جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

روش‌های زیادی برای تولید سرنخ وجود دارد و اغلب ما شاهد تکرار همین روند در سایت خود هستیم. اما به ندرت با سطوح آگاهی مواجه می شویم. از سطوح آگاهی می توان به عنوان جدیدترین تبلیغات رایگان تهران نام برد.

موثرترین و جدیدترین تبلیغات رایگان تهران چیست؟

سطوح آگاهی، جدیدترین تبلیغات رایگان تهران است که می تواند یک روش فوق العاده موثر باشد که ما پاسخ فوق العاده ای را با آن تجربه می کنیم. ممکن است فکر کنید “این چیست؟”، اما نگران نباشید. در این مقاله، ما به شما توضیح می دهیم که سطوح آگاهی از چه چیزی تشکیل شده است و چگونه می توانید از آنها برای تولید سرنخ عالی استفاده کنید. سطوح آگاهی روشی برای نوشتن تبلیغات است که در آن شما از رابطه مخاطب با محصول یا خدمات خود آگاه هستید و بنابراین از یک رویکرد مشخص برای جلب توجه آنها استفاده می کنید. شما به روشی شخصی تر و معتبرتر به مخاطبان هدف خود می رسید. این روش را در توسعه کمپین های خود در نظر بگیرید و به تبلیغاتی برسید که مرتبط تر و هیجان انگیزتر از محتوای معمولی باشد. در ادامه به بررسی 5 سطح آگاهی می پردازیم:

  • غافل: گیرنده آگاه نیست که به محصول نیاز دارد.
  • آگاهی از مشکل: گیرنده آگاه است که با مشکل مشخصی مواجه است، اما آگاه نیست که راه حل موثری برای مشکل وجود دارد.
  • آگاهی از راه حل: گیرنده از راه حلی برای مشکل خاصی که دارد آگاه است، اما هنوز به دنبال انجام راه حل خاصی نیست. ممکن است آنها به تدریج یاد بگیرند که با مشکل زندگی کنند و بنابراین باید متقاعد شوند تا کاری هوشمندانه و آسان انجام دهند.
  • آگاهی از محصول: گیرنده در مورد محصول می داند و نیازی به توضیح در مورد نحوه عملکرد آن ندارد. با این حال، آنها از برند شما اطلاعی ندارند.
  • آگاه ترین: گیرنده یا با محصول و نام تجاری شما یا رقیب شما آشنا است، اما هنوز تصمیم نگرفته است. همچنین ممکن است موردی باشد که گیرنده قبلاً مشتری رقیب باشد ولی اکنون جذب تبلیغ شما شده باشد.

چگونه می توانم بفهمم که مخاطب هدف من چه سطح آگاهی است؟

وقتی برای تولید سرنخ برنامه ریزی می کنید، همیشه گروه هدف خود را در ذهن دارید. شما می توانید با آگاهی و اطلاع از سطح آگاهی مخاطبان خود در تبلیغات خود بر این موضوع تأکید کنید. به عنوان مثال، اگر می‌دانید که سرنخ‌های شما مشتریان فعلی رقیب شما هستند، ایده خوبی است که از یک رویکرد آگاهانه استفاده کنید. آنها محصول را به خوبی می‌شناسند، رقبای شما را می‌شناسند و ممکن است نام تجاری شما را نیز شنیده باشند. این رویکرد همچنین می تواند هنگام هدف قرار دادن مجدد بازدیدکنندگان وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد.

جدیدترین تبلیغات رایگان تهران
جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

از طرف دیگر، اگر شرکت شما یک مفهوم کاملاً جدید در بازار است که قبلاً دیده نشده است، توضیح آن پیچیده است یا جایی که نیاز داشتن به آن آشکار نیست، باید به دنبال

رویکرد ناآگاه  باشید. رویکرد ناآگاه به این معنا است مفهوم باید جذاب به نظر برسد، حتی اگر گیرنده قبلاً هرگز در مورد آن نشنیده باشد یا به آن نیاز نداشته باشد.

از سوی دیگر، آگاهی از مشکل می تواند برای کمپین های عمومی که در آن گروه هدف جدیدی را آزمایش می کنید، موثر باشد. گروه هدف قبلا تبلیغاتی از شما دریافت نکرده است، اما از مشکلی که محصول یا خدمات شما حل می کند آگاه است. بنابراین از این آگاهی برای تبلیغ اولیه استفاده می شود.

برای داشتن جدیدترین تبلیغات رایگان تهران چگونه باید از سطوح آگاهی استفاده کنید

اما چگونه سطوح آگاهی را به صورت عملی برای نسل پیشرو خود پیاده سازی می کنید؟ تصور زمانی که شما فقط تئوری محض را در اختیار دارید، می تواند دشوار باشد.

در زیر می توانید تعدادی مثال را بخوانید که در آنها می توانید تفاوت را ببینید و در عین حال برای شروع استفاده از این روش الهام بگیرید. آن را امتحان کنید و ما مطمئن هستیم که به زودی روش آگاهی را در تمامی تبلیغات خود استفاده خواهید کرد.

نمونه هایی از سطوح آگاهی مورد استفاده در عمل

واقعاً استفاده از سطوح آگاهی چقدر تفاوت دارد؟ ما چند مثال سنجیده را جمع آوری کرده ایم، با تبلیغات قبل از استفاده از روش سطوح آگاهی و اینکه وقتی از سطوح آگاهی گروه هدف آگاه هستیم چگونه به نظر می رسند.

در اینجا ما تبلیغات سرنخ برای یک سیستم مالی ساختگی به نام مدرن نوشته ایم. به تازگی وارد بازار شده و باید با جایگزین های موجود رقابت کند.

تولید سرنخ برای سیستم مالی مدرن

مشاهده شده در سطوح آگاهی:

1.غافل:

چگونه به طور معمول و بدون استفاده از روش سطح آگاهی این کار را انجام دهیم: همین امروز سیستم مالی ما را بخرید

کاری که باید انجام دهید: زمان بیشتری برای کسب و کار خود در نظر بگیرید و حسابداری را به یک سیستم مالی بسپارید

2.آگاه به مشکل:

چگونه به طور معمول و بدون استفاده از روش سطح آگاهی این کار را انجام دهیم: همین امروز سیستم مالی ما را بخرید

چه کاری باید انجام دهید: آیا از جستجوی دیوانه وار برای ضمیمه های حساب های سالانه خسته شده اید؟ یک سیستم مالی را امتحان کنید و همه آن را به صورت خودکار انجام دهید

3.راه حل آگاه

چگونه به طور معمول و بدون استفاده از روش سطح آگاهی این کار را انجام دهیم: همین امروز سیستم مالی ما را بخرید

کاری که باید انجام دهید: سیستم مالی مدرن همه چیز را کمی ساده تر می کند

4.آگاه از محصول:

چگونه به طور معمول و بدون استفاده از روش سطح آگاهی این کار را انجام دهیم: همین امروز سیستم مالی ما را بخرید

کاری که باید انجام دهید: مدرن سیستم مالی آسان و شفاف با هزینه کم

5.آگاه ترین

چگونه به طور معمول و بدون استفاده از روش سطح آگاهی این کار را انجام دهیم: همین امروز سیستم مالی ما را بخرید

کاری که باید انجام دهید: با مدرن صورت حساب خودکار دریافت کنید

جدیدترین تبلیغات رایگان تهران
جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

روش های موثر برای ایجاد جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

در ادامه به بررسی روش هایی برای ایجاد جدیدترین تبلیغات رایگان تهران با استفاده از سطوح آگاهی می پردازیم:

بازاریابی ویدئویی و سطوح آگاهی

ویدئو در حال حاضر یک رسانه قدرتمند است، به خصوص در مورد تولید سرنخ. اما تصور کنید با در نظر گرفتن سطوح آگاهی در این روش، می‌توانید نتایج بهتری به دست آورید! در ویدیو، ابزارهای بصری زیادی به شما هدیه داده شده است، بنابراین می توانید بدون گفتن یک کلمه چیزهای زیادی بگویید. این امر به ویژه زمانی موثر است که مخاطبان هدف شما  ناآگاه یا از مشکل آگاه باشند . شما می توانید از طریق نحوه به کارگیری محصولاتتان توسط دیگران نشان دهید که چرا محصول شما مفید است. در اینجا، طنز نیز یک ابزار قدرتمند در ترکیب با شخصیت های قابل تشخیص است. 

عملکرد مناسب در هر سطح آگاهی

البته می توانید به راحتی کمپین هایی را بدون در نظر گرفتن سطوح آگاهی اجرا کنید و همچنان عملکرد معقولی را مشاهده کنید. اما تصور کنید که فقط چند تغییر در متن، فوکوس یا تصویر در تبلیغات شما می تواند تفاوت بزرگی در نرخ تبدیل شما ایجاد کند!

ما اغلب متوجه می‌شویم که استفاده از سطوح آگاهی می‌تواند تولید سرنخ را چند برابر بیشتر کند و ما هنوز از اینکه تغییرات کوچک در یک جمله می‌تواند در نتیجه چه تغییرات بزرگی ایجاد کند شگفت‌زده هستیم! 

اگر از سطح آگاهی گروه هدف خود آگاه نباشید، ممکن است افراد علاقه مند را بترسانید. بسته به اینکه گروه هدف شما در کجای مقیاس قرار دارد، شما در معرض خطر قرار دارید:

  • بی خبر:  در این سطح، مخاطبان هدف شما نه نیاز خود را می دانند و نه اینکه محصولی مناسب آن ها وجود دارد. بنابراین، در این سطح باید یک بازکننده چشم جذاب باشید.
  • آگاه از مشکل:  در این سطح، مخاطب هدف شما از وجود مشکل آگاه است. با این حال، آنها محصول خاصی را در ذهن ندارند و ترجیح می دهند با مشکل آشنا شوند و احساس کنند درک شده اند.
  • مطلع از راه حل:  در اینجا گروه هدف شما از وجود مشکل آگاه است و می‌داند که چگونه می‌توان آن را حل کرد. بنابراین، مهم است که در این سطح خیلی رئیس و مرموز نباشید.
  • شناخت بیشتر محصول:  اکنون گروه هدف شما هم از مشکل آگاه است و هم می داند که کدام محصول می تواند آن را حل کند. بنابراین، آنها نیازی به توضیح در مورد نحوه عملکرد آن ندارند. در عوض، آنها می خواهند بدانند که چرا محصول شما منحصر به فرد است.
  • آگاه ترین: گروه هدف شما دقیقاً می‌دانند که چه می‌خواهند و رقبای شما را می‌شناسند. بنابراین، اینجا جایی نیست که شما عمومی باشید، لطفاً تا حد امکان خاص باشید.

به عبارت دیگر، زمانی که نمی‌دانید گروه هدف شما چگونه می‌خواهد دیده شود و شنیده شود، کور تیراندازی می‌کنید.

با سطوح آگاهی، نشان می دهید که با نیازهای گروه هدف خود آشنا شده اید و درک می کنید که آنها در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارند.

جدیدترین تبلیغات رایگان تهران
جدیدترین تبلیغات رایگان تهران

نوشتن تبلیغات مناسب با مخاطبان هدف شما

در اینجا چند نمونه از این که چگونه یک رویکرد می تواند برای یک گروه هدف ناامیدکننده باشد، اما برای گروه دیگر موثر باشد، آورده شده است. بنابراین مهم است که از اینکه با چه کسی صحبت می کنید آگاه باشید تا بتوانید تبلیغات خود را به بهترین شکل بنویسید.

وقتی مخاطبان هدف شما از مشکل آگاه باشند، نمی خواهند چیزهای زیادی در مورد برند شما بشنوند. در عوض، آن‌ها می‌خواهند بتوانند با آگهی راه حل مشکل خود را پیدا کنند. از سوی دیگر، اگر آنها از محصول آگاه باشند، دوست دارند در مورد برند شما و تفاوت آن با رقیب بشنوند.

هنگامی که سرنخ های شما بی اطلاع هستند، نباید جزئیات منحصر به فرد و نام تجاری را ذکر کنید. برعکس، این دقیقاً همان چیزی است که وقتی سرنخ‌های شما آگاه هستند، باید روی آن تمرکز کنید.

یک راه مؤثر برای استفاده از این روش، ارائه مشکلی است که مخاطبان شما می توانند با کمک آن مشکل خود را شناسایی کنند (آگاهی از مشکل)، راه حلی که با آن آشنا هستند، اما بهترین ارائه دهنده آن را نمی شناسند (آگاهی راه حل) یا در نهایت؛ ارائه محصولی که آنها به آن نیاز دارند در جایی که قبلاً در مورد عملکردهای آن می دانند (آگاهی از محصول).

تولید محتوای خوب

ما در حال ورود به زمانی هستیم که محتوای خوب نه تنها توسط کاربران، بلکه توسط سیستم ها و الگوریتم های ما ارزیابی می شود. هم گوگل و هم اپل در سال 2021 به‌روزرسانی‌های بزرگی ارائه کرده‌اند که محتوای خوب را برای دید شما مهم‌تر از ردیابی و برچسب‌ها می‌دانند.

اگر این را به سطوح آگاهی مرتبط کنیم، این روش دقیقاً تضمین می کند که محتوای شما برای گروه هدف شما هیجان انگیز است. فریبنده باشید و مخاطبان هدف را وادار به خواندن خط به خط تبلیغ خود کنید، زیرا آنها بیشتر تشنه شرکت یا محصول شما می شوند. در اینجا شما کیفیت را همزمان با تبلیغ برند خود ارائه می دهید و به جای اینکه صرفاً برای گیرنده سنگین باشید، اعتبار کسب می کنید. در عین حال، با استفاده از سطوح آگاهی گروه هدف شما احساس می کند که دیده شده و درک می شود.

قوانینی که باید برای جدیدترین تبلیغات رایگان تهران به خاطر بسپارید

هنگامی که تبلیغ خود را نوشتید، نوبت به تفکر می رسد. در اینجا باید از خود بپرسید:

  • برای کی بنویسم؟ در اینجا، طبق معمول، باید به گروه هدف خود فکر کنید، اما این بار با در نظر گرفتن سطوح آگاهی.
  • برای کدام سطح آگاهی می نویسم؟ روش هر کمپین را در نظر بگیرید. آیا مخاطب هدف شما کاملاً از مشکل آگاه نیست (اما به آن نیاز دارد) یا فقط از محصول شما بی اطلاع هستند؟
  • دریافت کننده از آن چه عایدی می کند؟ باید بررسی کنید که قالب محتوای شما چیست. برای مثال محتوای شما در قالب آموزشی است یا سرگرمی.
  • آیا آگهی من را به خواندن ادامه می دهد؟ هدف از هر جمله ترغیب گیرنده به خواندن جمله بعدی، کلیک بر روی صفحه یا ثبت نام است.

نتیجه

تبلیغات رایگان همیشه یکی از موثرترین راه های بازاریابی در تهران بوده است و برای موفقیت در آن لازم است که جدیدترین تبلیغات رایگان تهران را داشته باشید. در شهر تهران رقابت بسیار زیادی در زمینه ی تبلیغات وجود دارد اما فقط بعضی از تبلیغات ها موفق و دیده می شوند و باقی آن ها شکست میخورند. فاصله ی بین موفقیت و شکست یک کمپین تبلیغاتی بسیار کم است؛ بنابراین باید بهترین و جدیدترین تبلیغات رایگان تهران را داشته باشیم. سطوح آگاهی یکی از جدید ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی است که خیلی از کمپین های تبلیغاتی بدون توجه به این سطوح تبلیغ خود را منتشر می کنند که در نهایت با شکست مواجه میشوند. شما برای دیده شدن باید تمامی سطوح آگاهی را که در بالا آن را بررسی کردیم در نظر بگیرید. اگر موارد گفته شده را رعایت کنید مطمئن باشید که به موفقیت خوبی خواهید رسید.

اگر از مطالب گفته شده در تبلیغات خود استفاده کنید امکان شکست کمپین تبلیغاتی شما تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. تقریبا می توان گفت که شکست شما غیر ممکن و موفقیت شما صد در صد است.

سطوح آگاهی چیست؟

سطوح آگاهی، جدیدترین تبلیغات رایگان تهران است که می تواند یک روش فوق العاده موثر باشد که ما پاسخ فوق العاده ای را با آن تجربه می کنیم. ممکن است فکر کنید “این چیست؟”، اما نگران نباشید. در این مقاله، ما به شما توضیح می دهیم که سطوح آگاهی از چه چیزی تشکیل شده است و چگونه می توانید از آنها برای تولید سرنخ عالی استفاده کنید. سطوح آگاهی روشی برای نوشتن تبلیغات است که در آن شما از رابطه مخاطب با محصول یا خدمات خود آگاه هستید و بنابراین از یک رویکرد مشخص برای جلب توجه آنها استفاده می کنید. شما به روشی شخصی تر و معتبرتر به مخاطبان هدف خود می رسید.

تبلیغات خود را با توجه به سطوح آگاهی چگونه باید بنویسیم؟

یک راه مؤثر برای استفاده از این روش، ارائه مشکلی است که مخاطبان شما می توانند با کمک آن مشکل خود را شناسایی کنند (آگاهی از مشکل)، راه حلی که با آن آشنا هستند، اما بهترین ارائه دهنده آن را نمی شناسند (آگاهی راه حل) یا در نهایت؛ ارائه محصولی که آنها به آن نیاز دارند در جایی که قبلاً در مورد عملکردهای آن می دانند (آگاهی از محصول).

برای ایجاد جدیدترین تبلیغات رایگان تهران چه مواردی را بباید رعایت کنیم؟

برای کی بنویسم؟ در اینجا، طبق معمول، باید به گروه هدف خود فکر کنید، اما این بار با در نظر گرفتن سطوح آگاهی.
برای کدام سطح آگاهی می نویسم؟ روش هر کمپین را در نظر بگیرید. آیا مخاطب هدف شما کاملاً از مشکل آگاه نیست (اما به آن نیاز دارد) یا فقط از محصول شما بی اطلاع هستند؟
دریافت کننده از آن چه عایدی می کند؟ باید بررسی کنید که قالب محتوای شما چیست. برای مثال محتوای شما در قالب آموزشی است یا سرگرمی.
آیا آگهی من را به خواندن ادامه می دهد؟ هدف از هر جمله ترغیب گیرنده به خواندن جمله بعدی، کلیک بر روی صفحه یا ثبت نام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *