ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

هر زمان که با یک مشتری جدید در مورد ویژگی های سایت تبلیغات آگهی صحبت می کنم، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهم این است که به وب سایت آن ها نگاهی بیندازم. حداقل چیزهایی وجود دارد که هر وب سایت باید شامل آن ها باشد. این موارد باعث می‌شود سایت به راحتی پیدا شود، به اشتراک گذاشته شود و بتواند تمام فعالیت های بازاریابی اینترنتی را ردیابی کند

اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

قبل از اینکه وبستر دیجیتال مارکتینگ را شروع کنم (و حتی قبل از شروع به کار به عنوان یک متخصص بازاریابی اینترنتی)، مدیر پروژه یک شرکت طراحی وب سایت و قبل از آن یک توسعه دهنده وب بودم.

بنابراین می دانم که اجرای هیچ یک از این موارد دشوار نیست. در واقع، راه حل های رایگان برای اکثر موارد موجود در این لیست وجود دارد.

اگر وب‌سایتی ندارید، این فهرست را با شخصی که می‌خواهید برای شما بسازد به اشتراک بگذارید. آن ها باید بدانند همه چیز در این لیست به چه معناست و بتوانند هر مورد را در برآورد شما بگنجانند. یا طراحی وب سایت توسط وبستر دیجیتال مارکتینگ را در نظر بگیرید.

اگر قبلاً یک وب‌سایت دارید  ، به آن نگاهی بیندازید تا ببینید در حال حاضر چند مورد از این موارد را شامل می‌شود. اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موثر باشید، بقیه را اضافه کنید.

من در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه تشخیص اینکه آیا سایت شما این موارد را نیز دارد، در جایی که مشخص نیست، درج خواهم کرد.

1.یک نام دامنه عالی انتخاب کنید

سایت شما باید نام دامنه ای داشته باشد که با این معیارها مطابقت داشته باشد:

اولا نام باید به راحتی تایپ و به خاطر بسپارد. این بدان معنی است که کوتاهتر بهتر است، کاراکترهای خاص باید محدود شوند (مانند خط زیر) و از چیزهایی که املای آنها دشوار است باید اجتناب شود.

دوما نام دامنه خود را بررسی کنید تا ببینید اگر یک اشتباه املایی رایج مرتکب شوید چه اتفاقی می افتد. به عنوان مثال، اگر نام دامنه “some-domain.com” را دارید، اگر “somedomain.com” (بدون خط تیره) را تایپ کنید چه اتفاقی می افتد؟ آیا به یک رقیب منجر می شود؟ اگر چنین است، ممکن است تجارت خود را از دست بدهید.

سوما اگر بتوانید دامنه ای با نام تجاری و کلمات کلیدی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، واقعا ایده آل است. نام دامنه یکی از راه‌هایی است که گوگل تصمیم می‌گیرد محتوای شما به هر جستجوی مرتبط است یا خیر.

از یک طرف، مردم بیشتر احتمال دارد که نام شما را در گوگل تایپ کنند تا شما را پیدا کنند تا اینکه فقط نام دامنه شما را در نوار آدرس وارد کنند.

شما می خواهید که آنها بتوانند شما را از این طریق پیدا کنند. از سوی دیگر، اگر کلمات مورد نظر مردم را در نام دامنه خود داشته باشید (یعنی «تعمیر خودرو اوماها» یا «تمیز کردن فرش»)، به احتمال زیاد در صفحات اول نتایج نشان داده می‌شوید.

اگر نام دامنه شما با این معیارها مطابقت نداشته باشد، چه کاری انجام می دهید؟ من به فکر تغییر آن هستم. اگر از GoDaddy.com بازدید کنید، می‌توانید کادری را در بالای صفحه اصلی ببینید که به شما امکان می‌دهد نام دامنه را تایپ کنید و از موجود بودن یا نبودن آن مطلع شوید.

اگر موردی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید آن را به وب سایت و دامنه موجود خود اضافه کنید. لازم نیست اجازه دهید نام دامنه ای که دارید از بین برود و مشتریان شما را سرگردان کند. شما از هر دو نام دامنه استفاده می کنید تا زمانی که نام دامنه جدید نسبت به نام قبلی تثبیت شود.

2. شامل یک سیستم مدیریت محتوای اولیه  (CMS)

CMS به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای وب سایت خود را تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک آدرس وب خاص (به عنوان مثال youdomain.com/admin) بروید و وارد شوید. از آنجا می توانید محتوا را اضافه و حذف کنید و آن را ویرایش کنید. همچنین می توانید عکس ها و اسناد را به یک صفحه اضافه کنید.

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی
ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

نکته: اگر CMS شما دارای عملکرد “کپی از Word” است! استفاده از Word برای ایجاد محتوا غیرعادی نیست. اما بدون این تابع، بسیار معمول است که وقتی از Word به یک CMS کپی می‌کنید، همه چیزهایی را که نمی‌خواهید به محتوای شما اضافه می‌کند به خصوص قالب‌بندی غیر ضروری.

3. یک وبلاگ یکپارچه با سایت داشته باشید

وبلاگ یکی از بزرگ‌ترین و بهترین راه‌ها برای شرکت‌ها برای بهبود موقعیت‌یابی موتور جستجوی وب‌سایت (SEO)، تعامل با مشتریان و تثبیت خود به عنوان متخصص صنعت است.

یک وبلاگ مانند یک خبرنامه است، اما در وب سایت شما زندگی می کند. به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، شما می خواهید به طور منظم وب سایت خود را به روز کنید و استفاده از کلمات کلیدی را افزایش دهید (کلماتی که می خواهید افراد هنگام جستجو شما را زیر آنها بیابند).

یک وبلاگ انجام هر دوی این کارها را آسان تر می کند. توصیه می کنم حداقل ماهی یک بار وبلاگ (یعنی به وبلاگ خود مقاله اضافه کنید) بنویسید. یک بار در هفته حتی بهتر است.

پلتفرم های وبلاگ نویسی کاملا رایگان زیادی وجود دارد. وردپرس یکی از محبوب ترین هاست.

وبلاگ باید بخشی از وب سایت شما باشد. واقعاً، بهترین کار اگر کاملاً از بقیه سایت قابل تشخیص نباشد. ناوبری باید یکسان باشد و طراحی یکسانی داشته باشد.

با این حال، ممکن است موارد مختلفی در ستون‌های چپ یا راست سایت شما (در صورت لزوم) داشته باشد. معمولی است که به یک وبلاگ در yourdomain.com/blog یا yourdomain.com/news دسترسی داشته باشید.

اگر به افراد اجازه دهد در مورد هر مقاله نظر بدهند، وبلاگ بهترین کار را خواهد داشت. نظرات در وبلاگ شما مانند یک ستاره طلایی است.

 یکی از راه هایی است که می دانید مردم آنچه را که شما می نویسید می خوانند و به آن علاقه مند هستند. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینترنتی خود، می خواهید در صورت امکان به نظرات وبلاگ خود پاسخ دهید.

توجه: نرم افزار وبلاگ نویسی شما همچنین می تواند به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین 2 مورد را به طور همزمان بررسی می کند.

4. یک فرم کوتاه برای عضویت در وبلاگ در هر صفحه از سایت قرار دهید

در هر صفحه از وب سایت خود، به افراد فرصت دهید تا در وبلاگ شما مشترک شوند. این شروع برنامه بازاریابی ایمیلی انتخابی شماست.

هنگامی که آنها برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در حین ارسال آنها ثبت نام می‌کنند، که نشان می‌دهد می‌خواهند بدانند در مورد هر موضوعی چه می‌گویید ، این چیز خوبی است.

آن ها از شما می خواهند که با آنها در ارتباط باشید. و هر بار که با آنها تماس می گیرید، کسب و کار خود و خدماتی را که ارائه می دهید به آنها یادآوری می کنید. این کمک می کند تا سرنخ های جدید به مشتریان تبدیل شوند و به مشتریان فعلی کمک می کند تا مشتریان تکرار شوند.

برای کوتاه مدت، فرم شما می تواند تنظیم شود تا اطلاعات مشترک جدید را برای شما ایمیل کند تا بتوانید آن را به صورت دستی به لیست پستی اضافه کنید.

اما در نهایت، احتمالاً می خواهید آن را با نرم افزارهایی ادغام کنید که لیستی از مشترکین شما را نگه می دارد و ارسال ایمیل به آنها را آسان می کند.

 MailChimp راه حلی است که من معمولاً توصیه می کنم. همچنین می توانید آن را مستقیماً به Constant Contact پیوند دهید یا از انواع افزونه های وبلاگ (افزونه های نرم افزار وبلاگ خود) استفاده کنید.

برخی از این راه حل ها رایگان هستند و برخی از آنها هزینه کمی دارند. معمولاً هزینه به بزرگی لیست ایمیل شما بستگی دارد.

5. شامل گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد بدانید چند نفر از سایت شما بازدید می کنند، تعداد زیادی اطلاعات جمعیتی در مورد آنها وجود دارد، وقتی به سایت شما می رسند چه کاری انجام می دهند، از کجا آمده اند، و اینکه آیا تصمیم دارند با شما تماس بگیرند یا نه.

زمانی که آنها آنجا بودند در وبلاگ خود مشترک شوید. این ابزار (یا ابزاری شبیه به آن) دلیلی است که وبستر دیجیتال مارکتینگ قادر خواهد بود به شما بگوید دقیقا چند مشتری برای شما آورده و از کجا آمده اند.

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی
ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

مطمئن نیستید که گوگل آنالیتیکس دارید؟ سایت خود را در مرورگری مانند کروم بالا بکشید و روی پس زمینه صفحه کلیک راست کنید. شما باید انتخابی برای “مشاهده منبع” یا “مشاهده منبع صفحه” داشته باشید.

وقتی صفحه جدید باز شد این را انتخاب کنید، Ctrl+F (در ویندوز) را کلیک کنید. با این کار کادر «یافتن» بالا می‌آید. در آن کادر کلمه google را تایپ کنید. اگر هیچ نتیجه ای دریافت نکردید، احتمالاً Google Analytics را نصب نکرده اید.

نکته: اگر ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک وب دیگری نیز دارید. بسیاری از پلتفرم‌های میزبانی شامل یکی بدون هزینه اضافی هستند.

6. آیکون های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در تمام صفحات سایت قرار دهید

در صفحات وب سایت شما، باید یک ردیف یا ستون از آرم های رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد که اگر روی آنها کلیک کنید، به شما امکان می دهد آن صفحه را به راحتی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شما باید حداقل توییتر، فیسبوک، لینکدین و +Google و ایمیل را وارد کنید. اگر سایت شما از تصاویر زیادی استفاده می کند، باید Pinterest  را نیز در نظر بگیرید.

نکته: شامل Digg و Tumblr می شود.

7. پیوندهایی را برای دنبال کردن حساب های رسانه های اجتماعی خود در یک مکان برجسته در تمام صفحات وب سایت قرار دهید

من این ها را در هدر یا پاورقی سایت یا در ستون چپ یا راست دیده ام. جایی که هستند مهم نیست، اما آن ها را پنهان نکنید. دیدن و یافتن آنها را آسان کنید بدون اینکه حتی به دنبال آن ها بگردید.

اگر یک بازدیدکننده از سایت شما روی این لینک ها کلیک کند، به صفحه خاصی در آن پلتفرم رسانه اجتماعی منتقل می شود تا بتواند شما را دنبال کند.

این روش دیگری برای بازدیدکنندگان است تا از شرکت شما، آنچه که شما برای گفتن دارید به‌روز بمانند و هر گونه فروش ویژه یا فروش را مشاهده کنند.

8. یک فرم تماس بسازید

بسیاری از کسب و کارها در ویژگی های سایت تبلیغات آگهی فقط یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن در وب سایت دارند. این ایده آل نیست زیرا به 2 دلیل اصلی: 1) ردیابی آن آسان نیست و 2) ممکن است میزان هرزنامه دریافتی به آن آدرس ایمیل را افزایش دهد (بسته به نحوه برنامه ریزی آن). من همیشه یک فرم تماس را به جای آن توصیه می کنم.

در ابتدایی ترین حالت، بازدیدکننده سایت شما فرم را پر می کند و شما ایمیلی حاوی اطلاعاتی که بازدیدکننده ارسال کرده است دریافت می کنید.

فرم های پیچیده تر به طور خودکار اطلاعات را در یک پایگاه داده یا یک سیستم CRM مانند Salesforce وارد می کنند. مواردی که فرم تماس همیشه باید شامل موارد زیر باشد:

  1. به محض اینکه شخص به صفحه رفت (بدون پیمایش) فرم را جایی که می توان آن را مشاهده کرد، قرار دهید.
  2. اگر از بازدیدکننده شماره تلفنی در فرم خود بخواهید، باید به وضوح نشان دهد که شماره تلفن اختیاری است (لازم نیست قبل از ارسال فرم پر شود). داشتن فیلد شماره تلفن مورد نیاز می تواند میزان پاسخگویی را به طور جدی کاهش دهد.
  3. اگر بازدیدکننده نتوانست فیلد مورد نیاز را پر کند، قسمتی را که پر نکرده است برجسته یا علامت گذاری کنید و یک پیام خطای خاص بدهید که مشکل را به بازدیدکننده می گوید.
  4. فرم باید به صفحه ارسال جداگانه از صفحه ای که فرم در آن قرار دارد برود. به عبارت دیگر، آدرس در نوار آدرس باید در هنگام ارسال فرم تغییر کند. یک پیام تشکر زیبا می تواند در صفحه نمایش داده شود. وقتی دو صفحه از هم جدا هستند، گوگل آنالیتیکس کار بهتری برای ردیابی تبدیل ها (ارسال فرم ها) انجام می دهد.
  5. دکمه ارسال فرم را بزرگ و رنگی روشن کنید.
  6. در زیر یا نزدیک دکمه ارسال، بگویید “ما هرگز اطلاعات تماس شما را نمی فروشیم یا به اشتراک نمی گذاریم!” بدیهی است که این کار را فقط در صورتی انجام دهید که درست باشد.
  7. هنگامی که فرم ارسال شد، یک ایمیل تأییدیه برای شخصی که آن را پر کرده است ارسال کنید و به او اطلاع دهید که اطلاعات او دریافت شده است. همچنین می توانید از این ایمیل تشکر برای پرسیدن سوال بعدی استفاده کنید. تأیید ایمیل باید از یک آدرس ایمیل واقعی باشد که توسط افراد نظارت می شود. برخی افراد پاسخ را می زنند و شما می خواهید آن نامه را دریافت کنید.

پاداش: اگر می توانید محتوای ایمیل تشکر را در سیستم مدیریت محتوا مدیریت کنید.

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی
ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

9.در هر صفحه یک فراخوان جلب توجه قرار دهید

فراخوانی به اقدام، درخواستی است که شما از بازدیدکننده برای انجام یک عمل انجام می دهید. معمولاً اقدام به این صورت است که با شما تماس گرفته یا فرم تماس را پر کنید.

همچنین ممکن است موارد دیگری مانند دانلود یک سند، بازدید از صفحه دیگر، شرکت در آزمون و غیره باشد. فراخوانی برای اقدام در قالب دکمه‌ها گاهی اوقات می‌تواند بسیار خوب عمل کند.

برای بهترین نتایج، هر صفحه باید به بازدیدکننده بگوید که به نظر شما چه اقدامی باید از صفحه انجام دهد.

10. به افرادی که از سایت شما با استفاده از دستگاه های تلفن همراه بازدید می کنند، تجربه خوبی بدهید

بیش از 50 درصد از مردم در حال حاضر از دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند و تبلت ها) برای وب گردی استفاده می کنند.

 گوگل در آوریل 2015 شروع به جریمه کردن مشاغلی کرد که سازگار با موبایل نیستند. مطمئن شوید که وقتی شخصی از سایت شما در چنین دستگاهی بازدید می کند، همچنان می تواند با سایت شما تعامل داشته باشد و اطلاعاتی را که احتمالاً می خواهد (مانند محل دفتر یا فروشگاه شما) در مدت زمان معقول.

سایت را روی گوشی خود تست کنید تا ببینید چقدر خوب کار می کند. اگر کند است، اگر بازدید کننده نمی تواند از مسیریابی استفاده کند، اگر فونت ها برای خواندن خیلی کوچک هستند، باید تغییری ایجاد کنید.

11. سایت ها زمانی بهترین هستند که در تمام مرورگرهای اینترنتی مدرن قابل دسترسی باشند

چه من از کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس یا سافاری استفاده می‌کنم، وقتی از یک وب‌سایت بازدید می‌کنم، باید همان تجربه فوق‌العاده را داشته باشم. اگر اینترنت اکسپلورر 6 دارید، انتظار نداشته باشید که کسی همچنان از مرورگر شما پشتیبانی کند، اما اگر جدیدترین نسخه کروم را دارید، باید انتظار چیزهای خوبی را داشته باشید.

این ها چیزهایی هستند که احتمالاً در بررسی بازاریابی دیجیتال مشاهده خواهید کرد.

اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

قبل از اینکه وبستر دیجیتال مارکتینگ را شروع کنم (و حتی قبل از شروع به کار به عنوان یک متخصص بازاریابی اینترنتی)، مدیر پروژه یک شرکت طراحی وب سایت و قبل از آن یک توسعه دهنده وب بودم.
بنابراین می دانم که اجرای هیچ یک از این موارد دشوار نیست. در واقع، راه حل های رایگان برای اکثر موارد موجود در این لیست وجود دارد.
اگر وب‌سایتی ندارید، این فهرست را با شخصی که می‌خواهید برای شما بسازد به اشتراک بگذارید. آن ها باید بدانند همه چیز در این لیست به چه معناست و بتوانند هر مورد را در برآورد شما بگنجانند. یا طراحی وب سایت توسط وبستر دیجیتال مارکتینگ را در نظر بگیرید.

چونه یک وبلاگ یکپارچه با سایت داشته باشید؟

وبلاگ یکی از بزرگ‌ترین و بهترین راه‌ها برای شرکت‌ها برای بهبود موقعیت‌یابی موتور جستجوی وب‌سایت (SEO)، تعامل با مشتریان و تثبیت خود به عنوان متخصص صنعت است.
یک وبلاگ مانند یک خبرنامه است، اما در وب سایت شما زندگی می کند. به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، شما می خواهید به طور منظم وب سایت خود را به روز کنید و استفاده از کلمات کلیدی را افزایش دهید (کلماتی که می خواهید افراد هنگام جستجو شما را زیر آنها بیابند).
یک وبلاگ انجام هر دوی این کارها را آسان تر می کند. توصیه می کنم حداقل ماهی یک بار وبلاگ (یعنی به وبلاگ خود مقاله اضافه کنید) بنویسید. یک بار در هفته حتی بهتر است.
پلتفرم های وبلاگ نویسی کاملا رایگان زیادی وجود دارد. وردپرس یکی از محبوب ترین هاست.

چگونه پیوندهایی را برای دنبال کردن حساب های رسانه های اجتماعی خود در یک مکان برجسته در تمام صفحات وب سایت قرار دهیم؟

من این ها را در هدر یا پاورقی سایت یا در ستون چپ یا راست دیده ام. جایی که هستند مهم نیست، اما آن ها را پنهان نکنید. دیدن و یافتن آنها را آسان کنید بدون اینکه حتی به دنبال آن ها بگردید.
اگر یک بازدیدکننده از سایت شما روی این لینک ها کلیک کند، به صفحه خاصی در آن پلتفرم رسانه اجتماعی منتقل می شود تا بتواند شما را دنبال کند.
این روش دیگری برای بازدیدکنندگان است تا از شرکت شما، آنچه که شما برای گفتن دارید به‌روز بمانند و هر گونه فروش ویژه یا فروش را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *