تکنیک های انواع سایت تبلیغات

تکنیک های انواع سایت تبلیغات

اگر شما مانند بسیاری از بازاریابان هستید، دو مورد از بزرگترین نگرانی های شما هنگام ارزیابی گزینه های خود، مقرون به صرفه بودن و نتایج است. به همین دلیل است که در این صفحه، چند مورد از بهترین تکنیک های انواع سایت تبلیغات ، هزینه‌های آن‌ها و مزایای آن‌ها برای کسب‌وکار شما را بررسی می‌کنیم.

تبلیغات ملی

بهترین تکنیک های انواع سایت تبلیغات

تبلیغات یک اصل ساده دارد.علاقه مند کردن مردم به محصولی که فروخته می شود.پس از برانگیختن علاقه، هدف ترغیب افراد به خرید محصول است، حتی اگر قبلاً به خرید آن فکر نکرده باشند. تبلیغات با استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری بر طرز فکر و احساس مردم در مورد یک محصول یا خدمات کار می کنند. برخی از بهترین تکنیک های انواع سایت تبلیغات شامل این استراتژی‌های تبلیغاتی است:

1. تکنیک های انواع سایت تبلیغات :طراحی وب

وب سایت شما یکی از ضروری ترین بخش های کسب و کار شما است. این خانه آنلاین شماست و بسیاری از مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما به آنجا مراجعه می کنند. در بسیاری از موارد، وب سایت شما اولین تاثیری است که کسب و کار شما بر اعضای مخاطبان هدف شما می گذارد.

از آنجایی که بسیاری از دیگر کمپین های تبلیغاتی آنلاین شما برای هدایت ترافیک به وب سایت شما طراحی می شوند، طراحی وب شما می تواند باعث موفقیت یا شکست آنها شود. این بدان معنی است که سایت شما باید در جلب و حفظ توجه کاربران و تشویق آنها به تبدیل موثر باشد.

عناصر طراحی خاص

یک سایت خوب طراحی شده می‌تواند باعث شود بازدیدکنندگان بخواهند مدت بیشتری بمانند و سرمایه‌گذاری بیشتری را در آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد حفظ کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه می شود.

در واقع، یک مطالعه نشان داد که  94 درصد از پاسخ‌دهندگان  به یک وب‌سایت به دلیل برخی عناصر طراحی بی‌اعتماد هستند. بنابراین اگر مدتی است که سایت خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، احتمالاً مشتریان بالقوه شما متوجه آن می‌شوند.

یک وب سایت حرفه ای برای موفقیت کمپین های تبلیغاتی آنلاین شما ضروری است. بنابراین اگر فکر می کنید سایت شما نیاز به تعمیر اساسی دارد، برای دریافت تخمین رایگان، ماشین حساب قیمت پروژه ما را بررسی کنید!

2. تکنیک های انواع سایت تبلیغات :بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

وب سایت شما می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد. اما تنها در صورتی که مشتریان بالقوه شما بتوانند آن را پیدا کنند.

بهترین راه برای تحقق این امر، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است. با سرمایه گذاری در سئو، می توانید وب سایت خود را به گونه ای بهبود بخشید. به آن کمک می کند رتبه خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل برای جستجوهای مرتبط با محصولات یا خدمات شما کسب کند.

سئو شامل ترکیب کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما در سایت شما است. به طوری که وقتی کاربران آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند، صفحات مرتبط در نتایج ظاهر می شوند.

شما می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را برای صفحات خود با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی شناسایی کنید تا ببینید مخاطبان هدف شما در جستجوی چه چیزی هستند و همچنین رقبای شما کدام کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهند. شما می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که توسط مخاطبان هدف شما استفاده می شود و آنها را به سایت شما جذب می کند.

ترکیب کلمات کلیدی

شما می توانید سئوی سایت خود را با  انتشار محتوای اصلی  پیرامون کلمات کلیدی مورد نظر خود و همچنین کسب لینک از سایر سایت های معتبر آنلاین بهبود بخشید. با تکنیک های انواع سایت تبلیغات مناسب، شما پتانسیل بهبود رتبه خود، به دست آوردن ترافیک بیشتر و ایجاد سرنخ و تبدیل بیشتر را دارید.

هدف سئو این است که وب سایت شما را به بالای صفحه اول نتایج برساند. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید در  سه موقعیت برتر باشید. زیرا اکثر کلیک‌ها را به دست می‌آورند. در واقع، سه نتیجه برتر  35 درصد از کلیک ها را در دسکتاپ و 31 درصد را در تلفن همراه به دست می آورند .

سئو ابزاری عالی برای کمک به تبلیغ کسب و کار شما برای مشتریان بالقوه است. سرمایه‌گذاری در سئو می‌تواند باعث افزایش نوردهی، ترافیک و نرخ تبدیل شما شود. زمان می برد، اما نتایج می تواند برای کسب و کار شما ارزشش را داشته باشد.

3. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

بعدی در لیست کانال ها و استراتژی های تبلیغاتی ما، پرداخت به ازای کلیک است. PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که به شما امکان می دهد تبلیغات را برای کلمات کلیدی خاص در نتایج موتورهای جستجو قرار دهید. در حالی که SEO بر کسب رتبه از طریق محتوا و بهینه سازی تمرکز می کند، PPC اساسا به شما امکان می دهد برای قرار دادن کلمات کلیدی هدف خود هزینه پرداخت کنید.

اگر تازه وارد PPC هستید،  Google Ads  بهترین مکان برای شروع است، زیرا به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج جستجوی Google قرار دهید.

PPC  بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند  که در آن کلمات کلیدی هدف را انتخاب می کنید، سپس با سایر تبلیغ کنندگان برای قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی رقابت می کنید.

اگر پیشنهاد شما در میان بالاترین ها باشد، در بالای نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرید. و اگر کسی کلیک کند، مبلغ پیشنهادی خود را پرداخت می کنید.

یکی از بزرگترین مزایای PPC این است که (همانطور که از نامش پیداست)، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند. این بدان معناست که لازم نیست نگران هدر دادن بودجه خود برای افرادی باشید که به تجارت شما علاقه ای ندارند یا تبلیغات شما را نادیده می گیرند.

تکنیک های انواع سایت تبلیغات
تکنیک های انواع سایت تبلیغات

سه نقطه پرداختی برتر

این ویژگی PPC را به یکی از قدرتمندترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی برای شرکت ها تبدیل می کند.

PPC همچنین یکی از تکنیک های انواع سایت تبلیغات موثر است زیرا می تواند در لحظه شروع یک کمپین شروع به ایجاد نتایج کند. برخلاف سئو که زمان بر است، PPC می تواند بلافاصله فروش و تبدیل ایجاد کند.

به عنوان یک مثال از تکنیک های انواع سایت تبلیغات آنلاین، یک استراتژی بازاریابی HVAC  که از PPC استفاده می کند، می تواند بلافاصله تماس های تلفنی ایجاد کند، مانند درخواست های تعمیر و نگهداری، خدمات اضطراری و موارد دیگر. این درآمد فوری برای آن تجارت است!

PPC همچنین در ترکیب با سئو به خوبی کار می کند، زیرا ترکیب این دو فرصت های متعددی را به کسب و کار شما می دهد تا در نتایج جستجو ظاهر شود. هنگامی که مردم کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند، می خواهید شرکت شما را در نتایج جستجو ببینند.

اگر هنوز به صورت ارگانیک رتبه‌بندی نکرده‌اید، PPC یک راه عالی برای رسیدن به آن‌ها است. و اگر قبلاً به‌صورت ارگانیک رتبه‌بندی می‌کنید، این شانس را دارید که در دو نقطه مختلف در صفحه نتایج ظاهر شوید.

و اگر تعجب می کنید که آیا تبلیغات PPC روشی موثر برای ایجاد ترافیک و تبدیل هستند، پاسخ مثبت است. از بین تمام نتایج موجود در صفحه، سه نقطه برتر پرداخت شده  46 درصد از کلیک ها را دریافت می کنند . این نشان می دهد که تقریبا نیمی از جستجوگران روی تبلیغات PPC کلیک می کنند.

به طور کلی، PPC یک کانال موثر برای تبلیغات آنلاین است که می تواند با هر بودجه ای کار کند و دید آنلاین شما را افزایش دهد. و اگر با یک مدیر کمپین PPC با تجربه شریک شوید ، می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای رشد کسب و کار و افزایش درآمد خود به آن نیاز دارید.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام فرصت‌های بزرگی را برای دسترسی و ارتباط با مخاطبان هدف شما ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که این سایت ها به سرعت تبدیل به یکی از بهترین راه های تبلیغات آنلاین می شوند.

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای تبلیغات هستند زیرا مصرف کنندگان زیادی در این پلتفرم ها وجود دارند. در واقع،  هشتاد و یک درصد از بزرگسالان آمریکایی نمایه رسانه های اجتماعی دارند. به این معنی که احتمال اینکه حداقل بخشی از مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی فعال باشند، زیاد است.

همچنین می توانید از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اجرای تبلیغات برای شرکت خود استفاده کنید.

پلتفرم‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبان خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی استاندارد مانند سن، جنسیت و مکان و همچنین گزینه‌های پیشرفته مانند علایق و رفتارها انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد تا به کاربرانی که به احتمال زیاد بخشی از مخاطبان هدف شما هستند دسترسی داشته باشید و نتایج خود را با هر کمپین به حداکثر برسانید.

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت درب گاراژ دارید، ممکن است از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن کاربران در منطقه خدمات خود استفاده کنید. کمپین تبلیغاتی درب گاراژ شما ممکن است حتی فراتر رفته و بر روی دموگرافیک مخاطبان هدف شما مانند وضعیت ازدواج، سن و جنسیت تمرکز کند تا تبلیغ بهتری ایجاد کند.

گزینه رسانه های اجتماعی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات، هزینه نسبتا پایین آن است.

در واقع، پنجاه درصد از بازاریابان B2B رسانه‌های اجتماعی را گزینه‌ای «بسیار» یا «تا حدودی» کم‌هزینه برای تبلیغات می‌دانند. بنابراین اگر به دنبال یک استراتژی تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه برای دستیابی به مشتریان جدید هستید، رسانه‌های اجتماعی مورد مناسبی هستند.

5. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی عالی برای تبلیغ غیرمستقیم کسب و کار خود برای مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید یا جالب به آنها است. شما می توانید محتوا را در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک و تقریباً هر قالب آنلاین ایجاد کنید.

صرف نظر از صنعت شما، انتشار محتوای اصلی یک راه بسیار موثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است. وقتی اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارید که مشتریان و مشتریان بالقوه‌تان آن‌ها را جالب می‌دانند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند شرکت شما را به عنوان یک مقام معتبر معرفی کند و شهرت آنلاین شما را ایجاد کند. هنگامی که مخاطبان هدف شما می بینند که به طور قابل اعتماد اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر می کنید، مطمئن می شوند که شما در زمینه خود پیشرو هستید.

برای اینکه بتوانید در بازاریابی محتوا موفق باشید، باید از یک برنامه منظم انتشار پیروی کنید.

شرکت‌هایی که 16 بار یا بیشتر در ماه ارسال می‌کنند، چهار برابر بیشتر از شرکت‌هایی که فقط چند بار در ماه ارسال می‌کنند، ترافیک بیشتری را مشاهده می‌کنند. این ممکن است تعهدی دشوار و زمان‌بر به نظر برسد، اما می‌توان با همکاری با یک آژانس  خدمات کپی‌نویسی ، آن را آسان‌تر کرد .

ارسال شرکت ها

با این حال، محتوای نوشتاری تنها مسیری نیست که می توانید طی کنید. همچنین می توانید محتوا را به شکل گرافیک اصلی ایجاد کنید.

عناصر بصری می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و هنگامی که با اطلاعات جالب ترکیب شوند، می توانند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. به علاوه، اینفوگرافیک‌ها به راحتی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، به این معنی که شانس این را افزایش می‌دهند که بازدیدکنندگان شما پیوندی به سایت شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، ویدیوها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب بازدیدکنندگان هستند. ایجاد محتوای ویدیویی اصلی  می‌تواند کمی بیشتر از نوشتن یک پست وبلاگ یا طراحی گرافیکی کار فشرده‌تر باشد، اما زمانی که به خوبی انجام شود، نتایج برای کسب و کار شما می‌تواند قابل توجه باشد.

بازاریابی محتوا یکی از بهترین تکنیک های انواع سایت تبلیغات آنلاین است زیرا می‌تواند از سایر تلاش‌های بازاریابی و تبلیغاتی مانند رسانه‌های اجتماعی، جستجوی پولی و حتی سئو پشتیبانی کند. به همین دلیل است که کسب و کارها محتوا را به بخش اصلی استراتژی خود تبدیل می کنند.

6. بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ  یکی از قدیمی ترین شکل های بازاریابی دیجیتال است، اما همچنان یکی از موثرترین استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی است. وقتی از ایمیل استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً در صندوق‌های ورودی آن‌ها به تک تک اعضای مخاطب هدف خود دسترسی پیدا کنید.

ایمیل ها راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شما هستند. شما می توانید خبرنامه، اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید، و معاملات متناسب با  بخش های مختلف مخاطبان خود را ارسال کنید .

در نتیجه، ایمیل یک کانال بسیار مقرون به صرفه است (به همین دلیل است که یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات آنلاین است). در واقع، به ازای هر دلاری که در ایمیل خرج می‌کنید، این پتانسیل را دارید  که ROI 44 دلاری کسب کنید.

البته، دستیابی به این پتانسیل بالا به معنای آزمایش و بهبود مستمر ایمیل‌هایتان در طول زمان است. اما یکی از راه‌های ردیابی سریع نتایج، ترکیب شخصی‌سازی است.

ایمیل های شخصی  سازی شده CTR را 14 درصد افزایش می دهند. این به این دلیل است که کاربران احساس می کنند که محتوای ایمیل به طور خاص برای آنها هدف گذاری شده است.

اگر استراتژی تبلیغات پولی شما از قبل شامل استراتژی های تبلیغات اینترنتی بالا می باشد، نگران نباشید. استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر دیگری نیز وجود دارد که شرکت شما می‌تواند از آنها استفاده کند، که می‌تواند به شما کمک کند از رقبا پیشی بگیرید و درآمدتان را افزایش دهید.

نمونه های دیگر از تکنیک های انواع سایت تبلیغات

سه تا از بهترین تکنیک های انواع سایت تبلیغات برای کسب و کارهایی که به دنبال خلاقیت هستند عبارتند از:

1. تبلیغات ژئوفنسینگ

تبلیغات Geofencing  یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین برای شرکت هایی است که به دنبال هدف قرار دادن رقبا، استعدادهای برتر، سرنخ های با ارزش بالا و خریداران محلی هستند. با  geofencing ، کسب و کار شما یک حصار مجازی در اطراف یک منطقه خاص مانند محوطه دانشگاه، مکان رقیب یا مرکز کنفرانس ایجاد می کند.

وقتی شخصی وارد این حصار می شود، به مخاطبان بازاریابی مجدد اضافه می شود.

سپس شرکت شما می‌تواند برای این کاربران بازاریابی مجدد کند، که می‌تواند به ایجاد آگاهی از نام تجاری آنها کمک کند، سفر خرید بعدی آنها را راهنمایی کند، یا بر افرادی که شرکت آنها از سه ماهه آینده درخواست قیمت یا پیشنهاد می‌کند تأثیر بگذارد.

این استراتژی تبلیغات اینترنتی به کسب و کار شما روشی جدید، نوآورانه و موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف ارائه می دهد. به همین دلیل است که ارزش بررسی را دارد، زیرا می تواند به شرکت شما کمک کند تا پیشتاز بعدی را حفظ کند، آن مشتریان را از رقبا دور کند، یا آن نامزد منفعل را استخدام کند.

تکنیک های انواع سایت تبلیغات
تکنیک های انواع سایت تبلیغات

2. تبلیغات آمازون

برای شرکت‌های تجارت الکترونیک، آمازون یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین است. همچنین  سومین پلتفرم تبلیغاتی محبوب پس از گوگل و فیس‌بوک است. با تبلیغات آمازون ، کسب و کار شما می تواند محصولات و نام تجاری شما را در نتایج جستجوی آمازون، صفحات محصول و موارد دیگر تبلیغ کند.

حتی اگر کسب و کار شما در بخش تجارت الکترونیک فعالیت نمی کند، می توانید از تبلیغات آمازون استفاده کنید. شما می‌توانید نه تنها در آمازون، بلکه در سایت‌های متعلق به آمازون، مانند  IMDb ، برای ایجاد آگاهی از برند، تبلیغ کنید.

با توجه  به اینکه بیش از 50 درصد از جستجوهای محصول  در آمازون (به جای گوگل) شروع می شود، ارزش دارد که تأثیر مثبت بالقوه این استراتژی تبلیغات اینترنتی بر کسب و کار و نتیجه نهایی شما را در نظر بگیرید.

برای شروع به کمک نیاز دارید؟ WebFX یک  آژانس تبلیغاتی قابل اعتماد آمازون است .

3. اینفلوئنسر تبلیغات

اینفلوئنسر مارکتینگ  یکی دیگر از استراتژی های تبلیغاتی موثر است. در واقع، اینفلوئنسر مارکتینگ به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری شده، میانگین بازگشت سرمایه  6.50 دلاری را ارائه می دهد.

شرکت‌ها در هر اندازه، از برندهای بزرگ گرفته تا استارت‌آپ‌های کوچک، از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد اعتماد کاربران و ایجاد فروش استفاده می‌کنند.

علاوه بر مشارکت با اینفلوئنسرها و تشویق آنها به تبلیغ برند، محصولات یا خدمات شما در کانال های اختصاصی خود، می توانید اینفلوئنسرها را نیز در کمپین های تبلیغاتی خود ادغام کنید. به عنوان مثال، تبلیغات شما می تواند تأثیرگذار شما را نشان دهد.

برندهایی مانند  The Hershey Company از این استراتژی با موفقیت استفاده کرده اند.

شرکت هرشی با چندین اینفلوئنسر همکاری کرد تا بوسه های داغ کاکائو خود را در یوتیوب تبلیغ کند. علاوه بر اینفلوئنسرها که محصول را در کانال‌های خود تبلیغ می‌کنند، شرکت هرشی همچنین یک کمپین تبلیغاتی پولی در یوتیوب راه‌اندازی کرد که محتوای اینفلوئنسرها Hot Cocoa Kisses را تبلیغ می‌کرد.

این  کمپین یک موفقیت بزرگ بود و نتایج زیر را به همراه داشت:

نتایجی مانند اینها دلیل این است که اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت به یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات دیجیتال تبدیل می شود. از منحنی ها جلوتر باشید و شروع به آزمایش بازاریابی و تبلیغات اینفلوئنسر در کسب و کار خود کنید.

چگونه بهترین استراتژی های تبلیغات آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

با همه این تکنیک های انواع سایت تبلیغات موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.

در میان نمونه‌های دیگر تکنیک های انواع سایت تبلیغات آنلاین که ارزش امتحان کردن را دارند، اگر کسب‌وکار کوچک‌تری با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با گزینه‌های کم‌هزینه‌ای که می‌توانید در داخل انجام دهید، مانند رسانه‌های اجتماعی، سئو و ایمیل شروع کنید.

با این حال، اگر انعطاف بیشتری دارید، توصیه می کنیم تا حد امکان از این استراتژی ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید. وقتی از چندین رویکرد استفاده می‌کنید، می‌توانید نسبت به زمانی که فقط از یکی استفاده می‌کردید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

به عنوان یک پایه، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای ایجاد تبدیل طراحی شده است.

شما می توانید پول زیادی را به سئو و PPC بریزید، اما اگر وب سایت شما حرفه ای و کاربر پسند نباشد، بعید است به نتایجی که می خواهید برسید. کاربران باید سایت شما را پیدا کنند، اما زمانی که به آنجا رسیدند، همچنین باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری پیدا کنند.

همانطور که استراتژی خود را توسعه می دهید، بزرگترین مزیت تبلیغات آنلاین این است که نظارت و بهبود کمپین های شما آسان است. با همه تکنیک های انواع سایت تبلیغات مؤثر در این صفحه، دیدن بازگشت سرمایه‌تان و انجام تنظیمات برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری در حرکت رو به جلو آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *