سایت تبلیغات آگهی مدرن

سایت تبلیغات آگهی مدرن

سایت تبلیغات آگهی مدرن به میزان قابل توجهی در معرض دید برند شما به مخاطبان هدف شما قرار می گیرد. کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین قابلیت‌های هدف‌گیری پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که می‌تواند ROI (بازگشت سرمایه گذاری) را افزایش دهد. تبلیغات مستقیماً بر فروش و درآمد بسیاری از مشاغل کوچک تأثیر می گذارد

اهمیت سایت تبلیغات آگهی مدرن

تبلیغات یک سرمایه گذاری کلیدی برای مشاغل ، صرف نظر از اندازه است. شرکت‌ها در سراسر جهان سالانه بیش از 600 میلیارد دلار برای تبلیغات خرج می‌کنند و تبلیغات دیجیتال به طور خاص تا سال 2024 به 876 میلیارد دلار خواهد رسید. اما چرا تبلیغات مهم است؟ هفت مزیت تبلیغات را کشف کنید و اینکه چرا برای کسب و کارهای کوچک ارزش هزینه را دارد.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات استفاده از پیام های حمایت شده و برند برای فروش محصولات یا خدمات است. هدف از تبلیغات افزایش درآمد، کسب مزیت نسبت به رقبا و ایجاد آگاهی از برند است.

اگر در مسیر خود به سمت خواربارفروشی از کنار یک آگهی عبور کنید، ممکن است به نظر بیلبورد یا پوستری مستقل باشد. با این حال، تبلیغات تک معمولاً بخشی از یک کمپین بزرگتر هستند.

کمپین های تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات هستند که حول یک موضوع یا هدف مشترک گروه بندی می شوند. شرکت‌ها ممکن است کمپین‌های تبلیغاتی خود را در داخل، با همکاری با مشاوران تبلیغاتی مستقل یا با کمک یک آژانس تبلیغاتی شخص ثالث ایجاد کنند.

مردم حداقل از دهه 1500 به شکلی کالاها و خدمات را تبلیغ می کردند. تبلیغ‌کنندگان امروزی گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل در اختیار دارند و تبلیغات را به ابزاری مؤثر برای شرکت‌هایی در هر اندازه تبدیل می‌کند.

دو تصویر زیر روشی را نشان می دهد که تبلیغات یک شرکت طی چندین دهه تکامل یافته است. ابتدا، ما یک آگهی توستر قدیمی Sunbeam را می بینیم که به احتمال زیاد از یک مجله یا روزنامه است و تصویر دوم نشان می دهد که یک میکرو اینفلوئنسر استرالیایی با بیش از 28000 دنبال کننده، عکس هایی از یک توستر Sunbeam در آشپزخانه خود را به عنوان بخشی از یک پست حمایت شده به اشتراک می گذارد.

آمار عمومی سایت تبلیغات آگهی مدرن

هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی در سال 2022 به بیش از 173 میلیارد دلار رسیده است. از آنجایی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شدت درآمدزایی می‌کنند و برندها به سمت گنجاندن تجارت اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی تبدیل خود حرکت می‌کنند، جای تعجب نیست که شرکت‌ها به دنبال هزینه‌های کلان برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هستند.

به هر حال، چرا در جایی که بیش از 3.6 میلیارد نفر به طور مرتب در حال معاشرت هستند، تبلیغ نمی کنید؟

استفاده از رسانه های اجتماعی همچنان بر چشم انداز دیجیتال تسلط دارد

پیش بینی می شود از سال 2020 تا 2025 تعداد افرادی که در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند از 3.6 میلیارد به 4.4 میلیارد افزایش یابد. این بیش از نیمی از جمعیت کل سیاره است که در فیدهای اجتماعی پیمایش می کنند. در سال 2022، هزینه های تبلیغات ویدئویی رسانه های اجتماعی با 20.1 درصد رشد به 24.35 میلیارد دلار رسید.

اجرای تبلیغات همچنان راهی مطمئن برای افزایش آگاهی از برند شماست

با کمال تعجب، نیمی از کاربران بزرگسال اینترنت می گویند که وقتی برندها از داده های خود در تبلیغات استفاده می کنند، به آنها کمک می کند (50%) محصولات و خدمات مورد علاقه خود را کشف و (49%) پیدا کنند.

با توجه به اینکه از زمانی که اپل تدابیر حفظ حریم خصوصی دیگری را که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از اشتراک‌گذاری داده‌های قابل پیگیری خودداری کنند، تبلیغات کمی تغییر کرده است، این آمار نشان می‌دهد که همه چیز برای بازاریابان وابسته به تبلیغات برای رشد کسب‌وکارشان از بین نمی‌رود.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی و تعامل تبلیغاتی به میان می آید ، اعتماد هنوز همه چیز است

52 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی می گویند که وقتی یک پلتفرم از حریم خصوصی و داده های آنها محافظت می کند، بر تصمیم آنها برای تعامل با تبلیغات یا محتوای حمایت شده که در کانال می بینند بسیار تأثیرگذار است.

سایت تبلیغات آگهی مدرن
سایت تبلیغات آگهی مدرن

برندها در سال 2023 بیشتر برای تبلیغات اجتماعی هزینه خواهند کرد

اما اگر برندها بخواهند سر و صدا ایجاد کنند، باید برای ایجاد تبلیغاتی که تجربه متمایز ارائه شده توسط هر شبکه اجتماعی را منعکس و غنی‌تر کنند، سخت‌تر تلاش کنند. مدیران رسانه های اجتماعی باید خلاق باشند زیرا فضای تبلیغات رقابتی تر می شود و محتوای باکیفیت تولید می کند که منعکس کننده تجربه متمایز هر شبکه است.

رسانه های اجتماعی 33 درصد از کل هزینه های تبلیغات دیجیتال را در سال 2022 به خود اختصاص دادند و هزینه های تبلیغاتی سالانه در رسانه های اجتماعی در سال 2022 به بیش از 134 میلیارد دلار رسید که افزایشی بیش از 17 درصدی نسبت به سال گذشته (که 23 میلیارد دلار اضافی است.)

در سه ماهه چهارم، 2021، میانگین CPM معادل 9.13 دلار بود که از 7.50 دلار CPM در سه ماهه چهارم 2020 جهش داشت.

آیا این سیگنال نشان می دهد که برندها باید منتظر افزایش مداوم CPM در طول سال 2023 باشند؟

برندها هزینه تبلیغات خود را از کانال‌های پرمصرف‌تر تغییر می‌دهند

این به معنای پایان اجرای کمپین های تبلیغات اجتماعی در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام نیست. اما، بازاریابان باید به دنبال موارد دلخواه امروزی باشند: TikTok، Pinterest، و Snapchat تا با افزایش محبوبیت این کانال ها (به ویژه TikTok) برخی از بودجه تبلیغات خود را مجدداً تخصیص دهند و از آنجایی که این کانال ها اشباع کمتری دارند، شانس بیشتری برای جلب توجه و تاثیرگذاری تبلیغات وجود دارد.

چرا تبلیغات مهم است؟ 7 مزیت کلیدی

چه در حال راه‌اندازی یک محصول یا خدمات جدید باشید یا صرفاً تلاش کنید نام تجاری خود را به جهان معرفی کنید، کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا افراد مناسب بیشتری را جذب کنید.

تبلیغات نوعی تبلیغات پولی است که توجه را به پیام کلیدی شما جلب می کند و گام بعدی حیاتی برای عملی کردن استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما است.

قرار گرفتن در معرض برند شما را افزایش می دهد تا بتوانید به سرعت به اهداف تجاری خود، از ایجاد پایگاه مشتری گرفته تا افزایش حجم فروش خود، دست یابید. در اینجا هفت راه کلیدی وجود دارد که یک استراتژی تبلیغاتی می تواند به درخشش کسب و کار شما کمک کند.

1.  ایجاد آگاهی

یکی از مستقیم ترین نتایج تبلیغات افزایش آگاهی از برند، محصول یا خدمات شماست. مشتریان هدف شما احتمالاً قبل از اینکه شما را به خاطر بسپارند، باید چندین بار با کسب و کار شما آشنا شوند و کمپین های تبلیغاتی به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند.

بازاریابان اغلب از تبلیغات پولی استفاده می کنند تا نه تنها در معرض دید قرار گرفتن افراد قرار بگیرند، بلکه چندین برابر در مقابل افراد مشابه قرار بگیرند.

بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین از ردیاب‌هایی به نام «کوکی‌ها» استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه کسی قبلاً تبلیغ شما را دیده است.

به لطف این داده‌ها، کسب‌وکارهایی مانند شما می‌توانند با استفاده از اشکال دیجیتالی تبلیغات، همان بینندگان را دوباره هدف‌گیری کنند. با این دسترسی مداوم، می توانید در بازار هدف خود به خوبی شناخته شوید.

2.  آموزش مصرف کنندگان

تبلیغات به مصرف کنندگان کمک می کند که چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها کمک می کند و برند شما چیست. می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای بهبود ساختمان برند خود و ایجاد درک عمیق‌تر از برند خود استفاده کنید. از ماموریت شرکت تا ارزش آنچه می‌فروشید.

از آنجایی که بازار هدف شما بیشتر در مورد کسب و کار شما می‌فهمد، ارتباط قوی‌تری با برند شما احساس می‌کند و به شما کمک می‌کند اعتماد و وفاداری مشتری ایجاد کنید و شما را یک قدم به فروش نزدیک‌تر می‌کند.

همچنین می توانید از کمپین های تبلیغاتی برای آموزش مصرف کنندگان در مورد موضوعات مرتبط با تجارت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، یک کمپین بازاریابی لوله کش ممکن است یک تبلیغ در رسانه های اجتماعی اجرا کند که شامل یک اینفوگرافیک درباره یک هک ساده برای رفع گرفتگی توالت است.

با انجام این کار، می توانید دید خود را به عنوان یک متخصص صنعت افزایش دهید و در عین حال مصرف کنندگان را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما سوق دهید.

سایت تبلیغات آگهی مدرن
سایت تبلیغات آگهی مدرن

3.  شهرت خود را افزایش دهید

تبلیغات به شما امکان می دهد شهرت کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید. هم تبلیغات آفلاین و هم تبلیغات آنلاین می‌توانند برجستگی پیام‌های کلیدی شما را افزایش دهند، نکاتی که می‌خواهید مخاطبان هدفتان داشته باشند و بهترین جنبه‌های شرکت شما را برجسته کند.

وقتی از تبلیغات برای برانگیختن احساسات خاص یا بیان داستان پشت برند خود استفاده می کنید، می توانید ادراک مشتری را شکل دهید (که به عنوان تصویر برند شما نیز شناخته می شود.)

به عنوان مثال، اگر با هر گونه مواجهه منفی مواجه شده اید، اجرای تبلیغی که بخش های مثبت کسب و کار شما را برجسته می کند، می تواند مصرف کنندگان بالقوه را از توجه ناخواسته دور کند.

4.  مشتریان جدید به دست آورید

جذب مشتریان جدید برای رشد کسب و کار ضروری است. تبلیغات مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند با پیام هایی که مستقیماً برای آنها جذاب است به افراد بیشتری در بین مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات آنلاین – از جمله تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات Yelp ، تبلیغات موتورهای جستجو و موارد دیگر- به ویژه برای جذب مشتری بسیار مهم است.

با تبلیغات آنلاین، مجبور نیستید مانند رسانه های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیون ، مخاطبان زیادی را جذب کنید.

تبلیغات رسانه های دیجیتال به شما امکان می دهد به طور خاص به افرادی دسترسی پیدا کنید که با جمعیت هدف و علایق کلیدی شما مطابقت دارند.

دستیابی به بازار هدف به طور خاص به این معنی است که شما پولی را برای تبلیغات برای افرادی که کسب و کارتان به آن ها پاسخ نمی دهد هدر نمی دهید و بازده سرمایه گذاری (ROI) خود را افزایش می دهید.

در مورد  Yelp Ads، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر واقعاً روی تبلیغ شما کلیک کند، در حالی که نمایش رایگان است (زمانی که مردم تبلیغ شما را می بینند اما کلیک نمی کنند). این بدان معناست که دلارهای تبلیغاتی شما مستقیماً به سمت جذابیت برای مخاطبان هدف شما می رود.

به همین دلیل، تبلیغات می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای به دست آوردن سرنخ و تبدیل مشتریان جدید به برند شما باشد.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک کسب و کار تعمیر خودرو برای وسایل نقلیه لوکس هستید، می توانید از تبلیغات دیجیتال برای هدف قرار دادن ساکنان پردرآمد در منطقه خود به جای تبلیغات در یک بیلبورد یا مجله برای مخاطبان عمومی استفاده کنید که ممکن است علاقه ای به آن نداشته باشند.

5.  مشتریان فعلی را حفظ کنید

حفظ مشتری پایه و اساس رشد کسب و کار است . شما به مشتریانی وفادار و بازگشتی نیاز دارید. افرادی که عاشق برند شما هستند، از طریق دهان به دهان برای شما ارجاع می فرستند و احتمالاً در صورت مشارکت کامل، پول بیشتری را برای محصول یا خدمات شما خرج می کنند.

تبلیغات موثر با حفظ توجه مشتریان شما به شما باعث ایجاد تجارت مجدد می شود. به این ترتیب، می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای هدف‌گیری مجدد اعضای مخاطبان هدف خود ، از جمله آنهایی که قبلاً در پایگاه مشتریان شما هستند، استفاده کنید.

یادآوری مرتب برند خود به مشتریان شاید با ارائه محصولات جدید یا قیمت گذاری تخفیف برای اعضای وفادار، آن ها را تشویق می کند که به جای رقبا با شما ارتباط برقرار کنند و از کسب و کار شما خرید کنند.

هرچه وفاداری به برند بیشتری به دست آورید، کمتر نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی برای فروش دارید.

از آنجایی که مشتریان متعهد ۲۳ درصد بیشتر از مشتریان غیر وفادار خرج می‌کنند، فروش به مشتریان فعلی می‌تواند بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر از سرمایه‌گذاری زمان قابل توجه برای ایجاد روابط با سرنخ‌هایی باشد که ممکن است اصلاً به مشتری تبدیل نشوند.

سایت تبلیغات آگهی مدرن
سایت تبلیغات آگهی مدرن

6.  جلوتر از رقابت باشید

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، شما رقبای دارید. همیشه برندهایی وجود خواهند داشت که برای جلب توجه همان مصرف کنندگان رقابت کنند.

حتی اگر ندانید که آن رقبا چه کسانی هستند ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها در میان برندهای متعددی باشند که در صنعت تبلیغات میلیارد دلاری مشارکت دارند.

از این نظر، اهمیت تبلیغات از این واقعیت ناشی می شود که همه آن را انجام می دهند. اگر از تبلیغات برای قرار دادن برند خود در خط مقدم ذهن مردم استفاده نکنید، رقبای شما با کمال میل در کانون توجه قرار خواهند گرفت و اگر بیش از حد طولانی در سایه بمانید، ارتباط خود را در ذهن مصرف کنندگان از دست خواهید داد.

جلوتر ماندن از رقبا به ویژه در صنایع اشباع شده، همه چیز مربوط به قرار گرفتن در معرض مداوم است. تبلیغات می تواند به شما کمک کند که فراتر از دسترسی شما به صورت ارگانیک (بدون هزینه) یا از طریق دهان به دهان به آن دست یابید.

به عنوان مثال، Yelp Ads  به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط و در صفحات رقبا ظاهر شود.

شما همچنین این قدرت را دارید که بودجه خود را به دلخواه تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که قرار گرفتن در معرض را به حداکثر می رسانید اما هرگز بیش از حد خرج نمی کنید.

7.  فروش داشته باشید

هنگام پاسخ به این سوال که «چرا تبلیغات مهم است؟»، ذکر اثرات آن بر فروش ضروری است. تبلیغات ابزار قدرتمندی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای کسب درآمد مورد نیاز برای بقا و رشد هستند.

اگر یک برند تجارت الکترونیک دارید، کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند مستقیماً با هدایت مشتریان بیشتر مستقیماً به فروشگاه فیزیکی، وب‌سایت و حتی صفحات محصول خاص، فروش را افزایش دهند . تبلیغات جستجوی دیجیتال به تنهایی به کسب و کارها کمک می کند تا به طور متوسط ​​حدود 11 دلار به ازای هر دلار خرج کنند.

هر نوع تبلیغات، چه سنتی و چه دیجیتال، می‌تواند به شما در افزایش ارزش خرید مشتری از طریق فروش متقابل یا توصیه محصولات و خدمات مرتبط کمک کند.

به عنوان مثال، یک آرایشگاه می‌تواند خدمات سشوار، حالت‌دهی و رنگ‌آمیزی خود را علاوه بر ارائه مدل‌های مو، تبلیغ کند. هرچه مشتریان بیشتر از کالاها و خدمات شما آگاه باشند  و اینکه چگونه می توانند از آن ها بهره ببرند، شانس بیشتری برای خرید کالاها و خدمات تکمیلی با خرید اصلی خود دارند.

اهداف تجاری خود را برآورده کنید

تبلیغات مهم است زیرا می تواند باعث رشد کسب و کار شود. تبلیغات تلاش‌های بازاریابی کسب‌وکار کوچک شما را تقویت می‌کند و به شما کمک می‌کند با پیام‌های مثبت و هدفمند که مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل می‌کند، به مخاطبان مناسب برسید.

همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را مجدداً هدف گیری کنید، خواه هدف شما ایجاد آگاهی از نام تجاری باشد یا کسب و کار بازگشتی از مشتریان وفادار. خوشبختانه، برای تحقق آن نیازی به پرداخت هزینه به آژانس های تبلیغاتی گران قیمت ندارید.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی مدرن را بنویسید؟

تبلیغات یک سرمایه گذاری کلیدی برای مشاغل ، صرف نظر از اندازه است. شرکت‌ها در سراسر جهان سالانه بیش از 600 میلیارد دلار برای تبلیغات خرج می‌کنند و تبلیغات دیجیتال به طور خاص تا سال 2024 به 876 میلیارد دلار خواهد رسید. اما چرا تبلیغات مهم است؟ هفت مزیت تبلیغات را کشف کنید و اینکه چرا برای کسب و کارهای کوچک ارزش هزینه را دارد.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات استفاده از پیام های حمایت شده و برند برای فروش محصولات یا خدمات است. هدف از تبلیغات افزایش درآمد، کسب مزیت نسبت به رقبا و ایجاد آگاهی از برند است.
اگر در مسیر خود به سمت خواربارفروشی از کنار یک آگهی عبور کنید، ممکن است به نظر بیلبورد یا پوستری مستقل باشد. با این حال، تبلیغات تک معمولاً بخشی از یک کمپین بزرگتر هستند.
کمپین های تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات هستند که حول یک موضوع یا هدف مشترک گروه بندی می شوند. شرکت‌ها ممکن است کمپین‌های تبلیغاتی خود را در داخل، با همکاری با مشاوران تبلیغاتی مستقل یا با کمک یک آژانس تبلیغاتی شخص ثالث ایجاد کنند.

چرا تبلیغات مهم است؟

چه در حال راه‌اندازی یک محصول یا خدمات جدید باشید یا صرفاً تلاش کنید نام تجاری خود را به جهان معرفی کنید، کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا افراد مناسب بیشتری را جذب کنید.
تبلیغات نوعی تبلیغات پولی است که توجه را به پیام کلیدی شما جلب می کند و گام بعدی حیاتی برای عملی کردن استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *