سایت تبلیغات جدید مدرن

سایت تبلیغات جدید مدرن

تبلیغات بیشتر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه محدود نمی شود. نگاهی به روش های تبلیغاتی مدرن مانند سایت تبلیغات جدید مدرن که در حال پیشرفت هستند، بیندازید

اهمیت سایت تبلیغات جدید مدرن

تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای تجارت تبدیل شده است. اگر محصول خوب یا خدمات کارآمدی برای ارائه دارید، باید بر هنر فروش آن تسلط داشته باشید.

در حالی که برخی از آژانس ها ممکن است به روش های تبلیغاتی مرسوم پایبند باشند، اکثر بازیگران پیشرو به روش های تبلیغاتی جدید و مدرن متوسل می شوند. فرقه جدیدی از تبلیغ کنندگان وجود دارد که در حال آزمایش ایده هایی هستند که واقعاً مدرن و نوآورانه هستند. تبلیغات روزنامه ها و تراکت های رنگی بسیار گذرا هستند.

به عصر ایده های فوری، سریع، هوشمندانه و خارج از جعبه سلام کنید! اگر هنوز تبلیغات را با تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی مرتبط می‌دانید، قطعاً به یک دوره آموزشی نیاز دارید. پس بیایید شروع کنیم. در اینجا یک آموزش مختصر در مورد تبلیغات مدرن است.

روش های نوین تبلیغات

انواع مختلفی از تکنیک های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات وجود دارد. با این حال، در اینجا برخی از جدیدترین و داغ ترین روندهای تبلیغاتی که در حال افزایش محبوبیت هستند، آورده شده است.

مردم اکنون به دنبال انواع جدیدی از جذابیت های تبلیغاتی هستند که بتوانند هدف قرار دهند. بسیاری از روش‌های تبلیغاتی عصر جدید نتیجه ظهور اینترنت هستند، در حالی که برخی از گرایش‌ها فقط ایده‌های بدیعی هستند که رسانه‌های تبلیغاتی روزمره را به روش‌های درخشان و شوخ تبدیل کرده‌اند.

تبلیغات اینترنتی مفهومی گسترده است و شامل چندین نوع فرعی است که بسیاری از آنها اخیراً معرفی شده اند. تبلیغات ایمیلی یکی از گرایش های قبلی است، در حالی که موارد جدید شامل تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی، تبلیغات وبلاگ، تبلیغات کلمه کلیدی و تبلیغات متنی است.

تبلیغات بنری وب

اگر از تبلیغات بیلبورد در جاده ها استفاده می شود، از نوع مشابهی به نام تبلیغات بنری در وب استفاده می شود. آیا به نوارهای تبلیغاتی افقی که تقریباً در بالای هر صفحه وب دیده می شود توجه کرده اید؟

این ها ما بنرها هستیم بنرهای وب معمولاً با استفاده از تصاویر یا جاوا اسکریپت یا هر شیء چند رسانه ای و انیمیشن دیگر ساخته می شوند. بنرهای وب معمولاً به صفحات وب مرتبط با محتوای وب سایت موجود پیوند داده می شوند.

تبلیغات باند واگن

این چیزی نیست جز یک تکنیک تبلیغاتی تبلیغاتی، که هدف آن متقاعد کردن کاربر است که دیگران از محصولات استفاده می کنند یا هرکسی که در پایگاه مشتری است، به نفع برند است و بنابراین او نیز باید این کار را انجام دهد.

این امر، مصرف کننده را وادار می کند که حداقل به خرید آن محصول فکر کند و بررسی کند که دیگران در مورد چه چیزهایی هوس می کنند.

تبلیغات باند واگن یک استراتژی است که مبتنی بر روانشناسی مصرف کننده است و از این رو، یک تکنیک موثر است که می تواند از طریق هر رسانه ای اعم از چاپی، الکترونیکی یا پخش استفاده شود.

تبلیغات احساسی

تبلیغات احساسی شامل استفاده از اقلام هدایای تبلیغاتی یا رویدادهای رسانه ای تبلیغاتی است که به جلب توجه عمومی کمک می کند و روشی موثر برای تبلیغات است. توزیع رایگان هزینه های تبلیغاتی یک تکنیک تبلیغاتی مدرن است که نوآورانه و همچنین بسیار موثر است.

توصیفات و تاییدیه ها

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کلگیت بروک شیلدز را برای تبلیغ خمیردندان خود وارد کشتی کرد؟ یا می دانستید که کیانو ریوز زمانی بخشی از تبلیغات کورن فلکس بوده است؟ خوب، تأیید یک سلبریتی یا یک شخصیت عمومی دلیل کافی برای مشتریان خاص برای امتحان یک محصول خاص است.

چنین توصیه‌ها یا تأییدیه‌هایی راهی عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات خاص هستند. یکی دیگر از نسخه های تکامل یافته این، نوع جدیدی به نام تبلیغات مخفی است که شامل استفاده از نام های تجاری یا محصولات واقعی در فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی به شکل غیرمستقیم تبلیغات است.

سایت تبلیغات جدید مدرن
سایت تبلیغات جدید مدرن

تبلیغات جایگزین

چندین قانون ملی تبلیغات محصولاتی مانند الکل یا سیگار را ممنوع کرده است. به همین دلیل، بسیاری از برندهای چتر تکنیکی را ارائه کرده اند که فقط نام برند چتر را تبلیغ می کند که البته به مصرف کننده محصولات ممنوعه تبلیغاتی را نیز یادآوری می کند.

برای مثال، زمانی که نام تجاری عمومی که به هواپیما نیز داده شده است، به صورت عمومی تبلیغ می شود، Kingfisher  نیازی به تبلیغ آبجو خود ندارد.

تبلیغات پیکسلی

تبلیغات پیکسلی نوع جدیدی از تبلیغات اینترنتی است که در آن هزینه یک تبلیغ بر اساس تعداد پیکسل های اشغال شده محاسبه می شود.

این شکل از تبلیغات در اواخر سال 2005 سرچشمه گرفت، زمانی که یک دانشجوی بریتانیایی الکس تیو وب سایتی به نام صفحه اصلی میلیون دلاری ایجاد کرد که در آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند فضای تبلیغاتی را با نرخ 1 دلار در هر پیکسل با محدودیت فضای یک میلیون پیکسل خریداری کنند.

علاوه بر گزینه‌های فضایی ارائه شده توسط وب‌سایت‌های میزبان، گزینه استفاده از اسکریپت‌های پیکسلی خودت را انجام بده (DIY) نیز وجود دارد که تضمین می‌کند افرادی که پیچیدگی‌های تبلیغات پیکسلی را درک نمی‌کنند، می‌توانند تبلیغات پیکسلی را در وب سایت آنها بدون هیچ مشکلی برخی از اسکریپت‌های پیکسلی DIY معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تبلیغات متنی در سایت تبلیغات جدید مدرن

آیا متوجه شده اید که چگونه گوگل تبلیغاتی را تولید می کند که مرتبط با جستجوی شما باشد؟ یا اخیراً، آیا متوجه تبلیغات گوگل شده اید که در کنار ایمیل های شما در سرویس ایمیل گوگل نمایش داده می شود؟ خوب، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز به این موضوع توجه نکرده اید، پس باید از خواب بیدار شوید و قهوه را بو کنید.

گوگل ادسنس اولین سرمایه گذاری تبلیغاتی متنی بود. تبلیغات متنی یک شکل کاملاً هدفمند از بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغات توسط سیستم های خودکار بر اساس محتوای مشاهده شده توسط یک کاربر خاص انتخاب می شوند.

سیستم خودکار متن یک وب سایت را برای کلمات کلیدی اسکن می کند و تبلیغاتی را ارسال می کند که با محتوایی که کاربر در حال مشاهده آن است مطابقت دارد.

بسیاری از موتورهای جستجو نیز از تبلیغات متنی برای نمایش تبلیغات در صفحات نتایج جستجو استفاده می کنند. به طوری که تبلیغات با چیزهایی که کاربر در وب جستجو می کند مطابقت داشته باشد. بعد از اینکه گوگل این روند را شروع کرد، بسیاری دیگر مانند یاهو وجود داشتند و مایکروسافت که از آن پیروی کردند.

تبلیغات کلمه کلیدی

معمولاً تبلیغات کلمه کلیدی به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات هزینه هر عمل نیز شناخته می شود. اگرچه یاهو اولین شرکتی بود که در تبلیغات کلمات کلیدی سرمایه گذاری کرد، اما این برنامه گوگل ادوردز است که در حال حاضر بیشترین محبوبیت را برای تبلیغات کلمات کلیدی خود دارد.

برخی از موتورهای جستجوی محبوب که در زمینه تبلیغات کلمات کلیدی فعالیت می کنند، عبارتند از Yahoo! Search Marketing، Microsoft adCenter، Miva و LookSmart.

تبلیغات وبلاگ سایت تبلیغات جدید مدرن

اگر فکر می کردید که وبلاگ چیزی جز یک مجله آنلاین نیست، در اشتباهید. با توجه به محبوبیت فوق العاده وبلاگ ها، تبلیغ کنندگان به طرز عاقلانه ای از وبلاگ ها به عنوان ابزار تبلیغاتی و بازاریابی موثر استفاده می کنند. وبلاگ های شرکتی یک راه عالی برای شرکت ها برای دسترسی به پایگاه مشتریان خود در اینترنت است. وبلاگ های تبلیغاتی اغلب از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می کنند که نتایج بهتری را در وب تضمین می کند.

تبلیغات در سرویس های بهداشتی

واقعاً خارج از جعبه، اینطور نیست؟ بله، تبلیغات در سرویس های بهداشتی چیزی جز قرار دادن تبلیغات در سرویس های بهداشتی عمومی نیست. تحقیقی انجام شد که در آن از یک گروه آزمایشی از افرادی که از یک سرویس بهداشتی بازدید می‌کردند پرسیده شد که آیا متوجه تبلیغات موجود در آن شده‌اند یا خیر، و در کمال تعجب، درصد عمده‌ای از گروه مشاهده شد که تبلیغات را حفظ می‌کنند.

این به این نتیجه رسید که افرادی که از سرویس بهداشتی بازدید می کنند، مخاطبان هدف خوبی هستند. این به زودی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر تبدیل می شود.

سایت تبلیغات جدید مدرن
سایت تبلیغات جدید مدرن

تبلیغات موبایل

بله، هر چقدر هم که دریافت تبلیغات در تلفن همراه برای شما آزاردهنده باشد، اکنون این یک واقعیت است که تبلیغات موبایلی یا تبلیغات تلفن همراه یکی از موثرترین راه های تبلیغات است.

اغلب اوقات، تبلیغ‌کنندگان داده‌ای از شماره تلفن‌های پایگاه مشتریان فعلی خود و همچنین فهرستی از شماره تلفن افرادی که ممکن است مشتریان بالقوه باشند، دارند. پیام روی تلفن همراه به ندرت مورد توجه قرار می گیرد و از این رو، به عنوان یک ابزار بازاریابی یا تبلیغات موثر واجد شرایط است.

تبلیغات روابط عمومی

حفظ و توسعه روابط عمومی خوب یک ابزار بازاریابی برای شرکت ها برای حفظ حسن نیت در بین کارکنان و همچنین مشتریان بوده است. این نه تنها راهی برای قرار گرفتن در معرض دید عموم است، بلکه راهی عالی برای ایجاد و حفظ تصویر و هویت برند خاص است.

بنابراین روابط عمومی یک ابزار تبلیغاتی عالی است که توسط شرکت‌ها برای دسترسی به سرمایه‌گذاران، کارمندان و البته مشتریان موجود و بالقوه‌شان استفاده می‌شود.

همانطور که می بینید، حوزه تبلیغات به گونه ای تکامل یافته است که یک دهه پیش غیرقابل تصور بود. همه به لطف پیشرفت‌ها و نوآوری‌های عظیم در زمینه فناوری، تبلیغات در حال حاضر تقریباً در هر کجا که می‌رویم، تقریباً به هر شکلی که می‌توانیم تصور کنیم، وجود دارد. باور نمی کنی؟ فقط به اطرافت نگاه کن.

3 مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات دیجیتال برای مشاغلی که به دنبال نوآوری هستند

اگر استراتژی تبلیغات پولی شما از قبل شامل استراتژی های تبلیغات اینترنتی بالا می باشد، نگران نباشید. استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر دیگری نیز وجود دارد که شرکت شما می‌تواند از آنها استفاده کند، که می‌تواند به شما کمک کند از رقبا پیشی بگیرید و درآمدتان را افزایش دهید.

سه تا از بهترین استراتژی های تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهایی که به دنبال خلاقیت هستند عبارتند از:

1. تبلیغات ژئوفنسینگ

تبلیغات Geofencing  یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین برای شرکت هایی است که به دنبال هدف قرار دادن رقبا، استعدادهای برتر، سرنخ های با ارزش بالا و خریداران محلی هستند. با  geofencing ، کسب و کار شما یک حصار مجازی در اطراف یک منطقه خاص مانند محوطه دانشگاه، مکان رقیب یا مرکز کنفرانس ایجاد می کند.

وقتی شخصی وارد این حصار می شود، به مخاطبان بازاریابی مجدد اضافه می شود.

سپس شرکت شما می‌تواند برای این کاربران بازاریابی مجدد کند، که می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند آنها کمک کند، سفر خرید بعدی آنها را راهنمایی کند، یا بر افرادی که شرکت آنها از سه ماهه آینده درخواست قیمت یا پیشنهاد می‌کند، تأثیر بگذارد.

این استراتژی تبلیغات اینترنتی به کسب و کار شما روشی جدید، نوآورانه و موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف ارائه می دهد. به همین دلیل است که ارزش بررسی را دارد، زیرا می تواند به شرکت شما کمک کند تا پیشتاز بعدی را حفظ کند، آن مشتریان را از رقبا دور کند، یا آن نامزد منفعل را استخدام کند.

2. تبلیغات آمازون

برای شرکت‌های تجارت الکترونیک، آمازون یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین است. همچنین  سومین پلتفرم تبلیغاتی محبوب پس از گوگل و فیس‌بوک است. با  تبلیغات آمازون ، کسب و کار شما می تواند محصولات و نام تجاری شما را در نتایج جستجوی آمازون، صفحات محصول و موارد دیگر تبلیغ کند.

حتی اگر کسب و کار شما در بخش تجارت الکترونیک فعالیت نمی کند، می توانید از تبلیغات آمازون استفاده کنید. شما می‌توانید نه تنها در آمازون، بلکه در سایت‌های متعلق به آمازون، مانند  IMDb ، برای ایجاد آگاهی از برند، تبلیغ کنید.

با توجه  به اینکه بیش از 50 درصد از جستجوهای محصول  در آمازون (به جای گوگل) شروع می شود، ارزش دارد که تأثیر مثبت بالقوه این استراتژی تبلیغات اینترنتی بر کسب و کار و نتیجه نهایی شما را در نظر بگیرید.

سایت تبلیغات جدید مدرن
سایت تبلیغات جدید مدرن

3. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ  یکی دیگر از استراتژی های تبلیغاتی موثر است. در واقع، اینفلوئنسر مارکتینگ به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری شده، میانگین بازگشت سرمایه  6.50 دلاری را ارائه می دهد.

شرکت‌ها در هر اندازه، از برندهای بزرگ گرفته تا استارت‌آپ‌های کوچک، از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد اعتماد کاربران و ایجاد فروش استفاده می‌کنند.

علاوه بر مشارکت با اینفلوئنسرها و تشویق آنها به تبلیغ برند، محصولات یا خدمات شما در کانال های اختصاصی خود، می توانید اینفلوئنسرها را نیز در کمپین های تبلیغاتی خود ادغام کنید. به عنوان مثال، تبلیغات شما می تواند تأثیرگذار شما را نشان دهد.

برندهایی مانند  The Hershey Company از این استراتژی با موفقیت استفاده کرده اند.

شرکت هرشی با چندین اینفلوئنسر همکاری کرد تا بوسه های داغ کاکائو خود را در یوتیوب تبلیغ کند. علاوه بر اینفلوئنسرها که محصول را در کانال های خود تبلیغ می کنند، شرکت Hershey همچنین یک کمپین تبلیغاتی پولی در یوتیوب راه اندازی کرد که محتوای اینفلوئنسرها Hot Cocoa Kisses را تبلیغ می کرد.

این  کمپین یک موفقیت بزرگ بود و نتایج زیر را به همراه داشت:

  • افزایش 12 درصدی در قصد خرید
  • افزایش 551 درصدی در جستجو
  • 9+ میلیون دلار در خرده فروشی

نتایجی مانند اینها دلیل این است که اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت به یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات دیجیتال تبدیل می شود. از منحنی ها جلوتر باشید و شروع به آزمایش بازاریابی و تبلیغات اینفلوئنسر در کسب و کار خود کنید.

چگونه بهترین استراتژی های تبلیغات آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.

در میان نمونه‌های دیگر استراتژی‌های تبلیغات آنلاین که ارزش امتحان کردن دارند، اگر کسب‌وکار کوچک‌تری با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با گزینه‌های کم‌هزینه‌ای که می‌توانید در داخل انجام دهید، مانند رسانه‌های اجتماعی، سئو و ایمیل شروع کنید. کمپین های بازاریابی.

با این حال، اگر انعطاف بیشتری دارید، توصیه می کنیم تا حد امکان از این استراتژی ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید. وقتی از چندین رویکرد استفاده می‌کنید، می‌توانید نسبت به زمانی که فقط از یکی استفاده می‌کردید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. به عنوان یک پایه، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای ایجاد تبدیل طراحی شده است.

شما می توانید پول زیادی را به سئو و PPC بریزید، اما اگر وب سایت شما حرفه ای و کاربر پسند نباشد، بعید است به نتایجی که می خواهید برسید. کاربران باید سایت شما را پیدا کنند، اما زمانی که به آنجا رسیدند، همچنین باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری پیدا کنند.

همانطور که استراتژی خود را توسعه می دهید، بزرگترین مزیت  تبلیغات آنلاین  این است که نظارت و بهبود کمپین های شما آسان است. با همه استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر در این صفحه، مشاهده بازگشت سرمایه و انجام تنظیمات برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری در حرکت رو به جلو آسان است.

اهمیت سایت تبلیغات جدید مدرن را بنویسید؟

تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای تجارت تبدیل شده است. اگر محصول خوب یا خدمات کارآمدی برای ارائه دارید، باید بر هنر فروش آن تسلط داشته باشید.
در حالی که برخی از آژانس ها ممکن است به روش های تبلیغاتی مرسوم پایبند باشند، اکثر بازیگران پیشرو به روش های تبلیغاتی جدید و مدرن متوسل می شوند. فرقه جدیدی از تبلیغ کنندگان وجود دارد که در حال آزمایش ایده هایی هستند که واقعاً مدرن و نوآورانه هستند. تبلیغات روزنامه ها و تراکت های رنگی بسیار گذرا هستند.
به عصر ایده های فوری، سریع، هوشمندانه و خارج از جعبه سلام کنید! اگر هنوز تبلیغات را با تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی مرتبط می‌دانید، قطعاً به یک دوره آموزشی نیاز دارید. پس بیایید شروع کنیم. در اینجا یک آموزش مختصر در مورد تبلیغات مدرن است.

روش های نوین تبلیغات چیست؟

انواع مختلفی از تکنیک های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات وجود دارد. با این حال، در اینجا برخی از جدیدترین و داغ ترین روندهای تبلیغاتی که در حال افزایش محبوبیت هستند، آورده شده است.
مردم اکنون به دنبال انواع جدیدی از جذابیت های تبلیغاتی هستند که بتوانند هدف قرار دهند. بسیاری از روش‌های تبلیغاتی عصر جدید نتیجه ظهور اینترنت هستند، در حالی که برخی از گرایش‌ها فقط ایده‌های بدیعی هستند که رسانه‌های تبلیغاتی روزمره را به روش‌های درخشان و شوخ تبدیل کرده‌اند.

تبلیغات جایگزین در سایت تبلیغات جدید مدرن چگونه است؟

چندین قانون ملی تبلیغات محصولاتی مانند الکل یا سیگار را ممنوع کرده است. به همین دلیل، بسیاری از برندهای چتر تکنیکی را ارائه کرده اند که فقط نام برند چتر را تبلیغ می کند که البته به مصرف کننده محصولات ممنوعه تبلیغاتی را نیز یادآوری می کند.
برای مثال، زمانی که نام تجاری عمومی که به هواپیما نیز داده شده است، به صورت عمومی تبلیغ می شود، Kingfisher  نیازی به تبلیغ آبجو خود ندارد.

9 دیدگاه برای “سایت تبلیغات جدید مدرن

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای تجارت تبدیل شده است. اگر محصول خوب یا خدمات کارآمدی برای ارائه دارید، باید بر هنر فروش آن تسلط داشته باشید. در مقاله سایت تبلیغات جدید مدرن بسیاری از روش ها را برای شما عزیزان گرد آوردی کرده اند که بنده بعد از مطالعه آن با ذهنی بازتر برای بازاریابی اقدام خواهم کرد.
    ممنون از درج مطالب خوبتان

  2. امیرحسین گفته:

    سایت تبلیغات جدید مدرن بستگی به این دارد که از چه نوع امکانات مدرنی در کسب و کار و تبلیغات خود استفاده کنیم. زیرا امروزه صنعت تبلیغات روزانه درحال پیشرفت و کشف الگو های جدید تبلیغات میباشد که درصورتی که این الگو ها را ندانیم و بدون توجه به روش های مدرن بخواهیم به تبلیغات ادامه دهیم قطعا با شکست مواجه خواهیم شد

  3. berlin گفته:

    سایت تبلیغات جدید مدرن
    اگر از تبلیغات بیلبورد در جاده ها استفاده می شود، از نوع مشابهی به نام تبلیغات بنری در وب استفاده می شود.

    این ها ما بنرها هستیم بنرهای وب معمولاً با استفاده از تصاویر یا جاوا اسکریپت یا هر شیء چند رسانه ای و انیمیشن دیگر ساخته می شوند. بنرهای وب معمولاً به صفحات وب مرتبط با محتوای وب سایت موجود پیوند داده می شوند

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    در سایت تبلیغات جدید مدرن برای کاربران سوالاتی مطرح می شود که پاسخگویی به موقع و درست، باعث می‌شود سایت از فعالیتی قوی برخوردار باشد و این امر اعتماد کاربران را به سایت بیشتر کرده و جذب مخاطبین را بالا می برد.

  5. سعید گفته:

    انواع مختلفی از تکنیک های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات وجود دارد. با این حال، در اینجا برخی از جدیدترین و داغ ترین روندهای تبلیغاتی که در حال افزایش محبوبیت هستند، آورده شده است.

  6. Parham گفته:

    این شکل از تبلیغات در اواخر سال ۲۰۰۵ سرچشمه گرفت، زمانی که یک دانشجوی بریتانیایی الکس تیو وب سایتی به نام صفحه اصلی میلیون دلاری ایجاد کرد که در آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند فضای تبلیغاتی را با نرخ ۱ دلار در هر پیکسل با محدودیت فضای یک میلیون پیکسل خریداری کنند.
    مطالب بسیارکامل بود

  7. سعید زاجکانی گفته:

    یکی دیگر از نسخه های تکامل یافته تبلیغات جدید و مدرن ، نوع جدیدی به نام تبلیغات مخفی است که شامل استفاده از نام های تجاری یا محصولات واقعی در فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی به شکل غیرمستقیم تبلیغات است.

  8. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات بیشتر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه محدود نمی شود. نگاهی به روش های تبلیغاتی مدرن مانند سایت تبلیغات جدید مدرن که در حال پیشرفت هستند، اصلا تلویزیون دیگه اصلا محل تاثیر گذار نیست چون دنیای وب شروع شده از توضیحاتون ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *