ایده سایت تبلیغات جدید

ایده سایت تبلیغات جدید

در این مقاله به بررسی تعدادی ایده سایت تبلیغات جدید را به همراه نکات الهام بخش می پردازیم تا به شما کمک کند سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید

بررسی ایده سایت تبلیغات جدید

  • ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • ایده های بازاریابی شهری
  • ایده های بازاریابی مسابقه
  • ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه
  • ایده های بازاریابی محتوا

ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی

اولین مورد در ایده سایت تبلیغات جدید به ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازیم.

دسته بندی های خود را فشرده کنید

اگر واقعاً به دنبال افزایش فالوورهای توییتر هستید، نمی توانید از اینکه کمی بی شرم باشید بترسید. دسته توییتر خود را در نمایش اسلاید قرار دهید.

به تم‌های هشتگ روزانه بپیوندید

اگر می خواهید فالوورهای خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، باید یک شرکت کننده فعال در جامعه باشید. این بدان معنی است که به طور منظم پست کنید و همچنین به سنت های سرگرم کننده هفتگی رسانه های اجتماعی که از قبل مخاطبان وفاداری دارند، بپیوندید.

استوری های اینستاگرام

استوری های اینستاگرام دفترچه های کوچک 24 ساعته برای حساب کاربری شما هستند که می توانید در طول روز عکس، ویدئو، متن، استیکر و سایر جلوه های ویژه اضافه کنید. این ها یک نوع رسانه محبوب اینستاگرام هستند که می توانید بدون نگرانی در مورد کمال گرایی، خودجوش و خلاق باشید.

پین کردن تصاویر خود (و دیگران)

ارزش این سایت اشتراک گذاری تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های بصری خود (قالب ها، اینفوگرافیک ها و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و آنها را برای ترافیک جدی به صفحات وب خود پیوند دهید.

در مورد رقبا، زبانه های اجتماعی را حفظ کنید

صفحات تجاری فیس بوک به شما این امکان را می دهد تا از طریق ویژگی Pages to Watch حساب های دیگر را دنبال کنید. رقبای خود را دنبال کنید و ببینید چه چیزی پست می کنند و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را دارد. ببینید چه چیزی کار می کند و از آنها پیروی کنید.

ایده های بازاریابی شهری

زندگی در یک جنگل بتنی به شما اجازه می دهد تا مفاهیم بسیار خلاقانه ای داشته باشید.

به خیابان ها بروید

در عصر آنلاین، چیزی برای گفتن وجود دارد که طبیعتاً بروید و کمی بازاریابی IRL را انجام دهید. با بروشور و پوستر در کافه‌های محلی به مدرسه قدیمی بروید. این استراتژی برای مشاغل محلی موثرتر است، اما می تواند برای هر کسی کارساز باشد.

سفارش یک نقاشی دیواری

سعی کنید برای تزئین کناره یک ساختمان برجسته با یک نقاشی دیواری بزرگ مجوز بگیرید. نقاشی های دیواری می توانند برای کمپین های بازاریابی عالی باشند.

از محیط اطراف خود استفاده کنید

کمی تخیل به خرج دهید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بازاریابی بالقوه استفاده کنید.

حمایت های غیرمعمول

زندگی شهری منجر به فرصت‌های بازاریابی منحصربه فردی می‌شود که در جای دیگر نخواهید یافت. راز آن ها این است که برای استفاده از این فرصت ها باید خلاقانه فکر کنید.

ایده های بازاریابی مسابقه

مسابقات عکس بنا به دلایلی عالی هستند. شرکت در آن ها نسبتاً آسان است (هرکسی که اینستاگرام داشته باشد و تایم اضافی دارد می‌تواند ارسال کند) و همچنین فرم عالی از محتوای تولید شده توسط کاربر را به حامیان مالی ارائه می‌دهد که می‌تواند مجددا استفاده و پیاده‌سازی شود.

مسابقات ویدئویی

تعداد زیادی از افراد در مسابقات ویدیویی شرکت نمی‌کنند، اما احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای بالاتری دریافت کنید زیرا ایجاد یک ویدیو به تلاش بیشتری از طرف کاربر نیاز دارد. این نوع محتوا می‌تواند برای کسب‌وکارها بسیار ارزشمند باشد، به خصوص زمانی که فیلم‌سازان با استعدادی دارید که محتوای ویدیویی را فقط برای شما ایجاد می‌کنند.

ایده سایت تبلیغات جدید
ایده سایت تبلیغات جدید

مسابقات رای خود را ارسال کنید

مسابقات رای‌گیری تعداد زیادی ورودی دریافت می‌کنند، زیرا شرکت در آن‌ها بسیار آسان است (در بیشتر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید).

نکته جالب در مورد رقابت های رای دادن این است که می توانید از داده های به دست آمده از آرا برای ایجاد یک مطالعه داده های کوچک استفاده کنید. آنچه را که در یک پست وبلاگ آموخته اید به اشتراک بگذارید.

مسابقات زیرنویس

یک عکس پست کنید و از کاربران بخواهید بهترین عنوان خود را ارسال کنند. این نوع مسابقه می تواند خنده های بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

قرعه کشی

سنتی ترین مسابقات، قرعه کشی ها/ هدایا یک کلاسیک امتحان شده و واقعی هستند. آن ها سریع و ساده هستند. به علاوه درخواست اشتراک ایمیل به عنوان بخشی از فرم ارسال آسان است.

ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه

بخش بعدی که در ایده سایت تبلیغات جدید میخواهیم بررسی کنیم ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه است.

ارسال به سایت های معامله

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند معمولاً به سایت ها و انجمن های معاملات مراجعه می کنند. تقریباً همیشه یک بخش انجمن قرعه کشی/مسابقه وجود دارد که می توانید مسابقه خود را به ترکیب اضافه کنید.

من مسابقاتی را دیده ام که در آن ها 90 درصد ترافیک از این نوع سایت ها هدایت می شود. آن ها همیشه واجد شرایط ترین سرنخ ها نیستند، اما اگر کمیت را بر کیفیت ترجیح می دهید، این یک استراتژی درست است.

مسابقه خود را هشتگ کنید

افزودن یک هشتگ مرتبط (و منحصر به فرد) به مسابقه به شما کمک می کند تا ورودی ها را پیگیری کنید و اسکن و سازماندهی آن ها را آسان می کند. علاوه بر این، آن ها فقط سرگرم کننده هستند.

مسابقات را فوق العاده به اشتراک بگذارید

این به معنای افزودن دکمه های “اشتراک گذاری این مسابقه” است، اگر فرم ورود در یک وب سایت دارید، یا به طور کلی به اشتراک گذاری اجتماعی را تشویق می کنید. هرچه افراد بیشتری در مورد مسابقه شما بدانند، (به هر حال برای شما) بهتر است.

برای اشتراک گذاری امتیاز جایزه ارائه دهید

اگر برای اشتراک‌گذاری اخبار مسابقه خود از طریق رسانه‌های اجتماعی به کاربران امتیاز جایزه بدهید، احتمال تسلیم شدن آن‌ها بسیار بیشتر است. ابزارهایی مانند Rafflecopter ارائه ورودی های اضافی به کاربران را برای اقدامات مختلف آسان می کند.

به مشترکین ایمیل مسابقه اطلاع دهید

به یاد داشته باشید، شما از قبل می دانید که مشترکین ایمیل شما را دوست دارند و به آنچه ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر برای یک سال رایگان از نرم افزار خود مسابقه ای برگزار می کنید، می دانید که مشترکین شما به دنبال آن هستند.

مسابقه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر مسابقه عکسی را از طریق اینستاگرام برگزار می کنید، مطمئن شوید که همچنان مسابقه را در فیس بوک ، توییتر، پینترست و غیره تبلیغ می کنید. شما می خواهید همه دنبال کنندگان شما، در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی از هدایای عالی شما مطلع شوند و تبلیغ مسابقه شما به معنای تبلیغ کسب و کار شماست.

ایده های بازاریابی محتوا

صرف نظر از ایده کسب و کار کوچکتان ، برای انتشار این کلمه به بازاریابی محتوا نیاز دارید. برخی از این ها را امتحان کنید.

برای مخاطبان خود بنویسید

بهترین محتواها آنهایی هستند که مخاطبان اصلی شما را هدف قرار می دهند. مشتری خود را درک کنید: نقاط درد او را بدانید، چه چیزی او را روانی می کند و چه چیزی او را در شب بیدار نگه می دارد. محتوای قاتل نیازها و نگرانی های مخاطبان شما را برطرف می کند.

یک عنصر بصری به تمام قطعات محتوای خود اضافه کنید

مردم خیلی سریع از متن خسته می شوند! برای ادامه خواندن بازدیدکنندگان، داشتن تصاویری که پاراگراف های متنی شما را تجزیه می کنند ضروری است.

اهمیت یک عنصر بصری را نادیده نگیرید، حتی در پست های وبلاگی که عمدتاً مبتنی بر متن هستند. می توانید چند نمونه از وبلاگ های تجاری بسیار بصری را در اینجا ببینید.

ایده سایت تبلیغات جدید
ایده سایت تبلیغات جدید

اینفوگرافیک

ما می دانیم که خوانندگان محتوای بصری را دوست دارند و اینفوگرافیک ها نمونه بارز دارایی های بصری قابل پیوند هستند.

اگرچه ایده ایجاد یک اینفوگرافیک درجه یک ممکن است دلهره آور به نظر برسد، لازم نیست سخت باشد. شما نیازی به نرم افزارهای فانتزی ندارید. در واقع، می توانید فقط با استفاده از Powerpoint یک اینفوگرافیک مناسب بسازید . الگوهای راهنماهای اینفوگرافیک زیادی برای شروع وجود دارد.

قالب های مفید

قالب ها شکل قدرتمند دیگری از دارایی های بصری هستند که بازدیدکنندگان آن را بسیار مفید می دانند. قالب‌ها به عنوان یک چارچوب بصری عمل می‌کنند که می‌تواند به کاربران کمک کند تا قطعه‌های سفارشی را بدون شروع کامل از ابتدا ایجاد کنند.

این الگوی صفحه فرود را به عنوان مثال در نظر بگیرید. طرح اولیه و اصول اولیه را توضیح می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ساختن خود، موارد ضروری صفحه فرود را درک کنند.

نمودارها

اینفوگرافیک‌ها، نمودارها و نمودارهای تک‌تکه هنوز هم جای خود را به‌عنوان تکه‌های محتوای بصری قدرتمند دارند. آن ها ممکن است به اندازه اینفوگرافیک ها چشمگیر نباشند، اما به زمان و تلاش بسیار کمتری برای ایجاد نیاز دارند و همچنان قابل اشتراک گذاری هستند، بنابراین از استفاده سخاوتمندانه از آنها نترسید. برای یادگیرندگان بصری، تفسیر یک نمودار بسیار ساده تر از یک تکه متن و اعداد خواهد بود. مطمئن شوید که برای همه نوع یادگیرنده جذاب هستید.

ویدیوها

ویدیو یک استراتژی بازاریابی باورنکردنی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید ، یا جلب توجه و حفظ توجه کاربران است. نرخ نگهداری برای اطلاعات بصری می تواند به 65٪ در مقابل 10٪ برای اطلاعات مبتنی بر متن برسد.

به علاوه، مشتریانی که ویدیوهای محصول را مشاهده می‌کنند، بسیار بیشتر از مشتریانی که این کار را نمی‌کنند، تبدیل می‌شوند. محتوای ویدیویی یک ابزار قدرتمند است، چه بخواهید نشان دهید که محصولتان چگونه کار می‌کند و چه به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهد.

لیست های آماری

آیا به دیوار ایده محتوا برخورد می کنید؟ برای یک راه حل آسان بازاریابی محتوا، آمار جالبی را در مورد موضوعی مرتبط با کسب و کار خود جمع آوری کنید و یک پست وبلاگ در مورد آنچه یاد گرفته اید ایجاد کنید. لیست های آماری عظیم به راحتی ساخته می شوند و بسیار قابل اشتراک گذاری هستند.

پیش بینی های آینده

با پیش بینی روندهای آینده در صنعت خود، پیش بینی کنید. فقط مطمئن شوید که حداقل داده هایی برای پشتیبان گیری از فرضیه خود دارید.

جنجال جدال سرسختانه

محتوای بحث برانگیز همیشه مورد توجه قرار می گیرد، اما این برای افراد ضعیف نیست. به جای اینکه خودتان جنجال برانگیزید، راه امن‌تر ممکن است پاسخ دادن یا پاسخ به بحث‌های بزرگ‌تر صنعت با تفسیر خودتان باشد.

جذابیت را از منابع دیگر جمع آوری کنید

یکی دیگر از راه های آسان برای ایجاد محتوای قاتل این است که محتوای باکیفیت را از جاهای دیگر تهیه کنید.

اگر کار جدیدی با آن انجام می دهید، قرض گرفتن محتوا از منابع دیگر کاملاً راحت است. به عنوان مثال، راهنمای ما را در مورد بهترین  AMAهای SEO Reddit در نظر بگیرید. محتوایی که ما از آن نقل قول کردیم در اصل در موضوعات مختلف انجمن Reddit  ارسال شده بود.

ما آنچه را که «بهترین» بخش‌های پرسش و پاسخ می‌دانستیم از موضوعات مختلف برداشتیم و همه آن‌ها را برای ایجاد یک راهنمای مشاوره فوق‌العاده سئو در کنار هم قرار دادیم. خواندن این پست جدید برای کاربران علاقه‌مند به سئو بسیار آسان‌تر است به جای بررسی موضوعات مختلف Reddit. توجه: همیشه با دادن اعتبار در جایی که باید آن را ایمن بازی کنید.

از کارشناسان بپرسید

یکی دیگر از ایده های عالی بازاریابی محتوا، مصاحبه با رهبران فکری صنعت با سؤالات تنظیم شده و به اشتراک گذاشتن پاسخ های آنها در یک پست وبلاگ است. به عنوان مثال، مصاحبه ما با کارشناسان صنعت در مورد آینده رتبه صفحه.

این نوع محتوا به خوبی انجام می شود و همیشه جالب است که ببینیم متخصصان صنعت کجا موافق هستند و کجا نه. یک چیز عالی در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات متخصص به احتمال زیاد افرادی که در مورد آنها می نویسید نوشته های شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک خواهند گذاشت.

ایده سایت تبلیغات جدید
ایده سایت تبلیغات جدید

لیست ها

Piggy-backing در برتر به طور کلی لیست هایی هستند. شروع عنوان خود با یک عدد می تواند آن را در لیست های جستجو برجسته تر کند. چرا مردم لیست ها را دوست دارند؟ زیرا آن ها فوق العاده قابل اسکن و خواندن سریع هستند. احتمالاً به همین دلیل است که بیش از یک سوم پست‌های Buzzfeed دارای یک عدد در عنوان هستند. استراتژی‌های محتوای عالی شامل ترکیبی از محتوای سریع و خوراکی و مقالات عمیق‌تر و طولانی‌تر است.

راهنمای مقایسه محصول

تصمیمات، تصمیمات – آه، دام های سرمایه داری. مصرف کننده بودن با این همه محصول برای انتخاب سخت است. با راهنمای مقایسه بازاریابی به کاربران کمک کنید، به خصوص اگر یک سری محصولات برای نیازهای مختلف دارید.

اگر محصول خود را با رقبا مقایسه می کنید، عینی و منصف باشید. شاید شما برای کسب و کارهای کوچک مناسب تر باشید، در حالی که یک رقیب برای شرکت های بزرگتر مناسب تر است.

از طرف دیگر، یک راهنمای مقایسه برای محصولی که ارائه نمی‌دهید، اما مربوط به کسب و کار مخاطبانتان است، بنویسید. به عنوان مثال، یک فروشنده بازی ویدیویی می تواند راهنمای مقایسه محصول برای کنترلرهای مختلف بازی ویدیویی بنویسد.

این محتوای مفیدی است که کاربران مرتبط را با برند شما آشنا می‌کند. و یک نام تجاری قوی باعث تبلیغات قوی می شود.

اهمیت محتوا در ایده سایت تبلیغات جدید

فقط محتوای عالی ایجاد نکنید و آن را رها نکنید. بهترین مطالب خود را در سایر پست های وبلاگ مرتبط نیز به نمایش بگذارید. می‌توانید در اواسط پست به سایر قسمت‌های محتوا پیوند دهید یا آن‌ها را فراخوانی کنید، یا برخی از مقالات مرتبط را در انتهای پست خود فهرست کنید.

اشتراک اسلاید

نمایش اسلاید بازگشته و بهتر از همیشه استفاده مجدد از ارائه های پاورپوینت برای اشتراک گذاری اسلایدهای مخاطب پسند.

وبینارها

وبینار رایگان خود را برای دو برابر تخصص (و دو برابر قدرت تبلیغ ) با کسب و کار دیگری برگزار کنید. وبینارها منبع عالی برای کسب و کار هستند.

جستجوی مرتبط با گوگل

بررسی جستجوهای مرتبط با گوگل که در بالا و پایین SERP هنگام انجام جستجو یافت می شود برای جستجوی کلمه کلیدی یک ابزار عالی برای تولید ایده های محتوا است. فقط یک عبارت را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه جستجوهای مرتبطی پیدا می شود. ممکن است تعجب کنید.

انتخاب بازشو

بحث‌های زیادی پیرامون پاپ‌آپ‌های انتخاب خبرنامه وجود دارد. آن ها آزاردهنده هستند، مزاحم هستند، اما اغلب اوقات، آن ها نیز کار می کنند. یکی را تست کنید و ببینید که چگونه بر اشتراک خبرنامه شما تأثیر می گذارد. اگر ثابت شده است که مشترکین خبرنامه برای کسب و کار شما سرنخ های ارزشمندی هستند، برای به دست آوردن آن ها هر کاری که باید انجام دهید.

به خط خوش شانسی خود ادامه دهید

مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید؟ به حساب تجزیه و تحلیل خود بروید و به محبوب ترین پست های خود نگاهی بیندازید تا ببینید کاربران در مورد چه موضوعاتی هیجان زده می شوند، سپس یک تغییر یا پسوند یکی از محبوب ترین پست های خود را بنویسید.

ایده سایت تبلیغات جدید
ایده سایت تبلیغات جدید

کتاب های الکترونیکی

یکی دیگر از ایده های بازاریابی عالی این است که یک کتاب الکترونیکی جامع در مورد یک نقطه درد شناخته شده یا موضوع صنعت محبوب بنویسید، سپس یک صفحه فرود با کیفیت در مورد پیشنهاد ایجاد کنید. بهتر است از صفر شروع نکنید. پست ها و مقالات گذشته وبلاگ را در یک مجموعه کتاب الکترونیکی بزرگ قرار دهید.

چگونه در ایده سایت تبلیغات جدید، دسته بندی های خود را فشرده کنید؟

اگر واقعاً به دنبال افزایش فالوورهای توییتر هستید، نمی توانید از اینکه کمی بی شرم باشید بترسید. دسته توییتر خود را در نمایش اسلاید قرار دهید.

چگونه مسابقه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید؟

اگر مسابقه عکسی را از طریق اینستاگرام برگزار می کنید، مطمئن شوید که همچنان مسابقه را در فیس بوک ، توییتر، پینترست و غیره تبلیغ می کنید. شما می خواهید همه دنبال کنندگان شما، در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی از هدایای عالی شما مطلع شوند و تبلیغ مسابقه شما به معنای تبلیغ کسب و کار شماست.

اهمیت محتوا در ایده سایت تبلیغات جدید را شرح دهید؟

فقط محتوای عالی ایجاد نکنید و آن را رها نکنید. بهترین مطالب خود را در سایر پست های وبلاگ مرتبط نیز به نمایش بگذارید. می‌توانید در اواسط پست به سایر قسمت‌های محتوا پیوند دهید یا آن‌ها را فراخوانی کنید، یا برخی از مقالات مرتبط را در انتهای پست خود فهرست کنید.

10 دیدگاه برای “ایده سایت تبلیغات جدید

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند معمولاً به سایت ها و انجمن های معاملات مراجعه می کنند. تقریباً همیشه یک بخش انجمن قرعه کشی/مسابقه وجود دارد که می توانید مسابقه خود را به ترکیب اضافه کنید.

  2. زاجکانی گفته:

    مردم خیلی سریع از متن خسته می شوند! برای ادامه خواندن بازدیدکنندگان، داشتن تصاویری که پاراگراف های متنی شما را تجزیه می کنند ضروری است

  3. متاورس آینده من گفته:

    در این مقاله به بررسی تعدادی ایده سایت تبلیغات جدید را به همراه نکات مهمی اشاره شده است که می توانید برای بهبود کسب کار خود استفاده نمایید با تشکر

    • Parham گفته:

      اگر محصول خود را با رقبا مقایسه می کنید، عینی و منصف باشید. شاید شما برای کسب و کارهای کوچک مناسب تر باشید، در حالی که یک رقیب برای شرکت های بزرگتر مناسب تر است

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر کسب‌وکارتان مکان فیزیکی و قابل ثبت دارد Google Maps بهترین راه برای تبلیغ شماست، هرچه زودتر از این خدمت رایگان گوگل استفاده کنید. با ثبت اطلاعات شرکت در گوگل مپ نه تنها به سئو سایت کمک می‌کنید بلکه سایت شما در جستجوهای گوگل نیز نمایش داده می‌شود. در گوگل‌مپ آدرس وب‌سایت، ساعت کاری و شماره تلفن شرکت را ثبت کنید. البته گوگل وب‌سایت دیگری را نیز برای کسب‌وکارهای کوچک به نام Google My Business طراحی کرده که متاسفانه ساخت اکانت در این سایت برای کسب‌وکارهای کشورمان وجود ندارد.

  5. Nazanin heshmati گفته:

    با ساختن اکانت در اکثر شبکه های اجتماعی و فعال بودن در انها میتوانید فروش خود را به حداکثر برسانید زیرا الگوریتم شیکه های اجتماعی فعالیت شمارا به علاقمندان محصولات شما به صورت رندوم نشان داده و باعث پیشرفت شما میشود و تنها شرط فعالیت روز افزون شماست .

  6. سعید گفته:

    یکی دیگر از ایده های عالی بازاریابی محتوا، مصاحبه با رهبران فکری صنعت با سؤالات تنظیم شده و به اشتراک گذاشتن پاسخ های آنها در یک پست وبلاگ است.

  7. abbas گفته:

    در بین ایده های سایت تبلیغات جدید، استوری اینستاگرام می تواند ایده بسیار خوبی باشد. چون این روزها مردم خیلی راجع به استوری های دیگران کنجکاو هستند و این بهترین موقعیت برای نمایش تبلیغات خود باشد.

  8. berlin گفته:

    ایده سایت تبلیغات جدید
    اگر می خواهید فالوورهای خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، باید یک شرکت کننده فعال در جامعه باشید. این بدان معنی است که به طور منظم پست کنید و همچنین به سنت های سرگرم کننده هفتگی رسانه های اجتماعی که از قبل مخاطبان وفاداری دارند، بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *