قالب سایت تبلیغات هدفمند

قالب سایت تبلیغات هدفمند

قالب سایت تبلیغات هدفمند، در بازاریابی آنلاین، تبلیغی است که به مخاطب خاصی ارائه می شود که می تواند یک جمعیت شناسی خاص، یک گروه یا یک فرد باشد.

لیست قالب سایت تبلیغات هدفمند

در ابتدایی ترین حالت، قالب سایت تبلیغات هدفمند فقط می تواند به این معنی باشد که تبلیغات با محتوای سایت و مخاطبان سایت مرتبط باشد. امروزه قالب های تبلیغات زیادی وجود دارد که ممکن است بعضی از این قالب ها استاندارد نباشد. در ادامه به بررسی لیست قالب سایت تبلیغات هدفمند می پردازیم:

1.NexusPlus

NexusPlus یک الگوی همه کاره و با کیفیت بالا بوت استرپ طبقه بندی شده است. دارای طراحی تمیز و شاد، صفحات بی شمار و عناصر بسیاری است که ساخت آسان وب سایت های طبقه بندی شده را تسهیل می کند. NexusPlus بر اساس آخرین نسخه Bootstrap، HTML5 و سایر فناوری‌های معاصر است. این تضمین می کند که وب سایت شما به طور کامل در همه دستگاه ها واکنش گرا باشد. همچنین به دلیل افزایش روزافزون تعداد کاربران اینترنت دستگاه های دستی، سازگار با موبایل است. این بسیار قابل تنظیم است تا بتوانید وب سایت خود را به طور گسترده شخصی سازی و برند کنید.

NexusPlus دارای طراحی تمیز است که مدرن ترین سایت ها را می سازد. از جمله صفحاتی که با NexusPlus ارائه می شوند، صفحات کاربر و ارسال هستند. اولی نمایه های کاربر را نگه می دارد، در حالی که دومی برای دریافت آگهی های ارسالی است.

سازندگان این قالب وب سایت طبقه بندی شده آن را به بهترین شیوه های بهینه سازی مجهز کرده اند. آن‌ها باعث می‌شوند صفحات آن به‌طور باورنکردنی سریع بارگذاری شوند تا بازدیدکنندگان شما ناامید نشوند. علاوه بر این، روش‌های SEO اعمال شده با NexusPlus در نتایج موتورهای جستجو بالا به نظر می‌رسند. برای اطمینان از اینکه اکثر بازدیدکنندگان شما در نهایت تبدیل می شوند، می توانید اطلاعات آنها را برای اهداف بازاریابی مجدد با استفاده از فرم تماس Ajax جمع آوری کنید.

قالب سایت تبلیغات هدفمند
قالب سایت تبلیغات هدفمند

2.OBootstrap

تعداد کمی از قالب‌های دیگر مانند OBootstrap Classified تعهد خود را به پاسخگو بودن و کاربرپسند بودن نشان می‌دهند. همانطور که از نام آن پیداست، این یک قالب وب سایت طبقه بندی شده بر اساس بوت استرپ است. پس از خرید این قالب، به یک عمر به روز رسانی رایگان دسترسی خواهید داشت. سفارشی کردن و استفاده از OBootstrap Classified بسیار آسان است. با این حال، اگر با هر مشکلی مواجه شدید، می‌توانید به پشتیبانی حرفه‌ای که در اختیار شماست تکیه کنید.

شما نیاز دارید که محتوای وب سایت شما خوانا و جذاب باشد تا بازدیدکنندگان شما را جدی بگیرند. بهترین ترکیب فونت‌ها را از فونت‌های رایگان Google که با OBootstrap Classified ارائه می‌شوند، انتخاب کنید. این الگو همچنین آیکون‌های Font Awesome و Unicons را ارائه می‌دهد که می‌توانید بخش‌هایی از وب‌سایت خود را با آن بنویسید.

OBootstrap Classified دارای ویژگی های سازگاری باورنکردنی است. این به طور کامل با تمام مرورگرهای مدرن از جمله اپرا، کروم، سافاری و فایرفاکس سازگار است. علاوه بر این، به تمام دستگاه ها از دسکتاپ گرفته تا تبلت کاملاً پاسخگو است. این الگوی طبقه بندی شده بوت استرپ برای بهترین سطوح عملکرد پیکسلی عالی است.

3.آسان ترین قالب سایت تبلیغات هدفمند: Trade

Trade یک قالب وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده بوت استرپ 4 است که ساخت ساده و جامع آن را برای هر وب سایتی عالی می کند. این قالب همراه با دموهای آماده ارائه می شود که تنها به یک کلیک برای اعمال آن در وب سایت شما نیاز دارد و شما را از ایجاد هر چیزی جز محتوا نجات می دهد. این الگو دارای کد تمیزی است که برای سهولت استفاده دارای نظرات است.

Trade هزاران صفحه را به شما ارائه می دهد که یکی از آنها صفحه پست تبلیغاتی است که می توانید لیست های تبلیغاتی خود را در آن پست کنید. همچنین صفحاتی برای جزئیات پست تبلیغاتی دارید که مشتریان شما می توانند جزئیات لیست ها را در صفحات پست تبلیغاتی شما مشاهده کنند. Trade همچنین یک صفحه آگهی دسته بندی ارائه می دهد که فضایی را فراهم می کند که در آن می توانید دسته بندی های مختلف لیست ها را در وب سایت خود جدا کنید.

طرح‌بندی Trade به طور کامل به دستگاه‌هایی در هر اندازه و شکل پاسخگو است تا وب‌سایت شما به راحتی قابل مشاهده باشد. همچنین سیال است به طوری که با تمام جهت های صفحه نمایش تنظیم می شود.

4.Onest

Onest یک قالب HTML منظم برای سایتی است که مشاغل را فهرست می کند و تبلیغات طبقه بندی شده را نمایش می دهد و شامل یک نوار کناری جستجوی پیشرفته است تا کاربران بتوانند لیست های شما را در هر نقطه از وب سایت شما جستجو کنند. با طراحی پیکسلی عالی ساخته شده است که وضوح بالایی را به وب سایت شما ارائه می دهد.

شما سه صفحه اصلی متفاوت خواهید داشت که صفحات فرود شما را مجذوب خود می کند. Onest یک صفحه فهرست واحد را ارائه می دهد که در آن می توانید همه لیست های خود را به صورت جذاب ارائه دهید. صفحه وبلاگ برای بازدیدکنندگان شما در دسترس است. علاوه بر این، شامل یک نسخه از صفحه خطای 404 است.

Onest با استفاده از HTML5 و CSS3 برای عملکرد روان و ظریف ایجاد شده است. نام هر نشانه گذاری، سبک، اسکریپت و مؤلفه منطقی است که بر اساس تحقیقات کامل UX است. فراتر از آن، بر اساس آخرین فریم‌ورک‌های Bootstrap 5 ساخته شده است و اطمینان حاصل می‌کند که تمام صفحات آن کاملاً واکنش‌گرا هستند. شامل سفارشی کردن فایل است که به ساخت صفحات جداگانه کمک می کند.

5. بهترین قالب سایت تبلیغات هدفمند: ClassiXER

ClassiXER یک طراحی فوق العاده با 3 صفحه اصلی خیره کننده و صفحات داخلی بی شماری است که به نفع شماست. از آنجایی که ClassiXER به طور ویژه برای تبلیغات طبقه بندی شده و سایت های فهرست سازی ساخته شده است، شما باید فقط تعداد انگشت شماری از عناصر را ایجاد کنید. علاوه بر این، از طرح‌های رنگی نامحدود موجود لذت خواهید برد، به طوری که حتی می‌توانید موارد خاصی را به دسته‌های فردی یا کل برند (سایت) خود اختصاص دهید.

این قالب‌های وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده دارای ساختار Bootstrap 4 است. سایت شما همچنین به طور کامل به دستگاه های صفحه نمایش در هر اندازه پاسخگو خواهد بود. طراحی تمیز و در عین حال پیچیده ClassiXER آن را برای نمایش لیست های شما عالی می کند زیرا مشتریان شما می توانند به سرعت آنها را مرور کنند. این الگو از بسته‌های قیمت‌گذاری پشتیبانی می‌کند.

ساختار کد مبتنی بر بلوک ClassiXER دستکاری آن را آسان می کند تا بیشترین بهره را از آن ببرید. این الگو از تمام مرورگرهای مدرن پشتیبانی می کند تا هیچ یک از کاربران یا بازدیدکنندگان شما را مسدود نکند. ClassiXER برای سرعت بهینه سازی شده است تا کاربران شما برای بارگذاری وب سایت شما خیلی منتظر نمانند.

قالب سایت تبلیغات هدفمند
قالب سایت تبلیغات هدفمند

6.Classify

Classify یک قالب وب‌سایت آگهی‌های طبقه‌بندی فوق‌العاده زیبا با ویژگی‌های بیشتر از آنچه نیاز دارید و فضایی ملایم و در عین حال پیچیده است که آن را دوست‌داشتنی می‌کند. با Layer Slider موجود در قالب، می‌توانید فهرست‌های ویژه را در یک نوار لغزنده جذاب کاملاً واکنش‌گرا نمایش دهید و تبدیل‌های بالاتری را ایجاد کنید. سیستم شبکه ای 1170 پیکسلی آن، ایجاد یک سایت کاربرپسند را آسان می کند که نیازهای شما و کاربرانتان را برآورده کند. از آنجایی که دارای کد تمیز است، به راحتی می توان لیست ها را مرتب کرد و به راحتی برای کاربران خود قابل تشخیص بود.

این الگوی HTML تبلیغات طبقه بندی شده تمرکز باورنکردنی را بر داشتن یک طرح 100٪ پاسخگو نشان می دهد، به طوری که مهم نیست کاربران شما از تلفن یا دسکتاپ استفاده می کنند. سایت همیشه عالی به نظر می رسد. علاوه بر این، Classify از فونت‌های سفارشی، نمادها و CSS مدرن با یک Retina Ready استفاده می‌کند که نسخه‌های زیبای تصاویر شما را روی نمایشگرهای با وضوح بالا نشان می‌دهد. Google Maps از GeoLocation پشتیبانی می کند و آنها را دقیق تر و قابل مشاهده تر می کند.

با آیکون های رسانه های اجتماعی، کاربران شما می توانند لیست های شما را به اشتراک بگذارند و وب سایت شما را محبوب تر کنند. Classify همچنین SEO را بهینه کرده است تا صفحات و لیست های شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی داشته باشند.

7.Post and Buy

ارزش بسیار بیشتر از برچسب قیمتی دارد، Post and Buy فقط پست کردن لیست ها و خرید آنها را تسهیل می کند. در این قالب سایت تبلیغات هدفمند همه چیز در مورد تصاویر و تبدیل است. این به شما کمک می کند تا با افزونه ممتاز Revolution Slider شروع کنید. این افزودنی نه تنها 26 دلار برای شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد اسلایدهای دوست داشتنی با جلوه های متحرک خیره کننده برای نمایش تصاویر ایجاد کنید. Post and Buy همراه با FlexSlider است که یک نوار لغزنده تصویر برای صفحه جزئیات آگهی است.

Post and Buy بیش از 100 فایل را با کد نویسی HTML تمیز، زیبا و معتبر ارائه می دهد. همچنین دارای یک طرح 100٪ روان و پاسخگو است به طوری که با هر اندازه و جهت صفحه نمایش شکل می گیرد.

با صفحات آماده وبلاگ، می توانید بازدیدکنندگان خود را درگیر کنید و از پیوندهای داخلی برای افزایش تبدیل استفاده کنید. این قالب‌های وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده همچنین فرمت‌های مختلف فهرست وبلاگ را ارائه می‌دهد تا مرور وبلاگ‌های شما را برای کاربران شما آسان کند.

8.خلاقانه ترین قالب سایت تبلیغات هدفمند: classifield plus

Classifieds Plus یک قالب منحصر به فرد و خلاقانه با طرح های بسیار متنوع است. بیش از 30 قالب صفحه با جذاب ترین ساخت HTML. این الگو با رعایت تمام گرایش‌های طراحی UI و UX در سال 2018، ظاهری تازه به وب‌سایت شما می‌دهد. Classified Plus یک الگوی فوق‌العاده با طراحی پیکسلی عالی است که سایتی چشم‌نواز به شما می‌دهد.

با هسته بوت استرپ 4.1، Classifieds Plus یک قالب وب سایت دایرکتوری کاملاً پاسخگو است که بهترین ظاهری را که می توانید به آن امیدوار باشید به شما ارائه می دهد. از آنجایی که این قالب بر اساس یک سیستم شبکه 12 ستونی است، سایت شما منظم و زیبا به نظر می رسد. شما می توانید صفحات خود را با فونت های زیبا که به همراه قالب ارائه می شود بدون هزینه اضافی بنویسید.

Classified Plus طیف گسترده ای از طرح های رنگی زیبا را به شما ارائه می دهد که با آن می توانید سایه های زیبایی برای دسته ها و پس زمینه ها ایجاد کنید. این الگو دارای اسناد گسترده ای است که استفاده از آن را آسان می کند. علاوه بر این، شما به پشتیبانی اختصاصی با کیفیت بالا دسترسی دارید. از داشبورد، می‌توانید به موارد نمایه، تبلیغات و پرداخت‌ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

9.Listing

اگر می خواهید یک قالب با ساختار مناسب با تمام ویژگی های لازم برای فروش لیست داشته باشید، Listing یکی از این الگوها است. شما می توانید صفحات خود را به سرعت با شروعی که از بسته فایل 15 HTML دریافت می کنید بنویسید. از آنجایی که Listing دارای ویژگی ها و عناصر به خوبی سازماندهی شده است، صفحات شما تمیز و منظم به نظر می رسند، نه اینکه به هم ریخته و غیرقابل تردد باشند. فهرست همچنین پیکسل کامل است به طوری که وضوح آن به سادگی بهترین است.

قالب سایت تبلیغات هدفمند
قالب سایت تبلیغات هدفمند

با چهار صفحه اصلی مختلف، مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که برای صفحه فرود شما مناسب است. فهرست دارای یک صفحه است که می توانید تمام لیست های خود را به صورت سازماندهی شده در آن به نمایش بگذارید. صفحه وبلاگ و صفحات تک وبلاگ برای تعامل بازدیدکنندگان شما در دسترس هستند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا لیست های خود را بازاریابی کنید و به آنها پیوند دهید و خرید کنید. همچنین دارای یک تغییر برای صفحه خطای 404 است.

با انقلاب اسلایدر، این قالب HTML تبلیغات طبقه بندی شده شما را قادر می سازد تا اسلایدهای خیره کننده ای برای هر یک از صفحات و محتوای خود ایجاد کنید. با فرم کار PHP، می توانید اطلاعات کاربر را جمع آوری کنید و از MailChimp برای مدیریت مخاطبین و راه اندازی کمپین های بازاریابی مجدد استفاده کنید.

10. BizBook

BizBook یک قالب دایرکتوری تجاری ممتاز است که از قوی ترین ویژگی ها و عناصر با قیمتی مقرون به صرفه بهره می برد. این الگو دارای گزینه های تبلیغات طبقه بندی شده عالی است، از جمله پست های وبلاگ، بهینه سازی موتور جستجو، ردیابی منبع و بسیاری موارد دیگر. برای ایجاد لیست، می توانید گزینه Create Listing from Scratch یا Create Duplicate Listing را انتخاب کنید.

سایت شما دارای URL های SEO و کاربرپسند با BizBook خواهد بود که باعث می شود گوگل به وب سایت شما رتبه خوبی بدهد. این قالب به شما سرعت بارگذاری سریع می دهد تا به اهداف بازاریابی و موقعیت های سئو بالا دست یابید. علاوه بر این، کاربران شما می توانند لیست های شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، داشتن عناصر رسانه های اجتماعی در صفحات نمایه شما، رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو را افزایش می دهد.

برای فروش لیست های خود، می توانید از سه گزینه درگاه پرداختی که BizBook ارائه می دهد استفاده کنید. این گزینه ها شامل پرداخت مستقیم، پی پال و نقدی هنگام تحویل است. هنگامی که کاربر یک لیست را خریداری می کند، ویژگی بررسی لیست به آنها اجازه می دهد تا نظراتی را که کاربران قبلی در همان لیست گذاشته اند مشاهده کنند. علاوه بر این، فیلترهای فهرست، مانند ممتاز، پرطرفدار، جدیدترین، قابل اعتماد و تأیید شده، به خریداران فهرست شما اجازه می‌دهد تا با سرعتی باورنکردنی به فهرست‌هایی که می‌خواهند برسند!

11.AdForest

AdForest برای پذیرش هر نوع تجارت تبلیغات طبقه بندی شده که ممکن است در حال اجرا باشد، طراحی شده است. برای سهولت استفاده، این الگو یک نوار کناری جستجوی پیشرفته ارائه می دهد تا کاربران بتوانند لیست های شما را از هر بخشی از سایت شما جستجو کنند. این الگو همچنین دارای نقاط تبلیغاتی هدفمندی است که به شما امکان می دهد راه بیشتری برای کسب درآمد از وب سایت خود داشته باشید.

AdForest دارای کد معتبر W3C است، بنابراین انتظار ندارید سایت شما مشکلی برای شما ایجاد کند. علاوه بر این، ساخت بهینه سئو آن باعث می‌شود صفحات و وب‌سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای ترافیک بالاتر رتبه بالایی داشته باشند. این الگو یک داشبورد کاربر کامل را برای تجربه کاربری پیشرفته ارائه می دهد. کاربران همچنین صفحات پروفایل شخصی را دوست خواهند داشت.

این قالب وب سایت آگهی های تبلیغاتی دارای 4 نوع صفحه تبلیغاتی تکی است تا بتوانید لیست آگهی های منحصر به فرد خود را به زیبایی نمایش دهید. کاربران شما می توانند تبلیغات خود را در هر یک از دو نوع صفحه ارسال آگهی برای شما ارسال کنند. AdForest چندین سبک فهرست را برای راحتی شما ارائه می دهد تا از یکنواختی و بی مزه بودن جلوگیری کنید. این الگو همچنین دارای صفحه خطای 404 و همچنین صفحه تماس با ما است.

آسان ترین قالب سایت تبلیغات هدفمند چیست؟

Trade یک قالب وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده بوت استرپ 4 است که ساخت ساده و جامع آن را برای هر وب سایتی عالی می کند. این قالب همراه با دموهای آماده ارائه می شود که تنها به یک کلیک برای اعمال آن در وب سایت شما نیاز دارد و شما را از ایجاد هر چیزی جز محتوا نجات می دهد. این الگو دارای کد تمیزی است که برای سهولت استفاده دارای نظرات است.

بهترین قالب سایت تبلیغات هدفمند چیست؟

ClassiXER یک طراحی فوق العاده با 3 صفحه اصلی خیره کننده و صفحات داخلی بی شماری است که به نفع شماست. از آنجایی که ClassiXER به طور ویژه برای تبلیغات طبقه بندی شده و سایت های فهرست سازی ساخته شده است، شما باید فقط تعداد انگشت شماری از عناصر را ایجاد کنید. علاوه بر این، از طرح‌های رنگی نامحدود موجود لذت خواهید برد، به طوری که حتی می‌توانید موارد خاصی را به دسته‌های فردی یا کل برند (سایت) خود اختصاص دهید.

خلاقانه ترین قالب سایت تبلیغات هدفمند چیست؟

Classifieds Plus یک قالب منحصر به فرد و خلاقانه با طرح های بسیار متنوع است. بیش از 30 قالب صفحه با جذاب ترین ساخت HTML. این الگو با رعایت تمام گرایش‌های طراحی UI و UX در سال 2018، ظاهری تازه به وب‌سایت شما می‌دهد. Classified Plus یک الگوی فوق‌العاده با طراحی پیکسلی عالی است که سایتی چشم‌نواز به شما می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *