سايت تبليغاتي جديد مدرن

سايت تبليغاتي جديد مدرن

با آغاز سال 2022، انتظار می رود تبلیغات دیجیتال بر مهمترین کانال های بازاریابی تسلط یابد. به همین دلیل، بازاریابان قصد دارند بیشتر بودجه خود را از بازاریابی آفلاین سنتی به تبلیغات دیجیتال تغییر دهند. نه اینکه تبلیغات دیجیتال یک عمل آسان است، اما با آخرین روند تبلیغات در سايت تبليغاتي جديد مدرن، کارشناسان بازاریابی خوشبین هستند که سال 2022 سال متفاوتی خواهد بود.

چگونه کمپین تبلیغاتی خود را در سايت تبليغاتي جديد مدرن مدیریت کنید

1. کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت دستی اجرا کنید.

از بین سه روش مدیریت یک کمپین، اجرای دستی آن ارزان ترین و ساده ترین گزینه شما خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سايت تبليغاتي جديد مدرن را انتخاب کرده و کمپین خود را راه اندازی کنید.

اجرای دستی یک کمپین تبلیغاتی به شما این آزادی را می دهد که 100٪ بودجه خود را برای آزمایش تبلیغات و یافتن بهترین آنها سرمایه گذاری کنید، نه اینکه پول اضافی را برای ابزارهای مدیریت تبلیغات یا هزینه های آژانس خرج کنید.

بعلاوه، به عهده گرفتن مسئولیت کمپین های خود، به ناچار به شما این امکان را می دهد که نگاهی به تبلیغات داشته باشید تا بتوانید کمپین های خود را در آینده یاد بگیرید و بهبود بخشید. به جای اینکه اجازه دهید شخص دیگری این کار را انجام دهد، می توانید خودتان متخصص شوید.

البته، تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات نیازمند زمان و تعهد است، به این معنی که هر چه زمان بیشتری برای تبلیغات سرمایه گذاری کنید، زمان در سایر زمینه های کسب و کار شما از دست می رود. به خصوص اگر صاحب کسب و کار هستید، صرف ساعت ها برای تسلط بر تبلیغات ممکن است برای یک برنامه کاری شلوغ مناسب نباشد.

اگر به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده اید، ممکن است این همه زمان سرمایه گذاری کنید و ریسک نرسیدن به نتایج دلخواه را داشته باشید.

اگر با بودجه محدودی کار می کنید و به ابزاری برای استخدام یک آژانس تبلیغاتی ندارید، اجرای کمپین های خود به صورت دستی بهترین گزینه است اما مگر اینکه از قبل یک تبلیغ کننده باتجربه باشید.

2. نرم افزارهای خودکار سايت تبليغاتي جديد مدرن مناسب کمپین های تبلیغاتی

با توجه به اینکه انتظار می رود هزینه تبلیغات در سال 2022 بسيار زياد باشد، جای تعجب نیست که ابزارهای شخص ثالث زیادی وجود دارد که به شما در مدیریت کمپین های خود کمک می کند.

می توانید از ابزارهای خودکار مانند Adext استفاده کنید که از هوش مصنوعی برای مدیریت کل کمپین استفاده می کند. به این ترتیب می توانید بر روی سایر زمینه های کسب و کار خود تمرکز کنید در حالی که پلتفرم بقیه کارها را انجام می دهد.   

با ابزارهای بسیار زیادی در بازار، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، کمپین‌ها را بهینه کنید و مطمئن شوید که پول آن‌ها صرف تبلیغاتی می‌شود که واقعاً به فروش تبدیل می‌شوند.

اگرچه ابزارهای شخص ثالث اغلب نسبتاً مقرون به صرفه هستند، اما همچنان باید موارد ديگر نيز در نظر گرفته شوند. و درست مانند اجرای دستی کمپین تبلیغاتی خود، نرم افزار خودکار همچنان خطر خرج کردن پول اضافي را دارد اما به نتایجی که می خواهید نرسید. به علاوه، از آنجایی که شما کل فرآیند کمپین را کنترل نمی کنید، ممکن است تشخیص اینکه مدیر تبلیغات در کجا کوتاهی می کند دشوارتر باشد.  

برای بازرگانانی که با بودجه محدودی کار می‌کنند اما زمان کافی برای سرمایه‌گذاری برای اجرای کمپین‌های خود را ندارند، استفاده از ابزارهای شخص ثالث وسیله‌ای خوشحال کننده است. 

ایجاد یک کمپین موفق قطعاً با نرم افزارهای خودکار و حداقل زمان سرمایه گذاری شده قابل دستیابی است و برای صاحبان مشاغل با منابع محدود، این احتمالاً بهترین گزینه است. با این حال، برای کسانی که بودجه کافی دارند و خواهان بهترین کمپین تبلیغاتی ممکن هستند، ساده ترین گزینه این است که به متخصصان مراجعه کنند.

سايت تبليغاتي جديد مدرن
سايت تبليغاتي جديد مدرن

3. سرویس مدیریت شده سايت تبليغاتي جديد مدرن برای اجرای کمپین های تبلیغاتی

در حالی که این آخرین گزینه اغلب گران ترین است، در عين حال ساده ترین هم هست و احتمالاً بیشترین فواید را خواهد داشت. به جای تکیه بر تخصص خود یا نرم افزار خودکار، استخدام یک متخصص مطمئن ترین گزینه برای دستیابی به نتایجی است که می خواهید.

البته، بارزترین مزیت استخدام یک متخصص تبلیغات این است که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند زيرا این کار آنهاست. در نتیجه، شانس شما برای رسیدن به نتایج دلخواهتان بسیار بیشتر است.

بعلاوه، استخدام یک سرویس مدیریت شده به این معنی است که کار شما در حد صفر است، بنابراین می توانید زمان و انرژی خود را در سایر زمینه های کسب و کار خود که نیاز به تمرکز بیشتری دارند، سرمایه گذاری کنید.

بنابراین، اگرچه شما باید هزینه تبلیغاتی بپردازید، امید این است که تبلیغات شما به فروش ثابت تبدیل شود و شما را سودمند نگه دارد. 

یکی از نکات منفی استخدام یک آژانس تبلیغاتی این است که اگر یک آژانس تبلیغاتی خوب استخدام نکنید، ممکن است پول زیادی را هدر دهید.

متأسفانه، برخی از آژانس‌ها فقط کارشناسان خودخوانده هستند که مشتریان را به هدر دادن پول خود می‌کشند، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و فقط افراد حرفه‌ای و قابل اعتماد را استخدام کنید. 

برای کسانی که بودجه ای برای خرج کردن دارند و مشتاق فروش فوری هستند، استخدام یک سرویس مدیریت شده ایده آل ترین راه حل است. و از آنجایی که تبليغ در سايت تبليغاتي جديد مدرن به راحتی قابل اندازه گیری است، اگر تبلیغات شما مطابق با استانداردهای شما عمل نكرد، دقیقاً می دانید چه کسی مسئول است و همیشه می توانید یک آژانس جدید و بهتر استخدام کنید. 

استراتژی تبلیغاتی خلاقانه در سايت تبليغاتي جديد مدرن

1. تعیین کنید چه چیزی را مي فروشيد.

اگر تجارت الکترونیک شما فقط یک محصول را تولید و به فروش می رساند، یا اگر قبلاً یک پرفروش آشکار دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

با این حال، اگر کسب و کار شما دارای کاتالوگ محصولات بزرگ تری است، باید مشخص کنید که کدام یک از محصولات شما ارزشمندتر هستند و بنابراین باید در تلاش های تبلیغاتی شما نقش محوری داشته باشند.

هنگامی که ارزش هر یک از محصولات خود را محاسبه کردید، می توانید تعیین کنید که کدام یک سود بالایی ایجاد می کنند اما در حساب تبلیغاتی نشان داده نمی شوند و بر اساس آن تنظیم کنید. در حالی که می توانید یک تبلیغ خوب برای یک محصول با فروش متوسط ​​ایجاد کنید، ارائه یک محصول پرفروش احتمالاً منجر به تبدیل و فروش بیشتر می شود.

2. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید.

در نهایت، مشتری فقط خود محصول فیزیکی را خریداری نمی کند، بلکه مهمتر از آن، کاری است که محصول می تواند برای او انجام دهد. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید به مخاطبان خود چيزي بفروشید، ابتدا باید بدانید که آنها چه کسانی هستند و چه می خواهند.

 3. از یک پلتفرم خلاقانه استفاده کنید.

در حالی که پیدایش رسانه های اجتماعی درها را به روی فرصت های جدید زیادی برای تبلیغات دیجیتال باز کرده است، شما باید با این واقعیت روبرو شوید که همه پلت فرم های اجتماعی محدودیت های خاص خود را دارند.

اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید در این محدودیت ها خلاق باشید. دنیایی از امکانات برای تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد، اما، البته، پلتفرم های اجتماعی با تلویزیون و مجلات بسیار متفاوت هستند، بنابراین باید چند محدودیت را در نظر داشته باشید.

4. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنید.

اکنون که محصول، مخاطبان و پلتفرم خود را می شناسید، زمان آن رسیده است که کارها را وارد عمل کنید.

اگرچه ممکن است اولین قدم واضح باشد، اما تعیین اهداف روشن و قابل دسترس، پایه ای حیاتی برای ایجاد یک کمپین موفق است. می‌توان به راحتی وارد یک کمپین با چشم‌انداز و جاه‌طلبی زیاد شد، اما اگر رویکرد متمرکزی نداشته باشید، این جاه‌طلبی‌ها ممکن است کوتاهی کنند. چه آگاهی از برند باشد، چه فالوورهای بیشتر در رسانه های اجتماعی یا رتبه بالاتر سئو، مطمئن شوید که یک هدف قابل تعریف در ذهن دارید که می تواند شما را در تصمیم گیری در طول فرآیند راهنمایی کند.

سايت تبليغاتي جديد مدرن
سايت تبليغاتي جديد مدرن

5. عملکرد خود را بهبود بخشید.

بازگشت هزینه تبلیغات می‌تواند به شما نشان دهد که آیا تبلیغات شما کار می‌کنند یا خیر.

در نهایت، هدف از تبلیغات در سايت تبليغاتي جديد مدرن افزایش ترافیک و کسب فروش بیشتر است. اما قبل از اینکه مشتری دکمه «تکمیل خرید» را بزند، چندین مرحله وجود دارد که آنها باید طی کنند تا به آنجا برسند و به عنوان یک بازاریاب، این وظیفه شماست که مطمئن شوید که انجام می دهد.

انواع داشبورد در سايت تبليغاتي جديد مدرن

یک سايت تبليغاتي جديد مدرن معمولا دارای چندین داشبورد برای عملکردهای مختلف خود است. داشبوردی که یک صفحه خاص باید داشته باشد به محتوایی که در آن نمایش داده می شود، خلاصه می شود.

طرح های داشبورد بسیار متنوعی در اینترنت وجود دارد. با این حال، آنها را می توان تقریبا به 4 نوع منحصر به فرد دسته بندی کرد.

داشبوردهای عملیاتی

داشبوردهای عملیاتی برای نشان دادن وضعیت فعلی برنامهيا وب سایت شما استفاده می شود. این طراحی داشبورد برای کارهای وقت گیر مناسب است. تمام داشبوردهای عملیاتی یک اتاق کنترل دیجیتال هستند. هدف از داشبورد عملیاتی نشان دادن سریع اطلاعات و انحرافات داده است. آنها باید سریع، دقیق و کارآمد باشند.

داشبوردهای تحلیلی

همانطور که از نام آن پیداست، داشبوردهای تحلیلی، داشبوردهای داده محور هستند که برای دستکاری و نمایش داده های مرتبط برای کاربر طراحی شده اند. آنها برای آسان کردن تجزیه و تحلیل طراحی شده اند. همه تحلیلگران روی داشبوردهای تحلیلی کار می کنند. تمرکز داشبوردهای تحلیلی بر اقدام فوری نیست. آنها برای ارائه تجزیه و تحلیل کارآمد در یک طراحی آرام ساخته شده اند. داشبوردهای تحلیلی را می توان زیبا ساخت، اما همچنان به اندازه یک داشبورد عملیاتی نیاز به عملکرد دارند.

داشبوردهای استراتژیک

اين داشبوردها شکل پیشرفته تری از داشبوردهای تحلیلی هستند. آنها اغلب برای مشاهده “روندها” در دوره های زمانی طولانی استفاده می شوند. داشبوردهای استراتژیک پیچیده هستند و معمولاً برای مدیریت محفوظ هستند. آنها عوامل بسیاری را نشان می دهند که در داشبوردهای تحلیلی وجود ندارند و طراحی آنها پیچیده است. آنها برای فرم ها مناسب نیستند. با این حال، آنها برای کمک به تصمیم گیری استراتژی های بلند مدت برای یک تجارت بسیار کارآمد هستند.

داشبوردهای پلتفرم

این رایج ترین نوع داشبورد است. داشبوردهای پلتفرمی که تقریباً در هر وب سایتی یافت می شوند، معمولاً اولین نقطه تماس یا اولین داشبوردی هستند که هنگام ورود به حساب محصول و يا خدمات مشاهده می کنید. داشبوردهای پلتفرم برای کاربر پسند بودن و استفاده آسان ایجاد شده اند. آنها ممکن است به صفحه ای با انواع دیگر داشبورد پیوند دهند، اما وظیفه آنها این است که برای کاربر احساس آشنایی داشته باشند.

داشبوردهای پلتفرم معمولی برای وب سایت های رسانه های اجتماعی و صفحه ورود به سیستم اکثر وب سایت هایی هستند که در آنها ثبت نام لازم است. آنها اغلب بر روی فرم بیش از عملکرد تمرکز می کنند، اما عملکردهای آنها را می توان به روشی کاربرپسند برای تعادل بی نظیر بین فرم و عملکرد طراحی کرد.

طراحي گرافيك سايت تبليغاتي جديد مدرن

طراحان گرافیک هنر و فناوری را برای انتقال ایده ها از طریق تصاویر و طرح بندی وب سایت ها و صفحات چاپی ترکیب می کنند. آنها ممکن است از عناصر مختلف طراحی برای دستیابی به جلوه های هنری یا تزئینی استفاده کنند. طراحان عناصر مختلفی را در نظر می گیرند مانند:

تایپوگرافی : انتخاب و اندازه حروف خاص می تواند معنی را منتقل کند.

شكل: شكل ها به طرق مختلف به مخاطبان پیام می دهد. برای مثال، بیضی‌ها تمایل به استقبال دارند (به همین دلیل است که بسیاری از تابلوهای باز یا تابلوهای خوش آمدگویی به اين شكل هستند)، در حالی که شکل‌های مربعی ظاهر مرتب‌تری دارند.

رنگ: رنگ‌ها بر تعامل عاطفی مخاطب با طراحی تأثیر می‌گذارند.

بافت: افزودن عناصر غیر استاندارد یا برجسته‌سازی، تجربه‌ای لمسی را ارائه می‌دهد که بر درک مخاطب از طرح به عنوان یک کل تأثیر می‌گذارد و گسترش می‌دهد.

طراحان گرافیک هم با متن و هم با تصاویر کار می کنند. آنها کسانی هستند که نوع، فونت، اندازه، رنگ و طول خط تیترها و متن را انتخاب می کنند. طراحان گرافیک همچنین در مورد این واقعیت تصمیم می گیرند که چگونه تصاویر و متن در یک چاپ یا صفحه وب با هم ترکیب شوند، از جمله اینکه هر کدام چقدر فضا دارند.

سايت تبليغاتي جديد مدرن
سايت تبليغاتي جديد مدرن

ویژگی های طراحان گرافیک سايت تبليغاتي جديد مدرن

مهارت های ارتباطی: طراحان گرافیک سايت تبليغاتي جديد مدرن باید با مشتریان ارتباط برقرار کنند تا اطمینان حاصل کنند که طرح های آنها پیام مورد نظر را به طور دقیق منعکس می کند و به طور موثر اطلاعات را بیان می کند.

مهارت های تحلیلی: طراحان گرافیک باید بتوانند کار خود را از دیدگاه مصرف کنندگان خود ببینند و بررسی کنند که چگونه طرح هایی که ایجاد می کنند توسط مصرف کنندگان یا مشتریان درک می شود تا مطمئن شوند که پیام مورد نظر را منتقل می کنند.

توانایی هنری: طراحان گرافیک سايت تبليغاتي جديد مدرن، هر چقدر ممکن است، باید بتوانند طرح هایی را ایجاد کنند که برای مشتریان و مصرف کنندگان جالب و جذاب باشد.

خلاقیت: طراحان گرافیک سايت تبليغاتي جديد مدرن باید بتوانند به ایده ها و رویکردهای جدید برای انتقال ایده های مصرف کنندگان فکر کنند. آنها باید بتوانند طرح های منحصر به فردی ایجاد کنند که پیامی را از طرف مشتریان خود منتقل کند.

مهارت های کامپیوتری: اکثر اين طراحان باید نحوه استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی گرافیک را برای تهیه طرح های خود بدانند.

مهارت‌های مدیریت زمان: طراحان سايت تبليغاتي جديد مدرن اغلب روی چندین پروژه به طور همزمان کار می‌کنند که هرکدام ضرب‌الاجل متفاوتی دارند.

روش های سايت تبليغاتي جديد مدرن شامل فناوری گسترده و دسترسی آسان به اینترنت است. این امر باعث شده که کار طراحان کمتر پیچیده شود. با آمدن تعداد زیادی ابزار، طراحی های منحصر به فرد و جالب به نیاز روز تبدیل می شود. ترفند طراح خوب بودن فقط داشتن ایده های خلاقانه و اجرای آن نیست، بلکه داشتن ابزار و تجهیزات مناسب است. طراحان گرافیک باید همیشه به کاوش در ابزارهای مختلف که برای نیازهای آنها ایده آل هستند ادامه دهند.

چگونه بايد کمپین تبلیغاتی خود را در سايت تبليغاتي جديد مدرن مدیریت کرد؟

1. کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت دستی اجرا کنید.
2. نرم افزارهای خودکار سايت تبليغاتي جديد مدرن مناسب کمپین های تبلیغاتی
3. سرویس مدیریت شده سايت تبليغاتي جديد مدرن برای اجرای کمپین های تبلیغاتی

مهمترين استراتژی تبلیغاتی خلاقانه در سايت تبليغاتي جديد مدرن چيست؟

تعیین کنید چه چیزی را مي فروشيد.
اگر تجارت الکترونیک شما فقط یک محصول را تولید و به فروش می رساند، یا اگر قبلاً یک پرفروش آشکار دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
با این حال، اگر کسب و کار شما دارای کاتالوگ محصولات بزرگ تری است، باید مشخص کنید که کدام یک از محصولات شما ارزشمندتر هستند و بنابراین باید در تلاش های تبلیغاتی شما نقش محوری داشته باشند.

ویژگی های طراحان گرافیک سايت تبليغاتي جديد مدرن را نام ببريد.

مهارت های ارتباطی
مهارت های تحلیلی
توانایی هنری
خلاقیت
مهارت های کامپیوتری
مهارت‌های مدیریت زمان

8 دیدگاه برای “سايت تبليغاتي جديد مدرن

  1. berlin گفته:

    سایت تبلیغاتی جدید مدرن
    یک سايت تبليغاتي جديد مدرن معمولا دارای چندین داشبورد برای عملکردهای مختلف خود است. داشبوردی که یک صفحه خاص باید داشته باشد به محتوایی که در آن نمایش داده می شود، خلاصه می شود

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر تجارت الکترونیک شما فقط یک محصول را تولید و به فروش می رساند، یا اگر قبلاً یک پرفروش آشکار دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید

  3. Nazanin heshmati گفته:

    کمپین های تبلیغاتی به دلیل دارا بودن بسیاری از سایت های تبلیغاتی ، میتوانند در مدت زمان کوتاه ، تعداد زیادی مخاطب را به شما جذب کرده و باعث بالا رفتن درصد فروش شما شوند

  4. Parham گفته:

    یک سايت تبليغاتي جديد مدرن معمولا دارای چندین داشبورد برای عملکردهای مختلف خود است. داشبوردی که یک صفحه خاص باید داشته باشد به محتوایی که در آن نمایش داده می شود، خلاصه می شود.

  5. متاورس آینده من گفته:

    سال ۲۰۲۲، انتظار می رود تبلیغات دیجیتال برهمه چیز حاکم شود. به همین دلیل بیشترین هزینه توسط کسب و کار ها در این بخش انجام می شود

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    با آغاز سال ۲۰۲۲، انتظار می رود تبلیغات دیجیتال بر مهمترین کانال های بازاریابی تسلط یابد. به همین دلیل، بازاریابان قصد دارند بیشتر بودجه خود را از بازاریابی آفلاین سنتی به تبلیغات دیجیتال تغییر دهند. نه اینکه تبلیغات دیجیتال یک عمل آسان است، اما با آخرین روند تبلیغات در سايت تبليغاتي جديد مدرن، کارشناسان بازاریابی خوشبین هستند که سال ۲۰۲۲ سال متفاوتی خواهد بود.

  7. مهدی غلامحسینی گفته:

    از بین سه روش مدیریت یک کمپین، اجرای دستی آن ارزان ترین و ساده ترین گزینه شما خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سايت تبليغاتي جديد مدرن را انتخاب کرده و کمپین خود را راه اندازی کنید.

  8. مهدی غلامحسینی گفته:

    از بین سه روش مدیریت یک کمپین، اجرای دستی آن ارزان ترین و ساده ترین گزینه شما خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سايت تبليغاتي جديد مدرن را انتخاب کرده و کمپین خود را راه اندازی کنید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *