بهترین انواع سایت تبلیغات

بهترین انواع سایت تبلیغات

تبلیغات آنلاین به بخشی از زندگی اینترنتی تبدیل شده است. برای بازاریابان جدید، درک دامنه و تنوع تبلیغات آنلاین موجود می تواند گیج کننده باشد. ما یک لیست کامل از بهترین انواع سایت تبلیغات برای کمک به دسته بندی و توضیح هر شکل از تبلیغات آنلاین موجود در وب گردآوری کرده ایم.

معرفی بهترین انواع سایت تبلیغات

به دنبال بهترین مکان برای تبلیغات آنلاین هستید؟ قرار دادن تبلیغات خود در مقابل چشمان بسیاری از افراد که یک چالش مناسبی برای اینترنت است، اما با وجود پلتفرم های مختلف، انتخاب موثرترین آنها دشوار است. در حالی که خدمات و محصولات خود را به نمایش می گذارید، باید از وب سایت های مناسب و بهترین انواع سایت تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغات جستجوی گوگل

تبلیغات جستجوی گوگل، تبلیغات آنلاینی هستند که در کنار صفحه نتایج موتور جستجو هنگام جستجوی کلمه کلیدی کاربران در گوگل ظاهر می شوند. این تبلیغات PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک هستند که در آن تبلیغ‌کنندگان به ازای هر کلیک روی تبلیغ هزینه پرداخت می‌کنند. تبلیغات جستجوی PPC گوگل از طریق پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز مدیریت می شود که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد برای کلمات کلیدی، متن تبلیغاتی دست ساز، بودجه تعیین شده و موارد دیگر پیشنهاد بدهند.

تبلیغات PPC

این نوع از تبلیغات ، تبلیغاتی هستند که در آنها هزینه تبلیغات بر اساس تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تعیین می شود. هر دو تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ از مدل پرداخت به ازای کلیک استفاده می کنند.

تبلیغات بینگ

تبلیغات مایکروسافت (که قبلاً به عنوان تبلیغات بینگ شناخته می شد) شبیه تبلیغات گوگل هستند زیرا بر اساس پرداخت به ازای کلیک کار می کنند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات خود را از طریق پلتفرم Microsoft Ads مدیریت کنند. هنگامی که یک حساب Microsoft Ads دارید، می توانید با ایجاد Microsoft Ads شروع کنید .

تبلیغات فیس بوک

اشکال مختلفی از تبلیغات فیس بوک وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی را برای تبلیغ کنندگانی که به دنبال بازاریابی در فیس بوک هستند ارائه می دهد.

این نوع تبلیغات در ستون های کناری وب سایت فیس بوک با عنوان، کپی و تصویر ظاهر می شود.

پست‌های تقویت‌شده، تبلیغات فیسبوکی هستند که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند برای تبلیغ یک پست ارگانیک در صفحه تجاری فیس‌بوک خود، نرخ ثابتی بپردازند. پست تبلیغ شده بیشتر از یک پست معمولی به طرفداران و دوستان طرفداران می رسد.

بهترین انواع سایت تبلیغات
بهترین انواع سایت تبلیغات

تبلیغات توییتر

تبلیغات توییتر به افزایش‌های پولی اشاره دارد که برندها در توییتر می‌توانند از آن برای افزایش دسترسی توییت‌های خود، تبلیغ یک هشتگ انتخابی یا به دست آوردن فالوورهای بیشتر استفاده کنند.

توییت‌های تبلیغاتی به توییت‌های تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به فیدهای خانه افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و دسته‌ای سالم از گزینه‌های هدف‌گیری را ارائه دهند. تبلیغات توییتر همچنین شامل حساب‌های تبلیغاتی می‌شود که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بیشتر در ویژگی توصیه‌هایی که باید دنبال کنند توییتر نشان داده شوند. Promoted Trends هشتگ سفارشی شما را در نوار Trends دریافت می کند و توجه بیشتری را از Twitterverse جلب می کند.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری تبلیغاتی مبتنی بر تصویر هستند که اغلب در بخش‌های کناری، بالا و پایین وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند. آنها می توانند از نظر اندازه، طراحی و عملکرد بسیار متنوع باشند. شما معمولاً آنها را در انواع وب سایت های خبری، وبلاگ ها و انجمن های وب تخصصی پیدا خواهید کرد. بسیاری از وب‌سایت‌ها فضای تبلیغاتی خود را با مبادلات تبلیغاتی مانند شبکه نمایش گوگل کارگزاری می‌کنند، یا می‌توانید فضای تبلیغاتی را به همان روشی که یک آگهی در روزنامه می‌خرید، خریداری کنید.

تبلیغات نمایشی گوگل

تبلیغات نمایشی گوگل شکلی از تبلیغات بنری متنی است که در شبکه نمایش گوگل، مجموعه سایت های شبکه گوگل که موافق میزبانی تبلیغات نمایشی هستند، استفاده می شود. Google Display Network همچنین شامل ویژگی‌های Google مانند YouTube، Gmail، Blogger و غیره است. تبلیغات Google Display می‌تواند مبتنی بر متن، تصویر و حتی ویدیو باشد. برای ارائه تبلیغات آنلاین در Google Display Network، باید با استفاده از Google AdWords شروع کنید.

هدف گذاری مجدد تبلیغات

هدف‌گیری مجدد تبلیغات (نگاه کنید به موارد مشابه، بازاریابی مجدد Google ) کاربر را با در نظر گرفتن سابقه وب گذشته کاربر، ترغیب می‌کند تا از یک سایت بازدید کند. هنگامی که یک کاربر از یک وب سایت بازدید می کند، یک کوکی کمپین هدف گذاری مجدد به بازدید کننده متصل می شود و از صفحات و محصولاتی که کاربر هنگام مرور سایت بازدید می کند، یادداشت می کند.

هنگامی که کاربر سایت تبلیغ‌کننده را ترک می‌کند و شروع به سفر به وب‌سایت‌های دیگر می‌کند، می‌توان تبلیغات هدفمند را در فضاهای تبلیغاتی خاص نشان داد و تبلیغاتی را نمایش داد که به طور خاص آنچه را که کاربر قبلاً در سایت تبلیغ‌کننده مشاهده می‌کرد، نشان می‌دهد.

تبلیغات هدفمند مجدد نسبت به تبلیغات بنری معمولی، با نرخ کلیک و تبدیل بالاتر، عملکرد بسیار بهتری دارند.

بهترین انواع سایت تبلیغات
بهترین انواع سایت تبلیغات

تبلیغات Reddit

تبلیغاتی هستند که دارای عنوان تیتر، URL مقصد و یک عکس اختیاری هستند. این نوع تبلیغات بر روی یک سیستم مبتنی بر پیشنهاد کار می‌کنند، که در آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بودجه کمپین را تعیین کنند و انتخاب کنند که می‌خواهند کمپینشان برای چه مدت اجرا شود. همچنین برخی از گزینه های هدف گذاری منحصر به فرد را امکان پذیر می کنند و اغلب نسبتاً ارزان هستند و هزینه به ازای هر نمایش پایینی دارند.

چیزی که واقعاً این تبلیغات را منحصر به فرد می کند نظرات و رای دادن است. کاربران می توانند به تبلیغ شما رأی مثبت یا منفی بدهند و به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که در صورت دوست داشتن یا دوست نداشتن یک تبلیغ، به راحتی مطالعه کنند. هر تبلیغ، مانند سایر پست‌های Reddit، دارای بخش نظر است. این می تواند برای تبلیغ کنندگان مفید باشد زیرا به کاربران امکان می دهد بازخورد مستقیمی را ارائه دهند که مستقیماً به تبلیغ کننده می رسد.

ردیت عمدتاً توسط مخاطبان جوان و آگاه به فناوری، عمدتاً مرد، بازدید می شود. به طور کلی، جامعه Reddit نسبت به بازاریابی آشکار بسیار محتاط است، بنابراین ارسال یک آگهی Reddit می تواند کمی شبیه بازی با آتش باشد. اگر به درستی انجام شود، تبلیغات Reddit می تواند با هزینه کم توجه زیادی را به خود جلب کند. شما می توانید در Reddit از طریق وب سایت آنها تبلیغ کنید.

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایلی تبلیغاتی هستند که در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و هر دستگاه تلفن همراه دیگری ظاهر می‌شوند. بسیاری از پلتفرم‌ها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی گزینه‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد خود را ارائه می‌کنند. اگر در Google Ads تبلیغ می کنید، می توانید در دستگاه های تلفن همراه تبلیغ کنید.

رایج ترین گزینه از بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات درون بازی

تبلیغات درون بازی تبلیغاتی هستند که در بازی های رایانه ای یا ویدیویی وجود دارند. یکی از رایج ترین نمونه های تبلیغات درون بازی، بیلبوردهایی است که در بازی های ورزشی ظاهر می شوند. همچنین ممکن است به عنوان محصولات با نام تجاری مانند اسلحه، اتومبیل یا لباس که به عنوان نماد وضعیت بازی وجود دارد ظاهر شوند.

 تبلیغات درون برنامه ای

تبلیغاتی هستند که در برنامه های تلفن همراه ظاهر می شوند. پلتفرم تبلیغات موبایلی Google به سازندگان برنامه امکان می دهد تا با ارائه فضای تبلیغاتی از بازی های رایگان درآمد کسب کنند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا در محبوب ترین بازی ها و برنامه های تلفن همراه نقاط تبلیغاتی را دریافت کنند.

این نوع از تبلیغات می تواند به صورت تبلیغات متنی بهینه شده برای موبایل، تبلیغات بنری مبتنی بر تصویر یا حتی تبلیغات بینابینی که از HTML5 غنی استفاده می کنند ظاهر شوند.

تبلیغات ایمیل

تبلیغات ایمیلی تبلیغاتی هستند که از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می شوند. از این دسته تبلیغات می‌توان برای اطلاع دادن مشترکین از برخی تبلیغات، تخفیف‌ها یا ویژگی‌های جدید، از جمله موارد دیگر استفاده کرد.

اکثر تبلیغات ایمیلی دارای یک تصویر بزرگ با حداقل متن هستند که کاربران زمان زیادی را برای خواندن تبلیغات تلف نمی کنند. بنابراین مهم است که پیام خود را تا حد امکان واضح و مختصر بیان کنید. همچنین به یک موضوع قانع کننده تکیه می کنند تا اطمینان حاصل شود که کاربر ایمیل را باز می کند.

تبلیغات ایمیلی قوانین خاصی دارندT قانون CAN-SPAM در سال 2003 که برای جلوگیری از هرزنامه ایمیل برای کاربران ایجاد شد، 16000 دلار جریمه به ازای هر تخلف برای افراد ارسال کننده هرزنامه مجاز می کند، به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان ایمیل در ایالات متحده از یک سرویس ایمیل یا نرم افزار استفاده می کنند تا مطمئن شوند آنها با قانون مطابقت دارند.

تبلیغات جیمیل

این تبلیغات در سرویس ایمیل آنلاین Google، تبلیغات متنی هستند که توسط یک فرآیند خودکار تولید می‌شوند که ایمیل‌های کاربر را اسکن می‌کند تا علایق و موضوعات مرتبط با کاربر را کشف کند. اگر کاربر در حال نوشتن و دریافت ایمیل های زیادی در مورد کولر گازی باشد، آن کاربر ممکن است آگهی های مربوط به شرایط هوا را در صندوق ورودی Gmail مشاهده کند. این نوع تبلیغات با استفاده از کمپین های Google Ads Discovery ایجاد می شوند.

تبلیغات ویدیویی

محبوبیت تبلیغات ویدیویی در حال افزایش است زیرا عملکرد بهتر سرعت اینترنت و پیشرفت‌های آنلاین، تماشای ویدیوها را در وب سریع و آسان می‌کند. موفق‌ترین و بهترین انواع سایت تبلیغات ویدیویی از تبلیغات آشکار اجتناب می‌کنند و در عوض محتوای ویدئویی آموزشی را انتخاب می‌کنند که طبیعتاً برای کاربران جذاب است و برخی از پیشنهادات محصول (در صورت وجود) به‌طور محتاطانه ادغام شده‌اند. تبلیغات ویدیویی طنز نیز عملکرد خوبی دارند، با برخی از کمپین‌های تبلیغاتی ویدیویی خنده‌دار ، به‌ویژه زمانی که یک عنصر تعاملی اضافه می‌شود، موفقیت چشمگیری پیدا می‌کنند.

آسان ترین گزینه ی بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات یوتیوب

تبلیغات یوتیوب تبلیغاتی هستند که در سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی گوگل ظاهر می‌شوند. از زمانی که گوگل مالکیت یوتیوب را به دست آورد، تبلیغات در یوتیوب تقریباً به آسانی و قابل شخصی سازی تبلیغات در AdWords معروف است.

تبلیغات YouTube تعدادی گزینه هدف گذاری و چندین فرمت تبلیغاتی مختلف را ارائه می دهند. تبلیغات یوتیوب می توانند به صورت تبلیغات بنری، تبلیغات همپوشانی درون ویدیویی، تبلیغات ویدیویی در جریان (که تبلیغات ویدیویی قبل یا در حین ویدیوی YouTube دیگری ظاهر می شوند) و همچنین چندین تنظیم دیگر ظاهر شوند.

بهترین انواع سایت تبلیغات
بهترین انواع سایت تبلیغات

گزینه ی رایگان بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات پینترست

تبلیغات پینترست صرفاً قطعاتی از محتوای پین شده توسط برندها و تبلیغ‌کنندگان هستند. هنگام بازاریابی یک محصول خاص، بازاریابان با اضافه کردن یک علامت دلار قبل از مقدار قیمت به توضیحات، تبلیغات Pinterest را ایجاد می کنند. این به Pinterest می‌گوید که این کالا با آن قیمت خاص برای فروش است. سپس بازاریابان Pinterest می توانند مورد پین شده را به صفحه محصول رسمی پیوند دهند تا ترافیک خرده فروشی را افزایش دهند.

برخی از بازاریابان نیز با میزبانی مسابقات در پینترست، شکل خود را از تبلیغات پینترست پیاده سازی می کنند. در حالی که این امر منجر به فروش مستقیم نمی شود، رقابت ها بسته به نحوه سازماندهی مسابقه، راه بسیار خوبی برای جلب توجه کاربران، تعامل و افزایش ترافیک سایت هستند. توجه داشته باشید که در حالی که برای ایجاد تبلیغات نیازی به پرداخت هزینه به پینترست ندارید، باید زمان و تلاش قابل توجهی را صرف ایجاد تبلیغات آنلاین زیبا کنید تا خریداران کمین در پینترست را جذب کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات Pinterest روی محصولات ملموس B2C بهترین کار را دارد.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام عکس‌ها یا ویدیوهایی هستند که در سرتاسر پلتفرم در مکان‌هایی مانند News Feed، صفحه کاوش، فید Reels، Stories و Instagram Shops یافت می‌شوند.

سایر اشکال تبلیغات

در حالی که ما در درجه اول نگران نمایش نمونه های تبلیغات آنلاین هستیم، ارزش آن را دارد که مروری سریع بر سایر اشکال رایج تر و آفلاین تبلیغات نیز داشته باشیم!

سایر اشکال بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی یک شکل تبلیغاتی بسیار گران قیمت اما همچنان مورد توجه است که به قدمت خود تلویزیون است.

تبلیغات تلویزیونی نوعی بازاریابی برون‌گرا است که به عنوان بازاریابی وقفه‌ای نیز شناخته می‌شود، که در تلاش برای جلب توجه بینندگان به قطع ارتباط بینندگان متکی است. برای جلوگیری از دریافت ناپسند بینندگان، بسیاری از تبلیغات تلویزیونی اکنون تلاش می کنند تا احساسات بیننده را از طریق طنز، حس حسن نیت، دلتنگی یا حتی گاهی اوقات خشم یا غم جلب کنند. برای بسیاری از تبلیغات تلویزیونی، هدف اصلی این است که از نظر احساسی قدرتمند و به یاد ماندنی باشند.

سایر اشکال بهترین انواع سایت تبلیغات:آگهی های روزنامه

بسیاری تصور می‌کنند که تبلیغات خبری مربوط به گذشته است، اما همچنان ارزش دارند، به‌ویژه زمانی که مخاطبانی را هدف قرار می‌دهند که ممکن است اغلب آنلاین نباشند. تبلیغات خبری می تواند آگاهی از برند را ایجاد کند، اگرچه ردیابی عملکرد تبلیغات روزنامه تقریباً غیرممکن است. از سوی دیگر، تبلیغات آنلاین، گزینه‌های هدف‌گیری مخاطب، تجزیه و تحلیل اندازه‌گیری عملکرد و مزایای دیگر در برابر تبلیغات خبری کلاسیک را ارائه می‌دهند.

سایر اشکال بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی شبیه تبلیغات تلویزیونی و روزنامه‌ها هستند زیرا آنها نیز نوعی بازاریابی برون‌گرا هستند که از طریق وقفه به دنبال جلب توجه هستند. مانند سایر اشکال تبلیغاتی که به صورت آنلاین عمل نمی کنند، اندازه گیری و ردیابی تبلیغات رادیویی ممکن است دشوار باشد.

سایر اشکال بهترین انواع سایت تبلیغات:تبلیغات شهری

تبلیغات شهری تبلیغاتی است که در ابتدایی ترین حالت آن در شهرهای پرجمعیت وجود دارد. این نوع از تبلیغات اغلب از این موقعیت استفاده می کند تا بینندگان را شوکه کند یا الهام بخش کند. تبلیغات شهری نیز اغلب به عنوان شکلی از تبلیغات جایگزین، با استفاده از روش های غیر متعارف یا منحصر به فرد برای انتشار پیام وجود دارد.

شباهت تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ چیست؟

هر دو بر اساس پرداخت به ازای کلیک کار می کنند

بازاریابان ایمیل برای جلوگیری از جریمه شدن چه می کنند؟

بسیاری از بازاریابان ایمیل در ایالات متحده از یک سرویس ایمیل یا نرم افزار استفاده می کنند تا مطمئن شوند آنها با قانون مطابقت دارند.

شباهت تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و روزنامه چیست؟

آنها نیز نوعی بازاریابی برون‌گرا هستند که از طریق وقفه به دنبال جلب توجه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *