طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند شما است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، مخاطبان زیادی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند و قصد داریم در این مقاله به بررسی طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام بپردازیم.

اهمیت و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

بسیاری از عناصر سهم خود را از بازاریابی در اینستاگرام انجام می دهند مانند اینفلوئنسرها، الگوریتم ها و تجزیه و تحلیل داده ها، پست های حمایت شده و تبلیغات استوری. فرض کنید تبلیغات در گوگل یا سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را امتحان کرده اید، اما هنوز در مورد تبلیغات اینستاگرام دو به شک هستید. در این صورت، این مقاله به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چرا نمی توانید خدمات تبلیغاتی اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام را نادیده بگیرید و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. ما همچنین به شما نکاتی را در مورد چگونگی استفاده بهینه از آنها ارائه خواهیم کرد.

انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

در اینجا انواع و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام وجود دارد که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید:

1. تبلیغات ویدیویی

ویدیوهای اینستاگرام می توانند تا 60 ثانیه دوام داشته باشند و می توانند در فرمت مربع یا افقی گرفته شوند. در مقایسه با محدودیت 15 ثانیه ای قدیمی، نسخه جدید فضای بسیار بیشتری را برای معرفی و تبلیغ شرکت خود به شما می دهد.

با این حال، ویدیوهای کوتاه‌ تر اغلب می‌توانند هنگام انجام تبلیغات اینستاگرام مؤثرتر باشند، البته در صورتی که برندسازی را در چند ثانیه اول تبلیغ لحاظ کنید.

2. آگهی های داستانی

تبلیغات داستانی بسیار مؤثر هستند زیرا در مکانی هستند که افراد قبلاً درگیر هستند. استوری های اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می دهد که با به اشتراک گذاری محتوای بصری خود در اینستاگرام تبلیغ کنند. برای اجرای این نوع تبلیغات اینستاگرامی می توانید از ویدئوها یا تصاویر استفاده کنید.

اینستاگرام ویژگی هایی را توسعه داده است که می تواند در استوری های آن ظاهر شود. به عنوان مثال، هایلایت ها نقش کتابخانه را برای ایجاد مجموعه ای از مطالب حساس به زمان و طبقه بندی شده در ردیفی از داستان های ذخیره شده بین شبکه بیوگرافی و عکس شما، ایفا می کنند.

علاوه بر این، نه تنها آنها یک انتخاب عالی برای تبلیغات با زمان محدود هستند، بلکه پیوندهای Story همچنین دنبال کنندگان جدید را از طریق انواع مختلف اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند، مانند مکان فروشگاه، محصولات پرفروش، پست های انجمن و رویدادهای گذشته، راهنمایی می کند.

طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام
طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

3. ساده ترین طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام: تبلیغات عکس

تبلیغات عکس از نظر دارایی بصری ساده ترین انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند، زیرا تنها یک تصویر مورد نیاز است. هنگام استفاده از تبلیغات عکس اینستاگرام برای تبلیغات در اینستاگرام، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا، باید یک تبلیغ بصری جذاب با یک فراخوان برای اقدام واضح ایجاد کنید. علاوه بر این، تبلیغ شما باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد.

4. تبلیغات چرخ فلک

چرخ فلک‌ ها می‌توانند از 2 تا 10 ویدیو و یا عکس داشته باشند که کاربران می‌توانند آن‌ها را بکشند و به شما امکان می‌دهند داده‌های بیشتری را در پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام خود قرار دهید.

5. تبلیغات مجموعه

تبلیغات مجموعه مانند تبلیغات ویدیویی کار می کنند. آنها به عنوان یک ویدیو در فید کاربر ظاهر می شوند. با این حال، آنها از عکس های ثابتی تشکیل شده اند که مانند یک نمایش اسلاید ویدیو پخش می شوند. صدا و متن را می توان به تبلیغات مجموعه اینستاگرام شما اضافه کرد.

تبلیغات مجموعه اینستاگرام یک ویژگی تجارت الکترونیک قانع کننده را ارائه می دهد و کاربران می توانند مستقیماً از آگهی خرید کنند. هنگامی که کاربران روی تبلیغ کلیک می کنند، به یک فروشگاه تجربه فوری اینستاگرام هدایت می شوند.

6. تبلیغات IGTV

تلویزیون اینستاگرام که با نام IGTV نیز شناخته می شود، مدتی است که وجود داشته است. با استفاده خلاقانه تر برای سازندگان و کسب و کارها، اهمیت بیشتری پیدا می کند. این به شما امکان می دهد به مخاطبان خود نزدیکتر شوید و توسط افراد جدید بیشتری کشف شوید. بنابراین این طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام می تواند در فرآیند تبلیغات اینستاگرام بسیار به شما کمک کند.

7.بهترین طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام: کاوش تبلیغات اینستاگرام

کاوش صفحه نمایش اینستاگرام است که در آن کاربران، محتوا و حساب های جدید را کشف می کنند. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام به کاوش دسترسی دارند.

تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال های موضوع ظاهر نمی شوند. درعوض، وقتی شخصی روی عکس یا ویدیویی از کاوش کلیک می‌کند، تبلیغات ظاهر می‌شوند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

در گذشته تبلیغات اینستاگرام فقط برای کسب و کارهایی که فالوور زیادی داشتند امکان پذیر بود. با این حال، در مارس 2016، اینستاگرام اعلام کرد که پلتفرم تبلیغاتی خود را برای همه مشاغل، صرف نظر از تعداد فالوورهایشان، باز می کند. این تغییر اینستاگرام را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کسانی که از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنند تبدیل کرده است.

اگر به این فکر می کنید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:

  • با Facebook Ad Manager یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید.
  • اهداف هوشمندانه تعیین کنید.
  • مخاطب هدف خود را انتخاب کنید.
  • اینستاگرام را به عنوان مکانی که تبلیغات شما نشان داده می شود انتخاب کنید.
  • بودجه و برنامه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
  • مناسب ترین قالب را برای تبلیغ خود انتخاب کنید.
  • آگهی را منتشر کنید.
  • تمام معیارها را زیر نظر داشته باشید و عملکرد را دنبال کنید.
طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام
طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اگر به دنبال یک حرکت سریع و بدون فکر هستید، باید تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید.

طبق انجمن بازاریابی موبایلی، کاربران 40 درصد زمان بیشتری از تبلیغات نمایشی سنتی را صرف تعامل با تبلیغات بومی می کنند. این آمار اهمیت سرمایه گذاری در کانال های تبلیغاتی جدید مانند اینستاگرام و انجام تبلیغات پولی اینستاگرام را نشان می دهد.

تبلیغات اینستاگرام یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات برند است که در بالا انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام را بررسی کردیم. این می تواند این فرصت را برای شما به ارمغان بیاورد تا به هزاران کاربر درگیر و هدفمند دسترسی پیدا کنید بدون اینکه در مرور وب آن ها تداخل ایجاد کنید زیرا تبلیغات اینستاگرام مشابه پست های معمولی است که توسط کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

البته شباهت زیادی بین پست های تبلیغاتی اینستاگرام و پست های معمولی یا استوری ها وجود دارد.

در اینجا چند دلیل برای استفاده از طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام وجود دارد:

1. افزایش دسترسی

یکی از کارهایی که تبلیغات اینستاگرام به نفع شما انجام می دهد این است که محتوای شما به افراد بیشتری برسد. در نتیجه، تعداد مخاطبان و به احتمال زیاد میزان مشارکت خود را افزایش خواهید داد.

اینستاگرام دائماً در حال نوآوری است و راه‌های جدیدی را برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان هدف تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند. با توجه به اینکه این پلتفرم تا حد زیادی بر ایجاد تجربیات تجاری بهتر متمرکز شده است، به سختی می توانید روزهایی را به یاد بیاورید که تبلیغات اصلاً در این پلتفرم وجود نداشت. اکنون اینستاگرام به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات و قالب‌های متعددی را با آن‌ امتحان کنند.

در اکتبر 2022، اینستاگرام ویژگی‌ها و ابزارهای بیشتری را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای افزایش دسترسی خود به این پلتفرم معرفی کرد. از قرار دادن تبلیغات در صفحه کاوش گرفته تا ارائه موسیقی با کیفیت بالا برای گنجاندن در تبلیغات Reels، به‌روزرسانی‌های این پلتفرم می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان کمک کنند تا تأثیر بیشتری از طریق کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام خود داشته باشند. در ادامه جدیدترین ویژگی‌های تبلیغات اینستاگرام و نحوه استفاده از آن‌ها برای افزایش دسترسی خود را خواهیم گفت.

با ویژگی های جدید تبلیغات اینستاگرام، دسترسی خود را افزایش دهید:

  • تبلیغات قرقره خود را با موسیقی با کیفیت بالا بهینه کنید
  • با تبلیغات در صفحه اصلی کاوش به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید
  • با تبلیغات در فید نمایه، شانس کشف خود را افزایش دهید
  • با تبلیغات چند تبلیغ‌کننده به هدف تجاری خود برسید
  • با هوش مصنوعی تجارب فراگیر ایجاد کنید

2. اصالت را افزایش دهید

کاربران زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند، انواع محتوا را مشاهده می کنند و کاری که شما می خواهید انجام دهند این است که به شما توجه کنند و روی شما به عنوان یک برند معتبر حساب کنند. این کاری است که تبلیغات اینستاگرام به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد.

3. به مردم اطلاع دهید

تبلیغات اینستاگرام به روش های مختلفی قابل انجام است. از یک عکس شگفت‌انگیز با یک شرح عالی گرفته تا یک ویدیوی چالشی و هیجانی.

کاربران انواع سرگرمی ها را پیدا می کنند، در حالی که بیشتر آنها ادعا می کنند که از طریق این تبلیغات اینستاگرامی با یک محصول جدید آشنا شده اند.

4. مخاطبان خود را بشناسید

یکی از موارد مهم هنگام انجام بازاریابی آنلاین در هر پلتفرمی، به خصوص بازاریابی اینستاگرام، شناخت مخاطبان هدف است. اینستاگرام دارای ویژگی‌های قانع‌کننده‌ای است که به شما کمک می‌کند درباره جمعیت‌شناسی، علایق، رفتار و موارد دیگر مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای موفقیت در انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام مهم است که شخصیت های خریدار خود را ایجاد کنید.

یکی از روش‌هایی که برای محدود کردن مخاطبان هدف اینستاگرام شما بسیار مؤثر بوده است، ایجاد شخصیت‌های خریدار است. شخصیت خریدار نمادی از ویژگی های مشترک خریداران ایده آل شما است. هرچه جزئیات بیشتر باشد، اقدامات بازاریابی شما موثرتر خواهد بود. اگر محصولات و یا خدمات خود را به همه جنسیت ها و گروه های سنی می فروشید، باید چند شخصیت متفاوت ایجاد کنید.

در اینجا نحوه ایجاد شخصیت خریدار آورده شده است.

ابتدا در مورد ویژگی های جمعیتی خریداران ایده آل خود تصمیم بگیرید:

  • سن
  • جنسیت
  • محل
  • اشتغال
  • درآمد ماهانه
  • سطح تحصیلات
  • سایر علاقمندیها

سپس به منابع اطلاعاتی مورد علاقه مشتری ایده آل خود توجه داشته باشید. برترین وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی که دنبال می کنند چه کسانی هستند؟ گروهایی که به آنها اعتماد دارند چه کسانی هستند؟ آیا آنها کتاب یا مجله ای می خوانند؟ همه اینها عوامل مهمی هستند که بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد.

در مرحله بعد، از نظرسنجی‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا از مخاطبان خود بپرسید که چالش‌ها و مشکلات اصلی آن‌ها چیست و چه چیزی آنها را از دستیابی به اهدافشان باز می‌دارد؟ این چالش ها به شما کمک می کند تا در مورد محصول یا خدماتی که می توانید ارائه دهید تا متناسب با نیازهای آنها باشد، تصمیم بگیرید.

در نهایت، زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که کدام مشکل را می توانید به حل آن کمک کنید. افراد ممکن است طیف وسیعی از مشکلات را داشته باشند و ممکن است نتوانید به همه محتوایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید توجه کنید. این اشکالی ندارد! شما فقط باید یک راه حل پیدا کنید که بتوانید ارائه دهید تا زندگی مخاطبان شما را بهتر کند.

طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام
طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

5. نتایج واقعی دریافت کنید

آمار زیر توسط Hootsuite ثابت می کند که اینستاگرام رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و به شبکه ای قابل توجه برای تجارت شما تبدیل شده است:

  • اینستاگرام هفتمین وب سایت پربازدید جهان است.
  • هر ماه بیش از 1 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • اینستاگرام نهمین کوئری محبوب گوگل است.
  • روزانه 500 میلیون اکانت از استوری اینستاگرام استفاده می کنند.
  •  58 درصد از کاربران می گویند که پس از دیدن یک برند در استوری، بیشتر به آن علاقه مند هستند.
  • اینستاگرام چهارمین پلتفرم اجتماعی پرکاربرد است.
  •  90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند.
  • تنها 14 درصد از بزرگسالان ایالات متحده هرگز نام اینستاگرام را نشنیده اند.

به طور کلی، اینستاگرام نه تنها در حال حاضر موفق است، بلکه ثابت کرده است که آینده امیدوار کننده ای دارد. همانطور که اینستاگرام بزرگتر می شود، کسب و کار شما نیز با آن رشد بیشتری خواهد کرد. پس در انجام تبلیغات اینستاگرام یا استخدام مدیر تبلیغات اینستاگرام تردید نکنید.

نکته حرفه ای: علاوه بر تبلیغات اینستاگرام، می توانید از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ نیز برای تبلیغ در انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنید و تعامل برند خود را به سطح بالاتری ببرید.

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام نوعی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که بر تایید و ذکر محصول از سوی اینفلوئنسرهایی که دنبال‌کنندگان اجتماعی زیادی دارند و به‌عنوان متخصص در جایگاه خود در نظر گرفته می‌شوند، متکی است.

برندها برای اجرای کمپین های بازاریابی تاثیرگذار موفق باید اینفلوئنسرهای واجد شرایط را کاوش و پیدا کنند. نیازی به گفتن نیست که پیدا کردن آنها آنقدرها هم که تصور می کنید آسان نیست. اما می توانید از یکی از بازارهای اینفلوئنسر برای تسهیل و تسریع همکاری برندها و اینفلوئنسرها استفاده کنید.

بهترین روش هایی که تبلیغات اینستاگرام شما را متحول می کند

شاید مهارت فنی ایجاد یک تبلیغ در انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام را آموخته باشید، اما صرف زمان برای یک تبلیغ اینستاگرامی بدون اینکه لزوماً نتایج درستی کسب کنید چه فایده ای دارد؟ نکات زیر احتمالاً شما را از یادگیری برخی جزئیات به روش سخت باز می دارد.

1. مخاطبان خود را بشناسید

از تجزیه و تحلیل داده های خود برای هدف قرار دادن دقیق تر مخاطبان خود استفاده کنید. تعداد افرادی که تبلیغات شما را دیده اند را پیگیری کنید. به افرادی که پست‌های شما را مشاهده می‌کنند، دقت کنید و همه چیز را در مورد آنها بیاموزید، مانند اطلاعات جمعیتی آنها؛ تا با تمرکز بر روی آنها به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

2.تجزیه و تحلیل داده ها را به طور منظم بررسی کنید

برای بهبود عملکرد اینستاگرام خود، با بررسی و ردیابی تجزیه و تحلیل داده ها، عادات محتوایی خود را اندازه گیری کنید و ببینید استراتژی های خود (استراتژی های هشتگ، تعداد لایک در هر پست و غیره) چگونه کار می کنند.

3. نرخ تعامل خود را افزایش دهید

گاهی اوقات توجه به تعامل تبلیغات شما حتی از سایر معیارها مهمتر است.

زیرا با تبلیغات در اینستاگرام، احتمال ایجاد مکالمه، دریافت نظرات و سوالاتی که مستقیماً به محصول شما مربوط می شود، بیشتر می شود.

تعامل اینستاگرام معیاری است که نشان می دهد چند نفر با محتوایی که در اینستاگرام ارسال می کنید تعامل دارند. اما این خیلی بیشتر از یک معیار است. این در واقع مجموعه‌ای از معیارهاست که در کنار هم به شما می‌گوید که محتوای شما چقدر با مخاطبان شما ارتباط دارد و جامعه آنلاین شما چقدر نسبت به برند شما پرشور است.

تعامل اینستاگرام مهم است زیرا نشان می‌دهد که افراد به جای پیمایش، دیگر با محتوای شما ارتباط برقرار نمی‌کنند. همچنین نشان می‌دهد که محتوایی را که پست کرده‌اید با آن‌ها ارتباط دارد و باعث می‌شود که چیزی درباره پست شما یا حتی برند شما احساس کنند. این احساسات قلب وفاداری به برند هستند.

تعامل همچنین یک سیگنال رتبه بندی کلیدی برای الگوریتم اینستاگرام است. کمی عشق اولیه به یک پست، داستان، یا حلقه می‌تواند کمک کند که آن را در مقابل چشم‌های بیشتری قرار دهید و منجر به تعامل بیشتر شود.

نتیجه

اگر هنوز تبلیغات اینستاگرام را ایجاد نکرده اید، بدانید برای کسب و کارتان ارزش بررسی را دارد.

در بسیاری از موارد، تبلیغات اینستاگرام دارای ROI (بازده سرمایه گذاری) فوق العاده ای است که حتی ممکن است کسب و کار شما را نجات دهد.

یکی دیگر از چیزهای فوق العاده در مورد تبلیغات اینستاگرام این است که به دلیل تنوع در قالب های تبلیغاتی و اناع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام، فضای زیادی برای استراتژی های مختلف دارند.

تبلیغات داستانی چیست؟

تبلیغات داستانی بسیار مؤثر هستند زیرا در مکانی هستند که افراد قبلاً درگیر هستند. استوری های اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می دهد که با به اشتراک گذاری محتوای بصری خود در اینستاگرام تبلیغ کنند. برای اجرای این نوع تبلیغات اینستاگرامی می توانید از ویدئوها یا تصاویر استفاده کنید.

ساده ترین تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات عکس از نظر دارایی بصری ساده ترین انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند، زیرا تنها یک تصویر مورد نیاز است. هنگام استفاده از تبلیغات عکس اینستاگرام برای تبلیغات در اینستاگرام، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا، باید یک تبلیغ بصری جذاب با یک فراخوان برای اقدام واضح ایجاد کنید. علاوه بر این، تبلیغ شما باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد.

بهترین استراتژی تبلیغات برند چیست؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات برند است که در بالا انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام را بررسی کردیم. این می تواند این فرصت را برای شما به ارمغان بیاورد تا به هزاران کاربر درگیر و هدفمند دسترسی پیدا کنید بدون اینکه در مرور وب آن ها تداخل ایجاد کنید زیرا تبلیغات اینستاگرام مشابه پست های معمولی است که توسط کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *