روش های سایت تبلیغات بک لینک

روش های سایت تبلیغات بک لینک

80 درصد از متخصصان سئو موافق هستند که لینک سازی توسط روش های سایت تبلیغات بک لینک یک تاکتیک بسیار موثر برای گنجاندن در استراتژی بازاریابی شما است

روش های سایت تبلیغات بک لینک با کیفیت

گفته می‌شود، اگر مطمئن نیستید که کدام روش های سایت تبلیغات بک لینک کار می‌کنند، جمع‌آوری بک لینک‌های با کیفیت بالا برای شما چالش برانگیز است.

خوشبختانه، شما می توانید از چندین استراتژی مختلف به صورت پشت سر هم استفاده کنید که بک لینک ها را خالص کرده و آگاهی برند را افزایش می دهد.

برای یادگیری موثرترین استراتژی های بک لینک و نحوه استفاده از آنها در سال 2021، ادامه مطلب را بخوانید.

چرا روش های سایت تبلیغات بک لینک حیاتی است؟

بک لینک ها زمانی ایجاد می شوند که شخص ثالثی به وب سایت شما لینک دهد. اغلب، وب‌سایت‌ها برای توضیح بیشتر چیزی یا تأیید سایتی که به آن پیوند می‌دهند، به منابع خارجی پیوند می‌دهند. این به گوگل نشان می‌دهد که سایت شما یک اعتبار است که شما را در رتبه‌های بالاتر سوق می‌دهد.

به همین دلیل، کمیت و کیفیت بک لینک‌هایی که دارید بر اعتبار دامنه شما تأثیر می‌گذارد، که بر رتبه‌بندی Google شما تأثیر می‌گذارد. اعتبار لینک بالاتر منجر به رتبه بالاتر گوگل می‌شود.

از آنجایی که 50٪ از کل ترافیک به بالاترین نقطه در Google می رود، شما می خواهید تا حد امکان به نتیجه جستجوی شماره یک نزدیک شوید تا تا آنجا که می توانید ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

تعداد بالای بک لینک ها به گوگل نشان می دهد که شما برای مخاطبان گسترده ای یک مرجع هستید. نتیجه برتر در گوگل به طور متوسط ​​380٪ بیشتر از نتایج در موقعیت های 2 تا 10 بک لینک دارد.

بک لینک های با کیفیت بالا (به عنوان مثال، بک لینک از سایر وب سایت ها با امتیازهای اعتبار دامنه بالا) شما را قادر می سازد تا از اعتمادی که به این سایت های با اعتبار بالا می آید، اطمینان حاصل کنید. این همچنین شما را به رتبه های بالاتر سوق می دهد. این را در هنگام ایجاد یک استراتژی پیوند در نظر داشته باشید.

ابتدا با ابزار اعتبار دامنه در مورد کیفیت لینک خود تحقیق کنید. در حالی که گزینه‌های SEMrush/Moz زیادی وجود دارد ، ۶۵ درصد از بازاریابان از اعتبار دامنه Moz برای اندازه‌گیری کیفیت لینک استفاده می‌کنند.

به طور خلاصه، سایت هایی که در رتبه اول گوگل قرار می گیرند، ترافیک ارگانیک بیشتری را مشاهده می کنند. اگر می خواهید به رتبه اول برسید و ترافیک بیشتری را جذب کنید، به عنوان بخشی از برنامه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود به یک استراتژی بک لینک قوی نیاز دارید.

6 مورد از روش های سایت تبلیغات بک لینک برای هدایت ترافیک و اعتبار دامنه

مطمئن نیستید که چگونه بک لینک بسازید تا سئو سایت را تقویت کنید و قدرت دامنه بالاتری را تقویت کنید؟

این شش تاکتیک اثبات شده را که بازاریابان در استراتژی‌های بک‌لینک خود استفاده می‌کنند، امتحان کنید.

1. محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید

تولید محتوا استراتژی شماره یک برای تولید بک لینک است. مشکل اینجاست که 90 درصد صفحات وب هیچ ترافیکی ندارند. اگر محتوای شما ترافیک نداشته باشد، کسی به آن بک لینک نمی دهد.

به همین دلیل است که 75 درصد از بازاریابان می گویند محتوایی تولید می کنند که به طور خاص برای بک لینک ها طراحی شده است.

به گفته ایرینا نیکا، مدیر ارشد بازاریابی آگاهی از محصول HubSpot و کارشناس بک لینک مقیم، سه نوع محتوا برای جذب بک لینک عبارتند از:

  • داستان هایی که توسط داده های اصلی پشتیبانی می شوند
  • مصاحبه های خبره و قطعات رهبری فکری
  • راهنمای نهایی برای موضوعات خاص

برای مثال نرم افزار بهینه سازی مسیر Track-POD را در نظر بگیرید. Track-POD  با ارائه یک نرم افزار بسیار خاص، با ایجاد راهنماهای نهایی که جنبه های مختلف صنعت را توضیح می دهد، خود را مرجع موضوع می کند.

راهنماهای آنها به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که باید در مورد موضوعاتی مانند تحویل آخرین مایل، اثبات تحویل و برنامه ریزی مسیر بدانید، توضیح دهید.

روش های سایت تبلیغات بک لینک
روش های سایت تبلیغات بک لینک

این باعث می شود آنها منابع بک لینک عالی برای مقالات دیگری که برای تعریف این موضوعات بدون درهم ریختن مقالات خود با جزئیات نیاز به کمک دارند، داشته باشند. با استفاده از این تاکتیک، Track-POD  دارای 17346 بک لینک در 1076 دامنه ارجاع دهنده است.

Buzzsprout  با ارائه داده های به روز و اصلی، خود را به عنوان یک منبع خبره برای سایر وب سایت ها قرار می دهد.

به همین دلیل این مقاله به تنهایی دارای 178 بک لینک از 79 دامنه ارجاع مختلف است.

2. لینک های شکسته بسازید

یک استراتژی کمی یواشکی، این تاکتیک بک لینک رقابت شما را تضعیف می کند و کفش های قدیمی آنها را پر می کند. در حالی که این یک تاکتیک بک لینک نسبتا قدیمی است، اما همچنان توسط 53 درصد از بازاریابان استفاده می شود.

ایده این است که پیوندهایی را در بخش خود بیابید که دیگر کار نمی کنند و محتوای جایگزین برای پر کردن این منابع خراب ایجاد کنید.

در حالت ایده‌آل، شما سایت‌های رقیب را برای یافتن لینک‌های محتوای شکسته در وب‌سایت‌هایشان هدف قرار می‌دهید. برای انجام این کار، می توانید از ابزار جستجوگر لینک شکسته مانند آنچه توسط  Ahrefs ارائه شده است استفاده کنید.

هنگامی که یک لینک شکسته را پیدا کردید، این URL را از طریق یک ابزار بررسی بک لینک اجرا می کنید. Ahrefs همچنین دارای ابزار بررسی بک لینک است.

جستجوگر بک لینک تمام وب سایت هایی را که به منبع خراب بک لینک داده اند را به شما نشان می دهد. سپس مقاله ای می نویسید که جایگزین محتوای لینک اصلی می شود و با تمام آن سایت های بک لینک دهنده تماس می گیرید تا جایگزین خود را ارائه دهند.

به عنوان مثال، تصور کنید که وبلاگ Preply در مورد نحوه آدرس دهی نامه های حرفه ای یک پیوند مرده است و شما می خواهید آن را با پیوند خود جایگزین کنید.

شما باید URL را از طریق Ahrefs Backlink Checker اجرا کنید تا لیستی از بک لینک ها را دریافت کنید.

سپس یک ایمیل به هر یک از این وب سایت ها می نویسید تا در مورد لینک شکسته به آنها هشدار دهید و پیشنهاد کنید که آن را با پیوندی به مقاله شما در مورد نحوه نوشتن نامه های حرفه ای جایگزین کنند.

3. پست های مهمان بنویسید

ارسال مهمان یک استراتژی بک لینک بسیار محبوب است. در واقع، 75 درصد از متخصصان سئو با پست های مهمان بک لینک می سازند.

نکته در مورد پست های مهمان این است که آنها نه تنها به ایجاد بک لینک کمک می کنند، بلکه شخصیت شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در یک موضوع خاص می سازند.

به علاوه، شما این شانس را دارید که به یک مخاطب جدید نفوذ کنید و ارزش برند خود را به آنها نشان دهید.

نه تنها این، بلکه از آنجایی که تولید محتوا می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد، در صورتی که محتوا را به صورت رایگان ارائه می‌دهید، اغلب آسان‌تر است که یک وب‌سایت را متقاعد کنید که بک لینک شما را درج کند.

به این ترتیب درو چنلر، بنیانگذار  Simple Money Lyfe، بک لینک های زیادی به وبلاگ مالی شخصی خود می گیرد.

چنلر وبلاگ‌هایی را با بازارهای هدف مشابه در جایگاه کمی متفاوت پیدا می‌کند، مانند مجلات کارآفرینی.

چنلر محتوای خود را برای ادغام جایگاه خود، امور مالی شخصی و جایگاهی که برای آن می نویسد (در این مورد، مشاغل کوچک) تنظیم می کند.

توجه داشته باشید که او چگونه بک لینک های خود را به طور طبیعی در متن ادغام می کند تا به خوانندگان نشان دهد که کجا می توانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنند.

4. به ذکر نام تجاری گوش دهید

اگر در سراسر اینترنت برای ذکر نام تجاری یا محصولات خود گوش می دهید، می توانید هر نام تجاری بدون پیوند را پیدا کنید و آنها را تعقیب کنید تا یک بک لینک به دست آورید.

این یک استراتژی رایج است. تقریبا نیمی از بازاریابان به دنبال ذکر نام تجاری برای بک لینک هستند. اگر از ابزار مناسب استفاده کنید انجام این کار بسیار ساده است.

روش های سایت تبلیغات بک لینک
روش های سایت تبلیغات بک لینک

با چیزی مانند Buzzsumo و Ahrefs Content Explorer، می‌توانید نام برند خود را جستجو کنید و اشاره‌هایی را که از منابع شخص ثالث می‌آیند، بیابید.

اگر به دنبال ابزاری رایگان برای انجام این کار هستید، Google Alerts  را امتحان کنید. این کار محتوایی را که هر روز منتشر می‌شود ردیابی می‌کند و هر محتوایی که عبارات کلیدی خاصی را ذکر می‌کند، مانند نام برند یا محصولات شما، به شما هشدار می‌دهد.

5. گسترش اینفلوئنسر

با استفاده از اینفلوئنسرها، می توانید بک لینک بسازید و برای مخاطبان جدید بازاریابی کنید. نه تنها این، بلکه اینفلوئنسرها با تأیید محصولات شما برای فالوورها، به عنوان اثبات اجتماعی نیز عمل می کنند.

به همین دلیل است که 40 درصد از بازاریابان از اینفلوئنسر به عنوان یک استراتژی استفاده می کنند.

احساس نکنید که به اینفلوئنسرهای سطح سلبریتی برای کمک به تقویت استراتژی بک لینک خود نیاز دارید. در واقع، اینفلوئنسرهایی که فالوورهای کمتری دارند، بالاترین نرخ تعامل را دارند.

به سادگی با اینفلوئنسرهای مرتبط در جایگاه خود تماس بگیرید و در ازای دریافت بک لینک در وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی آنها، محصولات خود را به صورت رایگان یا کمیسیون را به آنها پیشنهاد دهید.

به نحوه استفاده از اینفلوئنسرها توسط Herbal Dynamics Beauty نگاه کنید. Herbal Dynamic Beauty  به هر اینفلوئنسر یک کد تخفیف شخصی برای دنبال کنندگان خود می دهد. آنها برای هر فروش انجام شده با استفاده از این کد، کمیسیون دریافت می کنند.

در عوض، اینفلوئنسرها پیوندی به وب سایت در بیو اینستاگرام خود قرار می دهند. با انجام این کار، Herbal Dynamic Beauty از طریق بازاریابی وابسته و بک لینک به وب سایت خود فروش بیشتری کسب می کند.

6. تبادل لینک

28 درصد از متخصصان سئو برای تقویت استراتژی بک لینک خود به تبادل لینک می پردازند. این یک تاکتیک فوق العاده است. تو به کسی پیشنهاد می‌کنی که پشتت را بخراشی و او هم پشت تو را می‌خراشد.

این تاکتیک نسبتاً ساده است. لیستی از وب سایت های مکمل را پیدا کنید که مخاطبان هدف مشابهی با شما دارند اما در رقابت مستقیم نیستند.

برای مثال، فرض کنید که یک شرکت نرم افزاری هستید که ارزیابی بلوغ را به مشاوران ارائه می دهد. ممکن است وب سایت هایی را بیابید که به مشاوران شما پاسخ می دهند که مستقیماً با ارائه خدمات رایگان با شما رقابت نمی کنند. از طرف دیگر، می‌توانید با سایر نرم‌افزارها یا شرکت‌های SaaS متفاوت از شما پیوندهایی مبادله کنید.

مستقیماً برای آنها بنویسید و پیشنهاد دهید در ازای بک لینک به وب سایت شما در وبلاگ خود، به محتوای آنها در وبلاگ خود بک لینک دهید.

ابزارهای توسعه در روش های سایت تبلیغات بک لینک

اکنون که در مورد برخی از بهترین تکنیک‌های تبلیغاتی برای ایجاد پیوند و همچنین آنچه در ایمیل‌های ارتباطی خود بگویید، یاد گرفته‌اید، ممکن است تعجب کنید که واقعاً چگونه با افراد مناسب ارتباط برقرار می‌کنید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

تعدادی ابزار وجود دارد که می‌توانید از آنها برای حذف نام و آدرس ایمیل در وب‌سایت‌ها یا یافتن آدرس ایمیل افراد در برخی از سایت‌ها استفاده کنید، اگر قبلاً نام آنها را دارید.

در اینجا پیوندهایی به چند ابزار مورد علاقه ما وجود دارد:

  • Hunter
  • Norbert
  • SellHack

همه این ابزارها عالی هستند و آزمایش های طولانی و رایگان را ارائه می دهند.

افزونه LinkedIn Sales Navigator Chrome یک گزینه رایگان عالی است. هنگامی که آدرس ایمیل صحیح آن ها را در جیمیل وارد کرده اید (و ایمیل آنها با حساب لینکدین آنها مرتبط است) قطعه هایی از نمایه لینکدین افراد را پر می کند. این عالی کار می‌کند، حتی اگر در مقایسه با سایر ابزارهای ذکر شده، حدس و گمان بیشتری نیاز داشته باشد.

ارتقاء محتوا: فروش دنیای بازاریابی محتوا

بازاریابان محتوا اغلب اجازه می‌دهند که تبلیغات به حاشیه برود، زیرا معتقدند اگر محتوای عالی منتشر کنند، مردم آن را پیدا خواهند کرد. متأسفانه، به ندرت چنین است.

برای به دست آوردن بک لینک و توجه بیشتر به محتوای خود، باید به طور فعال کار خود را در وب سایت های معتبر تبلیغ کنید.

روش های سایت تبلیغات بک لینک
روش های سایت تبلیغات بک لینک

مانند فروش، ارتقاء محتوا بر سه چیز متکی است:

  1. یک محصول عالی (در این مورد، محتوای عالی)
  2. مخاطب مناسب
  3. یک ارزش ذاتی برای پیوند سازندگان در وب سایت های معتبر

شما تمام ابزارهای لازم برای تسلط بر این سه حوزه را دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنجا بروید و شروع به تبلیغ محتوای عالی خود کنید.

تبلیغ محتوای بد در روش های سایت تبلیغات بک لینک

تبلیغ محتوای بد اتلاف وقت است. همچنین تبلیغ محتوای خوب برای افراد اشتباه است. اول و مهمتر از همه، تنها راه موفقیت در تلاش‌های تبلیغاتی، تبلیغ محتوایی است که وب‌سایت‌های معتبر دلیلی برای پیوند به آن دارند.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که سایت‌های معتبر به محتوا پیوند می‌دهند:

  • این مربوط به پیام هایی است که می خواهند به بازدیدکنندگان وب سایت خود منتقل کنند
  • این ادعاها و نظرات خود را تقویت می کند یا نور مثبتی بر آنها می افکند
  • به بازدیدکنندگان سایت آنها ارزش می بخشد
  • با ارائه خدمات آنها رقابت یا تضعیف نمی کند و خود تبلیغی نیست.

اگر همه این شرایط رعایت شود، یک وب سایت معتبر دلایل زیادی برای پیوند دادن به محتوای شما دارد. همچنین معیارهای مبتنی بر محتوا وجود دارد که باعث می‌شود وب‌سایت‌های معتبر بیشتر از یک قطعه لذت ببرند و به آن پیوند دهند.

در اینجا لیستی از عناصری است که محتوای شما باید حاوی آن باشد تا ارزش بیشتری برای کسب بک لینک داشته باشد:

  • برای کاربر نهایی مفید و بلافاصله قابل اجرا است
  • از طریق طراحی متفکرانه، با کیفیت و گرافیک سفارشی تقویت شده است
  • این جامع است و به تمام سوالاتی که کاربر ممکن است در مورد یک موضوع خاص داشته باشد بدون ارسال آنها به جای دیگر پاسخ می دهد
  • خاطره انگیز است و داستانی را روایت می کند

در واقع، این به این خلاصه می شود:

برای کسب بک لینک، محتوا باید عالی و مرتبط باشد. هنگامی که بر ایجاد محتوا و شناسایی سازندگان لینک معتبر تسلط پیدا کردید، برای ارتقاء آماده هستید.

 نتیجه

آیا ایده بهتری دارید که استراتژی بک لینک خود را از کجا شروع کنید؟

اگر سعی کرده‌اید محتوایی بنویسید اما به نتیجه نرسیده‌اید، تبادل لینک و گسترش تأثیرگذاران ممکن است به شما کمک کند که به دنبال آن بودید.

به یاد داشته باشید، اگر واقعاً مشکل دارید، همیشه می توانید برای پیوندها هزینه کنید. 40 درصد از متخصصان سئو اعتراف می کنند که هر از گاهی از این استراتژی استفاده می کنند.

امیدواریم در حال حاضر، شما به شش استراتژی جدید برای افزایش سرسام آور تلاش های بک لینک خود مجهز شده باشید. آیا موارد دیگری وجود دارد که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟ اگر چنین است، در زیر به ما اطلاع دهید.

چرا روش های سایت تبلیغات بک لینک حیاتی است؟

بک لینک ها زمانی ایجاد می شوند که شخص ثالثی به وب سایت شما لینک دهد. اغلب، وب‌سایت‌ها برای توضیح بیشتر چیزی یا تأیید سایتی که به آن پیوند می‌دهند، به منابع خارجی پیوند می‌دهند. این به گوگل نشان می‌دهد که سایت شما یک اعتبار است که شما را در رتبه‌های بالاتر سوق می‌دهد.
به همین دلیل، کمیت و کیفیت بک لینک‌هایی که دارید بر اعتبار دامنه شما تأثیر می‌گذارد، که بر رتبه‌بندی Google شما تأثیر می‌گذارد. اعتبار لینک بالاتر منجر به رتبه بالاتر گوگل می‌شود.
از آنجایی که 50٪ از کل ترافیک به بالاترین نقطه در Google می رود، شما می خواهید تا حد امکان به نتیجه جستجوی شماره یک نزدیک شوید تا تا آنجا که می توانید ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید.
تعداد بالای بک لینک ها به گوگل نشان می دهد که شما برای مخاطبان گسترده ای یک مرجع هستید. نتیجه برتر در گوگل به طور متوسط ​​380٪ بیشتر از نتایج در موقعیت های 2 تا 10 بک لینک دارد.

ابزارهای توسعه در روش های سایت تبلیغات بک لینک را نام ببرید؟

اکنون که در مورد برخی از بهترین تکنیک‌های تبلیغاتی برای ایجاد پیوند و همچنین آنچه در ایمیل‌های ارتباطی خود بگویید، یاد گرفته‌اید، ممکن است تعجب کنید که واقعاً چگونه با افراد مناسب ارتباط برقرار می‌کنید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
تعدادی ابزار وجود دارد که می‌توانید از آنها برای حذف نام و آدرس ایمیل در وب‌سایت‌ها یا یافتن آدرس ایمیل افراد در برخی از سایت‌ها استفاده کنید، اگر قبلاً نام آنها را دارید.
در اینجا پیوندهایی به چند ابزار مورد علاقه ما وجود دارد:
Hunter
Norbert
SellHack
همه این ابزارها عالی هستند و آزمایش های طولانی و رایگان را ارائه می دهند.

تبلیغ محتوای بد در روش های سایت تبلیغات بک لینک چگونه است؟

تبلیغ محتوای بد اتلاف وقت است. همچنین تبلیغ محتوای خوب برای افراد اشتباه است. اول و مهمتر از همه، تنها راه موفقیت در تلاش‌های تبلیغاتی، تبلیغ محتوایی است که وب‌سایت‌های معتبر دلیلی برای پیوند به آن دارند.
در اینجا چند دلیل وجود دارد که سایت‌های معتبر به محتوا پیوند می‌دهند:
این مربوط به پیام هایی است که می خواهند به بازدیدکنندگان وب سایت خود منتقل کنند
این ادعاها و نظرات خود را تقویت می کند یا نور مثبتی بر آنها می افکند
به بازدیدکنندگان سایت آنها ارزش می بخشد
با ارائه خدمات آنها رقابت یا تضعیف نمی کند و خود تبلیغی نیست.
اگر همه این شرایط رعایت شود، یک وب سایت معتبر دلایل زیادی برای پیوند دادن به محتوای شما دارد. همچنین معیارهای مبتنی بر محتوا وجود دارد که باعث می‌شود وب‌سایت‌های معتبر بیشتر از یک قطعه لذت ببرند و به آن پیوند دهند.

8 دیدگاه برای “روش های سایت تبلیغات بک لینک

  1. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر در حال ساخت یک استراتژی ساخت لینک هستید، مهم است که بدانید آنی نخواهد بود. این یک فرآیند تدریجی است – حداقل اگر آن را درست انجام دهید.

  2. Parham گفته:

    با استفاده از اینفلوئنسرها، می توانید بک لینک بسازید و برای مخاطبان جدید بازاریابی کنید. نه تنها این، بلکه اینفلوئنسرها با تأیید محصولات شما برای فالوورها، به عنوان اثبات اجتماعی نیز عمل می کنند.
    بسیار مفید بود مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *