انواع سایت تبلیغات مشاغل

انواع سایت تبلیغات مشاغل

هنگامی که بدانید چگونه از بهترین موتورهای جستجوی شغل در انواع سایت تبلیغات مشاغل استفاده کنید، به پایان مصاحبه های خسته کننده می رسید و به سرعت به شغل رویایی خود دست خواهید یافت

آموزش انواع سایت تبلیغات مشاغل

  • بهترین سایت های کار، رتبه بندی شده برای استفاده آسان.
  • چگونه از وب سایت های برتر جستجوی کار برای گرفتن مصاحبه های بیشتر استفاده کنیم.
  • نکاتی برای کاهش هرزنامه و انتظار از بهترین وب سایت های شغلی.
  • جایگزین هایی برای حتی بهترین تابلوهای شغلی که می توانند شما را در حال حاضر به یک کار عالی تشویق کنند.

15 وب سایت برتر برای جستجوی شغل در انواع سایت تبلیغات مشاغل

این لیست از 15 موتور جستجوی شغل برتر همه چیزهایی را که برای یک مسیر سریع و بی دردسر به سمت شغل نیاز دارید آورده شده است.

تابلوی کار نوعی وب سایت استخدامی است که آگهی های شغلی ارسال شده توسط کارفرمایان را ارائه می دهد. تابلوهای شغلی می توانند کلی باشند یا بر روی یک صنعت خاص مانند فناوری اطلاعات، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی یا مهمان نوازی تمرکز کنند. سایت‌های کار، کارفرمایان را با کارمندان بالقوه با جمع‌آوری فهرست‌ها برای موقعیت‌های باز مرتبط می‌کنند.

در زیر لیست، نکاتی را برای نحوه استفاده از هر سایت پیدا خواهید کرد. همچنین فهرست دومی از تابلوهای شغلی ویژه تخصصی را مشاهده خواهید کرد. در نهایت، پایان ارزشمند جایگزین های عالی برای وب سایت های کاریابی را از دست ندهید.

1. پلتفرم Indeed Jobs

در واقع محبوب ترین سایت کاریابی برتر است. هزاران شغل را از صفحات شغلی شرکت حذف می کند. تابلوهای شغلی برتر، طبقه بندی. برخی از کارفرمایان نیز به طور مستقیم در آنجا پست می کنند.

فقط عنوان شغل و مکان را تایپ کنید. رزومه را بارگذاری کنید و برای درخواست با یک کلیک ثبت نام کنید. هنگامی که مشاغل جدیدی ظاهر می شوند که با جستجوهای شغلی ذخیره شده شما مطابقت دارند، هشدارهای ایمیلی دریافت کنید. جای تعجب نیست که این یک سایت شغلی پیشرو است.

2. سایت Glassdoor

صبر کنید، آیا Glassdoor فقط برای یادگیری حقوق و بررسی شرکت نیست؟ همچنین یکی از بهترین موتورهای جستجوی کار در سراسر جهان است. این دو را ترکیب کنید و در تجارت هستید.(به معنای واقعی کلمه)

این سایت دارای یک رابط عالی و نرم است. نتایج جستجوی کار را ذخیره کنید و از آن مطلع شوید تا بتوانید هنگام خواب شغل خود را شکار کنید.

3. جستجوی شغل  LinkedIn

لینکدین نماینده خود را به عنوان یکی از بهترین وب سایت های کاریابی با دو عملکرد کلیدی به دست می آورد.

اول، لیست های شغلی عالی را ارائه می دهد. ثانیاً، گسترش شبکه شما را بوت می‌کند. منابع انسانی علاقه مند به تهیه نامزدهای واجد شرایط هستند. کاربران می ‌توانند یک حساب کاربری رایگان راه ‌اندازی کنند، پروفایل‌های غنی پست کنند و با یک کلیک با بازیگران قدرتمند صنعت ارتباط برقرار کنند.

4. پلتفرم Google for Jobs

این ورود جدید به بهترین سایت های شغلی آنلاین ، هوش مصنوعی مغز بزرگ گوگل را به جدول می آورد.

اگر می‌توانید تبلیغات را مستقیماً از Google دریافت کنید، چرا از چندین تابلوی شغلی استفاده کنید؟ به سادگی عنوان شغل، به عنوان مثال، شغل مدیر محصول را جستجو کنید. Google لیستی از مشاغل منطبق در نزدیکی شما ارائه می دهد.

روی نوار آبی بزرگ کلیک کنید تا مکان‌ها را اصلاح کنید و جستجوی پیشرفته ‌تری برای یافتن مشاغل مرتبط‌ تر انجام دهید.

5. سایت Monster

جستجوی کار Monster به دلیل نرخ بالای هرزنامه، نفرت زیادی را در بین کاربران برتر سایت های شغلی ایجاد می کند. گفته می شود، فرصت های شغلی بسیار خوبی وجود دارد. به علاوه، به شما امکان می دهد رزومه خود را از کارفرمایان فعلی مسدود کنید.

6. وب سایت ZipRecruiter

ZipRecruiter  دارای بیش از 8 میلیون شغل است. در حالی که برنامه با یک کلیک باعث صرفه جویی در زمان می شود، سفارشی کردن رزومه خود برای هر شغل جدید مصاحبه های بیشتری را دریافت می کند.

این امتیازات شامل پیام رسانی با کارفرمایان و تنظیم اعلان های مفید است. بر اساس بررسی های کاربران، قابلیت جستجو ممکن است تا حدودی کم باشد. با این حال، به لطف شبکه و هشدارهای هیئت شغلی، در بین استخدام کنندگان و جویندگان کار به طور یکسان محبوب است.

انواع سایت تبلیغات مشاغل
انواع سایت تبلیغات مشاغل

7. پلتفرم SimplyHired

بعد از بهترین وب سایت های استخدامی بالا، آیا واقعاً به بقیه نیاز دارید؟ همانطور که گفته شد، SimplyHired  یک سایت محبوب با یک رابط کاربری بسییار عالی است.

لیست های این سایت به اندازه بقیه مرتبط به نظر نمی رسد. به هر حال، به لطف مجموعه بزرگی از پیشنهادات و برنامه کاربردی تلفن همراه، این موضوع برای مردم خوشایندتر است.

8. سایت CareerBuilder

CareerBuilder  در لیست بعدی ما از بهترین تابلوهای شغلی، می تواند مشاغل را با کلمات کلیدی رزومه شما مطابقت دهد. ابزار Hire Insider  آن ها همچنین گزارش مفصلی از نحوه رقابت شما با سایر متقاضیان ارائه می دهد.

تست های شغلی سایت می تواند به ارزیابی استراتژی شما کمک کند. یک طرح تبلیغات سنگین تا حدودی برای این تابلوی شغلی سنتی‌تر غیرفعال است.

9. Snag(Snagjob سابق)

به دنبال کار ساعتی هستید؟ Snag ممکن است مورد علاقه شما در بین تمام سایت های برتر کار باشد. در موقعیت های غیر حقوقی تخصص دارد.

جالب ترین ویژگی آنها؟ هنگامی که آنها مشاغل مشابه را پیدا نمی کنند، به طرز شگفت انگیزی نزدیک از دست دادن ها را ارائه می دهند.

10. لینک آپ

LinkUp  فهرستی از بهترین موتورهای جستجوی شغل را با اضافه کردن یک پیچ و تاب ضد اسپم عالی ایجاد می کند. از لیست های جعلی یا پیشنهادات پنج سال پیش خسته شده اید؟ LinkUp پشت شماست.

هر گشایش در این سایت شغلی بزرگ توسط انسان های واقعی به درستی تایید می شود. ابزارهایی مانند جستجوی خودکار کار، فرآیند را سریع و آسان می کند.

بهترین سایت کاریابی چیست؟

بسته به نیاز شما بهترین سایت کاریابی Glassdoor، LinkedIn یا Indeed است . از Glassdoor برای داده های حقوق، LinkedIn برای شبکه و Indeed برای قدرت جستجوی مستقیم استفاده کنید.

11. سایت Craiglist

سایت آگهی‌ های آنلاین بسیار مورد سرزنش قرار می‌ گیرد که در بین وب‌ سایت‌ های کاریابی محبوبیت زیادی پیدا می‌کند. چرا؟

کارفرمایان تمایل دارند از هرزنامه در سایت های کار بزرگ از خود بی خود شوند. این باعث می شود که Craigslist گزینه خوبی برای ارسال مشاغل باشد. این یک جورهایی مانند آگهی های چاپی زمان قدیم است.

12. سایت US.jobs

US.jobs  بازوی هیئت‌های شغلی انجمن ملی آژانس‌های نیروی کار دولتی (NASWA) است. این رابط کاربری آسان و هرزنامه بسیار کمی دارد. عالی برای مشاغل دولتی همچنین یک جستجوی کار کهنه سربازان را برای جویندگان کار نظامی به غیرنظامی بسته بندی می کند.

13. رابرت هاف

RobertHalf  در درجه اول یک آژانس کارکنان است. همچنین میزبان یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوی کار است.

انتخاب وب سایت کاریابی آنها نسبت به سایر وب سایت های شغلی نازک تر است. برخی از کاربران همچنین شکایت دارند که رویکرد پراکنده آنها ممکن است کارفرمایان بالقوه را عصبانی کند.

بسیاری از جویندگان کار از هر سه بهترین موتورهای جستجوی کار استفاده می کنند.

14. سایت Job.com

یک رزومه آپلود کنید، فوراً مطابقت شغلی دریافت کنید، درخواست دهید و مستقیماً با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید. رویکرد متفاوت ارزش امتحان را دارد.

15. وب سایت USAjobs.gov

USAjobs.gov  پاسخ دولت ایالات متحده به بهترین هیئت های شغلی است. این به شما امکان می دهد بیش از 2.7 میلیون موقعیت فدرال را در هر شغلی که تصور کنید جستجو کنید.

شما واقعاً هیچ وب سایت کاریابی عمومی دیگری را پیدا نخواهید کرد. هر پورتال دیگری با پورتال هایی که در اینجا نشان داده شده است راه اندازی می شود.

همانطور که گفته شد، ما یک لیست عالی از 15 وب سایت جستجوی شغل خاص در زیر دریافت کرده ایم.

نکته حرفه ای: وقتی صحبت از تابلوهای شغلی آنلاین می شود، فقط آن را تنظیم نکنید و فراموش نکنید. جستجو و درخواست حداقل به صورت هفتگی. کارفرمایان ابتدا به کاربرانی که اخیراً فعال هستند پاسخ می دهند.

رویکرد پراکنده به وب سایت های شغلی شما را با هرزنامه ها پر می کند و شما را از بهترین مشاغل پنهان می کند. برای هر برنامه جدید کمی رزومه خود را تغییر دهید.

نحوه استفاده از بهترین موتورهای جستجوی شغل

دو آینده بسیار متفاوت در پیش است. در یکی، شما در Reddit و Quora شکایت می کنید که محبوب ترین تابلوها و سایت های کار پر از هرزنامه هستند که جعلی هستند.

در مورد دیگر، شما در شغل رویایی جدید خود، پای خود را روی میز گذاشته اید. شما سعی می کنید فکر کنید با این همه پول اضافی چه کار کنید.

انواع سایت تبلیغات مشاغل
انواع سایت تبلیغات مشاغل

 لیست نکات انواع سایت تبلیغات مشاغل

لیست وب سایت کاریابی زیر به طور جدی به شما کمک می کند

هرزنامه را از بین ببرید

یک حساب ایمیل حرفه ای اختصاصی را فقط برای هشدارهای شغلی از وب سایت های استخدامی باز کنید. همچنین می‌ توانید یک شماره تلفن Google Voice رایگان و خصوصی برای برنامه‌ ها دریافت کنید.

فقط یک وب سایت شغلی را انتخاب نکنید

سایت های شغلی برتر مانند  Indeed، Glassdoor  و Monster بسیاری از مشاغل مشابه را فهرست می کنند. با این حال، برخی از کارفرمایان فقط در یک سایت پست می گذارند. ثبت نام برای بیش از یک سایت می تواند شانس شما را افزایش دهد.

از همه موتورهای جستجوی کار استفاده نکنید

ثبت نام در هر 15 وب سایت برتر کاریابی خسته کننده خواهد بود و البته بیهوده. 2 تا 3 موردی را که بیشتر دوست دارید امتحان کنید تا سلامت عقل خود را حفظ کنید.

نکته : ثبت نام در بهترین سایت های کاریابی کار سختی نیست، اما هر چه سایت های جستجوی شغل بیشتری ثبت نام کنید، با هرزنامه های بیشتری مواجه خواهید شد.

فقط به درخواست کار خودکار یا درخواست با یک کلیک تکیه نکنید

درخواست خودکار بسیار ساده تر است اما احتمال مصاحبه بسیار کمتر است. رزومه شما باید با هر افتتاحیه ای که امتحان می کنید سفارشی شود.

برای هر شغلی اعمال نکنید

75 درصد از کاندیداها می گویند که هرگز از حتی یک کارفرما در هیئت های شغلی پاسخی دریافت نمی کنند. آیا این تصادفی است که اکثر کاندیداها برای هر شغلی درخواست می کنند، حتی زمانی که واجد شرایط نیستند؟ یا اینکه اکثراً رزومه ها را مطابق با پیشنهاد شغلی تنظیم نمی کنند؟ من فکر نمی کنم. اگر رزومه خود را به درستی دریافت نکنید، سیستم ردیابی متقاضی هرگز به شما اجازه ورود به استخدام کننده را نمی دهد.

اعلان ها را تنظیم کنید تقریباً هر سایت شغلی به شما امکان می دهد اعلان هایی را برای جستجوهای شغلی ذخیره شده تنظیم کنید. با تعیین معیارهایی برای مکان، حقوق و عوامل دیگر از آنها استفاده کنید.

تماس‌های پاسخ‌دهنده خود را به محض ورود در Google Sheet سازماندهی کنید. قرار دادن پیشنهادات در صفحه ‌گسترده می ‌تواند در زمان زیادی صرفه‌جویی کند.

نکته بسیار مهم: کارفرمایان جعلی می توانند اطلاعات شما را از موتورهای جستجوی شغل بیرون بیاورند و مدت ها پس از یافتن شغل، شما را مورد آزار و اذیت قرار دهند. آدرس ایمیل یکبار مصرف و شماره تلفن Google Voice در این مسیر بسیار به کمکتان می آید.

بنابراین، اکنون می دانید کجا و چگونه به دنبال شغل آنلاین بگردید. اما آیا می دانید به دنبال چه چیزی باشید؟

  • به دنبال مشاغل خانگی باشید
  • مشاغل پاره وقت
  • مشاغل برای نوجوانان
  • شغل در خانه برای مادران
  • مشاغل برای سالمندان
  • مشاغل برای افراد دارای معلولیت
  • مشاغل برای انتقالی های کهنه کار
  • مشاغل غیر انتفاعی
  • نحوه پیدا کردن دوره های کارآموزی

15 موربهترین انواع سایت تبلیغات مشاغل برای صنایع خاص

تصور کنید ساعت 3 صبح است. شما در نه ساعت گذشته پست های عمومی سایت های شغلی را مرور کرده اید. باید ساعت 8 کار کنید. آیا ترجیح نمی دهید فهرستی از مشاغل تمام وقت یا نیمه وقت را که واقعاً می خواهید بررسی کنید؟

15 موتور جستجوی شغل زیر مشاغل خاص و انواع مشاغل را هدف قرار می دهند

رشته خود را در لیست نمی بینید؟ فقط کافی است نام شغل خود + “سایت جستجوی شغل” یا “وب سایت شغلی” را در گوگل جستجو کنید.

انواع سایت تبلیغات مشاغل
انواع سایت تبلیغات مشاغل

وب سایت کار         نوع مشاغل

Poached              رستوران

Problogger.com نویسنده

HealthECareers.com        پزشکی

EFinancialCareers.com    دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

Angel.co              استارت آپ

TheLadders.com               حرفه ای های سطح بالا

Dice.com             فناوری اطلاعات

Idealist.com        غیر انتفاعی

SalesGravy.com حراجی

TalentZoo.com  بازار یابی

IEEEjobsite.com مهندسی

Behance.com     خلاق

JobsInSports.com             ورزش ها

ConstructionJobs.com    ساخت و ساز

Mashable            بازاریابی و فناوری

StackOverFlow.com         برنامه نویسی

نکته بسیار مهم: آیا شغلی را که دوست دارید در یکی از برترین سایت های کار پیدا کردید؟ به صورت آنلاین درخواست دهید، اما همچنین ببینید که آیا می توانید به آن شبکه متصل شوید یا خیر. شبکه های اجتماعی را جستجو کنید تا ارتباطی را پیدا کنید که قبلاً در آنجا کار می کند. سپس گفتگو را شروع کنید.

جایگزین های وب سایت های شغلی

آیا می خواهید جایگزینی برای موتورهای جستجوی کار داشته باشید؟

چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟

زمانی که برای 700 شغل شاید تقلبی درخواست دادید و نتیجه ای نگرفتید زمان زیادی از عمرتان سپری شده بدون اینکه خروجی حاصل شود.

تابلوهای کار واقعاً برای انبوهی از متقاضیان کار می کنند، اما راه های دیگری وجود دارد به جرأت می توانم بهتر بگویم؟

شبکه

شما آن را میلیون ها بار شنیده اید، اما آیا آن را امتحان کرده اید؟ شبکه سازی ابزارهای دیوانه کننده ای دارد زیرا کار می کند.

چند سال پیش همسرم باردار بود و من ورشکسته بودم. روی تخت دراز کشیده بودم و فکر می کردم که قرار است چه کار کنم.

سپس شروع کردم به تماس با دوستان و دوستان دوستان.

دهمین مردی که با او تماس گرفتم گفت که تازه یک شغل را خالی کرده است تا شغل بهتری پیدا کند. آیا رئیس سابقش به نویسنده نیاز داشت؟ بله، او انجام داد.

شما نمی توانید چنین کاری را با سایت های کاریابی انجام دهید. با هر کسی که می‌ شناسید تماس بگیرید یا پیام دهید. شما هرگز نمی دانید که ممکن است منجر به چه چیزی شود.

قدم بزنید

صبر کنید این روزها هیچ کس با رزومه وارد نمی شود. همه از تابلوهای شغلی استفاده می کنند.

دقیقا ببینید، هر چیزی روی یک کامپیوتر اسپم بالقوه است. یک انسان واقعی و زنده به طور خودکار ده پله از نردبان استخدام بالا می رود.

شرکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید، حتی اگر مشاغل را فهرست نکرده باشند. حضوری بروید و بخواهید با یک مدیر چت کنید. حتما رزومه و نامه همراه داشته باشید.

به دایرکت بروید

در اینجا یک جایگزین عالی دیگر حتی برای بهترین وب سایت های شغلی وجود دارد:

مستقیماً به وب سایت های شرکت بروید. بهترین شرکت ها را در زمینه خود پیدا کنید، سپس به صفحه مشاغل آنها بروید. اگر نزدیک شما دفتر دارند، حضوری مراجعه کنید.

مشاغلی که توسط کارفرمایان مستقیماً در وب سایت آنها ارسال می شود، اغلب تازه ترین مشاغل هستند.

حداقل یک جلد نامه و رزومه عالی ایمیل کنید. توضیح دهید که چرا می خواهید در آنجا کار کنید. اگر می توانید، سعی کنید با رئیس قهوه بنوشید.

انواع سایت تبلیغات مشاغل
انواع سایت تبلیغات مشاغل

نمایه لینکدین و رسانه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید

آیا می دانستید که طبق گزارش آمار منابع انسانی ما، 87 درصد از استخدام کنندگان از سایت خود برای یافتن نامزدهای شغلی استفاده می کنند؟

آیا می خواهید 11 برابر بازدید پروفایل لینکدین بیشتری داشته باشید؟ یک عکس حرفه ای اضافه کنید.

برای بهینه سازی نمایه خود وقت بگذارید و فرصت شغلی رویاهای خود را بدست آورید. یک URL سفارشی، خلاصه واضح و یک بخش تجربه چشم نواز بنویسید.

آموزش انواع سایت تبلیغات مشاغل به چه صورت است؟

بهترین سایت های کار، رتبه بندی شده برای استفاده آسان.
چگونه از وب سایت های برتر جستجوی کار برای گرفتن مصاحبه های بیشتر استفاده کنیم.
نکاتی برای کاهش هرزنامه و انتظار از بهترین وب سایت های شغلی.
جایگزین هایی برای حتی بهترین تابلوهای شغلی که می توانند شما را در حال حاضر به یک کار عالی تشویق کنند.

بهترین سایت کاریابی چیست؟

ه به نیاز شما بهترین سایت کاریابی Glassdoor، LinkedIn یا Indeed است . از Glassdoor برای داده های حقوق، LinkedIn برای شبکه و Indeed برای قدرت جستجوی مستقیم استفاده کنید.

آیا می دانید به هنگام یافتن شغل جدید به دنبال چه چیزی باشید؟

مشاغل پاره وقت
مشاغل برای نوجوانان
شغل در خانه برای مادران
مشاغل برای سالمندان
مشاغل برای افراد دارای معلولیت
مشاغل برای انتقالی های کهنه کار
مشاغل غیر انتفاعی
نحوه پیدا کردن دوره های کارآموزی

8 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات مشاغل

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    شما با وارد کردن ریز مطالب و انتشار اطلاعات لازم در سایت تبلیغات مشاغل میتواند شخصی را پیدا کنید که تمامی مهارت های لازم را داشته و چه بسا در انها حرفه ای باشد

  3. Parham گفته:

    این سایت دارای یک رابط عالی و نرم است. نتایج جستجوی کار را ذخیره کنید و از آن مطلع شوید تا بتوانید هنگام خواب شغل خود را شکار کنید

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    تابلوی کار نوعی وب سایت استخدامی است که آگهی های شغلی ارسال شده توسط کارفرمایان را ارائه می دهد. تابلوهای شغلی می توانند کلی باشند یا بر روی یک صنعت خاص مانند فناوری اطلاعات، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی یا مهمان نوازی تمرکز کنند. سایت‌های کار، کارفرمایان را با کارمندان بالقوه با جمع‌آوری فهرست‌ها برای موقعیت‌های باز مرتبط می‌کنند

  5. متاورس آینده من گفته:

    چگونه باید از بهترین موتورهای جستجوی شغل در انواع سایت تبلیغات مشاغل استفاده کنید، به پایان مصاحبه های خسته کننده می رسید و به سرعت به شغل رویایی خود دست خواهید یافت

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    بهترین سایت های کار، رتبه بندی شده برای استفاده آسان.
    چگونه از وب سایت های برتر جستجوی کار برای گرفتن مصاحبه های بیشتر استفاده کنیم.
    نکاتی برای کاهش هرزنامه و انتظار از بهترین وب سایت های شغلی.
    جایگزین هایی برای حتی بهترین تابلوهای شغلی که می توانند شما را در حال حاضر به یک کار عالی تشویق کنند

  7. berlin گفته:

    جستجوی کار Monster به دلیل نرخ بالای هرزنامه، نفرت زیادی را در بین کاربران برتر سایت های شغلی ایجاد می کند. گفته می شود، فرصت های شغلی بسیار خوبی وجود دارد. به علاوه، به شما امکان می دهد رزومه خود را از کارفرمایان فعلی مسدود کنید

  8. Amin DehghanNejad گفته:

    بسته به نیاز شما بهترین سایت کاریابی Glassdoor، LinkedIn یا Indeed است . از Glassdoor برای داده های حقوق، LinkedIn برای شبکه و Indeed برای قدرت جستجوی مستقیم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *