ایده سایت تبلیغات برند

ایده سایت تبلیغات برند

تبلیغات بخش جدایی ناپذیر ساختن یک برند است. این به شما کمک می کند تا در مورد اینکه چه کسی هستید صحبت کنید، و تکرار آن برند شما را در ذهن مشتریان تثبیت می کند. با ایده سایت تبلیغات برند خلاقانه، می توانید به سرعت مشخص کنید که چه چیزی شما را از بقیه متمایز می کند.

تبلیغات ملی

ایده سایت تبلیغات برند خلاقانه برای رونق کسب و کار شما

چه کسب و کار شما هنوز جدیداست یا خیر ، بزرگ یا کوچک، باید به مردم در مورد آن بگویید و این به معنای تبلیغات است.برای تبلیغات موثر از ایده سایت تبلیغات برند استفاده کنید.

ما ایده های  خلاقانه بازاریابی و تبلیغات را به همراه نکات الهام‌بخش ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کند تا از آن دیوار آجری عبور کنید، مشتریان بیشتری ایجاد کنید و فروش آنلاین را افزایش دهید .

1.ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی

2.ایده های بازاریابی شهری

3.ایده های بازاریابی مسابقه

4.ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه

5.ایده های بازاریابی محتوا

6.ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی

اگر می خواهید فالوورهای خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، باید یک شرکت کننده فعال در جامعه باشید. این بدان معنی است که به طور منظم پست کنید و همچنین به سنت های سرگرم کننده هفتگی رسانه های اجتماعی که قبلاً مخاطبان وفاداری دارند، بپیوندید.

ایده سایت تبلیغات برند: استوری های اینستاگرام

استوری های اینستاگرام یک ایده سایت تبلیغات برند است که یک دفترچه کوچک 24 ساعته برای حساب کاربری شما هستند که می توانید در طول روز عکس، ویدئو، متن، استیکر و سایر جلوه های ویژه اضافه کنید. اینها یک نوع رسانه محبوب اینستاگرام هستند که می توانید بدون نگرانی در مورد کمال، خودجوش و خلاق باشید. ایده این است که شفاف و صیقل نخورده باشید!

پین کردن تصاویر خود (و دیگران)

ارزش این سایت اشتراک گذاری تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های بصری خود (قالب ها، اینفوگرافیک ها، و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و آنها را برای ترافیک جدی به صفحات وب خود پیوند دهید.

در مورد رقبا، زبانه های اجتماعی را حفظ کنید

صفحات تجاری فیس بوک به شما این امکان را می دهد تا از طریق ویژگی Pages to Watch حساب های دیگر را دنبال کنید . رقبای خود را دنبال کنید و ببینید چه چیزی پست می کنند و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را دارد. ببینید چه چیزی کار می کند و از آنها پیروی کنید.

ایده های بازاریابی شهری

زندگی در یک جنگل بتنی به شما اجازه می دهد تا مفاهیم بسیار خلاقانه ای داشته باشید.

به خیابان ها بروید

در عصر آنلاین، چیزی برای گفتن وجود دارد که طبیعتاً بروید و کمی بازاریابی IRL را انجام دهید. با بروشور و پوستر در کافه‌های محلی به مدرسه قدیمی بروید، کمی با گچ پیاده‌رو بنویسید. این استراتژی برای مشاغل محلی موثرتر است، اما می تواند برای هر کسی کارساز باشد.

سفارش یک نقاشی دیواری

سعی کنید برای تزئین کناره یک ساختمان برجسته یا یک نقاشی دیواری بزرگ مجوز بگیرید. نقاشی های دیواری می توانند برای کمپین های بازاریابی عالی باشند .

از محیط اطراف خود استفاده کنید.

کمی تخیل به خرج دهید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بازاریابی بالقوه استفاده کنید.

زندگی شهری منجر به فرصت‌های بازاریابی منحصربه‌فردی می‌شود که در جای دیگر نخواهید یافت. راز آنها این است که برای استفاده از این فرصت ها باید خلاقانه فکر کنید.

ایده های بازاریابی مسابقه

مسابقات عکس

مسابقات عکس بنا به دلایلی بهترین ایده سایت تبلیغات برند است.شرکت در آنها نسبتاً آسان است (هرکسی که اینستاگرام دارد و چند ثانیه اضافی دارد می تواند ارسال کند) و همچنین فرم عالی از محتوای تولید شده توسط کاربر را به حامیان مالی ارائه می دهد که می تواند مجددا استفاده و پیاده سازی شود.

ایده سایت تبلیغات برند از طریق رسانه های اجتماعی

مسابقات ویدئویی

تعداد زیادی از افراد در مسابقات ویدیویی شرکت نمی‌کنند، اما احتمالاً محتوای بالاتری دریافت خواهید کرد، زیرا ایجاد یک ویدیو به تلاش بیشتری از طرف کاربر نیاز دارد. این نوع محتوا می‌تواند برای کسب‌وکارها بسیار ارزشمند باشد، به‌ویژه زمانی که فیلم‌سازان با استعدادی دارید که محتوای ویدیویی را فقط برای شما ایجاد می‌کنند!

مسابقات رای‌گیری تعداد زیادی ورودی دریافت می‌کنند، زیرا شرکت در آن‌ها بسیار آسان است (در بیشتر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید). نکته جالب در مورد رقابت های رای دادن این است که می توانید از داده های به دست آمده از آرا برای ایجاد یک مطالعه داده های کوچک استفاده کنید.

مسابقات زیرنویس یک ایده سایت تبلیغات برند آنلاین

یک عکس پست کنید و از کاربران بخواهید بهترین عنوان خود را ارسال کنند – این نوع مسابقه می تواند خنده های بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

قرعه کشی

سنتی ترین مسابقات، قرعه کشی ها/ هدایا یک کلاسیک امتحان شده و واقعی هستند. آنها سریع و ساده هستند – به علاوه درخواست اشتراک ایمیل به عنوان بخشی از فرم ارسال آسان است.

ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه

ارسال به سایت های معامله

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند معمولاً به سایت ها و انجمن های معاملات مراجعه می کنند. تقریباً همیشه یک بخش انجمن قرعه کشی/مسابقه وجود دارد که می توانید مسابقه خود را به ترکیب اضافه کنید.

من مسابقاتی را دیده ام که در آنها 90 درصد ترافیک از این نوع سایت ها هدایت می شود – خوب، آنها همیشه واجد شرایط ترین سرنخ ها نیستند، اما اگر کمیت را بر کیفیت می خواهید، این یک استراتژی درست است. ارسال به Slickdeals را شروع کنید و از آنجا بروید. این می تواند یک شکل عالی از بازاریابی رستوران باشد.

مسابقه خود را هشتگ کنید

افزودن یک هشتگ مرتبط (و منحصر به فرد) به مسابقه به شما کمک می کند تا ورودی ها را پیگیری کنید و اسکن و سازماندهی آنها را آسان می کند. علاوه بر این، آنها فقط سرگرم کننده هستند.

مسابقات را فوق العاده به اشتراک بگذارید

این به این معنی است که اگر فرم ورود در یک وب‌سایت دارید، دکمه‌های «اشتراک‌گذاری این مسابقه» را اضافه کنید یا به‌طور کلی  اشتراک‌ گذاری اجتماعی را تشویق کنید. هرچه افراد بیشتری در مورد مسابقه شما بدانند، (به هر حال برای شما) بهتر است!

به مشترکین ایمیل مسابقه اطلاع دهید

به یاد داشته باشید، شما از قبل می دانید که مشترکین ایمیل شما را دوست دارند و به آنچه ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر برای یک سال رایگان از نرم افزار خود مسابقه ای برگزار می کنید، می دانید که مشترکین شما به دنبال آن هستند!

مسابقه خود را در (همه) رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر مسابقه عکسی را از طریق اینستاگرام برگزار می کنید، مطمئن شوید که همچنان مسابقه را در فیس بوک ، توییتر، پینترست و غیره تبلیغ می کنید. شما می خواهید همه دنبال کنندگان شما، در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی از هدایای عالی شما مطلع شوند! و تبلیغ مسابقه شما به معنای تبلیغ کسب و کار شماست .

ایده های بازاریابی محتوا

صرف نظر از ایده کسب و کار کوچکتان ، برای انتشار این کلمه به بازاریابی محتوا نیاز دارید. برخی از اینها را امتحان کنید.

ازتاثیرگذارترین ایده سایت تبلیغات برند این است که برای مخاطبان خود بنویسید:

بهترین محتواها آنهایی هستند که مخاطبان اصلی شما را هدف قرار می دهند. مشتری خود را درک کنید: نقاط درد او را بدانید، چه چیزی او را روانی می کند و چه چیزی او را در شب بیدار نگه می دارد. محتوای قاتل نیازها و نگرانی های مخاطبان شما را برطرف می کند!

یک عنصر بصری به تمام قطعات محتوای خود اضافه کنید

مردم خیلی سریع از متن خسته می شوند! برای ادامه خواندن بازدیدکنندگان، داشتن تصاویری که پاراگراف های متنی شما را تجزیه می کنند ضروری است. اهمیت یک عنصر بصری را نادیده نگیرید، حتی در پست های وبلاگی که عمدتاً مبتنی بر متن هستند. می توانید چند نمونه از وبلاگ های تجاری بسیار بصری را در اینجا ببینید .

اینفوگرافیک

ما می دانیم که خوانندگان محتوای بصری را دوست دارند و اینفوگرافیک ها نمونه بارز دارایی های بصری قابل پیوند هستند.

نقش قالب های مفید در ایده سایت تبلیغات برند

قالب ها شکل قدرتمند دیگری از دارایی های بصری هستند که بازدیدکنندگان آن را بسیار مفید می دانند. قالب‌ها به عنوان یک چارچوب بصری عمل می‌کنند که می‌تواند به کاربران کمک کند تا قطعه‌های سفارشی را بدون شروع کامل از ابتدا ایجاد کنند. این الگوی صفحه فرود را به عنوان مثال در نظر بگیرید – طرح‌بندی اولیه و اصول اولیه را توضیح می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ساختن خود، موارد ضروری صفحه فرود را درک کنند.

ایده سایت تبلیغات برند برای مشاغل کوچک

نمودارها

اینفوگرافیک‌ها، نمودارها و نمودارهای تک‌تکه هنوز هم جای خود را به‌عنوان تکه‌های محتوای بصری قدرتمند دارند. آنها ممکن است به اندازه اینفوگرافیک ها چشمگیر نباشند، اما به زمان و تلاش بسیار کمتری برای ایجاد نیاز دارند و همچنان قابل اشتراک گذاری هستند، بنابراین از استفاده سخاوتمندانه از آنها نترسید. برای یادگیرندگان بصری، تفسیر یک نمودار بسیار ساده تر از یک تکه متن و اعداد خواهد بود. مطمئن شوید که برای همه نوع یادگیرنده جذاب هستید.

فیلم ها

ویدیوجزو باورنکردنی ترین ایده سایت تبلیغات برند باورنکردنی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید ، یا جلب توجه و حفظ توجه کاربران است. نرخ نگهداری برای اطلاعات بصری می تواند به 65٪ در مقابل 10٪ برای اطلاعات مبتنی بر متن برسد. به علاوه، مشتریانی که ویدیوهای محصول را مشاهده می‌کنند، بسیار بیشتر از مشتریانی که این کار را انجام نمی‌دهند، تبدیل می‌شوند. محتوای ویدیویی یک ابزار قدرتمند است، چه بخواهید نشان دهید که محصولتان چگونه کار می‌کند و چه به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهد.

لیست های آماری

آیا به دیوار ایده محتوا برخورد می کنید؟ برای یک راه حل آسان بازاریابی محتوا، آمارهای جالبی را در مورد موضوع مرتبط با تجارت خود جمع آوری کنید و یک پست وبلاگی در مورد آنچه آموخته اید ایجاد کنید. لیست های آماری عظیم به راحتی ساخته می شوند و بسیار قابل اشتراک گذاری هستند.

جنجال – جدال سرسختانه

محتوای بحث برانگیز همیشه مورد توجه قرار می گیرد، اما این برای افراد ضعیف نیست – بازی با آتش می تواند شما را بسوزاند! به جای اینکه خودتان جنجال برانگیزید ، راه امن‌تر ممکن است پاسخ دادن یا پاسخ به بحث‌های صنعتی بزرگ‌تر با تفسیر خودتان باشد.

یکی دیگر از راه های آسان برای ایجاد محتوای قاتل این است که محتوای باکیفیت را از جاهای دیگر تهیه کنید. نه، دزدی نیست … حداقل، اگر به درستی انجام شود نه.

از کارشناسان بپرسید

یکی دیگر از ایده‌های عالی بازاریابی محتوا، مصاحبه با رهبران فکری صنعت با سؤالات و به اشتراک گذاشتن پاسخ‌های آنها در یک پست وبلاگ است. به عنوان مثال، مصاحبه ما با کارشناسان صنعت در مورد آینده رتبه صفحه . این نوع محتوا به خوبی انجام می شود، و همیشه جالب است که ببینیم متخصصان صنعت کجا موافق هستند و کجا نه. یک چیز عالی در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات متخصص – به احتمال زیاد، افرادی که در مورد آنها می نویسید، نوشته های شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند! (نکته حرفه ای – نظرات گروه هایی با فالوورهای بزرگ توییتر را بپرسید!)

ایده سایت تبلیغات برند خوب

از طرف دیگر، یک راهنمای مقایسه برای محصولی که ارائه نمی‌دهید، اما مربوط به کسب و کار مخاطبانتان است، بنویسید. به عنوان مثال، یک فروشنده بازی ویدیویی می تواند راهنمای مقایسه محصول برای کنترلرهای مختلف بازی ویدیویی بنویسد. این محتوای مفیدی است که کاربران مرتبط را با برند شما آشنا می‌کند. و یک نام تجاری قوی باعث تبلیغات قوی می شود.

محتوا دری باز است

فقط محتوای عالی ایجاد نکنید و آن را رها نکنید – بهترین مطالب خود را در سایر پست های وبلاگ مرتبط نیز به نمایش بگذارید. می‌توانید در اواسط پست به سایر قسمت‌های محتوا پیوند دهید یا آن‌ها را فراخوانی کنید، یا برخی از مقالات مرتبط را در انتهای پست خود فهرست کنید.

وبینارها

وبینار رایگان خود را برای دو برابر تخصص (و دو برابر قدرت تبلیغ ) با کسب و کار دیگری برگزار کنید. وبینارها منبع عالی برای کسب و کار هستند.

جستجوی مرتبط با گوگل

بررسی جستجوهای مرتبط با گوگل (که در بالا و پایین SERP در هنگام انجام جستجو یافت می شود) برای جستجوی کلمه کلیدی ابزاری عالی برای تولید ایده های محتوا است. فقط یک عبارت را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه جستجوهای مرتبطی پیدا می شود. ممکن است تعجب کنید!

کتاب های الکترونیکی

دیگراز ایده سایت تبلیغات برند عالی این است که یک کتاب الکترونیکی جامع در مورد یک نقطه درد شناخته شده یا موضوع صنعت محبوب بنویسید، سپس یک صفحه فرود با کیفیت در مورد پیشنهاد ایجاد کنید. بهتر است از صفر شروع نکنید. پست ها و مقالات گذشته وبلاگ را در یک مجموعه کتاب الکترونیکی بزرگ قرار دهید.

حتی محتوای عالی هم نیاز به تبلیغ دارد

فقط محتوای خود را منتشر نکنید و انتظار داشته باشید که خود را تبلیغ کند. آن را با یک ایمیل تبلیغاتی یا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

درباره موضوعات داغ صنعت پست کنید

سر و صدا در رشته شما چیست؟ در مورد اخبار موضوعی و موضوعات پرطرفدار مرتبط با صنعت خود پست کنید تا در جریان فعالیت ها قرار بگیرید و نشان دهید که از این موضوع مطلع هستید.

این باید ناگفته نماند، اما فقط محتوای با کیفیتی تولید کنید که بتوانید به آن افتخار کنید! گوگل از محتوای کم متنفر است و کاربران نیز آن را دوست ندارند.

ایده سایت تبلیغات برند خلاقانه

پادکست ها

پادکست ها عالی هستند زیرا کاربران می توانند آن ها را دانلود کنند و سپس در حال حرکت به آن گوش دهند! مفاهیم احتمالی پادکست شامل بحث درباره اخبار داغ صنعت یا مصاحبه با کارشناسان در فضای شماست.

همکاری

همکاری می تواند دامنه دسترسی شما را افزایش دهد و شهرت شما را افزایش دهد. همه شراکت‌های مختلفی را که می‌توانید ایجاد کنید در نظر بگیرید – با یک موسسه خیریه شریک شوید؟ یک تجارت مرتبط؟ شما می توانید یک پست وبلاگ یا راهنما را به صورت مشترک بنویسید، یک وبینار را میزبانی کنید و غیره.

میم ها

مراجعه می کنند سرگرم کننده و آشنا هستند. با استفاده از میم های سرگرم کننده کمی گستاخ شوید . ساختن خود با سایت هایی مانند میم مولد آسان است.

محتوای خود را تقسیم کنید

در محتوا زیاده روی نکنید وگرنه در نهایت کاربران زیادی خواهید داشت. ما در یک اقتصاد توجه رقابتی زندگی می کنیم ، و اگر هر روز چیزهای جدیدی خلق می کنید، ممکن است مردم از شما خسته شوند، حتی اگر همه چیزهایی که به اشتراک می گذارید عالی باشد. بفهمید که چه سرعتی برای مخاطبان شما مفید است.

سیار!

با توجه به اینکه 79 درصد از کاربران اینترنت خرید آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می دهند، اگر تلفن همراه دوست ندارید، باید خجالت بکشید.

بازیگونه سازی

گیمیفیکیشن یک ایده بازاریابی عالی است تا کاربران را در مورد تعامل با شما هیجان زده کند. به هر حال در مورد Whose Line is it ، امتیازها بی معنی هستند، اما تعجب خواهید کرد که چقدر مردم واقعاً از گرفتن امتیاز لذت می برند. همه ما عاشق تأیید فوری هستیم – مانند کرک مجازی!

کمیک

در حالی که  روزنامه های خنده دار نسلی در حال مرگ هستند، کمیک های آنلاین زنده و پر رونق هستند! در نظر بگیرید کمیک های اینترنتی خود را بسازید که به جنبه های پوچ و سورئال صنعت شما مربوط می شود. برای شروع، ابزارهای رایگانی مانند Pixton یا Strip Generator را امتحان کنید.

چند نمونه از ایده های بازار یابی اجتماعی را توضیح دهید؟

مسابقات ویدیویی _ مسابقات زیرنویس یک ایده سایت تبلیغات برند انلاین _ قرعه کشی

هشتک کردن مسابقه چه تاثیری در روند بازاریابی شما خواهد داشت؟

افزودن یک هشتگ مرتبط (و منحصر به فرد) به مسابقه به شما کمک می کند تا ورودی ها را پیگیری کنید و اسکن و سازماندهی آنها را آسان می کند. علاوه بر این، آنها فقط سرگرم کننده هستند.

نقش نمودار ها را در روند بازاریابی شرح دهید؟

اینفوگرافیک‌ها، نمودارها و نمودارهای تک‌تکه هنوز هم جای خود را به‌عنوان تکه‌های محتوای بصری قدرتمند دارند. آنها ممکن است به اندازه اینفوگرافیک ها چشمگیر نباشند، اما به زمان و تلاش بسیار کمتری برای ایجاد نیاز دارند و همچنان قابل اشتراک گذاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *