا ببینید تبلیغ کنندگان آنها چه کسانی هستند. ببینید رقبای شما کجا تبلیغات می کنند و به دنبال مکان های مشابه دیگری باشید که رقبای شما هنوز به آن فکر نکرده اند.

هیچ کسب و کاری نمی تواند هزینه های خود را برای تبلیغات بی اثر هدر دهد. در مورد تمام گزینه های خود تحقیق کنید و در صورت امکان تبلیغات خود را هدف قرار دهید. صرف نظر از جایی که تبلیغ می کنید، هدف قرار دادن تبلیغات شما کلید بازگشت هزینه تبلیغات شما است.

چرا سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين مهم است؟

تحقیقات Episerver از سال 2020 نشان می دهد که 19٪ از مشتریان حداقل یک بار در هفته خرید آنلاین انجام می دهند. مردم به خرید انواع کالاها به صورت آنلاین عادت کرده اند: لباس، کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، اسباب بازی، محصولات حیوانات خانگی، غذا، دارو و بسیاری موارد دیگر.

سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين به کاربران راه راحت تری برای خرید و تعامل با برندها می دهند. سهم فروش آنلاین به طور مداوم در حال افزایش است. طبق آمار Statista ، فروش از طریق وب تا سال 2023 به 22٪ از کل فروش خرده فروشی در سراسر جهان خواهد رسید.

اگرچه سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين امیدوارکننده و سودآور به نظر می‌رسد، اما احتمالاً یک فروشگاه آنلاین برای جذب و حفظ مشتریان، تشویق آنها به خرید بیشتر و خرید منظم، کار سختی در پیش دارید.

ایده های اصلی در مورد سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

ما برخی از نکات عمومی (جدا از برخی موارد فنی) را که باید هنگام تبلیغ فروشگاه آنلاین خود در نظر داشته باشید، بیان کرده‌ایم:

  • از کانال های مختلف استفاده کنید؛ اما با ایجاد یک استراتژی یکپارچه آنها را منسجم کنید.
  • تبلیغات خود را با دقت آماده کنید؛ تجزیه و تحلیل را تنظیم کنید، به تصاویر توجه کنید و برای تبلیغات کپی کنید.
  • از یک رویکرد شخصی استفاده کنید.
  • روند خرید را با گام ها و تغییر مسیرهای کمتر تا جایی که می توانید روان کنید.
  • مخاطبان خود را در جریان به روز رسانی ها و روندها در رسانه های اجتماعی، جستجوی گوگل و سیستم های تبلیغاتی قرار دهید.

روال را به طور خودکار انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید، از پلتفرم هایی مانند SendPulse استفاده کنید تا به شما در مقابله با مسائل بازاریابی مانند ایمیل ها، فشارهای وب، ربات ها و موارد دیگر کمک کند.

برای استفاده ایمن و موثر از سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين چه نکاتی را بايد رعايت كنيم؟

برخی از نکات برای استفاده ایمن و موثر از اين سایت ها عبارتند از:

  • قبل از ارسال هر گونه تبلیغات، آدرس ایمیل را تأیید کنید
  • استفاده از رمزهای عبور قوی
  • آگاهی از پتانسیل برای هرزنامه یا فعالیت های مجرمانه
  • به حداقل رساندن اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین
  • انجام سایر اقدامات پیشگیرانه، مانند استفاده از مسدود کننده بدافزار یا adblock.

چگونه می توانم در Google My Business به صورت رایگان تبلیغ کنم؟

یک حساب Google My Business ایجاد کنید. گوگل از شما سوالات خاصی در مورد کسب و کارتان می پرسد، مانند نام شرکت، آدرس، URL و غیره.

سپس Google کسب‌وکار شما را به فهرست راهنمای خود اضافه می‌کند و زمانی که مشتریان در حال خرید خدمات/ محصول/ کالای خاصی هستند که شما در آن تخصص دارید، شرکت شما ظاهر می‌شود!

عکس‌ها، ساعات کاری، شماره تلفن را اضافه کنید تا حتی بیشتر از « Google My Business» مشتري دريافت کنید.

فهرستی را با همه موتورهای جستجو ایجاد کنید تا تبلیغات رایگان بیشتری (مانند بینگ، یاهو، Yelp و غیره) به دست آورید.

سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين
سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

چگونه مي توانيم در eBay به صورت رایگان تبلیغ كنيم؟

eBay یک مکان عالی برای تبلیغات رایگان است. شما می توانید تبلیغات را به صورت رایگان در eBay Classifieds ارسال کنید و به میلیون ها خریدار دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، eBay تعدادی ابزار بازاریابی را برای کمک به شما در استفاده حداکثری از تبلیغات خود ارائه می دهد، از جمله:

eBay Shopfronts: یک ویترین فروشگاه آنلاین قابل تنظیم که به شما کمک می کند یک تجربه خرید حرفه ای برای خریداران ایجاد کنید.

ابزارهای تبلیغاتی eBay: مجموعه ای از ابزارهایی که به شما کمک می کند کمپین های بازاریابی را اجرا کنید، موفقیت آنها را پیگیری کنید و به خریداران جدید دسترسی پیدا کنید.

eBay Advertising: یک پلت فرم سلف سرویس که به شما امکان می دهد تبلیغات را در eBay قرار دهید و آنها را برای خریداران خاص هدف قرار دهید.

از این ابزارها برای کمک به افزایش ترافیک لیست های eBay خود و افزایش فروش بیشتر استفاده کنید.

چگونه می توانم در PennySaver به صورت رایگان تبلیغ کنيم؟

PennySaver یک منبع عالی برای تبلیغات رایگان است. شما می توانید آگهی خود را به صورت رایگان در وب سایت آنها ارسال کنید و آنها همچنین تعدادی ابزار بازاریابی را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند از تبلیغات خود بیشترین بهره را ببرید.

PennySaver Advertising: یک پلت فرم سلف سرویس که به شما امکان می دهد تبلیغات را در PennySaver قرار دهید و آنها را برای خریداران خاص هدف قرار دهید.

بازاریابی ایمیلی PennySaver: ابزاری که به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی ایمیلی ایجاد و ارسال کنید تا به مشتریان جدید و فعلی دسترسی پیدا کنید.

کوپن های PennySaver: ابزاری که به شما کمک می کند کوپن های دیجیتالی ایجاد و توزیع کنید تا ترافیک را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

از این ابزارها برای کمک به افزایش ترافیک لیست های PennySaver خود و افزایش فروش بیشتر استفاده کنید.

امیدواریم این راهنمای پرسش‌های متداول در مورد سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين به شما کمک کند تا در تبليغات خود برای به دست آوردن مشتریان جدید با بودجه‌های کم هزینه کمک کند.

آیا استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين خطراتی دارد؟

استفاده از اين سایت‌ها می‌تواند خطراتی داشته باشد، از جمله احتمال بروز هرزنامه یا فعالیت‌های مجرمانه. با این حال، بسیاری از این خطرات را می توان با انجام اقدامات پیشگیرانه، مانند تأیید آدرس ایمیل و استفاده از رمزهای عبور ایمن، به حداقل رساند.

مزایای استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين چیست؟

استفاده از اين سایت ها مزایای زیادی دارد، از جمله:
افزایش دید برای برند یا محصول شما
افزایش دسترسی به مشتریان
بيشتر شدن ترافیک به وب سایت یا مکان فیزیکی شما

برخی از بهترین سایت های تبلیغاتی در سال 2022 کدامند؟

Facebook Messenge، Google My Business، Facebook Marketplace و Facebook Shops، eBay، Craigslist، Locanto، Oodle، OLX، ClassifiedAds، Adpost، Gumtree، Sales Spider، PennySaver، Geebo و Hoobly.
اینها بهترین سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين برای کارآفرینان و بازاریابان در سال 2022 هستند و امیدواریم در این مقاله درباره نحوه استفاده از آنها برای کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

8 دیدگاه برای “سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. benjamin گفته:

    اضافه کردن محصولات و خدمات خود به سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين موثرترین روش برای رشد کسب کار شماست تا دیده شویداین امر به ویژه برای مشاغل محلی صادق است. سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين برای مشاغل محلی در طرح و ساختار تبلیغات طبقه بندی شده ساخته شده اند.

  3. Nazanin heshmati گفته:

    اگر شما به دنبال بالا بردن فروشگاه خود هستید ، سایت تبلیغات فروشگاه انلاین برای شما ضروریست زیرا شما میتوانید در تمامی کشور تبلیغ و جذب مشتری کنید

  4. Parham گفته:

    ابزارهای تبلیغاتی eBay: مجموعه ای از ابزارهایی که به شما کمک می کند کمپین های بازاریابی را اجرا کنید، موفقیت آنها را پیگیری کنید و به خریداران جدید دسترسی پیدا کنید.
    مطالب بسیار کامل بود

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    به محتوای داخل صفحه توجه کنید. محتوای درون صفحه به عناوین محصول و توضیحات، تصاویر هر وبلاگ یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره دارد.

    متا تگ ها نیز مهم هستند. برچسب‌های عنوان، که مانند سرفصل‌های یک موتور جستجو هستند، به موتور جستجو کمک می‌کنند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست. هر صفحه از وب سایت شما باید برچسب عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد.

  6. مهدی غلامحسینی گفته:

    افزودن محصولات و خدمات خود به سايت تبليغات فروشگاهي آنلاين راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما است تا در معرض دید قرار بگيرد

  7. berlin گفته:

    eBay یک مکان عالی برای تبلیغات رایگان است. شما می توانید تبلیغات را به صورت رایگان در eBay Classifieds ارسال کنید و به میلیون ها خریدار دسترسی پیدا کنید

  8. Amin DehghanNejad گفته:

    در گذشته شما برای تبلیغات مجبور بودید از نیروی انسانی بیشتری برای تبلیغات در سطح شهر استفاده کنید اما امروزه به راحتی با استفاده از یک نیروی انسانی به همراه یک دستگاه (گوشی، لب تاپ و …) می‌توانید تبلیغات خود را در سطح کشور یا حتی جهان تبلیغ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *