تکنیک های سایت تبلیغات جدید

تکنیک های سایت تبلیغات جدید

نباید انتظار داشته باشید که وب سایت خود را راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا مخاطبان شما را پیدا کنند. برای اینکه مردم از وب سایت شما بازدید کنند، باید تلاش کنید تا آن را در معرض دید آن ها قرار دهید. خوشبختانه، بسیاری از تاکتیک های مختلف از قبیل تکنیک های سایت تبلیغات جدید وجود دارد که می توانید برای تحقق آن استفاده کنید و برخی از آن ها حتی رایگان هستند

اهمیت تکنیک های سایت تبلیغات جدید

شما زمان زیادی را برای ایجاد یک وب سایت عالی صرف کرده اید. اکنون نیاز دارید تا دیده شوید. صادقانه بگویم، این بخش سخت است. فضای وب بزرگ است. با میلیون ها وب سایت در مورد هر موضوعی که می توانید تصور کنید، رقابت زیادی برای جلب توجه مردم دارید.

اگر وب سایت شما بودجه ای برای تبلیغات ندارد، هنوز راه های قدرتمندی برای شروع به دست آوردن بازدیدکنندگان وب سایت جدید دارید. نکته مهم این است که آنچه در پول پس انداز می کنید، باید انتظار داشته باشید که در زمان خرج کنید.

بسیاری از این تاکتیک ها به تعهد زمانی قابل توجهی نیاز دارند (اگرچه به طور مشخص، اگر پولی برای استخدام یک متخصص برای انجام این کارها برای شما دارید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید).

1. سئو را در اولویت قرار دهید

گوگل راهی است که مردم بیشتر وب سایت هایی را که بازدید می کنند پیدا می کنند. بیش از 90٪ از تمام جستجوهای وب از آن جا شروع می شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای آسان‌تر کردن یافتن وب‌سایت برای افراد، نمایش آن در موتورهای جستجو است.

برای روشن شدن، این آسان نیست. بهینه سازی موتورهای جستجو رقابتی است و نیازمند انجام کارهای مختلف به صورت مداوم است، از جمله:

  • انجام تحقیق در مورد مخاطب برای شناسایی افرادی که بیشتر می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.
  • انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای یادگیری اصطلاحات و موضوعات مورد علاقه مخاطبان شما.
  • بهینه سازی هر صفحه در سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر.
  • ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت به طور منظم.
  • وب سایت و محتوای خود را برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر و جلب توجه تأثیرگذاران تبلیغ کنید.
  • انجام کمپین های لینک سازی برای افزایش اعتبار وب سایت شما.

این نیاز به ایجاد یک استراتژی و انجام کار دارد، اما سئو یکی از با ارزش ترین تاکتیک ها برای ایجاد وب سایت شما به صورت آنلاین است.

ما می دانیم که SEO می تواند ترسناک باشد. شاید می دانید که به سئو نیاز دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید.

بسته HostGator Business Cloud را بررسی کنید. این ابزار با یک ابزار سئو رایگان ارائه می شود که یک برنامه سئو گام به گام شخصی برای وب سایت شما ایجاد می کند. ابزار سئو به شما نشان می دهد که چگونه رتبه جستجوی خود را بهبود ببخشید و به روز رسانی های بلادرنگ را برای رتبه بندی وب سایت شما ارسال می کند و همچنین بر رتبه بندی رقبای خود نظارت می کند.

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی را انجام دهید

ایجاد حساب کاربری در سایت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و همچنین اشتراک‌گذاری محتوای شما با دنبال‌کنندگان در آن سایت‌ها کاملاً رایگان است.

لازم نیست در هر کانال رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید. برای اکثر صاحبان وب سایت که بسیار زیاد است. کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید که مخاطبان شما به احتمال زیاد کجا هستند و چگونه از سایت های مختلف استفاده می کنند و در نظر بگیرید که کدام کانال های اجتماعی برای وب سایت شما مناسب هستند.

اگر مخاطبان شما عموماً محتوای نوشتاری را به ویدیو ترجیح می دهند، ممکن است نیازی به حضور در YouTube نداشته باشید. یک وب‌سایت عکاسی قطعاً باید در اینستاگرام باشد، اما سایتی که روی تصاویر سبک باشد ممکن است در فیس‌بوک و توییتر بهتر عمل کند.

روش های کار با رسانه های اجتماعی در تکنیک های سایت تبلیغات جدید

با هر کدام از کانال های رسانه اجتماعی که تصمیم به رفتن دارید، چند روش برتر وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد:

  • پیام های خود را متناسب با کانال ها تنظیم کنید. اگر وب‌سایت خود را هم در اینستاگرام و هم در لینکدین تبلیغ می‌کنید، باید رویکردهای متفاوتی برای هر کدام در پیش بگیرید.
  • محتوای خود را بیشتر از سایت عمومی تبلیغ کنید. گنجاندن صفحه اصلی خود در بیوگرافی رسانه های اجتماعی کاملاً منطقی است، اما توئیت کردن پیوند فقط به صفحه اصلی معمولاً اینطور نیست. اگر افراد را به صفحاتی در وب سایت خود هدایت کنید که حاوی محتوای مفید هستند، نتایج بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • بیشتر از تبلیغ سایت خود انجام دهید. اشتباه رایجی که مردم در رسانه‌های اجتماعی مرتکب می‌شوند این است که با آن فقط به عنوان یک پلتفرم برای تبلیغ رفتار می‌کنند، در حالی که قرار است اجتماعی باشد – دقیقاً در نامش وجود دارد. لینک وب سایت خود را در بیو قرار دهید و محتوای عالی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، اما مدتی را نیز به تعامل با افراد دیگر در سایت اختصاص دهید. مطالب آنها را به اشتراک بگذارید و به آنها پاسخ دهید و به دنبال فرصت هایی برای پیوستن به مکالمات و جوامع باشید.
  • قبل از اشتراک گذاری فکر کنید تقلب های رسانه های اجتماعی بسیار رایج هستند. اجازه ندهید ماهیت سریع و گذرا شبکه های اجتماعی شما را تنبل کند. پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را تصحیح کنید و مطمئن شوید هر چیزی که به اشتراک می‌گذارید چیزی است که مایلید پشت سر آن بایستید.

رسانه‌های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایگان برای تبلیغ وب‌سایت شما هستند، اما به دست آوردن چیزی از آن بدون صرف تمام وقت در آن می‌تواند یک چالش باشد. در مورد سایت هایی که استفاده می کنید و چگونه از آنها استفاده می کنید، متفکر و استراتژیک باشید.

3. محتوای با ارزش ایجاد کنید

تولید مداوم محتوای عالی هم برای سئو و هم برای ارتقاء رسانه های اجتماعی مفید است ، اما به خودی خود برای جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت شما نیز مفید است.

هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید که به افراد کمک کند، دلایل بیشتری برای بازدید از وب سایت شما دارند. وبلاگ نویسی ابزاری عالی برای تولید مداوم محتوای تازه است که به گوگل نشان می دهد وب سایت شما به روز و مرتبط است و همچنین به بازدیدکنندگان مطالب مفیدی برای خواندن و بازگشت به آن می دهد.

می‌توانید از محتوای بسیار با ارزشی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره استفاده کنید تا در فضای شلوغ محتوا متمایز شوید، بازدیدکنندگان جدیدی جذب کنید و به‌طور بالقوه آدرس‌های ایمیل فهرست خود را دریافت کنید.

4. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید.

ایجاد محتوا در سایت خود یک استراتژی هوشمندانه برای ارائه دلایل بیشتر به افراد برای بازدید است، اما معمولاً اگر آن را با ایجاد محتوا در سایر وب سایت های مرتبط ترکیب کنید که به شما فرصت دسترسی به مخاطبان جدید و بزرگتر را می دهد، بهترین کار را دارد. بسیاری از وب سایت ها وبلاگ مهمان را می پذیرند زیرا این به معنای محتوای رایگان برای آن ها است.

برای شما، این به معنای فرصتی برای ایجاد لینک (مناسب برای سئو) و هدایت بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما است. در پست مهمان خود استراتژیک باشید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از آن می برید:

  • به دنبال وب‌سایت‌هایی بگردید که موضوعات مشابه یا مرتبط با شما را پوشش می‌دهند و مخاطبان آن با وب‌سایتی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید همپوشانی دارند.
  • وب سایت هایی را که مخاطبان زیادی یا اختصاصی دارند (در حالت ایده آل هر دو) اولویت بندی کنید.
  • قبل از نوشتن مطلبی برای وب سایت، کمی زمان بگذارید تا با آن آشنا شوید. شما می خواهید با مخاطبان آنها و انواع پست هایی که به طور کلی عملکرد خوبی در آنجا دارند آشنا شوید.
  • پیوندهای مرتبط را در پست‌های مهمان خود به وب‌سایت خود، همراه با پیوندی که در بیو خود وارد می‌کنید، وارد کنید.
  • مطمئن شوید که پست‌های مهمان شما با کیفیت هستند. شما می‌خواهید تأثیر خوبی بر مخاطبان جدیدی که به آن ها دسترسی پیدا می‌کنید، بگذارید.
تکنیک های سایت تبلیغات جدید
تکنیک های سایت تبلیغات جدید

پست های مهمان به شما کمک می کند تا اقتدار وب سایت خود را افزایش دهید و در عین حال بازدیدکنندگان جدیدی را جذب کنید.

5. به انجمن های آنلاین بپیوندید و در آن شرکت کنید.

جوامع آنلاین در سطوح مختلفی ارزشمند هستند. آنها این فرصت را به شما می دهند که مستقیماً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. می توانید نحوه صحبت آنها و انواع سؤالاتی که مرتباً می پرسند را بیاموزید.

شما می توانید این دانش را به یک استراتژی محتوا تبدیل کنید که تضمین می کند محتوایی را ایجاد می کنید که می دانید مخاطبان به آن نیاز دارند.

 سپس می توانید به عقب برگردید و دفعه بعد که شخصی به آن نیاز داشت، آن محتوا را در جوامع به اشتراک بگذارید و مردم را به وب سایت خود بازگردانید.

اما مانند رسانه های اجتماعی، قبل از اینکه شروع به بیرون ریختن چیزهای خود کنید، صرف زمان برای شرکت در جامعه و تبدیل شدن به یک عضو ارزشمند می شود.

بسته به جایی که مخاطبان شما در آن پاتوق می کنند، می توانید انجمن های ارزشمندی را برای پیوستن به Reddit، Quora، LinkedIn، فیس بوک یا در انجمن های خاص صنعت پیدا کنید.

تصمیم بگیرید که به کدام یک ملحق شوید و هر روز یا هفته زمان کمی را در آن ها صرف کنید تا از مخاطبان خود بیاموزید و شروع به عضویت در جامعه کنید.

6. با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید

بسیاری از اینکه وب سایت خود را در معرض دید دیگران قرار دهید بستگی به این دارد که دیگران بخواهند آن را به اشتراک بگذارند. این بخشی از چیزی است که ارتقای موفقیت آمیز را دشوار می کند.

شما می‌توانید در تمام طول روز محتوا را در سایت خود به اشتراک بگذارید، اما مردم به احتمال زیاد اهمیت می‌دهند که شخص دیگری را دنبال می‌کنند و به اشتراک‌گذاری یا پیوند به آن اعتماد می‌کنند یا خیر و آن را در شرایط اینترنتی تأیید می‌کنند.

افرادی که دارای اقتدار یا فالوورهای آنلاین زیادی هستند، احتمالاً محتوای افرادی را که می شناسند و به آن ها اعتماد دارند به اشتراک می گذارند. شما می خواهید یکی از آن افراد باشید.

می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Buzzsumo یا Followerwonk برخی از اینفلوئنسرها را در فضای خود مشخص کنید تا افرادی که بیشترین فالوور را در جایگاه خود دارند پیدا کنید. این تأثیرگذاران را دنبال کنید و به افراد و وب سایت هایی که آن ها به اشتراک می گذارند توجه کنید.

با گذشت زمان، با وب سایت های برتر در زمینه موضوعی خود و شخصیت های پشت سر آنها آشنا خواهید شد.

به دنبال راه هایی برای تعامل با آن ها باشید. محتوای آن ها را به اشتراک بگذارید، در مورد به روز رسانی وضعیت آن ها پاسخ دهید، یا نظرات خود را در وبلاگ خود بگذارید. اگر متوجه شرکت آن ها در چت های توییتر یا جوامع اجتماعی شدید، به آن بپیوندید و شرکت کنید. با تعامل با آن ها، می توانید شروع به ورود به رادار آن ها کنید و در حالت ایده آل، شروع به ایجاد رابطه با آن ها کنید.

این مرحله زمان می‌برد و باید مراقب باشید که تحت فشار قرار نگیرید یا زیاد درخواست نکنید. تعاملات شما باید واقعی باشد اما روابط بخش مهمی از تبلیغ وب سایت و محتوای شما هستند، بنابراین این یک گام مهم برای گنجاندن در استراتژی شما است. بعلاوه، ممکن است چند دوست از آن بیرون بیایید.

7. منبع شوید

روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان اغلب به دنبال نقل قول ها و حکایت های منابع هستند تا به داستان هایی که می نویسند عمق دهند. اگر بتوانید خود را به عنوان آن منبع قرار دهید، می توانید پیوندی به وب سایت خود و توجه مخاطبان جدید به دست آورید.

ساده ترین راه برای تبدیل شدن به یک منبع، ثبت نام در Help a Reporter Out است.

تکنیک های سایت تبلیغات جدید
تکنیک های سایت تبلیغات جدید

می توانید موضوعات مرتبط با تخصص خود را انتخاب کنید و روزانه ایمیل هایی دریافت کنید که تمام درخواست هایی را که نویسندگان در سراسر وب برای منابع دارند جمع آوری می کند. وقتی یکی را می بینید که برای شما مناسب است، دستورالعمل ها را دنبال کنید و دانش خود را همراه با نام وب سایت و یک پیوند به اشتراک بگذارید.

اگر نویسنده از نقل قولی از شما استفاده می کند، اغلب (نه همیشه) پیوندی را به وب سایت شما در قطعه می دهد.

8. از منابع خبره استفاده کنید

هنگامی که از شخصی در محتوای وب سایت خود نقل قول می کنید، به احتمال زیاد به آنچه شما نوشته اید علاقه نشان می دهد. حتی بهتر از آن، آنها اغلب آن را با شبکه فالوورهای خود به اشتراک می گذارند.

هنگامی که روی یک محتوای جدید کار می‌کنید، در نظر بگیرید که آیا می‌توان آن را با نقل قول از یک متخصص تقویت کرد یا خیر. اگر بتوانید یک متخصص را در لیست تأثیرگذارانی که برای ارتباط با آنها کار می‌کردید شناسایی کنید، امتیازهای جایزه را تقویت کنید. تا از آنها بینش خود را بپرسید.

سعی کنید درخواست خود را کوچک نگه دارید. اکثر افرادی که یک منبع خبره خوب می سازند، مشغول هستند. یک پاسخ سریع از طریق ایمیل یا یک مصاحبه تلفنی 15 دقیقه ای باید این کار را انجام دهد. بینش‌های آن‌ها را روی قطعه‌تان کار کنید و پس از انتشار آن را به آنها اطلاع دهید.

9. بازاریابی ایمیلی انجام دهید

بازاریابی ایمیلی دقیقاً یک استراتژی برای یافتن مشتریان جدید نیست زیرا نیاز دارد که شخصی قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده و در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده باشد. به خاطر داشته باشید که افراد در لیست ایمیل شما ثبت نام کردند زیرا قبلاً چیزی در وب سایت شما یا چیزی از تجارت شما را دوست داشتند.

این جایی است که بازاریابی ایمیلی مفید است وادار کردن آن ها به وب سایت یا کسب و کار شما است.

به دنبال مکان هایی در اطراف وب سایت خود و در محتوای خود بگردید تا افراد را تشویق کنید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. اگر محتوای بسیار با ارزشی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آن را پشت فرمی قرار دهید که بازدیدکننده باید آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به آن ارائه دهد. شما حتی می توانید لیست ایمیل خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

هنگامی که افراد شروع به ثبت نام در لیست شما می کنند، می توانید از ایمیل های خود برای بازگرداندن آنها به وب سایت خود هر زمان که محتوای جدیدی اضافه می کنید یا اگر یک وب سایت تجاری دارید، معاملات و محصولات جدید دارید استفاده کنید.

اگر از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید، مطمئن شوید که به طور مداوم ایمیل ارسال می کنید تا وب سایت خود را در ذهن مشترکان خود نگه دارید. ایمیل های خود را تا حد امکان ارزشمند و سرگرم کننده کنید. و مانند رسانه های اجتماعی، همه آنها را در جهت تبلیغ خود یا وب سایت خود قرار ندهید. ایمیل های خود را با اطلاعاتی پر کنید که واقعاً برای مخاطبان شما ارزشمند باشد.

نکته ای در مورد بازاریابی ایمیلی: بسیاری از خدمات نرم افزار بازاریابی ایمیلی دارای نسخه رایگان هستند، اما با افزایش لیست شما، احتمالاً باید به نسخه پولی ارتقا دهید. این یک تاکتیک است که می تواند برای شروع رایگان باشد، اما ممکن است با گذشت زمان به بودجه ای نیاز داشته باشد.

10. لینک بیلدینگ را انجام دهید.

این بخشی از سئو است، اما به خودی خود نیز قابل ذکر است. لینک بیلدینگ دو مزیت کلیدی دارد:

  • این باعث می شود وب سایت شما برای گوگل معتبرتر به نظر برسد. پیوندها به طور گسترده به عنوان یکی از سیگنال های رتبه بندی برتر برای موتور جستجو در نظر گرفته می شوند.
  • ترافیک بیشتری را از افرادی که لینک های سایت های دیگر را دنبال می کنند به وب سایت شما هدایت می کند.
تکنیک های سایت تبلیغات جدید
تکنیک های سایت تبلیغات جدید

شما باید واقعا مراقب لینک سازی باشید که فقط از تاکتیک های قانونی استفاده می کنید. پیوندهای موجود در سایت‌های با کیفیت پایین می‌توانند به جای کمک به شما در رتبه‌بندی موتورهای جستجو آسیب ببینند و به هر حال ترافیک زیادی را به سمت شما هدایت نمی‌کنند.

اما گنجاندن برخی از تاکتیک های هوشمند ساخت لینک کلاه سفید در استراتژی شما می تواند به افزایش رتبه شما و افزایش آگاهی از سایت شما برای خوانندگان در سراسر وب کمک کند.

نتیجه گیری در مورد تکنیک های سایت تبلیغات جدید

ایجاد وب سایت برای شما کافی نیست. شما باید پیدا کردن آن را برای مردم آسان کنید. شما لزوماً نیازی به انجام همه کارها در این لیست ندارید، اما از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید تا بهترین تاکتیک ها را برای خود بیابید و راهبردی را تنظیم کنید که مطمئن شود وب سایت شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند.

اهمیت تکنیک های سایت تبلیغات جدید را بنویسید؟

شما زمان زیادی را برای ایجاد یک وب سایت عالی صرف کرده اید. اکنون نیاز دارید تا دیده شوید. صادقانه بگویم، این بخش سخت است. فضای وب بزرگ است. با میلیون ها وب سایت در مورد هر موضوعی که می توانید تصور کنید، رقابت زیادی برای جلب توجه مردم دارید.
اگر وب سایت شما بودجه ای برای تبلیغات ندارد، هنوز راه های قدرتمندی برای شروع به دست آوردن بازدیدکنندگان وب سایت جدید دارید. نکته مهم این است که آنچه در پول پس انداز می کنید، باید انتظار داشته باشید که در زمان خرج کنید.
بسیاری از این تاکتیک ها به تعهد زمانی قابل توجهی نیاز دارند (اگرچه به طور مشخص، اگر پولی برای استخدام یک متخصص برای انجام این کارها برای شما دارید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید).

روش های کار با رسانه های اجتماعی در تکنیک های سایت تبلیغات جدید بنویسید؟

با هر کدام از کانال های رسانه اجتماعی که تصمیم به رفتن دارید، چند روش برتر وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد:
پیام های خود را متناسب با کانال ها تنظیم کنید. اگر وب‌سایت خود را هم در اینستاگرام و هم در لینکدین تبلیغ می‌کنید، باید رویکردهای متفاوتی برای هر کدام در پیش بگیرید.
محتوای خود را بیشتر از سایت عمومی تبلیغ کنید. گنجاندن صفحه اصلی خود در بیوگرافی رسانه های اجتماعی کاملاً منطقی است، اما توئیت کردن پیوند فقط به صفحه اصلی معمولاً اینطور نیست. اگر افراد را به صفحاتی در وب سایت خود هدایت کنید که حاوی محتوای مفید هستند، نتایج بیشتری دریافت خواهید کرد.
بیشتر از تبلیغ سایت خود انجام دهید. اشتباه رایجی که مردم در رسانه‌های اجتماعی مرتکب می‌شوند این است که با آن فقط به عنوان یک پلتفرم برای تبلیغ رفتار می‌کنند، در حالی که قرار است اجتماعی باشد – دقیقاً در نامش وجود دارد. لینک وب سایت خود را در بیو قرار دهید و محتوای عالی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، اما مدتی را نیز به تعامل با افراد دیگر در سایت اختصاص دهید. مطالب آنها را به اشتراک بگذارید و به آنها پاسخ دهید و به دنبال فرصت هایی برای پیوستن به مکالمات و جوامع باشید.
قبل از اشتراک گذاری فکر کنید تقلب های رسانه های اجتماعی بسیار رایج هستند. اجازه ندهید ماهیت سریع و گذرا شبکه های اجتماعی شما را تنبل کند. پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را تصحیح کنید و مطمئن شوید هر چیزی که به اشتراک می‌گذارید چیزی است که مایلید پشت سر آن بایستید.

نقش بازاریابی ایمیلی را در تکنیک های سایت تبلیغات جدید بنویسید؟

بازاریابی ایمیلی دقیقاً یک استراتژی برای یافتن مشتریان جدید نیست زیرا نیاز دارد که شخصی قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده و در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده باشد. به خاطر داشته باشید که افراد در لیست ایمیل شما ثبت نام کردند زیرا قبلاً چیزی در وب سایت شما یا چیزی از تجارت شما را دوست داشتند.
این جایی است که بازاریابی ایمیلی مفید است وادار کردن آن ها به وب سایت یا کسب و کار شما است.
به دنبال مکان هایی در اطراف وب سایت خود و در محتوای خود بگردید تا افراد را تشویق کنید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. اگر محتوای بسیار با ارزشی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آن را پشت فرمی قرار دهید که بازدیدکننده باید آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به آن ارائه دهد. شما حتی می توانید لیست ایمیل خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

10 دیدگاه برای “تکنیک های سایت تبلیغات جدید

  1. berlin گفته:

    تکنیک های سایت تبلیغات جدید
    ایجاد وب سایت برای شما کافی نیست. شما باید پیدا کردن آن را برای مردم آسان کنید. شما لزوماً نیازی به انجام همه کارها در این لیست ندارید، اما از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید تا بهترین تاکتیک ها را برای خود بیابید و راهبردی را تنظیم کنید که مطمئن شود وب سایت شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند.

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    هنگامی که افراد شروع به ثبت نام در لیست شما می کنند، می توانید از ایمیل های خود برای بازگرداندن آنها به وب سایت خود هر زمان که محتوای جدیدی اضافه می کنید یا اگر یک وب سایت تجاری دارید، معاملات و محصولات جدید دارید استفاده کنید.

  3. سعید گفته:

    اگر مخاطبان شما عموماً محتوای نوشتاری را به ویدیو ترجیح می دهند، ممکن است نیازی به حضور در YouTube نداشته باشید. یک وب‌سایت عکاسی قطعاً باید در اینستاگرام باشد، اما سایتی که روی تصاویر سبک باشد ممکن است در فیس‌بوک و توییتر بهتر عمل کند.

  4. Parham گفته:

    تولید مداوم محتوای عالی هم برای سئو و هم برای ارتقاء رسانه های اجتماعی مفید است ، اما به خودی خود برای جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت شما نیز مفید است.
    مطالب بسیار کامل بود

  5. abbas گفته:

    تنها با ایجاد یک وبسایت زیبا و چند محصول نمی توان به فروش و درآمد رسید. بایستی از تکنیک های سایت تبلیغات جدید استفاده کرده، محصول خود را به مشتریان و بازار هدف معرفی کرده و به فروش رسید.

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    گوگل راهی است که مردم بیشتر وب سایت هایی را که بازدید می کنند پیدا می کنند. بیش از ۹۰٪ از تمام جستجوهای وب از آن جا شروع می شود.
    یکی از بهترین راه‌ها برای آسان‌تر کردن یافتن وب‌سایت برای افراد، نمایش آن در موتورهای جستجو است. با استفاده از بک لینک ها و رپورتاژ میتوان به رتبه بندی موتور گوگل کمک بزرگی کرد

  7. امیرحسین گفته:

    راه اندازی کسب و کار و همینطور ورود به دنیای مجازی بخش کوچکی از فعالیت میباشد بخش اعظم آن معرفی خود به کاربران و مشتریان میباشد که نیازمند دانستن تکنیک های بروز و الگوریتم های خاص میباشد

  8. متاورس آینده من گفته:

    نکته مهم این است که نباید منتظر چرب کار باشیم باید خودمان آنها را داخل سایتبی آوریم. برای اینکه مردم از وب سایت شما بازدید کنند، باید تلاش کنید تا آن را در معرض دید آن ها قرار دهید. به نظرم در این مقاله به خوبی توضیح داده شده است با سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *