سایت تبلیغات برند مدرن

سایت تبلیغات برندمدرن

تبلیغات نام تجاری به سرعت در حال تغییر است، زیرا تاکتیک های برند و عملکرد با هم ادغام می شوند تا رشته جدیدی را شکل دهند که آن را برندسازی مدرن می نامیم. این یک استراتژی دیجیتال است که از یادگیری ماشین و بهینه‌سازی بلادرنگ برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده می‌کند. به عنوان مثال، سایت تبلیغات برند مدرنبه اینویزیلاین کمک کرد تا جستجوهای برند خود را بیش از 100٪ و درآمد را تا 21٪ افزایش دهد.

تبلیغات ملی

ویژگی کمپین های سایت تبلیغات برند مدرن

دراینجا چهارویژگی سایت تبلیغات برند مدرن را برای شما شرح خواهیم داد:

1.فراتر از جمعیت شناسی

کمپین های سنتی برند بر روی اطلاعات جمعیتی تمرکز می کنند، که می تواند منجر به تعمیم نادرست در مورد مشتریان شود. به عنوان مثال، تنها 31 درصد از جستجوهای بازی های ویدیویی مربوط به مردان 18 تا 34 ساله است.

در عوض، کمپین‌های برندسازی مدرن بر علایق مشتریان، رویدادهای زندگی یا محصولات/خدماتی که در بازار برای آن‌ها عرضه می‌شوند، تمرکز دارند. بر اساس مطالعات، ایجاد دید واضح‌تر از مخاطب، نتایج قوی‌تری به همراه دارد. آگاهی را تا بیش از 50 درصد، توجه بیش از 30 درصد و قصد را تا بیش از 40 درصد افزایش می‌دهد.

YouTube Maximize Lift با تجزیه و تحلیل اینکه چه مشتریانی پس از قرار گرفتن در معرض کمپین شروع به بررسی نام تجاری کرده‌اند. سپس کمپین را به مشتریان مشابه نشان می‌دهد، برای در نظر گرفتن بهینه‌سازی می‌شود. این شکل از اتوماسیون می‌تواند تا 125 درصد بیشتر از سایر انواع کمپین‌های یوتیوب مورد توجه قرار گیرد.

یکی دیگر از رویکردهای مورد علاقه تبلیغ کنندگان برندهای مدرن، هدف قرار دادن مشتریانی با ارزش مادام العمر بالا با ایجاد مخاطبین سفارشی بر اساس عوامل متعددی مانند کد پستی، درآمد یا علایق است.

2.فراتر از دسترس رفتن

در محیط پیچیده رسانه ای امروزی، دسترسی به تنهایی نمی تواند اثربخشی کمپین های برند را پیش بینی کند. همه نمایش‌های تبلیغاتی به دلیل تفاوت در قابلیت مشاهده و کارایی در بین کانال‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. و دسترسی تأثیر کیفیت خلاقانه را در نظر نمی گیرد.

سایت تبلیغات برند مدرن از دسترسی برای اندازه‌گیری وسعت یک کمپین استفاده می‌کنند. اما همچنین تأثیر کمپین را بر معیارهای برند ردیابی می‌کنند. به‌عنوان مثال، “افزایش آگاهی با مادران داخل بازار از 40٪ به 60٪ در طی سه ماه آینده.”

3.بهینه سازی در زمان واقعی

بسیاری از کمپین های برند سنتی با بودجه و برنامه رسانه ای شروع می شوند، سپس نتایج را پس از اجرای کمپین ارزیابی می کنند. فرصت کمی برای بهینه سازی درون کمپین وجود دارد.

کمپین های برندسازی مدرن با هدف برند مورد نظر شروع می شوند. سپس با تجزیه و تحلیل اندازه مخاطب، افزایش هدف و هزینه افزایش هر مشتری (بر اساس کمپین های تاریخی) بودجه مورد نیاز را برآورد می کنند.

در جدول زیر، این رویکرد برای هدف مثالی که قبلاً ذکر کردم اعمال می‌شود . تبلیغ‌کننده می‌خواهد آگاهی را در بین مادران داخل بازار از 40٪ به 60٪ برساند. که اکنون می‌توانیم محاسبه کنیم که به بودجه 600000 دلاری نیاز دارد.

نمودار: مادران در بازار برای ویجت: 1,500,000 دلار.  هدف: افزایش آگاهی از 40٪ به 60٪.  تعداد مامان های لیفت شده مورد نیاز: 300000;  هزینه هر مادر بلند شده: 2.00 دلار؛  بودجه کمپین: 600000 دلار

پس از شروع کمپین، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با استفاده از نظرسنجی‌های افزایش سایت تبلیغات برند مدرن ، پیشرفت را زیر نظر بگیرند و داده‌های هم‌زمان درباره عملکرد کمپین دریافت کنند. آنها کنترل بیشتری دارند و می توانند با انتقال پول به عناصر کمپین با بهترین عملکرد، نتایج را بهینه کنند.

در نهایت، با استفاده از نظرسنجی‌های مصرف‌کننده گوگل یا با قرار دادن نظرسنجی برند در داخل یک آگهی تبلیغاتی که مخاطبان کمپین را هدف قرار می‌دهد. تأثیر کلی کمپین را بر کل مخاطبان ردیابی کنید (برای خروجی به زیر مراجعه کنید). این داده‌های سطح جمعیت برای درک بهتر تأثیر کمپین‌ها ضروری است.

در بسیاری از صنایع، نشان دادن تاثیر کوتاه مدت نام تجاری بر فروش دشوار است. در این مورد، یک رویکرد خوب این است که معیارهای برند را با فروش آتی مرتبط کنیم. به عنوان مثال، آگاهی بدون کمک با فروش بیمه نامه خودرو در ارتباط است، توجه پیش بینی کننده خوبی برای موفقیت راه اندازی فیلم است ،  و بازدید از وب سایت اغلب فروش رستوران را پیش بینی می کند.

برای بسیاری از شرکت ها، جستجوی برند پیش بینی خوبی برای فروش آینده است. به عنوان مثال، در نمودار زیر می توانید ببینید که چگونه یک کمپین باعث افزایش 16 درصدی جستجوهای برند شده است.

سایت تبلیغات برند مدرن
سایت تبلیغات برند مدرن

4بودجه بندی بر اساس نتایج

همانطور که قبلاً بحث کردیم، کمپین های سایت تبلیغات برند مدرن از بالا به پایین بودجه بندی می شوند . با یک بودجه تعریف شده (به عنوان مثال، 5٪ از درآمد) تقسیم بین برند و عملکرد بر اساس یک نسبت از پیش تعیین شده (مثلاً 60/40) شروع می شود.

برندسازی مدرن از یک فرآیند بودجه ریزی منعطف و تکراری بر اساس نتایج استفاده می کند –

برای دستیابی به این هدف، ابتدا به یک بودجه عملکرد انعطاف‌پذیر تبدیل شوید. عملکرد یا بودجه برند را تغییر ندهید .اما یک منطقه کوچک را انتخاب کنید و بودجه عملکرد کافی را برای به حداکثر رساندن سود در آنجا اختصاص دهید. هنگامی که ثابت کردید که این روش کار می کند، آن را به مناطق دیگر افزایش دهید.

در مرحله بعد، فرآیند بودجه بندی برند را به سمت شروع با اهداف تغییر دهید و بودجه مورد نیاز برای رسیدن به آنها را کشف کنید.

به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل زیر نشان می دهد که بودجه مورد نیاز برای دستیابی به تمام اهداف برند 20 میلیون دلار است، با دوره بازپرداخت شش ماهه و تاثیر دو ساله بر سود 60 میلیون دلاری.

این تجزیه و تحلیل دقیق، که ماهانه به روز می شود، باعث ایجاد اعتماد به مدیر مالی می شود و امیدواریم بودجه بیشتری را باز کند.

برندسازی مدرن می تواند تحول آفرین باشد، اما چرخش به آن کمی زمان می برد و به مهارت های جدیدی نیاز دارد. بسیاری از برندها از کوچک شروع می کنند و آن را در یک منطقه امتحان می کنند. این همان کاری است که نیروی دریایی ایالات متحده هنگام اجرای یک کمپین آزمایشی با استفاده از تاکتیک‌های سایت تبلیغات برند مدرن انجام داد. نتایج آنقدر خوب بود که ترکیب رسانه ای کل کمپین را از 70 درصد تلویزیون به 100 درصد دیجیتال در عرض 18 ماه تغییر داد.

برندهای هوشمند اهمیت توجه به روندهای نوظهور را درک می کنند و تاکتیک های جدیدی را در زمینه بازار، محصول و مخاطبان خود اتخاذ می کنند.

روندهای برتر برندسازی که احتمالا روی جاه طلبی های بازاریابی دیجیتال شما تاثیر میگذارند:

لوگوهای قابل تطبیق

روزهایی که کسب و کارها فقط باید در آجر و ملات وجود داشته باشند، مدت هاست گذشته است. اکنون، اگر می‌خواهید شرکت شما بسیار پیش برود و فراتر از کد پستی شما گسترش یابد، باید آن را در کانال‌های زیادی که ممکن است تبلیغ کنید. این به معنای داشتن یک وب سایت و حضور فعال در شبکه های اجتماعی است.

در نتیجه، داشتن یک لوگوی سازگار که بتوان آن را کوچک یا بزرگ کرد و متناسب با موارد مختلف تغییر داد، مهمتر از همیشه است.

به عنوان مثال، می توانید تصمیم بگیرید که لوگوی خود را با شکوه کامل در وب سایت خود استفاده کنید. سپس از یک نماد ساده برای محصولات مارک خود و یک لوگو حتی ساده تر برای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

مزیت طراحی لوگوهای سایت تبلیغات برند مدرن که به راحتی می توانند تغییر شکل دهند این است که تنوع بصری را برای مخاطبان شما فراهم می کند .

در عین حال به شما امکان می دهد بدون توجه به پلت فرم یا چیدمانی که لوگوی شما روی آن مشاهده می شود، ثبات در برند خود را حفظ کنید. مردم می توانند هر یک از تغییرات را ببینند و فوراً برند شما را تشخیص دهند.

نگاهی به راهنمای طراحی لوگو نهایی واکنش گرا بیندازید تا نحوه طراحی لوگوهای مقیاس پذیر با کیفیت را بیابید.

برندسازی در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از عناصر اصلی درآمدزا در بازاریابی بوده اند بوده‌اند . یکی از آن گرایش‌های برندسازی هستند که در سال ۲۰۲۲ تغییری نخواهد کرد.

اگر کسب‌وکار شما از پلتفرم‌های اجتماعی استفاده ناکافی می‌کند یا تاکنون حضور اجتماعی نداشته است، زمان آن رسیده است که فرصت‌هایی را که رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند به حداکثر برسانید.

با یافتن شبکه های اجتماعی بازار هدف خود شروع کنید که دوست دارید با آنها ارتباط برقرار کنید. سپس زمانی را برای یادگیری نحوه عملکرد این شبکه‌ها و اینکه چه نوع محتوایی برای هر کدام بهتر است، اختصاص دهید.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که چه شخصیت یا صدایی را برای برند خود انتخاب کنید . آیا قرار است بامزه، عجیب و غریب، طنزآمیز یا رسمی باشید؟ اطمینان حاصل کنید که هر صدا و زبانی که به آن رضایت می دهید با صدا و زبانی که مخاطب هدف شما استفاده می کند یا از آن استقبال می کند، همسو باشد.

هنگامی که متوجه این موضوع شدید، اقدام بعدی این است که استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را توسعه دهید . تا به شما در افزایش دسترسی و جلب توجه مخاطبانتان کمک کند.

از آنجایی که الگوریتم های رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر هستند، مطمئن شوید که از تغییرات در پلتفرم هایی که استفاده می کنید مطلع هستید.

این به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود را تغییر دهید . تا اطمینان حاصل کنید که حداکثر آگاهی و تعامل را به دست می‌آورید.

سایت تبلیغات برند مدرن
سایت تبلیغات برند مدرن

هشتگ های رسمی در برندینگ سایت تبلیغات برند مدرن

طبق تحقیقات انجام شده در زمینه سایت تبلیغات برند مدرن توسط Later استفاده از هشتگ ها در پست های شما می تواند دسترسی شما را تا 11 درصد در هر پست افزایش دهد.

هیچ سوالی در مورد کارآمدی هشتگ ها در کمک به شما برای جلب نظر و تعامل بیشتر در پست های رسانه های اجتماعی وجود ندارد . پس چرا با برندسازی هشتگ های خود این کار را از این هم فراتر نگذارید؟

استفاده از هشتگ‌های رسمی که حاوی نام تجاری یا محصول شما هستند، می‌تواند به شما امکان نظارت بر احساسات و ادراکات مصرف‌کننده در مورد کسب‌وکارتان را بدهد و در عین حال شناخت برند را بهبود بخشد.

این به شما امکان دسترسی به گنجینه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر را می دهد که می توانید آن را در صفحه خود برجسته کنید تا از مشتریان خود قدردانی کنید.

اعتماد مشتریان بالقوه را افزایش دهید و برند خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه در معرض دید قرار دهید.

هنگامی که یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کردید که به وضوح با تجارت شما مرتبط است و به راحتی قابل تشخیص است . شروع به استفاده مداوم از آن در پست های خود کنید.

با گنجاندن آن در استراتژی بازاریابی دیجیتال و در وب سایت خود، آن را تبلیغ کنید.

فالوورهای خود را تشویق کنید که از هشتگ رسمی هنگام صحبت در مورد برند شما یا اشتراک گذاری محتوای خود با استفاده از محصول شما استفاده کنند.

پایداری

گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی از نگرانی‌های مهمی که فقط تعداد کمی از برندها و مصرف‌کنندگان به آن علاقه داشتند به جریان اصلی تبدیل شده‌اند. مصرف کنندگان بیشتری تلاش می کنند تا در صورت امکان از مارک های سازگار با محیط زیست و پایدار خرید کنند. حتی اگر به معنای پرداخت اندکی بیشتر باشد.

علاوه بر این، آنها از شرکت ها انتظار دارند که تعهد خود را به حفظ کره زمین و حل مسائل زیست محیطی با ارائه محصولات سبزتر نشان دهند.

سایت تبلیغات برند مدرن در حال حاضر با اتخاذ فرآیندهای تجاری اخلاقی تر و اجرای طرح های پایدار برای محدود کردن ردپای محیطی خود و حفظ اعتماد و وفاداری مشتری به این خواسته ها پاسخ می دهند.

نام تجاری تعاملی

دیگر تنها انتشار یک پست وبلاگ یا به اشتراک گذاری یک تصویر در رسانه های اجتماعی و نامگذاری آن یک روز کافی نیست. در عوض، مشتریان خواهان تجربه پاسخگوتر از کسب و کارهایی هستند که از آنها حمایت می کنند. آن‌ها می‌خواهند با تعامل با ویدیوها، تصاویر یا داستان‌ها بر محتوایی که مصرف می‌کنند تأثیر بگذارند و به آن کمک کنند.

فقط برندهایی که می دانند بازاریابی یک خیابان دوطرفه است، برای جلب توجه مخاطب و موفقیت در چشم انداز فعلی آماده می شوند.

نام تجاری تعاملی فرصتی برای شما است که به خلاقیت خود اجازه دهید تا داستان های جذاب تری در مورد شرکت و محصولات یا خدمات آن بگویید.

انواع مختلفی از استراتژی های برندینگ تعاملی وجود دارد که می توانید از آنها برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، شرکت سلامتی Every Night، یک ماشین حساب خواب را در وب سایت خود ارائه می دهد تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت میزان استراحت ایده آلی را که در هر شب نیاز دارند، دریابند.

سایر اشکال محتوای تعاملی که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از:

آزمون ها، نظرسنجی ها، ایمیل های شخصی سازی شده، نمودارها، اینفوگرافیک ها، ویدیوها، نقشه های قابل کلیک، انیمیشن ها. و هر وسیله کمکی بصری دیگری که می توانید تصور کنید.

تصاویر نوستالژیک

زمانی را به یاد می آورید که…؟ این جمله احتمالاً شما را به دوره خاصی می برد که پر از خاطرات خوش است. این قدرت نوستالژی است. برای ما آرامش و احساس ثبات به ارمغان می آورد. به ما یادآوری می‌کند که زمانی چه کسی بودیم، همه چیز چگونه بود و مکان چیزهایی که در آن روز به ما شادی می‌دادند.

با ماهیت دائماً در حال تحول زندگی مدرن از فناوری گرفته تا مد و سایر بخش‌های زندگی، ولع بازگشت به زمانی که زمانی بوده است، روز به روز قوی‌تر می‌شود. این فرصتی را برای برند شما ایجاد می‌کند تا با ارائه محتوای نوستالژیک که به مشتریان شما کمک می‌کند تا در زمان به عقب بروند.

احساسات مثبتی که این محتوای انفجاری از گذشته در آنها ایجاد می کند به برند شما منتقل می شود و به آنها کمک می کند تا ارتباط عمیق تری با شرکت شما ایجاد کنند. کوکاکولا یک مثال عالی از خلاقیت بازاریابی نوستالژیک ارائه می دهد

 که از فناوری سه بعدی برای قرار دادن تصاویری از طعم‌های کوکاکولا در دستان بازیکنان، طرفداران، مربیان و طلسم‌های گذشته در حالی که لحظات به یاد ماندنی را جشن می‌گرفتند، استفاده کرد.

سایت تبلیغات برند مدرن
سایت تبلیغات برند مدرن

نام تجاری مبتنی بر داده

در عصر تجارت دیجیتال و شبکه، شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان روزانه مقادیر زیادی داده تولید می‌کنند. این داده ها می تواند در درک رابطه مشتری با برند شما مفید باشد. بنابراین، دیگر نمی‌توانید به راحتی بنشینید و بگذارید به هدر برود.

از ابزارهای تجزیه و تحلیل و هوش تجاری برای جمع آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل این انبوه اطلاعات برای کمک به استراتژی محصول و تحقیقات بازار خود استفاده کنید.

بینش هایی که به دست می آورید به شما این امکان را می دهد که تصمیمات مبتنی بر داده را برای سرعت بخشیدن به توسعه محصول بگیرید.

همچنین می‌توانید از آن برای اصلاح کارایی عملیاتی، بهبود تجربه مشتری، افزایش بازگشت سرمایه بازاریابی و متمایز کردن برندتان از رقبا استفاده کنید

برندسازی بدون نام تجاری شما

مصرف کنندگان از این که همه تبلیغات در هر دقیقه به صورتشان زده می شود خسته می شوند. مشتریان دیگر به اندازه یافتن راه حل های عملی برای مشکلات خود به برندها اهمیت نمی دهند.

به عنوان پادزهر هجوم مداوم محتوای تبلیغاتی که مصرف کنندگان با آن مواجه می شوند، برندها شروع به یافتن راه هایی برای بازاریابی خود بدون استفاده از نام برند یا لوگوی خود کرده اند.

آنها به جای تکیه بر عناصر سنتی برند و هویت بصری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، از ارزش های منحصر به فرد خود برای ایجاد و تقویت هویت برند خود استفاده می کنند .

نقاط فروش شما چیست؟ آیا خدمات یا محصولات شاخصی دارید که بتوانید از آنها برای برندسازی استفاده کنید؟

شما می توانید یک وبلاگ یا انجمنی ایجاد کنید که در آن به ندرت از خود شرکت خود نام می برید و به سادگی بر روی ارائه منابع و اطلاعات ارزشمندی که مخاطب هدف شما به آن نیاز دارد تمرکز کنید. مردم به آن سر می زنند زیرا واقعاً مفید است و فقط یک تبلیغ برای تجارت شما نیست.

اما در عین حال، آنها شرکت شما را با وبلاگ مرتبط می کنند. هنگامی که آنها به محصول یا خدمات واقعی مرتبط با پیشنهادات شما نیاز دارند، به سراغ شما می آیند زیرا از قبل به شما اعتماد دارند و می دانند که شما بهترین منافع آنها را در دل دارید.

مزیت طراحی لوگوهای سایت تبلیغات برندمدرن که به راحتی می توانند تغییر شکل دهند چیست؟

تنوع بصری را برای مخاطبان شما فراهم می کند و در عین حال به شما امکان می دهد بدون توجه به پلت فرم یا چیدمانی که لوگوی شما روی آن مشاهده می شود، ثبات در برند خود را حفظ کنید. مردم می توانند هر یک از تغییرات را ببینند و فوراً برند شما را تشخیص دهند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Later استفاده از هشتگ ها در پست های شما چه تاثیری درتبلیغ سایت شمادارد؟

می تواند دسترسی شما را تا 11 درصد در هر پست افزایش دهد. هیچ سوالی در مورد کارآمدی هشتگ ها در کمک به شما برای جلب نظر و تعامل بیشتر در پست های رسانه های اجتماعی وجود ندارد، پس چرا با برندسازی هشتگ های خود این کار را از این هم فراتر نگذارید؟

بر اساس مطالعات، ایجاد دید واضح‌تر از مخاطب، چه تاثیراتی در نتایج شمابه همراه خواهدداشت؟

نتایج قوی‌تری به همراه دارد، آگاهی را تا بیش از 50 درصد، توجه بیش از 30 درصد و قصد را تا بیش از 40 درصد افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *