نمایش قالب سایت تبلیغات

نمایش قالب سایت تبلیغات

اگر به دنبال راه های جدیدی برای بازاریابی برند خود هستید، احتمالاً تبلیغات دیجیتال و نمایش قالب سایت تبلیغات را در نظر گرفته اید. این تبلیغات ساده و چشم نواز برای تبدیل سریع طراحی شده اند و یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارهای کوچکی است که می خواهند به مخاطب مورد نظر دست یابند و آگاهی از برند را ایجاد کنند.

بازاریابی و نمایش قالب سایت تبلیغات

روش‌های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات از نمایش قالب سایت تبلیغات برای جلب توجه مخاطبان و تعامل با جوامع آنلاین برندها استفاده می‌کنند. انواع نمایش قالب سایت تبلیغات که می توانید در استراتژی های بازاریابی آنلاین خود پیاده سازی کنید، می توانند بر ارتباط شما با مخاطبان شرکت تأثیر بگذارند و استراتژی بازاریابی شما را بهبود بخشند. اگر در یک موقعیت بازاریابی یا تبلیغاتی کار می کنید، درک انواع مختلف نمایش قالب سایت تبلیغات و مزایای آنها بسیار مهم است.

در این مقاله در خصوص اینکه نمایش قالب سایت تبلیغات چیست و چرا مفید هستند، به همراه چند نوع نمایش قالب سایت تبلیغات که باید به استراتژی های تبلیغاتی خود اضافه کنید، بحث می کنیم.

نمایش قالب سایت تبلیغات چیست؟

در بازاریابی دیجیتال، نمایش قالب سایت تبلیغات طیف وسیعی از برنامه‌های بصری را در بر می‌گیرد که کسب‌وکارها و برندها از آن برای جذب مخاطبان به وب‌سایت‌ها، صفحات رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های دیجیتال استفاده می‌کنند و آن مخاطبان را تشویق به انجام اقدامات خاص می‌کنند. اکثر نمایش قالب سایت تبلیغات ترکیبی از متن، گرافیک و تصاویر یا اجزای ویدیویی را تشکیل می‌دهند تا مخاطبان را به خود جذب کنند و آنها را تشویق کنند تا از طریق پلتفرم‌های دیجیتال مختلف کلیک کنند و اقدامات خاصی را انجام دهند که منجر به نتیجه می‌شود؛ مانند خرید یا ثبت نام برای خدمات. به طور معمول، مشاغل و برندها از نمایش قالب سایت تبلیغات به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش دسترسی به بازار و افزایش فروش استفاده می کنند.

چرا نمایش قالب سایت تبلیغات مفید هستند؟

نمایش قالب سایت تبلیغات می تواند برای کمپین های بازاریابی دیجیتال شما بسیار مفید باشد که در زیر به چند مورد از مزایای آن اشاره کرده ایم:

ایجاد تنوع در روش های تبلیغاتی

نمایش قالب سایت تبلیغات اغلب در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف در دسترس هستند که می‌توانید آن‌ها را برای محتوای وب یک سازمان سفارشی کنید. به عنوان مثال، در یک وب سایت تجاری، نمایش بنر سنتی در بالای صفحه می تواند به جذب خوانندگان و تشویق آنها به اقدام کمک کند. با این حال، در یک صفحه رسانه اجتماعی، یک تبلیغ ویدیویی یا اینفوگرافیک ممکن است برای تعامل با جامعه برند شما مناسب تر باشد. توانایی انتخاب تصاویر بصری تبلیغاتی متنوع یکی از دلایلی است که نمایش قالب سایت تبلیغات به استراتژی های بازاریابی دیجیتال افزوده می شود.

انجام تحلیل بازار

یکی دیگر از مزایای استفاده از نمایش قالب سایت تبلیغات در استراتژی های بازاریابی دیجیتال، توانایی هدف قرار دادن بازارهای مشتریان خاص است. با بسیاری از کمپین های تبلیغاتی دیجیتال، می توانید قدرت و اثربخشی روش ها و دسترسی به بازار خود را زیر نظر داشته باشید و از داده ها برای تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف خود استفاده کنید. سپس این تجزیه و تحلیل می تواند به شما در ایجاد استراتژی های دیگر برای هدف قرار دادن بازارهای خاص کمک کند. نمایش قالب سایت تبلیغات همچنین می‌توانند بینشی در مورد نوع خوانندگانی که بیشترین تعامل را با محتوای دیجیتال شما دارند به شما ارائه دهد تا بتوانید درک کنید که چگونه پیشنهادات سازمان با نیازهای آنها مطابقت دارد.

نمایش قالب سایت تبلیغات
نمایش قالب سایت تبلیغات

ردیابی معیارهای کلیدی

نمایش قالب سایت تبلیغات همچنین برای اندازه گیری معیارهای بازاریابی دیجیتال و تبلیغات موثر هستند. شما می توانید معیارهای کلیدی مانند نرخ کلیک، نرخ پرش، مدت زمان در صفحه و سایر عوامل کلیدی را ردیابی کنید تا تعیین کنید کدام نمایشگرهای بصری مؤثرتر هستند و کدام استراتژی را باید تغییر دهید تا برای مخاطبان خود جذاب باشد. نمایش قالب سایت تبلیغات همچنین برای ثبت هزینه‌های تبلیغات دیجیتال مفید هستند، زیرا اغلب کانال‌هایی که خدمات نمایش قالب سایت تبلیغات را ارائه می‌دهند، اغلب اطلاعات عمیقی در مورد هزینه‌هایی که سازمان برای هر روش تبلیغاتی که پیاده‌سازی می‌کند، ارائه می‌دهند.

10 نوع نمایش قالب سایت تبلیغات

همانطور که استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال خود را توسعه می‌دهید، انواع نمایش قالب سایت تبلیغات زیر را در نظر بگیرید تا حضور آنلاین، جذب مخاطب و دسترسی به بازار را افزایش دهید:

1.رایج ترین نوع نمایش قالب سایت تبلیغات: تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از رایج‌ترین انواع نمایش قالب سایت تبلیغات است که می‌توانید در انواع پلتفرم‌های آنلاین از جمله وب‌سایت‌های تجاری و خبری، وبلاگ‌ها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های آنلاین پیدا کنید. بنرهای تبلیغاتی اغلب در شکل ها و اندازه های سنتی هستند، جایی که بازاریابان می توانند بنرهایی را در اندازه های منظره، آسمان خراش و مربع اعمال کنند. به طور سنتی، تبلیغات بنری ترکیبی از متن و تصاویر را برای جلب توجه مخاطبان نمایش می دهند.

2. تبلیغات بومی

بازاریابی آنلاین همچنین تبلیغات بومی را به ویژه در استراتژی های بازاریابی محتوا اعمال می کند. تبلیغات بومی به طور طبیعی با محتوای صفحه وب، وب سایت یا ایمیل مطابقت دارند. متخصصان بازاریابی و تبلیغات، تبلیغات بومی را در محتوا به گونه‌ای جذب می‌کنند که مخاطبان تبلیغات را به محتوا یا خود برند مرتبط می‌کنند. لینک هایی که به صفحات دیگر یک وب سایت منتهی می شوند، محتوای توصیه شده، نتایج جستجوی حمایت شده و پست های رسانه های اجتماعی تبلیغ شده چندین نمونه از تبلیغات بومی هستند.

3. انیمیشن ها

تبلیغاتی که دارای انیمیشن هستند می توانند از اجزای ویدئو، صدا و متن برای جلب توجه خوانندگان استفاده کنند و برای تبلیغ پیام ها، محصولات و خدمات برند موثر هستند. این عناصر همچنین به شما این امکان را می دهند که از تبلیغات نمایشی متحرک به عنوان تبلیغات طولانی مدت استفاده کنید که توضیحات پیچیده یا عمیق در مورد یک محصول، خدمات، فرآیند یا چالش خاص را بررسی می کند. علاوه بر این، تبلیغات متحرک می‌توانند قابل اشتراک‌گذاری باشند و به مخاطبان انگیزه بیشتری برای انتشار پیام یا پیشنهاد برند بدهند. تبلیغات نمایشی متحرک همچنین می تواند منجر به جذب مخاطب بیشتر شود که می تواند به تقویت ارتباط برند با بازار هدف کمک کند.

4. محتوای تعاملی

نمایش قالب سایت تبلیغات با ویژگی های تعاملی عناصر متعددی را برای تعامل با مخاطبان آنلاین ترکیب می کند. سرفصل‌های متنی، تصاویر، گرافیک و سایر ویژگی‌های تعبیه‌شده در تبلیغات تعاملی به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با تبلیغات درگیر شوند. در وب‌سایت‌ها، تبلیغات تعاملی می‌تواند برای نشان دادن ویژگی‌های داخلی یک محصول خاص به مشتریان آنلاین مفید باشد که در آن مخاطبان می‌توانند روی قسمت‌های خاصی از آگهی حرکت کنند تا محتوا را مشاهده کنند، روی عناصر کلیک کنند و در غیر این صورت با تبلیغ تعامل داشته باشند. این نوع تبلیغات می تواند برای برندها و مشاغلی که می خواهند به مخاطبان آموزش دهند یا بینش بیشتری را برای کاربران محصولات یا خدمات خاص به ارمغان بیاورند سودمند باشد.

5.جذاب ترین نوع نمایش قالب سایت تبلیغات: محتوای ویدیویی

تبلیغات با محتوای ویدیویی اغلب با ارسال یک پیام خاص، پرسیدن یک سوال تأمل برانگیز یا معرفی یک محصول یا خدمات، مخاطبان را درگیر خود می کند. تبلیغات ویدئویی، ویدئو، صدا و گاهی متن را با هم ترکیب می‌کنند تا یک پیشنهاد را به نمایش بگذارند و مخاطبان را برای اقدام یا تصمیم‌گیری ترغیب کنند. بزرگترین مزیت تبلیغات ویدیویی، امکان کاوش موضوعات در عمق بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی یا حتی بومی است. به طور مشابه، می‌توانید فیلم‌برداری لایو اکشن یا انیمیشن را با تبلیغات ویدیویی اعمال کنید، که این نوع تبلیغات را برای بسیاری از برنامه‌های بازاریابی موثر می‌سازد.

نمایش قالب سایت تبلیغات
نمایش قالب سایت تبلیغات

6. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک نوعی از تبلیغات است که دارای گرافیک و متن برای آموزش مخاطبان در مورد موضوع، ایده یا پیشنهاد خاصی است. به عنوان مثال، استراتژی های تبلیغاتی یک شرکت داروسازی ممکن است شامل اینفوگرافیک برای تعامل، آموزش و ایجاد رابطه با بازارهای مشتریان خود باشد. ادغام اینفوگرافیک ها در استراتژی تبلیغات آنلاین می تواند برای وب سایت های تجاری که بر آموزش و ارائه اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات تمرکز دارند مفید باشد.

7. تبلیغات گسترده

تبلیغات گسترده، تبلیغاتی هستند که کاربران می توانند آنها را فراتر از اندازه اولیه ای که تبلیغ در یک وب سایت نشان می دهد گسترش دهند. برخی از تبلیغات قابل ارتقا زمانی باز می شوند که کاربران موس را روی عناصر مختلف نمایشگر می گذارند و سایر تبلیغات در حال گسترش ممکن است پس از یک اقدام تحریک کننده خاص از طرف کاربر باز شوند. بازاریابان اغلب تبلیغات در حال گسترش را برای شروع بر اساس اقدام و قصد کاربر پیکربندی می کنند. به عنوان مثال، در یک وب سایت تجاری، یک تبلیغ قابل گسترش در مرحله دعوت شروع می شود که در آن کاربران آگهی را به عنوان یک نمایشگر کوچک در صفحه محتوا می بینند. همانطور که کاربران با محتوای صفحه تعامل دارند، تبلیغات گسترش می یابد تا فضای بیشتری را در صفحه اشغال کند و توجه مخاطبان را برای اهداف مختلف جلب کند.

8. تبلیغات نمایش لایت باکس

تبلیغات نمایش لایت باکس یک تبلیغ ویژه است که گوگل مدتی پیش توسعه داده است. این تبلیغات شبیه تبلیغات قابل ارتقا هستند که در آن کاربران در یک وب سایت باید با تبلیغ تعامل داشته باشند تا آن را به محتوای تمام صفحه راه اندازی کند. برخلاف تبلیغات سنتی در حال گسترش، تبلیغات لایت باکس می تواند ترکیبی از ویدئو، صدا، متن، انیمیشن و سایر عناصری باشد که تعامل با مخاطبان آنلاین را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی تبلیغات نمایشی لایت باکس این است که تنها زمانی عمل می‌کنند که کاربران برای چند ثانیه یا بیشتر روی آن‌ها قرار بگیرند. این ویژگی کلیدی به کاهش احتمال تحریک ناخواسته تبلیغات توسط مخاطبان هنگام بازدید از وب سایت ها و تعامل با محتوای آنلاین کمک می کند.

9. نمایشگرهای پاپ آپ

تبلیغات پاپ‌آپ از یک ویژگی محتوای پاپ‌آپ معمولاً در وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند تا کاربران را تشویق کنند تا در مورد پیشنهادات اطلاعاتی کسب کنند، برای خدمات ثبت‌نام کنند یا محصولاتی از یک تجارت یا برند خریداری کنند. پاپ آپ ها معمولا در یک وب سایت به صورت یک جعبه کوچک مربعی ظاهر می شوند که کاربران را برای انجام یک اقدام خاص ترغیب می کند. برای مثال، برندی که خدمات آنلاین را به مشتریان خود ارائه می‌کند، ممکن است از پنجره‌های بازشو در وب‌سایت خود برای تعامل و تشویق مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاداتش با اشتراک ایمیل استفاده کند. در این حالت، برند زمانی که کاربران چندین ثانیه در وب سایت خود می گذرانند، یک تبلیغ پاپ آپ ظاهر می شود و مخاطبان را تشویق می کند تا در خبرنامه های ایمیلی خود ثبت نام کنند.

نمایش قالب سایت تبلیغات
نمایش قالب سایت تبلیغات

10.بهترین نوع نمایش قالب سایت تبلیغات: تبلیغات بینابینی

تبلیغات بینابینی در برنامه‌های دستگاه تلفن همراه، از جمله بازی‌ها، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌های آنلاین تلفن همراه رایج‌تر می‌شوند. تبلیغات بینابینی در طول انتقال های کلیدی یک برنامه ظاهر می شود، زیرا کاربران با برنامه درگیر می شوند. در برنامه های بازی موبایل، تبلیغات بینابینی اغلب بین صحنه ها یا سطوح مختلف بازی ظاهر می شود، زیرا کاربران از یک عنصر برنامه به عنصر دیگر منتقل می شوند. اگر استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ شما شامل یکپارچه‌سازی تلفن همراه است، استفاده از تبلیغات بین‌المللی در یک برنامه تلفن همراه می‌تواند به سازمانی که برای آن کار می‌کنید کمک کند تا دامنه بازار خود را گسترش دهد.

مزایای نمایش قالب سایت تبلیغات چیست؟

نمایش قالب سایت تبلیغات می توانند بنرهای اصلی با ترکیبی از متن و تصویر باشند یا می توانند شامل فرمت های تعاملی مانند صدا، ویدئو و انیمیشن باشند. آنها معمولاً در بالا یا کنار یک صفحه وب ظاهر می‌شوند و می‌توانند در هر نوع سایتی که برای مشتری ارسال می‌شود ظاهر شوند. در اینجا چند مزیت آن آورده شده است:

به برند شما هویت بصری می بخشد

تبلیغات به سبک نمایش بسیار بصری هستند و به شما امکان می دهند گرافیک، CTA جذاب و شعله ور شدن برند خود را در آن بگنجانید. ایجاد یک تبلیغ جذاب به مخاطبان مورد نظر شما کمک می کند تا با نام تجاری شما آشنا شوند و اگر کد تبلیغاتی یا تخفیفی را در نظر بگیرید، این یک راه آسان برای مرتبط کردن برند شما با چیزی با ارزش برای مصرف کنندگان است. اگرچه نرخ تبدیل کمتر از تبلیغات جستجو است، اما میزان دسترسی آن بالاست.

شما می توانید مخاطب مورد نظر خود را هدف قرار دهید

وقتی نوبت به تبلیغ کسب و کار کوچک شما می رسد، هدف قرار دادن افرادی که بیشترین ارتباط را با برند شما دارند، کلیدی است. با تبلیغات نمایشی، می‌توانید بر اساس جغرافیا، زبان، علایق، جنسیت، دستگاه مورد استفاده (به عنوان مثال دسکتاپ یا موبایل) و حتی درآمد تقسیم‌بندی کنید و مطمئن شوید که تبلیغات شما در زمان مناسب و در مکان مناسب به مخاطبان هدف شما می‌رسد.

موفقیت به راحتی قابل اندازه گیری است

مهم است که موفقیت را ردیابی و اندازه گیری کنید تا بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. این نوع تبلیغات به شما این امکان را می دهد که معیارهای کلیدی، مانند تعداد دفعاتی که تبلیغ شما دیده شده و چند بار روی آن کلیک شده است را در همه زمان ها ردیابی کنید.

اگر می‌خواهید چند سبک بنر مختلف را امتحان کنید، همچنین این فرصت را دارید که تست A/B را با عناصر مختلف مانند متن، تصاویر و رنگ‌ها انجام دهید تا بدانید قبل از اجرای این تبلیغات چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست.

بزرگترین مزیت تبلیغات ویدیویی چیست؟

بزرگترین مزیت تبلیغات ویدیویی، امکان کاوش موضوعات در عمق بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی یا حتی بومی است. به طور مشابه، می‌توانید فیلم‌برداری لایو اکشن یا انیمیشن را با تبلیغات ویدیویی اعمال کنید، که این نوع تبلیغات را برای بسیاری از برنامه‌های بازاریابی موثر می‌سازد.

تبلیغات نمایش لایت باکس چیست؟

تبلیغات نمایش لایت باکس یک تبلیغ ویژه است که گوگل مدتی پیش توسعه داده است. این تبلیغات شبیه تبلیغات قابل ارتقا هستند که در آن کاربران در یک وب سایت باید با تبلیغ تعامل داشته باشند تا آن را به محتوای تمام صفحه راه اندازی کند. برخلاف تبلیغات سنتی در حال گسترش، تبلیغات لایت باکس می تواند ترکیبی از ویدئو، صدا، متن، انیمیشن و سایر عناصری باشد که تعامل با مخاطبان آنلاین را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی تبلیغات نمایشی لایت باکس این است که تنها زمانی عمل می‌کنند که کاربران برای چند ثانیه یا بیشتر روی آن‌ها قرار بگیرند. این ویژگی کلیدی به کاهش احتمال تحریک ناخواسته تبلیغات توسط مخاطبان هنگام بازدید از وب سایت ها و تعامل با محتوای آنلاین کمک می کند.

منظور از تبلیغات بینابینی چیست؟

تبلیغات بینابینی در برنامه‌های دستگاه تلفن همراه، از جمله بازی‌ها، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌های آنلاین تلفن همراه رایج‌تر می‌شوند. تبلیغات بینابینی در طول انتقال های کلیدی یک برنامه ظاهر می شود، زیرا کاربران با برنامه درگیر می شوند. در برنامه های بازی موبایل، تبلیغات بینابینی اغلب بین صحنه ها یا سطوح مختلف بازی ظاهر می شود، زیرا کاربران از یک عنصر برنامه به عنصر دیگر منتقل می شوند. اگر استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ شما شامل یکپارچه‌سازی تلفن همراه است، استفاده از تبلیغات بین‌المللی در یک برنامه تلفن همراه می‌تواند به سازمانی که برای آن کار می‌کنید کمک کند تا دامنه بازار خود را گسترش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *