سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

بک لینک هایی که اغلب به عنوان لینک های ورودی شناخته می شوند، پیوندهای خارجی از منابع دیگر هستند که به یک وب سایت اشاره می کنند. در سئو، کار دریافت بک لینک سئوی خارج از صفحه یا بازاریابی ورودی نامیده می شود که بر عهده سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار است و می تواند بسیار زمان بر باشد

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار و 20 مورد از بهترین روش بازاریابی

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به نظر می رسد متخصصان سئو همیشه  مقالات رتبه بندی عالی را دریافت می کنند. رمز موفقیت آنها تقریباً همیشه به یک استراتژی بک لینک عالی مربوط می شود. توسعه یک استراتژی بک لینک برای به دست آوردن لینک های جدید اغلب به عنوان بازاریابی ورودی شناخته می شود.

دو نوع بک لینک وجود دارد

  • Dofollow
  • nofollow

بک لینک Nofollow چیست؟

پیوند nofollow پیوندی است که آنچه را که به آن پیوند پیوند می‌گویند ارائه نمی‌کند، رتبه صفحه را افزایش نمی‌دهد و توانایی سایت را برای بالا رفتن در SERP بهبود نمی‌بخشند.

عنصر nofollow به موتورهای جستجو می گوید که این پیوند را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر نگیرند.

آیا بک لینک های NOFOLLOW بی ارزش هستند؟

مطمئناً نه، حتی با وجود اینکه پاداش های رتبه بندی را ارائه نمی دهند، هیچ بک لینک فالو نمی تواند ترافیک ارجاعی زیادی را به وب سایت شما وارد کند.

به طور کلی بهترین بک لینک ها از یک فاکتور رتبه بندی از سایت هایی با اعتبار صفحه بالا و اعتبار دامنه بالا هستند که فالو هستند.

بررسی سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

ما می خواهیم استراتژی های بک لینک را برای به دست آوردن بک لینک های فالو بررسی کنیم.

1.بک لینک های رقیب خود را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید

چرا چرخ را دوباره اختراع کنیم یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کمک به ایجاد بک لینک، این است که ببینید چه کسی به رقبای داخلی شما پیوند می‌دهد.

پس چگونه می توان بک لینک ها را دید؟

در حال حاضر، 4 بک لینک سئو مورد علاقه من هستند

  • Ahref
  • Cognitive SEO Explorer
  • SEOQuake –> SEMRush
  • Moz –> Open Site Explorer

Moz و SEOQuake هر دو آنچه را که نیاز دارید به شما می‌رسانند، اما من واقعاً Moz را به دلیل سادگی‌اش دوست دارم.

ساده ترین روش نصب افزونه مرورگر MozBar  و استفاده از قابلیت Open Site Explorer یا SEOQuake است که از عملکرد بک لینک SEMRush استفاده می کند.

می توانید به سرعت ببینید کدام سایت ها دارای اعتبار صفحه (PA) و اعتبار دامنه (DA) هستند و لیستی از نامزدهای بالقوه بک لینک را تهیه کنید.

2. انتشار محتوای طولانی (ساختار پیوند غیرفعال)

مطمئنم این جمله را شنیده اید که BIGGER  is Better، خوب در سئو، حداقل در حال حاضر، LONGER  بهتر است.

آنچه من در مورد آن صحبت می کنم انتشار محتوایی است که حداقل 1500 کلمه یا بیشتر و ترجیحاً بیش از 2000 کلمه باشد.

جای تعجب نیست که افرادی که محتوای طولانی تری منتشر می کنند، بک لینک بیشتری نیز خواهند داشت.

به این شکل، اگر به کسی لینک می‌دادید، آیا می‌خواهید به یک مقاله کوتاه یا یک مقاله عمیق‌تر پیوند دهید؟

دو نویسنده واقعا خوب محتوای طولانی برایان دین از Backlinko و Ray Maker از  DCRainMaker هستند.

برایان و ری هر دو در ایجاد و انتشار محتوای طولانی متخصص هستند و در نتیجه همیشه در گوگل رتبه بالایی دارند.

اگرچه متفاوت است، اما هر دو بررسی به شما بینشی در مورد نحوه ایجاد محتوای طولانی می دهد.

چند چیز برجسته است:

  • مقالات شامل تصاویر زیادی است
  • مقالات شامل پیوندهای زیادی است
  • مقاله ها واقعا طولانی هستند
  • مقالات نظرات زیادی دارند

نوشتن محتوای طولانی قطعا به زمان و برنامه ریزی بیشتری نیاز دارد، اما سود سهام می تواند بسیار زیاد باشد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نوشتن محتوای طولانی، ایجاد فهرستی در مورد یک موضوع است.

نوشتن مقاله به این روش چیزهای زیادی برای صحبت در اختیار شما قرار می دهد و رسیدن به تعداد کلمات جادویی را آسان می کند. همچنین باعث می شود مردم تمایل به اشتراک گذاری و گنجاندن محتوای شما در وب سایت های خود داشته باشند.

من به انتشار محتوای طولانی به عنوان راهی غیرفعال برای ایجاد بک لینک نگاه می کنم.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار
سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

3. تصاویر و اشتراک گذاری اجتماعی (ساختار پیوند غیرفعال)

این روزها اشتراک گذاری تصاویر بسیار زیاد است. پلتفرم های اینستاگرام، پینترست، فیس بوک، لینکدین و توییتر همگی راه هایی را برای اشتراک گذاری تصاویر ارائه می دهند.

اگر برای مقالات خود تصاویری ایجاد نمی کنید، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی زیادی را از دست خواهید داد.

4. نوشتن نظرات محصول

در 12 سال گذشته، من بیش از 500 مقاله در مورد تناسب اندام، سلامت، تندرستی، سئو، عتیقه جات و بازی نوشته ام. همه چیز در دهه 90 شروع شد، زمانی که من چند مقاله در مورد تناسب اندام نوشتم.

از آنجا به نوشتن نقدهای بازی پرداختم. در مقطعی تصمیم گرفتم با تولیدکنندگان تماس بگیرم تا محصولاتی را برای من ارسال کنند تا بررسی کنم. این به تولیدکنندگان کمک کرد تا در مورد محصولات خود صحبت کنند و من در عوض محصولات بسیار جالبی را برای آزمایش دریافت کردم.

در نتیجه چندین وب سایت راه اندازی کردم

  • GearMashers.com
  • ·        10KStepsDaily.com
  • AntiqueOutings.com
  • MiniatureReview.blogspot.com
  • HangTenSEO.com

هنگامی که نوشتن بررسی تمام شد، با سازنده تماس می گرفتم و یک لینک برای آنها ارسال می کردم. بسیاری از اوقات سازنده پیوند را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد و گهگاه پیوندی را به وب سایت خود اضافه می کند.

گران ترین تجهیزاتی که دریافت کردم و بررسی کردم یک مربی داخلی به نام Wattbike بود. ارزش خرده فروشی آن چیزی در محدوده 1500 تا 2000 دلار بود.

یکی از موفق‌ترین کمپین‌های نقد من، نوشتن مجموعه‌ای از مقالات در تابلوهای تعادلی و سپس ترکیب تمام اطلاعات در یک مقاله واحد با پیوندهایی به تمام بررسی‌های فردی بود.

من در آن زمان آن را نمی دانستم، اما در واقع از انتشار محتوای طولانی استفاده می کردم، که مطمئنم نقش مهمی در رتبه بندی SERP داشته است.

اگر «Best Balance Boards» یا «Top Balance Boards» را در گوگل جستجو می‌کنید، مقاله EndTheTrendNow معمولاً در رتبه ۱۰ برتر قرار می‌گیرد و سال‌ها در آنجا باقی مانده است.

من واقعاً توجه زیادی به رتبه بندی نکرده ام، احتمالاً اگر مقاله را به روز می کردم و چند بک لینک دیگر به آن می رسیدم می توانستم در رتبه بندی پیشرفت کنم.

بنابراین ممکن است تعجب کنید که این عالی به نظر می رسد، اما چگونه با آنها تماس می گیرید؟

معمولاً وقتی با یک شرکت تماس می‌گیرم، به این دلیل است که آنها محصولی دارند که من می‌خواهم از آن استفاده کنم.

5. درخواست بک لینک کنید

بنابراین شما آن بررسی محصول را نوشته‌اید و واقعاً از خودتان راضی هستید، اما وقتی ایمیل را برای هر کسی که نقد را نوشته‌اید ارسال می‌کنید، هیچ بک لینکی نمی‌خواهید.

اکنون، ممکن است این موضوع حساسی باشد، اما در اغلب موارد، اگر بپرسید، مردم معمولاً یک بک لینک را درج می کنند. من آن را یک قدم فراتر می گذارم و همچنین می خواهم آن را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارم.

6. ارائه محصولات و نرم افزار برای بررسی

برای شرکت هایی که کالا تولید می کنند (نرم افزار، سخت افزار، اقلام باحال). اهدای محصول به افراد مناسب می‌تواند بک لینک‌های عالی، بیننده‌های جدید و قرار گرفتن در معرض دید به دست آورد.

در حالی که بیشتر بررسی های محصول من یک تلاش فراگیر بوده است، گاهی اوقات از شرکت هایی می خواهم که برای بررسی محصول با من تماس بگیرند.

برای کسانی که محصولی ندارند، گاهی اوقات بخشیدن چیزی و درخواست بررسی آن نیز می تواند کارساز باشد.

این چیزی است که به عنوان WIN/WIN شناخته می شود.

  • آنها محصول خود را توسط افراد متعدد مورد بررسی قرار می دهند بدون اینکه آنها نیازی به اطلاع رسانی داشته باشند
  • من ورودی های متعددی را از چندین تستر دریافت می کنم

دوباره به محتوای طولانی اشاره می کنم، با داشتن چندین نفر که محصول را آزمایش می کنند، باید بتوانم یک بررسی نسبتا طولانی بنویسم و ​​مشاهدات همه را اضافه کنم.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار
سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

7. اولین بودن در بازار

خبرگزاری ها این کار را همیشه با آخرین سرفصل های داستان خود انجام می دهند. این داستان ها اغلب بسته به موضوع، بک لینک های زیادی را به دست می آورند.

کاری که شما به دنبال انجام آن هستید این است که قبل از همه هجوم ها، محتوا ایجاد کنید. این چیزی شبیه به این است که به دنبال یک اسکوپ داخلی باشید تا اولین کسی باشید که وارد بازار شوید.

این تکنیک آسان نیست، زیرا شما به دنبال محتوایی هستید که قابل جستجو باشد و مردم بخواهند آن را جستجو کنند.

یک مثال واقعا خوب اسکیت بوردهای الکتریکی است. یک شرکت به نام Boosted Board وجود دارد. زمانی که یکی از افراد مشهور یوتیوب به نام کیسی ندستات شروع به فیلمبرداری از ویدیوهای یوتیوب با استفاده از برد و صحبت در مورد آن کرد، آنها واقعاً نام خود را پیدا کردند.

بر اساس فرضی که داشتم، شروع به تماس با شرکت‌های مختلف اسکیت‌برد برقی کردم تا ببینم آیا آنها هیئتی را برای بررسی ارسال می‌کنند یا خیر. متأسفانه، من موفق نشدم زیرا تقاضای تابلوها بسیار زیاد بود، آنها هیچ تابلوی نمایشی برای داوران یا حداقل برای این داور نداشتند.

من چند بررسی در مورد اسکیت بوردهای الکتریکی نوشتم و آنها در حال حاضر برخی از مقالات بالاترین رتبه من هستند.

پهپادها یکی دیگر از موضوعات بسیار قابل جستجو هستند. دوباره با چندین شرکت هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفتم تا ببینم آیا می توانم یک پهپاد تهیه کنم یا خیر. بالاخره موفق شدم و الان منتظرم تا بیاد.

8. پلتفرم TIS The season with google trends

Google Trends  ابزاری فوق العاده برای مشاهده ترندها در طول زمان است. دانستن روندها می تواند اطلاعات ارزشمندی را برای ایجاد مقالاتی در اختیار شما قرار دهد که لینک دریافت می کنند.

در مثال اسکیت برد من برای عبارت “برد تقویت شده” می توانید ببینید که تا آخرین بخش سال 2015 که به سال 2016 منتهی شد، اقدام زیادی انجام نشد.

استرالیا، کانادا، ایالات متحده و بریتانیا منابع غالب جستجو هستند. آنچه همچنین جالب است جستجوهای مرتبط با Google Trends است. می توانید ببینید که افراد به دنبال چه اصطلاحات دیگری هستند.

با استفاده از گرایش‌ها می‌توانید یک کمپین مقاله‌سازی بر اساس آنچه داغ است و آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد کنید. با گذشت زمان، روندها می توانند به شما کمک کنند تا تغییرات فصلی را پیش بینی کنید که می توانید با ایجاد محتوایی که مردم می خواهند در زمان های مختلف سال به آن پیوند داده و پیدا کنند، از آنها استفاده کنید.

9. یافتن منشن و فریاد

دو روش اصلی برای یافتن منشن ها و فریاد زدن درباره شرکت، محصولات یا نام شما وجود دارد.

  • ذکر تصویر
  • نام شرکت، محصولات یا مقالات ذکر شده است

هنگامی که آنها را پیدا کردید، جمع آوری لیستی از وب سایت های مورد نیاز برای تماس است.

ذکر تصویر

با استفاده از جستجوی عکس معکوس Google ، می‌توانید ببینید چه کسی از لوگوی شرکت یا تصویری که ایجاد کرده‌اید استفاده می‌کند.

نام شرکت، محصولات یا ذکر مقاله

روش دوم برای یافتن منشن ها استفاده از گوگل و سایت هایی مانند  BuzzSumo و Mention.net است.

در حالی که این روش‌ها نتایج را برمی‌گردانند، من راه آسانی برای فیلتر کردن تنها سایت‌هایی که حاوی بک لینک نیستند، پیدا نکرده‌ام.

معمولاً، این روش شامل بررسی سایت‌ها برای دیدن آنچه گفته می‌شود و دیدن بک لینک‌ها است.

می‌توانید فهرستی از سایت‌هایی را که بررسی‌ها و پوشش‌های مثبت ارائه می‌دهند جمع‌آوری کنید و مقالات جالب دیگری را برای قرار گرفتن در معرض بیشتر ارسال کنید.

10. هشدارهای نام تجاری و محتوا

هشدارهای نام تجاری و محتوا می تواند بسیار مفید باشد و به شما اطلاع دهد چه کسی به شما یا رقبای شما پیوند می دهد. هشدارها به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت واکنش نشان دهید و برای پیگیری و اشتراک‌گذاری بیشتر با افراد یا وب‌سایت‌ها تماس بگیرید.

BuzzSumo به شما امکان می دهد تا هشدارها را روشن کنید

  • نام تجاری
  • اشاره های رقیب
  • محتوا از یک وب سایت
  • کلید واژه ها
  • بک لینک ها
  • نویسندگان

گوگل به شما این امکان را می دهد که بر اساس کلمات کلیدی یافت شده هشدارها را تنظیم کنید.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار
سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

11. وبلاگ نویس

یک راه آسان برای به دست آوردن یک بک لینک با کیفیت به وب سایت خود این است که یک وبلاگ نویس ایجاد کنید و سپس یک بک لینک به سایت خود ارسال کنید.

  • یک وبلاگ رایگان از Blogger.com ایجاد کنید
  • برای شروع یک یا دو مقاله بنویسید.
  • یک بک لینک به وب سایت خود اضافه کنید.

برای این روش یک تب جدید در کنار “home” اضافه کردم و آن را “HangTenSEO” نامیدم. من برگه را مستقیماً به وب سایت خود https://HangTenSEO.com اشاره کردم.

وقتی وبلاگم را باز کردم، روی نماد ابزار کوچک در سمت راست برای منو کلیک کردم. سپس نام سایت جدید = “HangTenSEO” و آدرس جدید سایت = “https://HangTenSEO.com” را اضافه کردم. وقتی اطلاعات وارد شد، روی افزودن پیوند کلیک کردم و یک تب جدید به نام “HangTenSEO” ایجاد شد.

12. یک آزمایش کننده بتا شوید

درگیر شدن در برنامه آزمایش بتا برای یک محصول به این معنی است که در رقابت جهشی خواهید داشت. من آزمایش کننده بتا برای چندین محصول بوده ام. قبل از اینکه محصولات به بازار بیایند و قبل از اینکه سر و صدای زیادی در مورد آنها به وجود بیاید، می توانید جزئیات و ویژگی های آنها را یاد بگیرید.

من در حال حاضر در حال آزمایش بتا محصولی هستم که قرار است در ماه آگوست عرضه شود و می‌توانم محتوایی را برای عرضه قبل از عرضه عمومی داشته باشم. این باید به معنای رقابت برای کلمات کلیدی و موضوع در ابتدا در زیر باشد. این همچنین به این معنی است که پس از انتشار محصول باید چند بک لینک دریافت کنم که به مقاله من اشاره می کند.

از آنجایی که محصول کاملاً جدید خواهد بود، من همچنین قصد دارم با شرکت های مختلفی که مقاله من را تبلیغ می کنند تماس بگیرم تا بک لینک های اضافی دریافت کنم.

13. وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان تماماً در مورد ایجاد روابط با سایر وب سایت ها و صاحبان وبلاگ و مخاطبان آنها است. در نتیجه، حوزه نفوذ خود را افزایش می دهید و اغلب ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید.

برای اینکه وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مفید باشد، میزبان باید موافقت کند که یک بک لینک از وبلاگ یا وب سایت خود به وبلاگ شما اضافه کند.

با گذشت زمان، بک لینک ها اعتبار دامنه وب سایت شما را افزایش می دهند با فرض اینکه به URL اصلی وب سایت شما اشاره می کنند و نه صفحه ای در داخل آن.

فراتر از بک لینک های واقعی، ارسال مهمان و وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد به یک مخاطب کاملاً جدید دسترسی داشته باشید. وبلاگ نویسی مهمان همچنین عنصر اعتماد را برای سایر خوانندگان فراهم می کند.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار
سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

آیا وبلاگ نویسی مهمان نقطه ضعفی دارد؟

به گفته مت کاتز، مطمئناً می توانید آن را به تعویق بیاندازید و پیوندهای اسپم ایجاد کنید. هر کسی که اساساً همان محتوای یک وبلاگ نویس مهمان را تبلیغ می کند یا مقاله خود را می چرخاند و آن را برای چندین نفر تبلیغ می کند در این دام گرفتار می شود.

هنگام انجام وبلاگ نویسی مهمان، می خواهید به حوزه تخصصی خاص خود و چیزی که واقعاً به وب سایت شما مربوط می شود، پایبند باشید.

بک لینک Nofollow چیست؟

پیوند nofollow پیوندی است که آنچه را که به آن پیوند پیوند می‌گویند ارائه نمی‌کند، رتبه صفحه را افزایش نمی‌دهد و توانایی سایت را برای بالا رفتن در SERP بهبود نمی‌بخشند.
عنصر nofollow به موتورهای جستجو می گوید که این پیوند را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر نگیرند.

آیا بک لینک های NOFOLLOW بی ارزش هستند؟

مطمئناً نه، حتی با وجود اینکه پاداش های رتبه بندی را ارائه نمی دهند، هیچ بک لینک فالو نمی تواند ترافیک ارجاعی زیادی را به وب سایت شما وارد کند.
به طور کلی بهترین بک لینک ها از یک فاکتور رتبه بندی از سایت هایی با اعتبار صفحه بالا و اعتبار دامنه بالا هستند که فالو هستند.

آیا وبلاگ نویسی مهمان نقطه ضعفی دارد؟

به گفته مت کاتز، مطمئناً می توانید آن را به تعویق بیاندازید و پیوندهای اسپم ایجاد کنید. هر کسی که اساساً همان محتوای یک وبلاگ نویس مهمان را تبلیغ می کند یا مقاله خود را می چرخاند و آن را برای چندین نفر تبلیغ می کند در این دام گرفتار می شود.
هنگام انجام وبلاگ نویسی مهمان، می خواهید به حوزه تخصصی خاص خود و چیزی که واقعاً به وب سایت شما مربوط می شود، پایبند باشید.

7 دیدگاه برای “سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

  1. متاورس آینده من گفته:

    با عرض سلام و ادب واحترام
    Seo سایت مهمترین بخش سایت حتی از خود سایت لز شما بابت راهنمایی های خوبتون تشکر می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *