مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

کسب و کارهای در حال رشد، هجوم ثابتی از سرنخ‌ها دریافت می‌کنند، اما سرنخ‌ها قبل از اینکه به درآمد واقعی تبدیل شوند، نیاز به پرورش کمی دارند که به  این کار مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ می گویند و می تواند به سرعت بخشیدن به چرخه فروش، افزایش درآمد و شناسایی ارزشمندترین مشتریان شما کمک کند

اهمیت مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

بیشتر سرنخ ها به کمی بازاریابی نیاز دارند تا آنها را در مسیر تبدیل شدن به مشتری نگه دارد. به عنوان یک بازاریاب، این وظیفه شماست که نیازهای سرنخ های خود را درک کنید.

آیا آنها واجد شرایط هستند؟ اگر چنین است، آنها را به تیم فروش ارسال کنید. هنگامی که سرنخ از بازاریابی به فروش منتقل می شود، به یک فرآیند روان و سریع نیاز خواهید داشت که سرنخ ها را در امتداد خط لوله فروش هدایت کند. هر یک از این مراحل یک چرخ دنده در ماشین مدیریت سرنخ است.

اگر شرکت شما در تبدیل سرنخ ها به فروش شکست خورده است، از نکات و ترفندهای موجود در این پست برای ایجاد و اجرای فرآیند مدیریت سرنخ موثرتر استفاده کنید. بیایید درست شیرجه بزنیم!

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ چیست؟

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ فرآیند کسب اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه و پرورش آنها تا نقطه خرید است. هر چه بیشتر بتوانید فرآیند کسب و کار خود را اصلاح و بهبود بخشید، سرنخ ها زودتر به فروش تبدیل می شوند. یک ابزار موثر مدیریت سرنخ می‌تواند شما را از فرصت‌های درآمد از دست رفته نجات دهد، نرخ تبدیل فروش بالاتری را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند ارزش تلاش‌های تولید سرنخ خود را ثابت کنید.

چرا مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ مهم است؟

یک فرآیند مدیریت سرنخ سازمان‌یافته، سرنخ‌ها را به مشتریان تبدیل می‌کند و در عین حال رشد و کارایی کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. وقتی سرنخ‌ها را به‌درستی مدیریت می‌کنید، می‌توانید سرنخ‌های باکیفیت را شناسایی کنید، سرنخ‌های ناخواسته را فیلتر کنید و روی با ارزش‌ترین سرنخ‌ها تمرکز کنید.

مدیریت سرنخ می‌تواند یک تاکتیک حذف باشد که به شما امکان می‌دهد زمان و پول ارزشمند شرکت خود را بر سرنخ‌هایی متمرکز کنید که به احتمال زیاد مشتری می‌شوند.

شناسایی و درک سرنخ های خود

در اصل، مدیریت سرنخ در مورد شناسایی و درک افراد واقعی پشت سر شماره های شما است. از ابزارهای مدیریت سرنخ برای ردیابی نیازها، علایق و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه استفاده کنید. با استفاده از این بینش ها، می توانید محتوای تبلیغاتی ایجاد کنید که به احتمال زیاد به مشتریان تبدیل شوند.

یک شخصیت خریدار برای مشتریان بالقوه بسازید. آنها کجا هستند؟ اندازه شرکت آنها چقدر است؟ آنها سعی دارند چه نیازی را برطرف کنند؟ هر مشتری متفاوت است، بنابراین ارزش دارد که استراتژی‌های بازاریابی و فروش را متناسب با شخصیت‌های مختلف تطبیق دهید.

مدیریت سرنخ هم بر جنبه های بازاریابی و هم بر روی فروش تأثیر می گذارد، بنابراین مطمئن شوید که کدام منابع بازاریابی سرنخ های شما را ارائه می دهند.

آیا آن شخص یک تبلیغ نمایش داده، یک پست اجتماعی، یا روی یک ایمیل کلیک کرده است؟ گرفتن اطلاعات سرنخ و بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند بودجه‌ها را به سمت حوزه‌های بازاریابی و تبلیغاتی هدایت کنید که بهترین عملکرد را دارند یا از مواردی که شکست می‌خورند دور شوید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی به شما نشان می‌دهند که افراد چگونه به وب‌سایت شما می‌رسند و وقتی به آنها دسترسی پیدا می‌کنند در کدام صفحات هستند. اگر محتوایی را که سرنخ‌های شما می‌بینند، می‌دانید، می‌توانید علایق خریدار احتمالی خود را درک کنید.

رتبه بندی سرنخ های خود

هنگامی که مشتری پشت سرنخ را درک کردید، می توانید سرنخ ها را برای تعیین پتانسیل فروش آنها رتبه بندی کنید. آیا آنها واجد شرایط هستند و ارزش بالقوه آنها چقدر است؟ هرچه اطلاعات بیشتری در مورد سرنخ ها داشته باشید، کمک به تیم فروش خود برای اولویت بندی تلاش های خود آسان تر است.

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ
مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

ارزش سرنخ عددی است که نشان می‌دهد سرنخ چقدر برای شرکت ارزش دارد. امتیاز سرنخ عددی است که میزان احتمال تبدیل لید را نشان می دهد. عوامل امتیاز در مواردی مانند عدم فعالیت (کلیک نکردن روی پیوندهای ایمیل)، تصمیم گیرنده درگیر و نگرانی های مربوط به بودجه. ارزش سرنخ و امتیازات سرنخ به تیم های بازاریابی و فروش این امکان را می دهد تا شناسایی کنند که کدام سرنخ ها نیاز به پرورش دارند و کدام ها آماده تبدیل هستند.

امتیاز سرنخ بالا = آماده برای تیم فروش.

امتیاز پایین = نیاز به پرورش بیشتر از طریق بازاریابی دارد.

سرنخ های خود را پرورش دهید

با گوش دادن به نیازهای مشتریان و درک نکات دردناک، روابط خود را با مشتریان بالقوه خود توسعه دهید. وقتی سرنخ‌ها امتیاز پایینی دارند، احتمالاً به این دلیل است که هنوز در حال کشف این هستند که آیا محصول شما برای آنها ارزش دارد یا خیر. این وظیفه شماست که آنها را متقاعد کنید که اینطور است.

شما می توانید این کار را از طریق بازاریابی محتوا انجام دهید. برای مشتریان احتمالی محتوای مرتبط و ارزشمندی ارسال کنید که احتمالاً آنها را جذب، درگیر کرده و به سمت خرید سوق دهد. برای خودکار کردن این فرآیند، می‌توانید از فرم‌ساز استفاده کنید که با برنامه‌های پیام‌رسان ادغام می‌شود تا این فرآیند را سرعت بخشد.

هنگام ایجاد محتوای بازاریابی، محتوای خود را در چندین رسانه مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل، وبلاگ نویسی یا ویدیو پخش کنید. چند روش برتر: سرنخ های خود را برای ارسال تبلیغات بسیار هدفمند تقسیم بندی کنید، در ارتباطات خود شخصی باشید و شامل یک فراخوان برای اقدام باشید. اگر واقعاً می‌خواهید سرنخ‌های خود را به سمت پایین قیف فروش هدایت کنید، از مشوق‌هایی مانند آزمایش رایگان یا تخفیف استفاده کنید.

تبدیل سرنخ های خود به فروش

تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی می تواند هیجان انگیز باشد، اما نمی توان آن را اجبار کرد. وقتی رد کردن منجر به فروش می شود، مطمئن شوید که آنها به خوبی پرورش یافته اند و تمایل به خرید دارند. تمام داده های سرنخ را که جمع آوری کرده اید به فروشندگان ارائه دهید. به موقع بودن در این مرحله مهم است. شما می خواهید به فروشندگان اجازه دهید تا در سریع ترین زمان ممکن با سرنخ ها تماس بگیرند، در حالی که شرکت شما هنوز برای مشتریان بالقوه سرلوحه کار است. اگر موفق به انجام این کار نشدید، ممکن است نیاز باشد که سرنخ ها دوباره مرحله پرورش را طی کنند.

همیشه پیگیری کنید

چه فکر می‌کنید لید تبدیل می‌شود یا نه، همیشه ارزش بررسی را دارد. ممکن است تعجب کنید. برخی از سرنخ‌ها بی‌علاقه به نظر می‌رسند، اما فقط نیاز به پیگیری دارند تا به یک یا دو سؤالی که آنها را عقب نگه داشته پاسخ دهند.

نحوه شناسایی سایت های رپورتاژ با کیفیت

اگر مدتی در حوزه سئو بوده اید، می دانید که گوگل به رپورتاژها مانند سال 2014 نگاه نمی کند.

احتمالاً شما نیز می دانید که در جامعه سئو ، نظرات مختلفی در مورد آنچه که برای یافتن یک رپورتاژ با کیفیت بالا لازم است وجود دارد.

 به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم به 9 راه مهم و معیاری که برای یافتن سایت‌های معتبر برای رپورتاژ با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم، بپردازیم.

9 راه که برای مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ باید از آن ها پیروی کنید

شما می‌خواهید بک لینک‌های شما از سایت‌های خوش‌نظری باشد که در چشم گوگل ارزش افزوده دارند. نکته این است که به گوگل نشان دهید که می توان به شما اعتماد کرد و شایستگی کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل را دارید.

در اینجا 9 راه واقعی و معیاری وجود دارد که هنگام بررسی یک سایت از رپورتاژ به دنبال آنها هستیم .

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ
مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

تست چشم (چطور به نظر می رسد؟)

به وب سایت نگاه کنید. شما چیزی را نمی خواهید که دارای مشکلات قالب بندی باشد یا به راحتی قابل پیمایش نباشد.

وب‌سایت‌های اسپم، سایت‌های انجمن، سایت‌های مرده، همه آنها اغلب با یک آزمایش چشم عمومی حذف می‌شوند.

همانطور که گفته شد، به خاطر داشته باشید که زیبایی شناسی سایت DA 10 با زیبایی شناسی سایت DA 50 متفاوت خواهد بود.

در نهایت، شما می خواهید یک هدر وب سایت با قابلیت پیمایش آسان و بخش های به خوبی سازماندهی شده در وب سایت با توجه به موضوع / طاقچه داشته باشید.

تبلیغات خیلی زیاد

هیچ چیز بدتر از یک وب سایت پر از تبلیغات نیست. این نشانه مطمئنی از یک سایت اسپم است و هیچ ارزش واقعی برای کاربران یا چشم گوگل ارائه نمی دهد.

هنگام جستجوی سایت های رپورتاژ ، سایت هایی که به دلیل تبلیغات زیاد، پیمایش آنها دشوار است، یک پرچم قرمز اصلی هستند.

مطالب به روز شده

دامنه هر چند وقت یک بار محتوای جدید ارسال می کند؟

اگر یک دامنه مرده است که بیش از یک سال است پست نکرده است، ممکن است بهترین انتخاب برای ارسال رپورتاژ نباشد.

هرچه محتوای بیشتری ارسال کنند، گوگل بیشتر در وب سایت آنها می خزد.

دسته بندی سایت های نامربوط

اگر سایتی که می‌خواهید رپورتاژ در آن پست کنید دارای دسته‌بندی‌های مختلف سایت در مورد موضوعاتی است که کاملاً به جایگاه شما بی‌ربط هستند، این یک پرچم قرمز است.

همانطور که گفته شد، در اینجا یک راز کوچک وجود دارد…

سایت های عمومی اوکی هستند!

اگر من یک تجارت الکترونیکی را اداره کنم که تجهیزات ماهیگیری تولید می کند، گوگل فقط به دنبال وبلاگ های ماهیگیری نیست که به من پیوند دهد. این ممکن است در واقع کمی غیر طبیعی به نظر برسد.

فرض کنید یک مجله آنلاین عمومی وجود دارد که محتوای متنوعی برای خوانندگان ایجاد می کند.

اگر از نظر گوگل یک وب سایت معتبر است، چرا نمی خواهم به تجارت من لینک دهد؟ تا زمانی که محتوا به خوبی نوشته شده باشد و از استراتژی های متن لنگر مناسب استفاده کنید، منجر به یک بک لینک مرتبط و شاداب خواهد شد.

Do-follow  در مقابل  No-follow

هنگام پرداخت هزینه برای یک رپورتاژ، شما می خواهید یک لینک دنبال کنید تا بیشترین وزن را از بک لینک خود بگیرید .

تعدادی از مقالات موجود در وب سایت را بررسی کنید. از پسوند نوار ابزار Moz یا هر افزونه/ ابزار سئوی دیگری برای بررسی وجود پیوند انجام دادن در مقاله استفاده کنید.

همچنین می توانید از اکسپلورر سایت Ahrefs استفاده کنید.

ابتدا آدرس دامنه را در اکسپلورر سایت قرار دهید

در مرحله بعد، به پایین بروید و روی «دامنه‌های مرتبط» کلیک کنید:

از اینجا می توانید نوع پیوند را انتخاب کنید و تعداد کل هر نوع از این دامنه را مشاهده کنید.

این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پیوند شما انجام خواهد شد است.

علاوه بر این، باید تأیید کنید که پیوند شما با مدیر وب‌سایت در هنگام انجام فراخوان انجام می‌شود .

برچسب های حمایت شده / پیام های حمایت شده

برخی از وب سایت ها دارای رپورتاژ هستند اما دارای پیام های حمایت شده یا برچسب های حمایت شده در پست ها هستند.

در سال 2019، گوگل ویژگی rel=”sponsored” را معرفی کرد که پیوندهایی را که محتوای حمایت شده یا ماهیت تبلیغاتی دارند را شناسایی می کند. به آن به عنوان یک نوع پیوند “بدون فالو” فکر کنید

این اساساً به گوگل می گوید که شما برای پیوند پول پرداخت کرده اید و این یک محتوای تبلیغاتی است.

هیچ چیز ذاتاً بدی در مورد آن برای اهداف سئو وجود ندارد، اما وزن مشابهی ندارد و به اندازه یک رپورتاژ واقعی به نظر نمی رسد.

این سایت‌ها اغلب تمام محتوای حمایت‌شده خود را با برچسب «اسپانسر» علامت‌گذاری می‌کنند که یافتن آن را آسان می‌کند:

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ
مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

PBN ها

اگر مدتی در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو بوده اید، احتمالاً با این استراتژی بازاریابی قدیمی آشنا هستید .

شما می توانید PBN ها را شناسایی کنید زیرا آنها فقط هرزنامه و غیرطبیعی به نظر می رسند که به راحتی می توانید ببینید که آنها فقط محتوا را به منظور بازگرداندن پیوند به وب سایت های دیگر خود تولید می کنند.

بسیاری از این سایت‌ها دارای بخش «شریک» هستند که مملو از پیوندهای اسپم و دیوارهای متن تصادفی است. از میان همه دستورالعمل‌های رپورتاژ که داریم، این یکی ساده‌ترین راه برای تشخیص است.

پیوندهای صفحه اصلی و نوار کناری یک پرچم قرمز بزرگ هستند. اغلب آنها در پایین صفحه قرار می گیرند و به سایت های کاملاً نامربوط با کلمات کلیدی مطابقت دقیق پیوند می دهند. فقط بد به نظر می رسد

هیچ سایت فقط برای انجمن وجود ندارد

سایت های فقط انجمن وب سایت هایی هستند که به هر کسی اجازه می دهد یک حساب کاربری ایجاد کند تا یک مشارکت کننده باشد.

بیایید واضح بگوییم، سایت هایی که به شما اجازه می دهند یک حساب کاربری برای دیدن محتوای خاص ایجاد کنید، کاملاً خوب هستند. فقط اگر سایت به هر کسی اجازه انتشار محتوا را بدهد مشکل است.

معیارها: DA ( Domain Authority ) در مقابل ترافیک

وقتی صحبت از رپورتاژ خوب به میان می‌آید، گوگل به دنبال پیوندهایی از سایت‌هایی است که دارای اعتبار یا ترافیک ارگانیک از Google هستند.

به همین دلیل است که ما دو نوع حداقل الزامات را برای سفارشات رپورتاژ ارائه می دهیم:

DA

یکی از بزرگترین چیزهایی که گوگل در مورد دامنه های ارجاع دهنده شما به دنبال آن است، اعتبار سایت است.

ما حداقل نیاز Moz DA را 10 تعیین می کنیم.

چرا از DA از Moz استفاده می کنیم ؟ به طور خلاصه، زیرا معیاری بسیار پرکاربرد است و در صنعت سئو در هنگام شناسایی دامنه های معتبر استاندارد است. در واقع، Moz در واقع این معیار را اختراع کرد (شما می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.)

معیارهای دیگر مانند DR از Ahrefs یا TF/CF از Majestic می‌توانند به معنای دقیق مفید باشند، اما وقتی صحبت از معیارهای مستقل به میان می‌آید، چندان برای ما مهم نیستند . در نهایت، می بینیم که گوگل به دنبال مرجعیت ثابت یا ترافیک ارگانیک است.

ترافیک

ترافیک ارگانیک یکی از بزرگترین سیگنال هایی است که گوگل یک وب سایت را دوست دارد.

در مورد آن فکر کنید. اگر گوگل به اندازه کافی به سایتی اعتماد داشته باشد که بتواند ترافیک را به آن ارسال کند و آن را رتبه بندی کند، پس منطقی است که یک بک لینک از آن سایت در نظر گوگل خوب به نظر برسد.

ما حداقل نیاز به 1000 ترافیک ارگانیک ماهانه تخمینی را طبق SEMRush برای همه سفارش‌های HOTH Guest Post Publisher Traffic  تعیین کردیم.

هر دو؟

اگر بتوانید سایتی با اقتدار ثابت و ترافیک ارگانیک پیدا کنید، بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت خواهید کرد!

یک بک لینک متنی از سایتی که سابقه خوبی در چشم موتورهای جستجو دارد و در حال حاضر بازدیدکنندگانی را از گوگل وارد می کند، حداکثر ارزش را ارائه می دهد.

از هزاران کمپین در سرویس مدیریت‌شده ما، HOTH X ، دریافتیم که ترکیبی از رپورتاژ مبتنی بر DA و ترافیک، یک استراتژی مؤثر برای ایجاد پیوند است.

همچنین یک راه عالی برای اطمینان از دامنه های مختلف ارجاع دهنده به صفحات پول شما است.

این ما را به آزمایش معیارهای سختگیرانه سوق داn.

ما اخیراً سطحی از سرویس رپورتاژ خود را راه اندازی کردیم که سطح ترافیک ارگانیک DA 30 و 5k سایت انتشار را تضمین می کند و نتایج از این دنیا خارج شده است!

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ
مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

نکات اضافه

2 نکته اضافی برای یافتن فرصت مناسب برای رپورتاژ:

مطمئن شوید که محتوای شما با کیفیت است

در بازاریابی دیجیتال به طور کلی، شما باید محتوای با کیفیتی داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که وب‌سایت‌های بزرگ می‌توانند ده‌ها و گاهی صدها درخواست وبلاگ‌نویسی رپورتاژ در هفته دریافت کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که محتوایی ایجاد می‌کنید که واقعاً به وب‌سایت آن‌ها ارزش می‌افزاید. بسیاری از این سایت ها دستورالعمل های رپورتاژ دارند که شما باید آنها را دنبال کنید.

اگر صاحب یک وب‌سایت هستم، چرا می‌خواهم وب‌سایت خود را پر از صفحاتی کنم که به کسی کمک نمی‌کنند؟

تبلیغات زیاد (و پیگیری) انجام دهید

اگر وب سایت مرتبطی را پیدا کردید که می خواهید از آن پیوند داشته باشید، تضمین نمی شود که آنها پست شما را بخواهند یا حتی پاسخ دهند.

اگر چند روزی است که پاسخی از آنها نشنیده‌ایم، مطمئن می‌شویم که در اسرع وقت با مدیران وب‌سایتی که با آنها کار می‌کنیم، پیگیری می‌کنیم.

راهنمای کامل ما و اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام خدمات دستی با کیفیت را بررسی کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما روند خود را در مورد چگونگی تعیین اینکه آیا می‌توانیم با سایتی برای رپورتاژ کار کنیم یا نه به اشتراک گذاشته‌ایم. تیم ما به طور کامل هر سایت را بررسی می کند تا مطمئن شود که تمام این دستورالعمل ها را رعایت می کند.

تلاش زیادی برای بررسی وب‌سایت‌ها برای فرصت‌های رپورتاژ و همگام شدن با خدمات دستی با کیفیت در مقیاس است.

به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف ساختن فرآیند بررسی و اطلاع رسانی خود کرده ایم. تیم ما مملو از متخصصان در بررسی وب سایت ها و اطلاع رسانی دستی برای قرار دادن رپورتاژ است.

در مورد رپورتاژ خود به ایالات متحده اعتماد کنید تا بتوانید بدانید که سایت هایی که در آنها قرار می گیرید با کیفیت هستند.

مدیریت سرنخ یک مرحله از یک سیستم سه بخشی ردیابی، مدیریت و گزارش در مورد سرنخ ها است. اگر هر سه کار را به خوبی انجام دهید، می توانید روابط بهتری را بین تیم های فروش و بازاریابی ایجاد کنید و در عین حال روش تبدیل مشتریان بالقوه به درآمد واقعی را ساده کنید.

ممکن است مدتی طول بکشد تا طناب های مدیریت موثر سرنخ را بیاموزید، اما هنگامی که آنچه را که برای شرکت شما مناسب است را پیدا کردید، هم بخش بازاریابی و هم بخش فروش شما سود خواهند برد.

اهمیت مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

بیشتر سرنخ ها به کمی بازاریابی نیاز دارند تا آنها را در مسیر تبدیل شدن به مشتری نگه دارد. به عنوان یک بازاریاب، این وظیفه شماست که نیازهای سرنخ های خود را درک کنید.
آیا آنها واجد شرایط هستند؟ اگر چنین است، آنها را به تیم فروش ارسال کنید. هنگامی که سرنخ از بازاریابی به فروش منتقل می شود، به یک فرآیند روان و سریع نیاز خواهید داشت که سرنخ ها را در امتداد خط لوله فروش هدایت کند. هر یک از این مراحل یک چرخ دنده در ماشین مدیریت سرنخ است.
اگر شرکت شما در تبدیل سرنخ ها به فروش شکست خورده است، از نکات و ترفندهای موجود در این پست برای ایجاد و اجرای فرآیند مدیریت سرنخ موثرتر استفاده کنید. بیایید درست شیرجه بزنیم!

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ چیست؟

مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ فرآیند کسب اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه و پرورش آنها تا نقطه خرید است. هر چه بیشتر بتوانید فرآیند کسب و کار خود را اصلاح و بهبود بخشید، سرنخ ها زودتر به فروش تبدیل می شوند. یک ابزار موثر مدیریت سرنخ می‌تواند شما را از فرصت‌های درآمد از دست رفته نجات دهد، نرخ تبدیل فروش بالاتری را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند ارزش تلاش‌های تولید سرنخ خود را ثابت کنید.

چرا مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ مهم است؟

یک فرآیند مدیریت سرنخ سازمان‌یافته، سرنخ‌ها را به مشتریان تبدیل می‌کند و در عین حال رشد و کارایی کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. وقتی سرنخ‌ها را به‌درستی مدیریت می‌کنید، می‌توانید سرنخ‌های باکیفیت را شناسایی کنید، سرنخ‌های ناخواسته را فیلتر کنید و روی با ارزش‌ترین سرنخ‌ها تمرکز کنید.
مدیریت سرنخ می‌تواند یک تاکتیک حذف باشد که به شما امکان می‌دهد زمان و پول ارزشمند شرکت خود را بر سرنخ‌هایی متمرکز کنید که به احتمال زیاد مشتری می‌شوند.

11 دیدگاه برای “مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. امیرحسین گفته:

    مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ به دلیل حجم بالای درخواست ها و همینطور اطلاعاتی که باید در قبال هر نوع درخواست و در زمینه مخصوص آن درخواست کسب شود تا انها را به نقطه مد نظر رساند به نوبه خود یکی از سخت ترین کار ها محسوب میشود و همینطور حرفه ای ترین کار ها

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    در این مقاله نکات خیلی خوبی در زمینه مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ معرفی شد و به نظر بنده خیلی تاثیر گذار خواهد بود ممنون از تیم شما

  3. زاجکانی گفته:

    ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی نشان می‌دهند که افراد چگونه به وب‌سایت می‌رسند و وقتی به آنها دسترسی پیدا می‌کنند در کدام صفحات هستند نکته آموزنده ای بود که من در مقاله مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ یافتم .

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    با سلام
    کسب و کارهای در حال رشد، هجوم ثابتی از سرنخ‌ها دریافت می‌کنند، اما سرنخ‌ها قبل از اینکه به درآمد واقعی تبدیل شوند، نیاز به پرورش کمی دارند که به  این کار مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ می گویند و می تواند به سرعت بخشیدن به چرخه فروش، افزایش درآمد و شناسایی ارزشمندترین مشتریان شما کمک کند
    بسیار سایت خوبی و کاملی است برای کسب اطلاعات در زمینه های سئو ممنون از شما‌

  5. Nazanin heshmati گفته:

    مدیریت سایت رپورتاژ از جمله مهم ترین بخش های شروع کسب و کار است زیرا با عقب کشیدن و تسلیم شدن کار شما در همان روزهای نخستین به یک کسب و کار شکست خورده تبدیل میشود و این موضوع را تنها زمانی میتوان جلوگیری کرد که با تمام توان هر روز چندین ساعت را با پشتکار و تلاش سرنخ های خود را پیگیری کرده و انها را دسته بندی و از صلاحیت انها مطمئن شوید سپس در میان انها هر کدام که قوی تر هست را بیشتر پیگیری کنید ، هر روز یک قدم به هدفتان نزدیک تر میشوید .

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    سعی کنید با فردی که با او تماس می گیرید ارتباط انسانی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، یک نفر به همان اندازه که پشت وب سایت شما وجود دارد، پشت آن وب سایت است، و حتی اگر آنها وبلاگ بزرگتری از شما داشته باشند، باز هم فقط یک شخص هستند. از طرفدار بودن بیش از حد، یا بیش از حد متکبر بودن، تلاش برای رسیدن به تعادلی راحت و قابل اعتماد، اما محترمانه اجتناب کنید.

  7. berlin گفته:

    مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ فرآیند کسب اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه و پرورش آنها تا نقطه خرید است. هر چه بیشتر بتوانید فرآیند کسب و کار خود را اصلاح و بهبود بخشید

  8. Parham گفته:

    هنگام ایجاد محتوای بازاریابی، محتوای خود را در چندین رسانه مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل، وبلاگ نویسی یا ویدیو پخش کنید. چند روش برتر: سرنخ های خود را برای ارسال تبلیغات بسیار هدفمند تقسیم بندی کنید، در ارتباطات خود شخصی باشید و شامل یک فراخوان برای اقدام باشید
    مطالب بسیار کامل بود

  9. سعید گفته:

    یک فرآیند مدیریت سرنخ سازمان‌یافته، سرنخ‌ها را به مشتریان تبدیل می‌کند و در عین حال رشد و کارایی کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. وقتی سرنخ‌ها را به‌درستی مدیریت می‌کنید، می‌توانید سرنخ‌های باکیفیت را شناسایی کنید، سرنخ‌های ناخواسته را فیلتر کنید و روی با ارزش‌ترین سرنخ‌ها تمرکز کنید.

  10. abbas گفته:

    بعنوان یک مدیر سایت تبلیغات رپورتاژ وظیفه شما این است که اول از همه بدنبال یافتن مخاطبان بالقوه برای مقالات یا محصولاتی که می خواهید به آنها رائه کنید باشید و دوما مقالاتی را ارائه کنید که برای برای مخاطب نهایت سودمندی را داشته باشد

  11. متاورس آینده من گفته:

    کسب و کارهای در حال پیشرفت و ترقی، هجم ثابتی از سرنخ‌ها دریافت می‌کنند، اما سرنخ‌ها قبل از اینکه به درآمد واقعی منتهی شوند، نیاز به رشد کمی دارند که به این کار مدیریت سایت تبلیغات رپورتاژ می گویند و می تواند افزایش سرعت به چرخه فروش، افزایش درآمد و شناسایی بهترین مشتریان شما کمک شایانی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *