بودجه سایت تبلیغات جدید

بودجه سایت تبلیغات جدید

اگر علاقه مند به شروع تبلیغات آنلاین هستید، یکی از اولین ملاحظات شما بودجه سایت تبلیغات جدید است. متأسفانه، صرف پرسیدن هزینه تبلیغات آنلاین اغلب به پاسخ های گیج کننده زیادی منجر می شود. در این صفحه، ما سعی خواهیم کرد سردرگمی مربوط به هزینه های تبلیغات آنلاین را برطرف کنیم

اهمیت بودجه سایت تبلیغات جدید

بهترین پاسخ حتی اگر نا امید کننده ترین پاسخ باشد این است که “بستگی دارد”. تبلیغات آنلاین طیف وسیعی از امکانات را پوشش می دهد، از جمله  PPC، رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر. هر یک از این کانال ها شامل مدل ها و محدوده های قیمت متفاوتی می شود.

در سال 2020، بازاریابان تقریباً  378 میلیارد دلار  برای تبلیغات آنلاین هزینه کردند. برخی از کسب‌وکارهای کوچک تصمیم گرفتند که هیچ هزینه‌ای نکنند یا برای تلاش‌های بازاریابی خود هزینه بسیار کمی کنند، در حالی که برخی دیگر میلیون‌ها دلار برای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین پیچیده در کانال‌های متعدد پرداخت کردند. البته اکثریت در جایی بین این دو افراط قرار گرفتند.

با این حال، اگر تازه شروع به برنامه‌ریزی استراتژی تبلیغات آنلاین خود کرده‌اید، تخمین‌های بالپارک می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام کانال‌ها برای کسب و کار شما مناسب‌تر هستند. در این صفحه، ما در مورد چند گزینه شما و همچنین مبلغی که باید انتظار پرداخت داشته باشید، بحث خواهیم کرد.

هزینه تبلیغات اینترنتی چقدر است؟

هزینه‌های تبلیغات آنلاین بسته به عواملی مانند کانال‌هایی که در آن تبلیغ می‌کنید، خدماتی که استفاده می‌کنید، اندازه کمپین‌ها و موارد دیگر بسیار متفاوت است. به طور متوسط، مشاغل کوچک تا متوسط ​​(SMB) 2500 تا 12000 دلار در ماه یا 1000 تا 7500 دلار برای هر پروژه برای تبلیغات آنلاین پرداخت می کنند.

هزینه تبلیغات آنلاین بر اساس کانال

مزیت تبلیغات آنلاین این است که کسب و کار شما کنترل کاملی بر میزان هزینه شما دارد. شما تصمیم می گیرید که بودجه خود چقدر باشد و می توانید آزمایش کنید تا ببینید کدام کانال ها بیشترین بازدهی را برای آن بودجه ارائه می دهند.

انواع بودجه سایت تبلیغات جدید

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله:

1. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).

گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو به شما امکان می دهند  تبلیغاتی ایجاد و اجرا کنید  که در کنار یا بالاتر از نتایج جستجوی معمولی برای کلمات کلیدی خاص نمایش داده می شود.

این تبلیغات بر اساس سیستم  پرداخت به ازای کلیک (PPC)  عمل می کنند، به این معنی که هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت می کنید.

آنها همچنین بر روی یک سیستم مناقصه کار می کنند، به این معنی که برای نمایش آگهی شما، باید مایل به پرداخت بیشتر از رقبای خود برای کلیک باشید.

بسته به سطح رقابت در صنعت شما، نرخ تبلیغات آنلاین شما که هزینه به ازای کلیک (CPC) نامیده می شود، می تواند از چند سنت تا  چند صد دلار باشد.

همانطور که گفته شد، میانگین CPC  1 تا 2 دلار در هر کلیک است. متوسط ​​​​تجارت کوچک تا متوسط ​​(SMB)  ماهیانه بین 9000 تا 10000 دلار  برای PPC هزینه می کند.

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که حساب‌های کاربری رایگان ایجاد کنید و با مشتریان درگیر شوید. این می تواند به خودی خود موثر باشد، اما گزینه های تبلیغات پولی موجود در هر کدام می تواند به شما کمک کند تا از استراتژی رسانه های اجتماعی خود بیشتر بهره ببرید.

اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دارای مدل های تبلیغات آنلاین هستند که مشابه گوگل ادز کار می کنند. میانگین  CPC  از 0.38 دلار برای توییتر و 0.97 دلار برای فیس بوک تا 3.56 دلار برای اینستاگرام و 5.26 دلار برای لینکدین متغیر است.

برای خدمات حرفه ای مدیریت تبلیغات رسانه های اجتماعی ، هزینه ها از 850 تا 2750 دلار در ماه متغیر است.

مجموع هزینه‌های تبلیغات آنلاین برای استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله تبلیغات در چندین شبکه، استخدام افراد حرفه‌ای و هزینه‌های فناوری، معمولاً از  ۴۵۰ تا ۶۰۰۰ دلار در ماه متغیر است و هزینه‌های تبلیغات ماهیانه بین ۲۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار است.

بودجه سایت تبلیغات جدید
بودجه سایت تبلیغات جدید

3. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو  فرآیند بهبود صفحات در وب سایت شما است به طوری که آنها در نتایج موتورهای جستجو برای عبارات مرتبط رتبه بالاتری دارند. هرچه سایت خود را بهتر بهینه کنید، بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید کرد.

مگر اینکه تجربه قبلی در زمینه SEO داشته باشید، یک استراتژی موفق مستلزم استخدام یک آژانس با تجربه است . هزینه معمولاً  یک نرخ ماهانه است و اغلب  بین 750 تا 2000 دلار در ماه است.

4. بازاریابی ایمیلی

اگرچه ایمیل یکی از قدیمی‌ترین اشکال بازاریابی اینترنتی است، اما هنوز هم یکی از  بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را  در بین کانال‌های آنلاین دارد. با این حال، مبلغی که در آن سرمایه گذاری می کنید به پلتفرمی که انتخاب می کنید و همچنین اینکه چه کسی محتوا را برای ایمیل های شما ایجاد می کند، بستگی دارد.

حتی اگر تصمیم بگیرید که ایمیل ها را خودتان بنویسید و بفرستید، به احتمال زیاد باید از یک پلت فرم ایمیل برای دسترسی به همه مشتریان خود استفاده کنید. بسته به تعداد مشترکین شما، این می تواند از  9 تا 1000 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

با این حال، می توانید یک آژانس بازاریابی اینترنتی نیز استخدام  کنید تا بازاریابی ایمیلی شما را  برای شما مدیریت کند. این سرویس معمولاً شامل توسعه استراتژی، ایجاد محتوا و ارسال و ردیابی ایمیل است. خدمات بازاریابی ایمیل مدیریت شده ممکن است بین  300 تا 1500 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

5. بازاریابی محتوا

اگر وب سایت شرکت شما دارای  وبلاگی است که به طور مرتب به روز می شود ، شما در حال حاضر تا حدودی درگیر بازاریابی محتوا هستید. این استراتژی صرفاً به ایجاد و ترویج  محتوای اصلی، با هدف اطلاع رسانی به خوانندگان و دستیابی به مشتریان بالقوه جدید اشاره دارد.

برای کاهش هزینه ها می توانید خودتان محتوا تولید کنید. با این حال، همکاری با یک آژانس بازاریابی محتوای حرفه ای باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و ممکن است به دلیل تخصص آژانس، نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

خدمات بازاریابی محتوا  شامل توسعه و برنامه ریزی استراتژی، ایجاد، توزیع، ردیابی و ترویج محتوا است. برای SMB ها، خدمات بازاریابی محتوا معمولاً  2000 تا 10000 دلار در ماه هزینه دارد.

چگونه کانال های تبلیغات آنلاین مناسب را انتخاب می کنید؟

بنابراین، چگونه می‌توانید انتخاب کنید کدام کانال‌ها برای کسب‌وکار شما مؤثرتر هستند و چقدر باید در هر کدام سرمایه‌گذاری کنید؟ اساساً همه چیز به مخاطب و بودجه شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیک هستید، تبلیغات PPC برای نام محصولات خاص معمولاً گزینه خوبی است. اما اگر شما یک ارائه دهنده نرم افزار B2B هستید، بازاریابی محتوا منطقی تر است.

مهم نیست که چه نوع بازاریابی آنلاین را انتخاب می کنید و مهم نیست که بودجه شما چقدر است، مهم است که استراتژیک فکر کنید و همیشه مشتریان بالقوه خود را در ذهن داشته باشید. استراتژی بازاریابی خود را بر روی مکان هایی که به صورت آنلاین به نظر می رسند متمرکز کنید، در دراز مدت نتایج بسیار بهتری خواهید دید.

برای اکثر مشاغل، ترکیبی از چندین استراتژی به شما کمک می کند تا بهترین بازده را در هزینه های تبلیغات اینترنتی خود داشته باشید. یک  آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای  می تواند به شما در ایجاد استراتژی ایده آل برای شرکتتان کمک کند.

هزینه های تبلیغات آنلاین

در طول سال‌ها، اغلب مشتریانی داریم که از ما می‌خواهند راه‌حل‌های تبلیغاتی را به صورت آنلاین و آفلاین ارزیابی کنیم.

این درخواست ما را در موقعیت جالبی قرار می دهد زیرا به ما دسترسی قابل مشاهده به هزینه ها و نتایج معمولی انواع رسانه های بازاریابی برای یک صنعت خاص را می دهد.

این دسترسی چیزی را به ما نشان داد که واقعاً جالب بود: تبلیغات آنلاین در مقایسه با تبلیغات آفلاین بسیار ارزان است. ما در مورد تفاوت بین سکه به دلار صحبت می کنیم.

میانگین هزینه برای رسیدن به 1000 نفر با تبلیغات آنلاین از 3 تا 10 دلار متغیر است، در حالی که میانگین هزینه برای رسیدن به 1000 نفر با تبلیغات سنتی آفلاین 22 دلار و بالاتر است.

بودجه سایت تبلیغات جدید
بودجه سایت تبلیغات جدید

اندازه گیری CPM

اندازه گیری کارایی خام بازاریابی می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد. یکی از آنها ترکیب یک اندازه گیری کمی، مانند هزینه در هزار (CPM) با یک اندازه گیری کیفی، مانند میزان واجد شرایط بودن یک مشتری احتمالی است تا تاثیر کامل برداشت را بهتر تعیین کند.

به عنوان مثال، 1000 برداشت از مخاطبان هدف شما بسیار ارزشمندتر از 1000 برداشت از افراد تصادفی است که ممکن است به محصول، خدمات یا ایده شما علاقه ای نداشته باشند.

هزینه تبلیغات آنلاین چقدر است؟

مانند بازاریابی آفلاین سنتی، بازاریابی آنلاین دارای چندین رسانه مختلف برای تعامل با مشتریان بالقوه است. بر اساس تحقیقات خودمان، متوجه شدیم که هزینه متوسط ​​تبلیغات آنلاین به ازای هر هزار نمایش 3 تا 10 دلار و میانگین هزینه هر کلیک 1 تا 3 دلار است.

بزرگترین عاملی که بر هزینه تبلیغات آنلاین تأثیر می گذارد، صنعتی است که در آن هستید. برخی از آنها بسیار رقابتی تر از دیگران هستند.

میانگین هزینه هر کلیک برای اکثر شرکت های عمودی 2 تا 4 دلار است، در حالی که صنایع رقابتی تر مانند وکلا، بیمه و وام می توانند 50 دلار به ازای هر کلیک هزینه داشته باشند.

هزینه های تبلیغات گوگل

بررسی هزینه های مختلف تبلیغات در گوگل

هزینه های تبلیغات جستجوی Google (Adwords سابق)

میانگین هزینه معیار هر کلیک 2.32 دلار است. هزینه های تبلیغات بر روی کلمات کلیدی برای انواع دقیق خدماتی که کسب و کار شما انجام می دهد می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد.

تبلیغات در نتایج جستجو برای مشتریان بالقوه دقیقاً در لحظه ای که به دنبال اطلاعات در مورد محصولات/خدماتی هستند که کسب و کار شما می فروشد، تبلیغ می شود.

نه تنها ما توسط آن مشتریان بالقوه با CPM 38.40 دلار (38 دلار به ازای هر 1000 نمایش قابل مشاهده) دیده می‌شویم، بلکه می‌توانیم به طور منطقی فرض کنیم که حدود 30 مورد از آنها را برای بازدید از سایت خود دریافت می‌کنیم و تعدادی از آنها را به سرنخ یا فروش تبدیل می‌کنیم.

هزینه های تبلیغات  GOOGLE DISPLAY

تبلیغات در شبکه نمایش گوگل در صورت مشاهده در لنز CPM بسیار ارزان است. ما متوجه شدیم که کمپین های نمایش به طور میانگین 0.50 تا 4 دلار CPM، با میانگین 3.12 دلار هستند.

با هدف آگاهی عمومی تر و هدف گذاری کمتر، CPM ها را می توان به سمت هزینه های فوق العاده پایین سوق داد. میانگین CPC در کمپین های شبکه نمایش 0.58 دلار است.

هزینه های تبلیغات یوتیوب

تبلیغات در YouTube از طریق Google Ads معمولاً بر اساس هزینه به ازای هر نمایش (CPV) انجام می شود، بنابراین مقایسه آن با مدل CPM کمی دشوار است.

با میانگین CPV 0.10 دلار ، حدود 100 دلار به ازای هر هزار بازدید داوطلبانه تبلیغات را مشاهده می کنید. و CPM برای 5 ثانیه اول تبلیغ بسته به اینکه تبلیغ شما چقدر عالی (یا وحشتناک) باشد، می تواند 9.50 دلار یا کمتر باشد. میانگین هزینه تبلیغات یوتیوب 3.21 دلار است.

هزینه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بررسی هزینه تبلیغات در شبگه های اجتماعی

هزینه های تبلیغات فیس بوک

فیس بوک اجازه می دهد برای تبلیغات یک بودجه روزانه یا یک بودجه مادام العمر در نظر بگیرید. گفته می شود، حداقل بودجه 1.00 دلار است. استفاده از پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک به شما امکان می دهد در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و شبکه مخاطبان فیس بوک تبلیغات کنید.

به طور متوسط، تبلیغات در فیس بوک برای بازاریابان 1.35 دلار هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و حدود 8.60 دلار CPM هزینه دارد، بسته به اینکه چقدر مخاطب هدف شما گسترده است.

هزینه های تبلیغات فیس بوک بسیار انعطاف پذیر است، تبلیغات فیس بوک به گزینه ای عالی برای تبلیغات آنلاین تبدیل شده است. این پلتفرم گزینه‌های هدف‌گیری استثنایی را ارائه می‌دهد، که به دلارهای تبلیغاتی شما کمک می‌کند تا با دستیابی به افراد مناسب، بیشتر پیش بروند.

بودجه سایت تبلیغات جدید
بودجه سایت تبلیغات جدید

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام از طریق پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک مدیریت می شود و روشی چشمگیر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد. میانگین CPC برای تبلیغات اینستاگرام 3.96 دلار و میانگین CPM 8.96 دلار است.

همانطور که گفته شد، تبلیغات فیس بوک معمولاً برای کمپین های متمرکز بر ترافیک و کلیک ها بهتر عمل می کند، در حالی که اینستاگرام معمولاً برای کمپین های متمرکز بر تأثیرگذاری و دسترسی بهتر عمل می کند. هر دو پلتفرم برای تبلیغات عالی هستند و هر دو باید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در نظر گرفته شوند .

هزینه های تبلیغات توییتر

نرخ های تبلیغات در توییتر واقعاً به نوع کمپینی که انتخاب می کنید بستگی دارد. می تواند از 0.50 دلار در هر تعامل تا 200000 دلار در روز برای گرایش های تبلیغ شده متغیر باشد.

در حالی که گرایش‌های ترویجی در مدت زمان کوتاهی در معرض دید و آگاهی بسیار زیادی قرار می‌دهند، قیمت آن پرهزینه است، اما می‌تواند ارزش آن را داشته باشد زیرا قرار گرفتن در بخش Trends را برای یک روز کامل تضمین می‌کند.

برای کسانی که بودجه 200000 دلاری در روز ندارند، دو گزینه دیگر وجود دارد:

  • توییت های تبلیغ شده هزینه آن می تواند از 0.49 دلار به ازای هر کلیک متغیر باشد. به خاطر داشته باشید که این قیمت به هدف گذاری بستگی دارد. میانگین CPM 6.46 دلار است.
  • حساب های ارتقا یافته هزینه می تواند از 2.50 تا 4.50 دلار برای هر دنبال کننده جدید متغیر باشد.

هزینه های تبلیغات لینکدین

لینکدین امکان تبلیغات CPC و CPM را فراهم می کند، اما نسبت به سایر پلتفرم های آنلاین هزینه بیشتری دارد و برای موثر بودن به بودجه روزانه بیشتری نیاز دارد.

بسته به معیارهای هدف گیری و رقابت شما در لینکدین، CPC می تواند از 2.00 دلار تا 5.00 دلار یا بیشتر شروع شود که در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی بسیار بالا است. میانگین CPC در کل صنعت 5.26 دلار است.

برای CPM، لینکدین به ازای هر 1000 نمایش هزینه دریافت می کند. ما میانگین CPM 7.85 دلار را برای تبلیغات لینکدین ثبت کرده ایم.

هزینه های تبلیغات آفلاین سنتی

ما دریافتیم که هزینه معمول تبلیغات آفلاین از 22 دلار و تا 1000 نفر متغیر است. هزینه هر هزار نمایش بر اساس مکان هایی که در آن تبلیغ می کنید و همچنین رسانه هایی که استفاده می کنید متفاوت است.

به خاطر داشته باشید که باید آن معیار کیفی اثربخشی را به هزینه متوسط ​​اضافه کنید. یک بیلبورد به بسیاری از افرادی که 1/4 ثانیه به آن توجه می کنند می رسد، در حالی که یک تبلیغ متوسط ​​Super Bowl 30 ثانیه است و بسیاری از افرادی که تبلیغ را تماشا می کنند مشتاقانه منتظر آن هستند.

برخی از اشکال تبلیغات آفلاین مانند پست مستقیم به شما امکان می دهد به مخاطبان بسیار خاصی دسترسی پیدا کنید، جایی که اشکال عمومی تر تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی شبکه برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و عمومی تر در نظر گرفته شده است.

نتیجه گیری

تبلیغات آنلاین گران نیست. به طور خلاصه، هزینه تبلیغات آنلاین بسیار کمتر از تبلیغات آفلاین است. تبلیغات آنلاین مزایایی نیز دارد از جمله:

  • گزینه های خلاقانه بسیار قابل تنظیم
  • گزینه‌هایی برای پرداخت برای اقدامات کاربر مانند کلیک‌ها، تماس‌ها یا دانلودها
  • حداقل بودجه های تبلیغاتی انعطاف پذیر و کنترل بودجه روزانه
  • گزینه های هدف گیری پیشرفته با یادگیری ماشینی
  • سنجش عملکرد عمیق
بودجه سایت تبلیغات جدید
بودجه سایت تبلیغات جدید

برای تبلیغ‌کنندگانی که بودجه کمتری دارند، معمولاً توصیه می‌کنیم با تبلیغات آنلاین شروع کنند. با این حال، تبلیغات آفلاین با وجود استراتژی مناسب همچنان می تواند بسیار موثر باشد.

اهمیت بودجه سایت تبلیغات جدید را بنویسید؟

بهترین پاسخ حتی اگر نا امید کننده ترین پاسخ باشد این است که “بستگی دارد”. تبلیغات آنلاین طیف وسیعی از امکانات را پوشش می دهد، از جمله  PPC، رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر. هر یک از این کانال ها شامل مدل ها و محدوده های قیمت متفاوتی می شود.
در سال 2020، بازاریابان تقریباً  378 میلیارد دلار  برای تبلیغات آنلاین هزینه کردند. برخی از کسب‌وکارهای کوچک تصمیم گرفتند که هیچ هزینه‌ای نکنند یا برای تلاش‌های بازاریابی خود هزینه بسیار کمی کنند، در حالی که برخی دیگر میلیون‌ها دلار برای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین پیچیده در کانال‌های متعدد پرداخت کردند. البته اکثریت در جایی بین این دو افراط قرار گرفتند.

هزینه تبلیغات اینترنتی چقدر است؟

هزینه‌های تبلیغات آنلاین بسته به عواملی مانند کانال‌هایی که در آن تبلیغ می‌کنید، خدماتی که استفاده می‌کنید، اندازه کمپین‌ها و موارد دیگر بسیار متفاوت است. به طور متوسط، مشاغل کوچک تا متوسط ​​(SMB) 2500 تا 12000 دلار در ماه یا 1000 تا 7500 دلار برای هر پروژه برای تبلیغات آنلاین پرداخت می کنند.

هزینه تبلیغات آنلاین بر اساس کانال چیست؟

مزیت تبلیغات آنلاین این است که کسب و کار شما کنترل کاملی بر میزان هزینه شما دارد. شما تصمیم می گیرید که بودجه خود چقدر باشد و می توانید آزمایش کنید تا ببینید کدام کانال ها بیشترین بازدهی را برای آن بودجه ارائه می دهند.

11 دیدگاه برای “بودجه سایت تبلیغات جدید

  1. امیرحسین گفته:

    تبلیغات امروزه به یکی از الزامی ترین اقدامات در زمینه کسب و کار تبدیل شده است به طوری که درصورتی که حتی اگر بهترین کسب و کار رو داشته باشیم اما تبلیغاتی نکنیم اصلا مطرح و دیده نمیشویم. بنابر این باید همیشه بودجه جداگانه ای برای تبلیغات کنار گذاشته شود. بودجه سایت تبلیغات جدید هر چه بیشتر باشد قطعا میتواند طیف گسترده تری از امکانات تبلیغاتی را در اختیار مدیران قرار دهد.

  2. عباس گفته:

    در صرف بودجه برای سایت تبلیغات جدید باید بسیار با دقت عمل کرد. زیرا شما ممکن است هزینه زیادی بابت تبلیغ محصول خود کرده و در نهایت فروش مورد نظر را نداشته باشید.

  3. Amin DehghanNejad گفته:

    سایتهای تبلیغاتی پربازدید باید دارای استاندارد ها باشد و رتبه بندی داشته باشد. و مقداری از بودجه را صرف در فضای مجازی و اینترنت فعالیت بکنند و فعالیت قوی در فضای مجازی داشته باشند

    • Parham گفته:

      به طور متوسط، تبلیغات در فیس بوک برای بازاریابان 1.35 دلار هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و حدود 8.60 دلار CPM هزینه دارد، بسته به اینکه چقدر مخاطب هدف شما گسترده است.
      مطالب بسیار کامل بود

  4. berlin گفته:

    بهترین پاسخ حتی اگر نا امید کننده ترین پاسخ باشد این است که “بستگی دارد”. تبلیغات آنلاین طیف وسیعی از امکانات را پوشش می دهد، از جمله PPC، رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر. هر یک از این کانال ها شامل مدل ها و محدوده های قیمت متفاوتی می شود.

  5. سعید گفته:

    شرکت ها نمی توانند تصمیمات بودجه خود را بر اساس موفقیت های اخیر قرار دهند و فرض کنند که سرمایه گذاری مداوم در تبلیغات ضروری نیست. نمونه ای از این تصمیمی است که پپسی در سال 2008 برای افزایش تقاضای کلی در بازار نوشابه های گازدار و تقویت سهم مارک های خود در بازار می گرفت. کمپین موفقیت‌آمیز BBDO که پپسی را به «انتخاب نسل جدید» تبدیل کرده بود، برای متوقف کردن کاهش فروش کلی نوشابه‌های گازدار در سال 2008 کافی نبود. از دست دادن 3 تا 4 درصد از بازار بر برند پپسی تأثیر می‌گذاشت و این شرکت معتقد بود که باید جلوی این کاهش را بگیرد و در عین حال برندهای خود را تقویت کند. به همین دلیل، در اقدامی جسورانه، پپسی تصمیم گرفت 1.2 میلیارد دلار در مدت سه سال در بسته بندی، بازرگانی و بازنگری کامل نوشابه های خود سرمایه گذاری کند.

  6. nazanin گفته:

    بودجه در تمامی مسیله های زندگی ارزشمند بوده و حالا اهمیت خود را در صنعت تبلیغات انلاین بیش از پیش نشان می دهد به طوری که اگر شما در سایتی که مناسب شما نبوده هزینه هنگفتی بپردازید و بازخورد دلخواه را نگیرید میتاند شمارا از ادامه تبلیغ منصرف و دلسرد کند در حالی که سرمایه هم از دست داده اید

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

     تبلیغات آنلاین طیف وسیعی از امکانات را پوشش می دهد، از جمله  PPC، رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر. هر یک از این کانال ها شامل مدل ها و محدوده های قیمت متفاوتی می شود.

  8. سعید زاجکانی گفته:

    مزیت تبلیغات آنلاین این است که کسب و کار شما کنترل کاملی بر میزان هزینه شما دارد. نکته ی آموزنده ای بود سپاس از شما

  9. متاورس آینده من گفته:

    یکی از اولین ملاحظات شما بودجه سایت تبلیغات جدید است. متأسفانه، صرف پرسیدن هزینه تبلیغات آنلاین اغلب به پاسخ های گیج کننده زیادی منجر می شود. در این صفحه، ما سعی خواهیم کرد سردرگمی مربوط به هزینه های تبلیغات آنلاین را برطرف کنیم . همیشه صرف هزینه ای باعث بهبود seo نمی شود باید برنامه ریزی درستی داشت ممنون که این همه اطلاعات مفید را بدون چشم داشتی به کاربران خود ارائه می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *