نکات تم سایت تبلیغات

نکات تم سایت تبلیغات

اگر یک وب سایت دارید، احتمال این که یک سایت وردپرسی باشد و از نکات تم سایت تبلیغات استفاده کنید زیاد است. بیش از 75 میلیون وب سایت بر روی وردپرس اجرا می شوند (این 27.5٪ از کل وب سایت ها در سراسر جهان است). از زمان راه اندازی وردپرس در سال 2003، 2.5 میلیارد پست منتشر شده است

اهمیت نکات تم سایت تبلیغات

حتی اگر شما یک وب سایت وردپرسی ندارید، در مقطعی از زمان خود در اینترنت با آن تعامل داشته اید. این امر آن را به یکی از تأثیرگذارترین سازندگان وب سایت در جهان تبدیل می کند. اما بیشتر از آن، این یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است.

وب سایت های وردپرسی ترافیک دریافت می کنند. سایت های وردپرسی به طور متوسط بیش از ​​23 میلیارد بازدید از صفحه در ماه دارند و این تعداد هر روز افزایش می یابد.

دلایل زیادی برای موفقیت وردپرس به عنوان یک پلتفرم وجود دارد. شما می توانید یک وب سایت بهینه شده برای سئو را در پنج دقیقه با دانش فنی کمی نصب کنید. همه چیز با چند کلیک ساده نصب می شود. هر کسی واقعاً می تواند یک وب سایت بسازد.

اما عامل اصلی پلاگین ها هستند. در حال حاضر، بیش از 50000 افزونه وجود دارد  که می توانید از آن ها برای بهینه سازی سایت خود به هر شکل ممکن استفاده کنید.

افزونه های وردپرس پلاگین ها قابلیت های وردپرس را گسترش می دهند. مطمئناً همه آن ها به درد بخور نیستند. اما تعداد زیادی از آن ها واقعا مفید هستند.

در واقع، می‌توانید کل استراتژی بازاریابی خود را از داشبورد وردپرس خود با استفاده از تعداد انگشت شماری از افزونه‌ها و ادغام‌ها در صورت نیاز تقویت کنید.

بهترین آپشن وردپرس این است که برای انجام این کار لازم نیست یک متخصص برنامه نویسی باشید.

درست است. هر بازاریاب می تواند تقویم خود را مدیریت کند، پست ایجاد کند، ترافیک جستجو را تقویت کند و محتوا را مستقیماً در وردپرس منتشر کند.

بررسی نکات تم سایت تبلیغات

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا تعدادی نکات تم سایت تبلیغات وجود دارد که به شما در بازاریابی سایت کمک می کند.

1.از تم های وردپرس پاسخگو برای موبایل استفاده کنید

بر کسی پوشیده نیست که گوگل صفحات وب سازگار با موبایل را دوست دارد. گوگل با جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم خود، تمام سایت‌هایی را که سازگار با موبایل نیستند، سرکوب کرده است.

بنابراین اولین کاری که باید با سایت وردپرس خود انجام دهید این است که مطمئن شوید برای موبایل بهینه شده است. برای انجام این کار، به دنبال تم هایی باشید که به عنوان سازگار با موبایل علامت گذاری شده اند.

اکثر آن ها باید تا حدی باشند، اما همه آن ها واقعاً بهینه نیستند. همچنین ممکن است ایده خوبی برای شما باشد که پس از اجرای طرح زمینه، ترافیک موبایل وب سایت خود را بررسی کنید.

این می تواند به شما کمک کند که ببینید آیا مشکلی در شماره ترافیک شما وجود داشته است که ناشی از نداشتن یک طرح زمینه سازگار با تلفن همراه است.

گوگل آنالیتیکس تفکیک ترافیک بین موبایل، دسکتاپ و تبلت را به شما نشان می دهد. برای هر گونه نشانه ای از تغییر چشمگیر آن را تماشا کنید.

اگر پس از اجرای یک تم سازگار با موبایل ناگهان بالا رفت، عالی است. این بدان معنی است که موضوع جدید شما کار را انجام می دهد.

اگر نسبتاً بدون تغییر باقی بماند (و شما نگران ترافیک خود هستید)، پس مشکل جای دیگری است.

2. تصاویر سایت خود را برای بارگذاری سریعتر بهینه کنید

گوگل همچنین در مورد رتبه بندی جستجوی ارگانیک سرعت سایت را در اولویت قرار می دهد. یکی از بزرگترین چیزهایی که سایت شما را کند می کند تصاویر است.

برای مثال، اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک هستید، تصاویر محصول با کیفیت زیادی خواهید داشت که به معنی فایل های زیادی در سرور شما ذخیره شده است.

شما باید از یک افزونه وردپرس مانند WP Smush Image Compression  برای کاهش اندازه فایل استفاده کنید. این امر به طور چشمگیری سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد و به شما در گوگل کمک می کند.

نکات تم سایت تبلیغات
نکات تم سایت تبلیغات

همچنین می توانید از برخی ابزارهای خارجی مانند Tiny.png استفاده کنید که از طریق Dropbox به وردپرس وارد می شوند.

اما اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و بهینه‌سازی تصویر را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود انجام دهید، از WP Smush  استفاده کنید.

3. یک نقشه سایت XML ایجاد کنید

موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت شما باید وبلاگ شما را ایندکس کنند. روشی که آن ها این کار را انجام می دهند با مشاهده نقشه سایت شما  (لیستی از تمام صفحات سایت شما) است.

وردپرس به طور خودکار یک نقشه سایت برای شما ایجاد می کند، اما این بدان معنا نیست که بهینه شده است. بنابراین گوگل همیشه نمی داند چه زمانی در سایت شما بخزد.

با استفاده از افزونه ای مانند Google XML Sitemap Generator می توانید به سرعت و به راحتی نقشه سایت خود را بهینه کنید.

این یک ابزار مفید نه تنها برای پیگیری صفحات ایندکس شده شماست، بلکه به گوگل نیز می گوید که چه زمانی سایت خود را به روز کردید.

به عنوان مثال، هر بار که یک وبلاگ جدید ارسال می کنید یا تغییراتی ایجاد می کنید، به گوگل اطلاع می دهد که در سایت شما دوباره بخزد ، بنابراین رتبه شما در نتایج جستجو بهبود می یابد.

با توجه به اینکه ممکن است گوگل ماه ها طول بکشد تا یک وب سایت را به طور معمول فهرست کند، این یک امتیاز قطعی است.

4. Rich Snippets را فعال کنید

Rich Snippets یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک جستجوی شما هستند. اما اغلب بازاریابان از آن ها استفاده ناکافی می‌کنند، زیرا برای ایجاد کمی کدنویسی نیاز دارند.

خوشبختانه راه ساده‌تری برای ایجاد Rich Snippet در وردپرس وجود دارد، حتی اگر توسعه‌دهنده نباشید. افزونه All in One Schema Rich Snippets   به شما امکان می دهد قطعه ها را در چند مرحله ساده پیکربندی کنید.

لازم نیست اطلاعات زیادی در مورد Schema Markup داشته باشید و به راحتی می توانید کد Rich Snippet را در هر صفحه یا پستی وارد کنید.

این یک راه سریع و آسان برای اضافه کردن قدرت افزایش ترافیک جدی به سایت شما است. اگر قصد انجام هر یک از کارهای موجود در این لیست را دارید، این یکی را انجام دهید.

5. به طور خودکار لینک های شکسته را بررسی کنید

هنگامی که گوگل در حال خزیدن در سایت شما است، لینک های خرابی که ممکن است داشته باشید را نیز یادداشت می کند. لینک های شکسته می توانند به سئو سایت شما آسیب بزنند، بنابراین مهم است که آن ها را برطرف کنید یا از شر آن ها خلاص شوید.

به جای مرور دستی هر پیوند، می توانید به راحتی از افزونه ای مانند Broken Link Checker  برای ساده کردن فرآیند استفاده کنید.

این پست‌های شما را برای شناسایی لینک‌های شکسته تجزیه می‌کند و پس از نمایش آن‌ها به شما اطلاع می‌دهدد و می‌توانید لینک‌ها را مستقیماً از داشبورد ویرایش کنید که در صورت داشتن تعداد زیادی از آن ها، در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

از آنجایی که پیوندها برای سئو بسیار مهم هستند، وقتی در داشبورد خود هستید یا هر زمانی که پست جدیدی ایجاد می کنید، حتما این افزونه را بررسی کنید. به این ترتیب می‌توانید لینک‌ها را قبل از خزیدن مجدد گوگل در سایتتان ببینید و اصلاح کنید.

6. صفحات فرود فروش را به سرعت بسازید

اگر در حال راه اندازی یک محصول جدید یا نیاز به صفحه ای برای یک فرم انتخاب هستید به یک صفحه فرود نیاز دارید.

یکی از سریع‌ترین ابزارهای موجود برای تولید صفحات فرود با کیفیت بالا، PageBuilder  توسط SiteOrigin است.

این یک افزونه رایگان با رابط کشیدن و رها کردن است. برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی ندارید و می توانید یک صفحه از ابتدا ایجاد کنید یا از قالب های از پیش ساخته شده استفاده کنید.

همه چیز قابل تنظیم است، بنابراین می توانید صفحات خود را در صورت نیاز مارک تجاری کنید. نکته خوب در مورد این افزونه این است که می توانید به تعداد مورد نیاز صفحه فرود بسازید. هرچه صفحات فرود بیشتری داشته باشید، صفحات بیشتری برای ایندکس کردن گوگل وجود دارد که برای سئوی شما خوب است.

نکات تم سایت تبلیغات
نکات تم سایت تبلیغات

7. صفحه فرود خود را تست کنید

تست A/B را  می توان امتحان کرد. گاهی اوقات کار می کند، گاهی اوقات نه. با این حال، در موارد خاص، می تواند مفید باشد، به خصوص اگر تجزیه و تحلیل شما بینش زیادی در مورد اینکه چرا ترافیک شما کند است یا نرخ پرش شما بالا است، به شما نمی دهد.

دلیل اینکه بسیاری از افراد از تست A/B اجتناب می کنند این است که می تواند زمان بر باشد.

معمولاً باید صفحاتی با طرح های جداگانه ایجاد یا کپی کنید و سپس آن ها را برای چند هفته یا چند ماه روی مخاطبان مختلف آزمایش کنید. واقعاً می تواند خسته کننده باشد. اما اینجاست که افزونه های وردپرس وارد عمل می شوند.

با این حال، می‌توانید با استفاده از افزونه‌های وردپرس مانند Nelio AB Testing ، فرآیند را آسان‌تر کنید. اگر در فرآیند تست A/B تازه کار هستید و نمی خواهید چندین ابزار را برای انجام کار ادغام کنید، ابزار خوبی است.

یکی از ویژگی های خوب آن، نقشه برداری حرارتی است که سایر پلاگین ها شامل آن نمی شوند. این به شما بینش بسیار بهتری نسبت به یک عدد استاتیک ساده نسبت به فرآیند تست می دهد.

شما می توانید به صورت بصری ببینید که کدام بخش از سایت شما کار می کند و کدام بخش نیاز به بهبود دارد.

8. عناوین وبلاگ خود را تست کنید

البته صفحات فرود تنها چیزی نیستند که باید تست کنید. همچنین باید عناوین وبلاگ و عنوان صفحات خود را آزمایش کنید.

به گفته کپی بلاگر، از هر 10 نفر 8 نفر تیتر شما را می خوانند، در حالی که تنها 2 نفر از هر 10 نفر پست وبلاگ شما را می خوانند. آن ها این را قانون 80/20 می نامند.

از آنجایی که تیترها بسیار مهم هستند، ایده خوبی است که تیترهای مختلف را روی مخاطبان خود آزمایش کنید.

افزونه Title Experiments  یک فیلد اضافی به عناوین پست شما اضافه می کند، که به شما اجازه می دهد تا زمانی که بازدیدکنندگان مختلف به سایت شما می آیند، عنوان های جایگزین را وارد کنید.

این باعث می‌شود که ببینید کدام عنوان مناسب‌تر است و به افزایش نرخ کلیک شما بیشتر کمک می‌کند.

9. صادرات مستقیماً به CRM فروش شما منجر می شود

آیا از وب سایت خود برای تولید سرنخ استفاده می کنید؟ اگر چنین است، می توانید از وردپرس برای صادر کردن و وارد کردن مستقیم اطلاعات تماس به CRM خود استفاده کنید.

Leadin یک افزونه اتوماسیون بازاریابی است که هر مخاطبی را در وب سایت شما به یک رکورد تماس در CRM شما تبدیل می کند. همچنین رفتار بازدیدکنندگان را دنبال می‌کند تا بتوانید فرصت‌های تبدیل جدیدی را ایجاد کنید.

آن را به عنوان یک بازاریاب کوچک در سایت وردپرس خود در نظر بگیرید که به دنبال فرصت های جدید است.

اگر واقعاً وقت خالی زیادی برای ردیابی تبدیل ندارید، می تواند مفید باشد.

10. CTA را به همه پست های وبلاگ خود اضافه کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می بینم در دنیای بازاریابی انجام شده است، اجتناب از CTA است. من آن ها را در صفحات فرود و صفحات اصلی می بینم اما اغلب از مواردی مانند محتوای وبلاگ صرف نظر می کنم.

اما وبلاگ ها بهترین مکان برای گنجاندن CTA هستند. انواع مختلفی از CTA وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. می توانید گرافیک های CTA فانتزی را  به هر پست وبلاگ اضافه کنید.

همچنین  CTAهای هدر، CTAهای نوار کناری و CTAهای متنی ساده وجود دارد.

به عبارت دیگر، شما گزینه های زیادی برای ایجاد تعاملات عملی با وب سایت خود دارید، بنابراین فقط روی CTA های صفحه اصلی خود تمرکز نکنید.

برای ایجاد CTA و رشد لیست ایمیل خود در وردپرس، افزونه‌ای مانند Thrive Leads  یا Lead Magnets را امتحان کنید .

نکات تم سایت تبلیغات
نکات تم سایت تبلیغات

11. پست های خود را برای اشتراک گذاری بهینه کنید

وقتی صحبت از ترافیک ارگانیک به میان می آید، گوگل به همان اندازه که کلمات کلیدی را دوست دارد، رسانه های اجتماعی را نیز دوست دارد.

سیگنال های رسانه های اجتماعی بر روی دید سایت شما  در رتبه بندی جستجو تاثیر می گذارد. به همین دلیل بسیار مهم است که محتوای خود را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در وردپرس، گزینه های زیادی برای ایجاد قابلیت اشتراک گذاری وجود دارد.

افزونه AddToAny Share Buttons  به خوانندگان این امکان را می دهد که هر صفحه را به طور خودکار بدون نیاز به کپی و چسباندن URL به اشتراک بگذارند.

قابلیت نقل قول  به کاربران امکان می دهد نقل قول های مورد علاقه خود را از محتوای شما توییت کنند و Perfect Pullquotes  برخی نشانه‌های بصری را برای محتوای قابل اشتراک‌گذاری اضافه می‌کند.

WordPress to Buffer به شما امکان می دهد پست ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود زمان بندی کنید.

به طور خاص، لینک ها یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل هستند، بنابراین هرچه راه های بیشتری بتوانید کاربران را به لینک دادن به سایت خود ترغیب کنید، بهتر است.

به خاطر داشته باشید که همه اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان پیوند حساب نمی‌شوند، اما هنوز مقداری همبستگی وجود دارد. از افزونه های اجتماعی که وردپرس برای صرفه جویی در انرژی ارائه می دهد استفاده کنید.

12. نظرات را فعال کنید

من عاشق نظرات هستم من تا جایی که بتوانم در سایت خودم به آن ها پاسخ می دهم. چرا نظرات برای سئو عالی هستند؟

آن ها به تعداد کلمات می افزایند همچنین کمک می کنند تا با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنم و با آن ها ارتباط برقرار کنم، و جامعه ای پیرامون محتوای من ایجاد می کنند (که باعث افزایش ترافیک می شود).

نحوه نوشتن توضیحات محصولی که می فروشد. نکته منفی کامنت ها این است که می توانند اسپم های زیادی ایجاد کنند که اگر مراقب نباشید می تواند سایت شما را مختل کند.

با این حال، راه حل خوبی برای وردپرس وجود دارد. از افزونه‌ای مانند Disqus استفاده کنید که به نظر دهندگان اجازه می‌دهد وارد شوند و در نظرات شما مشترک شوند (برای جنبه اجتماعی) و سپس از افزونه ای مانند Akismet  برای فیلتر کردن هرزنامه ها از پست های خود استفاده کنید.

13. سئو را به هر پست وبلاگ اضافه کنید

آیا واقعاً باید هر  پست وبلاگ را برای سئو بهینه کنیم؟

بله، شما باید این کار را به هر حال انجام می دهید.

برخی از حوزه‌های کلیدی که باید روی سئوی پست وبلاگ تمرکز کنید، شامل توضیحات متا (قطعه‌های شما)، کلمات کلیدی و عنوان است.

ابزارهای زیادی در وردپرس وجود دارد که می‌تواند این کار را آسان‌تر کند، اما من اغلب Yoast برای سئو را توصیه می‌کنم.

نسخه رایگان این امکان را به شما می دهد که سئوی خود را سفارشی کنید، برای هر پست امتیاز خوانایی به شما می دهد و به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به سرعت موارد را ویرایش کنید و تغییر دهید.

بهینه سازی یک پست با استفاده از Yoast کمتر از دو دقیقه طول می کشد، بنابراین هیچ بهانه ای برای رد شدن از آن وجود ندارد.

اهمیت نکات تم سایت تبلیغات را بنویسید؟

حتی اگر شما یک وب سایت وردپرسی ندارید، در مقطعی از زمان خود در اینترنت با آن تعامل داشته اید. این امر آن را به یکی از تأثیرگذارترین سازندگان وب سایت در جهان تبدیل می کند. اما بیشتر از آن، این یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است.
وب سایت های وردپرسی ترافیک دریافت می کنند. سایت های وردپرسی به طور متوسط بیش از ​​23 میلیارد بازدید از صفحه در ماه دارند و این تعداد هر روز افزایش می یابد.
دلایل زیادی برای موفقیت وردپرس به عنوان یک پلتفرم وجود دارد. شما می توانید یک وب سایت بهینه شده برای سئو را در پنج دقیقه با دانش فنی کمی نصب کنید. همه چیز با چند کلیک ساده نصب می شود. هر کسی واقعاً می تواند یک وب سایت بسازد.

چرا از تم های وردپرس پاسخگو برای موبایل استفاده کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که گوگل صفحات وب سازگار با موبایل را دوست دارد. گوگل با جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم خود، تمام سایت‌هایی را که سازگار با موبایل نیستند، سرکوب کرده است.
بنابراین اولین کاری که باید با سایت وردپرس خود انجام دهید این است که مطمئن شوید برای موبایل بهینه شده است. برای انجام این کار، به دنبال تم هایی باشید که به عنوان سازگار با موبایل علامت گذاری شده اند.
اکثر آن ها باید تا حدی باشند، اما همه آن ها واقعاً بهینه نیستند. همچنین ممکن است ایده خوبی برای شما باشد که پس از اجرای طرح زمینه، ترافیک موبایل وب سایت خود را بررسی کنید.

آیا واقعاً باید هر  پست وبلاگ را برای سئو بهینه کنیم؟

بله، شما باید این کار را به هر حال انجام می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *