انواع تبلیغات رایگان تهران

انواع تبلیغات رایگان تهران

علاوه بر تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل یا فیسبوک، شرکت ها گزینه های مختلفی برای قرار دادن انواع تبلیغات رایگان تهران در اینترنت دارند. می توانید 9 مورد مهم را در اینجا بیابید.

انواع تبلیغات رایگان تهران چیست؟

تبلیغات رایگان یکی از اصلی ترین راه های تبلیغاتی است که امروزه مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. با توجه به رقابت شدید در تبلیغات، انواع مختلفی از تبلیغات و بازاریابی به وجود آمده است. در این مقاله به بررسی انواع تبلیغات رایگان تهران می پردازیم.

1. وب سایت شرکت ایجاد کنید

یک وب سایت شرکت برای ارائه یک شرکت در اینترنت ضروری است. ارائه دهندگان متعددی وجود دارند که طراحی سایت را با هزینه اندک ارائه می دهند، که با کمک آنها ایجاد یک صفحه اصلی به یک موضوع ساده تبدیل می شود. اگر فقط به چند عملکرد نیاز دارید، برخی از این پیشنهادات حتی کاملا رایگان هستند.

2. یک وبلاگ شرکتی ایجاد کنید

ایجاد و نگهداری وبلاگ شرکت شما نسبتاً زمان بر است، اما ارزشمند است. البته تا زمانی که محتوای باکیفیت و آموزنده در آنجا قرار داده شود که مربوط به شرکت باشد و برای مشتریان جالب باشد. وبلاگ‌های شرکتی را می‌توان برای دو هدف اصلی استفاده کرد، یا درباره بینش‌های شرکت خود وبلاگ می‌زنید (یعنی آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد) یا به عنوان نوعی مشاور، دانش را منتقل می‌کنید. نظرات در وبلاگ ها همچنین امکان تعامل مستقیم با کاربران را فراهم می کند. دامنه مورد نیاز علاوه بر وب سایت شرکت اغلب در بسته های میزبانی وب گنجانده می شود.

3.ساده ترین گزینه انواع تبلیغات رایگان تهران: فهرست کسب و کار من در گوگل

با استفاده از «گوگل برای کسب‌وکار من»، شرکت‌ها می‌توانند نمایه خود را به صورت رایگان در Google Maps و در نتایج جستجوی Google، عکس‌ها، ویدیوها یا تبلیغات ویژه ارائه کنند. چنین ورود تجاری اکنون تقریباً اجباری است، زیرا دید بهتری را در نتایج جستجو تضمین می کند و به مشتریان بالقوه این فرصت را می دهد که سریع و آسان با شما تماس بگیرند.

اگر کسب و کار محلی با یک پین قرمز در Google Maps ظاهر شود، بازدید احتمال بیشتری دارد. البته این تنها دلیلی نیست که چرا «گوگل برای کسب‌وکار من» می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی آنلاین مهم و کاربردی در نظر گرفته شود که به‌طور رایگان برای هر شرکت محلی نیز در دسترس است.

انواع تبلیغات رایگان تهران
انواع تبلیغات رایگان تهران

نمایه کسب و کار حفظ شده با تصاویر جذاب، تأثیری حرفه ای ایجاد می کند و مشتریان بالقوه را جذب می کند. یک نمایه همچنین به شما کمک می کند تا از رقابت های اطراف متمایز شوید. توجه داشته باشید که هر کاربر آنلاین می‌تواند یک فهرست کسب‌وکار ایجاد کند، حتی اگر مالک آن کسب‌وکار نباشد. اگر قبلاً یک ورودی برای شرکت شما وجود دارد، می توانید این ورودی را بپذیرید و سپس آن را مدیریت کنید.

4. از شبکه های تجاری استفاده کنید

مشخصات شرکت در شبکه‌های تجاری مانند لینکدین چندین مزیت دارد؛ کارآفرینان می‌توانند در اینجا ارتباطات تجاری برقرار کرده و آن را حفظ کنند، کارمندان را استخدام کنند و برند بسازند. مهم است که نمایه تا حد امکان کامل باشد.

نسخه اولیه رایگان برای حضور شرکت ایده آل است. در نسخه پولی، لوگوها، عکس ها، فیلم ها و اطلاعات دقیق تر در مورد شرکت قابل انتشار است.

برای شبکه‌سازی موفق در شبکه‌های تجاری، شرکت‌ها باید فعالانه در بحث‌های گروه‌های تخصصی شرکت کنند، نظرات خود را در مورد مشارکت دیگران بنویسند و در کانال‌های دیگر مشترک شوند. محور این تلاش ها باید گروه هدف یا افرادی باشد که تأثیر عمده ای بر آنها دارند.

یک صفحه تجاری لینکدین برای سازمان ها، شرکت های کوچک و متوسط ​​و شرکت های انحصاری مناسب است که:

  • می خواهند برند خود را تقویت کنند و داستان شرکت خود را تعریف کنند
  • می خواهند یک مرکز محتوا ایجاد کنند
  • می خواهند تبلیغ کنند
  • آگاهی خود را افزایش داده و می خواهند عوامل شناخت، دوست داشتن و اعتماد را افزایش دهند
  • به عملکرد و داده ها علاقه مند هستند
  • می خواهند مشتریان جدید بالقوه را جذب کنند
  • می خواهند یک محصول یا خدمات جدید را تبلیغ کنند
  • برای جذب استعداد
  • می خواهند با ذینفعان خود ارتباط برقرار کنند
  • رویداد یا نمایشگاه های تجاری که می خواهند تبلیغ کنند
  • برند کارفرمای خود را تقویت کنند

با یک صفحه شرکت لینکدین شما پیدا خواهید شد، از نمایه های کارمندان کلیک دریافت خواهید کرد، تأثیر حرفه ای عالی خواهید داشت و متمایز خواهید شد. علاوه بر این، صفحه شرکت لینکدین در بالا در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

5. بهترین گزینه انواع تبلیغات رایگان تهران: در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید

یک صفحه شرکت در  پلتفرم های رسانه های اجتماعی  مانند فیس بوک نیز فرصتی برای تبلیغات رایگان در اینترنت ارائه می دهد. دسترسی ارگانیک، یعنی بدون پرداخت، محدود است، اما با محتوای مرتبط، می‌توان طرفداران جدیدی را به دست آورد و حتی بدون پست‌های پولی، تماس با گروه هدف را تشدید کرد.

علاوه بر نمایه شخصی شما، گروه های فیس بوک برای دستیابی به مشتریان بالقوه مناسب هستند. این گروه ها توسط 1.4 میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می شوند و برای همه زمینه ها و علایق ممکن وجود دارند. مشارکت های گروهی باید ارزش افزوده داشته باشد و بر گروه هدف متمرکز باشد. مهمتر از همه، نکات، حقایق و مشارکت در بحث ها فرصت های خوبی برای یک شرکت است تا توجه را به خود جلب کند و خود را به عنوان یک متخصص قرار دهد. اما مراقب باشید که حتی پست های موفق نیز نباید به طور مکرر پست شوند. علاوه بر فیس بوک در شبکه های اجتماعی دیگر نیز می توان تبلیغات رایگان داشت.

انواع تبلیغات رایگان تهران
انواع تبلیغات رایگان تهران

اینستاگرام

در این قسمت از مقاله انواع تبلیغات اینستاگرام را بررسی می کنیم:

1.پست اینستاگرام

می توانید اکانت اینستاگرام خود را کاملاً رایگان بسازید و بلافاصله شروع به کار کنید. پیشنهاد و خدمات خود را در پست ها ارائه دهید. نشان دهید که پیشنهاد شما به چه چیزی می رسد یا مشتریان شما چگونه می توانند از آن استفاده کنند.

2. استوری اینستاگرام

اگر قبلاً اولین فالوورها را به دست آورده اید و از آنها الهام گرفته اید، حتما داستان ها را در صفحه ی خود قرار دهید. مهم این است که محصولات و خدمات خود را دائماً تبلیغ نکنید. زیرا هیچ کس دوست ندارد تبلیغات 24 ساعته را ببیند. به عنوان مثال، تصاویر و ویدیوهای پشت صحنه را نشان دهید و نحوه کار خود یا تیمتان را نشان دهید.

3. حلقه های اینستاگرام

در واقع شما این فرصت را دارید که به محدوده خوبی برسید و به افراد جدید دست پیدا کنید. حلقه ها ویدیوهای کوتاهی هستند که باید سرگرم کننده و جذاب باشند. اگر می خواهید محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه کنید، پس حتما باید آن را آزمایش کنید.

4. خرید اینستاگرام

این گزینه در حال حاضر فقط برای محصولات فیزیکی موجود است. می توانید از آن برای پیوند مستقیم محصولات در پست ها، داستان ها یا حلقه های خود استفاده کنید. این امر باعث می‌شود که طرفداران شما به‌طور مستقیم در سایت شما جستجو کنند یا خرید کنند.

5. اینستاگرام لایو

ویژگی Instagram Live توسط اینستاگرام (تقریباً مانند هر فرمت ویدیویی) ارائه می شود. وقتی تصمیم می‌گیرید «زنده پخش شوید»، یعنی فیلمی را در لحظه ضبط کنید و همه می‌توانند در زمان واقعی تماشا کنند. از طرف دیگر، می توانید از یک ویدیوی موجود نیز استفاده کنید و آن را به عنوان تلویزیون اینستاگرام آپلود کنید.

پینترست

پینترست در اصل یک شبکه اجتماعی نیست. بلکه یک موتور جستجوی بصری است. شما می توانید آن را مانند یک تابلوی اعلانات آنلاین در نظر بگیرید. چیزی که برای کسی هیجان‌انگیز یا جالب است، شخص با به اصطلاح سنجاق کردن متوجه آن می‌شود.

آنچه عملی است این است که در Pinterest شما می توانید هر پست را به وب سایت خود پیوند دهید.

بنابراین می توانید یک لینک مستقیم به پیشنهاد خود ایجاد کنید.

تیک تاک

پلتفرم ویدیویی یک هیاهو واقعی را تجربه می کند. در ابتدا، این برنامه بیشتر به گروه هدف 13 تا 18 سال نشان داده شد. اما در همین حال، میانگین سنی به طور پیوسته در حال رشد است و بنابراین برنامه بیشتر و بیشتر مرتبط می شود. بنابراین اگر حلقه هایی را برای اینستاگرام ایجاد می‌کنید، می‌توانید از آنها برای برنامه TikTok نیز استفاده کنید.

ویدیوهای یوتیوب

یوتیوب اکنون تقریباً جایگزین تلویزیون سنتی شده است.

در اینجا باید گفت: تنها با یک ویدیوی یوتیوب احتمالاً به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد. اما اگر به طور مداوم و منظم فیلم می گیرید، می توانید خود، دانش، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

اسنپ چت

پلتفرم اسنپ چت همچنین می تواند مکانی برای ارائه پیشنهاد شما باشد. در اینجا باید نگاه دقیقی بیندازید که به کدام گروه هدف می خواهید برسید و اینکه آیا مشتریان مورد نظر شما واقعاً آنجا هستند یا خیر. اسنپ ​​چت یک پلتفرم عکس و ویدئو است که به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

اینفلوئنسرها

کلمه اینفلوئنسر در ابتدا بسیار پر زرق و برق به نظر می رسد. با این حال، گاهی اوقات اینفلوئنسرهای کوچکتر نیز در منطقه شما وجود دارند (5000 تا 10000 فالوور) که مایل به دریافت هزینه نیستند. اگر محصول خود را رایگان برایشان بفرستید خوشحال خواهند شد.

می توانید از جستجوی موقعیت مکانی در اینستاگرام برای یافتن اینفلوئنسرهای مناسب در منطقه خود استفاده کنید.

پادکست

پادکست یک فرمت صوتی است. در اینجا نه تنها می توانید خدمات و پیشنهادات خود را ارائه دهید، بلکه می توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید. برای اینکه مجبور نباشید پادکست خود را شروع کنید، می‌توانید از پادکست‌های موجود نیز بپرسید که آیا می‌توانید موضوع هیجان‌انگیزی را در یک قسمت به عنوان مهمان مطرح کنید یا خیر.

انواع تبلیغات رایگان تهران
انواع تبلیغات رایگان تهران

سئوی گوگل

سئو به معنای “بهینه سازی موتور جستجو” است. شاید قبلاً از خود پرسیده باشید که چرا برخی از صفحات در صفحه اول جستجوی گوگل ظاهر می شوند. (البته بعد از تبلیغات پولی). 

هدف این است که تحت عبارات و موضوعات جستجوی خاصی پیدا شود. این نیاز به محتوای خوب در وب سایت شما دارد. به عنوان مثال در قالب یک وبلاگ.

پورتال

از پورتال ها استفاده کنید، به عنوان مثال: Yelp یا سایر پورتال های مناسب برای صنعت شما.

انجمن

فروشندگان یا ارائه دهندگان خدمات اغلب در انجمن ها جستجو می شوند. خودتان فعال باشید و با تخصص خود به سوالات پاسخ دهید. مراقب باشید خود را بیش از حد فعالانه تبلیغ نکنید، ممکن است سوء تعبیر شود. با این حال، اگر کمک کنید و راه حلی را که ارائه می دهید ذکر کنید، می توانید افراد جدیدی را به سمت خود جذب کنید.

6. نمایه در سیستم عامل های B2B

پلتفرم‌های B2B برای شرکت‌های B2B مناسب هستند تا فقط خریداران حرفه‌ای را با  ورود رایگان مورد خطاب قرار دهند. پورتال ها ارتباط بین خریداران تجاری و تامین کنندگان را ساده می کنند، با دسترسی بالا مشخص می شوند و دسترسی به میلیون ها محصول و خدمات را در بخش B2B فراهم می کنند. با حضور پلت فرم مناسب، شرکت های B2B فرصت خوبی برای دستیابی سریع، حرفه ای و بدون اتلاف به گروه هدف خود دارند.

7.مهم ترین گزینه انواع تبلیغات رایگان تهران: بازاریابی ایمیلی انجام دهید

هر کسی که پایگاه مشتری ایجاد کرده است می تواند از بازاریابی ایمیلی رایگان برای تشویق آنها به خریدهای منظم استفاده کند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه می توانند با پیشنهادات مناسب از طریق خبرنامه به خریداران واقعی تبدیل شوند.

به عبارت ساده، یک خبرنامه ایمیلی به مشترکین شما اجازه می دهد تا از کسب و کار شما مطلع شوند. در واقعیت، این بسیار بیشتر از این است و بسیاری از مردم در مورد آنچه که می خواهند در خبرنامه خود بنویسند مردد هستند.

با درک روشنی از خبرنامه های ایمیل، ممکن است تعجب کنید که چرا آنها اینقدر مهم هستند.

خوب، خبرنامه ها راهی عالی برای درگیر نگه داشتن مشترکین شما هستند زیرا ایمیل ها در تاریخ و زمان خاصی ارسال می شوند.

آنها برای بررسی تعامل مخاطبان شما با محصولات یا خدمات شما عالی هستند. این یک راه عالی برای ارائه محتوایی است که مشترکین شما با آن درگیر شوند. خبرنامه ایمیل خود را به عنوان یک پلت فرم اجتماعی خصوصی در نظر بگیرید و بدانید که مشترکین شما مخاطبان انحصاری شما هستند.

8. انجام امور مطبوعاتی و روابط عمومی

ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی با محتوای مرتبط، زمانی که گزارش‌ها توسط نشریات دیگر انتخاب می‌شوند، یک شرکت را مورد توجه عموم قرار می‌دهد. ذکر شرکت در رسانه های آنلاین اغلب با لینک های ورودی انجام می شود که به وب سایت شرکت باز می گردد، که به نوبه خود ارتباط پیشنهاد شما را افزایش می دهد. هر کسی که به عنوان یک متخصص نیز نامی برای خود ایجاد کند، می‌تواند شرکت خود را از طریق پست‌هایی در وبلاگ‌های شخص ثالث یا از طریق مصاحبه بازاریابی کند.

9. از طریق همکاری از دسترسی دیگران به اینترنت استفاده کنید

برای تبلیغات رایگان نیز می توانید با شرکت های دیگر و تولید کننده محتوا وارد همکاری شوید و از دسترسی آنها در اینترنت استفاده کنید. به عنوان مثال، می توان به عنوان نویسنده مهمان در یک وبلاگ شناخته شده مشارکتی نوشت یا در یک پادکست ظاهر شد. همین امر در اینجا صدق می کند که محتوا پادشاه است! زیرا تنها زمانی که محتوا برای مخاطب ارزش افزوده داشته باشد، طرف مقابل علاقه مند به همکاری است. در صورت دستیابی به موفقیت، همکاری طولانی مدت نیز امکان پذیر است.

شما می توانید پست های مهمان را تقریبا در هر قالبی جاسازی کنید.خواه این یک پست در اینستاگرام باشد یا همانطور که در بالا ذکر شد، در یک پادکست ظاهر می شود. بسیاری از سایت های کوچکتر وقتی مطالبی را از شما دریافت می کنند خوشحال می شوند، زیرا باعث صرفه جویی در تلاش آنها می شود. ممکن است بپرسید: آیا این رایگان است؟ اغلب بله. بنابراین، از سایت های مربوطه بپرسید که آیا می توانید یک پست مهمان ایجاد کنید.

نتیجه

اگر می خواهید رشد پایدار مشتری و افزایش فروش داشته باشید، باید هنگام تبلیغات آنلاین به ترکیب معقولی از چندین کانال و اشکال تبلیغات توجه کنید. امکانات متعدد انواع تبلیغات رایگان تهران در اینترنت نیز برای یافتن محل حضور گروه هدف در اینترنت مناسب است. از این، می توان نتیجه گیری کرد که چه نوع کمپین بازاریابی پولی برای یک شرکت سودآورتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر نمایه شرکت به شدت در شبکه های اجتماعی مورد بازدید قرار می گیرد، این نشان دهنده یک کمپین تبلیغات اجتماعی موفق است.

اهداف اصلی وبلاگ شرکتی چیست؟

ایجاد و نگهداری وبلاگ شرکت شما نسبتاً زمان بر است، اما ارزشمند است. البته تا زمانی که محتوای باکیفیت و آموزنده در آنجا قرار داده شود که مربوط به شرکت باشد و برای مشتریان جالب باشد. وبلاگ‌های شرکتی را می‌توان برای دو هدف اصلی استفاده کرد، یا درباره بینش‌های شرکت خود وبلاگ می‌زنید (یعنی آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد) یا به عنوان نوعی مشاور، دانش را منتقل می‌کنید. نظرات در وبلاگ ها همچنین امکان تعامل مستقیم با کاربران را فراهم می کند. دامنه مورد نیاز علاوه بر وب سایت شرکت اغلب در بسته های میزبانی وب گنجانده می شود.

صفحه تجاری لینکدین برای چه کسانی مناسب است؟

می خواهند برند خود را تقویت کنند و داستان شرکت خود را تعریف کنندمی خواهند یک مرکز محتوا ایجاد کنندمی خواهند تبلیغ کنندآگاهی خود را افزایش داده و می خواهند عوامل شناخت، دوست داشتن و اعتماد را افزایش دهندبه عملکرد و داده ها علاقه مند هستندمی خواهند مشتریان جدید بالقوه را جذب کنندمی خواهند یک محصول یا خدمات جدید را تبلیغ کنندبرای جذب استعدادمی خواهند با ذینفعان خود ارتباط برقرار کنندرویداد یا نمایشگاه های تجاری که می خواهند تبلیغ کنندبرند کارفرمای خود را تقویت کنند

مهم ترین نوع تبلیغات رایگان تهران چیست؟

هر کسی که پایگاه مشتری ایجاد کرده است می تواند از بازاریابی ایمیلی رایگان برای تشویق آنها به خریدهای منظم استفاده کند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه می توانند با پیشنهادات مناسب از طریق خبرنامه به خریداران واقعی تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *