طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

وقتی به طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی فکر می کنیم، آن دو صفحه را در وسط روزنامه ای تصور می کنیم که هیچ کس نمی خواند. مملو از تبلیغات کوچک مختلف یا پیشنهادات استخدامی، شبیه هر تابلو یا پوستر تبلیغاتی استانداردی است. درهم ریخته از تبلیغات کوچک. با این حال، طبقه بندی ها برای مجموعه ای از عوامل بسیار مهم هستند. قبل از درک آگهی‌ها، مهم است که بفهمیم خود تبلیغات چه چیزی را شامل می‌شود.

مفهوم تبلیغات و طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

تبلیغات یک تکنیک بازاریابی برای افزایش آگاهی از یک محصول یا خدمات است. از آنجایی که کسب و کارها برای فروش محصولات خود به تبلیغات متکی هستند و آن را به عنوان یک درمان سریع برای نیازهای بازاریابی خود درک می کنند، آگهی های تجاری مختلفی توسعه یافته اند. شرکت ها بسته به نیازهای خاص خود می توانند از انواع طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات پخشی، تبلیغات مخفی، تبلیغات در فضای باز و موارد دیگر انتخاب کنند. این مقاله بر مفهوم تبلیغات طبقه بندی شده تمرکز دارد که مستلزم یک فضای تبلیغاتی اختصاصی است.

مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

جدا از مزیت های تبلیغاتی آشکار، آگهی ها نقش بسیار بیشتری دارند. آنها خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کنند و در واقع به عنوان یک بازار عمل می کنند. برخی از مزایای آنها به شرح زیر است:

مزایای پولی

اولین فایده ای که یک شرکت از طبقه بندی ها به دست می آورد، هزینه کمتر است. خرید تبلیغات طبقه بندی شده برای یک کسب و کار معمولاً بسیار ارزان تر از خرید فضای رسانه ای دیگر مانند تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی است. کسب و کارها حتی می توانند به صورت رایگان در برخی از سایت های طبقه بندی شده تبلیغ کنند.

کسب و کارها مجبور نخواهند بود وقت یا پول خود را برای ساختن تبلیغات با استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده تلف کنند، زیرا آنها مجبور نیستند برای خدمات یک شرکت خلاق هزینه ای بپردازند.

معمولاً به سادگی نوشتن مطالب مختصر و ارائه اطلاعات تماس برای درج آگهی طبقه بندی شده است. بسیاری از مجلات و وب سایت هایی که آگهی های طبقه بندی شده را می فروشند به شرکت هایی که مایل به ایجاد آگهی پیچیده تر هستند کمک می کنند.

طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی
طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

رسیدن به مخاطب هدف

کسب‌وکارها ممکن است بازاریابی خود را به مکان‌هایی که در آن کسب‌وکار انجام می‌دهند هدف قرار دهند و با استفاده از آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده با افرادی تماس بگیرند که احتمالاً کالاها یا خدمات آنها را خریداری می‌کنند.

بسیاری از سرویس‌های طبقه‌بندی شده آنلاین به شرکت‌ها اجازه می‌دهند مکان‌هایی را که ارائه می‌کنند تعریف کنند، و اطمینان حاصل کنند که آگهی‌شان زمانی نمایش داده می‌شود که مشتریان بالقوه برای کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکارشان در اطراف جستجو می‌کنند.

با استفاده از آمار جمعیتی خوانندگان، شرکت‌ها می‌توانند بخش دقیقی از جمعیتی را که می‌خواهند جذب کنند، هدف قرار دهند و از هزینه‌های بیهوده اجتناب کنند و فرآیند بازاریابی را کارآمدتر کنند.

سهولت استفاده

تبلیغات طبقه بندی شده اغلب یک سیستم آسان برای مصرف کننده و تولید کننده است. این واقعیت که تبلیغات اغلب در وب‌سایت‌هایی طراحی شده‌اند که با هدف جذب مشتریان و نشان دادن دسترسی بالا طراحی شده‌اند، آنها را مجبور می‌کند تا اغلب کارایی خود را در رساندن مشتری به سایت کسب‌وکار خاص به حداکثر برسانند.

وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده به طور خاص برای جذب تعداد زیادی از مشتریان بالقوه در نظر گرفته شده‌اند. اگر پیمایش رابط وب سایت دشوار باشد، ممکن است کاربران برای درک شرایط و ضوابط مشکل داشته باشند. آنها ممکن است به سادگی بدون صرف زمان به سایت دیگری تغییر مکان دهند.

در نتیجه، بسیاری از وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده دارای یک طرح کاربرپسند هستند که فرآیند خرید و فروش بین دو طرف را آسان‌تر می‌کند.

معایب طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

درست مانند هر سیستم تبلیغاتی دیگری، طبقه بندی ها دارای مجموعه ای از نکات مثبت و منفی هستند. در حالی که در بسیاری از موقعیت ها نکات مثبت بیشتر از موارد منفی است، مهم است که توجه داشته باشید که تبلیغات یک مدل یک اندازه مناسب برای همه نیستند. در حالی که تبلیغات طبقه بندی شده ممکن است برای نوع خاصی از شرکت کار کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که در مورد کسب و کار دیگری نیز موثر باشد.

سه نقطه ضعف اصلی طبقه بندی وجود دارد که به شرح زیر است:

رقابت

درست مانند هر فضای بازاریابی عمومی دیگر، طبقه بندی شده در معرض رقابت است. علیرغم هزینه نسبتاً پایین، طبقه بندی ها تهدیدی برای شرکت های متوسط ​​​​است که به دنبال رشد تجارت خود هستند.

قانون کمیابی می گوید که با کاهش مقدار یک کالا، ارزش آن افزایش می یابد. در موارد طبقه بندی شده در روزنامه های معتبر، صفحه می تواند برای بسیاری از مشاغل بسیار گران باشد و بنابراین در انحصار مشاغل بزرگ قرار می گیرد.

این یک چرخه معیوب ایجاد می کند که در آن شخص برای رشد کسب و کار خود، نیاز به تبلیغ دارد و برای تبلیغ، باید توانایی پرداخت آن را داشته باشد. بنابراین، شرکت‌های مقیاس کوچک که نمی‌توانند با پیشنهادات بالاتری که توسط کسب‌وکارهای بزرگ‌تر ارائه می‌شود رقابت کنند، اغلب تبلیغات حیاتی مورد نیاز برای ایجاد مشاغل اغلب نوپا خود را از دست می‌دهند.

طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی
طبقه بندی سایت تبلیغات ایرانی

طول عمر

طول عمر یک آگهی طبقه بندی شده، پس از انتشار، فقط یک بار است. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات مانند بیلبوردها، طول عمر بسیار کوتاهی دارد.

این اغلب شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا تبلیغات متعددی را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که توجه مشتری را به خود جلب کرده و به درستی به مخاطبان هدف خود می‌رسند. این یک مورد از احتمال ساده است. هر چه بیشتر تبلیغ کنید، احتمال اینکه کسی آن را ببیند بیشتر است.

بر خلاف بیلبوردها، آگهی‌ها بر اساس زمانی که بیلبورد به پایان می‌رسد نیست بلکه یک امر روزمره است. این واقعیت که اغلب در میان سایر تبلیغات غیرمرتبط با یک تجارت دفن می شود، احتمال کمتری برای کسب سود واقعی برای شرکت ها ایجاد می کند.

هدر دادن

علیرغم این واقعیت که با درج آگهی در یک سایت خاص می توانید امیدوار باشید که به جمعیت خود برسید، به احتمال زیاد به افرادی که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند دسترسی پیدا کنید.

با توجه به اینکه سایت ها می‌توانند بر اساس تعداد افرادی که آگهی را مشاهده می‌کنند، نرخ بالاتری را دریافت کنند، می‌توانند برای بازدیدهایی که در وهله اول هرگز مال شما نبوده‌اند، هزینه دریافت کنند. این مشکل اتلاف منابع است. در حالی که ممکن است هزینه پایین باشد، این واقعیت که طبقه بندی ها نمی توانند مخاطب خاصی را هدف قرار دهند، بلکه در عوض یک تبلیغ عمومی هستند، توجیه کارآمدی خود را برای شرکت ها دشوار می کند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را می‌توان بر اساس کوکی‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی بر اساس کانالی که مردم تماشا می‌کنند و حتی بیلبوردهایی که بر اساس موقعیت مکانی سفارشی‌سازی شده است، سفارشی‌سازی کرد.

از طرف دیگر، طبقه بندی ها باید یک اندازه متناسب با هر نوع تبلیغاتی باشند که رسیدن به پایگاه خود را برای شرکت ها دشوار می کند.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک تکنیک بازاریابی برای افزایش آگاهی از یک محصول یا خدمات است.

چرا آگهی های مختلفی توسعه یافته اند؟

چون کسب و کارها برای فروش محصولات خود به تبلیغات متکی هستند و آن را به عنوان یک درمان سریع برای نیازهای بازاریابی خود درک می کنند.

بودجه ی لازم برای خرید تبلیغات طبقه بندی شده چقدر است؟

خرید تبلیغات طبقه بندی شده برای یک کسب و کار معمولاً بسیار ارزان تر از خرید فضای رسانه ای دیگر مانند تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی است. کسب و کارها حتی می توانند به صورت رایگان در برخی از سایت های طبقه بندی شده تبلیغ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *