تم سایت تبلیغات مدرن

تم سایت تبلیغات مدرن

اگر می‌خواهید وب‌سایتی ایجاد کنید که در آن شما یا بازدیدکنندگانتان بتوانید لیست‌ها و آگهی‌ها را منتشر کنید، این مجموعه از بهترین مضامین آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده وردپرس گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با الگوهای بسیار متنوعی که برای تم سایت تبلیغات مدرن می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، صرف نظر از اینکه چه نوع آگهی‌ها و فهرست‌هایی را می‌خواهید در وب‌سایت خود قرار دهید، مطمئناً موضوعی با طراحی مناسب در اینجا پیدا خواهید کرد. علاوه بر طراحی های شیک این تم ها، همه آنها دارای ویژگی های مفید زیادی هستند که به موفقیت وب سایت تبلیغاتی وردپرس شما کمک می کند.

حتی اگر محتوای از پیش ساخته شده بسیار حرفه ای به نظر می رسد، شما محدود به استفاده از این تم ها نیستید. بسیاری از آنها شامل ابزارهای صفحه ساز هستند تا به شما در سفارشی کردن محتوای آزمایشی کمک کنند، در حالی که بقیه از افزونه های ویرایشگر محتوای پیشرو برای وردپرس پشتیبانی می کنند. بنابراین، اگر تمی با نسخه نمایشی که مناسب پروژه شما باشد، پیدا نکردید، انجام تغییرات لازم برای شما سخت نیست.

به لطف مضامین تبلیغات طبقه بندی شده وردپرس که در این مجموعه یافت می شود، ایجاد این نوع وب سایت هرگز آسان تر نبوده است.

بهترین تم سایت تبلیغات مدرن در وردپرس

1. تم سایت تبلیغات لیستیوو

Listivo یک تم سایت تبلیغات مدرن وردپرس برای تبلیغات طبقه بندی شده و دایرکتوری است.

از آنجایی که Listivo به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان انعطاف پذیر باشد، می توانید از این موضوع برای ایجاد طیف گسترده ای از وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده استفاده کنید. اگرچه دموهای زیادی با Listivo دریافت نمی کنید، اما آنها بسیار خنثی هستند. با تشکر از این، آنها باید برای انتشار تقریباً هر نوع لیست یا آگهی مناسب باشند. هنگامی که یکی از دموها را وارد کردید، می‌توانید با استفاده از افزونه سازنده صفحه Elementor پشتیبانی شده، شخصی‌سازی آن را شروع کنید.

برای اطمینان از اینکه می‌توانید فراتر از آنچه که معمولاً با Elementor ممکن است بروید، Listivo با تعداد زیادی ماژول سفارشی برای Elementor ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند عناصر مختلف زیادی را به صفحه خود اضافه کنید. Listivo همچنین اضافه کردن فیلدهای سفارشی جدید به لیست های خود و اصلاح موارد موجود را آسان می کند. به همین دلیل، کنترل دقیق اطلاعات یا داده هایی که در مورد هر فهرست در وب سایت شما وجود دارد، آسان است.

Listivo دارای برخی از ویژگی های قدرتمند برای راه اندازی یک سایت تبلیغات طبقه بندی شده سفارشی است.

2.تم سایت تبلیغات کلاسیرا

تم سایت تبلیغات مدرن

Classiera ایجاد شده است تا به شما کمک کند تا یک وب‌سایت آگهی‌دهی یا فهرست‌بندی با وردپرس بسازید، با بیش از 15 طرح صفحه اصلی برای انتخاب.

برای اینکه لیست‌های وب‌سایت شما واقعاً از رقبا متمایز شوند، Classiera به شما امکان می‌دهد فهرست‌های ویدیویی ایجاد کنید که به اعضای شما روش مؤثرتری برای تبلیغ کسب‌وکار، محصول یا خدمات خود در وب‌سایت شما می‌دهد. همچنین به لطف ادغام نقشه های گوگل، اضافه کردن نقشه های تعاملی به لیست های خود آسان است.

وقتی نوبت به افزودن لیست به وب‌سایت شما می‌رسد، Classiera از فرم‌های ارسال اولیه استفاده می‌کند که فرآیند ارسال فهرست را ساده می‌کند. اگر قصد دارید با دریافت هزینه از کاربران خود برای افزودن لیست، از وب سایت خود درآمد کسب کنید، این موضوع گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. از طریق تنظیمات، می‌توانید طرح‌های رایگان را با ارتقاهای ممتاز ایجاد کنید یا همه برنامه‌های خود را گزینه‌های پولی قرار دهید.

Classiera دارای طراحی بسیار مدرن و شیک است که به وب سایت آگهی های شما و لیست های آن ظاهری حرفه ای می دهد.

3.تم سایت تبلیغات AdForest

تم سایت تبلیغات مدرن

AdForest دارای بیش از 25 طرح بندی صفحه اصلی از پیش تعریف شده است که می توانید برای وب سایت طبقه بندی شده وردپرس خود انتخاب کنید.

این تم به راحتی سفارشی می شود. به لطف تنظیمات و گزینه های AdForest، باید بتوانید دقیقاً نحوه سازماندهی سایت خود و تبلیغات و لیست های آن را مشخص کنید. این که آیا می خواهید به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید در جایگاه های تبلیغاتی شما پیشنهاد قیمت بدهند، از ارزهای متعدد پشتیبانی کنند یا از سیستم پیام رسانی استفاده کنند، در AdForest کاملاً به شما بستگی دارد.

از طریق ادغام WooCommerce، همچنین می توانید سایت خود را طوری تنظیم کنید که مستقیماً از کاربران پرداخت ها را دریافت کند. از دیگر ویژگی‌های مفیدی که می‌توانید با این موضوع استفاده کنید، می‌توان به ابزار جستجوی شعاع اشاره کرد که به بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند تا فهرست‌های نزدیک به خود را پیدا کنند و یک برنامه اندروید اختیاری برای تبلیغ مؤثرتر وب‌سایت شما برای کاربران تلفن همراه. شما همچنین این گزینه را دارید که لاگین های اجتماعی را فعال کنید تا ثبت نام بازدیدکنندگان خود را با استفاده از حساب های فیس بوک و گوگل آسان تر کنید.

اگر به دنبال یک تم وردپرس دارای ویژگی های طبقه بندی شده با طرح های مختلف برای انتخاب هستید، حتما AdForest را بررسی کنید.

4. تم سایت تبلیغات ClassiPress

تم سایت تبلیغات مدرن

ClassiPress توسط AppThemes طراحی شده است.

این تم دارای یک صفحه اصلی کاملاً قابل تنظیم، با دو طرح بندی برای انتخاب، و پنج طرح رنگ مختلف است. همچنین مجموعه ای عالی از تم های کودک برای ClassiPress وجود دارد که به شما امکان می دهد از عملکرد عالی آن استفاده کنید اما ظاهر و احساس سایت خود را کاملاً تغییر می دهد.

هنگامی که صحبت از کسب درآمد از وب سایت طبقه بندی شده شما می شود، گزینه های با این موضوع کم نیست. می‌توانید چندین ماژول قیمت‌گذاری را بر اساس سه گزینه اصلی کسب درآمد ایجاد کنید: نرخ ثابت، درصد یا بر اساس دسته. در این سه گزینه، می‌توانید نرخ‌های خود را تعیین کنید و بسته به سطح انتخابی کاربران تصمیم بگیرید که کدام ویژگی‌ها را دریافت کنند. با ClassiPress همچنین گزینه ای برای ایجاد بسته های عضویت وجود دارد که به شما انعطاف بیشتری می دهد.

این تم یک گزینه پر از ویژگی است که می توانید از آن استفاده کنید یا به راحتی آن را برای ایجاد یک وب سایت طبقه بندی شده با وردپرس سفارشی کنید.

5.تم سایت تبلیغات Vehica

سایت تبلیغات مدرن

Vehica یک موضوع برای ایجاد یک پلت فرم تبلیغات طبقه بندی شده متمرکز بر خودرو است.

به لطف تعدادی دمو شیک، Vehica باید همه چیزهایی را که برای شروع انتشار آگهی های طبقه بندی شده مربوط به وسایل نقلیه در سایت خود نیاز دارید، داشته باشد. چه اتومبیل، لوازم جانبی وسیله نقلیه یا هر نوع لیست دیگری در این زمینه که می خواهید در وب سایت خود نمایش دهید، Vehica گزینه خوبی است.

اگر می‌خواهید ببینید که Vehica دقیقاً چه کاری می‌تواند انجام دهد، می‌توانید با استفاده از Vehica یک سایت نمایشی خصوصی رایگان راه‌اندازی کنید که به شما امکان می‌دهد عملکرد این موضوع را بررسی کنید. اگر می خواهید بدانید که آیا یک موضوع قبل از پرداخت هزینه، عملکرد مناسبی برای پروژه شما دارد یا خیر، این پیشنهاد مطمئناً جذاب خواهد بود.

Vehica پشتیبانی خوبی از Elementor و فیلدهای سفارشی دارد تا به شما در شخصی سازی سایت کمک کند.

9.تم سایت تبلیغات Adifier

سایت تبلیغات مدرن

Adifier یک قالب وردپرس پر از ویژگی است که می تواند برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایت طبقه بندی شده استفاده شود. این تم نه تنها دارای انتخاب خوبی از قالب های متنوع است، بلکه بسیار قابل تنظیم است و تقریباً برای هر نوع پروژه ای قابل تنظیم است.

یکی دیگر از دلایل خوب برای در نظر گرفتن Adifier، گزینه های فراوان پرداخت یا کسب درآمد است. با استفاده از این موضوع، وب‌سایت شما را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که به روش‌های مختلف پرداخت‌ها را از کاربران شما جمع‌آوری کند. به عنوان مثال، می توانید برای ارسال یک فهرست، هزینه ای از مخاطبان خود دریافت کنید. یا می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید فهرست‌های ارسالی را به‌صورت رایگان ارائه کنند، اما به‌روزرسانی‌های پولی را به آن‌ها ارائه دهید، مانند اینکه ارسال‌شان را به فهرستی ویژه تبدیل کنید یا عناصر اضافی را به فهرست خود اضافه کنید، مانند یک نقشه تعاملی یا یک گالری تصویر.

همچنین می‌توانید گزینه‌های اشتراکی را ارائه دهید که پرداخت‌ها را به صورت مکرر برای دسترسی مداوم به خدمات شما جمع‌آوری می‌کند. روش‌های جمع‌آوری پرداخت‌ها نیز با پشتیبانی از همه درگاه‌های پرداخت اصلی و پردازشگرها کم نیستند.

دیگر ویژگی های مفید Adifier شامل امکان وارد کردن لیست ها در قالب XML یا CSV است که به شما راهی سریع برای پر کردن سایت خود با تبلیغات طبقه بندی شده و همچنین یک سیستم پیام رسانی می دهد که به کاربران شما امکان می دهد به راحتی از طریق سایت شما با یکدیگر تماس بگیرند.

10. تم سایت تبلیغات Reveal 

 تم سایت تبلیغات مدرن

Reveal یک تم سایت تبلیغات مدرن با تمرکز بر کسب و کار است که هفت دموی مختلف و قالب های مختلف را ارائه می دهد و راه اندازی سایت شما را آسان می کند.

Reveal که برای نمایش تبلیغات طبقه بندی شده مربوط به مشاغل محلی و آنلاین طراحی شده است، برای به اشتراک گذاشتن جزئیات رستوران ها، جاذبه های گردشگری و فرصت های املاک و مستغلات ایده آل است. بسته به اینکه کدام یک از نسخه‌های نمایشی Reveal را انتخاب می‌کنید، فهرست راهنمای شما می‌تواند حول یک نقشه تعاملی ساخته شود که مکان کسب‌وکارهای فیزیکی را نشان می‌دهد، یا یک طراحی مبتنی بر فهرست‌بندی که برای تبلیغ تبلیغات از موجودیت‌های آنلاین مناسب‌تر است.

Reveal همچنین چندین الگو برای صفحات لیست شما دارد که تضمین می کند می توانید هر آگهی طبقه بندی شده را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. از آنجایی که این تم بسیار قابل تنظیم است، می‌توانید ویژگی‌های دموها و قالب‌های مختلف را ترکیب و مطابقت دهید تا یک وب‌سایت آگهی‌های طبقه‌بندی سفارشی بسازید که برای پروژه شما مناسب است.

Reveal با پلاگین Elementor کار می کند تا کنترل خلاقانه کاملی را بر روی وب سایت های خود به شما ارائه دهد.

11.تم سایت تبلیغات مدرن Lisfinity

 تم سایت تبلیغات مدرن

Lisfinity چند نمونه نمایشی بسیار مدرن و شیک برای وب سایت طبقه بندی شده شما دارد. از آنجایی که چندین نسخه نمایشی در بسته Lisfinity وجود دارد، انتخاب خوبی از صفحه اصلی و سایر طرح‌بندی‌های محتوا برای انتخاب دارید.

از آنجایی که Lisfinity بسیار قابل تنظیم است، می‌توانید دقیقاً محتوایی که در لیست‌های شما نمایش داده می‌شود، ظاهر قالب‌های صفحه و نحوه عملکرد ابزار جستجوی قدرتمند را کنترل کنید. همه اینها به شما کنترل زیادی بر نحوه ظاهر و عملکرد پورتال شما می دهد و Lisfinity را برای افرادی که نیازهای سفارشی و منحصر به فرد بیشتری دارند ایده آل می کند.

یکی دیگر از عناصر بسیار مفید نسخه ی نمایشی Lisfinity، پنل نحوه کار است. این بخش به شما فرصتی می دهد تا مراحل کلیدی مربوط به استفاده از تابلوی آگهی های طبقه بندی شده خود از جمله ثبت نام و ارسال آگهی را نمایش دهید.

سایر عناصر در طرح‌بندی صفحه اصلی نسخه آزمایشی شامل پانل بررسی برای نمایش بازخورد کاربران، بخش شرکا که می‌تواند برای نمایش جزئیات مارک‌ها یا شرکت‌هایی که در سایت شما فهرست شده‌اند و تبلیغاتی که کاربران برای آن هزینه پرداخت کرده‌اند، استفاده شود. در قسمت جلوی سایت خود در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.

Lisfinity گزینه های زیادی برای کسب درآمد نیز دارد که طیف وسیعی از راه ها را برای کسب درآمد از سایت به شما ارائه می دهد

12. تم سایت تبلیغات Classipress 

تم سایت تبلیغات مدرن

Classipress یک بسته وردپرس هدفمند از Templatic است که به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت کاملاً کارآمد برای فهرست کردن آگهی‌ها بسازید. این در بالای چارچوب دایرکتوری، همچنین از Templatic اجرا می‌شود و به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی‌ها و عملکرد آن محصول، همراه با ویژگی‌های اضافی مورد نیاز برای اجرا و مدیریت یک وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده را می‌دهد.

از آنجایی که اجرای یک وب‌سایت آگهی‌دهی می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین باشد، موضوع Classipress شامل تعدادی از گزینه‌های کسب درآمد برای کمک به وب‌سایت شما برای درآمدزایی است. این شامل امکان پرداخت هزینه برای انتشار فهرست‌های فردی، و همچنین ایجاد بسته‌های قیمتی که فهرست‌های متعدد را پوشش می‌دهد، می‌شود. همچنین می‌توانید ارتقاهای پولی، مانند فهرست‌های ویژه یا فعال کردن امکان ارسال یک فهرست واحد در دسته‌های مختلف برای افزایش قرار گرفتن، ارائه دهید. ادغام PayPal به صورت استاندارد ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید پرداخت‌ها را با استفاده از این سرویس محبوب پردازش کنید یا از افزونه‌های پردازشگر پرداخت موجود انتخاب کنید.

همچنین طیف گسترده ای از افزونه های دیگر برای این موضوع وجود دارد که واقعاً به شما امکان می دهد دامنه وب سایت خود را گسترش دهید. در حالی که Classipress کاملاً خارج از جعبه کار می کند، اگر نیازهای شما در آینده افزایش یابد، تعدادی گزینه از پیش ساخته شده آماده نصب هستند تا وب سایت شما حتی مفیدتر شود.

13.تم سایت تبلیغات مدرن موتورز

موتورز یک قالب وردپرس چند منظوره برای فروش و تبلیغات آنلاین خودرو است. به لطف دموی وب سایت 15+، باید بتوانید گزینه مناسبی برای راه اندازی سریع سایت خود پیدا کنید.

با این موضوع، صفحه اصلی وب‌سایت شما می‌تواند دارای یک نقشه تعاملی باشد که لیست‌ها را بر اساس موقعیت مکانی آنها نمایش می‌دهد یا طرحی که دارای یک کادر جستجوی بزرگ و مجموعه‌ای از فیلترها است که بازدیدکنندگان شما را تشویق می‌کند تا شروع به جستجوی آنچه که به آن علاقه‌مند هستند، کنند. به محض اینکه به سایت شما رسیدند.

اگر یک کادر جستجو را به وب‌سایت آگهی‌های خود اضافه کنید، می‌توانید فیلترهای متعددی را تنظیم کنید که به بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. همچنین می‌توانید ویژگی مقایسه فهرست‌ها را فعال کنید که به کاربران شما امکان می‌دهد تا به سرعت چندین وسیله نقلیه یا هر نوع موردی را که در سایت خود فهرست می‌کنید مقایسه کنند.

هنگامی که نوبت به افزودن لیست ها به سایت شما می رسد، می توانید آنها را یکی یکی از طریق داشبورد وردپرس خود اضافه کنید یا از ویژگی واردات CSV و XML استفاده کنید تا به سرعت سایت طبقه بندی شده خود را با محتوای زیادی در یک حرکت پر کنید. گزینه دیگر این است که به بازدیدکنندگان خود این امکان را بدهید که لیست های خود را به صورت رایگان یا با هزینه به وب سایت شما اضافه کنند. از آنجایی که این موضوع از پرداخت های پی پال پشتیبانی می کند، می توانید به راحتی از طریق آن پرداخت ها را جمع آوری کنید.

وقتی نوبت به ایجاد وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده می‌رسد که اتومبیل‌ها و سایر وسایل نقلیه را فهرست می‌کنند، Motors یک گزینه چشمگیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *