ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا آنلاین هستید، به احتمال زیاد برای افزایش دیده شدن نام تجاری خود و افزایش ترافیک وب سایت خود به ایده سایت تبلیغات رپورتاژ قوی نیاز دارید

اهمیت ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

در گذشته، کمپین های بازاریابی برای موفقیت به بودجه زیادی نیاز داشتند، اما ایده های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان انتخاب کنید.

مزایای اصلی تبلیغات تجاری رایگان عبارتند از:

  • مشتریان جدید بدون هزینه
  • فرصتی برای استفاده از خلاقیت برای جدا کردن خود از رقابت.
  • شما می توانید با درگیر شدن با مخاطبان خود جامعه ای پیرامون کسب و کار خود ایجاد کنید.

البته، در حالی که این همه رایگان است، به یاد داشته باشید که هنوز باید زمان بگذارید و برای رقابت با مشاغلی که تیم های بازاریابی بزرگتری دارند، تلاش کنید.

اکنون، بیایید به بیش از 23 ایده رایگان برای تبلیغات تجاری که امروز برای کسب و کار شما در دسترس است، بپردازیم.

1.یک وب سایت ایجاد کنید

اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید، ایجاد یک وب سایت اولین قدمی است که باید بردارید. داشتن یک وب سایت به مشتریان کمک می کند تا کسب و کار شما را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنند.

خوشبختانه زمان زیادی نمی برد و نیازی به مهارت کدنویسی و طراحی ندارید. اگرچه گزینه هایی برای ایجاد یک وب سایت به صورت رایگان وجود دارد، توصیه می کنیم 3 تا 5 دلار در ماه برای دامنه سفارشی و میزبانی وب سایت سرمایه گذاری کنید .

بهترین برای مشاغلی که می خواهند به صورت آنلاین رشد کنند.

2. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از اولین راه های تبلیغات رایگان است که باید امتحان کنید. اصلی ترین استراتژی های بازاریابی ایمیلی که می توانید از آنها استفاده کنید، خبرنامه ها و کمپین های بازاریابی ایمیلی هستند.

ابتدا باید یک لیست ایمیل بسازید . شما می توانید این کار را با قرار دادن یک فرم ثبت نام در وب سایت خود برای دعوت از افراد برای عضویت در خبرنامه خود انجام دهید. سپس، باید یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی را برای مدیریت مشترکین، ایجاد طرح ها و ارسال ایمیل انتخاب کنید.

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می توانید ایمیل های تبلیغاتی درباره پیشنهادات یا خبرنامه های جدید برای تبلیغ محتوای جدید خود (مانند وبلاگ ها یا پادکست ها) ارسال کنید.

بهترین برای مشاغل کوچک.

3. سایت Google my business

Google My Business (GMB)  بهترین راه برای دریافت تبلیغات محلی رایگان است. با توجه به اینکه 48 درصد خریداران از Google  برای دریافت توصیه هایی در مورد خرید استفاده می کنند، مهم است که به مشتریان بالقوه کمک کنید تا به راحتی تجارت شما را پیدا کنند.

توصیه می‌کنیم عکس‌های کسب‌وکارتان را اضافه کنید، زیرا این کار می‌تواند منجر به ۴۲٪ درخواست‌های بیشتر برای مسیرها در Google Maps  و ۳۵٪ کلیک بیشتر از طریق وب‌سایت‌های شما نسبت به مواردی که این کار را نکنید، شود.

4.  وبسایت Bing Places

مشابه  Google My Business، می‌توانید کسب‌وکار خود را به Bing Places اضافه کنید تا مطمئن شوید که در نتایج جستجوی Bing  نیز ظاهر می‌شود.

خوشبختانه، شما گزینه ای برای «همگام سازی با Google my business» دارید که به طور خودکار تمام اطلاعات نمایه Google my business شما را همگام می کند.

5. سایت Apple Maps Connect

توصیه می کنیم اطلاعات کسب و کار خود را نیز اضافه یا به روز کنید تا به مشتریان کمک کنید شما را در Apple Maps پیدا کنند.

مانند Google My Business و Bing Places، مطمئن شوید که اطلاعات تماس، عکس‌های جذاب بصری و سایر اطلاعات مفید را اضافه کرده‌اید.

6. یک وبلاگ راه اندازی کنید

ایجاد یک وب سایت نقطه شروع خوبی برای ایجاد حضور آنلاین است. با این حال، با وجود وب‌سایت‌های زیاد، کسب‌وکار شما به‌طور جادویی در نتایج موتورهای جستجو ظاهر نمی‌شود.

آیا می دانستید که 77 درصد از کاربران اینترنت وبلاگ ها را مطالعه می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند؟

اگر نمی خواهید برای تبلیغات پول خرج کنید، بهترین گزینه این است که یک وبلاگ راه اندازی کنید و مطالبی را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. این امر شانس شما را برای نمایش وب سایت در نتایج جستجو افزایش می دهد.

ایده سایت تبلیغات رپورتاژ
ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

وبلاگ همچنین فرصتی برای تعامل با مشتریان، انسانی کردن نام تجاری و جمع آوری بازخورد است. مطمئن شوید که با ارسال محتوای جدید سازگار هستید. اگر ایده های شما تمام شده است، به یاد داشته باشید که چندین نوع محتوا وجود دارد که می توانید برای هر نوع وبلاگ ایجاد کنید.

بهترین برای مشاغلی که می خواهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند.

7. سئو

هنگامی که وب سایت و وبلاگ خود را راه اندازی کردید، مطمئن شوید که آنها را برای نمایش در نتایج جستجو بهینه کرده اید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مجموعه ای از تکنیک ها برای بهبود ترافیک وب سایت شما است. از آنجایی که در ابتدا ممکن است گیج کننده باشد، با برخی از تحقیقات کلیدی اساسی شروع کنید. می توانید از ابزار رایگان Keyword Generator Ahrefs  استفاده کنید و اگر از وردپرس استفاده می کنید، افزونه Yoast SEO رایگان را نصب کنید.

بهترین برای مشاغل دارای وب سایت.

8. وبلاگ نویسی مهمان

برای استفاده حداکثری از تلاش های بازاریابی محتوا، باید از وبلاگ نویسی مهمان بهره ببرید. با انتشار محتوا در وبلاگ های دیگر، در معرض مخاطبان جدید قرار خواهید گرفت و می توانید لینک هایی را به محتوا و وب سایت خود اضافه کنید – که هم برای ترافیک و هم برای SEO خوب است.

می توانید از دایرکتوری های آنلاین مانند Best of the Web و Blogarama استفاده کنید یا یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا بهترین وبلاگ را در دسته بندی خود پیدا کنید. هنگامی که وبلاگ هایی را با مخاطبان مشابه خود شناسایی کردید، به دنبال اطلاعات تماس باشید و یک ایمیل کوتاه بفرستید و از آنها بپرسید که آیا آنها به پست مهمان علاقه مند هستند یا خیر.

بهترین برای مشاغل دارای وبلاگ.

9.  پست های مهمان یا رپورتاژ را بپذیرید

مشابه وبلاگ نویسی مهمان، می توانید از وبلاگ نویسان دیگر دعوت کنید تا پست های مهمان را برای وب سایت خود بنویسند.

با پذیرش پست های مهمان، چندین مزیت مانند محتوای بیشتر (رایگان) در وبلاگ خود، زمان بیشتری برای تمرکز بر سایر فعالیت های بازاریابی و ایده های تبلیغاتی، و بینش تازه ای در مورد صنعت خود دریافت خواهید کرد.

اما این همه ماجرا نیست. پذیرش پست مهمان نیز راهی برای دریافت تبلیغات رایگان است. چگونه؟

اول اینکه محتوای بیشتر به معنای ترافیک بیشتر به وبلاگ و وب سایت شماست. دوم، وقتی وبلاگ نویسان برای شما می نویسند، فرصتی برای جذب خوانندگان وفادار به وبلاگ شما وجود دارد. بنابراین مطمئن شوید که از آنها بخواهید پست را در پروفایل رسانه های اجتماعی یا خبرنامه خود به اشتراک بگذارند.

نکته: برای جذب وبلاگ نویسان مهمان، بخش «برای ما بنویسید» را در وبلاگ خود اضافه کنید.

بهترین برای مشاغل دارای وبلاگ.

10. بررسی سایت ها

اگر صاحب یک رستوران، هتل یا کسب‌وکار محلی مشابه هستید، می‌توانید از سایت بررسی برای جمع‌آوری رتبه‌بندی و نظرات و جذب مشتریان بالقوه استفاده کنید.

می‌توانید در سایت‌هایی مانند  Foursquare، MapQuest، Yelp، Merchant Circle، TripAdvisor  و غیره ادعای فهرست کنید.

بهترین برای خدمات مسافرتی و رستوران ها.

11.  سایت CitySearch

اگر صاحب رستوران، بار، هتل یا مکان مشابهی هستید، می‌توانید از CitySearch برای فهرست کردن کسب‌وکارتان استفاده کنید تا فرصتی برای نمایش در پلتفرم‌هایی مانند Zomato یا Expedia داشته باشید. بر اساس رتبه‌بندی کاربران، شما این شانس را خواهید داشت که در یکی از فهرست‌های «بهترین» یکی از ۲۰ دسته سیتی‌سرچ قرار بگیرید.

بهترین برای غذاخوری، سرگرمی، خرده فروشی، مسافرت و خدمات حرفه ای.

12.  راهنماهای تجاری

در حالی که بیشتر سایت‌های صفحه زرد از شما می‌خواهند که برای یک فهرست هزینه کنید، بسیاری از دایرکتوری‌های تجاری فهرست‌های تجاری رایگان را ارائه می‌کنند. اینها اطلاعاتی را در مورد کسب و کارها در دسته های خاص ارائه می دهند.

محبوب ترین فهرست های کسب و کار رایگان عبارتند از: Chamber of Commerce، EZ Local، The Business Journals سایت خبری که می توانید شرکت خود را فهرست کنید و رویدادها را اضافه کنید، ( Manta، Cylex، EnrollBusiness، Find-Us-Here و Hub.biz.)

ایده سایت تبلیغات رپورتاژ
ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

13. یک امضای ایمیل تنظیم کنید

چه انتخاب کنید که از کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید یا نه، باید یک امضای ایمیل حرفه ای تنظیم کنید که اطلاعات کلیدی در مورد برند شما را برجسته کند. نه تنها کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد، بلکه تبلیغات رایگان نیز دارد.

عناصری که باید بگنجانید عبارتند از نام و لوگوی شرکت، آدرس وب سایت و آدرس فیزیکی. شامل یک بنر تبلیغاتی، نمادهای رسانه های اجتماعی، یا یک پیشنهاد تبلیغاتی یا ویژه فعلی را در نظر بگیرید.

بهترین برای مشاغل کوچک.

14.  پادکست

تنها در سال 2020، 55 درصد از جمعیت ایالات متحده به یک پادکست گوش دادند. با صحبت در مورد موضوعات مرتبط با صنعت خود از طریق پادکست، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید و مخاطبان قابل اعتمادی به دست آورید .

اگر بودجه ای برای خرید تجهیزات پادکست ندارید، شرکت در قسمت های دیگر پادکست های صنعت خود را در نظر بگیرید.

پادکست یک راه عالی برای سرگرم کردن و آموزش مخاطبان است.

برای اینکه شنوندگان خود را به مشتری تبدیل کنید، مطمئن شوید که یک CTA قوی در پایان هر قسمت قرار داده اید.

بهترین برای: تناسب اندام، غذا، و خدمات سرگرمی.

15. استفاده از Vlog

“vlog”  یک وبلاگ ویدئویی است. به جای نوشتن محتوای خود، از خودتان فیلم می گیرید که در مورد آن صحبت می کنید، معمولاً در قالبی نسبتاً کوتاه.

به خاطر داشته باشید که وبلاگ نویسی به کار بیشتری نسبت به وبلاگ نویسی نیاز دارد – معمولاً باید یک اسکریپت بنویسید، فیلم ضبط کنید، محتوا را ویرایش کنید و آن را در یک پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube منتشر کنید.

در حالی که وبلاگ نویسی حرفه ای ممکن است به هزینه های اضافی برای میکروفون و وب کم نیاز داشته باشد، می توانید فقط با استفاده از تلفن خود شروع کنید و بعداً – بر اساس نتایج خود – تصمیم بگیرید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

بهترین برای صنایع مسافرتی و هتلداری.

16. پلتفرم Mwdium

Medium  یک پلتفرم انتشار آنلاین است که به نویسندگان فضایی ارائه می دهد تا محتوای خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارند و برای این کار پول دریافت کنند. تنها در نوامبر 2021، Medium  بیش از 175 میلیون بازدید در ماه داشته است.

به عنوان یک کسب و کار، می توانید مقالات طولانی پست کنید و مجاز به تبلیغ محصولات و خدمات هستید، اما به خاطر داشته باشید که قوانین خاصی وجود دارد که باید برای ارسال در Medium از آنها پیروی کنید. به طور خاص، شما باید از فراخوان ها برای اقدام (CTA) و زبان فروش اجتناب کنید و بر به اشتراک گذاری اطلاعات مفید تمرکز کنید.

یک مزیت کلیدی استفاده از Medium به جای دیگر پلتفرم‌های انتشار این است که معیارهای مفیدی را برای ردیابی عملکرد محتوای شما از جمله بازدیدها، خوانده‌ها، طرفداران، بازدیدها بر اساس منبع ترافیک، علایق خواننده و نماهای داخلی در مقابل خارجی ارائه می‌کند.

اگرچه می‌توانید در مورد هر موضوعی در Medium بنویسید، اما به‌ویژه برای مشاغل رایانه‌ای، الکترونیک و فناوری خوب است، زیرا بیشتر مخاطبان به این دسته علاقه دارند.

بهترین برای تجارت الکترونیک و فناوری رایانه.

17. رسانه starter story

Starter Story یک شرکت رسانه ای است که کارآفرینان در همه صنایع می توانند از آن برای به اشتراک گذاشتن داستان های پشت کسب و کار خود استفاده کنند.

شما می توانید در مصاحبه برای Starter Story شرکت کنید تا ماموریت کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و مشتریان و همچنین سرمایه گذاران بالقوه را جذب کنید. شما در مورد اینکه چگونه شروع کرده اید، چگونه کسب و کار شما رشد کرده است و چگونه تجارت خود را امروز اداره می کنید صحبت خواهید کرد.

بهترین برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک.

18. فیس بوک

فیس بوک با بیش از 2.6 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است.

وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، می توانید یک صفحه فیس بوک برای تبلیغ کسب و کار خود به صورت رایگان باز کنید. مطمئن شوید که شماره تلفن، آدرس، آدرس ایمیل و ساعات کاری خود را وارد کرده‌اید و مرتباً به‌روزرسانی‌ها را اضافه کنید.

ایده سایت تبلیغات رپورتاژ
ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

می‌توانید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید یا یک بخش فروشگاه اضافه کنید تا کاربران بتوانند مستقیماً از طریق فیس بوک خرید کنند.

برای افزایش دید، می‌توانید به گروه‌های فیس‌بوک مرتبط با صنعت شما بپیوندید یا گروه فیس‌بوک خود را ایجاد کنید – این یک راه عالی برای رشد یک جامعه در اطراف برند شما است.

بهترین برای مشاغلی که می خواهند به صورت آنلاین رشد کنند.

19. اینستاگرام

پس از فیس بوک، اینستاگرام دومین اپلیکیشن محبوب رسانه های اجتماعی در ایالات متحده است. برای تبلیغات رایگان در این پلتفرم، با راه اندازی یک صفحه تجاری، ارسال محتوای بصری و تعامل با کاربران از طریق نظرات و پیام های مستقیم شروع کنید.

اینستاگرام به دلیل محبوبیت روزافزون خود یکی از بهترین کانال های رسانه اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند است. مشابه Pinterest، می‌توانید از اینستاگرام برای ارسال محتوای بصری مانند عکس و ویدیو استفاده کنید.

از آنجایی که روش ساده ای برای قرار دادن لینک ها در محتوای شما وجود ندارد (به جز پیوندهایی که می توانید در صورت داشتن یک حساب تایید شده با بیش از 10000 فالوور از آنها استفاده کنید)، اینستاگرام بهترین گزینه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما نیست. . تمرکز شما باید بر افزایش آگاهی و تعامل با مخاطبان باشد.

بهترین برای آموزش، سرگرمی، مد، غذا، بهداشت، املاک، خرده فروشی، و صنایع خدماتی.

20. توییتر

توییتر یک ابزار ارتباطی غیررسمی است که می تواند برای تعامل با مخاطبان خود استفاده شود . یک صفحه توییتر ایجاد کنید تا در مورد اخبار، محصولات و رویدادهای مرتبط با صنعت و مخاطبان خود پست کنید.

از توییتر برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری استفاده کنید. این بستر مناسب برای مشاوران و مترجمان آزاد است.

همچنین می‌توانید چت‌های توییتر را امتحان کنید تا نام خود را در آنجا نشان دهید. اگر نمی خواهید چت خود را میزبانی کنید، می توانید با جستجوی چت های موجود در صنعت خود شروع کنید و شروع به اشتراک گذاری افکار خود در چت های موجود کنید. می توانید از برنامه چت توییتر برای یافتن چت های موجود یا اضافه کردن چت های خود استفاده کنید.

بهترین برای مشاوران، فریلنسرها و شرکت های  B2B.

21. یوتیوب

یک نظرسنجی نشان داد که 93٪ از بازاریابان که از ویدیو استفاده می کنند می گویند که این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است و دلیلی برای آن وجود دارد.

محتوای ویدیویی یکی از جذاب‌ترین قالب‌ها است و فرصتی را برای استفاده مجدد از محتوای دیگر مانند پست‌های وبلاگ فراهم می‌کند تا به روشی قابل هضم‌تر ارائه شود.

یوتیوب با بیش از ۲ میلیارد کاربر و یک میلیارد ساعت تماشا در روز، بهترین پلتفرم برای تبلیغات بازاریابی ویدئویی رایگان است.

بهترین راه برای استفاده از یوتیوب برای تبلیغات، ایجاد ویدیوهای آموزشی درباره موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات شما است. از طرف دیگر، می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای سبک زندگی و نمایش نام تجاری خود استفاده کنید.

بهترین برای آموزش، مسافرت و مهمان نوازی، مشاغل غیر انتفاعی و املاک و مستغلات.

22. لینکدین

امروزه به عنوان یک پلتفرم برای شبکه های حرفه ای محبوب شده است، امروز می توانید از LinkedIn به عنوان یک وبلاگ استفاده کنید ، خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

توصیه می کنیم هم یک نمایه شخصی و هم یک صفحه شرکت راه اندازی کنید . استفاده از نمایه شخصی می تواند به شما کمک کند برند خود را انسانی کنید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. اما داشتن یک صفحه شرکت نیز به شما کمک می کند تا یک نقطه مرجع برای خریداران بالقوه داشته باشید.

بهترین برای شرکت های B2B.

ایده سایت تبلیغات رپورتاژ
ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

23. پینترست

در Pinterest، می‌توانید تصاویر را به اشتراک بگذارید تا نشان دهید نام تجاری شما چیست . همچنین می‌توانید محصولات یا خدمات خود را در پینترست از طریق تصاویر تبلیغ کنید، اما اگر می‌خواهید کاربران را جذب کنید، مطمئن شوید که محتوای خلاقانه را نیز منتشر می‌کنید. هدف برجسته شدن و برانگیختن علاقه است.

Pinterest  برای “صنایع بصری” مانند غذا، مد، و مبلمان عالی است، اما در صنایعی که نیاز به انتقال اطلاعات پیچیده بدون تحت فشار قرار دادن مخاطبان خود دارید – مانند امور مالی، سلامت، و املاک و مستغلات نیز مفید است.

بهترین برای صنایع غذایی، خانه و مد.

اهمیت ایده سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

در گذشته، کمپین های بازاریابی برای موفقیت به بودجه زیادی نیاز داشتند، اما ایده های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان انتخاب کنید.
مزایای اصلی تبلیغات تجاری رایگان عبارتند از:
مشتریان جدید بدون هزینه
فرصتی برای استفاده از خلاقیت برای جدا کردن خود از رقابت.
شما می توانید با درگیر شدن با مخاطبان خود جامعه ای پیرامون کسب و کار خود ایجاد کنید.
البته، در حالی که این همه رایگان است، به یاد داشته باشید که هنوز باید زمان بگذارید و برای رقابت با مشاغلی که تیم های بازاریابی بزرگتری دارند، تلاش کنید.

نقش بازاریابی ایمیلی را در ایده سایت تبلیغات رپورتاژ بنویسید؟

بازاریابی ایمیلی یکی از اولین راه های تبلیغات رایگان است که باید امتحان کنید. اصلی ترین استراتژی های بازاریابی ایمیلی که می توانید از آنها استفاده کنید، خبرنامه ها و کمپین های بازاریابی ایمیلی هستند.
ابتدا باید یک لیست ایمیل بسازید . شما می توانید این کار را با قرار دادن یک فرم ثبت نام در وب سایت خود برای دعوت از افراد برای عضویت در خبرنامه خود انجام دهید. سپس، باید یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی را برای مدیریت مشترکین، ایجاد طرح ها و ارسال ایمیل انتخاب کنید.
هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می توانید ایمیل های تبلیغاتی درباره پیشنهادات یا خبرنامه های جدید برای تبلیغ محتوای جدید خود (مانند وبلاگ ها یا پادکست ها) ارسال کنید.

نقش سئو را در ایده سایت تبلیغات رپورتاژ بنویسید؟

هنگامی که وب سایت و وبلاگ خود را راه اندازی کردید، مطمئن شوید که آنها را برای نمایش در نتایج جستجو بهینه کرده اید.
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مجموعه ای از تکنیک ها برای بهبود ترافیک وب سایت شما است. از آنجایی که در ابتدا ممکن است گیج کننده باشد، با برخی از تحقیقات کلیدی اساسی شروع کنید. می توانید از ابزار رایگان Keyword Generator Ahrefs  استفاده کنید و اگر از وردپرس استفاده می کنید، افزونه Yoast SEO رایگان را نصب کنید.

11 دیدگاه برای “ایده سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. امیرحسین گفته:

    ایده سایت تبلیغات رپورتاژ یکی از بهترین روش ها جهت جذب مشتری میباشد به شرطی که به یک روش نوین و به روز باشد و طبق الگوریتم و الگو های کاملا جدید و بروز صورت گیرد

  2. زاجکانی گفته:

    اصلی ترین استراتژی های بازاریابی ایمیلی خبرنامه ها و کمپین های بازاریابی ایمیلی هستند . نکات جالب توجه ی در مقاله ایده سایت تبلیغات رپورتاژ وجود داشت .

  3. Nazanin heshmati گفته:

    در واقع باید همیشه وبسایتی را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم که با مخاطبین ما بیشترین نزدیکی و ارتباط را دارند تا بتوانیم به راحتی به بیشترین بازدید و بازدهی برسیم و اشتباه ترین انتخاب ، انتخاب تبلیغات برای مخاطبین نامربوط است زیرا خواهید دید که علاوه بر هزینه ای که متحمل شدید بازدهی چشم گیر و یا حتی مناسب و در حد معمول را دریافت نکرده اید .

  4. متاورس آینده من گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    اگر کسب کار داشته باشید حتما دنبال یک ایده سایت تبلیغات رپورتاژ هستید که بهتر دیده شدن ختم شود فکر کنم در این صفحه بهترین کمک به این کسب و کار هاست ممنون و سپاس از سایت خوبتون

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    با استفاده از یک رپورتاژ آگهی شما می‌توانید سوار بر اعتبار سایت منتشرکننده ذهن مخاطبان را درنوردیده و اعتبار برند خود را بالا ببرید.

  6. berlin گفته:

    در Pinterest، می‌توانید تصاویر را به اشتراک بگذارید تا نشان دهید نام تجاری شما چیست . همچنین می‌توانید محصولات یا خدمات خود را در پینترست از طریق تصاویر تبلیغ کنید و به کسب و کار خود را رونق چشم‌گیری بدهید

  7. Parham گفته:

    می توانید از دایرکتوری های آنلاین مانند Best of the Web و Blogarama استفاده کنید یا یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا بهترین وبلاگ را در دسته بندی خود پیدا کنید مطالب بسیار کامل بود

  8. سعید گفته:

    اگر نمی خواهید برای تبلیغات پول خرج کنید، بهترین گزینه این است که یک وبلاگ راه اندازی کنید و مطالبی را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. این امر شانس شما را برای نمایش وب سایت در نتایج جستجو افزایش می دهد

  9. abbas گفته:

    برای دیده شدن و مطرح شدن در امر مقاله نویسی استفاده از شبکه های اجتماعی، سایتهای تبلیغاتی رپورتاژ بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *