نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

وبلاگ نویسان قبلاً زمان و انرژی خود را صرف ایجاد یک دنبال کننده وفادار کرده اند. رپورتاژ به شما این امکان را می‌دهند که با آن افراد زیر یک لحظه صحبت کنید. در این مقاله با نکات نکات سایت تبلیغات رپورتاژ آشنا می شوید

اهمیت نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

وقتی یک رپورتاژ می نویسید، فقط مهر تایید ضمنی آن وبلاگ نویس را ندارید. شما همچنین این فرصت را دارید که از مخاطبان آن ها برای رشد خود استفاده کنید.

اما اینفلوئنسرها پلتفرم های خود را از روی مهربانی قلبشان به اشتراک نمی گذارند.

بهترین راه برای به دست آوردن فرصت ها به عنوان یک رپورتاژ و سپس حذف رپورتاژ از سایت این است که بفهمید وبلاگ نویس از رپورتاژ شما چه چیزی می خواهد دریافت کند.

این مقاله به این موضوع می‌پردازد که رپورتاژ چیست، چرا نوشتن آنها برای نویسندگان مفید است، چگونه یک رپورتاژ با کیفیت بالا بنویسیم، و چگونه فرصت‌های رپورتاژ را پیدا کنیم.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ زمانی است که نویسنده محتوایی را به نام خود برای وبلاگ شخص دیگری می نویسد. نوشتن رپورتاژ یک راه آسان برای به دست آوردن سریع در معرض دید قرار گرفتن است

اما رپورتاژ نیز کار سختی است. آنها به چیزهای بیشتری نیاز دارند تا صرفاً ارسال یک پست در یک صفحه تصادفی.

وبلاگ‌هایی که فالوورهای زیادی دارند فید RSS دارند، به این معنی که هر پست به طور فعال برای افراد زیادی ارسال می‌شود . با این همه نگاه به کلمات خود، می خواهید مطمئن شوید که پیام درستی را ارسال می کنید.

رپورتاژ شما باید شما را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود معرفی کند و به خوانندگان دلیلی بدهد تا شما را جستجو کنند. شما نمی خواهید آنها فقط از محتوای شما لذت ببرند. شما می خواهید آنها آن را پیگیری کنند.

برای تحقق آن، باید محتوای عملی و با کیفیت بالا تولید کنید. این نمی تواند خیلی خود تبلیغی باشد. بهترین رپورتاژ سرمقاله هستند، نه تبلیغاتی .

همانطور که کتاب خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود نوشتید، باید هر پست رپورتاژ را با در نظر گرفتن مخاطب هدف وبلاگ بنویسید.

اهمیت مخاطبان هدف در نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

لازم نیست مخاطب هدف شما یکسان باشد، اما حداقل باید همپوشانی داشته باشند. در غیر این صورت، نوشتن یک رپورتاژ برای آن وبلاگ فایده ای ندارد. این نیازهای شما یا وبلاگ نویس را برآورده نخواهد کرد.

هر رپورتاژی که می نویسید باید بر آنچه وبلاگ نویس نیاز دارد نیز تمرکز کند.

همه وبلاگ های موفق باید محتوای مستمر و با کیفیت را در اختیار خوانندگان خود قرار دهند. این امری است که هر وبلاگ نویسی باید انجام دهد.

بنابراین، بیشتر وبلاگ نویسان به دنبال محتوای عالی برای کمک به حفظ شهرت خود هستند. و در حالت ایده‌آل، این محتوایی است که مجبور نیستند انگشت خود را برای آن بلند کنند.

وقتی یک پست رپورتاژ موفق می نویسید، یک برد-برد است. شما به وبلاگ نویس کمک می کنید تا نیازهای محتوایی خود را برآورده کند، و این شانس را دارید که در پلتفرم آن ها به عقب برگردید.

اما وبلاگ نویسان برجسته تعداد زیادی پیشنهاد رپورتاژ برای انتخاب دارند. این بدان معناست که آنها با کمترین تلاش خود، آنهایی را می گیرند که بیشترین ارزش را برای مخاطبان فراهم می کنند.

وقتی به دنبال فرصت های رپورتاژ هستید، همیشه این را در نظر داشته باشید. وبلاگ نویسان زمانی که بتوانید به آنها نشان دهید که چگونه نیازهای شما، نیازهای آنها و نیازهای مخاطبانشان مطابقت دارند، احتمالاً کنترل سایت خود را به آنها واگذار می کنند.

ارتباط با رپورتاژ نویسی

بهترین راه برای یافتن فرصت‌های رپورتاژ این است که به وبلاگ‌نویسان نشان دهید که ارزش زیادی برای مخاطبانشان (و آن ها) فراهم می‌کنید و از آن بهتر، همه چیز را در یک بشقاب نقره‌ای تحویل خواهید داد.

فرمول توسعه جادویی دارای 3 بخش اصلی است:

1. من وبلاگ شما را دوست دارم

بخش اول نکات سایت تبلیغات رپورتاژ، ارتباط شما را باید نشان دهد که شما از طرفداران وبلاگ هستید (یا حداقل با آن آشنا هستید).

هرگز تبلیغ وبلاگ نویس خود را با جمله ای مانند “من می بینم که شما یک وبلاگ در X دارید” شروع نکنید. شما مستقیماً از دروازه شکست خواهید خورد. این باعث می شود به نظر برسید که وبلاگ یا مخاطبان آنها را نمی شناسید.

از دیدگاه وبلاگ نویس به این موضوع فکر کنید. وبلاگ نویسی کار سختی است. چرا وبلاگ نویسی که سال ها صرف پرورش فالوورهای وفادار خود کرده است، می خواهد به کسی که حتی نمی تواند 15 دقیقه را صرف خواندن وبلاگ کند، وقت بگذارد؟

وقتی به دنبال فرصت های بازاریابی هستید ، مزدور نباشید. سعی کنید با وبلاگ نویسانی که واقعاً به آنها احترام می گذارید، تحسین می کنید یا از آنها لذت می برید، روابط پایدار ایجاد کنید.

به‌جای اینکه با بیانیه‌ای به زبان بیاورید، به آنها نشان دهید که تحت تأثیر محتوای آنها قرار گرفته‌اید و مدتی است که آنها را دنبال کرده‌اید.

می توانید به پست های خاصی در سراسر ایمیل خود اشاره کنید یا مواردی مانند موارد زیر را بیان کنید:

  • من از زمانی که پست شما را در X خواندم طرفدار وبلاگ شما هستم.
  • بینش شما در مورد X نحوه آموزش تیم فروش خود را تغییر داد.
  • من هر یکشنبه منتظر پست های شما هستم و عاشق سریال اخیر شما در X هستم.

هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که صادقانه به نظر می رسد. فراگیری در مورد ایجاد ارتباطات با کیفیت بالا است، نه برای دیدن این که با چه شدتی می توانید نفس یک نفر را تحت تأثیر قرار دهید.

نکته مهم

قبل از اینکه با یک وبلاگ نویس تماس بگیرید، سایت او را بخوانید تا ببینید آیا رپورتاژ دیگری وجود دارد یا خیر. اگر به دنبال فرصتی با آنها تماس بگیرید، و آنها حتی رپورتاژ را نپذیرفتند، این نشان می دهد که شما به طور منظم سایت آنها را دنبال نمی کنید.

2. من یک متخصص هستم

وبلاگ نویسان پوسترهای رپورتاژ با اعتبار بالا می خواهند، بنابراین ارتباط شما باید تخصص شما را ایجاد کند.

چرا باید به شما اجازه ارسال در سایت را بدهند؟ چرا خوانندگان آنها باید به آنچه شما می گویید گوش دهند؟

شما مجبور نیستید به معنای واقعی کلمه بگویید: “من در X متخصص هستم”، اگرچه می توانید. راه های جایگزین زیادی برای ایجاد تخصص شما وجود دارد. مثلا:

  • من نویسنده کتاب چه جوابی دارید هستم؟ ، پرفروش ترین کتاب آمازون در مورد حل مشکل.
  • من به شرکت‌ها کمک می‌کنم تا X by Y را انجام دهند.
  • در طول 2 دهه گذشته، من 3 شرکت استارت‌آپ را ساخته و فروخته‌ام، بنابراین می‌دانم که کارآفرینان چه چیزهایی را تجربه می‌کنند.
  • من به بیش از 1500 مشتری کمک کرده ام تا شادی خود را دوباره کشف کنند.

اگر به محتوایی که پیشنهاد می‌کنید مرتبط است، می‌توانید نمونه‌ای از مطالبی را که در گذشته نوشته‌اید یا یک نسخه pdf از کتاب خود ارائه دهید.

به یاد داشته باشید، این یک صحبت است، نه یک مکالمه کامل. به اندازه کافی به آنها بدهید تا متوجه شوند که شما توانایی نوشتن محتوای مفید برای خوانندگان آنها را دارید.

3. من می توانم برای شما و مخاطبانتان ارزش قائل شوم

این بخشی از اطلاع رسانی است که واقعاً وبلاگ نویس را متقاعد می کند که رپورتاژ شما برای سایت آنها مناسب است.

بر ارزشی که به وبلاگ نویس ارائه می دهید و ارزشی که برای مخاطبان او ارائه می دهید تمرکز کنید. هر دو جنبه بسیار مهم هستند.

مهمتر از همه، چیزی خاص به آنها بدهید تا بچسبند. دقیقاً به آنها نشان دهید که قصد دارید در مورد چه چیزی بنویسید و چه ارزشی دارد.

این ممکن است اطلاعاتی مانند “این 3 نکته در 18 ماه گذشته به طور متوسط ​​78 درصد سود مشتریان من را افزایش داده است.”

یا ممکن است چیزی ملموس‌تر باشد، مانند یک پی‌دی‌اف، یک الگو یا نسخه دیجیتالی کتاب شما – چیزی برای نشان دادن نوع محتوای با کیفیتی که قصد دارید به اشتراک بگذارید.

نکات سایت تبلیغات رپورتاژ
نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

هر چه که باشد، مطمئن شوید که روی مخاطبان آنها تمرکز کرده اید .

اگر کتابی در مورد بازاریابی بنویسید، ممکن است برای افراد زیادی جذاب باشد. اما اگر وبلاگ مورد نظر فقط صاحبان مشاغلی را هدف قرار می دهد که می خواهند ROI بازاریابی خود را بهبود بخشند، باید در مورد آن صحبت کنید. مخاطبان خود را با وبلاگ هماهنگ کنید.

موارد بیشتر برای نشان دادن ارزش شما

در اینجا موارد اضافی وجود دارد که می توانید برای نشان دادن اینکه ارزش شما با استراتژی بازاریابی موجود آنها مطابقت دارد، به وبلاگ نویسان نشان دهید:

  • روی هر فرصت احتمالی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) که همکاری شما می تواند فراهم کند تمرکز کنید. به عنوان مثال، “من متوجه شدم فرصتی برای رتبه بهتر SEO در این موضوع وجود دارد. مقاله من می تواند به شما کمک کند تا آن سمت از محتوای خود را بیشتر توسعه دهید.”
  • پیشنهاد کنید از وبلاگ خود یا وب سایت نویسنده خود به وبلاگ آنها پیوند دهید . این می تواند به ایجاد لینک کمک کند، که هدف آن افزایش تعداد و کیفیت لینک های ورودی به یک صفحه وب است. در نهایت، می تواند به افزایش رتبه سئو آنها کمک کند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت آنها هدایت کند.
  • پیشنهاد دهید وبلاگ آنها (و رپورتاژ خود) را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. اگر این مسیر را می‌روید، در مورد وسعت شبکه خود شفاف باشید. آیا هزاران دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارید؟ آیا خبرنامه شما به 500 مشترک در ماه می رسد؟ آیا مخاطبین خاص لینکدین با ارزش بالایی دارید که بتوانید آنها را به آنها متصل کنید؟ در ازای آن چه نوع مواجهه ای می توانید به آنها ارائه دهید؟
  • پیشنهاد درج پیوندهای داخلی (پیوندها به پست های داخل سایت خودشان). به عنوان مثال، “رپورتاژ من به خوبی با ایده های شما در این پست های موجود در X، Y و Z مرتبط است.”

در اصل، هدف شما دو جنبه است: نشان دهید که می توانید محتوای عالی تولید کنید و اینکه محتوای عالی شما باعث افزایش بیشتر سایت آنها می شود.

10 نکته برای موفقیت در رپورتاژ نویسی

هنگامی که کنسرت را دریافت کردید، در اینجا 10 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند یک رپورتاژ عالی بنویسید تا از شما دعوت شود.

1. برای مخاطبان خود بنویسید

این را قبلاً گفتم، اما برای من به اندازه کافی مهم است که دوباره بگویم: بدانید مخاطب هدف وبلاگ نویس چه کسانی هستند و مستقیماً برای آنها بنویسید.

هر کتاب موفقی مستقیماً با دردها، مشکلات و نیازهای خوانندگان صحبت می کند. همین امر برای هر پست وبلاگ موفق نیز صدق می کند.شما در خلأ نمی نویسید. اگر بودید، می توانستید فقط در یک دفتر خاطرات بنویسید.

وقتی محتوای شما برای مخاطب صاحب وبلاگ ارزشی ایجاد می کند، آنها توجه خود را به شما جلب می کنند (و محتوای شما بسیار قوی تر طنین انداز می شود).

2. با نام تجاری آن ها هماهنگ شوید

هر نویسنده یک برند دارد. برند شما به خوانندگان می‌گوید: «در اینجا چیزی است که من باید ارائه دهم، و در اینجا نحوه کمک به شما آمده است.»

برای ایجاد قوی ترین برند ممکن، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، پیام شما چیست و در چه مواردی تخصص دارید—همه چیزهایی که در پیام تبلیغاتی شما نقش داشته است.

درست مثل هر نویسنده ای یک برند دارد، هر وبلاگ نویسی هم همینطور است. آنها مخاطب، پیام و تخصص خاصی دارند. آنها لحن، زاویه و روش خاصی برای نزدیک شدن به ایده ها دارند.

بهترین رپورتاژ پست‌هایی هستند که برند نویسنده را با مارک وبلاگ‌نویس هماهنگ می‌کنند. به عبارت دیگر، محتوای شما باید به آنها کمک کند پیام خود را گسترش دهند.

پست شما باید متناسب با لحن وبلاگ باشد. اگر سایت از منظری ساده و طنز نوشته شده است، با یک پست آکادمیک متراکم وارد گفتگو نشوید.

نکات سایت تبلیغات رپورتاژ
نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

همه ما جهات متعددی داریم. ما می توانیم گاهی خنده دار و در بعضی مواقع غمگین باشیم. شما هرگز به مراسم تشییع جنازه نمی روید و شروع به جوک کردن نمی کنید (یا حداقل اکثر مردم این کار را نمی کنند). شما باید به شیوه ای مناسب با زمینه رفتار کنید.

وقتی پست های رپورتاژ را می نویسید، به زمینه آن فکر کنید. بهترین قدم شما برای قرار دادن در آن سایت خاص چیست؟

همیشه باید خودت باشی اما خودتان بودن شما را از عمد بودن در مورد نحوه همسویی با برند وبلاگ معاف نمی کند.

3. با قالب وبلاگ آنها هماهنگ شوید

هر رپورتاژ که می نویسید باید با قالب معمولی وبلاگ هماهنگ باشد.

در برخی موارد، صاحبان سایت دستورالعمل های صریح ارسال رپورتاژ را به شما ارائه می دهند. پست خود را به 3 بخش تقسیم کنید. پست خود را کمتر از 1000 کلمه نگه دارید. شامل 5 لینک داخلی در اینجا نحوه وارد کردن اطلاعات در وردپرس آورده شده است.

هدف شما به عنوان یک پوستر رپورتاژ این است که نیازهای همه را برآورده کنید: نیازهای شما، وبلاگ نویسان و مخاطبان. این بدان معناست که شما باید به زمانی گوش دهید که وبلاگ نویس – که در بین مخاطبان خود متخصص است – به شما می گوید چه کاری را انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید.

همچنین باید از هنجارهای ناگفته آگاه باشید. به عنوان مثال، هر وبلاگ یک سبک نوشتاری مشخص دارد. لازم نیست آن را تقلید کنید، اما مانند انگشت شست زخمی خود را برجسته نکنید.

یا، اگر وبلاگ نویس برای شما محدودیتی برای کلمات قائل نیست، از آن به عنوان فرصتی برای نوشتن یک مقاله 5000 کلمه ای استفاده نکنید. اندازه متوسط ​​پست آنها را مطابقت دهید.

سعی کنید با مشارکت خود سازگار و محترم باشید. این بهترین راه برای ایجاد یک رابطه پایدار با یک وبلاگ نویس و دعوت مجدد است.

4. محتوای عملی ارائه دهید

فقط به خوانندگان دیدگاه 10000 فوتی موضوع خود را ارائه ندهید. به آنها چیزی بدهید که در واقع ملموس و قابل اجرا باشد. کاری به آنها بدهید که بتوانند با آن مقاله را کنار بگذارند و انجام دهند.

چه چیزی بیشتر در ذهن شما باقی می ماند؟ ایده بزرگی که با آن مواجه شدید؟ یا قطعه ای درخشان از خرد که به طور روزانه از آن استفاده می کنید؟

هر چه خوانندگان ارزش عملی بیشتری از مقاله شما بگیرند، بیشتر به شما فکر خواهند کرد. هر بار که از تاکتیک‌های شما برای جذب مشتری جدید، نوشتن یک ایمیل مؤثر یا هر چیز دیگری که به آنها یاد می‌دهید استفاده می‌کنند، شما در ذهن خود خواهید بود.

اگر بتوانید به آنها یادآوری ملموسی بدهید که چگونه دانش شما می تواند زندگی آنها را تغییر دهد، آنها به احتمال زیاد شما را جستجو می کنند و شما را دنبال می کنند.

5. در مورد شما نیست

خیلی خوب است که شما کتابی منتشر کرده اید ، اما پست شما نباید درباره کتاب شما باشد.

شما آنجا نیستید که بگویید: «سلام، من فلانی هستم و این کتاب من است. آن را بخر.” شما حتی آنجا نیستید که لزوماً به کتاب خود اشاره کنید. شما آنجا هستید تا محتوایی ارائه دهید که آنقدر آموزشی، جالب یا معنادار باشد که خوانندگان بلافاصله بخواهند روی وب سایت شما کلیک کنند و درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سپس می توانید کتاب، دوره آنلاین، محصولات یا هر چیز دیگری را که می خواهید بفروشید، بفروشید.

رپورتاژها یکی از بهترین نمونه های بازاریابی محتوا هستند.

نکات سایت تبلیغات رپورتاژ
نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که شامل ایجاد مطالب آنلاین مانند مقاله‌ها، پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره است که به صراحت یک برند را تبلیغ نمی‌کنند، اما همچنان علاقه افراد را به محصولات یا خدمات شما برمی‌انگیزد.

کلید بازاریابی محتوای عالی این است که نباید شبیه بازاریابی باشد. باید به نظر محتوای مفید و کاربردی باشد.

بله، شما رپورتاژ را برای تبلیغات می نویسید، اما به یاد داشته باشید که ارائه ارزش به خوانندگان بهترین شکل تبلیغاتی است که می توانید داشته باشید. هرچه ارزش بیشتری ارائه دهید، خوانندگان بیشتری می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

هیچ کس نمی خواهد مقالاتی را بخواند که هرزنامه یا خود تبلیغاتی به نظر می رسند. فروش آشکار همیشه یک راه حل است.

به یاد داشته باشید: با ارزش پیش بروید و با خط خود دنبال کنید. من نویسنده این کتاب هستم و شما می توانید در وب سایت من اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اهمیت نکات سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

وقتی یک رپورتاژ می نویسید، فقط مهر تایید ضمنی آن وبلاگ نویس را ندارید. شما همچنین این فرصت را دارید که از مخاطبان آن ها برای رشد خود استفاده کنید.
اما اینفلوئنسرها پلتفرم های خود را از روی مهربانی قلبشان به اشتراک نمی گذارند.
بهترین راه برای به دست آوردن فرصت ها به عنوان یک رپورتاژ و سپس حذف رپورتاژ از سایت این است که بفهمید وبلاگ نویس از رپورتاژ شما چه چیزی می خواهد دریافت کند.
این مقاله به این موضوع می‌پردازد که رپورتاژ چیست، چرا نوشتن آنها برای نویسندگان مفید است، چگونه یک رپورتاژ با کیفیت بالا بنویسیم، و چگونه فرصت‌های رپورتاژ را پیدا کنیم.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ زمانی است که نویسنده محتوایی را به نام خود برای وبلاگ شخص دیگری می نویسد. نوشتن رپورتاژ یک راه آسان برای به دست آوردن سریع در معرض دید قرار گرفتن است
اما رپورتاژ نیز کار سختی است. آنها به چیزهای بیشتری نیاز دارند تا صرفاً ارسال یک پست در یک صفحه تصادفی.
وبلاگ‌هایی که فالوورهای زیادی دارند فید RSS دارند، به این معنی که هر پست به طور فعال برای افراد زیادی ارسال می‌شود . با این همه نگاه به کلمات خود، می خواهید مطمئن شوید که پیام درستی را ارسال می کنید.
رپورتاژ شما باید شما را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود معرفی کند و به خوانندگان دلیلی بدهد تا شما را جستجو کنند. شما نمی خواهید آنها فقط از محتوای شما لذت ببرند. شما می خواهید آنها آن را پیگیری کنند.

اهمیت مخاطبان هدف در نکات سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

لازم نیست مخاطب هدف شما یکسان باشد، اما حداقل باید همپوشانی داشته باشند. در غیر این صورت، نوشتن یک رپورتاژ برای آن وبلاگ فایده ای ندارد. این نیازهای شما یا وبلاگ نویس را برآورده نخواهد کرد.
هر رپورتاژی که می نویسید باید بر آنچه وبلاگ نویس نیاز دارد نیز تمرکز کند.
همه وبلاگ های موفق باید محتوای مستمر و با کیفیت را در اختیار خوانندگان خود قرار دهند. این امری است که هر وبلاگ نویسی باید انجام دهد.
بنابراین، بیشتر وبلاگ نویسان به دنبال محتوای عالی برای کمک به حفظ شهرت خود هستند. و در حالت ایده‌آل، این محتوایی است که مجبور نیستند انگشت خود را برای آن بلند کنند.
وقتی یک پست رپورتاژ موفق می نویسید، یک معامله برد-برد است. شما به وبلاگ نویس کمک می کنید تا نیازهای محتوایی خود را برآورده کند، و این شانس را دارید که در پلتفرم آن ها به عقب برگردید.

11 دیدگاه برای “نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. امیرحسین گفته:

    همه وبلاگ های موفق باید محتوای مستمر و با کیفیت را در اختیار خوانندگان خود قرار دهند. این امری است که هر وبلاگ نویسی باید انجام دهد و این مقاله شما هم درباره نکات سایت تبلیغات رپورتاژ بسیار جامع و عالی مثل مقاله های قبلیتون بود. ممنونم

    • سعید گفته:

      وبلاگ‌هایی که فالوورهای زیادی دارند فید RSS دارند، به این معنی که هر پست به طور فعال برای افراد زیادی ارسال می‌شود . با این همه نگاه به کلمات خود، می خواهید مطمئن شوید که پیام درستی را ارسال می کنید.

  2. زاجکانی گفته:

    در زمینه نکات سایت تبلیغات رپورتاژ یک نکته برای من جالب بود و آنهم برندسازی برای نویسنده در لحن و زایه و قلم نوشتاری اوست .در مجموع مقاله ارزنده ای بود.

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    وبلاگ نویسان قبلاً زمان و انرژی خود را صرف ایجاد یک دنبال کننده وفادار کرده اند. رپورتاژ به شما این امکان را می‌دهند که با آن افراد زیر یک لحظه صحبت کنید. با نکات سایت تبلیغات رپورتاژ میتوانید تمام نکات لازمه را یادبگیرید

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    در منابع مختلفی که برای سفارش رپرتاژ آگهي ارائه می‌دهیم باید کسب و کار خود را به زبان ساده و روان و به طوری که خودمان آن را می‌پسندیم و در یک قالب مشخص به مخاطب ارائه دهیم

  5. berlin گفته:

    وقتی یک پست رپورتاژ موفق می نویسید، یک معامله برد-برد است. نکات سایت تبلیغات رپورتاژ شما به وبلاگ نویس کمک می کنید تا نیازهای محتوایی خود را برآورده کند

  6. Nazanin heshmati گفته:

    رپورتاژ یکی از سریع ترین راه های جذب مخاطب است زیرا شما خودتان میتوانید با ارسال رپورتاژ به سایت های معتبر و پر مخاطب ، مخاطب خود را جذب کرده و شاهد پیشرفت روز افزون سئو خود باشید .

  7. Parham گفته:

    اگر کتابی در مورد بازاریابی بنویسید، ممکن است برای افراد زیادی جذاب باشد. اما اگر وبلاگ مورد نظر فقط صاحبان مشاغلی را هدف قرار می دهد که می خواهند ROI بازاریابی خود را بهبود بخشند، باید در مورد آن صحبت کنید
    مطالب بسیار کامل بود

  8. متاورس آینده من گفته:

    نکات سایت تبلیغات رپورتاژ

    وقتی یک رپورتاژ می نویسید، فقط تایید ضمنی آن وبلاگ نویس را ندارید. شما همچنین رمی توانید که از مخاطبان آن ها برای رشد خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *