ساخت سایت تبلیغات برند

ساخت سایت تبلیغات برند

ساخت سایت تبلیغات برندفرآیند تحقیق، توسعه و به کارگیری یک ویژگی متمایز یا مجموعه ای از ویژگی ها در سازمان شما است تا مصرف کنندگان بتوانند برند شما را با محصولات یا خدمات شما مرتبط کنند.

تبلیغات ملی

مثال ساخت سایت تبلیغات برند

به عنوان مثال، برند کوکاکولا یکی از شناخته شده ترین لوگوها و داستان های رنگی در سراسر جهان است. دراین نمونه از ساخت سایت تبلیغات برند،حروف کلاسیک قرمز و سفید، آثار هنری پر جنب و جوش و فونت متمایز بیش از یک قرن دوام آورده است.

نام تجاری شما بدون شک یکی از مهم ترین دارایی های سازمان شما است. این به سازمان شما هویت می بخشد، کسب و کار شما را به یاد ماندنی می کند، مصرف کنندگان را تشویق می کند از شما خرید کنند، از بازاریابی و تبلیغات شما حمایت می کند و باعث افتخار کارمندان شما می شود.

ساخت سایت تبلیغات برند کسب و کار شما را به یاد ماندنی می کند. این چهره شرکت شما است و به مصرف کنندگان کمک می کند تا کسب و کار شما را در هر رسانه متمایز کنند.

برندسازی از تلاش‌های بازاریابی و تبلیغاتی شما پشتیبانی می‌کند. این به تبلیغ شما کمک می‌کند تا آن ضربه اضافی را با تشخیص و تأثیر بیشتر انجام دهد.

برندسازی باعث غرور کارمندان شما می شود. وقتی شرکت خود را برند می کنید، نه تنها هویت کسب و کار خود را می دهید، بلکه یک محل کار معتبر و بسیار مورد توجه ایجاد می کنید. برندسازی قوی کارکنان قوی را به همراه می آورد.

هویت نام تجاری درساخت سایت تبلیغات برند

هویت برند شخصیت کسب و کار شما و قولی است که به مشتریان خود می دهید. این چیزی است که شما می خواهید مشتریانتان پس از تعامل با برند شما، از آن دور شوند. هویت برند شما معمولاً از ارزش های شما، نحوه ارتباط شما با محصول یا خدمات خود و آنچه می خواهید مردم هنگام تعامل با آن احساس کنند، تشکیل می شود برندسازی قوی بیش از یک نام به کسب و کار شما می دهد.

مدیریت برند

مدیریت برند به فرآیند ایجاد و حفظ برند شما اشاره دارد. این شامل مدیریت عناصر ملموس برند شما (راهنمای سبک، بسته بندی، پالت رنگ) و عناصر نامشهود (چگونه توسط مخاطبان هدف و پایگاه مشتری شما درک می شود) است. برند شما یک دارایی زنده است و باید آن را مدیریت کرد.برندسازی قوی نیاز به نگهداری مداوم دارد.

ساخت سایت تبلیغات برند
ساخت سایت تبلیغات برند

شناخت برند

شناخت برند به این معناست که مصرف‌کننده (به طور ایده‌آل در بین مخاطبان هدف شما) چگونه می‌تواند برند شما را بدون دیدن نام کسب‌وکارتان شناسایی و شناسایی کند – از طریق لوگو، شعار، جنگ، بسته‌بندی یا تبلیغات شما. این مفهوم همراه با یادآوری برند است، که توانایی فکر کردن به یک نام تجاری بدون هیچ شناسه دیداری یا شنیداری است.

👉🏼 برندسازی قوی، کسب و کار شما را در اولویت نگه می دارد.

اعتماد برند

اعتماد به برند به این معناست که مشتریان و مصرف کنندگان چقدر به برند شما اعتقاد دارند. آیا به وعده های بازاریابی خود عمل می کنید؟ آیا فروشندگان و خدمات مشتری شما فراتر از آن هستند؟ این چیزها می تواند اعتماد را در بین مشتریان شما ایجاد کند، که در دنیایی که تنها 25٪ از مردم در کسب و کارهای بزرگ احساس اطمینان می کنند، مهم است.

👉🏼 ساخت سایت تبلیغات برند قوی باعث ایجاد اعتماد در مشتریان شما می شود.

ارزش گذاری برند

ارزش گذاری برند، ارزش گذاری تجاری برند شما است که برگرفته از ادراک، شناخت و اعتماد مصرف کننده است. این مفهوم با ارزش ویژه برند همراه است. یک برند قدرتمند می تواند کسب و کار شما را برای سرمایه گذاران، سهامداران و خریداران بالقوه ارزشمند کند.

👉🏼 برندسازی قوی ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد.

چگونگی ساخت سایت تبلیغات برند

مخاطب هدف خود را مشخص کنید.

بیانیه ماموریت خود را تنظیم کنید.

ارزش ها، ویژگی ها و مزایای خود را تعریف کنید.

دارایی های بصری خود را ایجاد کنید.

صدای برند خود را پیدا کنید.

برند خود را بازاریابی کنید.

نحوه ایجاد یک نام تجاری یا شروع فرایند تغییر نام تجاری فعلی

چیزهای زیادی در مورد یک برند وجود دارد، و هنگام ساخت یک برند قوی باید موارد زیادی را در نظر گرفت . بنابراین، یک دفترچه بردارید و ایده ها را در حین حرکت در این بخش یادداشت کنید. توجه داشته باشید که برندسازی فرآیندی تکراری است، بنابراین ممکن است برخی از این مراحل را در هنگام طوفان فکری و ساختن برند خود تکرار کنید.

1.مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

ساخت سایت تبلیغات برند منجر به آگاهی، شناخت، اعتماد و درآمد می شود. ما در مورد آن صحبت کرده ایم. اما بیایید یک قدم به عقب برگردیم و بفهمیم که اینها از کجا سرچشمه می گیرند: مصرف کنندگان. و نه فقط هر مصرف کننده ای – مخاطبان و مشتریان هدف شما.

اگر برند شما با مخاطبان شما طنین انداز نشود، به آن آگاهی، شناخت، اعتماد و درآمد منجر نخواهد شد. اینجاست که تحقیقات بازار هدف مطرح می شود.

قبل از فشار دادن قلم به کاغذ (یا مکان نما روی سند دیجیتال)، باید بدانید که نام تجاری شما با چه کسی صحبت می کند. محصول شما به چه کسی خدمت می کند؟ مشتری ایده آل شما کیست؟ چرا از ابتدا کسب و کار خود را ایجاد کردید؟

آنچه در مورد بازار هدف و شخصیت های خریدار خود می آموزید بر تصمیمات برندسازی شما تأثیر می گذارد، بنابراین این مرحله را اولویت اول خود قرار دهید.

2.بیانیه ماموریت خود را تنظیم کنید

بیایید به سوالی که در مرحله قبل پرسیدم برگردیم: چرا کسب و کار خود را ایجاد کردید؟ پاسخ دادن به این به شما کمک می کند تا بیانیه ماموریت خود را بسازید، که هدف و اشتیاق شما را به عنوان یک سازمان تعریف می کند.

قبل از ساخت سایت تبلیغات برند  که مخاطبان شما آن را بشناسند، ارزش قائل باشند و به آن اعتماد کنند، باید بتوانید هدفی را که کسب و کارتان فراهم می کند، به اشتراک بگذارید. سپس، هر بخش از برند شما (لوگو، شعار، تصویر، صدا و شخصیت) می تواند آن ماموریت و چشم انداز را منعکس کند .

بیانیه ماموریت شما یک بلوک ساختمانی از مانیفست برند شما است ، که دربرگیرنده چرایی وجود سازمان شما و اینکه چرا مردم باید به برند شما اهمیت دهند.

3.ارزش ها، کیفیت ها و مزایای منحصر به فرد خود را تعریف کنید

احتمالاً مشاغل زیادی در صنعت و جایگاه شما وجود دارد. تمرکز بر روی رقابت آسان است (و زمان و مکانی برای تجزیه و تحلیل رقابتی وجود دارد )، اما در حال حاضر، بیایید روی شما تمرکز کنیم.

چه چیزی کسب و کار شما دارد که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را تقلید کند (به طور قانونی)؟ برند شما

به همین دلیل، باید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما از عناصری تشکیل شده و از عناصری الهام گرفته شده است که فقط متعلق به شما هستند: ارزش ها، مزایا و ویژگی هایی که شرکت شما را منحصر به فرد می کند.

لحظه ای وقت بگذارید و فهرستی از آنچه کسب و کار شما را از دیگران متمایز می کند یادداشت کنید . من در مورد ویژگی های محصول (مانند ظاهر، اجزا یا قابلیت ها) صحبت نمی کنم. منظور من این است که چگونه محصولات یا خدمات شما زندگی را بهبود می بخشد و به موفقیت کمک می کند.

4.دارایی های بصری خود را ایجاد کنید

در این مرحله، شما باید مخاطبان هدف، بیانیه ماموریت خود و ویژگی های منحصر به فردی که کسب و کار شما را تشکیل می دهند را درک کنید.

اگر می‌توانید با اطمینان بگویید که بر این مراحل تسلط دارید، وقت آن رسیده است که به یکی از بخش‌های هیجان‌انگیزتر ساخت سایت تبلیغات برند یعنی طراحی بصری بروید. ما در مورد لوگو، پالت رنگ، تایپوگرافی (فونت)، نماد نگاری و سایر اجزای بصری شما صحبت می کنیم.

همانطور که این عناصر را ایجاد می کنید، مجموعه ای از دستورالعمل های برند (یا یک راهنمای سبک برند ) بسازید تا ترکیب و استفاده از دارایی های بصری شما را کنترل کند. این اطمینان حاصل می کند که هر کسی که از نام تجاری جدید شما استفاده می کند این کار را به طور دقیق و مداوم انجام می دهد.

توجه : طراحی می تواند به همان اندازه ترسناک باشد که هیجان انگیز باشد. استخدام یک حرفه ای با تجربه طراحی لوگو و هویت یا شروع با چند الگوی طراحی مفید را در نظر بگیرید.

5.صدای برند خود را پیدا کنید

بعد، جزء شنیداری برند خود را در نظر بگیرید. اگر نام تجاری شما با آن مکالمه داشته باشید یا برای شما پیامک ارسال کند، چه صدایی خواهد داشت؟

نحوه ارتباط شما با بازار هدف نیز بخشی از برندسازی شما محسوب می شود. شما می خواهید صدای برندی را تعریف کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند و طنین انداز شود – در غیر این صورت، آنها احتمالاً توجهی نمی کنند. به همین دلیل، در بازگشت به مرحله اول تردید نکنید تا با چه کسی صحبت می کنید آشنا شوید.

از کمپین‌های تبلیغاتی و زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا پست‌های وبلاگ و داستان برند ، مطمئن شوید که لحن شما در تمام محتوای نوشتاری شما یکسان است. به مخاطبان خود فرصتی بدهید تا با برند شما آشنا شوند و یاد بگیرند که صدای شما را تشخیص دهند. بهتر از آن، صدایی سرگرم کننده داشته باشید و مشتریان شما مشتاقانه منتظر به روز رسانی های ایمیل و رسانه های اجتماعی شما خواهند بود.

مثال برند واقعی  MailChimpساخت سایت تبلیغات برند

MailChimp یک نمونه عالی از یک نام تجاری است که با لحنی واضح و ثابت صحبت می کند. وقتی از طرح رایگان آن‌ها برای کسب‌وکار کوچکم استفاده می‌کردم، همیشه وقتی ایمیل‌هایشان را دریافت می‌کردم و در رابط‌شان کار می‌کردم، می‌خندیدم. MailChimp از کپی وب گرفته تا انتشار ایمیل‌ها و زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی، صدای برند و شخصیتی را ایجاد کرده است که با شخصیت، سرگرم‌کننده و در دسترس است – توضیح بخش‌های فنی یک محصول نرم‌افزاری (مانند تست A/B) دشوار است. ، اما MailChimp نیز بر آن مسلط است.

ساخت سایت تبلیغات برند
ساخت سایت تبلیغات برند

6.نام تجاری خود رادر ساخت سایت تبلیغات برند به کار بگیرید

برند شما فقط در صورتی کار می کند که این کار را انجام دهید. پس از اتمام طراحی و ایجاد نام تجاری جدید (یا تغییر نام تجاری) آن را در تمام اینچ از کسب و کار خود ادغام کنید. توجه بیشتری داشته باشید تا مطمئن شوید در هر جایی که کسب و کار شما مشتریان را لمس می کند نمایش داده می شود. در اینجا چند نکته برای اعمال نام تجاری خود در سراسر سازمان آورده شده است.

سایت اینترنتی

لوگو، پالت رنگ و تایپوگرافی خود را در وب سایت خود پخش کنید. از چیزی جز دارایی های از پیش تعریف شده خود در دستورالعمل های برند خود استفاده نکنید. وب‌سایت شما بخش عمده‌ای از هویت شرکت شما است – اگر نشان‌دهنده برند شما نباشد، تنها تجربه‌ای دلخراش برای مشتری ایجاد می‌کند. همچنین، مطمئن شوید که همه کپی‌های وب، فراخوان‌ها برای اقدام و توضیحات محصول، صدای برند شما را منعکس می‌کنند.

نقش رسانه های اجتماعی در ساخت سایت تبلیغات برند

همه عکس‌های نمایه، روی جلد و تصاویر برند باید نشان‌دهنده برند شما باشند. در نظر بگیرید که لوگوی خود را به عنوان عکس نمایه خود قرار دهید – این کار باعث می شود که مشتریان راحت تر بتوانند کسب و کار شما را تشخیص دهند. مانند وب‌سایتتان، مطمئن شوید که همه اطلاعات نمایه، پست‌ها و زیرنویس‌ها صدای برند شما را منعکس می‌کنند.

بسته بندی

اگر کسب و کار محصولات فیزیکی دارید، احتمالاً محصول شما ملموس ترین راه تعامل مشتریان با برند شما است. به همین دلیل، بسته بندی شما باید نشان دهنده برند جدید شما باشد ( در طراحی، رنگ، اندازه و احساس).

تبلیغات

از آنجایی که تبلیغات (دیجیتال و چاپی) اغلب برای ایجاد آگاهی از برند و معرفی مصرف کنندگان به برند شما استفاده می شود، بسیار مهم است که نشان دهنده برند شما باشد. در واقع، نام تجاری شما باید فرآیند ایجاد تبلیغات را آسان‌تر کند – با راهنمای سبک برند خود، از قبل می‌دانید که تبلیغات شما چگونه باید ظاهر شوند و چه نوع کپی را باید بنویسید.

ساخت سایت تبلیغات برند
ساخت سایت تبلیغات برند
فروش و خدمات مشتری

یک برند به اندازه افراد پشت سر آن قدرتمند است و اگر افراد شما برند شما را به کار نگیرند، برای شما کارساز نخواهد بود. علاوه بر این، برند شما بیشتر از بازاریابی شما کاربرد دارد. فروشندگان و مشتریان خدمات مشتری خود را از دستورالعمل های برند خود مطلع کنید و به آنها بگویید که از آن استفاده کنند، به خصوص زمانی که مستقیماً با مشتریان در ارتباط هستند. چه در حال به اشتراک گذاشتن نسخه نمایشی محصول با نام تجاری باشند و چه به درخواست های پشتیبانی مشتری پاسخ دهند، آنها را تشویق کنید که از لوگو، برچسب، تصاویر و صدای برند شما استفاده کنند.

نکات برندسازی برای مشاغل کوچک
  • با برند خود به عنوان یک شخص رفتار کنید.
  • ثبات را در اولویت قرار دهید.
  • استراتژی برند را دنبال کنید.
  • اجازه ندهید الهام تبدیل به تقلید شود.
  • از برندسازی برای استخدام استفاده کنید.
1.با برند خود به عنوان یک شخص رفتار کنید

برای اینکه سر خود را به بهترین نحو در فرآیند برندسازی بپیچید، برند خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید. برند شما باید دارای هویت (چه کسی است)، شخصیت (نحوه رفتار آن) و تجربه (چگونه به خاطر سپرده می شود) داشته باشد.

این سوالات را در مورد برندتان از خود بپرسید:

برند شما چگونه خود را معرفی می کند؟ اگر قرار بود ظاهر خود را توصیف کند، چگونه این کار را انجام می داد؟

برند شما چگونه در مورد محصولات یا خدمات شما صحبت می کند؟ آیا جدی و حرفه ای خواهد بود یا طنز و هیجان انگیز؟

بعد از اینکه برای اولین بار با نام تجاری شما ملاقات کردید، کسی در مورد آن چه می گوید؟ از چند جمله برای توصیف آن استفاده می کنند؟

هدف از برندسازی ایجاد ارتباط با مشتریان شماست. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که با برند خود به عنوان یک شخص رفتار کنید و درک کنید که می خواهید مشتریان شما نیز همین کار را انجام دهند.

مثال واقعی ساخت سایت تبلیغات برند : ویسکی ریف

Whiskey Riff یکی دیگر از برندهایی است که احتمالاً با آن آشنایی ندارید. این یک شرکت رسانه ای دو نفره مستقر در اینجا در شیکاگو است که خود را “سرگرم کننده ترین سایت موسیقی کانتری تا کنون” می نامند. من طرفدار آن هستم زیرا عاشق موسیقی کانتری هستم، از محتوای نوشته شده و پادکست آنها لذت می برم و با افتخار برخی از لباس های عالی آن را می پوشم.

ناهماهنگی اولین اشتباه برندسازی است که شرکت ها مرتکب می شوند. ناسازگاری برند شما را تضعیف می کند و مشتریان شما را سردرگم می کند. برندهای قابل تشخیص و ارزشمند ثبات را در اولویت قرار می دهند – و از مزایای آن بهره مند می شوند. وقتی نام تجاری شما در رسانه ها و پلتفرم ها حضور یکپارچه دارد، مشتریان به راحتی می توانند با مرور زمان با برند شما آشنا شوند، آنها را بشناسند و ترجیح دهند. دستورالعمل های برند می تواند به این ابتکار کمک کند.

3.یک استراتژی برند بسازید و دنبال کنید.

استراتژی برند فراتر از دستورالعمل های برند شماست. این یک برنامه با اهداف مشخص و بلندمدت است که می توان با تکامل برند شما به آن دست یافت. این اهداف معمولاً حول هدف برند شما، احساسات، انعطاف پذیری، آگاهی رقابتی و مشارکت کارکنان می چرخند.

به یاد دارید که چگونه گفتم که برندسازی یک فرآیند مداوم است؟ چیزهای زیادی در آن وجود دارد. یک استراتژی برند می تواند به شما کمک کند که این فرآیند را به یک روش خوب تبدیل کنید که باعث می شود برند شما به سمت موفقیت و شناخته شدن حرکت کند.

4.اجازه ندهید الهام به تقلید تبدیل شود

تحلیل رقابتی مهم است. نه تنها به شما آموزش می دهد که رقبای شما کجا ایستاده اند و چگونه آنها برتر هستند، بلکه می تواند به شما ایده هایی در مورد اینکه چگونه می توانید برند خود را بهبود بخشید یا بیشتر متمایز کنید، به شما می دهد.

با این حال، مراقب باشید که در دام تقلیدی نیفتید. تحقیقات رقابتی خود را محدود نگه دارید و بر آنچه سازمان شما به میز می آورد تمرکز کنید. فقط به این دلیل که یک رقیب (یا دو نفر) شرکت خود را به روشی خاص علامت گذاری کرده اند، به این معنی نیست که شما باید از آن پیروی کنید. برندهای جدید، منحصر به فرد و تحریک آمیز، برندهایی به یاد ماندنی هستند.

5.از ساخت سایت تبلیغات برند برای استخدام استفاده کنید!

برندسازی قوی باعث افتخار کارمندان شما می شود. از برند خود برای جذب افراد با استعداد استفاده کنید. اگر استخدام یک ابتکار قوی برای سازمان شما است، بخشی از منابع خود را به برندسازی کارفرما اختصاص دهید. برندسازی کارفرما نحوه بازاریابی شرکت خود برای جویندگان کار و کارمندان فعلی است. اگر عموماً به سازمان خود افتخار می کنید، دیگران نیز به آن افتخار می کنند.

آماده، ست، برند

نام تجاری، نام، لوگو، پالت رنگ، صدا و تصاویر سازمان شما است. این همان احساس ناملموسی است که مشتریان شما هنگام تعامل با برند شما دارند. می دانید، تجربه ای که در ابتدا در مورد آن صحبت کردیم.

     اینگونه است که برندهای قدرتمند از بقیه منحرف می شوند. اجزای ملموس به این امر کمک می کنند – یک لوگوی زیبا، یک شعار هوشمندانه، یک مانیفست معتبر و صدای واضح برند – اما برندهای واقعا قوی زمانی که روی تصویر بزرگ برند خود تمرکز می کنند، رشد می کنند. به قلب و روح مخاطبان هدف و سازمان خود برسید و یک برند موفق به دنبال آن خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *