ایده سایت تبلیغات آموزشی

ایده سایت تبلیغات آموزشی

علاوه بر اجتناب از اشتباهات مرگبار در ایده سایت تبلیغات آموزشی، همه مدارس چندین کار را به درستی انجام می دهند. طراحی واکنش گرا (انطباق با هر دستگاه تلفن همراه) و یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، بسیاری از بهترین طراحی های امروزی را هدایت می کنند

رویکردهای ایده سایت تبلیغات آموزشی

بسیاری از ایده سایت تبلیغات آموزشی هوشمند امروزی از وب‌سایت‌های تجاری که دارای رویکرد شبکه‌ای و طرح‌بندی کارت هستند یک صف می‌گیرند، که برای ایجاد یک اولویت نزولی که سایت تبلیغات آموزشی می‌خواهند از آن برای پیام‌رسانی خود استفاده کنند، به پیمایش متکی است.

این قالب بهترین تمرین برای بازدیدکنندگان سایت تبلیغات آموزشی است که اجازه می دهد تا تعیین کنند به چه ترتیبی می خواهند محتوا را بخوانند. همچنین، تصاویر با کیفیت بالا و فیلم ها امتیاز بالایی را کسب می کنند.

تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی در رسانه های اجتماعی

در ادامه با ایده هایی برای تبلیغات سایت آموزشی خود در رسانه های اجتماعی آشنا می شوید.

1.به تقویت پست ها ادامه دهید

اگر قبلاً این کار را انجام می دادید (بیشتر سایت تبلیغات آموزشی چنین هستند)، عالی است. متوقف نشوید تقویت پست‌ها راهی سریع و آسان به مدارس ارائه می‌کند تا از محتوایی که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، بدون نیاز به اجرای یک کمپین تبلیغاتی کاملاً جدید، سرمایه‌گذاری کنند. پست‌های تقویت‌شده از اولین بار راه‌اندازی راه طولانی را طی کرده‌اند و گزینه‌های هدف‌گیری و شخصی‌سازی بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهند.

اگر هنوز پستی را در سایت تبلیغات آموزشی ارسال نکرده‌اید، به دلایل زیر باید شروع کنید:

  • مدیریت پست‌های تقویتی آسان است. بدون نیاز به کار اضافی. به سادگی محتوای رسانه های اجتماعی را که در حال حاضر زمان زیادی برای ایجاد آن صرف کرده اید، بگیرید و آن را تقویت کنید.
  • تقویت پست ها باعث افزایش ترافیک ارگانیک به محتوای شما می شود. از آنجایی که شما در حال تقویت محتوایی هستید که قبلاً ایجاد کرده اید، به جای ایجاد یک تبلیغ، می توانید تعامل را در صفحه فیس بوک خود افزایش دهید. این افزایش در تعامل ارگانیک به دید کلی و ترافیک سایت تبلیغات آموزشی کمک می کند. حتی اگر فقط چند پست در ماه را افزایش دهید، الگوریتم های فیس بوک در مورد سایر محتوای رسانه های اجتماعی خود را در کنار خود خواهید داشت.
  • یک پست تقویت شده دیگر تبلیغات رسانه های اجتماعی شما را از بین نمی برد، در واقع آنها را تکمیل می کند. هر دو می‌توانند در استراتژی کلی رسانه های اجتماعی شما رایج باشند.

نکته مهم: مطمئن شوید که محبوب ترین و جذاب ترین محتوای سایت تبلیغات آموزشی خود را تقویت کرده و آن را با مخاطبان هدف مناسب برای آن محتوا مطابقت دهید تا بیشترین استفاده را از تبلیغات خود ببرید.

2. از نگرانی در مورد چسبیدن به برند خود دست بردارید

ممکن است وسوسه شوید از همان پیام رسان قدرتمندی که در وب سایت خود و در بیانیه های ارزش خود استفاده می کنید استفاده کنید. انجامش نده در حالی که “Excellence Exemplified” ممکن است یک بیانیه عالی در صفحه اصلی شما باشد، جایی که تنها بخشی از یک روایت تصویری کلی است، این عبارت در کپی تبلیغاتی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

در عوض، از زبان مستقیمی استفاده کنید که نیازهای والدین را برطرف کند

  • شامل آمار ملموس به نرخ بالای فارغ التحصیلی خود، نمرات آزمون چشمگیر دانش آموزان، نتایج فارغ التحصیلان و فرصت های شغلی و امتیاز شگفت انگیز دانشگاه که شما را از بقیه متمایز می کند، یاد کنید.
  • با زبان محاوره ای بنویسید. از کلمات بزرگ یا افکار انتزاعی استفاده نکنید. زبان در یک آگهی باید در سطح خواندن کلاس پنجم باقی بماند. شما می خواهید والدین آنچه را که می گویید در یک نگاه متوجه شوند، نه بعد از خواندن بار دوم.

نکته حرفه ای: از آنجایی که هدف تبلیغات جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما است، بر روی ارائه دلیلی برای کلیک بر روی تبلیغات خود به آنها تمرکز کنید. سپس می توانید آنها را با عبارات مارک دار کردن و پیام های قدرتمند سایت تبلیغات آموزشی خود در وب سایت خود تحت تأثیر قرار دهید.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

3. به استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در تبلیغات خود ادامه دهید

برای پست های روزمره شما در رسانه های اجتماعی، یک عکس استاندارد و ویرایش نشده ممکن است بسیار خوب باشد. ایجاد یک تاثیر اولیه عالی ضروری است.

مطمئن شوید که از بهترین عکس ها برای سایت تبلیغات آموزشی خود استفاده می کنید و اگر هنوز به اندازه کافی برای والدین خوب نیست، ممکن است وقت آن رسیده باشد که روی یک عکاس حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

اما صبر کنید، آیا ویدیو حتی بهتر نیست؟

فیس‌بوک عاشق ویدیو برای محتوای رسانه‌های اجتماعی ارگانیک است و ما قطعاً آن را توصیه می‌کنیم زمانی که می‌خواهید شرکت کنندگان سایت تبلیغات آموزشی خود را افزایش دهید. با این حال، این موثرترین راه برای هدایت افراد به وب سایت نیست. در عوض، مردم را در برنامه فیس بوک تماشا می کند. برای تبلیغات، از عکس‌های با کیفیت استفاده کنید یا اگر لازم است، یک بخش یا تیزر از یک ویدیو را برای خانواده‌ها قرار دهید تا تماشای آن را در وب‌سایت به پایان برسانند.

4. اجرای ترافیک بیشتر و تبلیغات متمرکز بر تبدیل را شروع کنید

در حالی که از شما می‌خواهیم پست‌ها را تقویت کنید، زمان آن رسیده است که یک قدم جلوتر بروید (البته اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید).

به حضور خود در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از نمای سایت تبلیغات آموزشی خود فکر کنید. تقویت پست ها مانند خرید یک درختچه جدید و کاشت آن در کنار بوته های دیگری است که دارید. این یک راه عالی برای تقویت حضور شما در رسانه های اجتماعی است و به محوطه سازی جلوه ای قابل مشاهده می دهد.

از سوی دیگر، وقتی روی تبلیغات متمرکز بر تبدیل، سرمایه گذاری می کنید، با رویکردی بسیار پیشرفته و فنی تر، سایت تبلیغات آموزشی خود را به سطح بهتری می رسانید. این یک ابتکار بسیار بزرگتر است و شامل برنامه ریزی اضافی است، اما باعث می شود سایت شما بهتر به نظر برسد.

نکته این است که با تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی می توانید کارهای بیشتری نسبت به افزایش پست ها انجام دهید. برای استفاده حداکثری از تبلیغات و اثبات بازگشت سرمایه، مدرسه شما باید روی تبلیغات فنی بیشتری سرمایه گذاری کند.

5. استفاده از پیکسل ها و ردیابی رویداد را برای گرفتن تبدیل های بیشتر در رسانه های اجتماعی شروع کنید

هنگام تبلیغات در رسانه های اجتماعی، مطمئن شوید که از پیکسل آن کانال (قطعه هایی از کد رهگیری که اولویت های کاربر را شناسایی می کند) استفاده می کنید. شاید مهم‌تر از همه برای مدارس، پیکسل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خاصی را برای افرادی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، دوباره هدف‌گیری کنید. با توجه به اینکه این بازدیدکنندگان از قبل با مدرسه شما آشنا هستند، هدف ‌گیری مجدد به شما کمک می‌کند تا در جستجوی گزینه آموزشی مناسب برای فرزندان خود، در ذهن خود بمانید.

تبلیغات سرچ کردنی

6. دنبال کردن Google Trends را شروع کنید

تبلیغات گوگل را به عنوان اصلی ترین فاکتور برای تبلیغات خود در نظر بگیرید. قبل از خرید، مهم است که بدانید بازار چگونه به نظر می رسد و چه چیزی منطقی است که خرج کنید.

اگر خودتان تبلیغات مدرسه‌تان را مدیریت می‌کنید، باید از روندهای روزمره جستجوی خانواده‌های احتمالی بدانید همانطور که در مورد کرونا دیدیم، می‌تواند به سرعت تغییر کند.

7. پیشنهاد قیمت نام تجاری خود را متوقف کنید

اکثر سایت های تبلیغات آموزشی از قبل در بالای جستجوی مارک نشان داده می شوند ( یک عبارت جستجو با نام سایت تبلیغات آموزشی شما در آن). بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که یک آگهی مناقصه برای آن کلمات نیز داشته باشیم.

بعلاوه، این احتمال وجود دارد که انجام این کار، بودجه تبلیغاتی شما را برای مخاطبان اشتباه هدر دهد.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

استثنائات این قاعده:

  • اگر مدرسه شما نامی دارد که با عبارات جستجوی بدون مارک اشتباه گرفته می شود. به عنوان مثال، گوگل ممکن است عبارت جستجوی مارک دار “مدرسه بین المللی پکن” را با عبارت جستجوی بدون مارک “مدارس بین المللی در پکن” اشتباه بگیرد.
  • اگر سایت تبلیغات آموزشی شما دارای چندین حوزه کاری مختلف است: برخی از سایت های تبلیغات آموزشی با چندین حوزه مختفل برای عبارات جستجوی مارک پیشنهاد می دهند زیرا می خواهند کنترل کنند که Google کدام بخش سایت تبلیغات آموزشی را نشان می دهد.
  • اگر موردی در صفحه نتایج به برند سایت تبلیغات آموزشی شما آسیب می رساند: سایت تبلیغات آموزشی که به یک استراتژی مدیریت شهرت نیاز دارند، می‌توانند نام خود را پیشنهاد دهند تا یک مورد نامطلوب را از منبع دیگری به صفحه دو برسانند.

نکته مهم: نام سایت تبلیغات آموزشی خود را در یک پنجره ناشناس جستجو کنید (یعنی جستجوی مارک دار انجام دهید). اگر سایت تبلیغات آموزشی شما همانطور که می خواهید در صفحه اول نشان داده می شود، پول خود را برای یک آگهی جستجوی مارک دار هدر ندهید.

8. استخراج عبارات جستجوی واقعی برای موارد منفی

وقتی افراد برای کلمات کلیدی پیشنهاد قیمت می دهند، می توانند مطابقت دقیقی داشته باشند ، جایی که تبلیغات فقط در صورتی نشان داده می شود که عبارت دقیقی که انتخاب کرده اند جستجو شود.

با این حال، بیشتر متداول است که شبکه را با یک تطبیق عبارت یا یک مسابقه گسترده باز کنید. با این رویکرد، مفهوم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و به Google اجازه دهید تا اگر جستجویی مطابقت دارد یا قصد کاربر مشابهی دارد، تبلیغ شما را نشان دهد. مشکل اینجاست که گوگل همیشه حق ندارد.

این نوع خرج کردن بودجه تبلیغاتی کاملاً خوب است. برای جلوگیری از این امر، به دنبال کلمات کلیدی باشید که تبلیغ شما برای آنها نشان داده شده است که با هدف شما مطابقت ندارد یا منجر به تبدیل نمی شود. آنها را به‌عنوان «منفی» علامت‌گذاری کنید و نرخ تبدیل‌تان را بهبود ببخشید که به شما کمک می‌کند در کنار Google خوب باشید و در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید.

9. اجرای بیش از 2 نسخه تبلیغاتی را با همان مخاطب شروع کنید

این یک استراتژی کلاسیک A/B است که دو نسخه از یک تبلیغ را امتحان کنید تا ببینید کدام بهتر عمل می کند. اگر شرکت های بزرگی مانند Geico این کار را انجام دهند، چرا شما نباید این کار را انجام دهید؟

10. استفاده از مناقصه خودکار را برای به حداکثر رساندن نتایج شروع کنید

تنظیم دستی یک پیشنهاد دشوار است و مناقصه خودکار فرآیند را آسان تر می کند. زیرا شما به سادگی تعیین می کنید که هدف خود چیست. اگر می خواهید روی به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت خود تمرکز کنید، می توانید این کار را انجام دهید.

اگر ترجیح می‌دهید برداشت‌ها را به حداکثر برسانید (به عبارت دیگر، نیازی به کلیک کردن افراد ندارید، فقط می‌خواهید دیده شود)، می‌توانید این کار را انجام دهید یا می توانید روی به حداکثر رساندن تبدیل ها تمرکز کنید. با مراجعه به صفحه پشتیبانی Google اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تبلیغات دیجیتال (عمومی)

11. شروع به ممیزی کپی آگهی و صفحات فرود برای سازگاری

هیچ چیز بدتر از clickbait نیست. اگر در تبلیغات شما «از پردیس بازدید کنید» نوشته شده است، در حالی که دانشگاه شما بسته است، شما به دروغ نماینده مدرسه خود هستید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که تبلیغات مبتنی بر تاریخ داشته باشید، مانند روزهای باز، رویدادهای پذیرش، یا جشن های جمع آوری کمک های مالی.

تبلیغات خود را مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید که با آنچه سایت تبلیغات آموزشی شما می‌تواند ارائه دهد، مطابق با شرایط کرونا باشد. بهتر است استراتژی تبلیغات خود را برای تبلیغ نسخه های مجازی رویدادها تنظیم کنید.

ایده سایت تبلیغات آموزشی
ایده سایت تبلیغات آموزشی

12. از خرج کردن حداقل ها دست بردارید

در تبلیغات دیجیتال پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد، به خصوص زمانی که بدانید چگونه از بودجه تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرید. ما توصیه می کنیم حداقل 1000 دلار در ماه فقط برای تبلیغات محلی خرج کنید. اگر یک سایت تبلیغات آموزشی بین المللی هستید (جایی که برای خانواده های خارج از منطقه خود تبلیغ می کنید) هزینه تبلیغات شما باید دو برابر آن باشد.

اگر با آژانسی کار می‌کنید، مطمئن شوید که چقدر از پول شما صرف تبلیغات می‌شود نه فقط هزینه‌های آژانس.

معرفی دو سایت تبلیغات آموزشی

در ادامه میخواهیم دوتا از بهترین ایده سایت تبلیغات آموزشی برای ایده گرفتن برای ساخت ایده سایت تبلیغات آموزشی را معرفی کنیم.

آکادمی آلبوکرکی

وب سایت این آکادمی نه تنها تاریخ، بلکه قدرت ارتباطات آنلاین مدرن را منعکس می کند. تاکید شدید رسانه‌های اجتماعی، از جمله یک صفحه درباره که به روش Pinterest تنظیم شده است، تعامل با این سایت را طبیعی می‌کند.

یکی از چیزهایی که در مورد منوی پیوندهای سریع دوست دارم، پیوندی به وبلاگ توسط رئیس مدرسه است. مهم است که رهبران مدرسه خود را در دسترس قرار دهید، و یک وبلاگ انجمن عالی برای انجام این کار است.

اگرچه پیمایش اصلی کاملاً شهودی و کاملاً فکر شده است، یک پنجره جستجوی برجسته از روش ترجیحی مردم برای جستجوی اطلاعات این روزها سود می برد.

مدرسه گیلمن

صفحه اصلی این مدرسه پسرانه دارای یک کلاژ روشن و جذاب از عکس‌ها در یک شبکه جادار ( به طرح‌بندی کارت مراجعه کنید) با تصاویر چرخشی و تیزرهایی که به رویدادهای تقویم آینده اشاره می‌کنند، دارد.

سایر مراکز محتوای کلیدی سایت تبلیغات آموزشی ، پذیرش، جمع آوری کمک مالی، و اخبار جامعه فارغ التحصیلان نیز در شبکه اصلی نمایش داده می شوند. منوهای کشویی رنگارنگ از منوی بزرگ، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید آسان می کند.

نکته کلیدی

تبلیغات دیجیتالی جهان را در برگرفته است. سایت های تبلیغات آموزشی باید تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات جستجو را به حداکثر برسانند تا پذیرش شوند، برند مدرسه خود را ایجاد کنند و به وب سایت خود توجهی را که شایسته آن است، بدهند.

رویکردهای ایده سایت تبلیغات آموزشی چیست؟

بسیاری از ایده سایت تبلیغات آموزشی هوشمند امروزی از وب‌سایت‌های تجاری که دارای رویکرد شبکه‌ای و طرح‌بندی کارت هستند یک صف می‌گیرند، که برای ایجاد یک اولویت نزولی که سایت تبلیغات آموزشی می‌خواهند از آن برای پیام‌رسانی خود استفاده کنند، به پیمایش متکی است.
این قالب بهترین تمرین برای بازدیدکنندگان سایت تبلیغات آموزشی است که اجازه می دهد تا تعیین کنند به چه ترتیبی می خواهند محتوا را بخوانند. همچنین، تصاویر با کیفیت بالا و فیلم ها امتیاز بالایی را کسب می کنند.

در تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی چگونه به تقویت پست ها ادامه دهیم؟

اگر قبلاً این کار را انجام می دادید (بیشتر سایت تبلیغات آموزشی چنین هستند)، عالی است. متوقف نشوید تقویت پست‌ها راهی سریع و آسان به مدارس ارائه می‌کند تا از محتوایی که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، بدون نیاز به اجرای یک کمپین تبلیغاتی کاملاً جدید، سرمایه‌گذاری کنند. پست‌های تقویت‌شده از اولین بار راه‌اندازی راه طولانی را طی کرده‌اند و گزینه‌های هدف‌گیری و شخصی‌سازی بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهند.

در تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی چگونه از زبان مستقیمی استفاده کنیم که نیازهای والدین را برطرف کند؟

شامل آمار ملموس به نرخ بالای فارغ التحصیلی خود، نمرات آزمون چشمگیر دانش آموزان، نتایج فارغ التحصیلان و فرصت های شغلی و امتیاز شگفت انگیز دانشگاه که شما را از بقیه متمایز می کند، یاد کنید.
با زبان محاوره ای بنویسید. از کلمات بزرگ یا افکار انتزاعی استفاده نکنید. زبان در یک آگهی باید در سطح خواندن کلاس پنجم باقی بماند. شما می خواهید والدین آنچه را که می گویید در یک نگاه متوجه شوند، نه بعد از خواندن بار دوم.

7 دیدگاه برای “ایده سایت تبلیغات آموزشی

  1. berlin گفته:

    ایده سایت تبلیغات آموزشی
    ما در زمانی زندگی می کنیم که اینترنت همه چیز است، جایی که مردم برای یافتن هر چیزی از A تا Z به آنجا می روند و این شامل آموزش نیز می شود. در نتیجه، تبلیغات برای یک مدرسه اکنون به صورت آنلاین نیز انجام می شود زیرا دانش آموزان آینده مطمئناً به جای اینکه واقعاً به مدرسه بروند و شخصاً اطلاعاتی را درخواست کنند، تحقیقات خود را در آنجا شروع می کنند. اگرچه دنیای آنلاین بسیار راحت‌تر است، اما برای مدارسی که می‌خواهند دانش‌آموز را جذب کنند، چند اشکال دارد. یکی از آنها مؤسسات آموزشی دیگری است که برای جلب توجه دانش آموزان بعدی خود می جنگند. به همین دلیل است که ما می‌خواهیم در مورد برخی از بهترین ایده‌های تبلیغات آموزشی که می‌توانید برای افزایش موفقیت کمپین خود استفاده کنید، صحبت کنیم. خواه هدف شما ترویج دوره ثبت نام بعدی، تبلیغ یک رویداد یا فقط افزایش دید مدرسه شما باشد، سرمایه گذاری در تبلیغات مدرسه برای رسیدن به آن ضروری است.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    شما میتوانید با تولید محتوای ویدیویی و نمایش بخشی از اموزش های خود ، مخاطب را بیشتر به سوی سایت خود ترغیب کنید . پس تولید محتوا را دست کم نگیرید

  3. متاورس آینده من گفته:

    در جامعه امروز هیچ کار بدون اینترنت به درستی پیش نمی رود مخصوصا آموزش با ایده سایت تبلیغات آموزشی می توانید در کسب وکار تحول ایجاد نمایید

  4. Parham گفته:

    امروزه در تمامی کسب و کارها و فعالیت‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزش، اینترنت و فضای مجازی حرف اول را می‌زند! بدون شک در آینده نه چندان دور، سیستم آموزش مجازی و آزمون آنلاین به طور کامل جایگزین آموزش و امتحانات حضوری می‌شوند و دانش آموزان به جای رفتن به مدرسه، بیشتر زمان خود را در فضای مجازی می‌گذرانند

  5. مرضیه عبیزاده گفته:

    بخش آموزش به لطف فرصت های متعدد ایجاد شده توسط اینترنت و به طور کلی فناوری های مدرن، رونق عظیمی را تجربه کرده است. طبق تحقیقات Orbis، ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی در سراسر جهان تا سال 2026 به 458 میلیارد دلار خواهد رسید که عمدتاً ناشی از افزایش تعداد کاربران اینترنت و دسترسی رو به رشد به اینترنت باند پهن و تلفن‌های همراه با قابلیت‌های آنلاین است.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر برای لحظاتی فکر خود را بر روی ایده تبلیغات پیج آموزشی بگذارید، با تعداد بسیار زیادی ایده رو به رو می شوید؛ اما دقت داشته باشید هر ایده ای نمی تواند گزینه مناسبی برای یک پیج آموزشی باشد. اولین ایده ای که می خواهیم برای تبلیغات پیج های آموزشی ارائه کنیم، همکاری با اینفلوئنسر ها است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *