استراتژی سایت تبلیغات آگهی

استراتژی سایت تبلیغات آگهی

اگر فروش محصولاتتان کاهش یافته است و ترافیک مشتریان به آرامی کاهش می یابد، ممکن است مشکلی در بیزینس شما وجود داشته باشد. به نظر می رسد ممکن است برای استراتژی بازاریابی وب سایت خود به کمک نیاز داشته باشید؟ در این مقاله با تعدادی از استراتژی سایت تبلیغات آگهی آشنا می شوید

انواع استراتژی سایت تبلیغات آگهی

امروزه وب سایت کسب و کار شما یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شماست. هرچه بیشتر وب سایت خود را تبلیغ کنید، کلیک های بیشتری از سوی مشتریان بالقوه می تواند به شما برسد.

با بیش از 1.8 میلیارد وب سایت، از جمله رقبای شما، به یک برنامه بازی برای به دست آوردن بیشترین نتیجه از استراتژی بازاریابی وب سایت خود به همراه بهترین برنامه تاکتیک های بازاریابی نیاز دارید.

بیایید شروع کنیم، در اینجا تعدادی استراتژی سایت تبلیغات آگهی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری داشته باشید:

1.سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید

داشتن یک حضور قوی سئو آنلاین دیگر یک گزینه نیست. شما یا برای رتبه صفحه اول گوگل می جنگید، یا محکوم به ندیده شدن هستید.

وقتی اکثر مردم کلمه SEO را می شنوند، شروع به فکر کردن بیش از حد به پیچیدگی های سئو می کنند و حتی ممکن است فکر کنند که این فقط برای متخصصان آموزش دیده است.

اینجاست که اشتباه می کنند. در هسته خود، سئو پیچیده نیست. این فقط به ثبات، استراتژی درست و زمان نیاز دارد. شما نمی توانید سئوی وب سایت خود را در یک روز سخت تر کنید و در روز بعد انتظار نتایج را داشته باشید.

این که آیا شما یک متخصص یا مبتدی هستید، در اینجا حقایق مفیدی وجود دارد که شما را با سئو سریع تر آشنا می کند.

شما همچنین می توانید از کارشناسان سئو مانند نیل پاتل ، برایان دین از Backlinko و رند فیشکین  یاد بگیرید یا از منحنی یادگیری رد شوید و یک متخصص سئو را برای بهینه سازی وب سایت خود استخدام کنید.

پنج نکته سئوی وب سایت که هر مبتدی باید بداند

اما در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که می توانید به تنهایی از آنها برای بهبود سئوی وب سایت خود استفاده کنید:

  1. تصاویر خود را برای سئو بهینه کنید: از تصاویر با کیفیت بالا با کلمات کلیدی خاص یا مرتبط در نام فایل یا متن ALT استفاده کنید.
  2. کلمات کلیدی در همه جا: کلمات کلیدی خاصی را در هر صفحه وب سایت یا URL اضافه کنید.
  3. URL  وب سایت خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که URL وب سایت شما نام (برند) شما است، بنابراین افراد راحت تر شما را پیدا می کنند.
  4. صفحات وب سایت خود را بهینه کنید: عناوین متا و توضیحات دقیق و با کلمات کلیدی را برای مقالات وب سایت یا وبلاگ خود بنویسید.
  5. کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید: چه یک ویدیو، وبلاگ یا صفحه درباره شما باشد، اطمینان حاصل می کند که کلمات کلیدی خاص صنعت را اضافه می کنید، بنابراین Google بداند محتوای شما برای کمک به رتبه بندی آنلاین شما چیست و یافتن آن را برای افراد آسان می کند.

2. پلتفرم Google My Business

اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، باید کسب و کار خود را در Google My Business ادعا کنید.

ویژگی کسب و کار Google شامل نمایش اطلاعات ضروری است که افراد باید درباره کسب و کار شما در Google Maps، جستجو، موبایل و سایر دارایی های Google بدانند.

همچنین می‌توانید اطلاعات تماس و وب‌سایت خود را اضافه کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند در اولین جست‌وجو هر آنچه را که درباره شما بدانند، بیابند.

3. سئو را در وبلاگ خود اضافه و استفاده کنید

احتمالا این را هزاران بار شنیده اید، اما داشتن یک وبلاگ یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت و افزایش حضور آنلاین برند شما است، در ادامه دلیل آن را آورده ایم.

استراتژی سایت تبلیغات آگهی
استراتژی سایت تبلیغات آگهی

برندهایی که وبلاگ دارند 97 درصد لینک های بیشتری به وب سایت خود دریافت می کنند. این بدان معناست که سایر برندها یا وبلاگ نویسان می توانند محصولات و مقالات شما را به مخاطبان خود ارجاع دهند و دسترسی آنلاین شما را گسترش دهند.

این را به این واقعیت اضافه کنید که 57٪ از بازاریابان می گویند که به طور خاص از طریق وبلاگ نویسی مشتری به دست آورده اند.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، باید روی استراتژی های مختلف سئوی تجارت الکترونیک تمرکز کنید تا دید فروشگاه خود را افزایش دهید.

در Wishpond ما آنچه را موعظه می کنیم تمرین می کنیم. وبلاگ بازاریابی ما بیش از 200000 بازدید در ماه دریافت می کند و ترافیک وبلاگ ما به تبدیل خوانندگان به مشتریان پولی کمک می کند.

این تا حدی به دلیل این واقعیت است که 95٪ از خریداران B2B محتوا را به عنوان یک عامل اصلی در تعیین قابلیت اعتماد برای یک شرکت در هنگام ارزیابی محصولات و خدمات آن می بینند.

مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید؟ چرا اینفوگرافیک های خیره کننده ورزشگاه را با آمار و راهنما ایجاد نکنید تا علاقه خوانندگان خود را جلب کنید.

به علاوه همیشه می توانید یک نویسنده محتوا برای تیم بازاریابی خود استخدام کنید یا یک فریلنسر را استخدام کنید تا نوشتن را برای شما انجام دهد. به نظر من گزینه اول معمولا بهترین کار را می کند.

هر گزینه ای که تصمیم به انتخاب داشته باشید به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی محتوای کامل تری بسازید که برای بازاریابی وب سایت موثر مهم است.

4. کانال یوتیوب ایجاد کنید

روزانه بیش از یک میلیارد ساعت محتوای YouTube مصرف می شود. بنابراین ممکن است تعجب نکنید وقتی به شما بگویم که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در حال حاضر در اینترنت است.

یوتیوب فقط یک پلتفرم برای ارسال ویدیو نیست، بلکه راهی عالی برای تبلیغ وبلاگ، محصولات و کسب اعتبار نزد مشتریان بالقوه است. در واقع، 73 درصد از مصرف‌کنندگان پس از تماشای یک ویدیو، تمایل بیشتری به خرید دارند.

برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای YouTube ماندگاری طولانی‌تری دارند، زیرا رشد آن‌ها صرفاً به تعامل فوری بستگی ندارد، بلکه در طول زمان به این دلیل است که از طریق جستجو در دسترس افراد قرار می‌گیرند.

5.از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

در سال 2017 Statista گزارش داد که بیش از 3.7 میلیون کاربر ایمیل وجود دارد و قرار است این تعداد تا سال 2022 به 4.3 میلیارد کاربر افزایش یابد که همین گونه هم شد و این نیمی از جمعیت جهان است.

ایمیل‌ها فقط به استقبال از مشتریان جدید شما محدود نمی‌شوند، بلکه می‌توانند با تبلیغات، معاملات، تخفیف‌ها و مسابقات، مشتریان را به سمت وب‌سایت خود سوق دهند.

بازاریابی ایمیلی در حال حاضر بسیار عادی شده است، به طوری که آمار بازاریابی ایمیلی Oberlo نشان می دهد که برخی از مشترکین می خواهند ایمیلی از مارک ها، معاملات و همه موارد مورد علاقه خود دریافت کنند.

اما به همان اندازه که ایمیل ها عالی هستند، مشکل این است که شما تنها کسی نیستید که برای مشتریان احتمالی خود ارسال می کنید. به عنوان فردی که روزانه تا 50 ایمیل دریافت می کند، برجسته شدن در صندوق ورودی مهم و دشوار است.

اگر در حال ارسال ایمیل هستید اما کسی آن ها را باز نمی کند، ممکن است یک یا چند دلیل وجود داشته باشد که استراتژی بازاریابی ایمیلی شما کارساز نیست.

6.تحقیق کلمات کلیدی

من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که تحقیقات کلمات کلیدی چقدر مهم است، به خصوص اگر بازاریابی محتوا را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود انجام می دهید.

وقتی نوبت به تحقیق کلمات کلیدی می رسد، باید برای مدت طولانی در آن شرکت کنید.

تحقیق کلمات کلیدی فقط برای وبلاگ شما نیست. این برای تبلیغات  Google، تبلیغات رسانه های اجتماعی و بهینه سازی کلی وب سایت شما است.

شما می توانید کلمات کلیدی را به صورت ارگانیک پیدا کنید یا از جستجوی کلمات کلیدی پولی استفاده کنید، گاهی اوقات مجبور خواهید بود هر دو را انجام دهید.

اگر به ایده های سئو و کلمات کلیدی نیاز دارید، می توانید از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید و کلمات کلیدی مرتبطی را که در گزارش های کسب گوگل آنالیتیکس شما نشان داده می شوند، جستجو کنید.

استراتژی سایت تبلیغات آگهی
استراتژی سایت تبلیغات آگهی

5 ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای بهبود سئو

در اینجا پنج ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که کارشناسان به آنها سوگند می خورند که می تواند به شما در بهبود سئو کمک کند:

  • Wordtracker: از Wordtracker برای آشکار کردن کلمات کلیدی با عملکرد بالا در چند دقیقه با ابزار تحقیق کلمات کلیدی آنلاین خود استفاده کنید.
  • Moz Analytics: به طورخودکار سایت شما را بررسی می‌کند، رتبه‌بندی و معیارهای پیوند شما را ردیابی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که رقبای شما در چه کاری هستند. راهی عالی برای برجسته کردن بینش های مفید و کاربردی.
  • Keyword Discovery: کلمه کلیدی کشف کلمه کلیدی یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که می تواند به شما در بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو، مدیریت کلمات کلیدی پرداخت به ازای کلیک و دستیابی به رتبه بندی برتر در موتورهای جستجو کمک کند.
  • WordStream: یک ابزار تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک که به شما کمک می کند بیشتر از بودجه بازاریابی خود بهره ببرید.
  • Keyword Eye: یک ابزار تحقیق سریع و بصری کلمات کلیدی است که می تواند به کمپین های PPC و SEO شما کمک کند.

7.مقالات را به سایت های خبره ارسال کنید

وبلاگ ها یا وب سایت هایی را پیدا کنید که در صنعت شما رهبران فکری هستند، سپس مقالاتی را ارسال کنید که بتوانند در مقابل مخاطبان خود قرار دهند. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد بک لینک و هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است.

اما بدانید که ارسال مقالات نیازمند کار است، باید مطمئن شوید که وبلاگ فعلی شما کار باکیفیتی دارد و مقاله ای که ارائه می کنید 10 برابر کیفیت بیشتری دارد، حتی اگر مورد توجه قرار گیرد.

اگر می‌خواهید در وب‌سایت‌هایی مانند فوربس یا هافینگتون پست مشارکت کنید، باید قبل از اینکه برای مشارکت‌کننده باشید، اعتبار خود را به صورت آنلاین در یک نویسنده ایجاد کنید.

8. یک برنامه وابسته ایجاد کنید

برنامه های وابسته راهی آسان برای ترغیب افرادی هستند که روی وب سایت شما کلیک می کنند تا درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. تا به امروز، 81 درصد از برندها یک برنامه بازاریابی وابسته را اتخاذ کرده اند.

یک برنامه وابسته یک سرمایه گذاری بلند مدت است. شما باید برنامه ای بسازید که مردم می خواهند به آن بپیوندند، سعی کنید شرکت های وابسته با کیفیت را به دست آورید و مدیریت کنید تا بتوانید ثمره کار خود را به دست آورید.

هنگامی که Shout Me Loud برنامه وابسته خود را شروع کرد، متوجه شدند که 80 درصد از فروش های وابسته از 20 درصد از شرکت های وابسته به دست آمده است، زیرا 80 درصد از شرکت های وابسته کار بسیار کمی انجام می دهند، یا اصلاً هیچ چیزی که به فروش کمک نمی کند.

بنابراین برای ادامه برنامه باید از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با شرکت های وابسته در ارتباط باشید.

اما وقتی راه اندازی شد، هزاران نفر خواهید داشت که وب سایت و محصولات شما را قرار می دهند، به اشتراک می گذارند و تبلیغ می کنند و ترافیک و کلیک ها را به وب سایت شما می آورند.

9. از وبلاگ نویسان مهمان استفاده کنید

حدود 62 درصد از مردم وبلاگ هایی را که چندین نویسنده دارند معتبرتر می دانند. بنابراین اگر شما تنها کسی هستید که مقالات خود را می نویسید، ممکن است بخواهید پست مهمان را بپذیرید.

در Wishpond، بسیاری از نویسندگان محتوای بازاریابی و تجارت الکترونیک با ما تماس می گیرند تا پست مهمان در وبلاگ ما بگذارند.

برخی از آن ها آنقدر در بین خوانندگان ما محبوب هستند که ترافیک ارگانیک، تبدیل و کمک به رتبه بندی سئوی وبلاگ ما به ارمغان می آورند. به خاطر داشته باشید که با پست های مهمان، شما کنترل را در دست دارید.

برای بهره مندی از مزایای کامل داشتن یک پست مهمان، می توانید مقالات با کیفیت بالا را انتخاب کنید و مقالات با کیفیت پایین را رد کنید. به نظر من بهترین کار این است که پست های مهمان را نپذیرم مگر اینکه از این 7 قانون پیروی کنید.

استراتژی سایت تبلیغات آگهی
استراتژی سایت تبلیغات آگهی

10.یک دوره آنلاین را شروع کنید

به نظر می رسد یک سفارش طولانی است، اما داشتن یک دوره آنلاین زمان زیادی را برای تبلیغ وب سایت و برند شما به ارمغان می آورد. Hootsuite به خاطر آکادمی خود که در آن به بازاریابان رسانه های اجتماعی کمک می کند تا مهارت های خود را تقویت کنند، شناخته شده است.

یک دوره آنلاین، همراه با وبلاگ شما نیز یک مهر تأیید سریع است که شما چیزهای خود را می دانید.

شما می توانید کلاس آنلاین خود را به چند روش میزبانی کنید:

  • شما می توانید یک کمپین ایمیلی به مردم آموزش دهید از طریق ایمیل. ارسال یک دوره یک بار در روز تا اتمام.
  • می‌توانید کلاس‌ها را در پلتفرم‌های ویدیویی مانند Facebook Live، YouTube و اکنون IGTV میزبانی کنید.
  • می‌توانید برای پلتفرم‌هایی مانند Teachable، Thinkific یا SkillShare ثبت نام کنید ، همه پلتفرم‌هایی که می‌توانید کلاس‌های آنلاین پولی را میزبانی کنید.

کلاس های آنلاین با مزایا و معایب خود همراه هستند، عمدتاً شما باید سخت کار کنید تا جامعه ای از دانش آموزان را حفظ کنید که به دنبال پاسخ شما هستند. همچنین باید پلتفرمی ایجاد کنید که رابط کاربری خوبی داشته باشد، در غیر این صورت دانش آموزان ناامید می شوند و می روند.

اگر یک دوره آنلاین به درستی (پرداخت یا رایگان) انجام شود، جامعه بزرگی از دانش‌آموزان و طرفداران خواهید داشت که از برند شما به صورت رایگان یا آفلاین حمایت و تبلیغ می‌کنند.

11. پیوند وب سایت خود را به همه پلتفرم های خود اضافه کنید

افزودن پیوندهای خود به تمام پلتفرم های خود به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را برای کلیک های بیشتر بهینه کنید.

هنگامی که فراموش می کنید وب سایت خود را به پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید، مشتریانی را که ممکن است فعالانه یا کنجکاوانه شما را جستجو کنند از دست می دهید.

امروزه و شمارش دامنه توجه در دهه گذشته 50 درصد کاهش یافته است. داشتن پیوند خود در آنجا و انتظار به جذب افرادی که ممکن است حین جستجوی وب سایت شما حواسشان پرت شود کمک می کند.

چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند این است که دامنه توجه به دلیل استرس حتی به 18 درصد کاهش می‌یابد، به این معنی که اگر بینندگان شما در یافتن وب‌سایت شما مشکل داشته باشند، به احتمال زیاد به سرعت به جای دیگری می‌روند.

همچنین می توانید از کارمندان بخواهید پیوند وب سایت شما را در پروفایل های کاری و رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

نتیجه گیری در خصوص استراتژی سایت تبلیغات آگهی

در اینجا شما با تعدادی از استراتژی سایت تبلیغات آگهی اثبات شده برای دریافت کلیک بیشتر دارید. اگر صادقانه بگویم، انتخاب یک روش آن را کاهش نمی‌دهد، ممکن است لازم باشد تا جایی که می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید، اگر می‌خواهید به صورت آنلاین شروع به ساختن فرورفتگی کنید.

رقابت آنلاین زیادی وجود دارد. وب سایت شما تنها در نوع خود نیست، که به این معنی نیست که غیرممکن است، فقط برای حفظ کلیک ها و ترافیک به وب سایت شما اقدامات مداومی انجام می دهد.

انواع استراتژی سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

امروزه وب سایت کسب و کار شما یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شماست. هرچه بیشتر وب سایت خود را تبلیغ کنید، کلیک های بیشتری از سوی مشتریان بالقوه می تواند به شما برسد.
با بیش از 1.8 میلیارد وب سایت، از جمله رقبای شما، به یک برنامه بازی برای به دست آوردن بیشترین نتیجه از استراتژی بازاریابی وب سایت خود به همراه بهترین برنامه تاکتیک های بازاریابی نیاز دارید.

پنج نکته سئوی وب سایت که هر مبتدی باید بداند را بنویسید؟

1. تصاویر خود را برای سئو بهینه کنید: از تصاویر با کیفیت بالا با کلمات کلیدی خاص یا مرتبط در نام فایل یا متن ALT استفاده کنید.
2. کلمات کلیدی در همه جا: کلمات کلیدی خاصی را در هر صفحه وب سایت یا URL اضافه کنید.
3. URL  وب سایت خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که URL وب سایت شما نام (برند) شما است، بنابراین افراد راحت تر شما را پیدا می کنند.
4. صفحات وب سایت خود را بهینه کنید: عناوین متا و توضیحات دقیق و با کلمات کلیدی را برای مقالات وب سایت یا وبلاگ خود بنویسید.
5. کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید: چه یک ویدیو، وبلاگ یا صفحه درباره شما باشد، اطمینان حاصل می کند که کلمات کلیدی خاص صنعت را اضافه می کنید، بنابراین Google بداند محتوای شما برای کمک به رتبه بندی آنلاین شما چیست و یافتن آن را برای افراد آسان می کند.

5 ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای بهبود سئو را نام ببرید و برای هر کدام یک خط توضیح بنویسید؟

Wordtracker: از Wordtracker برای آشکار کردن کلمات کلیدی با عملکرد بالا در چند دقیقه با ابزار تحقیق کلمات کلیدی آنلاین خود استفاده کنید.
Moz Analytics: به طورخودکار سایت شما را بررسی می‌کند، رتبه‌بندی و معیارهای پیوند شما را ردیابی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که رقبای شما در چه کاری هستند. راهی عالی برای برجسته کردن بینش های مفید و کاربردی.
Keyword Discovery: کلمه کلیدی کشف کلمه کلیدی یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که می تواند به شما در بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو، مدیریت کلمات کلیدی پرداخت به ازای کلیک و دستیابی به رتبه بندی برتر در موتورهای جستجو کمک کند.
WordStream: یک ابزار تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک که به شما کمک می کند بیشتر از بودجه بازاریابی خود بهره ببرید.
Keyword Eye: یک ابزار تحقیق سریع و بصری کلمات کلیدی است که می تواند به کمپین های PPC و SEO شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *