ایده سایت تبلیغات تولیدی

ایده سایت تبلیغات تولیدی

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد یا تثبیت شده، بزرگ یا کوچک، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است. برای تبلیغات هم به ایده سایت تبلیغات تولیدی نیاز دارید.

ایده سایت تبلیغات تولیدی رایگان

ایده های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه ای کار می کند و به ویژه اگر به تازگی یک تجارت را راه اندازی کرده اید مفید هستند . فقط به مارک هایی مانند رولز رویس و… نگاه کنید که جزو مارک هایی هستند که تبلیغات پولی را خسته نمی‌کنند.

در عوض، آنها از تاکتیک‌های رایگان مانند رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند و شما هم می‌توانید.

35 مورد از بهترین ایده سایت تبلیغات تولیدی

برای شروع، ما 35 مورد از بهترین ایده سایت تبلیغات تولیدی رایگان برای مشاغل را گردآوری کرده ایم که بسیاری از آنها حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی دارید، باید از آنها استفاده کنید.

1. هر گونه پروفایل یا فهرست موجود را بسازید

صدها فهرست و سایت بررسی آنلاین وجود دارد. مطمئن شوید که لیست کسب و کار خود را در سایت هایی مانند Yelp ادعا کرده اید و اطمینان حاصل کنید که هر گونه اطلاعات به روز است.

2. فرصت های دیگری را برای درج در لیست پیدا کنید

به دنبال فرصت هایی برای فهرست کردن کسب و کار خود در هر دایرکتوری یا بررسی سایت هایی باشید که قبلاً از آنها استفاده نمی کنید. ممکن است فهرست‌های کسب ‌و کار مرتبط با صنعت یا جایگاه شما، و فهرست‌های محله، شهر و ایالت برای کسب‌وکارهای محلی با مکان‌های فیزیکی وجود داشته باشد.

3. یک ویدیوی تبلیغاتی رایگان بسازید

تبلیغات ویدیویی روشی قدرتمند برای دستیابی به افراد با پیامی جذاب و مرتبط است. برای شروع به بودجه زیادی نیاز ندارید. در عوض، از یکی از قالب‌های رایگان استفاده کنید.

4. کسب و کار خود را در گوگل بالا بیاورید

مطمئن شوید فهرست کسب و کار گوگل شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که وقتی کسی برای کسب و کار شما جستجو می کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً تکمیل و بهینه شده است.

چند عکس آپلود کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر یک کسب و کار محلی با موقعیت فیزیکی دارید، این امر به ویژه مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در Google Maps ظاهر می شود.

5. به گفتگو بپیوندید

به دنبال بحث‌ها و انجمن‌های مرتبط با کسب‌وکار یا صنعت خود باشید – مشتریان شما ممکن است در حال حاضر درباره کسب‌وکار شما به صورت آنلاین بحث کنند.

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح وارد عمل شوید. در عوض، سعی کنید با پاسخ دادن به سوالات، به اشتراک گذاشتن تخصص خود، یا در مواردی که مشتری ناراضی است، با حسن نیت تلاش کنید تا به آنها کمک کنید. تاپیک‌های تالار گفتمان سال‌ها قابل جستجو هستند، بنابراین یک پست می‌تواند برای مدت طولانی درآمد منفعل ایجاد کند.

6. در وبلاگ ها و مقالات نظر دهید

به همین ترتیب، به دنبال پست‌ها و مقالات وبلاگ‌های رهبران فکری یا کسب ‌و کارهایی باشید که با شما مرتبط هستند، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را بنویسید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

7. وبلاگ نویسی را شروع کنید

اگر در حال حاضر وبلاگ نویسی نکرده اید، باید از این به بعد حتما این کار را انجام بدهید. به اشتراک گذاری محتوای مرتبط به طور مداوم تأثیر قابل توجهی در مکان ظاهر شدن وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه در صفحات بالاتر باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان شما را پیدا کنند.

ایده سایت تبلیغات تولیدی
ایده سایت تبلیغات تولیدی

8. میزبانی یا در چت های توییتر شرکت کنید

چت های توییتر راهی آسان برای نشان دادن نام شما هستند. اگر پهنای باندی برای میزبانی خود ندارید، فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در چت های موجود وجود دارد. چت های مرتبط با صنعت خود را در این لیست از TweetReports بیابید.

9. یک خبرنامه ایمیلی راه اندازی کنید

ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. دلیل این امر این است: افرادی که در لیست ایمیل شما قرار دارند، از دریافت تبلیغات و سایر پیام‌ها از شما استقبال کرده‌اند. آنها چیزی با ارزش ( آدرس ایمیل خود ) را در ازای پیشنهادات یا اطلاعات شما تحویل داده اند. مطمئن شوید که از آن عاقلانه استفاده کنید.

10. در یک رویداد صحبت کنید

با صحبت در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک پانل به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود باشید. با انتخاب رویدادی که کاملاً با تجارت یا صنعت شما همسو باشد، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبانی قرار می گیرید که (امیدواریم) برای کسب و کار یا محصول شما مناسب باشد.

11. با مطبوعات ملاقات کنید

برای نوشتن و ارسال بیانیه های مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعتی خود نیازی به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت ندارید. برای اطلاعیه های بزرگ خود اعلامیه های مطبوعاتی بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای اطلاع رسانی استفاده کنید – برای امتحان کردن خدمات توزیع رایگان ، این لیست را بررسی کنید.

12. در Reddit پست کنید

برای هر موضوعی یک Subreddit وجود دارد . نکته کلیدی برای ارسال پست در Reddit به عنوان یک تجارت، اجتناب از فروشندگی و شفاف بودن در مورد این واقعیت است که شما نماینده یک تجارت هستید. برای مشارکت در اجتماع تلاش کنید و صادق و مفید باشید.

13. پیشنهاد به وبلاگ مهمان

به دنبال فرصت هایی برای مشارکت در پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به جذب ترافیک به وب سایت شما کمک کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود بسازد.

14. محتوای خود را تغییر دهید

استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای به دست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از محتوایی است که قبلاً دارید — به صورت رایگان. صرف نظر از صیقل دادن یک پست وبلاگ قدیمی یا تبدیل یک کتاب الکترونیکی موجود به یک دوره آموزشی ایمیلی، استفاده مجدد به شما فرصت های بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید می دهد.

15. اینفوگرافیک ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب بصری به محتوای جذاب و بسیار قابل اشتراک گذاری است. و به لطف شبکه های اجتماعی بصری مانند پینترست، اینفوگرافیک ها راهی برای انتشار بسیار گسترده دارند. از یک ابزار رایگان مانند Canva استفاده کنید تا داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود را به یک اینفوگرافیک چشم نواز تبدیل کنید.

16. درخواست معرفی کنید

درخواست از بهترین مشتریان خود برای ارجاع یک راه رایگان و آسان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یک دوست معتبرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته می شود. اما بسیاری از مردم فکر نمی کنند که خودشان دوستی را به کسب و کار شما ارجاع دهند، به همین دلیل است که این درخواست بسیار مهم است.

17. به مشتریان خود پاداش دهید

با توجه به آخرین نکته ما، راه هایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود، به ویژه برای ارجاعات یا نظرات مثبت در نظر بگیرید. ارسال مقداری سوآگ رایگان، محصول رایگان یا ارائه یک تخفیف کوچک، همه راه‌های عالی برای تشویق مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، حتی بهتر است.

ایده سایت تبلیغات تولیدی
ایده سایت تبلیغات تولیدی

18. یک وب سایت ایجاد کنید

امیدواریم قبلاً این کار را انجام داده باشید، اما اگر نه، وقت آن رسیده است. ابزارهایی مانند  Wix، Weebly  و WordPress به هر کسی اجازه می‌دهد تا یک وب‌سایت رایگان ایجاد کند ، بدون نیاز به مهارت توسعه و تعداد زیادی آموزش برای وردپرس و سایر سازندگان وب سایت وجود دارد که شروع به کار را بسیار آسان می کند. از هر ابزار ساخت وب سایتی که استفاده می کنید، داشتن یک وب سایت به مشتریان کمک می کند تا شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنند.

19. وب سایت خود را به روز نگه دارید

هنگامی که یک وب سایت دارید، به آن اجازه ندهید که تار عنکبوت را جمع کند. به روز رسانی منظم آن با محتوای تازه برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل مهم است. مطمئن شوید که سایت شما به روز و برای موبایل بهینه شده است. این روزها، اگر وب سایت شما کار نمی کند یا در تلفن همراه خوب به نظر نمی رسد، بسیاری از کاربران بلافاصله کلیک می کنند.

20. برای سئو بهینه سازی کنید

استفاده از ابزار سئوی رایگان مانند Yoast و انجام برخی تحقیقات پایه کلیدواژه تا حد زیادی باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو می شود. به یاد داشته باشید، روزهای صفحات زرد خیلی گذشته است. اکنون مردم برای یافتن کسب و کار به Google مراجعه می کنند، بنابراین مهم است که تمام تلاش خود را برای کمک به آنها برای یافتن شما انجام دهید.

21. کسب و کار خود را برای جوایز وارد کنید

به دنبال جوایزی باشید که توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی، اتاق بازرگانی و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی ارائه می شود. جوایز زیادی وجود دارد، اما حقیقت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد باید وارد شوید.

22. داوطلب شوید

بازپرداخت به سازمان های غیرانتفاعی محلی نه تنها به ایجاد حسن نیت و ارتباطات ارزشمند در جامعه کمک می کند، بلکه می تواند به ایجاد آگاهی در مورد کسب و کار شما نیز کمک کند. شما می توانید یک پروژه خدماتی را با تیم خود انجام دهید یا به عنوان مثال با عضویت در هیئت مدیره در مقام رهبری خدمت کنید.

23. درخواست بررسی کنید

بررسی‌ها بسیار مهم هستند، اما آیا می‌دانستید که مردم بیشتر از تجربیات خوب، تجربیات بد مشتریان را به اشتراک می‌گذارند ؟ حتی مشتریان خوشحال نیز به احتمال زیاد به Yelp یا Google مراجعه نمی کنند و حسن نیت خود را به اشتراک می گذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین مشتریان خود بخواهید تجربیات خوب خود را با برند شما به اشتراک بگذارند.

24. یک کارگاه یا وبینار برگزار کنید

حضور افراد در خانه (شخصی یا مجازی) می تواند راه درازی برای ایجاد آگاهی از برند داشته باشد. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتری ایده آل شما کمک می کند تا مشکلات خود را حل کند، اعتماد و ارتباط ایجاد می کنید و اطمینان حاصل می کنید که دفعه بعد که به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند به شما فکر می کنند.

25. یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید

لازم نیست برای یک مسابقه یا جایزه موثر برای جوایز هزینه کنید. در واقع، نباید این کار را انجام دهید بلکه رقابت ها زمانی بیشترین تاثیر را دارند که جایزه ارتباط نزدیکی با کسب و کار شما داشته باشد، به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً، اگر یک آی‌پد هدیه دهید، ممکن است 1000 ورودی دریافت کنید، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که انجام می‌دهید علاقه دارند؟ احتمالا نه.

26. به سوالات Quora پاسخ دهید

وقتی اینترنت سؤالی دارد، Quora اغلب همان جایی است که می چرخد. بسیاری از کسب‌وکارها در ارسال پاسخ به سوالات در Quora موفق شده‌اند، و انجام این کار می‌تواند باعث ایجاد اعتبار در موضوع، اضافه کردن بک لینک به وب‌سایت شما و افزایش ترافیک شود.

ایده سایت تبلیغات تولیدی
ایده سایت تبلیغات تولیدی

مثل همیشه، سعی کنید مفید باشید، نه تبلیغاتی – فقط یک پیوند به وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را یک روز صدا نکنید. در عوض، به دنبال سؤالات مرتبط با صنعت خود باشید، به خصوص اگر قبلاً یک پست وبلاگ یا ویدیو در مورد موضوع مرتبط دریافت کرده اید. سپس پاسخ را خلاصه کنید و پیوندی به جایی که افراد می توانند بیشتر بیاموزند (در صورت تمایل) قرار دهید.

27. در پادکست ها به عنوان مهمان حضور داشته باشید یا خودتان میزبانی کنید

پادکست ها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید هستند. بسیاری از مردم وقت ندارند یا نمی خواهند مقالات نوشته شده را بخوانند، اما دوست دارند به پادکست گوش دهند . با میزبانان چند پادکست مرتبط تماس بگیرید و پیشنهاد دهید که مهمان باشید. حتی اگر پادکست خود را دارید ، حضور به عنوان مهمان در دیگران به گسترش دسترسی شما کمک می کند.

28. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

برای کسب‌وکارها در هر اندازه و صنایع، شبکه‌سازی شخصی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری است. همانطور که تبلیغات پولی می تواند قدرتمند باشد، ارتباط چهره به چهره و دهان به دهان یکی از بهترین شکل های تبلیغات است.

29. با سایر مشاغل شراکت ایجاد کنید

بگویید که یک عکاس هستید – احتمالاً مشتریانی دارید که می‌خواهند موها و آرایش‌هایشان را درست کنند. و اگر یک آرایشگر و آرایشگر هستید، به احتمال زیاد با افرادی کار می کنید که برای رویدادهای خاص مانند عروسی آماده می شوند، که ممکن است به دنبال یک عکاس باشند. ایجاد روابطی که در آن با هم کار می کنید و مشتریان را به یکدیگر ارجاع می دهید، یکی از راه های بسیار ارزشمند برای دریافت تبلیغات دهان به دهان رایگان است.

30. حضور خود را در رسانه های اجتماعی توسعه دهید

بله، تاثیرگذاری ارگانیک در رسانه های اجتماعی سخت تر از همیشه است. اما این بدان معنا نیست که شما باید آن را نادیده بگیرید. شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی یکی از رایج‌ترین مکان‌ها برای یادگیری افراد در مورد کسب‌وکارها هستند.

در واقع، 25 درصد از مصرف‌کنندگان Millennial هنگام تحقیق درباره یک کسب‌وکار، با رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کنند نه جستجوی گوگل یا بازدید از وب‌سایت شرکت. اطمینان حاصل کنید که در هر کانال رسانه اجتماعی که می خواهید استفاده کنید، حضور فعال و نمایه های کاملاً کامل دارید.

31. با یک تجارت دیگر یا غیرانتفاعی همکاری کنید

شراکت نباید محدود به ارجاع مشتریان به یکدیگر باشد. آیا می توانید با یک تجارت دیگر یا غیرانتفاعی در یک محصول محدود همکاری کنید؟ یا برای میزبانی یک رویداد یا مسابقه با یکدیگر همکاری کنید؟ این تاکتیک‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به یک مخاطب کاملاً جدید برسید، زیرا شما و شریکتان هر دو در کانال‌های بازاریابی خود این خبر را منتشر می‌کنید.

32. در رویدادهای محلی شرکت کنید

برای شرکت در رویدادهای محلی نیازی به داشتن بودجه حمایت مالی زیادی ندارید. از تیم خود بخواهید که به عنوان کارمند رویداد داوطلب شود، یا فضای رویداد، نوشیدنی، محصول خود را به عنوان جوایز حراج یا خدمات مرتبط با صنعت شما اهدا کند (برای مثال، یک شرکت صوتی می تواند صدا را ارائه دهد.)

33. از امضای ایمیل خود نهایت استفاده را ببرید

آیا پیوندی به وب سایت شما در امضای ایمیل شما وجود دارد؟ در مورد پیوند به کانال های رسانه های اجتماعی شما چطور؟ امضای ایمیل شما ارزشمند است، اما اغلب نادیده گرفته می شود! حتی می‌توانید در مورد یک تبلیغ یا پیشنهاد فعلی در این فضا توضیح دهید.

34. ایمیل سرد بفرستید

در حالی که بسیاری از مردم به دلیل ترس از ظاهر شدن هرزنامه، از ارسال ایمیل های سرد احتیاط می کنند، وقتی به خوبی انجام شوند می توانند کار کنند و هزینه ای هم ندارند. مهم این است که پیام خود را شخصی سازی کنید، پیوندی اضافه کنید تا مشتریان احتمالی بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند و آن را کوتاه، کاربردی و ارزشمند نگه دارید.

ایده سایت تبلیغات تولیدی
ایده سایت تبلیغات تولیدی

35. دفتر خود را باز کنید

ارائه فضای خود برای یک گردهمایی یا رویدادهای دیگر راهی برجسته برای ایجاد آگاهی در مورد برند شما است. با یک کسب و کار دیگر شریک شوید تا نوشیدنی‌هایی تهیه کنید و دیگر نیازی به خرج کردن یک سکه نخواهید داشت.

ایده سایت تبلیغات تولیدی رایگان کدامند؟

ایده های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه ای کار می کند و به ویژه اگر به تازگی یک تجارت را راه اندازی کرده اید مفید هستند . فقط به مارک هایی مانند رولز رویس و… نگاه کنید که جزو مارک هایی هستند که تبلیغات پولی را خسته نمی‌کنند.
در عوض، آنها از تاکتیک‌های رایگان مانند رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند و شما هم می‌توانید.

در ایده سایت تبلیغات تولیدی هر گونه پروفایل یا فهرست موجود را بسازید یعنی چه؟

صدها فهرست و سایت بررسی آنلاین وجود دارد. مطمئن شوید که لیست کسب و کار خود را در سایت هایی مانند Yelp ادعا کرده اید و اطمینان حاصل کنید که هر گونه اطلاعات به روز است.

چگونه کسب و کار خود را در ایده سایت تبلیغات تولیدی گوگل کنید؟

مطمئن شوید فهرست کسب و کار گوگل شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که وقتی کسی برای کسب و کار شما جستجو می کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً تکمیل و بهینه شده است.
چند عکس آپلود کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر یک کسب و کار محلی با موقعیت فیزیکی دارید، این امر به ویژه مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در Google Maps ظاهر می شود.

6 دیدگاه برای “ایده سایت تبلیغات تولیدی

  1. Amin DehghanNejad گفته:

    زمانی که لیست فهرست فقط برای اهداف SEO در نظر گرفته می شود، به عنوان یک منبع عالی برای لینک دادن به وب سایت ها است

  2. Nazanin heshmati گفته:

    شما با شرکت ‌کردن در رویداد های محلی و چالش ها ، و تولید محتوا قوی از جمله اماده سازی پروفایل حرفه ای ، میتوانید جذب مخاطب به سایت خود را تا چندین برابر بیشتر کنید

  3. متاورس آینده من گفته:

    چه کسب و کار شما قدیمی یا جدید باشد فرقی نخواهد کرد در مورد تبلیغات همه شرکت ها برای فروش به تبلیغات نیلز دارند

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    مطمئن شوید فهرست کسب و کار گوگل شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که وقتی کسی برای کسب و کار شما جستجو می کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً گرد و بهینه باشد.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات بخش جدایی ناپذیر ساختن یک برند است. این کمک می کند تا کلمه خود را در مورد اینکه چه کسی هستید به اطلاع برسانید، و تکرار آن برند شما را در ذهن مشتریان تثبیت می کند. با ایده های تبلیغاتی خلاقانه، می توانید به سرعت مشخص کنید که چه چیزی شما را از بقیه متمایز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *