اهمیت سایت تبلیغات آگهی

اهمیت سایت تبلیغات آگهی

اجازه دهید به شما بگویم که نه تنها تاکتیک های بازاریابی که در اهمیت سایت تبلیغات آگهی میخواهیم معرفی کنیم مهم هستند، بلکه در واقع برخی از موثرترین آن ها هستند. ما از آن ها استفاده کرده‌ایم، بازاریابان دیگر از آن ها استفاده می‌کنند و بیشتر وب سایت های بزرگی که تا به امروز دیده‌ایم از آن ها استفاده می کنند.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی چیست؟

اما این همه ماجرا نیست. برای شروع به تبلیغ رایگان وب سایت خود و گرفتن نتیجه، نیازی به مدرک بازاریابی یا حرفه ای بودن در بازاریابی ندارید. در اینجا تعدادی ایده وجود دارد که در سبد رایگان، آسان و موثر قرار می گیرند.

1.کلمات کلیدی آسان را برای سئو اولویت بندی کنید

اگر با سئو آشنایی ندارید، مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است و به شما امکان می دهد ترافیک رایگان از موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت کنید.

یکی از اصول فرآیند سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای ایجاد محتوا است. اکنون، یک تاکتیک آزمایش شده برای وب سایت ها و وب سایت های جدید بدون پروفایل بک لینک قوی، انتخاب کلمات کلیدی با درجه سختی پایین است.

شما می توانید آن کلمات کلیدی را با نگاه کردن به دو چیز مشخص کنید:

  • صفحات با رتبه برتر چند بک لینک از دامنه های منحصر به فرد دارند؟
  • آیا صفحات با رتبه برتر متعلق به دامنه ای با اعتبار موضوعی بالا هستند؟

در اینجا نحوه انجام این کار با استفاده از اکسپلورر کلمات کلیدی آمده است. می توانید:

  1. یک کلمه کلیدی یا چند کلمه کلیدی را وارد کنید.
  2. به گزارش شرایط تطبیق بروید و معیار KD (سختی کلمه کلیدی) را فیلتر کنید تا کلمات کلیدی تا 20 KD را نشان دهید. این به شما کلمات کلیدی آسان بر اساس پروفایل بک لینک را نشان می دهد.
  3. یک کلمه کلیدی مرتبط را انتخاب کنید و پنل SERP را باز کنید تا ببینید چه نوع صفحاتی رتبه بندی می شوند. اگر می بینید که برندهای محبوب غالب هستند، ممکن است با وجود KD پایین رتبه بندی آن کلمات کلیدی دشوار باشد.SERP  های بدون برندهایی مانند آن باید راحت تر مورد هدف قرار گیرند.
  4. مرحله 3 را برای هر کلمه کلیدی مرتبط در لیست تکرار کنید.

تنها کلمات کلیدی کم رقابت ممکن است پتانسیل ترافیک زیادی را ارائه نکنند. اما اگر تعدادی از صفحات را با هدف قرار دادن این کلمات کلیدی انباشته کنید، می توانید با ترافیک جستجوی ارگانیک جدی مواجه شوید.

همچنین، اگر کلمات کلیدی با رقابت پایین به اندازه کافی خاص باشند، ممکن است بهتر از همتایان عمومی تر خود تبدیل شوند. یکی از ترفندهای ساده برای یافتن کلمات کلیدی که احتمالاً می توانند به فروش تبدیل شوند، بررسی هزینه تبلیغات CPC برای دیدن اینکه آیا مردم برای آن کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند یا خیر.

پس با کلمات کلیدی دشوار چه باید کرد؟ البته، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را هدف قرار دهید، اما توجه داشته باشید که احتمالاً برای رتبه‌بندی زمان بیشتری (و بک لینک‌ها) نیاز دارند.

توصیه

همچنین ممکن است بخواهید کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر را امتحان کنید، زیرا معمولاً آن ها نیز کم رقابت هستند. این مقاله شما را با موضوع آشنا می کند و مراحل را به شما نشان می دهد. توجه داشته باشید که این تاکتیک همیشه نتیجه نمی دهد و می تواند کمی پیچیده تر از آنچه در بالا خواندید باشد. همچنین، ممکن است برای برخی از مناطق ( B2B، فناوری های نوظهور) مناسب تر از سایرین باشد.

2. سئو صفحات موجود خود را انجام دهید

گاهی اوقات، برای دریافت ترافیک بیشتر، نیازی به ایجاد محتوای جدید ندارید. محتوای قدیمی شما ممکن است فقط به کارهای سئو نیاز داشته باشد، از جمله:

  • تراز دقیق تر با هدف جستجو برای ارائه بهتر معنای جستجو.
  • به روز رسانی محتوا، به روزتر کردن آن.
  • معرفی یک ارزش منحصر به فرد برای نشان دادن Google و جستجوگران که چیز جدیدی برای اضافه کردن به جدول دارید (برای Google، محتوای منحصر به فرد محتوای با کیفیت است.)
  • بهینه سازی تگ عنوان خود برای دریافت کلیک های بیشتر از SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو).
  • پر کردن شکاف های محتوا برای ارتباط بیشتر موضوعی.
  • افزودن پیوندهای داخلی برای توزیع ارزش لینک.
اهمیت سایت تبلیغات آگهی
اهمیت سایت تبلیغات آگهی

3. یک منبع رایگان برای اهمیت سایت تبلیغات آگهی ایجاد کنید

این تاکتیک تماماً در مورد ایجاد محتوای ارزشمند و منحصر به فرد است که به طور ایده‌آل حول برند یا محصول شما متمرکز باشد و سپس دسترسی رایگان به محتوا را ارائه دهد.

چه یک راهنمای PDF قابل چاپ باشد یا یک مجموعه آموزشی در YouTube، بر ارزش افزوده برای مخاطبان خود تمرکز کنید. سپس شروع به دیدن جادوی دهان به دهان در کار خواهید کرد.

اما ابتدا به یک موضوع اثبات شده برای منبع رایگان خود نیاز دارید.

می‌توانید با مراجعه به پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی نویسندگان و مجلات موجود در سایت خود و مشاهده سیگنال‌های تعامل: لایک‌ها، ریتوییت‌ها، نظرات و غیره، به صورت دستی برای موضوعات الهام بگیرید.

یکی از ابزارهایی که ما اغلب برای هر نوع تحقیق مخاطب توصیه می کنیم SparkToro است. فقط موضوعاتی را که مخاطبان هدف شما اغلب در مورد آن ها صحبت می کنند وصل کنید تا موضوعات و هشتگ های مرتبط را کشف کنید (در میان بسیاری موارد دیگر).

توصیه

ایجاد محتوای متناسب با پلتفرم ها با مکانیسم های توزیع بومی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید در سایتی مانند Udemy  یک دوره آموزشی در مورد چگونگی نقاشی مینیاتورهای Warhammer ایجاد کنید و ذکر کنید که صاحب یک وب سایت در این زمینه با منابع جالب تر هستید.

4.برای یک دوره مشترک یا وبینار شریک شوید

به دنبال کسب و کارهای دیگری باشید که مخاطبان مشابهی را هدف قرار می دهند اما مستقیماً با شما رقابت نمی کنند.

سپس ببینید آیا آن ها برای همکاری محتوایی با شما آماده هستند یا خیر. به این ترتیب، شما می توانید برای مخاطبان آنها صحبت کنید، و آن ها نیز برای مخاطبان شما صحبت می کنند.

در اینجا یک مثال آورده شده است: در سال 2018، ما با  Buffer، یک ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی، برای ایجاد وبیناری با عنوان «چگونه ترافیک وب‌سایت را با محتوای همیشه سبز و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به دست آوریم» کار کردیم.

در حالی که مخاطبان را بازاریابان دیجیتال تشکیل می دادند، محصولات ما به اندازه کافی متفاوت هستند و با یکدیگر رقابت نمی کنند.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی
اهمیت سایت تبلیغات آگهی

5.محتوای خود را برای سایر کانال های بازاریابی تغییر دهید

هدف گذاری مجدد محتوا در مورد استفاده از محتوای موجود و باز بسته بندی آن برای سایر کانال های بازاریابی است.

برای مثال، می‌توانید یک مقاله بزرگ‌تر را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید و از آن ها برای تبلیغ مقاله اصلی از طریق وبلاگ‌نویسی مهمان استفاده کنید. در واقع، این یک تکنیک رایج است که نام خاص خود را دارد: “Splintering Technique “.

6.فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را در اهمیت سایت تبلیغات آگهی پیدا کنید

چگونه می توانید وب سایت خود را در حالی که برای دیگران می نویسید تبلیغ کنید؟

هنگامی که محتوایی را برای وب سایت های دیگر منتشر می کنید، چند اتفاق می افتد:

  • شما ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید (اگرچه این بهترین روش برای ترافیک ثابت نیست).
  • شما برند خود را در معرض مخاطبان جدید قرار می دهید.
  • لینک به دست آمده به نمایه بک لینک شما کمک می کند.
  • می توانید ارتباطات جدیدی در صنعت ایجاد کنید.

جدای از آماده کردن طرحی که از بین مردم متمایز باشد، نکته کلیدی یافتن مکان های مناسب برای انتشار است.

برای این کار می توانید از گوگل با اپراتورهای جستجو استفاده کنید. سپس باید هر صفحه را به صورت دستی بررسی کنید.

7. محتوای خود را در اهمیت سایت تبلیغات آگهی سندیکا کنید

پخش محتوا تاکتیکی مشابه وبلاگ نویسی مهمان است. تنها تفاوت این است که با سندیکای محتوا، شما یک چیز را در چندین مکان منتشر می کنید.

شروع با انتشار محتوا عملاً مانند وبلاگ نویسی مهمان است. تو نیاز داری:

  • مطالب عالی
  • سندیکاهای بالقوه (وب سایت هایی که می توانند محتوای شما را منتشر کنند). می توانید از همان فرآیند و ابزارهایی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید. تنها چیزی که تغییر می کند عبارت جستجوی شماست.
  • زمین خوبی برای عبور پا از در

همراه با سندیکا، گزینه ای برای خود سندیکا وجود دارد. بنابراین برخلاف وبلاگ نویسی مهمان، می‌توانید مقالات خود را در پلتفرم‌های دیگری مانند  Medium، Reddit  یا LinkedIn پر کنید. این پلتفرم ها مخاطبان زیادی دارند و مکانیسم توزیع مخصوص به خود را دارند، بنابراین می توانید به صورت رایگان جلوی چشمان مردم بروید.

توصیه

از یک ابزار بررسی بک لینک استفاده کنید تا ببینید نویسندگان انتخابی شما در کجا محتوای خود را سندیکای می کنند. در Ahrefs، به گزارش Backlinks بروید ، فیلتر کلمه یا عبارت را روی «Anchor with around text» قرار دهید و «Originally appeared on»  را در داخل فیلد ورودی تایپ کنید.

8. در شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله جوامع آنلاین، مکان‌هایی هستند که احتمالاً می‌توانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید. شما فقط باید بفهمید که دقیقا کجا و چگونه می توانید ارزش منحصر به فردی برای آنها فراهم کنید. اگر چیز مهمی برای گفتن دارید، فرصت های زیادی برای پیوند دادن به وب سایت شما وجود خواهد داشت.

با یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان خود شروع کنید. باز هم برای این کار SparkToro را توصیه می کنم.

راه دیگر برای یافتن مکان هایی که موضوعات مرتبط با وب سایت شما (یا حتی وب سایت شما) را ذکر می کنند، استفاده از ابزار نظارت بر وب مانند Google Alerts یا همان Ahrefs Alerts خود ما است.

هنگامی که انجمن های خود را به صفر رساندید، ممکن است بخواهید با در نظر گرفتن این نکات جهانی به آنها نزدیک شوید:

  • به آنچه برای هر مخاطب مفید است توجه کنید – پس از پیوستن، قوانین را بخوانید و مدتی را به تحقیق در مورد گروه اختصاص دهید. به نحوه تعامل اعضای موجود نگاه کنید. همچنین، ضمن افزودن ارزش و مفید بودن، روی پست های دیگران نظر دهید.
  • نظرات متفکرانه و روشنگرانه را ارسال کنید، دیگران شروع به جبران خواهند کرد. اسپمر نباشید.
  • پس از مدتی ارجاع دادن به وب سایت خود را شروع کنید – فقط زمانی این کار را انجام دهید که زمان زیادی را صرف پرداختن به جامعه و پیدا کردن دوستان کردید. حتی در این صورت، سعی کنید به گونه‌ای پیش بروید که “تبلیغات آشکار” را فریاد نزنید. درخواست نظرات یا قرار دادن وب سایت خود به عنوان چیزی که ممکن است به افراد کمک کند، راه هایی برای انجام آن هستند.

توصیه

همیشه نباید از پست های اجتماعی خود انتظار ترافیک ارجاع داشته باشید. دو دلیل:

  • اگر هیچ راه طبیعی برای اضافه کردن پیوند وجود ندارد، این کار را انجام ندهید. در غیر این صورت، محتوای شما ممکن است به عنوان یک نقض خط مشی هرزنامه تلقی شود.
  • به نظر می رسد پلتفرم های رسانه های اجتماعی قاره بومی را ترجیح می دهند، یعنی محتوایی را که قرار است در محل «مصرف» شود به جای دسترسی از طریق پیوند. این بدان معنی است که گاهی اوقات مجبور خواهید بود پیوندها را برای تعامل معامله کنید.

9. انجمنی را برای خود در اهمیت سایت تبلیغات آگهی راه اندازی کنید

ممکن است کار کند اگر:

  • مردم واقعاً دوست دارند نظرات خود را در مورد موضوعات مرتبط با وب سایت شما به اشتراک بگذارند.
  • شما می توانید ارزش منحصر به فردی ارائه دهید که مخاطب شما را جذب و حفظ کند.

با جلوتر رفتن، می‌توانیم ببینیم که داشتن یک انجمن به وب‌سایت شما مزایای متعددی دارد. از نظر جنبه های تبلیغاتی، بزرگترین مزیت احتمالا تبلیغات دهان به دهان خواهد بود.

تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین کانال های بازاریابی است. زمانی شروع به کار ارگانیک می کند که اعضای جامعه احساس کنند ارزش درون جامعه به نفع دیگران است. اما می‌توانید با دادن دلیلی برای صحبت کردن، مانند مطالعه جدیدی که اخیراً منتشر کرده‌اید، بر دهان به دهان تأثیر بگذارید.

به این ترتیب، یک جامعه به طور طبیعی می تواند شروع به جذب اعضا کند و در نتیجه وب سایت شما را تبلیغ کند. فقط به خاطر داشته باشید که با این تاکتیک نباید انتظار موفقیت یک شبه را داشته باشید. آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت با سود سهام پرداخت کنید.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی
اهمیت سایت تبلیغات آگهی

10. یک لیست ایمیل بسازید، یک خبرنامه راه اندازی کنید

به همین دلیل است که بازاریابی ایمیلی توسط بسیاری از بازاریابان مورد استفاده قرار گرفته است: به آنها امکان می دهد مخاطبان خود را ایجاد کنند و مستقیم و منظم با آن ها به صورت رایگان ارتباط برقرار کنند. چنین لیست ایمیل مارکتینگ می تواند به یکی از با ارزش ترین دارایی های شما تبدیل شود.

البته ایجاد یک لیست ایمیل به این آسانی نیست. اما اگر ایمیل مارکتینگ همراه با بازاریابی محتوای با کیفیت انجام شود، راه اندازی مانند آن فرآیند فهرست سازی را تقریباً به صورت خودکار انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرم ثبت نام در کنار محتوای خود قرار دهید.

قبل از اینکه فرار کنید و به دنبال بهترین برنامه ایمیل بگردید، مطمئن شوید که در مسیر درستی هستید:

  • شما باید متعهد شوید که به طور منظم محتوای عالی را منتشر کنید – در نهایت، محتوا باید افراد را به لیست ایمیل شما جذب کند. اگر احساس می‌کنید می‌توانید از یک قدم به عقب برای بازبینی استراتژی وبلاگ‌نویسی خود استفاده کنید، این لیست از 20 نکته وبلاگ نویسی را بررسی کنید.
  • مخاطبان شما دوست دارند چه نوع خبرنامه ای بخوانند؟ به عنوان مثال، اخیراً متوجه شدیم که مخاطبان Ahrefs ترجیح می دهند به جای پیوندهای ساده به مقالات، خلاصه ای کوتاه از هر مقاله ای را که در ایمیل ارائه می دهیم، دریافت کنند.
  • چه چیزی در مورد خبرنامه شما منحصر به فرد خواهد بود؟ آیا قصد دارید نوعی ارزش افزوده یا محتوای انحصاری برای مشترکین ایمیل خود قرار دهید؟ یا با پیشنهاد دادن به مردم “دیگر پستی را از دست ندهید” آن را ساده نگه خواهید داشت؟

11. در فهرست راهنماهای محلی (برای مشاغل محلی) فهرست شوید

اگر صاحب کسب و کار محلی هستید، فهرست شدن در فهرست های محلی ضروری است.

این به این دلیل است که مردم همیشه به دنبال خدمات محلی در وب هستند. برای این کار، آن ها از دایرکتوری های خدمات محلی استفاده می کنند یا به سادگی کلمه کلیدی مانند “وکیل نزدیک من” را در گوگل وصل می کنند. در مورد دوم، گوگل معمولاً آن ها را به یک فهرست محلی نشان می دهد.

ایجاد یا ادعای نمایه کسب و کار Google شما نقطه شروع خوبی است. تنظیم نمایه کاملاً ساده (و رایگان) است. با این حال، آنچه من در اینجا توصیه می کنم این است که یک قدم فراتر بروید و مطمئن شوید که پروفایل شما بهینه شده است. در اینجا نحوه انجام آن در 30 دقیقه آمده است.

تکمیل این مرحله، نمایه کسب‌وکار شما (بنابراین، وب‌سایت شما) را واجد شرایط می‌کند تا در Google Map Pack (نتیجه جستجو با نقشه، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود) Google Maps، و پانل دانش محلی زمانی که شخصی به دنبال آن می‌گردد، نشان داده شود.

در مرحله بعد، کسب و کار خود را به فهرست های محلی مرتبط اضافه کنید. برای مثال، یک وکیل ممکن است بخواهد خدمات خود را به صورت رایگان با Thervo.com فهرست کند. فقط مطمئن شوید که همه اطلاعات در همه پلتفرم ها ثابت نگه داشته می شوند.

پس از اتمام کار با افزودن کسب و کار خود به فهرست ها، راهنمای ما در مورد سئوی محلی را بررسی کنید تا همه چیز را یک درجه بالاتر ببرید. از جمله موارد دیگر، این راهنما تاکتیک هایی را به شما نشان می دهد که می تواند موقعیت شما را در بسته نقشه محلی بهبود بخشد و نحوه ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی با هدف جستجوی محلی.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

اما این همه ماجرا نیست. برای شروع به تبلیغ رایگان وب سایت خود و گرفتن نتیجه، نیازی به مدرک بازاریابی یا حرفه ای بودن در بازاریابی ندارید. در اینجا تعدادی ایده وجود دارد که در سبد رایگان، آسان و موثر قرار می گیرند.

چگونه یک منبع رایگان ایجاد کنیم؟

این تاکتیک تماماً در مورد ایجاد محتوای ارزشمند و منحصر به فرد است که به طور ایده‌آل حول برند یا محصول شما متمرکز باشد و سپس دسترسی رایگان به محتوا را ارائه دهد.
چه یک راهنمای PDF قابل چاپ باشد یا یک مجموعه آموزشی در YouTube، بر ارزش افزوده برای مخاطبان خود تمرکز کنید. سپس شروع به دیدن جادوی دهان به دهان در کار خواهید کرد.
اما ابتدا به یک موضوع اثبات شده برای منبع رایگان خود نیاز دارید.
می‌توانید با مراجعه به پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی نویسندگان و مجلات موجود در سایت خود و مشاهده سیگنال‌های تعامل: لایک‌ها، ریتوییت‌ها، نظرات و غیره، به صورت دستی برای موضوعات الهام بگیرید.

چگونه محتوای خود را سندیکا کنیم؟

پخش محتوا تاکتیکی مشابه وبلاگ نویسی مهمان است. تنها تفاوت این است که با سندیکای محتوا، شما یک چیز را در چندین مکان منتشر می کنید.
شروع با انتشار محتوا عملاً مانند وبلاگ نویسی مهمان است. تو نیاز داری:
مطالب عالی
سندیکاهای بالقوه (وب سایت هایی که می توانند محتوای شما را منتشر کنند). می توانید از همان فرآیند و ابزارهایی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید. تنها چیزی که تغییر می کند عبارت جستجوی شماست.
زمین خوبی برای عبور پا از در
همراه با سندیکا، گزینه ای برای خود سندیکا وجود دارد. بنابراین برخلاف وبلاگ نویسی مهمان، می‌توانید مقالات خود را در پلتفرم‌های دیگری مانند  Medium، Reddit  یا LinkedIn پر کنید. این پلتفرم ها مخاطبان زیادی دارند و مکانیسم توزیع مخصوص به خود را دارند، بنابراین می توانید به صورت رایگان جلوی چشمان مردم بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *