سایت تبلیغات ملی پربازدید

سایت تبلیغات ملی پربازید

امروزه داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. حضور در اینترنت روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و یک وب سایت نقطه اصلی و مهم حضور آنلاین است. در پست وبلاگ زیر توضیح می دهیم که چه چیزی یک سایت تبلیغات ملی پربازدید را ایجاد می کند و در هنگام ایجاد یک وب سایت باید به چه نکاتی توجه کنید.

نکات سایت تبلیغات ملی پربازدید

یکی از مهم ترین نکات سایت تبلیغات ملی پربازدید این است که فقط کسانی که به کاربران خود ارزش افزوده ای در وب سایت ارائه می دهند موفقیتی پایدار خواهند داشت.

1.اساسی ترین نکته سایت تبلیغات ملی پربازدید: دامنه

دامنه برای موفقیت یک وب سایت اساسی است. این اولین تصور را از شرکت می دهد. هنگام انتخاب نام دامنه دقت کنید که تا حد امکان کوتاه و به یاد ماندنی باشد. این کار دسترسی کاربران به وب سایت شما را آسان تر می کند. در بهترین حالت، دامنه پیشنهاد یا خدمات را توصیف می کند یا دامنه نشان‌دهنده کاری است که شرکت انجام می‌دهد. پسوند دامنه نیز مهم است. در سوئیس دامنه هایی که به .ch ختم می شوند از اعتماد بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. شرکت‌های سوئیسی با پایان دامنه .ch اغلب به نرخ کلیک (CTR) بهتری نسبت به دامنه‌های .com می‌رسند.

2. اهداف وب سایت را تعریف کنید

برای اینکه بتوانید حضور آنلاین موفقی داشته باشید، ابتدا باید اهداف یک وب سایت را مشخص کنید. هدف می تواند ایجاد فروش با تجارت الکترونیک، جمع آوری سرنخ ها از طریق وب سایت یا ارائه شرکت باشد. البته اهداف بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید تعریف کنید. هنگام تعیین اهداف، همیشه به دیدگاه مشتری توجه کنید. شما یک وب سایت برای خود نمی سازید، بلکه برای مشتریان یا سایر ذینفعان خود وب سایت می سازید. در دنیای ایده آل، اهداف شرکت شما با اهداف کاربر وب سایت مطابقت دارد.

در طراحی و بهینه سازی وب سایت باید بارها و بارها از اهداف تعریف شده و رویکرد مربوطه استفاده شود. بسیاری از وب سایت های شرکتی وجود دارد که کاملاً مشخص نیست که این وب‌سایت دقیقاً باید به چه چیزی برسد.

سایت تبلیغات ملی پربازدید
سایت تبلیغات ملی پربازدید

3. گروه هدف را تعریف کنید

برای یک وب سایت موفق باید گروه های هدف خود را بشناسید و تعریف کنید. مشتریان چه می خواهند؟ وقتی در سایت هستند چه انتظاری دارند؟ برای خرید، خدمات یا محصولات چگونه باید توصیف شوند؟

باید به این سوالات پاسخ داده شود تا محتوای مرتبط با کاربر ایجاد شود و وب سایت بتواند ارزش افزوده ای ارائه دهد. “محتوا پادشاه است” شعار هنگام ایجاد یک وب سایت است. مهمترین چیز این است که محتوای ایجاد شده مرتبط با گروه هدف باشد. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که محتوای مورد نظر خود را در یک وب سایت پیدا نکنید. انتظارات برآورده نمی شود و کاربران دوباره از وب سایت خارج می شوند. در نهایت، این همچنین می تواند منجر به رتبه ضعیف تر در موتورهای جستجو شود.

4.مهم ترین نکته سایت تبلیغات ملی پربازدید: ناوبری

ناوبری و راهنمایی کاربر در وب سایت بسیار مهم است. باید مراقب بود که ناوبری تا حد امکان ساده و واضح باشد. ناوبری در نهایت بر اساس اهداف وب سایت و گروه های هدف تعریف شده است. معماری اطلاعات وب سایت یکی دیگر از عوامل مهم است و ارتباط مستقیمی با قابلیت استفاده و تجربه کاربری دارد.

ناوبری صاف و واضح به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند راه خود را پیدا کنند و تنها با چند کلیک به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. ساختار تودرتو و گیج کننده از پیوندها و آیتم های منو یک مانع بزرگ برای بازدیدکنندگان است. در صورت امکان، ساختار منو باید بر اساس موارد ساده منو مانند “خانه”، “درباره ما” یا “خدمات” باشد. شما باید بتوانید در نگاه اول آنچه را که در صفحات فرعی مربوطه پنهان شده است ببینید.

5. قابلیت استفاده و طراحی

وب سایت های بزرگ اغلب با سادگی، وضوح و طراحی خود تحت تأثیر قرار می گیرند. خواندن طرح‌های فانتزی دشوار است و کاربران را به طور مستقیم از طریق وب‌سایت راهنمایی نمی‌کنند. قابلیت استفاده یکی از مهمترین جنبه های یک وب سایت است.

وب سایت، مانند مسیریابی، باید خود توضیحی باشد. کاربران باید بتوانند بدون مشکل راه خود را پیدا کنند. اکثر بازدیدکنندگان یک وب سایت نه زمان و نه تمایلی برای پرداختن به تهیه اطلاعات برای مدت طولانی دارند.

طراحی معاصر مهم است. طراحی نیز باید با ظاهر شرکت تطبیق داده شود. در حالت ایده آل، یک طراحی شرکت از قبل وجود دارد که می توانید از آن به عنوان راهنما هنگام ایجاد یک وب سایت استفاده کنید.

6. محتوای ارزش افزوده

همانطور که قبلاً ذکر شد: «محتوا پادشاه است». محتوا باید ارزش افزوده واقعی برای گروه هدف تعریف شده شما ارائه دهد. به سوالات مشتریان احتمالی پاسخ دهید. محصولات یا خدمات خود را به خوبی و قابل درک توضیح دهید. مهم است که به سؤالات احتمالی بدون طولانی شدن متون به طور جامع پاسخ داده شود.

زبان نیز باید با گروه هدف تطبیق داده شود. هنگام ایجاد متون از پاراگراف استفاده کنید. جملات باید ساده، کوتاه و قابل فهم باشند. این باعث افزایش خوانایی متون می شود. توضیحات پیچیده محصولات یا خدمات، در صورت امکان، باید به گونه ای توصیف شوند توسط کارشناسان فنی قابل درک باشند. در عین حال، کارشناسان باید بتوانند محتوای مفیدی را در وب سایت پیدا کنند. توصیه می کنیم محتوا را به شکل هرمی بسازید:

  • اول مهم و ساده
  • هر چه عمیق تر، جزئیات بیشتری به دست می آورید
  • جنبه های پیچیده را برجسته یا پیوند دهید

نکته دیگر گرامر و املای بدون خطا است. متن های بدون خطا باعث افزایش اعتبار شرکت می شود و در رتبه بندی موتورهای جستجو نیز تاثیر دارد.

محتوای خوب با ارزش افزوده نیز شانس یافتن شرکت شما در موتورهای جستجو در موضوعات مرتبط را افزایش می دهد. تجربه نشان داده است که مشاوره و پشتیبانی حرفه ای در رابطه با سئو ارزشمند است تا محتوا برای موتور جستجو بهینه و هماهنگ شود.

سایت تبلیغات ملی پربازدید
سایت تبلیغات ملی پربازدید

7. حیاتی ترین نکته سایت تبلیغات ملی پربازدید: زمان بارگذاری سریع

زمان بارگذاری وب سایت یا زمان بارگذاری صفحه وب به مدت زمانی که طول می کشد تا یک وب سایت یا صفحه وب به طور کامل بارگیری شود و روی صفحه ظاهر شود، اشاره دارد. این شامل تمام محتوای صفحه مانند متن، تصاویر و ویدیو می شود. به سادگی، سرعت بارگیری تمام محتوای یک صفحه وب است.

سرعت صفحه می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. برخی از مثال‌ها عبارتند از: نوع صفحه، رفتار کاربر، اندازه فایل، سرور/میزبان وب‌سایت، کد ناکارآمد، لینک‌های نامناسب و افزونه‌ها و/یا ابزارک‌های بسیار زیاد.

زمان بارگذاری سریع از هر نظر بسیار مهم است. از یک طرف، برای کاربران خسته کننده است که مدت زیادی منتظر بارگذاری وب سایت شما باشند؛ از سوی دیگر، زمان بارگذاری طولانی تأثیر منفی زیادی بر رتبه بندی موتورهای جستجو دارد و نشان داده شده است که تأثیر منفی بر نرخ تبدیل دارد. عملکرد سرعت صفحه را به عنوان یک عامل موفقیت حیاتی تعریف می شود.

زمان بارگذاری بسیار خوب بین 1-2 ثانیه است. اگر یک وب سایت بیش از 5 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بسیاری از کاربران از وب سایت خارج می شوند.

8. طراحی واکنش گرا

وقتی صحبت از گوشی های هوشمند می شود نکته مهم در این زمینه طراحی واکنش گرا است. این بدان معنی است که وب سایت با اندازه صفحه نمایشی که در آن نمایش داده می شود سازگار می شود. بنابراین در یک صفحه نمایش بزرگ، محتوا به صورت «کشیده» و «بزرگ» و در یک صفحه کوچک، مانند گوشی هوشمند، «فشرده» نمایش داده می شود.

چرا این مهم است؟ زیرا به طور متوسط ​​حدود 60 تا 70 درصد از بازدیدهای وب سایت از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. اگر طرح پاسخگو و تطبیق پذیر نباشد، بسیاری از کاربران به دلیل ناراضی نبودن آن را ترک می کنند و دیگر باز نمی گردند. این امر بر نرخ تبدیل و رتبه در موتورهای جستجو تأثیر منفی می گذارد.

9.اصلی ترین نکته سایت تبلیغات ملی پربازدید: تماس و فرصت های تعامل

گزینه های تماس و تعامل مشخص یک وب سایت خوب است. از یک طرف، شما باید یک فرم تماس داشته باشید که واضح و آسان برای استفاده باشد؛ از سوی دیگر، پیوندها و دکمه‌های «تحرک به اقدام» در صفحات جداگانه به کاربر کمک می‌کنند تا یک عمل خاص را انجام دهد. این اقدامات همیشه باید به یک هدف بالاتر کمک کند.

شما می‌توانید به تعاملاتی دست پیدا کنید، برای مثال، با پیوند دادن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود، که در آن پست‌ها را می‌توان به اشتراک گذاشت، نظر داد یا لایک کرد. برای مثال، چنین دکمه‌های اشتراک‌گذاری می‌توانند به‌عنوان یک گزینه تعامل در وبلاگ شما عمل کنند.

با این حال، گزینه های تعامل بسیار فراتر از نمونه ی توصیف شده است. توابع جستجو، «ربات‌های چت» یا اینفوگرافیک‌های تعاملی، انواع دیگری از نحوه تعامل کاربران با وب‌سایت یا شرکت شما را توصیف می‌کنند.

10. طبیعی و با شخصیت باشید

وب سایت در واقع یک کارت ویزیت دیجیتالی است. همانطور که قبلاً ذکر شد، نقطه اصلی تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین را تشکیل می دهد. بنابراین، مهم است که طبیعی، دوستانه و با شخصیت باشید. به مخاطبان هدف خود نشان دهید که چه چیزی برای ارائه دارید، چه کسی هستید و فلسفه شما چیست.

طبیعی بودن باید پس از برقراری تماس همچنان وجود داشته باشد. به همین دلیل ارزش ندارد در وب سایتی قول هایی بدهید که بعداً نمی توانید به آنها عمل کنید.

سایت تبلیغات ملی پربازدید
سایت تبلیغات ملی پربازدید

11.بهترین نکته سایت تبلیغات ملی پربازدید: فونت و خوانایی را بررسی کنید

هنگام انتخاب فونت، مطمئن شوید که این فونت می تواند توسط مرورگرهای رایج نمایش داده شود. در غیر این صورت، مرورگر به سادگی یک فونت متفاوت (احتمالا نامناسب) را نمایش می دهد. بر اساس تجربه، اندازه فونت باید حدود 16 پیکسل باشد.

همچنین باید مطمئن شوید که تایپوگرافی (فونت، اندازه فونت، ارتفاع خط و غیره) یکنواخت باشد. متن در صورت امکان نباید در کل عرض صفحه نمایش داده شود. متنی که بیش از حد گسترده است خواندن را دشوار می کند.

تایپوگرافی هنر ایجاد و تنظیم متن به شیوه ای بصری است. با همه تبلیغاتی که به صورت روزانه در مقابل مصرف کنندگان قرار می گیرد، طراحی و استفاده از نوع تایپ به گونه ای مهم است که توجه خواننده را به خود جلب کند و به آنها درک واضحی از پیام شما بدهد.

مواردی که هنگام ترتیب تایپوگرافی در تبلیغات باید در نظر گرفت فونت، اندازه نقطه، رنگ و طول خط است. نوع آن باید خوانا و از نظر بصری جذاب باشد.

وقتی صحبت از وب می شود، نحوه ارائه متن ضروری است زیرا خوانندگان اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند در سریع ترین زمان ممکن می خواهند. تونی هیل از Chartbeat خاطرنشان می کند که وب سایت ها فقط 15 ثانیه فرصت دارند تا توجه دیگران را به خود جلب کنند .

به همین دلیل، زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت کلید تجربه کاربری عالی و ایجاد یک تأثیر ماندگار است. طراحان وب برای تنظیم سلسله مراتب و تعریف روابط بین عناصر مختلف باید از عناوین صفحات، سرفصل ها و سایر عناصر از این قبیل استفاده کنند. سرفصل‌ها نه تنها به خواننده می‌گویند چه چیزی مهم است، بلکه به موتورهای جستجو نیز اجازه می‌دهند کلمات کلیدی صحیح را پیدا کنند.

تگ های H1 که بالاترین اولویت را دارند، باید حاوی مهمترین کلمات کلیدی باشند و موضوع مقاله را برجسته کنند. آنها همان چیزی هستند که خوانندگان شما وقتی صفحه را مرور می کنند تا بفهمند آیا محتوای شما ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر، می بینند. تگ های H2 در ردیف بعدی، تگ های H3 و غیره قرار دارند. تگ های P باید حاوی جزئیات مقاله، پست یا صفحه شما باشد.

همچنین مهم است که تایپوگرافی یک شرکت در تمام رسانه های چاپی و وب ثابت باشد تا برند آنها ثابت بماند. به همین دلیل، برای یک شرکت بسیار مهم است که دستورالعمل های هویت شرکتی را توسعه دهد.

دستورالعمل‌های هویت شرکتی حداقل باید شامل لوگوی شرکت شما و هرگونه تغییرات لوگو از جمله اندازه و فاصله، رنگ‌های شرکت شما و خانواده‌های فونت باشد. همچنین توصیه می‌کنیم سبک‌های وب مانند خانواده فونت، اندازه و ارتفاع خط را اضافه کنید.

12. قابلیت دسترسی

قابلیت دسترسی نکته ای است که اغلب فراموش می شود اما هنگام ایجاد یک وب سایت مهم است. باید رعایت شود تا تمامی افراد بتوانند راه خود را در وب سایت شما پیدا کنند.

پاسخگویی نیز در اینجا نقش دارد. وب‌سایت‌ها باید در تمام دستگاه‌های نهایی مانند رایانه‌های رومیزی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند به درستی نمایش داده شوند.

دسترسی نیز بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

13. وب سایت را ایمن و به روز نگه دارید

به روز رسانی های امنیتی باید انجام شود تا وب سایت و برنامه ها بدون خطرات امنیتی مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، از وب سایت خود در برابر حملات خارجی توسط هکرها یا بدافزارها محافظت می کنید. وب سایت باید پس از هر به روز رسانی تست شود.

همچنین، مطمئن شوید که محتوای وب سایت را به روز نگه دارید. به ویژه، صفحه “درباره ما” با کارمندان لیست شده باید همیشه به روز نگه داشته شود.

در صورت امکان، رفتار کاربر را با استفاده از تجزیه و تحلیل وب، تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب می توان محتوا و پیشنهادات را به طور مداوم بهینه کرد تا کاربران وب سایت آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. با نگهداری منظم وب سایت، می توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما و پیشنهادات شما نیز در آینده پیدا خواهند شد.

نتیجه

13 نکته شرح داده شده نمای کلی خوبی از آنچه که یک وب سایت خوب را می سازد ارائه می دهد. البته، لیست را می توان گسترش داد، به عنوان مثال با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی قبل از ایجاد متون، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، داستان سرایی یا با ایجاد سفرهای دقیق مشتری.

اساسی ترین نکته سایت تبلیغات ملی چیست؟

دامنه برای موفقیت یک وب سایت اساسی است. این اولین تصور را از شرکت می دهد. هنگام انتخاب نام دامنه دقت کنید که تا حد امکان کوتاه و به یاد ماندنی باشد. این کار دسترسی کاربران به وب سایت شما را آسان تر می کند. در بهترین حالت، دامنه پیشنهاد یا خدمات را توصیف می کند یا دامنه نشان‌دهنده کاری است که شرکت انجام می‌دهد. پسوند دامنه نیز مهم است. در سوئیس دامنه هایی که به .ch ختم می شوند از اعتماد بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. شرکت‌های سوئیسی با پایان دامنه .ch اغلب به نرخ کلیک (CTR) بهتری نسبت به دامنه‌های .com می‌رسند.

ناوبری سایت چگونه باید باشد؟

ناوبری صاف و واضح به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند راه خود را پیدا کنند و تنها با چند کلیک به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. ساختار تودرتو و گیج کننده از پیوندها و آیتم های منو یک مانع بزرگ برای بازدیدکنندگان است. در صورت امکان، ساختار منو باید بر اساس موارد ساده منو مانند “خانه”، “درباره ما” یا “خدمات” باشد. شما باید بتوانید در نگاه اول آنچه را که در صفحات فرعی مربوطه پنهان شده است ببینید.

چرا طراحی واکنش گرا مهم است؟

زیرا به طور متوسط ​​حدود 60 تا 70 درصد از بازدیدهای وب سایت از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. اگر طرح پاسخگو و تطبیق پذیر نباشد، بسیاری از کاربران به دلیل ناراضی نبودن آن را ترک می کنند و دیگر باز نمی گردند. این امر بر نرخ تبدیل و رتبه در موتورهای جستجو تأثیر منفی می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *